Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Promiňte, že zase otravuji, ale netěsní mi hlava na bábě. Ptal jsem se v mototechně na těsnění pod hlavu a nemají. A objednávat samotné těsnění z fichtl krámku nechci. Nevíte jak ho nahradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 18:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky moc za rady!
Datum: 25. ledna 2010 18:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nic tam nedavej normalne si kup brusnou pastu na ventily a zabrus to jak tady nekteri radej .... zabere ti to max 15 minut ( i s umitim a hledanim naradi  )
a je to lepsi nez nejaky lemtaky silikonem.... nebo pak bych tam dal pri nejhorsim to tesneni vyrobeny z plechu ale silikon urcite ne je to prasarna
Datum: 25. ledna 2010 17:58
 ja tam dal silikon,kterym tesnim motory,ale nevydrzel ten tlak...akorat se ti vymackne okolo,prilepi se do hlavy a zasere svicku (moje zkusenost) lepsi je to vyriznout z nejakyho plechu nebo toho vicka..
Datum: 25. ledna 2010 17:39
Jméno: matoosh
IP: uživatel8542
 dalo by sa to utesnit aj cervenym silikonom??
Datum: 25. ledna 2010 16:39
Jméno: Honza
IP: uživatel8541
 Jo de to jednoduše stačí si koupit tmel PAULIN. mam to na fíkovy a koprese 100%.
Datum: 25. ledna 2010 16:18
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 na tesneni se vyprdni lepsi je sundat valec das na tu plochu trosku brusny pasty vezmes hlavu poozis na valec a rukou stim tocis a pak se podivas jestli ta pasta je pocely plose pokud ne tak opakujest znova a znova pak to dukladne ocisti a nasad spatky
Datum: 25. ledna 2010 16:09
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 BTW: nemáš to jen blbě dotažený? Má se to dělat křížem. Nebo jestli tam nemáš nějakej sajrajt přilepenej.
Datum: 25. ledna 2010 16:07
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Alobal asi ne. Ale třeba víčko od Nivey-možná, snad.
Datum: 25. ledna 2010 16:04
 vyrizni z vicka od zavarovacky to fungujedobre, nebo brusnou pastu, hodne casu a zabrousit
Datum: 25. ledna 2010 15:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za radu, ale hlava mi netěsní jen trochu. Uniká to jen tak trochu bokem. Já aluminový plech nemám. Můžu dát třeba normální alobal vyříznutý podle průměru válce? Udrželo by to ten tlak?
Datum: 25. ledna 2010 15:52
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Babetta (alespoň 207ka) těsnění pod hlavou nemá. Protože ale jsem ze starý školy a tvrdím, že těsnění pod hlavu patří, tak jsem ho udělal z 0,5 Al plechu- nakreslíš kružítkem mezikruží, vystřihneš nůžkama na nehty, zabrousíš šmirglem hrany. Ale sníží ti to nepatrně kompresi. A estli ti to netěsní hodně , tak nech srovnat hlavu nebo kup novou.
Datum: 25. ledna 2010 15:32
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,nevíte někdo jakou přesně červenou barvu měly čz 175/450 a všeobecně jawy .MYSLÍM ČÍSLO ČSN atd.díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 16:08
 8850
Datum: 25. ledna 2010 16:08
 Jawa Mosquito řadící vidlička.
Zdravím všechny a měl bych prosbu zda někdo neví kde sehnat řadící vidličku na Mosquito.Popřípadě koupím i nepojízdnou motorku i s TP.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 14:04
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 16:14
Jméno: standa
IP: uživatel8539
 Dalo by se to tak zhruba říct......rika se tomu 4Q z čízy bez jedničky........ale na tu dlouhou jedničku musíš mít dost silnej motor........vem si to tak,ze je to jak kdyz se rozjizdis skoro rovnou na dvojku.......
Datum: 25. ledna 2010 16:14
 Díky.  Takže pro ostatní draky  ři 13Zubech a 6500 RPM to dává pro jedničku 30 ,pro dvojku 48 a pro trojku 65.
Datum: 25. ledna 2010 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel8539
 uvedu to v jinejch číslech.......46-75-100 pri 13z sekundaru a 10 000RPM
Datum: 25. ledna 2010 13:20
Datum: 25. ledna 2010 12:59
 Já jsem to zkusil spočítat a vyšlo mi něco kolem 25 pro jedničku a zbytek nezměněn,ale já jsem elektrikář a převodovka není moje silná stránka.
