Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar nevíte tu někdo jestli jdou rozdělat tahle blinkry? https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10417114_622348961189922_2005558903_n.jpg?oh=1f550f8e893d0d1df2bf6077bd9757b4&oe=538991E0&__gda__=1401537072_a25dd1b3d13b31aa29ad93f7987d9b69
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2014 17:54
 jo je to muj přispěvek ja ho hodil tam a hned pak sem
Datum: 30. května 2014 17:54
Jméno: buuudulinek
IP: uživatel16557
 Neptal ses náhodou před pár dny na jawamanii, kde ti bylo mimochodem odpovězeno, že blinkry jdou sundat rukama nebo poklepat za rámeček?http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=57526
Datum: 30. května 2014 17:21
 A je to tady draci,,, dasli expedice az do MAROKA po evropskych silnicich na mustafech tu http://nafichtludomaroka.webnode.cz/ jeste eviduji babetaky do rumunska,, jawari kolem sveta jsou momentalne na sve strece v Kazastanu a meni silnicni pneu za drapaky a dalsi expedice dal nez dva tisice predem hlaste u sesy  pac cim vic hlav bude premyslet tim lip to pojede
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2014 21:30
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 určitě jsem pro takové borce  , taky bych jel hned. Jeden náhradní motor do báglu a možná by se to dalo  ne ale fakt bych taky něco takového podniknul
Datum: 29. května 2014 21:30
 super, když vidím kolik je bláznů, co takhle uspořádat celorepublikovej sraz dachlů?
Datum: 29. května 2014 20:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17251
 rozhodně sláva takovejmhle plánům. jen nejsem zastánce názoru že mustang je lepší na cestování nežli klasickej plecháč 21 kterej je ještě o level níž než cestovatelská jednička - revmaplecháč...
Datum: 29. května 2014 19:29
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Ahoj všem, mám dvě otázky ohledně pionýra. 1) Při koupi komplet kliky CKR - je potřeba dávat vycentrovat nebo lze rovnou namontovat? 2) Skládání motoru - nahříváte levý karter nebo spojujete kartery za studena? Mám nějak zafixované, že na rozdíl od velkých Jaw se kartery spojují bez nahřívání. Díval jsem se na Pajkovo stránky a tam nahřívá jen kvůli osazení karterů ložisky a montáži kliky do pravého karteru, u finální montáže bez zmínky. Přijde mi logické levý karter nahřát, ale na druhou stranu jsem kdysi nějakého pincka skládal a pamatuju jen to, že se mi nedařilo dostat hřídele převodovky a tyčku od kulisy do správných otvorů... Jaké máte zkušenosti? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2014 21:20
 Zdar, nemusíš ji dávat vycentrovat rovnou ji namontuješ, a já vždycky nahřívám levej karter jde to líp spasovávat, ale u nový CKR jsem musel prvně dat ložisko na kliku(kliku zmrazit, ložisko nahřát) a pak ohřeješ levej karter a jde to dobře, nezapoměn napružit startovací páku o jednu otáčku ve směru nakopávání
Datum: 29. května 2014 21:20
 Zdravím,zprýva spíše k adminoj. Jak je v dílničce přípravek na předstih s kodem Dk0558 za 285kč jakej to má závit šlo by to na fichtla i pařeza díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2014 17:01
Jméno: Standox22
IP: uživatel17250
 jo takhle jasný dík za radu
Datum: 29. května 2014 17:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jasně že to pujde zašroubovat do fichtlácký hlavy, ale jelikož má svíčku šikmo a na tý měrce jsou zápichy po 1mm, tak ti to bude k ničemu... je nutný mít osu svíčky rovnoběžnou z osou válce (jako maj kývačky, něterý panelky, jawetta apod.)
Datum: 29. května 2014 16:41
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Pokud si necham snizit hlavu o 0,2mm jak se to projevy na jizdnich vlastnostech ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2014 9:02
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Proč to nezkusíš?
