slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1515  1516  1517  1518  1519  1520  1521  1522  1523  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel2849    
Nazdar draci... mam takovy maly velky problem: Jak jsou zespodu ve valci zavity, kde se davaj stefty na vyfuk mam strhly zavit... je nejaka moznost udelat vetsi novy (ze to ten matros snese)? Valec se mi menit nechce, mam ho upraveny...Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel2849    
Diky moc vsem za odpovedi, vyresim to novym 8-zavitem a tim "dvojtym steftem". Pomohli jste mi... :-)
 
 
Datum: 26. října 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7716    
mustang23GT : mohu jen potvrdit.......mel sem takle na vyfuku osmičky i desítky utočený na šestky......nejlepsi co muze bejt......
 
 
Datum: 25. října 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
já sem do válce vyřízl závit M8 vzal sem dva šroubyM8/30mm a na soustruhu 10mm utočil na průměr 6 takže do válce vleze ten M8 a z válce čumí ten závit M6 a mám po starostech mužu měnit vejfuky aniž bych musel pokaždý vrtat kolíko(přírubu)
 
 
Datum: 24. října 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
možností je víc, buď vyvrtat a vyvložkovat na závit M6 nebo proříznout závitníkem M7 (netypické, ale pokud si seženeš šteft s matkou/šroub M7 tak proč ne) nebo závitníkem M8 (to tam musíš nejdříve vyvrtat díru 7 vrtákem a pak až závitníkem M8)..
 
 
Datum: 24. října 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
udelej zavit M7 moc se nepouziva takze se hur schani ale kdo ma sadu zavitniku tak tam vetsinou je, pokud nesezenes tak jedine zavit M8 ale musis zvetsit diry v kolenu uz to neni ono
 
 
Datum: 24. října 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
udelej zavit M7 moc se nepouziva takze se hur schani ale kdo ma sadu zavitniku tak tam vetsinou je
 
 
Datum: 24. října 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau me to udelali v jzd , je to pekna cista prace nemuzu si stezovat fakt je to udelany dobre
 
 
Datum: 24. října 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
draci kolik oleje prijde do zadnich tlumicu u 250 kejvacky?? mam to nalejt az povrsek ? doufam ze to tam staci nalejt rozebral jsem je a pak jsem to otocil a hejbal stou tyckou a olej stoho vytek uz byl cernej a tak tam chci nalejt novej ale nevim jak jestli ho mam jen nalejt a natece tam sam nebo stim musim hejbat?? ma to bejt plny povrsek?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dává se do zadních tlumičů u kejvy 50ccm tlumič.oleje.
 
 
Datum: 25. října 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Čus hoši potřebuju aby mi karbec na simsonu víc sál vzduch a nechce se mi kupovat sportovní filtr prosím poraďte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Radim dobře nehraj si s tim,je to dobrý tak jak je. Lepší zvuk to sice bude mít,ale ubere to výkon.
 
 
Datum: 25. října 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
No aby to bylo takový živější a lepší zvuk, no výkon asi moc ne co ??....tak mi ňejaký povězte dík
 
 
Datum: 25. října 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Je hodně řešení! ,ale pověz mi k čemu ti to bude???
 
 
Datum: 25. října 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
No já sem si řikal třeba ňákou síťku obmotat gumou a sponkou ňák sevřít nebo já nevim no
 
 
Datum: 25. října 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Kup si sportovni filtr jiny reseni neni...
 
 
Datum: 25. října 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: Koli      E-mail:      IP: uživatel7494    
zdravim mam dotaz z jakeho materialu je hlava?ja jen jestli by sem tam mohl pridelat kridelka na chlazeni valce mohl bych treba céočkem?a kde bych mohl zehnat hvezdicovou hlavu a za kolik?jestli nekdo mate a neprodali by ste diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak pise mustang 23333,hlinikovej drat a jinej plyn a mas svarecku na hlinik,nebo sem taky varil hlinik normalnim malym inventorem(takova ta malinka elektrodova svarecka),dal sem hlinikovou elektrodu,a varil stojan na cizu,drzi to jak origo...
 