Datum: 25. ledna 2010 12:54
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 to by mě taky zajímalo, aspon přibližně
Datum: 25. ledna 2010 11:48
Jméno: Radek
IP: uživatel8469
 Natdar potřeboval bych se zeptat jak mám zapojit cívky aby mi svíčky házely jiskru ve stejný okamžit na závodní 2 svíčkove čz 175 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 19:07
Jméno: Radek
IP: uživatel8469
 Dík ale prosímtě nemohl bys mi to trochu upřesnit nejsem zrovna elktrikářsský typ
Datum: 25. ledna 2010 19:07
 Primární vynutí cívek musíš spojit paralelně.
Datum: 25. ledna 2010 12:03
 čau draci potřebovalbych se zeptat jakej je rozdíl mezi normalnim filtrem na pinckovi a přimim kterej je lepsí a pak jestli sou kola z babetta 207 stejny jak na 210. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 19:54
 jj dik ale ty kola myslim jako rozdil z babetta 207 a 210 mam babettu 207 a daval sem tam kola z 210 a nak to tam nesedi hlavne rozeta tak nwm pls poradte
Datum: 25. ledna 2010 19:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No přímej je lepší jedině, když tma máš větší trysku. A nech tam kola z pionýra. Jsou širší a lépe drží. Ale dej tam nové pneu.
Datum: 25. ledna 2010 15:18
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,nevíte někdo jak se měří předstih?u tý mojí mám mít 4mm před H.Ú. a nevím jestli ten rozměr mám brát ze strany pístu nebo od prostředku.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 17:46
 sry chybicka se vloudila
Datum: 25. ledna 2010 17:46
 karlosi: ty asi s elektrikou nejsi kamarád, že. jiskra přeskočí v momentě, když se kladívko rozepne!
Datum: 25. ledna 2010 16:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 mám čz 175/450
Datum: 25. ledna 2010 16:04
 jo, ale vzdalenost do HÚ ti to ujde vsechno stejnou, jenom do jiny vejsky, sice si myslim, ze 4mm je dost napis co mas za stroj vyjedes pistem do HÚ a nastavis odtrh. pak sjedes o neco zpatky a pistem se vratis na tech Xmm pred HÚ a nastavis stator, aby byly kladivka v ten moment zavreny. (pokud mas "vetsi" JAWU 175, apod. tak samozrejme otacis jenom destickou
Datum: 25. ledna 2010 15:36
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já myslel že 4mm před H.ú a v tom momentu nastavím kladívka na požadovanou vzdálenost
Datum: 25. ledna 2010 14:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v okamžiku kdy se začnou otvírat kladívka ti píst musí vyjet o 4 mm...no a to je přeci jedno jestli na kraji nebo uprostřed ne?? pořád ti vyjede o 4 mm....
Datum: 25. ledna 2010 13:27
Jméno: venca
IP: uživatel6804
 cus delal sem mensi generalku motoru olej netece kompreze supr vsechno je fest jezdym kazdy den do prace ale jede na prd mam tam 12 rozetu a na 3 to vubec nejede delal sem prestich 1.5 mm na ten to jelo do predu i do zadu pak sem skousel ho menit ale furt to jede na prd karbec sem taky stiloval zadna zmena us nevim co dal nevim si rady prosim pomcte dik za napady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 14:42
 no tak pokud si dělal výbrus bo koupil ložiska,tak to si musí sednout,a ne hned jezdit fr,zajed to pomaly tech 500 kilaku a pak už jezdi tak normálně
Datum: 25. ledna 2010 14:42
Jméno: caue20
IP: uživatel7767
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 20:05
Jméno: filip
IP: uživatel924
 to je muj inzerat... vyfuk je prevareny a nevim jak to s nim jede protoze ten motor sem nezpojizdnil.. ale mam jeste jednoho mustanga a mam na nem taky vyfuk hikone a muzu jen doporucit... je to sice jiny typ toho vyfuku ale do otacek to jde lip.. pusti to vyssi otacky.. celkove se zlepsi chod motoru.. proste super..
Datum: 25. ledna 2010 20:05
 to teda nevim,bylo to na kamosovim mustangovi..ale lital dobre a tim vejfukem se to akorat skazilo,a tohle neni jenom muj nazor,uz to rikalo vic lidi..
Datum: 25. ledna 2010 17:55
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 zajic:tak takxy podle tohop jak to mas celkove serizeny a ne na nakej paskvil..kamos to ma na dvou pio a jedou oba krasne..a otacky sou fakt spis naopak nez rikas ty..rychlejs se to vytoci.
