Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: simpson
IP: uživatel5608
 čus scháním nějakou pěknou enduromasku na fichtla nevýte o nějaký pěkný nebo neprodalbyste jí někdo levně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 16:40
Jméno: simpson
IP: uživatel5608
 pěkné ale na fíka moc drahé ale levnější nebudou leda bazarový ale ta by mi taky stačila
Datum: 25. října 2009 16:40
Jméno: Darius
IP: uživatel7726
Datum: 25. října 2009 16:17
Jméno: zipoman
IP: uživatel7705
Datum: 25. října 2009 16:01
Jméno: simpson
IP: uživatel5608
 a ukázal bys mi fotku???
Datum: 25. října 2009 15:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 jakuba tam ma neco
Datum: 25. října 2009 15:16
Jméno: pavel
IP: uživatel3888
 zdar nezmeril byste me nekdo prosim vas rozteč šroubů, počet a velikost díry na orig venci na jawu 20 ( ale aby to bylo přeně))). diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 13:13
Posl.aktualizace: 25. října 2009 12:41
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli to lozisko budes vyhazovat tak ho utahni do sveraku a to kolecko kladivem vytukni , a jestli ho budes davat spatky tak musis setrne chytit kolecko nak a pod to lozisko natlouct treba sroubovaky z obou stran
Datum: 25. října 2009 12:41
Jméno: Speeder
IP: uživatel1008
 Caute. Znáte někdo nějaký odkaz, kde bych našel vzorečky pro výpočet rezonančního výfuku? Moc by ste mi tím pomohli. Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 15:01
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
Datum: 25. října 2009 15:01
Jméno: zipoman
IP: uživatel7705
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html
Datum: 25. října 2009 12:55
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 ZDar potrebuju poradit jestli čz 175/477 ma jehlovy lozisko na ojnici nahore dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 11:48
 ja mam jehli,kamos bronz
Datum: 25. října 2009 11:48
 mám doma kliku 476 a má nahoře jehly, mám i 477 a ta má taky nahoře jehly
Datum: 25. října 2009 11:46
 jak pise JS: prvni serie meli bronzove futro. pozdeji meli vsechny jehlickove lozisko
Datum: 25. října 2009 11:28
 Některý měly bronz, některý měly ložisko.
Datum: 25. října 2009 11:26
 Čawte draci,Slyšel jsem že kdyš se prý vyráběli pionýry(21,20,23) startovali prej rukou a ne nohou.Prostě že na nakopávačku se dala ruka a máchlo se dolu a motor se rozběhl  tám se proto že múj pionýr to tak svede.Nevíte o tom někdo něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 21:35
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zbytečný se ohybat
Datum: 25. října 2009 21:35
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 Kdyz kopne muj perak 250,tak by ti tu ruku zlomil!!! to nemluvim o 513 cize,ta by ti prerazila nohu.......fichtla nastartuju rukou vzdy......
Datum: 25. října 2009 20:55
 nastartovat jawu 350 rukou neni zadnej problem,vzhledem k tomu ze je to dvouvalec,tak to kopnuti chyti druhej valec,takze je to hoodne tlumeny,ale treba takova 250 panelka kopnout umi dobre
Datum: 25. října 2009 17:54
Datum: 25. října 2009 17:18
 Kompresi má jak bejk.KDyš dám nohu na nakopávačku tak se nepropadne a kdyš tlačím tak za 35 vteřin.A nakopne to rukou pouze kdyš je páka úplně dole u stupačky, kdybych to startoval rukou od uplně nahoře tak to nikdy nenastartuju.A startuje nohou bez plynu
Datum: 25. října 2009 15:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 rukou to jde dobre kdyz je vybehanej motor a nema to poradnou kompresi dal bych ti nejradsi nastartovat rukou miho fichtla zajetyho to by sis dal tenma kompresi, kdyz polozim nohu nato tak se nepropadne a kdyz trochu zatlacim tak se asi 30 s. propada taky vzime v razech nadherne chyta pokud tam nejde malo benzinu jako tetka
Datum: 25. října 2009 11:39
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 a co jako z toho je, kdy ž to budu startovat rukou? Teda jako krom přeraženýho zápěstí to má být, nebo kdysi byl způsob jak oslnit samičku?
