Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 21:30
 zas to tak hrozny neni, zalezi kolik cena  a nebo pak sehant kompetni v repilce, ale zas plno lidi rika ze repliky plechy se prhejbaj atd origo je origo  proc myslite ze moje sedlo na peraka na ma aurku takovou sledovatelnost  a v chotusich se mohli strhat ale 2000 nikdo nedal  ale ja zas nabizim sedlo ridice a ne tandemu
Datum: 27. prosince 2009 21:30
Jméno: Standa
IP: uživatel8327
 obávám se ze po opískování zbude 1/3 materiálu......ja bych to nekupoval.....má to cenu šrotu ve sběrně......urcite by to slo nově potahnout,ale otázkou je zda to má význym......ja sehnal slusny pouzitelny kompletni tandem za 1000,- v chotusicich......stacilo obrousit rám drzení a nalakovat......+sem koupil nový madlo a mel sem za 1300,- luxusní tandemový sedlo!!! tohle je děs......to bych nekupoval.....
Datum: 27. prosince 2009 14:20
 A chybí tam něco, případně dá se to polstrování nějak snadno dovyrobit?
Datum: 27. prosince 2009 13:51
Jméno: standa
IP: uživatel8327
 jo ten kus rezavyho plechu bez čalouneni je tandemovy sedlo na peraka.....
Datum: 27. prosince 2009 13:46
 Čau draci včera jsem tu našel návod od jenco na zapalování z minibike ale nejdou tam dát světla tak mně napadlo co tam dá nějaké světelné cívky tak jestli bi to bylo možné dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 12:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 27. prosince 2009 12:56
 rotor z minibiku má je 2 magnety, takže by ti světla blikaly
Datum: 27. prosince 2009 12:36
 Zdravím všechny fichtlaře. Vím jak je to tady s inzercí, ale jsem fakt už bezradný. Potřebuju sehnat nepromáčklou nádž na Mustanga. Nejlépe v origo laku a s nevyrezlým vnitřkem. Mohl by někdo něco nabídnout? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 12:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zjistil sem ze je u ni utrzenej ten nandavacek na hadicku jak to protyka mzi tim. takz je KO a ja jednu potre buju
Datum: 29. prosince 2009 12:05
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 tak uz más fotky na mailu teda fotku
Datum: 27. prosince 2009 15:20
 a co tak novu nádrž, měl by někdo zájem?
Datum: 27. prosince 2009 13:54
 Posílejte fotky na mail pokud máte. Budu Vám vděčný.  Napster10@seznam.cz
Datum: 27. prosince 2009 13:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mam taky v puvodni zluty ktera tece kolem kohoutku a je trochu poskrabana nebo mirne namackanou bilou ktrea netece ale ma takovou divnou barvu.
Datum: 27. prosince 2009 12:58
 MyCatWatchesMe - Za fotku tvé nádrže bych se taky nezlobil  Mail níže.
Datum: 27. prosince 2009 12:51
 Stando, byl bys tak laskav a poslal mi fotky prosím tě. Díky Napster10@seznam.cz
Datum: 27. prosince 2009 12:48
Datum: 27. prosince 2009 12:47
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 mám v origo laku ale je trochu promáčklá ... je oranžová origo lak ...
Datum: 27. prosince 2009 12:46
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 zarec kolik stoji zapalovani na jawu 21 kolplektní ze fšim dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 18:55
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 filip ja mozna budu nit od kamoša když tak e ozvu
Datum: 04. ledna 2010 18:55
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jestli jeste zapalko shanis tak ja mam sice strarsi ale kompletni a funkci.. na cene bysme se urcite dohodly
Datum: 02. ledna 2010 9:42
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 ja budu mit od kamoša magnet rotor zapalovaní a celí přední světlo
Datum: 27. prosince 2009 16:24
 Nebo mozna i min nez 600 zalezi na prodejci na aukru a taky na stavu.Ale jestli myslis novy tak to se vylati vic bezkontakt
Datum: 27. prosince 2009 16:20
 da se koupit po bazacich i s rotorem a negdy jeste pekny aji se silnym magnetem, prakticky polovicni cena noveho a min (navic s rotorem)...nebo koupit za par kacek cely motor i s elektrovyzbroji (cili zase cele magneto, jen s tim rozdilem ze koupir hned cely motor, treba na ND)...a nebo je tu jeste moznost toho bezkonktaktu, je to pomerne draha zalezitost (bud sesa ktery ma ted zavreno nebo treba motokramek, od 3300 do 4000) ale ma to svy nesprny vyhody, luxuxs je luxus, proste vape...a nebo cely novy stator co tu mel sesa, jak uz bylo receno stal 1050...ale od sesi to ted nekoupis a navic mi prijde momentalne vyhodnejsi z bazaru si neco sehnat, pres zimu to dat do kupy a najare nasadit a jezdit...