 
Datum: 25. října 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel6633    
normálně céočko argon hliníkovej drát a jedeš nastavíš si metal activ gas
 
 
Datum: 24. října 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: zer0      IP: uživatel7719    
Ceocka nema medenej drat len pomedeny kvoli oxidaci zvaru, je to hlinik.. to sa da zvarat jedine TIG-inou ceockem to nezavaris.. Myslim ze je to dobry napad.
 
 
Datum: 24. října 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a presne jak pise cezetak...a hlinik myslim ceockem nejde varit,ceocko ma medenej drat (opravte me kdyztak)...na to je snad svarecka na hlinik,,,,
 
 
Datum: 24. října 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když si vezmeš hlavu do ruky tak hned podle vzhledu i váhy poznáš že je to hliník
 
 
Datum: 24. října 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: Martin Fel      E-mail:      IP: uživatel5767    
SESO hale potřebuju poradit klydně od všech když si koupím http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2295.html tak jakej má průměr ta roura jak se dává do karburace. nebo když si koupím na babettu 210 karabuci z jawa 555 ? tak jí potřebuju nasadit na válec z babetty a myslím že tam budou od sebe ty dvě dirky na kolenu z karburace dál než je to u orig. karaburace babaetta odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaj..tak sory pane :-)
 
 
Datum: 24. října 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
:-D :-)
 
 
Datum: 24. října 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemam rad kdyz se nikdo urazi,, kazdej musi nejak zacit,, bud porad nebo neodpovidej :-) kord kdyz jde o zacinajici motorkare
 
 
Datum: 24. října 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč zmizela moje odpověď???
 
 
Datum: 24. října 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ma to diru 14,, a patrito na babeu 210 je to redukce z ogig kolinka na dell oro
 
 
Datum: 24. října 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Cau privezl jsem si domu riksu s motorem z 250 tak jsem ho rozdelal jenze lezel v chladu takze vse zarezly podarilo vybouchat valec z pistu. Pistu nic neni jenze valec je vevnitr lehce vyrezlej. Vim ze treba lehce pridenej pist se da opravit tak se ptam jestly tento valec taky bez toho abych musel delat novej vybrus pac nejsou penize...nevi nekdo jestly se to da normal opravit ? zde foto http://img203.imageshack.us/gal.php?g=valec1.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemas vubec za co :-) ja kdyz potrebuju poradit tak ostatni taky poradej :-)
 
 
Datum: 24. října 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Jinak moc ti dekuju za reakci a ze si se podelil o sve zkusenosti diky moc!;-)
 
 
Datum: 24. října 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
no ja to ,,peklo'' podirdil za 500 ale taky to podle toho vypada:-D jinak vse co popisujes dobre znam uzil jsem si taky s tema svima strojema
 
 
Datum: 24. října 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to nevim ze by mel nejaky dirky,ale urcite je to mozny :-) kdyz vemes uplne ten nejjemnejsi co sezenes,a jenom to prejedes aby zmizela aspon ta povrchova koroze,pak to prelestis,tak to bude urcite ok... ja to tedko delal presne takhle na čz 175,mel sem vodu u klikovky,musel sem ji nechat vyschnout a vyfoukat,nechtelo se mi rozebirat motor...valec mel povrchovou korozi tak sem to taky vzal jenom smirkem pak vylestil jenom nejakym redidlem a koroze je pryc...koupil sem novy krouzky protoze byly sjety jako k*ava,sesteloval sem to a chytlo to...ted mam ale problemy se spojkou a elektrikou,ten predemnou byl hrozny prase :-( olej jak lepidlo,zapalovani otoceny takze to palilo kdyz byl pist dole,voda u klikovky,no proste hruza...ale za 1200 i s odvozem je to dobry :-)
 
 
Datum: 24. října 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Chlapi diky moc! Jinak krouzky pujdou na 100%(tu 100 nekde sezenu) nove pac tydle ani nesly sundat bez poskozeni. Jinak Valec jemnym smirkem? myslel jsem si to taky jenze valec ma nejaky mikroskopicky dirky ktere jsou z duvodu mazani tudis se nesmi udajne lestit...? No kazdpodane diky moc!!;-)
 
 
Datum: 24. října 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bejt tebou tak krouzky vymenim na 100% ..ja je na tom perakovi nemenil,protoze pude na renovaci a potreboval sem jenom udelat aby vrcel...
 
