Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar lidi nevite o nakym e-shopu kde seženu dily na jawu05 diky za odpoědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 22:32
 taky me to zajima ale nikdo nic nepise
Datum: 26. prosince 2009 22:32
 Čau kdo z vás má tu UPRAVU OD STEJSKYHO za 2 000:.Napiště jak to jede od spodu lepší než seriovej nebo tak stejně a nebo líp ...?Jezdí nkědo z vás s tím s 13 zubem?Kolik to jede tak když bzde motor po GO lepší ložiska hlavně na klice klika na jehlách ,13zub kolik to může jet ?Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 20:01
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Taky přemýšlím že bych si to koupil. Napsal by mi někdo jaká je s upravou spotřeba paliva při max. zatížení a při normální jízdě? Díky
Datum: 25. prosince 2009 20:01
 No s 13 kou se přes 8é dostaneš ...já mám 12 a dostal jsem se na rovince něco okolo 75 možná i trocha víc
Datum: 25. prosince 2009 16:51
 Těch 70 - 75 km/h ti to pojede s 12z.
Datum: 25. prosince 2009 16:29
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 cau poradim ti jenom to ze to s 13ti zubem pojede tak 70 mozna i 80
Datum: 25. prosince 2009 16:26
 Zdar, nepatří to sem ,ale přece , neznáte nějaký e-shop, nebo obchod, kde sežunu díly na cagivu??, myslím na elefanta, díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 1:14
 Nikasil ti udělaj skoro všude, ale kvalita nic moc oproti zahraničí.. Pístní sadu ti taky udělaj.. Ale jiný drobnosti a nějaky motorovy díly to už je větší problem.. seženeš v zahraničí ale počkáš si italove jsou na tohle špatny.. dlouho čekáš.. hodně platíš.. málo jezdíš
Datum: 27. prosince 2009 1:14
 Vlastním Gileru,a na ni jsem našel jen pístní sadu.Na Italky se to těžko schání ND...
Datum: 25. prosince 2009 15:20
 No ještě nescháním, ale kdybych někdy něco potřeboval, třeba nikasil, nebo tak, chci ji totiž koupit.
Datum: 25. prosince 2009 14:51
 A co přesně scháníš?
Datum: 25. prosince 2009 14:14
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 17:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 25. prosince 2009 17:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 25. prosince 2009 14:48
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 taky jednu 58 mám se zavařenou hlavní ale jinak všechno funkční
Datum: 25. prosince 2009 13:53
 mam ji take,se zavarenou ,,osmapadesatkou" chodime na military vycviky
Datum: 25. prosince 2009 13:41
 na čo ti to bude??? budeš pažbou lúskať orechy??
Datum: 25. prosince 2009 13:17
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,mám novej výbrus válce ale ložiska a gufera měnit nebudu a zajímalo by mě jak mám motorku zajíždět(kolik oleje přidávat,jak hodně mám brát za plyn a hlavně kolik km musím zajíždět)díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 16:29
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Nazdar povim ti ze se ma zajizdet tak ze das do benalu 1:25 a nastartujes to a nechas klapkat na volnobeh asi tak 5min!!!!!!A potom vypnes zase nakopnes a opakujes to nekolikrat ale hlavne nepridavej plyn!!! musis mit dobry volnobeh a nechas klapkat 5 min!!!
Datum: 25. prosince 2009 16:29
Jméno: patres
IP: uživatel8309
Datum: 25. prosince 2009 13:48
Datum: 25. prosince 2009 13:13
 urobiť výbrus bez GO motora je to isté ako keď sa púoriadne vysereš ale na miesto toaleťaka použiješ šmirgeľ dá sa to ale nieje to ono, radšej zrob GO lebo keď sa ti rosipu ložiska až potom zistíš čo je to za bordel v motore a tak budeš mať po GO na pár rokov svätý pokoj  štastné a veselé
Datum: 25. prosince 2009 13:08
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,mám novej výbrus válce a nechce se mi vyměňovat ložiska a gufera(nemám stahováky na motor),myslíte že novej výbrus mi zničí starý ložiska,a nebo je lepší udělat jenom výbrus než nic.díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 16:22
 2 jawa5021: aby vymenil loziska tak rozpulit motor musi.. stahovak si muzes vyrobit doma treba z pasoviny. motor po vybrusu by ti znicit loziska nemel, pokud je nemas nejak extremne stary, nebo vylitany, ale vymenit k tomu loziska je urcite lepsi
Datum: 25. prosince 2009 16:22
 stahováky nepotřebuješ nahřeješ kartery a opatrně vyklepeš a je to já sem to taky tak udělal.