Datum: 27. prosince 2009 14:13
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 a odkad
Datum: 27. prosince 2009 13:28
Jméno: fichtel
IP: uživatel6546
 presne 1050
Datum: 27. prosince 2009 13:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Cca. 600
Datum: 27. prosince 2009 12:58
 Čau čím to může být mám mustanga a všechno by mělo fungovat ale nejde nakopnou a ani roztlačit tak sem ho vzal na kopec a pak se teprv rozběhl jel ale když sem vyjížděl další kopec tak mu začaly docházet síly a zase chcípl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 22:46
Jméno: dfdjkaů
IP: uživatel7345
 ZHUBNI !!!!!!!
Datum: 27. prosince 2009 22:46
 pohraj si s predstihem a odtrhem a zkus vymenit pistni krouzky..
Datum: 27. prosince 2009 13:46
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8326
 zdarec hele nevíte co bych měl dát mezi koleno a tlumič výfuku aby mi to neprofukovalo? mám fichtla 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 18:02
 no tak záleží kde jezdíš. Já mám fichtla s STK tak s ním nejezdím v lese. Ale zatím to teda nespadlo z toho ale je to možné.
Datum: 27. prosince 2009 18:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tu objímku nedoporučuji. Jel jsem přes les v hluboké koleji asi 50 km/h. Najednou to začlo drhnout. Tak zastavím, jestli jsem něco nepoškrábal (mám ještě pěkný lak) a ono objímka výfuku byla napasovaná hooodně vzadu a vejfuk trochu prohlý.
Datum: 27. prosince 2009 16:39
 já tam mám azbestovou šňuru namotanou a zadělané keramickou pastou. Ale ten výfuk musíš stáhnout i tou stahovačkou jinak ti ta pasta bude praskat a bude šji tam dávat pořád dokola. Ten výfuk jak stáhneš tak bude pevný. Pak se ještě modlit ať ti to nevytlačí plyny bo mě to semtam ta keramika i se šňůrou vyleze takže opravdu si tím pohrát http://bobacz.rajce.idnes.cz/Fotografie_z_nekterych_oprav/#DSC00218.JPG
Datum: 27. prosince 2009 15:48
 keramicka pasta na vyfuky
Datum: 27. prosince 2009 13:48
 kup někde objímku kolene
Datum: 27. prosince 2009 12:27
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 ja jsem si koleno omotal teflonovou páskou a nacpal jsem tam výfuk. Kdysi jsem tam měl i paulin a fungovalo to.
nejlepší je to koleno s vyfukem svařit,ale je to náročnější na čistění.
Datum: 27. prosince 2009 11:19
 lívancové těsto  ...né dělám si prdel.... dej tam alobal, nebo azbestovou šňůrku
Datum: 27. prosince 2009 11:03
 Jak je možné ,že jediný předstih a odrh 1.6 a O,4 nejede?? Na všechny ostatní hodnoty to jede...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 14:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej trošku větší odtrh a neřeš to...a nebo nový kladívka
Datum: 27. prosince 2009 14:48
 nejsem kokot... Navic mi ro serizoval chlapik co se tim zivi...
Datum: 27. prosince 2009 12:08
 OMG
Datum: 27. prosince 2009 11:30
 a dával si to na milimetry, nebo centimetry?
Datum: 27. prosince 2009 11:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8125
 čau draci, nemáte někdo dílenskou příručku na jawu mustang? Kdybyste ji někdo měl tak mi jí pošlete na mejl aftamabilemoto@seznam.cz Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 11:41
 Máš na mysli návod na obsluhu?...
Datum: 27. prosince 2009 11:41
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Tak si ji stáhni ne? Těch je na netu jak smetí.......