Datum: 25. října 2009 11:13
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nedoporucuju nakopavat rukou..... zkus to u vetsiho obsahu 175CCM 250CCM a pak napis jak si dopadl  Jinak bezne
se da nakopavat rukou chte to mit silu v pazoure a but verit motorce ze nekopne a nebo se nebat zlomeniny  kdys
pohledas na youtube tak jsou silenci co nakoupnout treba 600 ttr rukou a to uz je vazne mazec
Datum: 25. října 2009 10:42
 To právě nwm...ale výbrus 0 akorát new pístní kroužky
Datum: 25. října 2009 10:23
 pokud už máš solidně vybehaný válec tak neni problém to nahrncovat rukou
Datum: 25. října 2009 10:21
 hoj draci jak se rozebíraj tlumicě na 21 v zadu moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 17:27
 díky
Datum: 25. října 2009 17:27
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html
Datum: 25. října 2009 13:50
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5150
 To by mě taky zajímalo
Datum: 25. října 2009 13:48
 Zdar hale nevíte kdo má nebo kde bych koupil nové plynové lanko na jawa 555 pařez ? prosím odepište
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 12:20
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš šneka nebo rychlopal ? Možná by stačilo koupit tady do pionýra, uvolnit kovovou koncovku bowdenu a elektrikářskýma
štípačkama opatrně odštípat ten potřebný kousek spirály.
Datum: 25. října 2009 12:20
Jméno: trodatek
IP: uživatel6736
 Ahoj, mám takový problém. Rekonstruuji Jawettu Sport. Koupil jsem si nové kola, ale když je namontuji na rám a pořádně utáhnu, tak se netočí. Ložiska jsou přitom nové a v pořádku. Problém je asi v tom, že když se brzdová část pořádně přitlačí na buben, tak to tam má někde tření a brání to v pohybu. Čelisti jsou přitom volné. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti a můžete mi poradit? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 8:58
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Sežeň si podložku a vlož ji na vnitřní kroužek ložiska (mezi ložisko a brzdový štít).Třeba to pomůže.
Datum: 25. října 2009 8:58
Jméno: Sajo
IP: uživatel6736
 To já nevím, jestli tam mám správné rozpěrky. Mám tam takové, jaké tam dal ten člověk dterý to kolo kompletoval. Koupil jsem ho už v celku. Jen brzdové bubny jsou mé.
Exidtuje více druhů? Např. pro přední a zadní kolo?
Datum: 25. října 2009 8:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš tam správné rozpěrky mezi ložisky ?
Datum: 25. října 2009 8:46
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 cau lidicky... mam motor po GO a nwm jakej mam do nej nalejt prevodovy olej ??? a navic mam na motoru stejskyho sadu a nwm jak ji mam zajet ??? prosim poradte mi ..... Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 15:18
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 no abych se priznal mam to taky na motoru,uz je skoro vse nalakovano a vypada to,ze do mesice by to melo vrčet a taky budu zajizdet,pokud nebude venku metr snehu......uvidím co to bude delat,ale myslim si,ze se to povolí hned.....cim min krouzku,tim rychlejc si to na sebe zvykne.....to neni jak zajizdet seriovej valec po vybrusu s ostrejma hranama kanálů a 2-3 krouzkama,ktery moc radi praskaj a pístu bejvá horko.......neco ze zivota......bracha delal na skutru vybrus,ma to oddeleny mazani,primazal jemne benzin(1:50 Motul 510) a nezajizdel nic,rikal ze po 20km uz zase letel 90,jen to chvili ukazovalo teplejsi vodu......
Datum: 25. října 2009 15:18
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 Prvni krouzek prej vydrzi 500km závodnim tempem......a to byl valec zajizdenej tak 50km.....druhej krouzek uz je asi na věky  Vsak se vsechno muzete docist v recenzi na stejskyho strankach a na diskusi....
Datum: 25. října 2009 15:03
 Tak promin že sem říkal tolik ale ono to má něco do sebe jeden pístní kroužek a ještě když říká standa jemnej výbrus tak promin
Datum: 25. října 2009 14:25
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 sám stejsky v dokumentu,ktery dostanes k sade,pise,jaky ma bejt serizeni a doporucuje do benzinu alespon TSF v pomeru 1:40,takze na zajizdeni 1:25-1:30 ......zajizdel bych to tak 100km,to by melo stacit.....takle jemnej vybrus jsem jeste nevidel,podle me by se to ani zajizdet nemuselo......do prevodovky bych dal normalni prevodak....PP80,PP90
Datum: 25. října 2009 14:21
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 a jakej olej tam mam davat do bena abysem to nezadrel ???