Datum: 31. května 2014 9:02
Jméno: standa
IP: uživatel17253
 Pochopil bych kdyby měl popilovanej vejfuk 2mm blíž k hlavě a snižoval o 2mm,,,ale když neznámo proč popiloval vejfuk 2mm zpět k sání a nějak do šířky podle fotek??? ... ale na motoru s timhle válcem to asi bude úplně jedno ... holt tuning je tuning,přes to vlak nejede ... už aspoň víš jestli se to bezpečně točí a nezakopává to když chceš snižovat hlavu?
Datum: 29. května 2014 20:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17252
 kdyby si to vzal o 2mm ale o 0,2 mm .,,ti to sebere těsnění ...... si v blbých měr ných jednotkách,,.....
Datum: 29. května 2014 20:17
Jméno: standa
IP: uživatel17249
 Kompenzuje se tím ztráta kompresního poměru při změně časování vejfukovýho kanálu.
Datum: 29. května 2014 18:24
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 tak proc se ta hlava snizuje ?
Datum: 29. května 2014 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel17249
 Nijak...
Datum: 29. května 2014 16:40
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Čau draci, je možné že na pionýra mám jenom malou knížečku a tam napsané nějaké věci o tom např  ionyr, vykon,max rychlost, typ 20,21,23, ale ne barvu, pak razítko z Považské Bystřice a jméno na koho to je a na konci je jenom technická do kdy platila do roku 2004, je na to i placená pojistka stále.
někde jsem se dočetl že to možné je, že to platí a šlo by s tím něco dělat, ale ani pořádně nepřečtu to jméno co na tom je napsané, a chtěl bych vědět co s tím jestli to pujde přepsat, vyhledat toho chlapa a vystavit na sebe už i s velkým techničákem,
prosím poraďte co si o tom myslíte, vůbec se v tom nevyznám.
kdyžtak hodím nějaké foto
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2016 13:56
Jméno: Dan
IP: uživatel18889
 Jak to dopadlo?
Datum: 28. října 2016 13:56
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Aha dobře díky moc, no zkusím to legálně, snad ten pán bude žít a bude ochotnej to přepsat, jenže budu muset toho pionýra dát do kupy aspoň ať jezdí svítí, brzdí a projde technickou a pak budu moct dál něco dělat no, kdyby jste někdo měl ještě nějaký nápad, tak budu rád
díky moc
Datum: 30. května 2014 21:58
Jméno: dwein
IP: uživatel17256
 falšování dokumentů je u nás celkem běžná věc, celkem dobře se to dělá u právě tědlech starej sešitů atd.. dopisujou se třeba jiný euronormy, kola, a jiné vychytávky. chce to ale kumšt písmomalíře, dostatek razítek atd. u tědlech fichtl knížeček to musí jít taky a korát bys potřeboval ten kolek a pak tam dopsat třeba fotra někdy v roce např 1995. problém bude asi se značkou, tu si jen tak nevymyslíš pokud je to jinej okres, což je celkem problém. a daší by vznikl pokud bys to chtěl přepsat, neb když se to třeba v těch 90 letech přehlašovalo, tak se to psalo do úředních knih, který na těch úřadech maj furt bejt. takže by poté zjistily,že to vlastně na nikoho převedený nebylo a byl by průser na světě. poněvač ty dopředu nemůžeš vědět jestli ti na tom úřadě nekouknou do knihy a nezjistěj že to tam vůlbec nemaj na toho fotra zaevidovaný. je to to risk s nejistým úspěchem. nejschůdnější je to buď klasicky přehlásit s účastí toho původního človeka -polopřevod... nebo na něj prostě jezdit se svou pojistkou a stk, což ale je taky ošemetný, neboť nevíš jestli to třeba už před 10ti lety nevyřadil.... jinak když máš fichlta rozebranýho, tak to na nějakej polopřevod nemá vliv, to chodíš je s dokladama, ovšem pokud to vyřídíš, pak už na stk musíš přijít se strojem kde to bude souhlasit.