Datum: 25. ledna 2010 17:50
 nevim hele  my ho nasadili,poradne utesnili a projeli sme to..nez se s tim rozjel tak to trvalo strasne dlouho,musel se rozjizdet tak ze mel porad vysoky otacky a napul zmacklou spojku..jinak to nemelo vubec silu  a vim na 100% ze to je vejfukem,protoze den predtim sme jezdili s origo vejfukem a vsechno OK,dalsi den namontoval vejfuk a jelo to takhle...
Datum: 25. ledna 2010 17:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zajic:Ja mam teda s tema otackama opacnou zkusenost  (na neodladenym)
Datum: 25. ledna 2010 17:35
 jak pise casper ale je uplne k hovnu..musel bys ho nejak doladit,jenom to dobre vypada nic jinyho..jede to s tim o hodne blbejs!! strasne blbe to de do otacek,je to strasne liny..radsi tam nech original.a navic ten vejfuk na sobe ma bezbarvej lak..sme rikali s kamosem jak to suprove vypada..1 projeti,vejfuk se ohral,lak na tom povolil a stalo se z nej lepidlo ktery na sebe nachytalo vsechen prach kudy projel,a neslo to dolu...
Datum: 25. ledna 2010 17:09
Jméno: casper.88
IP: uživatel6333
 Nazdar, výfuk se dá koupit za 300, je to zančka HIKONE, maximálně si budeš muset přivařit uchyty.
Datum: 25. ledna 2010 0:41
Jméno: mmm
IP: uživatel6804
 cus skouseli ste karbec ten dell orto co je na babu dat na fika
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 19:25
Jméno: mmm
IP: uživatel6804
 cus jede to dober v niskejch otackach ma silu chyta na naslapnuti akorat sem ho musel pretriskovat..,.
Datum: 25. ledna 2010 19:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Takovy blbosti nezkousime
Datum: 25. ledna 2010 15:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Všechno jde, ale karbec del orto který tady mají na bábu má nemší difuzor, než originální na fichtla. Takže to zbytečný.
Datum: 25. ledna 2010 15:20
 Někdo mi říkal že de na fichtla udělat čtvrtej převod. Je to zrealizovatelný nebo to je pi*ovina. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 23:15
Jméno: standa
IP: uživatel8537
 MOOOOOOC PRACE.....skus napred rychlej 3 kvalt,,,,je to jak 4Q z cizy bez jedničky.....
Datum: 24. ledna 2010 23:15
Datum: 24. ledna 2010 22:14
Datum: 24. ledna 2010 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau nevíte někdo jak je to s tím přepisem na auto když má někdo ZTP?jestli se teda platí ta eko dan nebo jestli jen nějaký procento...dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 17:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hej paráda takže za 2 roky si koupím 120  doufám že mi to ZTP neseberou...
Datum: 25. ledna 2010 17:25
 dyz mas prukaz ZTP tak eko dan snad neplatis vubec
Datum: 25. ledna 2010 14:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, vyměňuju pístní sadu za novou a mám i nové bronzové pouzdro a nevíte někdo jestli se to kromě vnitřku musí vystružit i venek? a jak ho vyměním.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 8:29
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 ... a nezapomeň na mazací ďourku
Datum: 25. ledna 2010 8:29
 pouzdru nalisujes do ojnicniho oka, potom budes muset vystruzit vnitrni prumer futra tak, aby se tam vlezl pistni cep...ale opatrne at to nezkurvis a nevystruzis to moc...
Datum: 24. ledna 2010 22:39
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 20:16
 jo nápodobně taky mám jednoho černýho fíka kterej jezdí parádně,je tam mnoho nových dílu,jsem z pardubického kraje,můžeš mi napsat na maila dachl21@email.cz bo icq 350757472 a určitě se domluvíme
Datum: 24. ledna 2010 20:16
 A odkud jsi ?Já mám jednoho parádního fichtla minulou zimu sem si sním vyhrál nastříkal vyměnil strašně moc pochybných dílů a dal ho do pěknýho stavu... a teď ho prodávám pač mám jinou motorku a 2 motorky mět nemužu.Tak jestli máš zájem napiš mě na mail pošlu nějáký fotky třebas a můžem se domluvit. Janovsky.Michal@seznam.cz
Datum: 24. ledna 2010 20:13
 motoinzerce.cz sbazar.cz aukro.cz
Datum: 24. ledna 2010 20:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mě teďka jen tak napadlo.... šel by plech z 555 na tip 20/21/05? nevíte (popř. nemáte) fotky jak by to vypadalo? Ono ten plech má mrtě hezký tvar a na těch oplechovanejch fichtlech nebo i na 21 by to vypadalo mrtě dobře!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 20:42
 nebo pokud seš šikovnej tak si ten kus plechu co je u spojky vyřízni z plechů na 21 a navař ne ten plech z 555 pak zabrus zakytuj nasříkej a budeš to mít mrtě hezký
Datum: 24. ledna 2010 20:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na 05 by pasoval ale na 20,21 by jsi ho musel trochu vystřihnout kvůli spojce
Datum: 24. ledna 2010 20:27
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci , mám takovejch pár dotazů restauruju ted 23 a potřebuju vyměnit pouzdra předních vidlic ale nevim kde sou jestli nahoře u světla nebo dole u manžet a jestli byste mi mohli napsat jak se ta pouzdra mění a ještě když sundám pravé víko tak jestli na mě nevypadnou ty spojkový hřídelky a jestli to jde nějak ztuha kuli tomu guferu.
