Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, mam dotaz : když snížim hůavu na fichtla o 1milimetr nebude mi píst narážet do toho ledvinkového spal. prostoru? a neměl bych potom do toho lít jiný benzín? nekdo mi řikal že nějaký 100 oktanak ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 Mas kompresni pomer 10,5:1,kdyz tam naperes 100 oktan a k nemu vhodne nastavis predstih,tak by to melo jet vic......
Datum: 30. září 2009 15:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dik a co ten benzín?
Datum: 30. září 2009 14:54
Datum: 30. září 2009 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 bude.....musis upravit i vnitrni prostor hlavy...tj.ledvinku
Datum: 30. září 2009 12:49
 Ahoj,potřebuju radu.Chci pořídit blikací ventilky na auto,ale nevím zda to neporušuje nějakou vyhlášku.Nevíte o tom někdo něco?Písněte na mail: valeonka13@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 18:06
 když ti to ukradnou. Mi jsme na autě měli tuning ventilky ( za 10 kaček ty plastové, ale lesklé ). Za 5 dní se kouknu z okna na auto a tam ti malí smradi u toho kola dřepí a odmontovávají je. Chytil jsem je a dostali odemně.... "škodu" zapaltil  a omluvili se.
Datum: 30. září 2009 18:06
 nedoporučuji to tam dávat,rve to ventilky
Datum: 30. září 2009 14:57
Jméno: skypi23
IP: uživatel5460
 ja jsem to mel a nikomu nic nevadilo ale hned se to vybije a huci to
Datum: 30. září 2009 12:22
 Lidi sorac ze sem porad pisu ale mam ted hodne planu a budu pulit motor a vydel jsme odlechcenou kliku tak se chci zeptat kdo by mi to udelal nebo mi rek kde ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 18:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Me se zase libi ta z jawy 90...tak se delaji i tedka
Datum: 30. září 2009 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 hrozne se mi libi klika z moskita...vcera sem ji mel v ruce......je mala,ale ma siroky setrvaky.....ale do fichtla to nenacpes....takova klika na fichtla by nově zhotovit šla,ale zase by se nevesla do motoru a jeste vice ztenčovat hubeny steny klikovyho prostoru je blbost.....uvedomte si,ze fichtl je skoro neladitelnej stroj kvuli jeho kunstrukci motoru......jak kejvačka,ale ta je na tom 2x hůř  .....velký zdvihy,vysoký hubený setrváky,málo kvaltů......treba takovej motor z céčka čízy je o hodne lepsi.......mala siroka klika,ctvercovej valec......ale zase 3 kvalty jenom....... do seriovky nemá cenu dávat lehčí kliku......kdyz uz teda bys mermomocí chtel mit lehčí kliku,tak 90mm.....
Datum: 30. září 2009 13:03
 mala klika je vyhoda po vyvlozkovani "mrtvhoů prostoru ze dosahnes vetsi spodni kompresi ale velka nevyhoda je ze stratis setrvacne hmty na seriovyho pionýra to nema cenu!
Datum: 30. září 2009 12:24
Jméno: Schrek
IP: uživatel7507
 kliku mam je to super udelaj ti to v TKmoto.cz
Datum: 30. září 2009 10:32
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 tk moto: na průměr 80 mm 3200kč
Datum: 30. září 2009 7:19
 A kolik zhruba ??, a vydrzi to ta klikovka potom tu zatez ??
Datum: 30. září 2009 0:30
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 jo delaj to treba TK moto a taky obcas nejaky kluci co jezdi zavody,ale neni to levna zalezitost......