Datum: 30. května 2014 21:02
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 A ještě by mě prosím zajímalo, jestli to můžu přepsat teď když mám toho pionýra technicky nezpůsobilého? např: že bych to musel zprovoznit apod, a nesedí mi motor s techničákem,
nebo to musím dát do kupy a pak teprv zařizovat papíry? jde mi o to abych to měl co nejdříve z krku a v pořádku ty papíry a pionýra dám přes rok do pořádku.
Dejte mi vědět prosím jestli jsou nějaké varianty.
Datum: 30. května 2014 12:40
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 zadal jsem jméno toho chlapa na google a našel jsem přesně kde bydlí a číslo asi na pevnou linku a to bydliště se shoduje v techničáku, takže mám trochu štěstí no ještě ale aby to byl ten původní pán a ne nějaka rodina jenom a zkusim se sním domluvit a legálně to přepsat 
Ale děkuji za objasnění konečně tomu nějak rozumím
Datum: 30. května 2014 12:26
 taky jsem nad něčim podobnym špekuloval, ale nic kloudnýho mě nenapadlo, ale tahle diskuze mi tak trochu pomohla  urovnat si tok myšlenek
Datum: 30. května 2014 2:29
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Aha dobře, díky moc no zkusím vyhledat toho pána ale je to z roku 1971 a je tam on jediný a moc se mi nezdá že bych byl druhým majitelem.
Takže čistě teoreticky když to není nikde vedené a kdyby někoho napadlo to zfalšovat a napsat to do te kartičky na někoho z rodiny kdo mohl žit třeba v 80 letech a pak jenom přepsat už oficiálně a vystavit novy TP, tak by to mohlo projít že?  nebo to je hloupost?
Datum: 29. května 2014 22:13
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17254
 ta knížečka je normálně platná.. akorát asi neni napsaná na tebe a to znamená, že abys to přepsal na sebe a dali ti novej tp, tak první krok musí udělat ten člověk na kterýho to je vedený. ty s tim nic dělat nemůžeš. že tam neni napsaná barva ničemu nevadí. sou borci co na tyhle knížečky normálně jezděj aniž by věděli kolik to mělo už majitelů od toho původního a ani nevěděj jestli vůbec žije... platěj pojistku a dělaj technickou. voni tydle starý tp nejsou nikde v nový evidenci vedený, takže se to ani při nějakejch kontrolách nedá moc dohledat.
Datum: 29. května 2014 21:53
 Ta knížečka supluje jak velký tak malý techničák. Já tam barvu též nemám zapsanou.
Datum: 29. května 2014 21:50
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Jo to tam všechno je, ale barva tam není. Takže nevadí že tam není zapsaná barva ?
nemám k tomu nic jiného žádný velký techničák, a tenhle co mám je v dezolátním stavu,tak by mě zajímalo jestli by šel udělat nějaký duplikát nebo něco.
Každopádně díky za ochotu mi poradit
Datum: 29. května 2014 20:42
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 pokud je tam taky zapsaná evidenční značka,číslo rámu,motoru, nalepený kolek tak je to malej techničák. Chodím s tím i na technickou kam mi dávaj razítka a pořád to funguje.
Datum: 29. května 2014 20:17
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 omluvám se za toho smajla má tam být ,, například. pionýr,,
Datum: 29. května 2014 14:58
Jméno: Dan
IP: uživatel10446
 Tak se mi vyskytl další problém, psal jsem nedávno o problému při zajíždění motoru po GO, že se mi motor zastaví po pár km, bylo to ale v těch vedrech, ted pri chladnejsim pocasi je to v pohode.
Jak je to mozne? Zajede se to a bude to ok?
Ted se mi vyskytl problem se spojkou, zrejme blbe vypina, jde ztuha mackat a na miste nemuzu vyradit (zaradit neutral).
Seštelovaná je podle manuálu, poloautomat chodí, nevím co s tím už, mám nové lanko, ale když to sešteluju, dotáhnu lanko v motoru pod víkem a pak se to stejně trochu povolí se mi zdá, nebo se natahuje no..
Spojkový koš (mám ten tříkolíčkový z 634). Mám ho vypodložený podložkama pod pružinama, aby neklouzala spojka (kámoš to má na 639 také a normálně mu to funguje a spojka jde zlehka mačkat).