Předem díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 21:45
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky moc hned zítra se na to kouknu
Datum: 24. ledna 2010 21:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a nezapomen na to že když je tam narveš tak se trochu smrsknou takže je budeš muset trochu propilovat ....
Datum: 24. ledna 2010 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když sundáš pravé víko tak na tebe určitě nic nevybafne ani nevypadne...nemá co..no a pouzdra tak jsou v každý vidlici 2 takže je vyndej nějak to je jedno jak(třeba vem kulatinu a vybouchej je) no a pak tu vidlici dokonale odmasti a nejlepší je to pomocí závitový tyče je tam nacpat..dáš tam podložku pod pouzrdro a nahoru přes trubku a utahuješ...to vrchní pouzdro má být 17cm od okraje a to spodní má lícovat s koncem trubky
Datum: 24. ledna 2010 20:32
Jméno: pepca
IP: uživatel6617
 pri zajizdeni pistnich krouzku nebo vybrusu se maze vic nebo min ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 21:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nařet to 1:25 lepším olejem neš je M2t a jezdi tak 100km opatrně a po těch 20 km to občas protáhni ale třeba jen minutu
Datum: 24. ledna 2010 21:08
Datum: 24. ledna 2010 20:01
 jasně že si dělám prdel  ,jezdi tak normálně no,nepřeháněj to
Datum: 24. ledna 2010 19:56
Jméno: pepca
IP: uživatel6617
 dachl a to myslis vazne nebo si ze me delas prdel abych to cely posral protoze sem psal picoviny ??  sorry  dve slova jzs
Datum: 24. ledna 2010 19:54
 pusina neumý počítat
Datum: 24. ledna 2010 19:51
 plnej plnej plnej kotel
Datum: 24. ledna 2010 19:51
Jméno: pepca
IP: uživatel6617
 ale po 20 kilících se mu snaž vyhnat turbo z výfuku
jak to myslis ?
Datum: 24. ledna 2010 19:50
 kroužky se zajíždí 50 km,moc to ale nelechtej,ale zas tomu nedávej moc zabrat,ale po 20 kilících se mu snaž vyhnat turbo z výfuku
Datum: 24. ledna 2010 19:48
Jméno: pepca
IP: uživatel6617
 jo no tak sry za ty picoviny ;ú olej sem si ujasnil...a tedka ty rkouzky zajizdi se stejnym zpusobem jako vybrus ? a kolik km ??
Datum: 24. ledna 2010 19:46
 ty vole.taky vám připadá hoší že pan pepča je z čeledi teploušu? střílet!!!!
Datum: 24. ledna 2010 19:45
 mosis do benzinu jeste pridat caj repikovi vis ten lekarsky macicko  tusal dilini  D
Datum: 24. ledna 2010 19:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 pri zajizdeni krouzku samozrejme vic jinak to zadres hned a muzes si nakopat do riti
Datum: 24. ledna 2010 19:43
Jméno: pepca
IP: uživatel6617
 a jak mam zajet pistni koruzky kocourci
Datum: 24. ledna 2010 19:38
 jj pusina nechápe
Datum: 24. ledna 2010 19:22
 kedi ti bude vic mazat?ked budes mnet 1L oleja v 40L benzinu alebo 1L oleja v 20L benzinu hm?Ty pusyno.
Datum: 24. ledna 2010 19:20
 hrh hrh,,,ehm..to jakže kdyš dáš 1:20 je mín jak 1:50??  1:20 je víc oilu jak 1:50
Datum: 24. ledna 2010 19:19
Jméno: pepca
IP: uživatel6617
 normlane s emaze 1:40 a cetl jsem ze pri zajidzeni 1:20 tak to je min preci ne pusiny
Datum: 24. ledna 2010 19:16
 to dá rozum ze asi vic ojelu ne?