Datum: 30. září 2009 0:29
 čau draci.Potřebuju aby mi ti zvás kerým krásně chytá fichtl (Jawa 20) jak zatepla tak za studena poradili jak toho dosáhli.Já stym bojuju už pár měsíců a výsledek je ten že to stejně nakonec musím roztlačit.začínal sem karburátorem vyvařoval ho v octu pak ho vyšteloval tu jelhlu na 2 zářez od zhora hladina v plováku aby licovala .. volnoběh za tepla seštelovanej a problém to nevyřešilo.Tak sem nato šel přes svíčky.Když sem ho koupil byla tam svíčka Brisk N17C ..zezačátku šecko ok až na semtam nějáký to proběhnutí ... pak se to začalo zhoršovat a když jsem jel v 30° vedru a najednou na křižovatce zdechl tak sem málem vyplivl duši jak jsem se naběhal.tak sem přešel na Brisk N15 C zezačátku perfekt za studena klasika na první nakopnutí a za tepla to taky naskočilo po pár pokusech.Ale taky po pár dnech to šlo zase všechno do starých kolejí a taky jsem opět začal trénovat fyzičku ....Skusil sem ze zoufalosti ještě N14C opět klasika ze začátku chytala krásně za tepla aji za tudena ale opět po pár najetých km to zase bylo oničem.Tak sem tam hodil NGK B8HS a není to nejhorší za studena chytne dycky ale za tepla opět tlačit ale aspoň zatím se mi nestalo že bych se shní naběhal.Ale pořád to není ono.A včera sem našel nepoužitou svíčku PAL 14-8 tu co se tam montovala přímo z výroby ale dnes už taky za tepla jen roztlačit ... jinak svíčky sou normálně cihlově zbarvené.Tak já už fakt nevím co dál skoušet .Nepotřebuju aby mě to chytalo na 1 nakopnutí ale taky aby tam ta startpáka nebyla jen na okrasu.Pak mě napadl ještě předstih ale to nevím pač jede pěkně kopce zvládá taky dobře tak nechcu dotoho rypat.Tak doufám že mě poradíte jak si to udělat aby to chytalo perfektně jak někerým z vás díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 21:21
 Borci všem díky za rady moc ste měpomohli nejspíš to bylo odtrhem ..Nikdy sem se tym nezabýval a svíčky přímo z výroby maj standartně 0,7 mm já naměřil dokonce 1 mm a tak sem vzal starou Brisku N17 sklepl sem ju a chytá parádně za studena nevynechává a za tepla na 2 - 3 pokus startuje. Dneska sem najezdil 100 km a se startováním nebyl problem.Po náročným kopcu sem vypl zapalovanáa naskočil na 2-3 pokus.Tak snad to není tym počasím zimním  takže díky za pomoc
Datum: 30. září 2009 21:21
 SaintJimmy : Ona se něják extra nastavit nedá ... Že se nedá nastavovat neznamená že je správně nastavená.
Nastavovat bohatost volnoběžné směsi, to u fichtla opravdu nejde,
protože fichtl nemá šroubek bohatosti (třeba takovej karbec z Babety, tam tento šroubek je -proč asi?) Možná
právě proto jsem napsal slovo převrtat. Pokud bys měl zájem, mohu zařídit.
Datum: 30. září 2009 19:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 no ja neviem ja mám predstih 1,7 odtrh 0,4 po vybrusu asi 30 km sviečka brisk n17c ihla druhý zárez nastavený voľnobech tak že za zimná nepotrebujem držať plyn len otvorím benzín prekopnem a ide za tepla 1-2 max. 3 prekopnúť podla mna to tiez zaleži podla kompresie poiaľ ti fučí hlava zabrúsiť a pretesniť popripade či nestrácaš kompresiu edzi blokmi motora
Datum: 30. září 2009 19:26
 Mě fichtl vždycky naskočil na porpvé jak za tepla tak za studena na svíčku PAL N7(Y,C). Na technickou jsem dal omylem N14Y a udělal jsem si tam menší trapasa bo jsem to nakopával 2 minuty. Pak doma už jsem to ne nakoupnul vůbec tak se dávám co se děje¨. Tak jsem svíčku vyměnil a jezdím na PAL N7. Je to super. Vždy spoleh....
Datum: 30. září 2009 17:21
 Ja pořád nechápu tu bohatost směsi jak to pořád každý píše.Ona se něják extra nastavit nedá ne prostě musíš mít (po zajetí samozřejmě) jehlu v 2 zářezu a je po nastavování bohatosti ne? Samozřejmě sem skoušel to dávat na první zářez ale bylo to oničem ...
Datum: 30. září 2009 16:14
 Asi tak po 88 ... už mě to skoro neba pořád dokola psát, že je to v bohatosti směsi na volnoběh, za tepla je to moc bohatý,
musíš převrtat vzdušník, viz starší odpovědi.
Datum: 30. září 2009 16:06
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no jiny reseni a podle me efektivni, je tyristorove zapalovani. je to celkem lehke, staci kupit castice na GMelectronic a udelat to podle naovdu na jawa.xf.cz . Nebo se taky da koupit uz sestavene na inzercich. ja mam 555 a nevim jak se tam montuje, ale kdybych mel dvacitku tak to tak hned hodim. prej to je strasne znat pri nakopavani, dela to silnou jiskru a spali nespalitelne. ale nezkousel jsem...