Myslíte že může být špatný unašeč spojky (ochozený, vyčvachtaný). Ty kolíčky mají dost vakl do stran... Pomohl by nový unašeč, nebo čím to může být? Také pak mám problém při starování.. když jsem dával do motoru hřídel startpáky, tak byla uplně u primárního řetězu, takže když startuju, tak než dám startpáku do polohy řazení tak to dře jakoby nebo proste drnčí, asi jak dře primár o tu hřídel. Nevim jak to popsat... Tak prosím poradte s těmito problémy. Děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2014 17:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17255
 ti si eskamonter 1 bud si to přidřel malo mažeš anebo máš vadně nastavenou hladinu ps nemáš nahodou vape? jinak ti spojka unáší protože jí nepustí ti podložky narvane po dpružinama......a ta nakpávačka je to nějaky divný
Datum: 30. května 2014 17:47
Jméno: Dan
IP: uživatel10446
 Jedná se o Jawu 350/638
Datum: 28. května 2014 22:02
 Zdar draci , chci se zeptat : kdyz chci vymenit prachovky prednich tlumicu na ČZ125/476 , musim rozebrat vidlici ? nebo jdou oddelat ty "drzaky' blatniku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2014 20:53
Jméno: 8pavlos@seznam.cz
IP: uživatel16118
 Díky 😂
Datum: 01. června 2014 20:53
Jméno: pepa
IP: uživatel17261
 musíš odpojit lanko kola vypustit olej a pak vytočíš ty šrouby nahoře na brílicic povolíš spodní bryle a celý předek s blatníkem a kolem supstí z mototky ..prosvih je že na montáž je přípravek tech trubek co jdou do břílí T ečko kterema navařený uříznutý šroub ,,,tu zatu tecko zašroubujes do trubky a protahneš jí brejlema... a uchytíš zatkou .... pochopitelne jak je předek z motorky mužeš matice opravit či vyměnit
Datum: 01. června 2014 10:43
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 Čau neska mi přišel válec po výbrusu tak jsem to jel projet má to sakra sílu jen přeředím přidám trochu plyn a fichtl má nutkání táhnou dopředu opravdu ten tah je veliký.Ale zjistil jsem že spojka mě moc zlobí mám ji nastavenou tak jak má bít a při přežazování křupe a nebo po dlouhé jízdě když zastavím a dám jedničku a furt držím spojku tak fichtl prostě táhne dopředu a motor slábne na otáčkách tak musím zase spojku utáhnou ale i když ji přitáhnu tak furt křupe i když to dám tak že nakopávačka prokluzuje stejně to křupe hodně a hlavně když se rozjíždím. olej tam mám pp 80-90 // tyčky nové, obě tvrdé a důlek se do nich nedělá od kuličky. lamele mám dané správně zubama k sobě už si nevím rady zkoušel jsem snad vše nové a spojka byla kupována celá nová až na řetěz. prosím poradte dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2014 19:29
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 tak jsem se v tom neska tročku povrtal, ten šroubek na víku jsem dotáhl dost trošičku v tomn křupe ale když nakopnu stojím na místě dám 1 2 3 tak to už křupe tak nepatrně...
Datum: 29. května 2014 19:29
Jméno: standa
IP: uživatel17249
 No tak povol lanko,utahni šroub aby se jen jemně dotýkal spojkové tyčky,vymez vůli na lanku aby se spojka opět sotva dotýkala a utahni samozřejmně kontramatky. Jestli není pod maticí spojkovýho koše ohlá zajišťovací podložka tak se koš povoluje protože matici nic nedrží a pak se furt "povoluje" spojka ... a nebo měkký tyčky ... jiný varianty nejsou
Datum: 29. května 2014 18:34
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 šteluju na deklu po každé jízdě musím šroubek tak o půl otáčky přitáhnout
Datum: 29. května 2014 17:54
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 šteluješ spojku šroubkem na deklu nebo napínáním lanka?
