Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cauves draci, tak co jste dostali pekneho pod stromecek ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 12:57
 to já sem si ty díly objednal a naši mě to zaplatili
Datum: 25. prosince 2009 12:57
 i ja hodim slovo do pranice - luxusni encyklopedie ceskejch motorek, mam z ni radost jak malej kluk...jinak ponozky
Datum: 25. prosince 2009 12:24
Jméno: Standa
IP: uživatel8307
 Me prijde ze na vanoce by se díly dávat nemeli......je to takove nevhodne....
Datum: 25. prosince 2009 10:55
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Alfu? Jsi srdcař
Datum: 25. prosince 2009 10:20
Jméno: Michal
IP: uživatel3353
 Já sem dostal Alfu Romeo 2.4 JTD
Datum: 25. prosince 2009 9:21
 ty vol od kdy se nadelujou dily,, u me se mcekal 10 let a vubec nic,, je nejake naradi,,pumpicka, sroubovaky,,,atd, ale dily ani jeden
Datum: 24. prosince 2009 23:32
Jméno: zéma
IP: uživatel8303
 ondragam: ne nejsem
Datum: 24. prosince 2009 22:01
 a už se nemůžu dočkat na zejtra až si dám do garáže ten svěrák a vyzkoušim flexu a namontuju díly na čz
Datum: 24. prosince 2009 21:23
 to já sem toho dostal docela hodně novej svěrák,flexu,šupleru a samozdřejmě dily na čz - hlinikový páčky s kuličkou,kryt světla + guma,a průchodky řiditek docela luxusní ty díly
Datum: 24. prosince 2009 21:20
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 já sem dostal helmu od FOX od rodiču, a v pondělí si du ještě koupit k vánocům koleno výfuku, Bowden Plynu Drát na Světla, Těsnění, Svotník kolena, a ještě Pružiny do Zad, Tlumiču  a možná ještě něco  d dali mi peníze aťr si něco koupím sám, a co ty ?
Datum: 24. prosince 2009 20:44
 Zéma, nejsi ze Zásmuk?
Datum: 24. prosince 2009 20:42
Jméno: zéma
IP: uživatel8303
 manžety přednich vidlic,tričko s jawou 250 ,nášivku a placku ČZ, zadní blatník z jawy 350/640, lanko přední brzdy
Datum: 24. prosince 2009 20:22
 draci je dobrá jawa 350/634-7 ? máme ju doma a táta mi chce ji dát občas na tom jezdim ale jen občas a teď na tom budu jezdit furt a je to dobry? já sem slyšel že se tam prej nějak "hádají válce" co to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 21:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 hej 634 aje celkom fajn ak ju nechceš prídem si po ňu
Datum: 24. prosince 2009 21:34
 petre akorat me vadi ze sou moc tocivy,nejdou od spoda,narozdil od 634 ktera de krasne plynule
Datum: 24. prosince 2009 20:05
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 638,640 jsu nejlepší motory s kombinací vape Z64 !
Datum: 24. prosince 2009 19:08
 jj SESA tu VAPE nabizel a 634 sou nejlepsi z hranatejch 350, protoze tahne od spoda a ne jako ostatni az nahore ber ji vsema deseti
Datum: 24. prosince 2009 18:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To hádání válců způsobuje vada zvaná- kladívkové zápalko. Když se jedno trochu rozladí tak jeden válec běží nějak a druhý onak. Když dáš bezkontakt (Sesa ho tu myslím nabízel) tak máš po problému  Jinak Jawa 350/634/638/640 perfektní spolehlivý a hezký motorky! Velký koruťák a akorát výkonu
Datum: 24. prosince 2009 17:29
 jawa 350/634 je moje oblibena motorka, urcite si ji vem...,to, ze se hadaji valce je porucha ktera se da vyresit,ale jestli se ti nehadaji tak to neres
Datum: 24. prosince 2009 17:16
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to když to nemáš pořádně seštelovaný
Datum: 24. prosince 2009 17:15
 tak sem i svejm strojum dopral lepsi olej  koupil jsem SHELL ADVANCE SX,ale do ted sem redil jenom M2T takze nevim v jakem pomeru to mam redit..napiste mi prosim vase zkusenosti s timhle olejem a v jakym pomeru mam redit (nejlepe kolik ml oleje do 1litru benzinu)  diky moc a pekne svatky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 13:30
 Já do leju do kejvy v poměru 1:30 a pohoda,kouří jenom za studena
Datum: 25. prosince 2009 13:30
 je to na cizu 175,polnacky takze porad spis vysoky otacky,ikdyz ten motor jede do kopcu i v nizkejch  takze ideal pro me je 25 ml na 1 litr oleje teda?
