Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar draci... mam takovy maly velky problem: Jak jsou zespodu ve valci zavity, kde se davaj stefty na vyfuk mam strhly zavit... je nejaka moznost udelat vetsi novy (ze to ten matros snese)? Valec se mi menit nechce, mam ho upraveny...Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 16:48
 Diky moc vsem za odpovedi, vyresim to novym 8-zavitem a tim "dvojtym steftem". Pomohli jste mi...
Datum: 26. října 2009 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 mustang23GT : mohu jen potvrdit.......mel sem takle na vyfuku osmičky i desítky utočený na šestky......nejlepsi co muze bejt......
Datum: 25. října 2009 15:21
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 já sem do válce vyřízl závit M8 vzal sem dva šroubyM8/30mm a na soustruhu 10mm utočil na průměr 6 takže do válce vleze ten M8 a z válce čumí ten závit M6 a mám po starostech mužu měnit vejfuky aniž bych musel pokaždý vrtat kolíko(přírubu)
Datum: 24. října 2009 22:29
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 možností je víc, buď vyvrtat a vyvložkovat na závit M6 nebo proříznout závitníkem M7 (netypické, ale pokud si seženeš šteft s matkou/šroub M7 tak proč ne) nebo závitníkem M8 (to tam musíš nejdříve vyvrtat díru 7 vrtákem a pak až závitníkem M8)..
Datum: 24. října 2009 22:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 udelej zavit M7 moc se nepouziva takze se hur schani ale kdo ma sadu zavitniku tak tam vetsinou je, pokud nesezenes tak jedine zavit M8 ale musis zvetsit diry v kolenu uz to neni ono
Datum: 24. října 2009 22:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 udelej zavit M7 moc se nepouziva takze se hur schani ale kdo ma sadu zavitniku tak tam vetsinou je
Datum: 24. října 2009 22:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau me to udelali v jzd , je to pekna cista prace nemuzu si stezovat fakt je to udelany dobre
Datum: 24. října 2009 22:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 draci kolik oleje prijde do zadnich tlumicu u 250 kejvacky?? mam to nalejt az povrsek ? doufam ze to tam staci nalejt rozebral jsem je a pak jsem to otocil a hejbal stou tyckou a olej stoho vytek uz byl cernej a tak tam chci nalejt novej ale nevim jak jestli ho mam jen nalejt a natece tam sam nebo stim musim hejbat?? ma to bejt plny povrsek??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 11:30
 Dává se do zadních tlumičů u kejvy 50ccm tlumič.oleje.
Datum: 25. října 2009 11:30
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši potřebuju aby mi karbec na simsonu víc sál vzduch a nechce se mi kupovat sportovní filtr prosím poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 13:07
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Radim dobře nehraj si s tim,je to dobrý tak jak je. Lepší zvuk to sice bude mít,ale ubere to výkon.
Datum: 25. října 2009 13:07
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 No aby to bylo takový živější a lepší zvuk, no výkon asi moc ne co ??....tak mi ňejaký povězte dík
Datum: 25. října 2009 13:00
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Je hodně řešení! ,ale pověz mi k čemu ti to bude???
Datum: 25. října 2009 10:15
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 No já sem si řikal třeba ňákou síťku obmotat gumou a sponkou ňák sevřít nebo já nevim no
Datum: 25. října 2009 10:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kup si sportovni filtr jiny reseni neni...
Datum: 25. října 2009 9:20
 zdravim mam dotaz z jakeho materialu je hlava?ja jen jestli by sem tam mohl pridelat kridelka na chlazeni valce mohl bych treba céočkem?a kde bych mohl zehnat hvezdicovou hlavu a za kolik?jestli nekdo mate a neprodali by ste diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 10:11
 jak pise mustang 23333,hlinikovej drat a jinej plyn a mas svarecku na hlinik,nebo sem taky varil hlinik normalnim malym inventorem(takova ta malinka elektrodova svarecka),dal sem hlinikovou elektrodu,a varil stojan na cizu,drzi to jak origo...