Datum: 29. května 2014 17:47
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 mám tam nové korkové..
Datum: 29. května 2014 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel17249
 Nový lamely ferodo jsou festovní na koši a nebo nejdou nasadit skoro vůbec. Mohou způsobovat tyto problémy - spojka zcela nevystavuje.
Datum: 29. května 2014 16:42
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 stando jak to myslíš s těma probroušenejma lamelama? jenom vím že lameli jsou nové a i mezilamela je taky nová jelikož chčije tak mám dost času se na to mrknout ale mám doma ještě jedny nové lamely tak se podívám...
Datum: 29. května 2014 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel17249
 Máš probroušený lamely aby se volně pohybovali na koši? Olej v motoru je převodovej a jeho dost? Spojku máš seřízenou aby měla na deklu maximální krok a tudíž vystavovala naplno??
Datum: 29. května 2014 14:27
Jméno: jawa50
IP: uživatel15188
 no spojku sem už rozebíral asi 100x ale nic nenalezeno. a nemůže to dělat ten řetěz? ještě se jednou zkusím mrknou na ten talíř
Datum: 29. května 2014 12:04
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Tak nevim...stát se to mě tak to celý rozeberu a vomrknu. Takhle mě nic nenapadá.
Datum: 29. května 2014 9:21
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 ne ten je v poho ale zjistil jsem když dám 1 tak to moc nekřupne a když držím spojku a mám jedničku a tak se fichtl dá táhnou i dozadu ale když dám třba z 1 na 2 tak to silně křupne a když podřadím z 3 na 2 tak to taky silně křupne už nevím....
Datum: 29. května 2014 7:10
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Čus, mrkni, jestli se ti ta tyčka neprorvala do přítlačnýho talířku, co v něm jsou pružiny.
Datum: 28. května 2014 20:47
 cus draci mám problém včera jsem jel na fíku z kopce bez plynu pak jsem přidal v motoru cosi zakukalo a šlus už jsem to nenastartoval nejde tam proud nevíte co by se mohlo stát koukal jsem na štelování zapalka a to se zdá ok nevíte někdo co by to mohlo být ? napadl mě klínek na magnetu dík moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2014 11:39
 tak už to mám dík moc za rady uklepal se drátek na cívce u zapalka
Datum: 29. května 2014 11:39
 koukni na ten klínek pod magnetem, sice je to málo pravděpodobný ale stát se to muže, a z kopce nejezdi bez plynu jinak si zničíš válec, nebo když už musíš bez plynu jezdit tak zmáčkni spojku a párkrát tomu přidej
Datum: 29. května 2014 7:21
 z kopce bez plynu? no jen jestli to nezakukalo spíš ve válci
Datum: 28. května 2014 23:03
Jméno: Jarda
IP: uživatel15725
 Zdar chci se zeptat mám mustanga a když víc vytočím kvalt tak v tom začne jakoby škubat vždycky jako by motor na malou chvilku vynechal. Nevíte někdo čím by to mohlo bejt? Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2014 19:19
Jméno: Jarda
IP: uživatel7266
 no ono to neni že by tam netek benzín spíš jako by na malou chvilku vynechalo zapalování nebo jako by se to trochu ulilo nebo jako by to střelilo ještě před zážehem směs do vejfuku ale nevim. rozhodně tam teče benzínu dost.
Datum: 29. května 2014 19:19
 mám dojem že se to tu řešilo zrovna včera, s největší pravděpodobností ti buď nedotýká benzín nebo máš nízkou hladinu a příště prosím trošku prohlídni fórum než se zaptáš na věc která se tu řeší týden co týden
Datum: 28. května 2014 11:29
 ahoj, někdo se tu před pár dny ptal jaká je ta halogenka na patici ba20d do pionýra, nemůžu to za boha najít? co jste na to řikali? taky se mi to líbilo .) předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2014 0:30
 dík
Datum: 31. května 2014 0:30
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 tuhle žárovkou jsem zkoušel na ČZ 175/487 a moc dobrý zkušenosti nemam, svítivost asi trošku lepší než asymetrická, ale rozptyl světla na tlumené vlákno nic moc (jak by taky mohl když ta žárovka nemá uvnitř stínítko), a hlavně se asi po 50km spálila (mam elektronickej regulátor takže přepětím to nebylo)..