Datum: 25. prosince 2009 15:17
 draci jaká svíčka z ngk se podobá n15c?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 14:26
 podle tepelných hodnot dají,sou na to převodní tabulky
Datum: 26. prosince 2009 14:26
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 zadna brisk a ngk se nedaj srovnavat
Datum: 25. prosince 2009 22:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 7
Datum: 25. prosince 2009 13:02
 reknete mi prosim,o kolik CM je vetsi 19'' kolo od 16'' kola?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 13:50
 takze kolo bude vetsi zhruba o 7,5 cm
Datum: 25. prosince 2009 13:50
 jeden palec je 25,4mm
Datum: 25. prosince 2009 13:29
 diky moc
Datum: 25. prosince 2009 13:11
 1" je asi 2,25 cm
Datum: 25. prosince 2009 12:21
 Cau lidi vim, že to sem nepatří ale máte něko externí hdd SAMSUNG STORY Station 1TB?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 17:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 S tim diskem se mi vypinal,restartovaval po najeti(nemel sem ho jako systemovej ale jako treti v poradi takze se z nej nic nenacitalo pri nabihani) na nej se mi pocitac restartoval-zrejmne zkrat v nem asi po 50 pokusech-ani jednou by me nenapadlo ze to je diskem,se mi pocitac uz nezapnul,s jinym zdrojem jo.Myslim ze prez 50x otestovat tihmle zpusobem na zdroji pojistky v pripade zkratu je na ten zdroj docela dobrej vykon.Eurocase nebo rexpower by vyhorely hned na poprvy a navic by neshorely samy ale i s pocitacem,popripadne s celym barakem(trochu nadsazka  )Moje chyba ze sem poslechl kamose a veril mu,ze Western je dobra znacka....NECHCI TIM RICT,ZE VSECHNY WESTERNY DIGITALY SOU SPATNY A ANI NERIKAM ZE SAMSUNG SPIN POINT F1 JE JEDINEJ DOBREJ!!!
Datum: 25. prosince 2009 17:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Bubak:Ahaa tak to jo....Seasonic 500 W je shitskej zdroj....hmmmm
Datum: 25. prosince 2009 17:08
 sak jo ale predpokladam ze kdyz to ma novy tak si tam este nic nenahraje nez to poradne zformatuje, taky sem psal ze si to ma zalohovat cili vykopat data ven a po zformatovani je tam zas nahrat...pripada mi to jako nejjednodussi a nejrychlejsi cesta...
Datum: 25. prosince 2009 16:27
 nojo ale kdyš to naformátuješ tak se ti ztratí soubory
Datum: 25. prosince 2009 15:29
 ani prikazovej radek nepotrebujes. normalne to formatnes na ntfs pres Vlastnosti toho disku, ci spise pres Naformatovat po klepnutim na nej pravym, podminkou ale je si ty data zalohovat pac ho tim premaznes...
Datum: 25. prosince 2009 15:25
 Jo díky už sem to našel na netu a je to v pohodě
Datum: 25. prosince 2009 15:23
 nedělal, ale dělá se to přes příkazovej řádek, napiš tam - help convert a ukáže se ti jak to máš udělat, možná bych si to předtim zálohoval kdyby něco
Datum: 25. prosince 2009 14:42
 samsung story station je super tichý a výkoný ale potřebuju convertovat z fat32 na ntfs a nevim přesně jak tak jestli ste to nekdo dělal .