Datum: 25. prosince 2009 11:25
Jméno: Standa
IP: uživatel8307
 tady nejde jen o to abys umazal futro.....co treba loziska?gufera? klec v klice? samotnej válec kvalitnim olejem umazes klidne pri pomeru 1:80(na tom principu funguji oilmastery) ,ale loziska pujdou srát......fichtl to nemá celkově moc dobre reseny a tak ja bych nesel pod poměr 1:40 ani s polosyntetikou......kdyz sem jezdil polosyntetiku tak sem redil 1:40 ,ted jezdim na Motul minerál a taky 1:40 a vejš nepudu...naopak az bude v lete hodne velky vedro tak dam klidne 1:30
Datum: 25. prosince 2009 11:01
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 DENICOL Lubricants -perfektní voleje
Datum: 24. prosince 2009 18:25
 marek-a poznal si nejakou zmenu kdyz si presel na TSF?
Datum: 24. prosince 2009 17:39
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já bych matal těch 1:40. Ono ještě před 2 roky jsem mazal M2T 1:40 a fichtl jezdil a ještě jezdí. Pak jsem přestoupil na TSF (velmi podobné shellu) a taky 1:40 a žádný problém. Těch 1:33 se doporučuje když mažeš třeba M2T nebo jinými horšími oleji. Pokud mažeš kvalitními, tak nemusíš tolik. Jde o to, aby jsi umazal to pouzdro v ojnici.
Datum: 24. prosince 2009 17:32
 jj jezdim po polnackach,je to na krosovou cizu 175 a na fika taky cross
Datum: 24. prosince 2009 17:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jak rika péro
Datum: 24. prosince 2009 16:55
 i když je to dobrej olej tak přece jen ty starý stroje jsou konstruovány na víc oleje takže já bych se toho 1:40bál já na fichtlu jezdím podle příručky zajížděl sen 1.25 a teď 1:33 takže je lepší toho oleje tam dát víc bež míň takže 1.33
Datum: 24. prosince 2009 16:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jezdíš po polnačkách tak určo 1:40 a jestli po silnicích tak já ředím 1:45....1:40=25ml na 1 litr
Datum: 24. prosince 2009 16:24
 pred mesicem sem dal do prevodovky novy olej a ted sem se dival a upe bily myslim ze to sou nabrusene kolecka myslite ze seou to kolecka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 21:30
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jasny.. urcite voda.. to samy se mi taky stalo
Datum: 24. prosince 2009 21:30
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Myslím že je to...voda
Datum: 24. prosince 2009 17:24
 Ahoj chlapi... Jaký převodový olej má být v Jawě 21 a jaký v babettě 210? Nalil jsem do obou SAE 80W, fichtl zdá se v pohodě,ale babetta divně řadí... Takže jaké oleje?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 12:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 U dvourychlostní babetty používej do převodovky olej hustoty SAE 30.Jsou to oleje PP 80 a M6A. Hustota má vliv na správné řazení babetty.