Datum: 30. května 2014 13:47
 byl jsem zvědavej jak to svítí, vzhledem k tý ceně, čekal bych, že bude halogen když už tak dražší a hlavně by mě vůbec nenapadlo, že někdo něco takovýho vymyslí
Datum: 28. května 2014 13:49
 A co si od toho slibuješ?
http://www.fichtlpokec.cz/elektrika-elektroinstalace/id261131.html
Datum: 28. května 2014 7:37
Jméno: pionýr
IP: uživatel14936
 ahoj chci lakovat mustanga a chtěl bych ho dat do origo stavu nevíte někdo jakou barvou se lakovaly pionýři kolem 80 let jestli akrylátem nebo čím? a jaký podklad? a můžu dát pod žlutý lak šedý základ?a ještě jsem někde četl že se laky vypalovali ale nenašel jsem v jaké teplotě předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2014 21:14
Jméno: dwein
IP: uživatel17256
 já nevim cu furt maj všichni s těma barvama, odstínama a ralkama. stejně těch top renovovanejch fekálů je poskromnu a hlavně na nějaký barvě vůbec asi nesejde prostě podle chuti každého soudruha.
Datum: 30. května 2014 21:14
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Nejlepší co může bejt je akrylát, syntetika je špatná - je měkká, dlouho nevydrží.
Datum: 30. května 2014 20:30
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 já jsem zastánce syntetiky všechno co jsem lakoval pořád pěkné
Datum: 29. května 2014 22:40
Jméno: standa
IP: uživatel17249
 No jako ten rám jo,to je jasný...
Datum: 29. května 2014 18:41
 hele ono kdo ví co s tim kdo dělal, já mám osobní zkušenost, za tři měsíce to bude rok co to na tom rámu je a vypadá pořád jako v den co jsem si to donesl domu
Datum: 29. května 2014 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel17248
 Krakene to neni žádnej výplod fantasie,viděl jsem fotky. Po dvou letech lak zašlej jak po 40 letech... hádat se nebudu,protože hafo lidí zas nadává na syntetiku a já to mam třeba syntetikou nalakovaný a supr...za čtvrtinu ceny lak jak z lakovny ...
Datum: 29. května 2014 6:09
 Dá se sehnat snad všude, kde míchaji autolaky.
Datum: 29. května 2014 5:22
Jméno: pionýr
IP: uživatel14936
 asi to budu volit tak že kostru s blatníkama udělám komaxitem a nádrž s kastlíkem akrylátem a dá se ten lehce zmatněný akrylát koupit a namíchat v lakovně?nebo je to horší to sehnat
Datum: 28. května 2014 23:28
 od jara sem napsal blbost,,, ani nevim proč  sorry  kouknu na přesný datum,, na motorkářích jsem si to do deníku dal 30. 8. minulej rok takže počítám tak tejden před tim se mi to vrátilo z lakovny
Datum: 28. května 2014 22:08
 Takže to máš na motorce teprve 2-3 měsíce?
Datum: 28. května 2014 21:57
 taky je třeba vzít v potaz že jako u všeho bude desítky firem co to dělá a každá bude taky jiný kvality
Datum: 28. května 2014 21:48
 oprejskávat - neorveš, jak řikám každej akorát kecá  kdyby to bylo tak hnusný proč by to někdo vůbec někam používal  divim se že se to prodává, antikoroze nulová, hned se to oloupe a ani to nedrží odstín  většina čechů nadává na věci co nezná, navíc bavit se o tom že na to nepatří žádnej plast, přitom minimálně s tim základem se to tak ani trochu nechová... ale uznávám je to o pocitu každýho, jinak já to mám na rámu od jara a asi zázrakem se to zatim nepustilo, když jsem dělal u motoru kontakt na kostru tak jsem to taky neloupal ale brousil jako kteroukoliv jinou barvu se kterou jsem přišel do kontaktu, kromě té na dřevěných oknech... a dřželo to celistvě na podkladu, lidi maj představu že je to nějaká natavená bužírka...