Datum: 24. ledna 2010 19:15
 já jsem mazal stejně,ale mazej trošičku víc
Datum: 24. ledna 2010 19:15
Jméno: stepkaM
IP: uživatel1859
 zdra, mám dotaz na píst. Když udělám novej výbrus a chci to na závody, musí se zajíždět?? jak to dělaj např. v GP - zajížděj se ty motorky nebo jedou navostro?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 15:09
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vsechno tu bylo receno snad jen ne to v GP tam se zajizdi na zajizdeci stolici
Datum: 25. ledna 2010 15:09
Jméno: standa
IP: uživatel8537
 Vsechno se zajíždí.....zavodaky s velkou vůlí vybrusu se nemusí zajizdet stovky kilometru jako seriovky s tesnym vybrusem......staci tam rekneme 50km aby si to na sebe zvyklo a pak to necim umazat
Datum: 24. ledna 2010 23:16
 U závoďáků jsou větší vůle, tzn. že stačí trochu najezdit a je to zajetý.
Datum: 24. ledna 2010 20:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A jak?
Datum: 24. ledna 2010 19:44
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jak to dělaj v GP tak to nevím,ale u jaw,čezet a buhví čeho se to pochopitelně musí zajíždět ale když to je závodní motor tak se to zajíždí trocha jinak
Datum: 24. ledna 2010 19:28
 Zdravim. Chtel bych se zeptat jakiu cenu má kompletně zgenerálkovaný motor na jawu 05. Mám doma 3 takové rozebrané motory a řekl jsem si že je zgenerálkuju a prodám. Generálka by byla provedena poctivě a pečlivě.Generálkou myslím: Nové ložiska+gufera,výbrus,píst,kroužky,repasovaná klikovka,olej,spojkové lamely+mezilamel,primátní řetaz,kolečko,těsnění,spojkové tyčinky,kladívko,kondík,kontakt,kluzné ložiska,sekundární kolečko,šrouby+podložky... Snad jsem na nic nezapoměl  Myslítě že mám šanci prodat takový motor za 3000Kč? Kolik byste za něj dali vy? Ptám se protože nevim jestli má cenu se do toho pouštět. Díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel8537
 tenhle projekt je nerealnej......nejlevnejsi GO vychazi 2500......a za 4000 nikdo motor nekoupí!
Datum: 24. ledna 2010 23:17
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Taková generálka na motoru za tolik peněz se Ti vyplatí jenom když ji děláš pro sebe . Když to chceš poctivě udělané na kšeft , tak na tom jenom proděláš . Nehledě na to , že narazíš na nějakého trotla , který Tě bude stále otravovat za každý ,flíček" na tom motoru .
Datum: 24. ledna 2010 20:19
 ondrjawa: nemám co dodat  ,pěkně jsme se shodli
Datum: 24. ledna 2010 19:50
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 přesně jak říká dachl21 co so neuděláš sám to nemáš,si raději každej koupí nějakej starej motor,a zgenerálkuje si ho sám,protože když si to udělá sám tak
ví že to má poctivě
Datum: 24. ledna 2010 19:32
 no tak to by si neprodal,to si ten člověk koupí motor za 500stovku a udělá si generálku sám,pač co si sám neuděláš to nemáš
Datum: 24. ledna 2010 19:09
 pod 3000 by sem ani nesel no pokad tam bude vsecko to co si napisal.
Datum: 24. ledna 2010 19:09
Jméno: stepkaM
IP: uživatel1859
 Zdar draci,
mám dotaz na závodní fíky. Zajímalo by mě kolik jedou nejrychlejší fíky v Čr ( myslim upravené ). Např stadiony jezděj i 115 km/h a to už je něco, když tě v autě předjede tenhle drak. A další otázka směřuje na cenu, nechá se ještě dneska sehnat fík do 1000 kč?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 18:59
 Všechno je o převodu....já vzhledem k tratím které jsou dost kopcovité musim jet převod 14/55 při origo primáru takže můj max je 108 km/h....
Datum: 24. ledna 2010 18:59
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 upravenej závodní jede po delší rovince klidne přes 115
Datum: 24. ledna 2010 18:52
 Fika seženeš i zadarmo když máš známost nebo narazíš na někoho kdo se toho chce zbavit. Já jsem tento půlrok sehnal moc fíků zalevno  jednoho za 400Kč.druhého za 100Kč,třetího zadarmo,čtvrtého za 400Kč a toho posledního na kterém ted makám za 900 korun
Datum: 24. ledna 2010 18:47
|



|