 
Datum: 24. října 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: lupo      IP: uživatel7715    
Podľa fotiek to ťažko posúdiť. Dôležité je v akom stave je pracovná časť valca po ktorej chodia krúžky. Ja by som to dal va výbrus. Je to istota. Ale pokiaľ to chceš risknúť tak potom preleštiť jemnou pastou podobne ako piest. Krúžky prekontrolovať či nie sú z ryhami prípadne vymeniť za nové. Potom hodne mazať ako pri zábehu a opatrne zabehnúť. ale výsledok je taký, že to nebude mať asi dlhú životnosť a výkon bude tiež nižší. Nanajvíš ako dočasné riešenie, kým získaš financie na serióznu opravu.
 
 
Datum: 24. října 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo hele to pude..ja mel na 350 perakovi zarezlej jeden valec,bylo to ve vode...nastrikal sem tam pulku konkoru (sprej proti korozi a na mazani) nechal to tam a dalsi den sem jenom poradne slapnul a pist se hnul...vzal sem ten nejjemnejsi smirek a jenom lehce to vzal...no a perak normalne nastartoval...facha jak hodinky..
 
 
Datum: 24. října 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: simpson      IP: uživatel5608    
čus kdyš mam mustanga a je komplet bez papírů a chtěl bych s nim na silnici daj se papíry koupit?a to potřebuju i šťítek nebo ne a vadí jiné číslo rámu a motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jeste jsem zapomel v technicaku se ti musi schodovat barva prepsani barvi tusim stoji 50 kc jako vymaz cisla motoru
 
 
Datum: 24. října 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele,jestli chces jezdit na tomhle mustafovi tak ti nic jinyho nezbejva :-D a kdyz nikomu nereknes ze ty papiry sou z jiny motorky a mas akorat prepsanej stitek tak je to ok-...ty jediny co udelas tak je to,ze smazes cislo motoru,treba v tech papirech protoze motor se bral jako nahradni dil,takze o motor se zajimat nebudou...a pak jenom pretukas stitek podle papiru,nechas je prepsat na sebe a hotovo..to uz psali podemnou :-D ;-)
 
 
Datum: 24. října 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: simpson      IP: uživatel5608    
a není to potom falšování
 
 
Datum: 24. října 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Koupit od nekoho papiry + stitek, nebo kopit samotnej stitek a nabouchat cisla schodujici s tp , prepsat na sebe , dojit na urad nechat vymazat cislo motoru nic vic hodne stesti
 
 
Datum: 24. října 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkdy se papíry kupují? :-D koupit si je můžeš jedině od někoho a přepsat na sebe
 
 
Datum: 24. října 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, byl by tu nekdo tak ochoten, a mohl by mi naskenovat knihu Jawa 50 Pionyr? je to takova "naucna" kniha o pionyrech, z roku 1955, s cervenym obalem, napisem Motocykl Jawa 50 Pionyr, a 550 na tom? predem dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2009 9:04
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Na Aukru to nabízejí na CD.
 
 
Datum: 25. října 2009 9:04
 
 
 
 
Jméno: FAILIP      IP: uživatel7544    
zdar chtel bych se teptat jetli bych dal motor z babety do kostry z fichlta a jestli bych nemusel delat zadny upravy kvuli retezu a tak dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: FAILIP      IP: uživatel7544    
ja vim ja uz na to kaslu ale dik
 
 
Datum: 10. listopadu 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: dra.      IP: uživatel7866    
Hele babettackej motor nedoporucuju. Ten ti to fakt neuveze. Z nouze jsem na babette vozil o prazdninach holku na brigosku tak, ze se dycky svezla na se mnou vzadu na nosici. Na to ze do bylo jen par km tak jsem si pripadal ze jedeme celou vecnost, ve dvou to fakt vubec netahlo, kazdej rozjezd silene linej a do kazdyho kopecka neskutecne, ale neskutecne pomaly.
 