Datum: 28. května 2014 21:46
Jméno: Standa
IP: uživatel16566
 Známej na moravě hodil j555 celou do komaxitu a bědoval ... hezký to bylo tak měsíc a pak se to začlo oprejskávat... lak hnusnej zašlej... komaxit je výbornej na kola na auto,jentak ho neorveš přezouvačkou...
Datum: 28. května 2014 16:47
 Proto se do toho akrylátu přidává matná složka, aby se to takhle nelesklo. Já se zase u místních veteránistů spíš setkávam s názorem, že to radši udělaji matnějšim akrylátem, než vrstvou plastu. Ale to jsou kluci, co dělaji spíše předválky, atd..A rozhodně ví, proč to dělaji tak, jak to dělaji. Osobně motorky lakuju lehce zmatněnym akrylátem. Komaxit dávam na takové ty "věci do provozu", jako jsou padáky, stojany atd.
Datum: 28. května 2014 15:26
 co se týče typu barvy tak je nejvěrnější, jak jsem psal, zaujatej je většinou ten co s tim nemá zkušenosti, rozhodně je to co do origo stavu lepší než akrylát (kterym to většina dělá)  už vidim novýho péráka jak hází odlesky na dvacet metrů
Datum: 28. května 2014 13:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Veteránisti to komaxem určitě nedělají... Naopak je většina proti němu dost zaujatá.
Datum: 28. května 2014 8:30
Jméno: pionýr
IP: uživatel14936
 ok dík moc
Datum: 27. května 2014 22:38
 ale rozhodně komaxit od originálu nerozeznáš, jen né každá firma bude mít tvůj odstín a hůře se pod to kytuje,všechno ale na internetu najdeš
Datum: 27. května 2014 22:37
 dělalo se to vypalovanou syntetikou, která už se minimálně v původní podobě nesežene, přesnějc nevim, lidi od veteránů teď pro věrohodnost (lesk, strukturu) používaj komaxit, najdeš na to spoustu špatnejch názorů o reznutí a tak, jsou to blbosti, podle mě to píšou lidi co tu barvu v životě neviděli, nechá se pod to dát základ díky kterýmu je ta barva měkčí a ani náhodou se neloupe a přitom je pěkně tvrdá, lakoval jsem zvlášt kyvku a rám kvůli odlétajícím kamínkům a musel jsem obrousit barvu z dosedacích ploch trubky pro čep kyvky na rámu a nijak to neodskakovalo ani se neodlupovalo, na zbytek motorky jsem ale zvolil akrylát, řikal jsem si že to aspoň bude hezčí, ono totiž když pionýra zrenovuješ podle původních postupů a do originálního stavu tak na něm nemůžeš moc jezdit, praská podsedlák, prohejbaj se revmáče, při prvním utažení matky na prsíčkách to orveš a milion dalších věcí, proto už jsem to vzal z gruntu i s moderní barvou
Datum: 27. května 2014 22:35
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
Posl.aktualizace: 31. května 2014 23:20
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 ok dík
Datum: 31. května 2014 23:20
 tak jak je to na obrázku. To znamená tím šikmým směrem k řidítkům..
Datum: 31. května 2014 12:06
 ale pochybuju že to "okrasný" sešikmení nemá bejt vidět
Datum: 28. května 2014 21:51
 jak se ti to líbí
Datum: 28. května 2014 21:50
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 rovnou stranou nahoru ?
Datum: 28. května 2014 16:11
 zkus se mrknout na nějaký fotky na netu a zapojit mozek, napovim ti že by to nemělo odstávat od tý trubky řídítek
Datum: 27. května 2014 23:07
Jméno: pomoc
IP: uživatel16049
 Draci, cim to je, kdys se mi klikovka hybe jakoze dopredu a dozasu (muzu,ji potahnout k sobe, kdys shodim viko od zapalovani, myslidím ze se to jmenuje axialni vule, a chci na to dat bezkontaktni zapalko, a bojim se, ze mi to neco stim zapalkem udela, kdys se ta klika hybe, respektive ta *TYČ* od setrváku.jawa pionyr
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2014 16:57
Jméno: pomoc
IP: uživatel16049
 Ale do,posledni,doby to,jelo,krasne a moto byl po,celkove go motora, a pekne byl zajety,, tak cim to...