Datum: 27. prosince 2009 10:47
 zdar draci je tady někdo v okolí Přelouče,kdo by poradil s předstihem u pincka jsem vkoncích.díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 19:39
Jméno: King
IP: uživatel8418
 Čao kamarade musis si s tim pohrat ja mel podobny opletecky ted nedavno vyprdni se na neaky blbustky s cigaretovyma papirkama atd.normalne povol cely zapalovani-sou tam dva sroubky s takovym udelatkem na hore a dole pozor at si nepovolis zadnou civku omylem inak to pokazis proste ho povol ale napred si sesteluj kladivko at se dobre rozchazi 0-2mm a toc tym sroubem uprostred zapalka a pohraj si s tim tak,promin zapomel jsem rict ze kdyz to povolis tak tim mechanismem muzes otacet tak ho povol a otacej s nim a pohrej si s tim tak ze kdyz bude pist na vrchu-(to zjistis tak ze sundas hlavu 4 matickama)- tak uz musis met otevreny kladivko a musi byt stale otevreny i kdyz se bude vracet pist zpatky proste s i stim musis pohrat.
Datum: 06. ledna 2010 19:39
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 Vím kde jsou licomělice napiš na tebe nějaký kontakt,díky
Datum: 27. prosince 2009 18:27
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 Já sem z Licomělic jestli víš kde to je
Datum: 27. prosince 2009 11:47
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele na predstihu neni nic tezkeho. ja sem to ze zacatku taky nechapal ale musis prolizt net a vsechno si to dukladne precist
Datum: 27. prosince 2009 11:09
Jméno: Miloš
IP: uživatel5173
 Zdravím draci. Na kolik mě tak vyjde komlpetní GO motoru na fíka? Novej výbrus, repas kliky, výměna ložisek a gufer + práce k tomu samozřejmě? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 12:13
 Do 3 000,- se vejdes v materiálu a podle náročnosti za práci 500-1000,- ......jinak v servisu se pod 5000,- nedostanes ....jeden chlápek u nás si to nechal zgeneralkovat pres mototechnu a platil 6500,-
Datum: 27. prosince 2009 12:13
Jméno: Miloš
IP: uživatel5173
 No a když to dám někomu udělat, tak na kolik to asi vyjde. Kolik hodin ta generálka tak spolkne času?
Datum: 27. prosince 2009 11:40
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Me vyšla kompletní generálka na 2800. Praci nepocitam,delal jsem si to sam
Datum: 27. prosince 2009 11:21
 tedka tady na krámku stála selá klika nějak 1200 myslím výbrus 560 jak kde ložiska 350 gufera 150 lamely 180 těsnění 80 no nějakýmćh těch 2 500 jak říká manas
Datum: 27. prosince 2009 10:27
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 Zdar draku mě to stálo zhruba 2500,klika 1300,výbrus 500,zbytek ložiska,gufera,těsnění a lamely.práce to nevím dělal jsem si to sám.
Datum: 27. prosince 2009 10:22
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 19:30
Datum: 27. prosince 2009 19:30
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši pardon, já se přehlédl  ono to nejdřív vypadlo jako ta bez ledvniky
Datum: 27. prosince 2009 16:42
Datum: 27. prosince 2009 16:21
Datum: 27. prosince 2009 14:53
 i 555 má mezi kazdym stupnem neutral
Datum: 27. prosince 2009 14:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to máš pravdu zajci ta hlava je z 20-23
Datum: 27. prosince 2009 14:02
 opravim marka-ta hlava na fotce je s tou ledvinkou  takze je to z typu 20,21,23 mustang..
Datum: 27. prosince 2009 13:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já ti povím, že se v tom moc nevyznáš. Řazení měli všechny tipy od 05 do 23 stejný: 1-N-2-N-3. S tou hlavou: ta hlava na fotce patří typu 05. ty měli menší kompresní poměr, a tak tipy 20-23 měli už takovou ledvinku uvnitř hlavy. Čím menší spalovací prostor- tím vyšší kompresní poměr- tím lépe to jede
Datum: 27. prosince 2009 10:33
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 S tim řazením máš asi špatný informace, já mám na 21 taky 1-N-2-N-3
Datum: 27. prosince 2009 9:37
 A JESTE JEDEN DOTAZ OHLEDNE SPOJKY. nevracela s mi packa a bylo to cele uvolnene nejsem si jisty jestli to bylo lankem ale nove lanko nemuzu sehnat. kamos mi nabidl ze udela opravu v moto servise. ale nevim co vsecko je za potrebi na te spojse udelat. nebo ji udelat celou novou, a hlavne mam strach aby to nebylo treba toim lankem a nedaval to tam zbytecne ja uz si s tim nevim rady. kdyby to bylo jen tim lankem tak to zvladnu ale stejne ho nemuzu nikde sehnat\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 10:00
Datum: 27. prosince 2009 10:00
 ok dik moc vyzkousim. jinak do toho jicina si zájedu busem ale jak se to menuje ten obchod?