Datum: 25. října 2009 10:11
Jméno: mustang23333
IP: uživatel6633
 normálně céočko argon hliníkovej drát a jedeš nastavíš si metal activ gas
Datum: 24. října 2009 22:34
Jméno: zer0
IP: uživatel7719
 Ceocka nema medenej drat len pomedeny kvoli oxidaci zvaru, je to hlinik.. to sa da zvarat jedine TIG-inou ceockem to nezavaris.. Myslim ze je to dobry napad.
Datum: 24. října 2009 21:10
 a presne jak pise cezetak...a hlinik myslim ceockem nejde varit,ceocko ma medenej drat (opravte me kdyztak)...na to je snad svarecka na hlinik,,,,
Datum: 24. října 2009 20:55
 když si vezmeš hlavu do ruky tak hned podle vzhledu i váhy poznáš že je to hliník
Datum: 24. října 2009 20:46
 SESO hale potřebuju poradit klydně od všech když si koupím http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2295.html tak jakej má průměr ta roura jak se dává do karburace.
nebo když si koupím na babettu 210 karabuci z jawa 555 ? tak jí potřebuju nasadit na válec z babetty a myslím že tam budou od sebe ty dvě dirky na kolenu z karburace dál než je to u orig. karaburace babaetta
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 22:17
 jaj..tak sory pane
Datum: 24. října 2009 22:17
Jméno: hh
IP: uživatel7625
Datum: 24. října 2009 21:38
 nemam rad kdyz se nikdo urazi,, kazdej musi nejak zacit,, bud porad nebo neodpovidej  kord kdyz jde o zacinajici motorkare
Datum: 24. října 2009 21:04
 proč zmizela moje odpověď???
Datum: 24. října 2009 20:49
 ma to diru 14,, a patrito na babeu 210 je to redukce z ogig kolinka na dell oro
Datum: 24. října 2009 19:11
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau privezl jsem si domu riksu s motorem z 250 tak jsem ho rozdelal jenze lezel v chladu takze vse zarezly podarilo vybouchat valec z pistu. Pistu nic neni jenze valec je vevnitr lehce vyrezlej. Vim ze treba lehce pridenej pist se da opravit tak se ptam jestly tento valec taky bez toho abych musel delat novej vybrus pac nejsou penize...nevi nekdo jestly se to da normal opravit ? zde foto http://img203.imageshack.us/gal.php?g=valec1.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 19:37
 nemas vubec za co  ja kdyz potrebuju poradit tak ostatni taky poradej
Datum: 24. října 2009 19:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Jinak moc ti dekuju za reakci a ze si se podelil o sve zkusenosti diky moc!
Datum: 24. října 2009 19:27
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 no ja to ,,peklo'' podirdil za 500 ale taky to podle toho vypada  jinak vse co popisujes
dobre znam uzil jsem si taky s tema svima strojema
Datum: 24. října 2009 19:25
 no to nevim ze by mel nejaky dirky,ale urcite je to mozny  kdyz vemes uplne ten nejjemnejsi co sezenes,a jenom to prejedes aby zmizela aspon ta povrchova koroze,pak to prelestis,tak to bude urcite ok... ja to tedko delal presne takhle na čz 175,mel sem vodu u klikovky,musel sem ji nechat vyschnout a vyfoukat,nechtelo se mi rozebirat motor...valec mel povrchovou korozi tak sem to taky vzal jenom smirkem pak vylestil jenom nejakym redidlem a koroze je pryc...koupil sem novy krouzky protoze byly sjety jako k*ava,sesteloval sem to a chytlo to...ted mam ale problemy se spojkou a elektrikou,ten predemnou byl hrozny prase  olej jak lepidlo,zapalovani otoceny takze to palilo kdyz byl pist dole,voda u klikovky,no proste hruza...ale za 1200 i s odvozem je to dobry
Datum: 24. října 2009 19:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Chlapi diky moc! Jinak krouzky pujdou na 100%(tu 100 nekde sezenu) nove pac tydle ani nesly sundat bez poskozeni. Jinak
Valec jemnym smirkem? myslel jsem si to taky jenze valec ma nejaky mikroskopicky dirky ktere jsou z duvodu mazani tudis
se nesmi udajne lestit...? No kazdpodane diky moc!!