Datum: 25. prosince 2009 14:03
 denzileck kdyz mas levnej smejdskej zdroj tak se nediv. to je kravina aby se zkratoval disk a kvuli tomu odesel zdroj. spis to bylo naopak, ale presvedcovat te o tom nebudu. jinak samsung hdd nejsou spatny co se tyce hluku ale chce to mit stesti na kus, jinak ho potkaj po pul roce vadny sektory , sam uz bych ho nechtel, WD se mu v tichosti i ve vykonu naprosto vyrovna...
Datum: 25. prosince 2009 13:59
 No ten válec nevim jak se mi poved jezdil sem na speciál 91. A k externimu disku covertoval ste neko z fat 32 na ntfs??
Datum: 25. prosince 2009 13:54
 no ja mam externak WD (320GB) uz rok a neco a zatim si nestezuji...a co se tyce1 internich hadru tak WD patri k tem hodne dobrym (gdyz se s nima ale dobre zachazi, jinak uz me dva interni hadry sli taky do kelu - nemel sem vyplej zdroj, zapojoval ho a odnesly to pojistky na hadru)
Datum: 25. prosince 2009 13:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Od samsungu jedine SpinPoint F3 v 1000 GB,nejde slyset nic ani nevybruje.Ale SSD od kingstonu je nejlepsi pac zrychly nabech do OS i o 20 vterin ba western digital bych uz nikdy nevzal,nikdy nezapomenu jak mi zkratoval a nasledne vypalil zdroj,tot muj nazor.
Datum: 25. prosince 2009 13:08
 to vis cukr  ...jinak je to ukazkove vylomenej zamek v pistu a taky jezdi bez filtru, inu, cista prace jak podotkl Yuri...
Datum: 25. prosince 2009 12:29
 to jezdil na naftu se sterkem ne
Datum: 25. prosince 2009 12:21
 uzenaveverka : jedná sa o prvotriednú umeleckú prácu a je tam cítiť zmysel pre detail a ručnú prácu
Datum: 25. prosince 2009 12:18
 já mám western digital 1 TB
Datum: 25. prosince 2009 12:16
 cau taky to sem nepatri ale co si delal s tim valcem na profilu???
Datum: 25. prosince 2009 11:47
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 S novyma nejazetyma krozkam asem mel kompresi jak prase ..jak sem je zajel tak ta komprese je mela..ty kouzky netesni..valec je rovnej vybrus ma nedavno zajetej..muze to byt spatnym zajetim krouzku ? na pisti kdyz sem sundal valec mi pripada ze jsou mensi jak obvod pistu...
Jeslti nemam koupit novy a zmnova je zajet
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 13:32
 já zajízděl poctivě lehce v noci na shell a po 12 000km šly rozeznat honovací stopy
Datum: 25. prosince 2009 13:32
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Mě by jen chlapci zajímalo, jakým stylem to zajíždíte  Pokud to zajíždíte tak jak si myslím, tak se nedivte, že se vám to hned zkurví
Datum: 25. prosince 2009 12:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me sedly krouzky po 1500 km jezdil jsem na lepsi olej tak pomalu sedaly priste budu zajizdet na M2T 50 km je dost malo ale pokud mely kompresi novy tak nechapu proc tetka nemaj nemuzeti to podvukovat pod hlavou??
Datum: 25. prosince 2009 12:11
 tak treba spatny krouzky uz od vyroby...tak nwm..
Datum: 25. prosince 2009 11:27
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 ne krozky mam presne....ale josu sjety no....nechpau jakto ..zajizdel sem je tech 50 km poamle v klidu mazal jak svina tak nevim... jsou tak 3 tydny stary
Datum: 25. prosince 2009 11:23
 nevim jaky mas znalosti ohledne fichtlu,ale je mozny ze si koupil krouzky na jinej vybrus
Datum: 25. prosince 2009 10:58
 tak to je nekde chyba,sou ty krouzky na spravnej vybrus?nejsou ty krouzky nejak brutalne sjety?nebo nejsou nejakym spusobem vyhraty ze by ztratily svoji pruznost a prestali se roztahovat?