Datum: 25. prosince 2009 12:55
Datum: 25. prosince 2009 10:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 čo by si sa tam aj načúral je to jedno ten olej nemá nič spoločného z vyskakovaním rýchlosti v babette
Datum: 24. prosince 2009 15:37
 Proc by nemohlo? Protoze v te zime ten olej ztuhne... navic do babetty se ma lit SAE 30...
Datum: 24. prosince 2009 14:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já jsem zrovna přijel, a začla mi vyskakovat trojka. A to jsem jezdil, když bylo i -12. a nevyskakovala. Ale teď při +5 vyskakuje a nevím proč. Motor (hlavně převodvka) po GO a vyskakuje sviňa
Datum: 24. prosince 2009 14:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 to že ti to divne riadi v babette nemá nič spoločne s olejom lebo spojky v babete sú trecie a suché!!!! skus si uvedomiť že môžu byť tie spojky staré a opotrebené a to ti môže robiť ten bordel v radení
Datum: 24. prosince 2009 14:46
 no ten mám... ale skáče mi tam neutrál... možná to bylo tím ,že jsem natom jezdil v -5...
Datum: 24. prosince 2009 14:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Po všech doporučeních Gyrol (nebo tak nějak) 80. řekni PP80 a všichni vědí o co jde v obchodě.
Datum: 24. prosince 2009 14:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Strejda lije do jedný babety M6A a do druhý 80w převodový..
Datum: 24. prosince 2009 14:19
Jméno: Roman
IP: uživatel4167
 zdarte vím že tzo sem nepatří ale možná byste me mohli pommoct chci zapojit u me skodovky 120 rádio ale nemozu nikde najít schema jak na to estli byste me neco neporadily nebo neco tak dííííkec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 11:04
Jméno: Standa
IP: uživatel8307
 logicky plus na baterku-pres pojistku(muzes pres klíček jestli chces),minus na rám,a vývody repráku bejvaj dobre znaceny....jinak zapojeni kostky si z hlavy nepamatuju.....vetsinou jsou dve kostky.....jedna je jen napajeci a druha na repraky......
Datum: 25. prosince 2009 11:04
 kup si iso konektor na autorádio do auta samce (bud 2 nebo dvojitý)(asi 40 kč)a tam je to popsané,co kam přijde
Datum: 25. prosince 2009 9:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem ho zapojim myslím na kabel od světel
Datum: 24. prosince 2009 19:15
Jméno: pavel
IP: uživatel7974
 Schéma asi nenajdeš protože škoda 120 nemá konektor ...  Dráty si musíš po autě natahat sám a jak je připojit do rádia je napsáno v návodu k němu.
Datum: 24. prosince 2009 17:03
 Kapr už smažený, ještě sebou mrská.
Prskavka vietnamská nějak divně prská.
Dívám se na stromek, k zemi se klátí,
na dveře hasiči zoufale mlátí.
Tak tu máme po roce
zase pěkné Vánoce!--užijte si svátky a další rok a hodně najetých kiláků
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 14:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 24. prosince 2009 14:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je uz stary ale porad dobryy
Datum: 24. prosince 2009 14:55
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5150
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 20:03
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Nice .. chvála ti
Datum: 24. prosince 2009 20:03
 haha pěkný vánoční stromeček
Datum: 24. prosince 2009 16:50
 xD
Datum: 24. prosince 2009 13:26
 čau hale kdyžsi chci nabarvit rám kterej mám jako náhradní a pak chci přehodit motor atd... s tý co mám teď na ten druhej rám, jak tam mám dát tu cedulka jak je u př. vidlic ? jí chci vyměnit aby to bylo ok ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 17:52
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 skypi23 tak to si ODNRAGAM asi myslí to se máš že máš doma jedinej fichtla
Datum: 24. prosince 2009 17:52
 Jedinej nejsem. Ale jestli ti nejde o originální stav, tak si tam klidně dej šrouby.