Datum: 30. září 2009 15:44
 No a jak poznám žeto má tu správou kompres?dá se to něják změřit jednoduše nebo jak?Možná že to bude tym protože mě kdysi původní majitel říkal že podfukuje válec.Ale já to něják neregistroval protože sem dotoho nechtěl zbytečně rypat.
Datum: 30. září 2009 10:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli to má dobrou kompresy a seštělovanej karbec, tak bych to viděl v zapalku mam to od sesy svíčku brisk n14c stačí 1 otočení pístu a motor běží ale svíčku mam černou tak si myslím že taky startuje tak dobře protože tam jde docela dost směsi
Datum: 30. září 2009 10:09
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 no uplne základnim predpokladem je mit pořádnou kompresi a spravne serizeny zapalovani a odtrh na svici......zbytek dela smes.......jak to nema kompresi,muzes se stavet na hlavu a nechyti bez roztlaceni nikdy.......me chytal studenej na první,max na druhý.....neseřízenej az tak na třetí a s velkym odtrhem na svici kolikrat az na roztlaceni....
Datum: 29. září 2009 23:05
 Noa jak si to udělal že to má pořádnou jiskru i při nízkých otáčkách?indučkou nebo alternátorem ... těma kladívkamači co... ?
Datum: 29. září 2009 22:59
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja sem toho docilil tak ze to dava jisrku i kdyz to je opravdu v malich otackach tzn kdyz pomalu otackym klikovkovkou tak to dava silnou jiskru a za druhy to ma obrouvskou kompresi a to taky prispiva k zapaleni
Datum: 29. září 2009 22:57
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6997
 Caudy draci, mam fichtla a vubec nvm co do nej tankovat. Jedni mi rikaj to, druhy zase ono a nevim cemu mam verit. A) sem slysel ze se ma natankovat special a nalejt do nej nejaky olej nebo podobny svinstvo, aby to mazalo. Ale za B) mi nekdo rikal ze musim tankovat special 91 coz je olovnatej benzin ptz se v benzinu stejne olej vypali a je tam k nicemu, ze to neni podle oleje ale olova. Muze mi nekdo udelat jasno? Prominte mi moji nezkusenost, je to muj prvni stroj...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 19:29
Jméno: mates
IP: uživatel1569
 jawa46 hej taky naněj jezdím už asi rok maj ho na benzině u glůbusu u nás v olomoucu litr teď stojí29,20 a mažu 1:40 s M2T a jede nádherně...
Datum: 01. října 2009 19:29
 denzilku kdes to sebral special 98??? to je nakej novej benzín???
Datum: 01. října 2009 18:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 U nas maji special 98.Ale ja rikam natural,M2T,50 ml castrolu garden a 3 kapky husqarny
Datum: 30. září 2009 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 tak nejak je to jedno co tam nalejes,jestli special a nebo natural.......hlavne k tomu dej dost oleje........me osobne fichtl jezdí líp na special.....ale treba pařez 550 zase na naturál  Pérák mi na naturál studenej pšíká
Datum: 30. září 2009 15:58
 Ve speciálu 91 už není olovo to se tam dávalo kdysi
Datum: 30. září 2009 14:44
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 special je jen ta 91 takze .....
Datum: 30. září 2009 11:34
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6997
 Nikde blizko meho bydliste nemaj special 91, pouze special, je mozny ho pouzit nebo je v tom nakej rozdil?
Datum: 30. září 2009 11:06
 ZDAREC normálně dej special91+ mogul tsf a máš to bez problémů
Datum: 30. září 2009 7:17
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 samozřejmě, že musíš benzín ředit s olejem, jinak by jsi zadřel motor (zničil ho). Kup si někde na benzínce nebo v motoprodejně olej pro dvoutaktní motory (např. na benzínce Shell kup olej Shell Advance SX 2T), který stojí 105 Kč a míchej ho s benzínem v poměru 1:40 (na 5l benzínu vychází 125ml oleje). Co použiješ za benzín je v celku jedno, já jezdím na Natural 95, ten je nejdostupnější
Datum: 29. září 2009 23:36
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6997
 a redit s tim olejem i?