Datum: 27. prosince 2009 8:53
Jméno: jawa 50 tip 05
IP: uživatel728
 hele ja bych rekl ze mas budto spatne zavedeny lanko a nebo ti zustava nekde vyset a nebo je jeste jedna moznost spatnej bovden.
Datum: 27. prosince 2009 7:27
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 lanko seženeš v novém jičíně naproti autopalu a nejen to,mají tam spoustů dílu na fichtly i jiné jawy
Datum: 27. prosince 2009 1:15
 no takze vlastne mezi tim pliskem (mechanismem) a koncem toho krytu jako vlastne zevnitr se da ta pruzina. a z venku teda nepude videt? chapu to dobre|?
Datum: 26. prosince 2009 23:10
 lanko prochází krytem zapalování z něj vychází ven směrem do motoru na něj se navlékne pružina ze spojky z 21 nebo jakákoliv podobná a lanko se přidělá do toho "plíšku" mechanismu spojka se vyšteluje tak aby fungovala ok?
Datum: 26. prosince 2009 22:58
 radeji to napis neco chapu ale nejsem si jisty
Datum: 26. prosince 2009 22:44
 ok mrknu tam
Datum: 26. prosince 2009 22:40
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/prevodovka-spojka-prevody/id91651.html snad to pochopíš když ne napiš sem já se to pokusím vysvětlit podrobně
Datum: 26. prosince 2009 22:36
 jako ze spodu toho krytu? jak to vede do vnitrku?
Datum: 26. prosince 2009 22:28
 dej mezi kryt a ten mechanizmus pružinu a bude se ti vracet vím to zvlastní skušenosti
Datum: 26. prosince 2009 22:25
 a jeste neni tu nekdo z okoli noveho jicina? konkretne poblizu bilovce? jsme dva a chce to nekoho do party
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 10:51
 tak to jo  až budeš mít komp mužeme se domluvit co máte za fichtlaa ? ja mam mustanga
Datum: 29. prosince 2009 10:51
 tp je v ppoho am je 15 mi v lete 16
Datum: 28. prosince 2009 21:26
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 16 v letě 17
Datum: 28. prosince 2009 13:33
 a kolik ti je?
Datum: 27. prosince 2009 20:04
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 ale ja budu mít  tech 10 km neni taková dálka to dojedu
Datum: 27. prosince 2009 18:59
 nj ale my nemame papiry !
Datum: 27. prosince 2009 18:41
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 to není tak hrozné od čeho máme motorky ne
Datum: 27. prosince 2009 16:39
 aha tp je docela zajizdka my sme z albrechtic
Datum: 27. prosince 2009 16:11
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 přesně sedlnice
Datum: 27. prosince 2009 14:09
 a kde presne bydlis? ja icko ted nemam komp se pokazil a jsem akorat na tatkovem notasu a ten mi to tu zakazal
Datum: 27. prosince 2009 12:54
 čus bydím kousek od studénky kdyžtak mi napiš na icq 474-447-080
Datum: 27. prosince 2009 9:58
 custe chci jen vedet jestli vam nekdy uz fichtl ujel z podprdele kdyz jste ho roztlacovali, ja mam 05 a ujizdi furt nekdy mi skoci na zadni a pritom to nechcu. kamos ma 21 a vubec to nehrozi je to sice motor od motoru jak rikate ale nevim jestli ta jeho 21 je jen ona tak zdechla nebo takovych je vic. s tou moji 05 ho dam i na start a beze spojky. zvlastni ze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 22:32
 - protože má menší difuzor ale je originál on se na to dával už od výroby mě to ani z 21 karbcem nechce jet nwm proč.tak ti to řeknu slyšel jsem že 05 z válcem, karburátorem a hlavou z 21 jede nejlíp ze všech pincků
Datum: 26. prosince 2009 22:32
 to ja to mam vsecko origo a uplne mi to staci ten karbec ze stadiona je + nb -???