 
Datum: 08. listopadu 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: 1      IP: uživatel7729    
No tak zbejva vyresit jak ten motor budes startovat - neverim ze se tam podari zadlabat tak aby k nemu byly pouzitelny origo slapky (s druhym retezem - nebo jak to vlastne babeta ma...???). Ale mozna by nebyl problem startovat roztlacenim - nevim. A pokud ma Pionyr zadni rozetu vetsi, pojede to treba jen 30 - ale zas by to tim padem mohlo zvladnout i dva. Kdyz te nekde nekdo pozada jestli bys ho nekam nehodil, musis se ho napred zeptat kam chce jet a jestli cestou nebude kopec a pokud ne, tak to muzes zkusit i ve dvou :-)
 
 
Datum: 26. října 2009 8:50
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sežen' si motor z fichtla babet'áckej je na nic.To si ani nezajezdíš!!
 
 
Datum: 25. října 2009 11:51
 
 
 
 
Jméno: FAILIP      IP: uživatel7544    
jasny ja vim ale ja mam doma celyho fichtla akorat bez plechu a bez motoru tak sem tam chtel nakej dat abych s tim moh aspon trochu jezdit a kdyz to tak vemete tak budu jezdit sam a ficth ma vetsi rozetu nez babeta tak by to bylo do sily ne?takze by mala sance byla ze by to i jelo.ja to chtel udelat jen tak abych se chvili nenudil a aby ta kostra jezdila pac nemam ani jeden motor ale myslim si ze motor z babety sezenu levnejc jak s fichtla snad
 
 
Datum: 25. října 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: 1      IP: uživatel7720    
Hele fichtl je pro 2 - nevim proc to potrebujes vykonove snizovat na babetu, ale udelej si lehkej pokus - vezmi babetu, pozadej nakou kamosku at ti udela "zavazi", posad si ji na tu babetu k sobe a zkus se projet na babete ve dvou. A doporucuju nakej kopecek. A nepomahej si slapkama... Pokud ta holcina nebude mit zrovna 45 kg ale staci aby mela tak tech 60, myslim ze budes docela prekvapenej jak hodne to zvadne a jak blbe to se dvema jede. Takze az to pak po sileny praci nejak do fichtla zadlabes, tak takhle to pojede v jednom - protoze je sam od sebe tezsi nez babeta. A kdyz si na to nedejboze este posadis nekoho za sebe, myslim ze ten motor se s tim nerozjede anebo po rovine jo ale do kopce ve dvou skonci... Takze nez to budes celou zimu kutat, zacni pokusem a mas za 10min jasno ze tohle nejde :-)
 
 
Datum: 24. října 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
přesně, všechno jde, když se chce (viděl jsem motor 1300ccm z Lady Samary v CZ 175 :-D ).. každopádně bez úprav určitě ne, a věř mi že řetěz bude to nejmenší :-D musel bys převařit úchyty na rámu, určitě by neseděli plechy, babeťáckej motor by měl s fichtlem víc práce a to nemluvim o tom jak by dostávala na prdel spojka...
 
 
Datum: 24. října 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: s      IP: uživatel5573    
Blbost nekurvi fichtla!
 
 
Datum: 24. října 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevymýšlej takový blbosti motor z babety je rád když utáhne kostru z babety a kdyby jsi ho dal do pionýra a vozil na tom 2 lidi tak budeš měnit čelisti každý týden ...samozřejmě že by to šlo..všechno jde když se chce ale podle mě je to blbost ...
 