Datum: 25. října 2009 12:01
 tak jak se zajíždí normálně výbrusy.ale 500km jezdi sám a pomalu radši na nižší převodový stupeň a tak na půl plynu po 300-600km můžeš začít pomalu přidávat až se dostaneš někam na 1000km tak už můžeš valit jak chceš.Jo a at te nenapadne dát do stejskyho úpravy m2t.
Datum: 25. října 2009 11:00
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 Aa jak normalne ???
Datum: 25. října 2009 10:54
 Zajížděj to úplně normálně
Datum: 25. října 2009 9:45
 Já dávám Mogul trans 90 nebo 80 kupoval jsem za 140Kč litr
Datum: 25. října 2009 9:20
 olej pp80 nebo 90
Datum: 25. října 2009 7:44
Jméno: vojtech
IP: uživatel7477
 Ahoj kluci.když cupuju doplním´plovákovku teče mi benzín dole pod plovákovkou asi z toho čudla. nevíte náhodou co stím.Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 7:00
Datum: 25. října 2009 7:00
Jméno: glen charvin
IP: uživatel7723
 čus, pojede jawa 250 na 12 V baterku? potřeboval bych to vědět mám motokáru a chci udělat světla 12V přímo na baterii přes vypínač děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 7:10
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Pojede. Dokud se neutaví.. takže pokud to chceš jen na baterku, tak tam dej raději 12V indukční cívku, klidně z auta...
Datum: 25. října 2009 7:10
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 Zdar! Jak se rozdělávají zadní tlumiče u kývaček a panelek? Nemyslím demontáž z rámu, ale úplné rozebrání tlumiče...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 9:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jednoduse chytis vrsek do sveraku staci lechce pak ten spodek zatahnes nahoru a vypadnou 2 pul krouzky a uz to jde vyndat vsechno pokud nevypadnou musis jimpomoct
Datum: 25. října 2009 9:24
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
 zdár draci šel by hranatej válec z čezety na motor z čz kde byl kulatej válec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 8:32
 pokud je stejná rozteč šroubů tak ano. už sem viděl několik kulatých motorů s hranatým válcem
Datum: 25. října 2009 8:32
Jméno: vojty
IP: uživatel6362
 Caw lidi nevite kolika zubý řetěz patří na dandynu a mam v katalogu dílu 119 nebo 120 ted nevim přesně diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 23:39
 rozdil jednoho clanku nevadi,to dostalujes napinakem,ty maji dost dlouhe chody..
Datum: 12. listopadu 2009 23:39
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Dodělávám teď svoji ČZ 175, chystám se na technickou a dotáhnout přepsání z původního majitele. U motorky jsme měnili kostru, ptž původní byla celá pohnutá (asi po nějakým karambólu). Takže mám původní motor a předělaný štítky(u nový kostry štítky nebyly). Jen mě teď začíná hlodat divnej pocit, když s tím půjdu na technickou, přepíšou mi číslo rámu v techničáku? Asi budu muset přerazit i čísla na štítcích...teda jestli tohle vůbec půjde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 16:48
 Souhlas s Filipchtl. Byl jsem na technické a kontroloval vše co je na štítku č, rámu apod. Je n motor ne. To je jako náhradní díl.
Datum: 25. října 2009 16:48
 Na technický ti musej seděť všechny čísla, krom čísla motoru to je výměnná část, asi budeš muset přerazit číslo, to starý obruš až se dostaneš na zákldovou barvu tu přetmel temel který barevně odpovídá té základovce, vybruš to do hladka a nastříkej do barvy rámu a pak o kousek vedle vyraž nové číslo. Pak už to je opatlej olejem, bahnem, prachem aby to nevypadalo nový, to samý se štítkem, nesmí to vypadat nově!!
Datum: 25. října 2009 11:48
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Nejhorsi je ze ram ma sve cislo... teda ja to u svich 2X175 i 250 mam takze to bude komplikovanejsi. but jsi hodne
hodne sikovnej a prebrousis si to a prerazis ( delal jsem to zadna p*del! ) a nebo to resit nejak pres urad
nahlasit treba jako prestavbu (1000kc) a oni ti to prepisou. Mozna jsou jesten ejake moznosti musis se kdystak
zeptat nekoho kdo tomu opravdu rozumi
Datum: 25. října 2009 7:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaves mohli byste mi prosím napsat rozměry na tenhle plech?Byl bych vám moc vděčný.http://aukro.cz/item788186719_jawa_550_podsedlovy_plech.html#gallery
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 20:07
 jé no to bych taky potřeboval...