Datum: 29. září 2009 23:21
 Tak buď speciál 91 nebo naturál 91 beru já odle toho co je k dispozici.Dávám přednost speciálu pač je to taká klasika vždycky se to brávalo.Je to benzín kterej se nejblíže přibliuje předepsanýmu benzínuv příručce fichtla.(Ten předepsanej už se dávno nevyrábí)
Datum: 29. září 2009 23:03
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to neres ja beru vervu 100 ale to je asi zbytecny bral bych 95
Datum: 29. září 2009 22:57
 zdravím mám 20tku a je to pila jak sviň jen mám problém že je vydla vyhlá doprava a vůle v předním kole budu měnit ty silonový pouzdra a pružiny snad to pude i srovnat ve svěráku ale potřeboval bych to nějak podrobněji vysvětlit jak to funguje ... jak to rozeberu tak do těch trubek nacpu ty válečky a pak nahřeju nad ohněm ten kluzák vrazim ho tam a co pak?? to mi už není nijak jasný.. kam má příd to péro? vede i vnitřkem kluzáku nebo jen tou kulatinou mám v tom fakt bordel... jako chápu to asi poto že to nahřeju vrazym to tam aby se ta ira v tom pouzdře zvěčila a dál nevym.... jinak sem z olomouce jestly ste někdo z okolý tak pisněte a mohly bysme se domluvyt na nějaký ježdění...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:46
Jméno: jawa 23
IP: uživatel7455
 přečti si tento článek, určitě ti to pomůže
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html
Datum: 29. září 2009 22:46
Jméno: ..............
IP: uživatel2971
 zdarec,hosi prosimnte ,ze to davam zrovna semhle,ale rad bych se zeptal zeptal jestli by nemel nekdo pist o prumeru priblizne 61mm.Predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:23
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 pokud víš rozmery,skus firmu almet.cz
Datum: 29. září 2009 22:23
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdarec kdyz se tu resi takova rychlsot kolik fik jede, nebojite se ze vam bouchne plast ?  pri takove rychlosti trochu spuchreli plast a bum ? stalo se to nekomu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 19:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Taky je blby kdyz kolo nejni nafoukly a pak kdyz zabrzdis tak ti to urve ventilek a je po dusi...
Datum: 30. září 2009 19:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 toho se nebojím už kolikrát se nám stalo že vylezla ven duše ...ale jakmile přední nebo zadní kolo začne drncat tak je jsaný že je někde načlý a už na něm nejezdím....ale jednou jsme s kámošem měli asi 10cm trhlinu a ještě jsme s tím dojeli domů
Datum: 29. září 2009 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 proc by ti bouchalo kolo???? trosku mimo ne......pokud jezdis na 50 let starejch barumkách,tak se stat muze vse......ale takle stary gumy patri jen na vystavovane kousky,ktere se bezne nepouzivaji pro silnicni dopravu......
Datum: 29. září 2009 22:35
 já na minibiku letím co to dá a trochu se bojím, ono jak pak zastavím a sáhnu na pláště tak jsou dost zahřáté a jsou to bezdušáky.
Datum: 29. září 2009 21:58
 Ahoj co může být s babetou když na ni prostě šlapatkami točim jak mužu a nezařadi se tam žadna rychlost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 18:09
 Tys určitě hrabal v hovnech (to znám) taky sem projížděl hovnama a najednou mi zamrzl motor a celej se zalepil od sraček.Zkus to pochcat nebo to pomaž marmeládou (švestkovou) a určitě ti to pomůže
Datum: 30. září 2009 18:09
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Na řetězovym kolečku je taková vroubkovaná matka,s tou pootoč a ono ti to zaskočí.(tím se odpojuje motor od převodu,když chceš,nebo musíš,jet jako na kole)
Datum: 29. září 2009 22:03
 Zdarec mel jsme serizenej karbec ze sem mel jehlu az na spodnim zarezu a a mel jsme cihlovo ale nak jsme to mel ucpany tak jsme procistil kouknu na svicku a ona cerna a ted kdyz uberu na jehle zarez abych mel cihlovo nepojede mi to min ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne pojede to možná i líp protože se to nebude uchcávat
Datum: 29. září 2009 22:40
 čaute prohlížel sem kolečka v převodovce a všiml sem si nepatrné vady myslím 18 zubového kolečka.Nejsou to praskliny ale takové malinkaté důlečky.Je jicch tam asi 7 a je to jen s jedné strany toho kolečna.Co na to říkáte??Je to výrobní vada nebo už začíná kolečko praskat nebo tak něco??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:25
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 kdyz to nevidim,nemuzu rict na 100%,ale jak je tam neco abnormalniho,tak sezen kolecko jiné....radeji pouzite nez nové,ale zrovna nový dvojkový kolecka pouzitelny jsou.....