Datum: 25. prosince 2009 10:57
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Kroužky vyndej a dej je samostatně do válce. Když bude mít v zámku vůli větší než 0,5mm, radši ho vyměň.
Datum: 25. prosince 2009 10:52
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 jdou pohyblvy jsou i sundat..jen dkyz je dam do zamku tak neprecnivaji pres obvod pistu chapes ?
Datum: 25. prosince 2009 10:40
 podle me si je ukazkove zapekl...,pokus se je vyndat a poupravit drazky aby tam krouzky chodily volne, jinak tesnit nebudou
Datum: 25. prosince 2009 10:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čau hoši tak jsem dojedl kapra,šel jsem se kouknout na půlnoční mši a pak jsem se začal nudit tak jsem si řekl že se kouknu na tlumiče u mustanga(jsou strašně měkký a když na tom jedem 2 a projedeme nějakým dolíkem tak dře zadní kolo o blatník) a tak jsem si vzal zbroušenej 17 klíč a vyšrouboval jsem přes péro ten kus nevim jak to mám nazvat..no celej tlumič se mi rozlítnul a ted se ptám jak dál  jestli tam mám nalít nějakej olej a popřípadě kolik ..ted je to úplně na suchu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 12:51
Jméno: tutas
IP: uživatel8317
 Taky mam na mustangu tlumice mekky a kdyz jedem 2 tak cejtim ze narazej na dorazy. Pokousel jsem se je znovu naplnit, vymenil jsem ty krouzky a nalil tlumicovej olej, jenze zivotnost byla celkem kratka, celej tlumic se zablemcal, olej vystrikal ven a uz je to zase jak to bylo. Takze jak to skace narazi na ty gumovy spaliky a olej davno neni v tlumici ale vsude okolo. Este postreh: je divny ze ti kolo dre o blatnik - to me nedrhlo ani kdyz jsme se na to nacpali 3 kdy to pera uz nak nemohly pobrat a sedlo to na dorazy - tak i tehdy to normalne jelo a dokonce pres diry a sedelo to na tech gumach a kolo se normalka tocilo v blatniku i s toudle vahou...
Datum: 26. prosince 2009 12:51
 o krouzky sem koupil i u vetnamcu  na takove to domaci tesneni to staci,vsak vime
Datum: 25. prosince 2009 13:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a kde to koupím ty O-kroužky?nejsem si jistý jestli s tím budou v naší mototechně vybavený...dá se to koupit ještě jinde?třeba tam kde prodávají ložiska a gufera?
Datum: 25. prosince 2009 12:10
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Tak všechno vymýt v benzínu, nebo něčem takovym no potom osadit nové O-kroužky 10x2 .. potřebuseš 4 kusy, v každým tlumiči jsou dva - uvnitř toho tělesa, kterým je uzavřena ta "trubka" s olejem, uvidíš je , když se na ni podíváš sezhora. já jsem tělal nové i ty kožené manžety co tam jsou ... našel jsem jakejsi opasek a kterym byl měkká kůže a nahřátou kulatinou zabroušenou tak, aby měla oblej konec jsem vylisoval tvar kůže, potom jsem nalil dospod tlumičů trošku oleje, ponořil píst, potom nalil další olej a žašrouboval uávěr ...nemá to žádné vůle tlumí to krásně. Olej jsem použil M8AD ... hustší... jezdím zatím polňačky a i ve dvou takže zatím spíš tvrdší. horší je to sesait dohromady , na to mi tata vyrobil special vercajk ,,, s tim to jde uplně bombasticky
Datum: 25. prosince 2009 10:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je pekna blbost,je tam dirka v tim pistu ktreou tu musi projit a olej je hustsi nez vzduch takze to bude tedka daleko tvrdsi
Datum: 25. prosince 2009 9:50
 kdyz to jeste namazes tak ti to bude klouzat jeste vic a budes to mit jeste mekci
Datum: 25. prosince 2009 9:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja daval 30 ml tlumicovyho
Datum: 25. prosince 2009 9:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Me to tohle taky delalo u tech krytejch-pak kdyz sem to rozdelal byl ten pist uplne podrenej(nechapu jak se to mohlo stat) a bylo tam tak 5 ml oleje kterej by ridkej jak voda a tmavej jak blato
Datum: 25. prosince 2009 9:22
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 A je tu zase po Vánocich, doufam ze jste si je uzili pristi jsou zase az za rok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 0:25
 čusec, tak konečně po pár týdnech jsem dal svojí 250 docela do kupy tak můžete posoudit  [url]http://blbni.wgz.cz/jawa-250-559/zimni-udrzba.html[/url]
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 18:56
 ale zase kolik bych za tohle dostal bejt to pouze pojízdný? za to bych fakt čz asi nesehnal
Datum: 25. prosince 2009 18:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já ti Jerzy zase řeknu, že dát ji do garáže, uvést ji do pojízdného stavu a prodat by byl lepší nápad.... A za ty peníze si koupit ČZ 125/516 nebo 250 krosku.... ale je to jen můj soukromý názor, který ovšem nikoho nezajímá!