Datum: 28. října 2009 20:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo kdyby jste mi to nafotil někdo tak by to bylo super kdyžtak mi prosím pošlete foto na meil hemerkaluk@seznam.cz
Datum: 24. října 2009 23:17
 čau draci mam problem s babettou 207 benzín mi tam normálně de svíčka hází jiskru ale nejde mi to nastartovat ani když to zkusim rozjet zkopce vyčistil jsem karbec koupil novou svíčku a pořád nic  prosím poradtě
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 10:10
 No já to teda zkusim je to divný když to jelo najednou chcíplo a ted to nejde
Datum: 25. října 2009 10:10
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej, při startování, kousek molitanu do toho otvoru hliníkového víka tlumiče sání. Až se motor zahřeje ,tak to odstraň.Moje
Babetta startovala na 1. šlápnutí, ale přišla zima a ten studený vzduch jí začal při startu dusit.
Datum: 25. října 2009 8:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jestly pred tim normalne jezdila nez jsi ji ulozil zkus jinou svicku(tepelnou hodnotu) nebo tuto svicku nahrej nad zapalovacem..
to dela kvuly tomu ze je zima
Datum: 25. října 2009 7:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak ti to asi někde nasává moc vzduchu(špatné gufero)..ale nejsem si jistý do babet jsem nikdy moc nedělal
Datum: 24. října 2009 23:13
 zdarec nevíte kde bych mohl sehnat hvězdicovou hlavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 2:27
 Má ji SESA na krámku!!
Datum: 27. října 2009 2:27
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 jo fishracing prodava na motoinzerci spoustu dilu i hlavu,delal ji podle me frikulin a ma objem spalovaku 5ml
Datum: 25. října 2009 14:27
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Na motoinzerci nekdo nabizel...
Datum: 24. října 2009 23:34
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 frikulín prodával, ale před půl rokem... od tý doby jsem tu nebyl tak nevim kde je mu konec..
Datum: 24. října 2009 23:24
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Zdarec. Právě jsem vypucoval a namořil nádrž u fichtla. Myslíte, že ji mám vylít barvou aby to znovu nerezlo? mám dvousložkovou barvu Eprosin E25, ale nevím jestli se snese s benzínem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 21:22
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 tak to je hotový a vypadá to velice dobře, teď to nechám 14 dnů zrát. Jinak mě hoši serete, ale fakt... Když sem nějakej šamšula dá téma typu jestli je M2T lepší jak malinovka, tak je tady milion odpovědí, když sem napíše nějakej 8 letej jestli může od 15 jezdit na ČZ 175 nebo nějaký takový blitky, tak u tématu je taky aspoň deset fundovanejch odpovědí. Když někdo ale řeší konkrétní problém, tak nikdo nenapíše nic. Nyní repasuju zadní tlumiče a mám problém, ale raději už se ani neptám, protože je to ztráta času.
Datum: 29. října 2009 21:22
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ale budiž, to se samozřejmě dá, já ale doufal, že má někdo s tím nátěrem nádrže nějakou zkušenost. Já na tom eprosinu netrvám, třeba existuje něco lepšího.
Datum: 25. října 2009 16:35
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 o polymeraci pryskyřice toho moc nevim ale proč nezkusit nalejt trošku tý barvy do starý konzervy a za týden (až to zaschne) tam nalejt trochu benzínu a podívat se na vlastní oči co to udělá?
Datum: 24. října 2009 23:16
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ono je to taky o tom, že do úplnýho vytvrzení to trvá tomu eprosinu 14 dnů, což mi nevadí, protože jsem se pustil do GO motoru a než se dopracuju k montáži, tak uplyne minimálně měsíc. Nerad bych ale potom během 14 minut došel ke zjištění, že mám v nádrži soplovitou směs benzínu a rozleptanýho eprosinu. Ačkoliv polymerace pryskyřice je nevratný proces, že ano?
Datum: 24. října 2009 22:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to by stalo zato to vylejt barvou ale nevim jestli muzes touhle
Datum: 24. října 2009 22:18
|



|