Datum: 28. května 2014 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel17246
 Lítá mu klika v motoru. Bezkontakt bych nedával,čekal bych že už tam budou oba druhy vůli a u vape mužeš prodřít stator....u nečeho s rotující clonou čidlem urazíš čidlo. Motor bych rozebral,zjistil zda jsou v háji jen ložiska nebo i hřídele/čepy kliky a podle toho postupoval dále ...
Datum: 28. května 2014 6:42
 Nějak jsem nepochopil co se ti hýbe na klikovce. Klikovka v ložiskách karteru, nebo ojnice?
Datum: 27. května 2014 22:51
Jméno: jedlaa
IP: uživatel15098
 Zdravim draci  mám jawu 20 a když jedu třeba za 3, tak po chvíli cejtím jak to začíná zbržďovat až musim podřadit na 2 a i na tu dvojku to pomalu začne brzdit, tak musim podřadit za 1 dát mu trochu a zase to chvilku na tu 2 a 3 jede a pak se to zase opakuje.... nevíte někdo čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2014 6:07
 Chci si to mít opravené, ale nechci nic dělat, a hledat něco na internetu už vůbec ne............ do pr.... když už ti někdo napíše čím to může být a na co je třeba se podívat, tak co třeba trochu zahledat na netu jak se to seřizuje???? internet je toho plný, ono to chce nebýt líný................prostě dnešní mládež a její přístu "tady jsem a o pro mě můžete udělat hlavně po mě nic nechtějte"
Datum: 28. května 2014 6:07
Datum: 27. května 2014 22:54
 pročíst příručku k motorce a návody na http://www.jawa-50.cz to je pro moderního začínajícího fichtlaře snad už základ
Datum: 27. května 2014 22:38
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 přihýbáním plíšku ve víku plokákovky..
Datum: 27. května 2014 21:35
Jméno: jedlaa
IP: uživatel15098
 netušim jak se ta hladina nastavuje....
Datum: 27. května 2014 21:24
 já bych zkusil benzín, špatně dotéká, vyčisti to  zkus hladinu v plovákovce
Datum: 27. května 2014 21:15
Jméno: Pavel
IP: uživatel17245
 Zdravím, prosím sháním řetěz na trampa pasoval by tam tento obj.č.: 0f0016 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2014 0:45
 to nejde,, pactram ma desli kyvku kde je treba 134cl
Datum: 28. května 2014 0:45
 Zdarec potřebuji poradit jak spravit velkou vůli ve startovací páce mám čz 175 487 zkusil sem vše dokonce sem koupil novou páku ale zdá se mi že je to ještě větší šmejt jak ořiginál nevěřím že by byla opotřebovaná ta zakalená oska dorvu to na fest a stejně je tam vůle prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2014 15:47
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak tu mezeru probrus flexou aby se to mohlo stáhnout ještě víc
Datum: 28. května 2014 15:47
 zdar, kdyz mam na pistu vyrazeny 4A znamenato ze je to 4 vybrus??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2014 18:05
 Čau. Ano.
Datum: 27. května 2014 18:05
Jméno: Jan
IP: uživatel17243
 Dobrý den, jaké jsou rozměry Rozpěrný kroužek pod řetězové kolečko Pio. profi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2014 20:59
 vždyt se tu za pár korun prodává
Datum: 27. května 2014 20:59
Jméno: Jan
IP: uživatel17243
 mám jawu 20 a nevím původní(mám tam vybroušený dřážky) rozměr rozpěrnýho kroužku. potřeboval bych si ho vyrobit.. Mockrát děkuju za odpověd
Datum: 27. května 2014 18:55
|



|