Datum: 25. prosince 2009 17:13
 To Marek: Máš pravdu ale zase sem si říkal že než jí tam nechat stát venku a koukat jak na ni prší atd. jsem ji radši odvezl a předělal
Datum: 25. prosince 2009 13:56
 a na tom peraku se mi strasne libi to ze ste vymenili jenom vcechny chromovy veci a lak ste nechali puvodni orezlej...to je moc hezky
Datum: 25. prosince 2009 11:41
 no jako prestavba je to pekny ale docela mi pride skoda znicit kejvacku...ale prace pekna,jenom sis spis mel jako ja najit uz dodelanou cizu-orezany plechy,blatniky,napul predelany...
Datum: 25. prosince 2009 11:33
Jméno: laikator
IP: uživatel8308
 Hm,docela to jde
Datum: 25. prosince 2009 11:21
Jméno: Standa
IP: uživatel8307
 že sem na ty stranky vubec chodil.......skazil sem si naladu hned po ránu.....kejva "kross",krásnej fichtl v origo laku bezdůvodně přestříkanej na červeno,docela solidni 175 predelavana na kross.....jen ten perak trochu vypadal......
Datum: 25. prosince 2009 10:50
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Řekni mi jednu věc: proč předěláváš kejvačku 250 na kross, když si za pár šupů můžeš koupit ČZ 250 Krosku..... Nemusíš se s tím předělávat a hlavně to pojede o dosti lépe. Ono pochybuji, že ta tvoje kejva 250 má cca 35-40 koní  Je to jen můj názor........
Datum: 25. prosince 2009 10:35
 Super motorka  hodně štastnejch km
Datum: 24. prosince 2009 23:11
Jméno: monty
IP: uživatel8304
 Zdar draci!!Mám menší prblém s mustangem....Nastartuju běží běží a najednou jako bych vypnul zapalování a chcípne.Zase nastartuju a opět běží běží a zase chcípne najednou...Ale jezdí normálně akdyž dám velkej volnoběh tak to nedělá....svíčkou to neni..Když budete někdo vědět tak napište.Dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 18:53
Jméno: monty
IP: uživatel8304
 lukas  iky moc!uz mi to drzi volnobeh i to jezdi lip a hlavne to startuje skvele!!!diky moc!stacilo jen kontakty na kladivku vzit jemnym šmirglem....