Datum: 26. prosince 2009 22:27
 jo mají 21 a původně tam byl 13 zub stím to mělo sílu taky dobrou ale chtěl sem jezdit v terénu tak sem tam dal 11 sním sem z nikím nezávodil ale mám i 20 a tam jak se přidá plyn tak ji to trvá a dovezl sem si tu 05 a jedu otáčím se přidám plyn začlo to hrabat a málem sem přejel kámoša protože nikdy předtím jsem nehrabal jelikož na té 20 to nešlo nebo spíš sem to neuměl.Jo a mám karbec ze stadiona s 22 a hlavu z 21 válec je 05
Datum: 26. prosince 2009 22:23
 fakt? no to je mozne. ja mu ujel i kdyz mel naskok na 2 to tahne taky dost a kopce na 2 vyjedu v pohode a jeste stihnuj zaradit na 3 a porad taha
Datum: 26. prosince 2009 22:14
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Ona 05ka má u půl koníka mín jak 20/21/23... ale mě už 21ček a 05ek za život prošlo rukama snad 100 a nemožu si pomoct,ale pořád mám dojem že spíš 21čka má o pul koně mín jak 05ka... Opravdu 05ky jezdí líp jak 21. Delal sem an motoru 21 a 05 generálku,současně,všechno stejně a té 21čce ujedu jenom to švyhne.
Datum: 26. prosince 2009 22:05
 ti tvoji kamosi maji co 21 a 23 ?? jinak mel jsi tam kolecko vetsi nez 11? jestli jo ujel jsi jim i tak.?
Datum: 26. prosince 2009 21:59
 moje 05 taky jezdí po zadním a už mi vykloubila aji rameno sem chtěl dělat volovinu na asfaltě tak sem slezl a že udělám kolečko ale jak sem pustil spojku tak se rozjela a trhla semnou většinou kámošům ujedu ale mám tam 11zub sekundár a tak na rovince mě někdy předjedou ale starty pozadním je natřu
Datum: 26. prosince 2009 21:50
Jméno: ....
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 0:38
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Pro mě je to skvělý stroj který mě nikde nenechal a to s tím jezdím docela daleko. Každá motorka vypadá a je spolehlivá podle toho jak se k ní majitel chová aneb jaký pán taková motorka. Uvedu příklad mám dva kamoše co mají fichtly jeden s tím jezdí jen krátké trasy o motorku se nestará a pořád nadává že je to poruchový stroj druhý jí má udržovanou a jezdí s ním denně do školy a kromě svíčky kterou vymění ho fichtl nikde nenechá
Datum: 27. prosince 2009 0:38
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Psal jsem ti ad se domluvíš s mým bratrem,on bydlí s dědou a tu motorku má u sebe.Tak ti ji třeba nafotí.já k dědovi kvůli fotkám takovou dálku nepojedu,nemam auto a na jawe se tam nepoženu. jeho ICQ je 452-454-275. Moc vás prosím,dejte mi už pokoj svatý s tím pionýrem. Můj neni,nebyl a nikdy nebude. Ani ho nechci
Datum: 27. prosince 2009 0:28
 BooCheere a kdy nám vyfotíš toho 4q pionýra co máš u dědy???
Datum: 26. prosince 2009 21:57
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 kuš uřvaného železa... babettu mám doma,210ku a už se těším jak na jaro s ní jebnu pod stodolu a nechám ji tam hnit a budu jezdit na pionýru... Protože toto je nenormální stroj. Vrazil jsem do ní snad už 8 000 korun. Věčně se v tem rýpu aby to jelo ale jsem rád že se svezu 20 kilometrů a je to zase posrané... Prostě jak si babetácká spojka usmyslí že nebude fungovat tak fungovat nebude. Mam chut ji rozmlatit kladivem po tom všem co jsem s ní za ten rok prožil. Nemám slov!
Datum: 26. prosince 2009 21:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pro báby
Datum: 26. prosince 2009 21:34
Jméno: .....