 
Datum: 24. října 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: martinek tuned      IP: uživatel1411    
zdarec draci dneska sem na pincka na seriovy valce karbec 20 difozor valel se mi doma tak sem si rekl proc to nezkusit a reknu s 87 tryskou jede to jak dabel sice sem tam to tarokuje ale uberu a dam plnej jede jak blazen jeste s bezkontaktem s minibike fakt super sem zvedav jak to ddlouho vydrzi:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
cau lidi uz se tady 2 hodiny pokousim seridit otacky motoru a nak mi to nejde jak to ma byt ? pr. : upne dotahnou t a 2,5 otacek povolit a pak uz jen sestelovat......mam jawa 20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
me nedrzel volnobech jen u tepliho motoru zjistil jsem ze to netesnilo pod karburatorem
 
 
Datum: 25. října 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1214    
čus a eště to taky de tim že jak máš na lanku ten šponovací šrouber tak ho víc utahneš a de to taky dobře\\r\\n
 
 
Datum: 25. října 2009 9:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
jo a když ten stavěcí šroub šoupátka šroubuješ dovnitř, tak nezapomeň přidat plyn (zvednout šoupě), jinak si do něj tim šroubem vyřízneš díru a volnoběh už nenastavíš... tak mě napadá asi to už udělal někdo před tebou a ty ten volnoběh teď nemůžeš seřídit....řešení: nový šoupátko..
 
 
Datum: 24. října 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Presne tak soupatko muze byt uz dole vykousane od sroubu a nebo jestly je v pohode tak si muze prisavat malinko nekde vzduch tim padem otacky si delaji co chteji
 
 
Datum: 24. října 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli myslíš volnoběk tak neřeš nějaký 2,5 otáčky ..každé šoupě je jináč opotřebované takže to nějak dotáhni a když budou vysoké tak to povoluj tak dlouho dokud nebudou nízké
 
 
Datum: 24. října 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
nazdar, mám takú otázku keď pridám tak od motora sa mi šíria nepríjemné vybrácije a taký fest zvonivý zvuk inak mám po výbruse piest čap nový mám pocit že kľukovka to má za sebou :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7716    
pokud je to drnčení,je v haji primár,pokud je to vyslovene cinkani tak je v kaji klika dole,pokud je to klepani na volnobeh tak je v haji horni ojnicni futro.....
 
 
Datum: 25. října 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
SESO moc se omluvám za ty dotazy pod timhle ktery jsou tam 100krat!seklo se mi to a porad se to nahravalo znova a znova!jeste jednou sory neudelal sem to schvalne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to musim doladit toto
 
 
Datum: 24. října 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
Zdravím!jak dlouhý jsou šrouby na uchycení motoru k rámu pionýra?a jaké je to číslo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak jestli máš šumpléru tak si změř otvor té díry v rámu. Mám taky dojem že je to 8 šroubek, ale nevím jistě. A jak je dlouhý tak to si taky změř. Dej tam nějaký šroubek a vždy musíš mít dost místa ať tam můžeš dát podložku, pérovku a matku popř. tu matku s tou vložkou, která se nepovolí. A podle toho si ho najdi. :-D
 
 
Datum: 24. října 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čauvec, přesím ted podkovu mezi setrvačníky a zajímalo by mě jak to vyděláváte vy aby se podkova nepohnula???A ještě mě napadlo jestli neexistuje nějaký lepidlo který by se tam dalo slepiloto,vydrželo to tu teplotu a bylo odolné proti benzínu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7716    
hodne lidi mi rikalo,ze ji tam jen napruzuli jak pise Cezetak......mozna bych to jeste zakápnul vysokopevnostnim lepidlem Loctite
 
 
Datum: 25. října 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem si podkovu něchal udělat trochu větší a pak ji stáhnu a i s kikou strčím do motoru, pustím ji a ona je se napružením roztáhne tak tak bude držet, popříúadě ji můžeš zakolíkovat. navrtáš do ní dírku, vložíš nějaký kolíček a do kartru uděláš drážku do které kolíček zapadne.
 
 
Datum: 24. října 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci, chtěl jsem na fichtlkrámkou koupit novou kliku s ojnicí CKR na jehlách, ale koukám že SESA tu místo ní má ve slevě nějako jinou s pofidérní ojnicí JW50 :-D :-D jaký na to máte názor? Chtěl jsem pořádnou kliku. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1054.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
včera se mi podařilo kliku JW namontovat napotřetí.je to bláto jeden čep větší druhý menší troška síly a je to rozcentrované 2x jsem to centroval.
 