Datum: 24. prosince 2009 16:42
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 No pánové tá teda nevim, jaký nejty tam chcete furt cpát, ale dávaj se tam hřeby (rýhovný). No určitě si rozměry najdeš v katalogu dílů. Prodávaj se niklovaný nebo i nerezový (např. ve Fabory). Ty se jenom naklepnou a hotovo.
Datum: 24. prosince 2009 16:00
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 hele bacha ondragam je jedinej kdo ma doma nejtovačku a umi nejtovat tak to ja sem na svete jedinej kdo ma fichtla
Datum: 24. prosince 2009 14:52
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Normálně stačí montážní dvouslořkový lepidlo! Mám to tak na fikovi a drží to parádně
Datum: 24. prosince 2009 14:09
 ja to na cize nejtoval hlinikovejma ctyrkama trhacima nejtama a bez problemu
Datum: 24. prosince 2009 13:32
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 hale Ondragame jak ty můžeš vědět co já mám doma, nejtovačku mám a zejtra akorát koupím nejtky, nebo spíš až to bude hotový xD
Datum: 24. prosince 2009 13:26
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 Na to nepotřebuje nejtovačku stačí mu samořezný šrouby do plechu nebo závitník M4 a šroubky vole
Datum: 24. prosince 2009 13:24
 klepni tam normalni nejty s pulkulatou hlavou, ale udelaj na nich takovy zpetny hacky mam to tak taky a drzi suprove a na pohled je to skoro stejny jak orig.
Datum: 24. prosince 2009 13:23
 Silně pochybuji, že máš nýtovačku a že umíš nýtovat.
Datum: 24. prosince 2009 13:04
 zdar, poradil by nekdo dobrou opravnu pionyru v Praze (u Prahy) ? diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 15:56
 Ahoj, klidně i teď přes zimu jsem schopný to udělat. Vidlice i motor není problém.
Mám garáž a vytápěnou dílnu. Jsem z Kladna. Napiš. http://kmoto.webnode.cz/
Datum: 24. prosince 2009 15:56
 vetsinou to delaj prave horni futra, pokud nejsou novy a tesny (musi se tam opravdu necim narazet jinak jak tam jdou lehko trebas i rukou tak je to spatny) tak rady kluzou, vazelinu tam nedavej, maz to nejakym olejem (treba prevodovy, motorovy, klidne M2T aspon na neco se hodi) apc vazelina je dost tuha a zbusobuje nejen zasekavani vidlic ale i drhnuti, tvrdsi odpruzeni a taky ze ty futra tam pak litaj (je tim padem tesna na kluzaku ale ne v trubce, proto tam lita) no a tak si vylitne az nahoru k pruzinam gde vlastne nemaj zadnou funkci a kluzaky pak maj obrovskou vuli (no prece tam neni futro co by ho vymezovalo)...takze ty futra zezhora stahni, secko ven, dat novy (musi se mimojine trochu po nasazeni propilovat, ten kluzak v nich musi lehce litat ale zase s minimalni vuli, pak to zase haze, takze s tim jemne)...jinak ze si vymazl nosny trubky je podle me dobre, aspon se tam lip dostanou ale tady mazat jen tou vazelinou, gdybys tam kapl trebas ten motorovej a jine "lehci" tak to pak zase bude litat...cili zaklad - kluzaky namazany olejem, futra volny v kluzacich a tesny v nosnych trubkach, bez vule...a pak to bude jedna basen...mel sem ten samej problem gdysy davno a ze to treba drzelo tyden, pak se zajelo na polnacku a zase futra nahore, jednoho rana sem se nakrk a secky sem vymenil, udelal to podstive a od ty doby se vozim prdel...
Datum: 24. prosince 2009 15:40
 dekuju vsem za odpovedi. opravna kde jsem nechal udelat GO motoru je v Krnove, u pana Finstrleho. Udelal mi perfektni GO, opravil vypadavajici trojku (kvuli ohlodanejm diram v naboji) a byl trpelivej s myma obcas pitomejma dotazama, ale ted je mi Opava z ruky. Ja chci hlavne opravit tu vidlici, vypadava dvojka (ne trojka), diky stando za nabidku ale me hlavne vadi ta vidlice, dvojku jsem chtel udelat tim padem. takze to spis bude tim ze mi horni futro vyklouzlo jo? pac jak jsem je tam daval tak jsem tam dal vazelinu a je mozne ze si tam klouzou...
Datum: 24. prosince 2009 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel8300
 pokud na to nepospichas,tak to na jare privez na kladno a ja ti to udelam.....teda ty šavle se mi moc nechce,ale motor no-problem......dily mam....prevodovky mam teda 05,ale to neva.....
Datum: 24. prosince 2009 12:51
 Kde u Opavy já jsem z Opavy a znám jen u obchodu pana Gellnara tak jestli to je on
Datum: 24. prosince 2009 12:34
 dokazou to spravit skoro v kazdy opravne, horni futro v nejaky vidlici ti vystrelilo k perum gde nema co vymezovat, proto ta vule...prinejhorsim si obe spravis sam ale v opravne maj vybaveni a zkusenosti, za to zase chcou nekrestansky prachy a negdy i to vic sprasi nez to bylo...a s tou vyskakujici trojkou si to muzes spravit taky sam, obycejne je to vytahana retezovka (cili novej retez a venec rozety), pak to byve vylitane lozisko na pravem deklu (vystupni, prochazi jim to koleso s "vystupkem", na kterym je rozperka) a nebo proste ohoblovany hrany zubu v automatu, pak to jeste muze byt vylamanyma a zahlazenyma hranama kolicku a jejich dir na protejsim kole, kam zapadaj...retezovku sezenes novou, ostatni za par korun na vrakaci (sezenes celej motor)...
Datum: 24. prosince 2009 12:31
 no "spravil" jsem si predni vidlici tak ze jsem vymenil jsem futra ale kolo porad zataci do strany kdyz brzdim a kdyz zatacim tak mi to cuka. tak jsem to chtel dat opravit. taky mi obcas vypadne dvojka tak jsem to chtel tim padem nechat udelat ale to je detail, nevypadava casto. mam pionyra 555 (takze prevodovka rozdilna od pozdejsich typu). a opravny na pionyry existuji! u Opavy je jedna dobra akorat ze to tedka mam z ruky.
Datum: 24. prosince 2009 11:29
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 Co potřebuješ opravit??
Datum: 24. prosince 2009 10:58
 žádná taková neni....byly před 20ti lety
Datum: 24. prosince 2009 10:55
 zdar draci, vím že se tu uz parkat resilo, ale prosím jeste jednou: co vsechno musím upravit abych mohl jezdit s vyfukem HIKONE......díky moc, Štastné a veselé draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 11:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No dej sirsi kratsi koleno a tenci vyletovou trubicku
Datum: 24. prosince 2009 11:59
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kazdej ten vyfuk je jinej ale urcite musis upravit uchyceni vyfuku na valci nejlepsi je to odriznout a dat tam origo a pak uz si jenom vyhrat s ulozeni prace tak na 5 hodin . ja osobne ho nepouzivam protoze kdyz si dal nepohrajez s objemem a prumerem koncovky tak je to horsi nez origo vyfuk kterej staci do 9000 otacek
Datum: 24. prosince 2009 11:32
 Myslíte že by se dalo nějak zařídit aby mi v techničáku změnily konstrukční rychlost z 65 na 45 abych s tím mohl oficiálně jezdit na řidičák AM????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 16:09
 presne tak souhlasim se standou taky jsme meli tp od tranizta byly tam napsany 2 sedacky sli jsme prepisovat na nas a uz do noveho tp napsala 3 a ani o nic se nerikalo to ji to takhle vyjelo a v pohode
Datum: 24. prosince 2009 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel8300
 i kdyby to šlo,tak u takle profláklý motorky se ti pod to nikdo nepodepise......to spise skusit udelat stratu TP a pri vystaveni novyho TP by mohla urednice udelat chybu v konstrukcni rychlosti a prekliknout se na klavesnici z 6 na 4.....to je schůdná varianta,ale musis mit nekoho znamyho......a ztráta TP se platí  a ten omyl v konstrukcni rychlosti se taky musí namazat......ma to cenu??
Datum: 24. prosince 2009 13:04
 A kdo říká že bych to tam po technický kontrole nechal???
Datum: 24. prosince 2009 12:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mozna jedine tam mit omezovac jisker aby to nehazelo kdyz by to melo tocit hodne jenze to by se to ochudilo o to nejlepsi-fichtl tahne nejlip ve vysokejch
Datum: 24. prosince 2009 12:45
 a co kdybych sehlal papír o uškrcení z jiné motorky a pak ho doma trošku poupravil?? mohly by mi něco udělat??
Datum: 24. prosince 2009 10:52
 a co kdybych sehlal papír o uškrcení z jiné motorky a pak ho doma trošku poupravil?? mohly by mi něco udělat??
Datum: 24. prosince 2009 10:52
 a co kdybych sehlal papír o uškrcení z jiné motorky a pak ho doma trošku poupravil?? mohly by mi něco udělat??
Datum: 24. prosince 2009 10:45
 Hej otom už jsem taky přemýšlel od známeho rodinný přislušník vlastní motoservis a omezuje ty motorky ,ale když mi ten znamý zjišt'oval jestli by to nešlo ,že by mě naoko přiškrtil Mustanga dozvědel jsem se ,že je to drahé jak svin'a a on když chce prý uškrtit nějakou tu motorku musí prý volat dote firmy odkad vzešla a nějak to vyřizovat...a prý Fichtl snad ani nejde uškrtit...
Datum: 24. prosince 2009 10:39
 reknu ti to tak  vsechno jde  ale musis mi znamosti a nebo hodne penez
Datum: 24. prosince 2009 10:39
 a nešlo by to ani kdybych si na technickou přinesl nějakej papír z nějakýho servisu na kterým by bylo napsáno že sem na fichtla údajne dal nějakej omezevač?
Datum: 24. prosince 2009 10:27
Datum: 24. prosince 2009 10:23
 Tak sou tu zase po roce Vánoce..  . Chtěl bych Vám popřát veselé Vánoce, šťastné prožití svátků a do nového roku hodně úspěchů, ať už s motorkama nebo ne  ...taky bych Vás chtěl poprosit abyste nezakládali další témata tohoto typu a vaše přání psali sem, jinak by byl pokec hned plnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 18:03
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 taky preju vesely vanoce, bohateho jeziska , hezke svatky
Datum: 24. prosince 2009 18:03
 promin kolecko,napsal sem prani a az pak sem si precet tohle..no nic tak jeste jednou preju sem  hezky svatky
Datum: 24. prosince 2009 13:56
Jméno: Standa
IP: uživatel8300
 Taky preju vsem stastny a veselý a hodně koní do garáže!!
Datum: 24. prosince 2009 12:54
 tak tak stastny a vesely
Datum: 24. prosince 2009 12:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Napodobne
Datum: 24. prosince 2009 12:00
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Taky všem přeju šťastné a veselé !
Datum: 24. prosince 2009 11:59
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Jojo tobě taky kolecko štastné a veselé. a doufam ze az se otepý tak zase vyměniš popelnici za čizu
Datum: 24. prosince 2009 11:52
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8298
 Také všem Vám šťastné a veselé svátky a úspěšný nový rok
Datum: 24. prosince 2009 11:45
 kolecko tebe taky  stastné a veselééé
Datum: 24. prosince 2009 10:57
 tak samozrejme preju i ja vsechno nejlepsi do noveho roku a hodne uspechu
Datum: 24. prosince 2009 10:43
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 12:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak tak
Datum: 24. prosince 2009 12:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nápodobně
Datum: 24. prosince 2009 11:23
 cau prosimte na te motorce mas predli vidlice ze simsona ?