Datum: 29. září 2009 22:25
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 hojte potřebuju pomoc netěsní mi zezdola válec tak se chchi zeptat jestli by se tam mohl dát hermetik?popř jak dlouho ho nechat schnout?dík moc kdyštak poradte jesi mm dát rači papír nebo ten hermetik anebo našetřit rači na červenej silikon
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 presne tak podvalec silikon a papir mel by stacit papir skontroluj jestli na valci nejsou naky vycnelky nebo jestli kartery jejsou kazdej jinakjako ,aby tam nebyl schod
Datum: 29. září 2009 20:43
 nejlepsi tesneni pod valec je podle me papir,se silikonem pod valcem a karbecem nemam moc dobry skusenosti...
Datum: 29. září 2009 20:40
 Ahoj schanim valec a pist na gilera obchodni oznaceni 065 x rok vyroby 1990
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:14
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec hoši už sem v nouzi tak sem pišu už dva roky schanim motor na stadion našel by se tu někdo kdo by měl jakejkoliv stav klidně at je zarezla klika všechno ale byl by někdo dikes vim že se to asi smaže ale skusim to
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skoda pred rokem jsem o jednom stadaku vedel koupilho jeden z Jicina dostal ho zadara ale brachoj dal asi 500 zato ze mu ho sehnal. ale jinak na aukru bejvavaj tyhle motory
Datum: 29. září 2009 20:22
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 zdarec vewite nekdo kdy dam obhodu valec na vybrus jestli ně ktomu dali pist a pistni kroužky dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 v mototechnach to je i spistem krouzkama a cepem myslim ze i segrovky stoji to okolo 600 Kc celkem
Datum: 29. září 2009 20:15
Jméno: Mustafooo
IP: uživatel4675
 A jeste jeden dotaz ,kdyz mam na mustangovy motor kterej ma najeto tak 3000 km od doby co byl koupenej v mototechne jako novej a a klika ma do starn tak 3 mm vuli (vim ze to nevadi) a muzu mit kliku ktera nema pomale ani vuli do stran zlepsi se vykon nebo bude stejny??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 2mm vule jsem jeste nevidel ani do strany.....moje nejhorsi kliky mohly mit necely milimetr a byly strasny......ten motor v zadnym pripade nemuze mit najeto jen 3000km....mozna kdybys pridal nulu nakonec,tak by to sedelo........
Datum: 30. září 2009 12:39
Jméno: Mustafooo
IP: uživatel7508
 A to jako je velka wule 3 mm do stran? A da se to nak poznat kolik ten motor ma najeto?? podle ty wule?? A wono to az tak velkou vuli nema tak 2 mm. A ten motor ma max 3000 km.
Datum: 30. září 2009 12:32
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 kdyz ma tvoje klika az takle velkou vůli,tak te ujistim,ze tvymu mustangu ve 3000km prestal fungovat tachometr
Datum: 30. září 2009 11:06
Jméno: plissa
IP: uživatel7503
 1 mm do stran jo to je hodne velká blbost kdo to vypusitl z ust to by si zadrřel protože jak by byla mírně přihnutá ojnice tak ten píst tam pujde třeba k jedný straně a od toho tam je ta vule aby se nevyvijel tlak na jednu stranu .. kdyby si neměl vuli do stran ta to hvízdneš
Datum: 29. září 2009 20:57
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau tu vuli bych neresil nejlip jedou motory s vuli protoze dovoli motoru hladky prubech a nis tomu neprekazi ale opet plati pravidlo č 1 a tim se rit : pokud to cinka, chrasti ...... ale jedeto tak se do toho nehrab a jenom kvuli tomu ze to ma vuli bych to nemenil
Datum: 29. září 2009 20:07
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to je nak hodne melo by to min nepatrnou vuli tak 1 mm zhruba
Datum: 29. září 2009 20:01
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 For fichtlak:napis mi na icq 414-427-520 nebo na mail frydrychjakub@seznam.cz a domluvíme se na tom sedle díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 19:41
Jméno: Mustafoooo
IP: uživatel4675
 Caute, kdyz jedu na mustangovy fakt z prutkyho kopce tak dam max 73km/h tachometrovejch. Do kopce taha krasne a po rovince 60km/h ale vy tady tvrdite ze ty orig tachometry ukazujou strasne blbe a tak se ptam jestly jste se taky setkaly s tim ze by tachometr ukazoval malo a nebo presne? Protoze uz jsem zkousel ale 3 tachometry a vsechny ukazovaly stejne ,tak jestly to nemuze byt snekem na zadnim kole ze by ukazoval jinak????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:41
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 zadnej origo tachometr neukazuje dobre.....minimalne je predsazenej,takze kdyz ukazuje 80,tak jedes treba 76........ta odchylka bejvá konstatní,pokud je jen rucicka predsazena.......ale pokud uz je treba unavene vratne pero rucicky,tak potom rychlost kecá dá se rici s chybou narustajici exponencialne.......asi jako kdyz mas jinou velikost kol,nez je predepsana.....auta kecaj este vic....ale u tech je to schvalne.....