Datum: 24. října 2009 19:11
 bejt tebou tak krouzky vymenim na 100% ..ja je na tom perakovi nemenil,protoze pude na renovaci a potreboval sem jenom udelat aby vrcel...
Datum: 24. října 2009 19:05
Jméno: lupo
IP: uživatel7715
 Podľa fotiek to ťažko posúdiť. Dôležité je v akom stave je pracovná časť valca po ktorej chodia krúžky. Ja by som to dal va výbrus. Je to istota. Ale pokiaľ to chceš risknúť tak potom preleštiť jemnou pastou podobne ako piest. Krúžky prekontrolovať či nie sú z ryhami prípadne vymeniť za nové. Potom hodne mazať ako pri zábehu a opatrne zabehnúť. ale výsledok je taký, že to nebude mať asi dlhú životnosť a výkon bude tiež nižší. Nanajvíš ako dočasné riešenie, kým získaš financie na serióznu opravu.
Datum: 24. října 2009 19:02
 jo hele to pude..ja mel na 350 perakovi zarezlej jeden valec,bylo to ve vode...nastrikal sem tam pulku konkoru (sprej proti korozi a na mazani) nechal to tam a dalsi den sem jenom poradne slapnul a pist se hnul...vzal sem ten nejjemnejsi smirek a jenom lehce to vzal...no a perak normalne nastartoval...facha jak hodinky..
Datum: 24. října 2009 18:57
Jméno: simpson
IP: uživatel5608
 čus kdyš mam mustanga a je komplet bez papírů a chtěl bych s nim na silnici daj se papíry koupit?a to potřebuju i šťítek nebo ne a vadí jiné číslo rámu a motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 20:09
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste jsem zapomel v technicaku se ti musi schodovat barva prepsani barvi tusim stoji 50 kc jako vymaz cisla motoru
Datum: 24. října 2009 20:09
Datum: 24. října 2009 19:07
Jméno: simpson
IP: uživatel5608
 a není to potom falšování
Datum: 24. října 2009 18:58
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Koupit od nekoho papiry + stitek, nebo kopit samotnej stitek a nabouchat cisla schodujici s tp , prepsat na sebe , dojit na urad
nechat vymazat cislo motoru nic vic hodne stesti
Datum: 24. října 2009 18:46
 odkdy se papíry kupují?  koupit si je můžeš jedině od někoho a přepsat na sebe
Datum: 24. října 2009 18:39
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, byl by tu nekdo tak ochoten, a mohl by mi naskenovat knihu Jawa 50 Pionyr? je to takova "naucna" kniha o pionyrech, z roku 1955, s cervenym obalem, napisem Motocykl Jawa 50 Pionyr, a 550 na tom? predem dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 9:04
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na Aukru to nabízejí na CD.
Datum: 25. října 2009 9:04
Jméno: FAILIP
IP: uživatel7544
 zdar chtel bych se teptat jetli bych dal motor z babety do kostry z fichlta a jestli bych nemusel delat zadny upravy kvuli retezu a tak dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 20:43
Jméno: FAILIP
IP: uživatel7544
 ja vim ja uz na to kaslu ale dik
Datum: 10. listopadu 2009 20:43
Jméno: dra.
IP: uživatel7866
 Hele babettackej motor nedoporucuju. Ten ti to fakt neuveze. Z nouze jsem na babette vozil o prazdninach holku na brigosku tak, ze se dycky svezla na se mnou vzadu na nosici. Na to ze do bylo jen par km tak jsem si pripadal ze jedeme celou vecnost, ve dvou to fakt vubec netahlo, kazdej rozjezd silene linej a do kazdyho kopecka neskutecne, ale neskutecne pomaly.