Datum: 24. prosince 2009 11:01
 tobe taky
Datum: 24. prosince 2009 10:38
 Ahoj Draci mohli by jste se někdo prosím podívat do malého techničáku na konstrukční rychlost Jawy Mustang?...děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 14:42
Jméno: Ringo
IP: uživatel6910
 U Mustanga mám v TP psanou 65, u dalšího fichtla 21 taky 65!
Datum: 25. prosince 2009 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel8300
 mel sem mustanga s propadlym TP a tam bylo 65 ,na 21 mam 65 na TP od 05 sem videl 60
Datum: 24. prosince 2009 12:55
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 taky mám 65
Datum: 24. prosince 2009 10:25
Jméno: cezetnik
IP: uživatel4675
 Ja tam konstrukcni rychlost ani nemam  ale ja tam v malym TP mam vic pi.ovin,treba mam tam napsanej jinej typ.
Datum: 24. prosince 2009 10:18
 65
Datum: 24. prosince 2009 10:13
 zdar mám dotaz pionýr je konstruovaný na spcial91 a ten u nás ma benzině už nemají a mají tam jen natural 95 a 98 a může ten pincek na to jezdit když je po vybrusu a generalce motoru?mýchám tam castrol2t
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 11:47
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8298
 vyšší oktanové číslo nevadí - to udává jen míru náchylnosti k detonacím
(benzin musí mít aspoň to, co ředepisuje výrobce...)
Datum: 24. prosince 2009 11:47
 právě proto že tam to olovo bylo tak tam ta paseka nebyla.proto do 120 musíš lít nahradu olova když jezdíš na natural
Datum: 24. prosince 2009 10:59
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 a navic co já vim tak u a aut čtyrtaktů dělal speciál na ventilech pěknou paseku kvůly olovu(myslim) tak už se lil natural ale to sem se jen doslechl že to tak bylo
Datum: 24. prosince 2009 10:27
 denzileck: premyslej torchu. nema sice ventily ale kontruovanej na benzin s oktanovym cislem myslim 86 . special je tomu dnes nejbliz, i kdyz je to jedno. sam taky jezdim na special...
Datum: 24. prosince 2009 10:08
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pincek na special rozhodne neni knstruovanej!!Ma snad vetnily??
Datum: 24. prosince 2009 10:00
 Aha j emozny ze kdyz mam v benzinu hodn eoleje o dost vic nez ma byt ze ma motor mensi kompresi ? jakoze ty pistni krouzky klouzou po stenach ? Jako spis ze nakopavacka jde i rukou...jinak tlak je dobrej... Je to teda mozny ?ze to je premazany ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 9:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 jasne spojka až príliš našpanovaná
Datum: 24. prosince 2009 9:37
 tím že se to namaže se to právě vytěsní.spíš ti klouže spojka.
Datum: 24. prosince 2009 7:55
 cau, potrebuju poradit jakej vejfuk ..motor mi toci 10500za minutu a serie vejfuk se mi zda dost na prd tak mi napiste jakej by se hodil. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 22:39
 estli ma nekdo zajem at napise kontak natocim to a poslu to ...nechci aby ste tu nektery do me hustily ..sam sem tomu neveril kdys to namerilo tolik ..na otackomeru de nastavit otacky jaky budes merit ..dam priklad budes merit otacky kompresu tak tam nastavis hodnotu dejme tomu od 1000 do 4000 ..ja nastavoval hodnotu od 4000 do 16000 ...prilozil sem to ke klikovce natocil motor a rucicka se nehla zacal sem to turovat a litalo to od tech 4000 tak cca do 7500 pak sem vytocil plnej a bylo tam 10500 ...kdo chce at napise kontakt nejlip na icq a natocim to a poslu aby tu nebyly ty zbytecny dohady ...chtel sem jen radu..este podotykam toho fika sem takhle koupil ja udal jen sani vetsi trysku a svicku n14c ...nevim co je tam vsechno za upravy vim jenom ze je snizena hlava
Datum: 24. prosince 2009 22:39
 hele estli neveris tak sem vubec nepis ..kdys tvuj fichtl tolik netoci tak nezavid a nauc se psat k tematu
Datum: 24. prosince 2009 22:28
Jméno: ja
IP: uživatel8302
 No to bi som cel videt ten otackomer !!!!!