IP: uživatel7934
 čus draci co myslite je lepsí simson nebo fichtl
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 16:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hlavní výhoda Simáka je: podovzek (pružiny přední zadní) lépe udělaný rám, u modernejších tipů seriově bezkontakt a přeci jenom Německá preciznost. Fichtl je tip od tipu jinej. Ale simsoni si jsou podobný  a i kvalita použitých dílů. Jako simson je prostě lepší stroj, ale fichtl je jednodušší.
Datum: 27. prosince 2009 16:46
 kamarád ujel po rovince na mustangu simsonovi.ane ještě jak říká honza73 tak to i když praskne plynové lanko tak to se musí rozrbrat celej karbec
Datum: 27. prosince 2009 10:23
 No fichtl je 10 krát lehčí jako na obtížnost....V simsonu je tolik drátků že to jnení možný.Na silnici na rovince josu vyrovnaní ale simson má lepší start díky 4Q ale maximálka bude o kapku lepší na fichtlu ...na rozdíl v zatáčná jasně výtězí simson .Ale fichtl je prostě fichtl  není obtížněj ,lehkoí spravitelnej, a dostatečně rychlej.
Datum: 27. prosince 2009 9:41
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Porovnáváte neporovnatelné to není jenom o rychlosti která se liší sotva o pár km/h.
Fichtl to je československá legenda
Simson zase taková motorka která se tváří že už je větší stroj
Já to prostě nedokážu porovnat pro mě jsou oba dva stroje dobré
Datum: 27. prosince 2009 0:47
 ja taky predjel na start simsona z 05. ale jel jsem zrovna domu a nevim jestli by me dojel kdyby jsme pokracovali.ale spiśe jo
Datum: 26. prosince 2009 22:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 26. prosince 2009 22:16
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Ja bych rekl že pionýr je 100%ně lepší z praktického hlediska, Je to takové jednoduché a spolehlivé protože se na něm skoro nemá co posrat. Myslim že simál je rychlejší jen díky čtyřkvaltní převodovce. Kdyby měl každý pincek už od výroby 4 kvalty tak ujede simsonovi jakoby nic.
Datum: 26. prosince 2009 21:58
 říkám záleží na stavu a taky si vem ten rozdíl ve výrobě 15 let!!
Datum: 26. prosince 2009 21:44
 Kdyby byli po GO tak asi ne nebo to muze bejt jezdcem
Datum: 26. prosince 2009 21:44
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 tak mi vysvětlete proč dycky na rovině v pohodě jak davame zavody předjedu fichtly jak nic?i 21 sport?
Datum: 26. prosince 2009 21:41
 Přesně tak
Datum: 26. prosince 2009 21:40
 jak kde v terénu simson na rovince fichtl.Ale hodně záleží na stavu motoru a tak celkově
Datum: 26. prosince 2009 21:36
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 simson je živější
Datum: 26. prosince 2009 21:34
 nespletl sis pokec?
Datum: 26. prosince 2009 21:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Teoreticky Simson,prakticky Fichtl
Datum: 26. prosince 2009 21:32
 objektivne simson
Datum: 26. prosince 2009 21:30
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 jak mám vyndat klikovku ... ne vylisovákem ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 15:09
Jméno: dredatej
IP: uživatel7233
 Nahrej kartery na kamnech a tukni do kliky kladivem pres prknyko nebo gumovou palickou
Datum: 27. prosince 2009 15:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně jenco   mě už to jednou naštvalo tak jsem do toho mlátil gumovým kladívkem a klika se zdá být OK
Datum: 27. prosince 2009 14:11
 inak ked to delás s gumennim kladivom tak to sa skodi???
Datum: 27. prosince 2009 10:23
Datum: 27. prosince 2009 10:22
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 jo takhle !  díky marku pokusim se oto ... zejtra rano distak napisu  díky moc
Datum: 26. prosince 2009 22:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kámoš si to udělal. Vzal kus pevného kovu. Udělal do něj 2 díry pro šrouby. Ty pak našrouboval do dir po šroubech, do kterých patří šrouby na upevnění svrchního deklu. A normálně utahoval šrouby a normálně ji vylisoval.
Datum: 26. prosince 2009 22:05
 asi moc nevi o co tam de
Datum: 26. prosince 2009 21:49
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 no ale ja nevim zaco by se to melo upevnit a jak by to melo fungovat ...