Datum: 08. listopadu 2009 13:49
Jméno: 1
IP: uživatel7729
 No tak zbejva vyresit jak ten motor budes startovat - neverim ze se tam podari zadlabat tak aby k nemu byly pouzitelny origo slapky (s druhym retezem - nebo jak to vlastne babeta ma...???). Ale mozna by nebyl problem startovat roztlacenim - nevim. A pokud ma Pionyr zadni rozetu vetsi, pojede to treba jen 30 - ale zas by to tim padem mohlo zvladnout i dva. Kdyz te nekde nekdo pozada jestli bys ho nekam nehodil, musis se ho napred zeptat kam chce jet a jestli cestou nebude kopec a pokud ne, tak to muzes zkusit i ve dvou
Datum: 26. října 2009 8:50
 Sežen' si motor z fichtla babet'áckej je na nic.To si ani nezajezdíš!!
Datum: 25. října 2009 11:51
Jméno: FAILIP
IP: uživatel7544
 jasny ja vim ale ja mam doma celyho fichtla akorat bez plechu a bez motoru tak sem tam chtel nakej dat abych s tim moh aspon trochu jezdit a kdyz to tak vemete tak budu jezdit sam a ficth ma vetsi rozetu nez babeta tak by to bylo do sily ne?takze by mala sance byla ze by to i jelo.ja to chtel udelat jen tak abych se chvili nenudil a aby ta kostra jezdila pac nemam ani jeden motor ale myslim si ze motor z babety sezenu levnejc jak s fichtla snad
Datum: 25. října 2009 9:50
Jméno: 1
IP: uživatel7720
 Hele fichtl je pro 2 - nevim proc to potrebujes vykonove snizovat na babetu, ale udelej si lehkej pokus - vezmi babetu, pozadej nakou kamosku at ti udela "zavazi", posad si ji na tu babetu k sobe a zkus se projet na babete ve dvou. A doporucuju nakej kopecek. A nepomahej si slapkama... Pokud ta holcina nebude mit zrovna 45 kg ale staci aby mela tak tech 60, myslim ze budes docela prekvapenej jak hodne to zvadne a jak blbe to se dvema jede. Takze az to pak po sileny praci nejak do fichtla zadlabes, tak takhle to pojede v jednom - protoze je sam od sebe tezsi nez babeta. A kdyz si na to nedejboze este posadis nekoho za sebe, myslim ze ten motor se s tim nerozjede anebo po rovine jo ale do kopce ve dvou skonci... Takze nez to budes celou zimu kutat, zacni pokusem a mas za 10min jasno ze tohle nejde
Datum: 24. října 2009 22:21
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 přesně, všechno jde, když se chce (viděl jsem motor 1300ccm z Lady Samary v CZ 175  ).. každopádně bez úprav určitě ne, a věř mi že řetěz bude to nejmenší  musel bys převařit úchyty na rámu, určitě by neseděli plechy, babeťáckej motor by měl s fichtlem víc práce a to nemluvim o tom jak by dostávala na prdel spojka...
Datum: 24. října 2009 21:50
Jméno: s
IP: uživatel5573
 Blbost nekurvi fichtla!
Datum: 24. října 2009 20:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevymýšlej takový blbosti motor z babety je rád když utáhne kostru z babety a kdyby jsi ho dal do pionýra a vozil na tom 2 lidi tak budeš měnit čelisti každý týden ...samozřejmě že by to šlo..všechno jde když se chce ale podle mě je to blbost ...