Datum: 07. ledna 2010 18:53
 zdar me to delalo to same pekne to bezelo a najednou to zdechlo(hlavne za studena) a jeste to na hovno jelo ale jelo a spatne chytalo potem sem zjistil ze se mi nespinaly kontakty na kladivku ono se to proste spojilo ale kdyz sem to skousel obvodovkou tak to bylo jakoby rozpojene sem na to hledel jako svina sem poradne očistil kontakty na kladivku a potem uz to krasne jelo a přestalo zdechat a to ze to muze byt karbcem nemusi byt vudec pravda
Datum: 25. prosince 2009 18:14
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Nazdar nemas nahodou vuli na rychlopalu? Zkus napnout lanko šroubkem na víčku šoupátkové komůrky nebo zkus ten volnobeh naštelovat tak aby ten motor nezdychal a drzal volnobeh nebo muzes mit jeste soupatko v hajzlu
Datum: 25. prosince 2009 16:39
 zkus karbec, nebo předstih ale spíš karburátor
Datum: 24. prosince 2009 23:04
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 trysky ? jinak koukni na souptako ja mel vydreny to misto jak tam zajizdi volnobeznej sorubek a souatko mi vubec nezvedal..
Datum: 24. prosince 2009 23:03
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 ¨nazrárek jak je to prosím vás s minibikem může jezdit i po hlavních třídách silnic nebo jak je vyhláška udělaná?\r\nDíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 12:52
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Minibike není schválen pro provoz na pozemní komunikaci, takže nesmíš. Většina babet a mopedů sice nemají SPZ a STK, ale jsou schválený.
Datum: 25. prosince 2009 12:52
 jestli to má spz a stk tak jo jinak ne
Datum: 25. prosince 2009 11:24
Jméno: standa
IP: uživatel8307
 minibike a minicross a miniquad a podobne krámy az po pitbiky nejsou vozidla pro silnicni dopravu.....technicaky to nemá,na silnici to nesmí
Datum: 25. prosince 2009 10:52
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 No pochybuju ze na ty hnusny cinsky sracky budou davat znacky..takze nesmis
Datum: 25. prosince 2009 8:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 pokud ma znacky a vybaveni podle vyhlasky ta jo ale to pochybuju
Datum: 24. prosince 2009 22:30
 Pro SESU: Dostal jsem ten tuningový válec na osmý výbrus a k němu píst. Ale když vložím píst válce šipkou dolů do výfuku, zámek kroužku jde přes sací kanál. Může to být vadný kus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 11:11
 ted nevím jestli mi nadáváš?
Datum: 25. prosince 2009 11:11
Jméno: Standa
IP: uživatel8307
 to si delas prdel   to jako dabl raff  to se jako nekomu prvni krouzek vykousal o vyfukovej kanal a treti krouzek o sací kanál??   tak to uz je moc.....lidi myslete u toho trochu....
Datum: 25. prosince 2009 10:53
 1 kroužek nepřejede sací kanál.zámek nemůže jezdit přes kanál.znám hodně lidí co si mysleli opak a bylo vymalováno.
Datum: 24. prosince 2009 23:56
 Já mám 2 kroužky.
Datum: 24. prosince 2009 22:53
Jméno: standa
IP: uživatel8305
 ono je to uplne normalni u krouzku,ktery maj nejakou pritlacnou silu....ty levny mrchy se do saciho kanalu neotevrou  jináč pri behu motoru s 3K pristem posledni krouzek jezdi pres saci kanal,ale to nevadi,protoze zamek ma dole.....viz prvni verze 8.vybrusu co mam treba já doma....
Datum: 24. prosince 2009 22:48
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 máte dost zajímavé teorie chlapci xD..
Datum: 24. prosince 2009 22:47
 Tak dík za radu.
Datum: 24. prosince 2009 22:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ano,nedojede.
Datum: 24. prosince 2009 22:16
 bez komentáře
Datum: 24. prosince 2009 22:13
 Takže te píst v podstatě nedojde do kanálu, kde je daný karbec.
Datum: 24. prosince 2009 22:08
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To se ti zda,jde o to ze az tam krouzek nedojede-zdvih 44 mm takze je to v pohode.
Datum: 24. prosince 2009 22:05
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Zdar vím že to sem nepatří ale dnes sem založil stránky, už tam něco je prosím koukněte se http://www.babetta-210.wbs.cz a prosím potom napištte do diskuze jak se vám to líbylo dík čau
a promiňte za odkaz :xd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 1:07
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Mistlin tak ty máš už stránky sem zvědav na tu renovaci. Jsem si taky chtěl založit http://www stránky s mojí babettou hlavně si tam dát fotky bo ji pořád chce někdo vidět ale nebavilo by mě to udržovat tak jsem se radši na to vybod. Doufám že se časem hodně naučíš a bude to za něco stát.