Datum: 26. prosince 2009 21:48
 ty vole ty chceš plánek na kus pásoviny se dvěma dírkama??  OMG
Datum: 26. prosince 2009 21:43
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 no a nemas nejaky planek ??? nevim proste jak na to ? neska uz sem jeden stahovak delal ale bez planku ybch to neudelal nemas neco takovyho ?
Datum: 26. prosince 2009 21:41
 ty si nenechas poradit,co?to je tak tezky vzit vrtacku, kilner a kus silnejsi pasoviny?staci par minut prace a vylisovak je na svete,hura....
Datum: 26. prosince 2009 21:33
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 nééé fakt
Datum: 26. prosince 2009 21:22
 tím největším kladivem
Datum: 26. prosince 2009 21:22
Jméno: J@W@
IP: uživatel5299
 Zdar draci potřeboval bych vědět kde seženu vejířovou hlavu a podkovu do klikovky....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 21:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 vl.muzak@seznam.cz
Datum: 26. prosince 2009 21:11
Jméno: J@W@
IP: uživatel5299
 No vím že je to blbý dotaz ale nevím kde na něj sehnat kontakt máš ho?
Datum: 26. prosince 2009 21:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Od frikulina
Datum: 26. prosince 2009 20:56
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 cus draci tak sem už rozpulim motor (jen díky Vám moc díky !!) zítra nebo až bude čas se pustím do výmeny ložisek ... ale jak sem ho rozpulil tak mi nejde vidnat klikovka a ten strtovaci segment nebo tak neco ... nakopávačku tam jeste mám a taky nevim jak ji sundat ... u mustanga mam nakopavacku na sroubku ale tady je jakýsi klínek tak nevíte co stím moc dekuji cuwec ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2009 20:55
 odpoved mas v me prvni reakci
Datum: 26. prosince 2009 20:55
Jméno: ´MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 no dobre ale tu klikovku teda jak ? :!
Datum: 26. prosince 2009 20:45
 no ten klinek proste vyklepej,a tu klikovku nedoporucuju vyklepavat,ja nejsem zastancem jakejchkoliv triskani do klikovky
Datum: 26. prosince 2009 20:39
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 ale ja tam prave zadnou matku nemám jakoby tam byl jenom takovy klinek ktery nejde vyndat a na tu klikovku nejde jednodusi zpusob ... streba do ni z druhy strany boucnout kladivem  nebo necim
Datum: 26. prosince 2009 20:37
 z klinku startpaky povolis matku a o kousek ji odsroubujes,ale musis ji tam nechat,potom do ni kladivkem klepni a klinek vyskoci a ty nakopavacku sundas,a klikovku sindavam vylisovakem,podobnej pripravek jako rozlisovak karteru,akorat pouzitej z druhy strany a s jjinejma dirama tusim
Datum: 26. prosince 2009 20:29
 Zdar draci,mám problém děda má jawetu 551 sport a já jsem si ji pujčil jenže mi spadl řetaz a něco vtym zachrastilo a zdechla.řetěz sem nasadi ale když jsem ji chtěl nastartovat tak nešlo pootočit šlapkama.Když tam hodim 1ku tak to tlačim jak na neutral a dvojka zabira chvilu pak chvilu ne a tak dokola.mám obavy o převodovku!mohli byste mi poradit co mám dělat aniž bych musel půlil?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 9:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Nejspíš se zlomila část opěrného kroužku na pedálovém hřídeli. Kroužek se skládá ze dvou polovin ( půlměsíce ). Budeš muset půlit.
Datum: 27. prosince 2009 9:19
 stadak ma stejnou,teda etsinou
Datum: 26. prosince 2009 20:55
 já si to taky myslím ale to nějak zvládnu ale nevíte kde sehnat tu převodovku? pasuje tam třeba ze stadiona?
Datum: 26. prosince 2009 20:46
 z toho jak to popisuješ to vypadá, že tě půlení nemine.....
Datum: 26. prosince 2009 20:44
 bud se vylamaly zuby nebo se ti zadrhlo nebo nejak poskodilo lanko co je na razeni
Datum: 26. prosince 2009 20:41
Jméno: jirka
IP: uživatel2049
 zkus to stestelovat lankem na razeni a kdyz to nepujde tak se puleni asi nevihnes
Datum: 26. prosince 2009 20:36
|



|