Datum: 24. října 2009 17:53
Jméno: martinek tuned
IP: uživatel1411
 zdarec draci dneska sem na pincka na seriovy valce karbec 20 difozor valel se mi doma tak sem si rekl proc to nezkusit a reknu s 87 tryskou jede to jak dabel sice sem tam to tarokuje ale uberu a dam plnej jede jak blazen jeste s bezkontaktem s minibike fakt super sem zvedav jak to ddlouho vydrzi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 15:32
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi uz se tady 2 hodiny pokousim seridit otacky motoru a nak mi to nejde jak to ma byt ? pr. : upne dotahnou t a 2,5 otacek povolit a pak uz jen sestelovat......mam jawa 20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 20:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me nedrzel volnobech jen u tepliho motoru zjistil jsem ze to netesnilo pod karburatorem
Datum: 25. října 2009 20:01
Jméno: lukas
IP: uživatel1214
 čus a eště to taky de tim že jak máš na lanku ten šponovací šrouber tak ho víc utahneš a de to taky dobře\\r\\n
Datum: 25. října 2009 9:46
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 jo a když ten stavěcí šroub šoupátka šroubuješ dovnitř, tak nezapomeň přidat plyn (zvednout šoupě), jinak si do něj tim šroubem vyřízneš díru a volnoběh už nenastavíš... tak mě napadá asi to už udělal někdo před tebou a ty ten volnoběh teď nemůžeš seřídit....řešení: nový šoupátko..
Datum: 24. října 2009 23:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Presne tak soupatko muze byt uz dole vykousane od sroubu a nebo jestly je v pohode tak si muze prisavat malinko
nekde vzduch tim padem otacky si delaji co chteji
Datum: 24. října 2009 18:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš volnoběk tak neřeš nějaký 2,5 otáčky ..každé šoupě je jináč opotřebované takže to nějak dotáhni a když budou vysoké tak to povoluj tak dlouho dokud nebudou nízké
Datum: 24. října 2009 17:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 nazdar, mám takú otázku keď pridám tak od motora sa mi šíria nepríjemné vybrácije a taký fest zvonivý zvuk inak mám po výbruse piest čap nový mám pocit že kľukovka to má za sebou
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 14:34
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 pokud je to drnčení,je v haji primár,pokud je to vyslovene cinkani tak je v kaji klika dole,pokud je to klepani na volnobeh tak je v haji horni ojnicni futro.....
Datum: 25. října 2009 14:34
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 SESO moc se omluvám za ty dotazy pod timhle ktery jsou tam 100krat!seklo se mi to a porad se to nahravalo znova a znova!jeste jednou sory neudelal sem to schvalne
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 14:20
 ja to musim doladit toto
Datum: 24. října 2009 14:20
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Zdravím!jak dlouhý jsou šrouby na uchycení motoru k rámu pionýra?a jaké je to číslo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 15:57
 no tak jestli máš šumpléru tak si změř otvor té díry v rámu. Mám taky dojem že je to 8 šroubek, ale nevím jistě. A jak je dlouhý tak to si taky změř. Dej tam nějaký šroubek a vždy musíš mít dost místa ať tam můžeš dát podložku, pérovku a matku popř. tu matku s tou vložkou, která se nepovolí. A podle toho si ho najdi.
Datum: 24. října 2009 15:57
 čauvec, přesím ted podkovu mezi setrvačníky a zajímalo by mě jak to vyděláváte vy aby se podkova nepohnula???A ještě mě napadlo jestli neexistuje nějaký lepidlo který by se tam dalo slepiloto,vydrželo to tu teplotu a bylo odolné proti benzínu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 15:25
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 hodne lidi mi rikalo,ze ji tam jen napruzuli jak pise Cezetak......mozna bych to jeste zakápnul vysokopevnostnim lepidlem Loctite
Datum: 25. října 2009 15:25
 já sem si podkovu něchal udělat trochu větší a pak ji stáhnu a i s kikou strčím do motoru, pustím ji a ona je se napružením roztáhne tak tak bude držet, popříúadě ji můžeš zakolíkovat. navrtáš do ní dírku, vložíš nějaký kolíček a do kartru uděláš drážku do které kolíček zapadne.
Datum: 24. října 2009 16:34
Posl.aktualizace: 24. října 2009 14:34
 včera se mi podařilo kliku JW namontovat napotřetí.je to bláto jeden čep větší druhý menší troška síly a je to rozcentrované 2x jsem to centroval.