Datum: 27. prosince 2009 1:07
 hele moony mas pravdu mistlin by ti o go motoru asi tezko poradil se na fk ptal co to je gufero
Datum: 25. prosince 2009 18:19
 jo jo, víc věcí tam nacpi a hlavně vydrž, protože je hodně webů co někdo začne s velkou slávou budovat a pak se na to vykašle. A nezlob se - ale ten mateřský jazyk, to je katastrofa - třeba ta věta "Děkuju že jste navštívily tento web", neber to ve zlým, prostě i tohle dělá dojem. Alespoň na mě, když někam vlezu a vidím vietnamskou češtinu, tak už k tomu webu nemám důvěru, zkrátka si člověk řekne - co ten mi poradí o třeba GO motru, když se nenaučil pořádně ani česky...
Datum: 25. prosince 2009 11:47
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Zatim to de, ale je tam toho zatim malo
Datum: 24. prosince 2009 22:14
 Zatím rozpracované, ale máš potřebu tam dávat videa jiných strojů, když je to o tvé babetě?
Datum: 24. prosince 2009 22:12
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale napište mi do diskuze jak se vám to líbý ? dík
Datum: 24. prosince 2009 22:02
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 cau co mam s fichtlem když mě blbe deží vlolnodech někdy je dobrej někdy ne jak to mam spravit dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 14:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus vyvařit karbec v octové vodě, pročisti trysky, dotáhni šroub volnoběhu, koukni na to, jestli ti šroubek volnoběhu neudělal velkou díru do šoupěte..... Cívkou to být nemůže, jinak by ti motor nefungoval.
Datum: 25. prosince 2009 14:45
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 a nemuže to byt zapalovaci civkou ne uš vyraby slobej proud ted dělam na celim zapalovaní renovace
Datum: 24. prosince 2009 23:40
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 a nemuže to byt zapalovaci civkou ne uš vyraby slobej proud ted dělam na celim zapalovaní renovace
Datum: 24. prosince 2009 23:39
 Zkus pročistit trysku volnoběhu myslim že to ti pomůže
Datum: 24. prosince 2009 22:50
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale co to je vlastně to gufero ? a na co je v motoru dík čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 23:44
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Ty vole,tak se koukni do tý dílenský příručky,co sis dal na svý stránky,tam to máš všechno nakreslený.
Datum: 25. prosince 2009 23:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Gufero= simerink
Datum: 25. prosince 2009 10:53
 strojní součást která těsní otáčející se hřídel.viz strojnické tabulky
Datum: 25. prosince 2009 8:54
Datum: 24. prosince 2009 21:07
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 co takhle google.com ??
Datum: 24. prosince 2009 20:57
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 to se dava vsude kde potrebujes utesnit nejakej prostor je to takovej krouzek z tvrdy gumy s britem kterej je stahovanej pruzinkou na nejakej valec blbe se to vysvetluje kdyz to nevidis
Datum: 24. prosince 2009 20:52
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,myslíte že stačí jenom udělat v motoru výbrus válce a nebo rozpůlit celej motor a vyměnit gufera atd.(a o kolik cca % je to lepší rozdělat celej motor než jen udělat výbrus a stačí jen výbrus?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 21:10
Jméno: Standa
IP: uživatel8300
 z 80% novej vybrus rozmlátí starou volnejsi kliku ......proto se dela celkova oprava motoru.....a kdyz uz vyndavas kliku z bloků a stahujes loziska z kliky,tak neni od veci dát nové....a ty gufera....nema vyznam davat do generalkovanyho motoru stary gufera i kdyz sou treba dobry.....
Datum: 24. prosince 2009 21:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli máš kliku a ložiska OK tak stačí jen výbrus...jináč poloviční práce se moc nevyplácí..
Datum: 24. prosince 2009 20:55
|



|