Datum: 29. září 2009 22:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak to se mas kdyz ti to jede takhle pekne 84 ale s upravou 80 na fichtloj neni nic hroznyho pokud je vporadku vse tak to je jako na normani motorce to je jako v aute 90
Datum: 29. září 2009 20:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 me radar ukazuje po rovine 84 a gps 87 a rucicka je zasekla o konec tachace  na fichtla to neni spatny a to tam ma jemo 7 vybrus zvetsiny saci kanaly a vetsi difuzor v karburatoru . z kopce sem to nezkousel protoze se bojim na fichtlovi 80 je adrenalin jak v aute 300
Datum: 29. září 2009 20:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám zvláštní tachometr když jedu do 45 tak ukazuje dobře potom začne kecat a po rovině mi ukazuje kolem 75  a z kopce ta ručička zaleze přesně kolmo k řidítkům takže by to ukazovalo kolem 90 a to je pěkná blbost
Datum: 29. září 2009 19:51
 Čus,no takhle já jsem jel s fíkem 85 z kopce.Měřeno podle 3 tachometrú jeden je normal original pak je jeden z kola(přesně naměřen obvod kola) a pak přes GPS a všude něco kolem 80.......Takže nwm jakej co ukazuje přesně....
Datum: 29. září 2009 19:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me pionyr ukazuje dobre ty tabule s kamerama me ukazujou to sami ale ty bez kamer ukazujou nesmysli nebo min a jinak se starym fichtlem kterej byl v slusnym stavu jel 65 po rovine tocil slusne tahnul taky pekne docela ale tetka co mam go a mam jehli na pist cepu a liju tam castrol tak to jede porovine 70 a skopce bez problemu 80 na vic nemam tachak takze to radsi nepretacim ten fichtl je fakt zivej ale musi dost tocit yby tahnul prectich neraguje vydim to na novej karbec nebo podlozim valec pist nejde uplne na konec bocnich kanalu
Datum: 29. září 2009 19:30
Jméno: Šíma-Babitz
IP: uživatel7035
 Při mé cestě na slovensko kdy jsem projel několik vesnic s radary tak při 50km/h tachometrových tabule ukázala 45km/h, ale prý tabule mají o 3-5km ubráno
Datum: 29. září 2009 19:06
Jméno: davsonz232
IP: uživatel4126
 Zdarec, ja mam origo tachometr a max jsem s fichtlem dal 50 km/h na tachometru(je to strep uz to chce g.o.). A kdyz jsem si zapl gps na mobilu tak mi to ukazovalo 51 km/h
Datum: 29. září 2009 18:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 bejt tebou tak ho z kopce tak nepřetačim a myslim že tachače ukazují dobře
Datum: 29. září 2009 18:56
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,chci se zeptat na upravy čz 175/477,budu dělat renovaci tak chci i nejaké upravy,do vzhledu samozřejmě zasahovat nebudu,ten bude v origo stavu..jde mě o motor..jaký je nejvyšší výbrus a jaký to má pak oběm?a co by ste mi jinak poradili?díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 18:47
 Jestliže chceš originál stav, pak nic nedělej s motorem... Pak to není originál. Chceš li úpravy, pak vyleštit kanálky, ojnici, větší výbrus a tak.
Datum: 29. září 2009 18:47
 zdarec prosím vás kde bych mohl sehnat přední vydlice na pionýra potřebuju je
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:06
 napisal sem ti majl
Datum: 29. září 2009 20:06
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 u nas se ve zberne valej kazdou chvili naky vraky i celi pionyri jenze ty pionyry maj predrazeny a ty rami a tak se daj sehnat za par korun nebo vymenou za jiny zelezo
Datum: 29. září 2009 19:45
 Čus,já jedny doma mám,jestli máš zájem,napiš na email,nějak se domluvíme.
Datum: 29. září 2009 19:20
|



|