Datum: 24. října 2009 14:34
 ale prd obrazek je spatny,, to je ta nova verze,, jenze ja sehnal jeste ckr a tak prodavam ckr, pak se bude prodavat tahle verze az se nbude sechnat ta s ckr,,, jinak i ta druha ja je dobra jen nema ckr ojnici
Datum: 24. října 2009 14:19
 já mám poměděnou CKR v 555  to je pro ten muj stroj luxus nejvyšší třídy... to mám ojnici na dozivoti
Datum: 24. října 2009 13:54
 No o tomhle sem se bavil ze sesou,,ojnice není ckr ale do seriových motorů stačí......tak co tu byla s ojnicí ckr zmizela z trhu ale sesa je šikovnej tak říkal že bude v novinkách a koupím si ji.
Datum: 24. října 2009 13:47
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 Sesa rikal,ze ma ted kliky s ojnicema CKR,tak ja nevim.......ale protoze ja mam v mym motoru CKR,tak vim,ze vypada jinak.....treba ta moje byla z vyroby poměděná.....tahle neni....ale to nemusi primo znamenat,ze to neni CKR...... at rekne sesa,ja nevim......
Datum: 24. října 2009 13:02
 zdar...neviete preco mi smyka spojka na fichtli ked nakopavam?? niekedy sa mi podari nakopnut ale fakt len niekedy vecinou to stale smyka ale pri jazde funguje spojka tak ako ma...tak neviem co s tym je..myslite ze to mozu byt zodrate korky alebo to bude tym ze tam mam motorovy olej a nie prevodovy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 13:07
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 jediny duvod,proc se ti smýká spojka,je ze tam mas ridkej motorovej olej a ne olej prevodovej......kup normalne prevodovej olej PP80,bezne stoji 80,- a spojka ti klouzat prestane.......
Datum: 24. října 2009 13:07
 a taky to bude tim olejem...ma tam bejt prevodovej olej,ti co to vyrabeli asi vedeli proc  tak tam zkus dat normal pp 80 - u nas na benzine stoji 120 kč...kdyz to nepomuze tak kup novy lamely...ale ten olej budes asi potrebovat stejne,je lepsi tomu dat co tam bejt ma...
Datum: 24. října 2009 12:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to už budou špatný lameli
Datum: 24. října 2009 11:47
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 zdar, chtel byc hse zeptat na kolik stupnu se asi rozehreje motor nejvice na fichtla?? chci si koupit lepidlo na pouzdro uzavrene, a podporuje jen do +150 stupnu . prosim kolik ma fichtl? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 19:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ano,lepidlo kteryy vydrzi 150 stupnu bby melo byt kompatibilni
Datum: 24. října 2009 19:20
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 vyfuk by mel mit kolem 300 stupnu , valec a hlava o neco min a blok by mel mit tak tech 80_ 60
Datum: 24. října 2009 11:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 skus na poradne ohratej motor plivnout slina odskoci takze tam obcas bejva hodne pres 100 tech 150 taky tam bude ale na pouzdru bude mozna menciteplo
Datum: 24. října 2009 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 na otazku ti odpovím otázkou......vim ze to nemas rad  ...... udrzis na rozhicovanym motoru ruku??? Ano...Tak si udelej predstavu kolik stupnu tam je......
Datum: 24. října 2009 11:07
 blok se na 150° neohreje
Datum: 24. října 2009 11:06
 Zdravím!
Vie niekto poradiť ako hlboko sú zasunuté kolená výfukov v dútnikoch na Jawa-ČZ 250/353? Mám repliky ale nemám originál a tak neviem kolko z nich odrezať.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 9:49
 Zdar chlapi prosím vás může mi někdo napsat míry na seštelování zapalovaní na PIONÝRA 21.
předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 13:55
 Odtrh-0.4mm,předstih-1.4 -1.9,podle toho jak který fichtl.Každý nemá stejný předstih.Ahoj at' Ti fichtl jede!!
Datum: 25. října 2009 13:55
Jméno: matej.31
IP: uživatel7713
 díky moc
Datum: 24. října 2009 9:23
Datum: 24. října 2009 9:15
|



|