Datum: 24. prosince 2009 15:32
 hele borci ja ten motor tak koupil ...vim ze ma jen ze ma snizenou hlavu ....mam univerzalni otackomer a kdys mi to ukazalo tuhle hodnotu dost sem cumel ...nwm estli mam nechat vejfuk serie nebo vyrobit nebo koupit ..kdys tak me pls poslete odkaz na to hikone jak psal Denzileck
Datum: 24. prosince 2009 13:46
Jméno: ja
IP: uživatel8299
 poznate nieki program na vypocet vyfuku??
Datum: 24. prosince 2009 12:19
 kdybys uměl upravit motor aby točil 10500 tak by ses neptal jaký udělat výfuk
Datum: 24. prosince 2009 10:59
 co más za upravi?
Datum: 24. prosince 2009 10:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Hikone s kratkym sirsim kolenem a uzkou vyletovou trubickou nebo LeoVInce ale to je asi zbytecny
Datum: 24. prosince 2009 8:06
 ....je to typ 05
Datum: 24. prosince 2009 1:32
 Ahoj, zde je nový web pro motodraky http://kmoto.webnode.cz/
Mrkněte a napište něco do poradny. V případě potřeby zajštuji všechny opravy motocyklů i mopedů levně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 16:25
Jméno: Karlos
IP: uživatel1200
 Stando - no vidíš to, tu cenu u motora jsem si asni nevšiml. dělal jsem to narychlo . Už je to opraveno, dle ceny na kterou si to cením.
živnosták je.
Datum: 24. prosince 2009 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel8300
 nechapu,jak nekdo muze prodavat "renovovaný" motor za 1000,- aby na nem aspon neco mel......nejlevnejsi generalku sem udelal za 2500,- jen loziska,vybrus a udajne nova prevodovka te vyjdou na litr....a nejak sem tam nezahlid ani zmínku o repasi kliky nebo spojky  takze tady nekdo nekoho tahá za nos  doufam že máš živnostak kdyz takle na drzovku jedes servis a prodej dílů na svejch strankach......
Datum: 24. prosince 2009 13:01
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 25. prosince 2009 19:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Pro značné množství hrubek ti už neporadím ani zbla... Nauč se psát česky! ,,nesvitylo,, ,,vyragby,, ,,myn,, fujtajbl...
Datum: 25. prosince 2009 19:47
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 je to funkční akorat nesvitylo predni světlo a haci malou jiskru a vyragby slabej proud třeba když jsem jel a dal myn plynu tak to chciplo
Datum: 25. prosince 2009 10:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Vyfoceno z blbého úhlu.. těžko říct jaké je... ale každopádně jednotlivá vinutí pólů jsou velmi podezřelá.. asi po zásahu kutilem.. bál bych se že bude vůbec jestli funkční
Datum: 24. prosince 2009 12:51
 jom a ještě by si měl dát i rotor z 30ti Wéčkového magneta
Datum: 24. prosince 2009 0:14
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 a tak to bude myt 30w
Datum: 23. prosince 2009 23:43
 z té fotky neni moc vidět... pokud ta mmáš malou cívečku, tak ji vymněň za velkou, a pak si spoj s druhou světelnou.
Datum: 23. prosince 2009 23:41
|



|