 
Datum: 24. října 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale prd obrazek je spatny,, to je ta nova verze,, jenze ja sehnal jeste ckr a tak prodavam ckr, pak se bude prodavat tahle verze az se nbude sechnat ta s ckr,,, jinak i ta druha ja je dobra jen nema ckr ojnici
 
 
Datum: 24. října 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám poměděnou CKR v 555 :-D to je pro ten muj stroj luxus nejvyšší třídy... to mám ojnici na dozivoti
 
 
Datum: 24. října 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No o tomhle sem se bavil ze sesou,,ojnice není ckr ale do seriových motorů stačí......tak co tu byla s ojnicí ckr zmizela z trhu ale sesa je šikovnej tak říkal že bude v novinkách a koupím si ji.
 
 
Datum: 24. října 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7716    
Sesa rikal,ze ma ted kliky s ojnicema CKR,tak ja nevim.......ale protoze ja mam v mym motoru CKR,tak vim,ze vypada jinak.....treba ta moje byla z vyroby poměděná.....tahle neni....ale to nemusi primo znamenat,ze to neni CKR...... at rekne sesa,ja nevim......
 
 
Datum: 24. října 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7717    
zdar...neviete preco mi smyka spojka na fichtli ked nakopavam?? niekedy sa mi podari nakopnut ale fakt len niekedy vecinou to stale smyka ale pri jazde funguje spojka tak ako ma...tak neviem co s tym je..myslite ze to mozu byt zodrate korky alebo to bude tym ze tam mam motorovy olej a nie prevodovy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7716    
jediny duvod,proc se ti smýká spojka,je ze tam mas ridkej motorovej olej a ne olej prevodovej......kup normalne prevodovej olej PP80,bezne stoji 80,- a spojka ti klouzat prestane.......
 
 
Datum: 24. října 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky to bude tim olejem...ma tam bejt prevodovej olej,ti co to vyrabeli asi vedeli proc :-D tak tam zkus dat normal pp 80 - u nas na benzine stoji 120 kč...kdyz to nepomuze tak kup novy lamely...ale ten olej budes asi potrebovat stejne,je lepsi tomu dat co tam bejt ma...
 
 
Datum: 24. října 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to už budou špatný lameli
 
 
Datum: 24. října 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
zdar, chtel byc hse zeptat na kolik stupnu se asi rozehreje motor nejvice na fichtla?? chci si koupit lepidlo na pouzdro uzavrene, a podporuje jen do +150 stupnu . prosim kolik ma fichtl? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ano,lepidlo kteryy vydrzi 150 stupnu bby melo byt kompatibilni:-D
 
 
Datum: 24. října 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
vyfuk by mel mit kolem 300 stupnu , valec a hlava o neco min a blok by mel mit tak tech 80_ 60
 
 
Datum: 24. října 2009 11:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
skus na poradne ohratej motor plivnout slina odskoci takze tam obcas bejva hodne pres 100 tech 150 taky tam bude ale na pouzdru bude mozna menciteplo
 
 
Datum: 24. října 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7716    
na otazku ti odpovím otázkou......vim ze to nemas rad:-D ...... udrzis na rozhicovanym motoru ruku??? Ano...Tak si udelej predstavu kolik stupnu tam je......
 
 
Datum: 24. října 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blok se na 150° neohreje
 
 
Datum: 24. října 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: lupo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím! Vie niekto poradiť ako hlboko sú zasunuté kolená výfukov v dútnikoch na Jawa-ČZ 250/353? Mám repliky ale nemám originál a tak neviem kolko z nich odrezať. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2009 9:49
 
 
 
 
Jméno: matej.31      E-mail:      IP: uživatel7713    
Zdar chlapi prosím vás může mi někdo napsat míry na seštelování zapalovaní na PIONÝRA 21. předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odtrh-0.4mm,předstih-1.4 -1.9,podle toho jak který fichtl.Každý nemá stejný předstih.Ahoj at' Ti fichtl jede!!
 
 
Datum: 25. října 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: matej.31      IP: uživatel7713    
díky moc
 
 
Datum: 24. října 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. října 2009 9:15
 
<  1515  1516  1517  1518  1519  1520  1521  1522  1523  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 22:20:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu