Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drak
IP: uživatel7525
 zdar draci, stavím pionýra jen tak do terénu, maximálně odlehčenej beze všeho je postavenej z dílů který se všude možně váleli.Potřeboval bych od vás poradit nejjednodušší úpravy které si mohu udělat doma "na koleni". děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 17:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je blbost,ty kryty stejnak blbejc tlumi,radsi si kup s MZ a jestli chces neco zadara a mas tavnou pistoly tak si dej primy sani
Datum: 02. října 2009 17:24
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
Datum: 01. října 2009 20:33
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 Radsi si to polož na stůl protože navrtat si koleno vrtačkou bolí jak svina
Datum: 01. října 2009 20:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 vsechno vycisti a sesteluj a utesni hlavne skontroluj vzduchovej filtr bude uz spinavej tak kup novej
Datum: 01. října 2009 20:21
 Zdar Draci mam babetu 207 a nejede jde nastartovatale kdyz se přidá plyn tak chcípne jakoby si prisavala co stim mam navou civku a jednotku zapalování a svíčku
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 21:15
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Jestli na volnoběh jede a při přidání plynu chcípne,vypadá to na ucpanou hlavní trysku nebo bordel v karbecu.
Datum: 02. října 2009 21:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jakou ma hodnotu ta svicka?? a mas vzdalenost na svicce 0,4-0,5??
Datum: 01. října 2009 20:08
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi mam na jawa 21 vzadu 6 v zarovku a porad mi praska co se stane kdyz tam dam 12v bude to svitit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 21:17
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Zkus to a uvidíš.Na tom se nedá nic zkazit.
Datum: 02. října 2009 21:17
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 i já mám vzadu 12V a svítí to dobře.
Datum: 02. října 2009 14:26
Jméno: Nicolas
IP: uživatel7524
 Jo muzes, ja mam 12V zarovku vzadu i ve predu a sviti dobre a hlavne ti nepraskne ...
Datum: 01. října 2009 20:01
 Zdar draci hele prosim vas mam mustanga ale nemam papiry ani spezetku masina je v pohode sviti troubi brizdi vse jak ma bejt takze k veci jenom jsem jse chtel zeptat co musim udelat pro to abych dostal spzetku resp. kam mam zajit a jeste kde sezenu technicak ja vim ze tenhle dotaz je pro paka ale ja to moc nechapu tak diky za pochopeni a odpvedi zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 20:41
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 legálně to na značky už nedostaneš.
Datum: 01. října 2009 20:41
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 Čus draci! Chci se zeptat jestli můžu místo usměrňovače použít jenom čokoládu(na 550)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 17:41
Jméno: Standa
IP: uživatel7529
 pokud se jedna o 550 tak by nemelo vadit,kdyz nebudes mit tlumivku,zarovky by praskat nemeli.........
Datum: 02. října 2009 17:41
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 dobry v poho sem se jen zeptal tak sorry no
Datum: 01. října 2009 20:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jo, můžeš, nejlépe oříškovou čokoládu.. máš rozum že se ptáš na takovou totální hloupost? Usměrňovač usměrňuje a čokoláda je svorkovnice, tedy jen hloupej spoj! Zapoj mozek, než se tu budeš ztrapňovat.
Datum: 01. října 2009 20:00
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 02. října 2009 13:48
 ted sem si to video pořádně a máte fat pravdu jeto jen upravená spojka
Datum: 02. října 2009 13:48
Datum: 02. října 2009 13:41
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 takovy srackovy upravy ted nevim jestli to myslel z prdele ci co ale nejvic me dostaly ty desky u hlavy
Datum: 02. října 2009 12:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 až na to že ten borec v tom nemá 5q, ale upravenou spojku
Datum: 01. října 2009 21:16
 Pěkný videjko, ale tyhle úpravy jsou běžně k vidění na každým fichtl cupu ale ten borec co mám 5 stupnovou převodovku se s tim musel pěkně pižlat je to vydět v čase 0:38.
Datum: 01. října 2009 19:39
 Teda nic moc
Datum: 01. října 2009 19:30
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tak tos toho ještě moc neviděl
Datum: 01. října 2009 19:16
Jméno: duro
IP: uživatel7523
 čavte draci mám záujem kúpiť zetku 125 516 a chcem sa spýtať odkial sa dajú zohnať diley či aj z tejto stránky a čo sa na nich najviac kazí díki za tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 12:58
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 http://www.bartunkovi.cz/
Datum: 03. října 2009 12:58
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 03. října 2009 12:55
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 čz 516, není poruchová, ale musíš se o ni starat, lepší je ji koupit levně třeba zadřenou a udělat GO motoru, jinak jezdím s ní na trati a to ji dávám dobře na prdel, skoky zvládá bez problému, převodovka taky v poho (když ji dobře složíš, hlavně nesmí být volné pojistky co drží ozubená kolečka), jediné co mě sere je, že když ji dáváš tak se vše povoluje proto to musíš kontrolovat, jinak jsem s ní velmi spokojený. Olej raději plnou syntetiku ja tam dávám Castrol Power TTS 2T.
Datum: 03. října 2009 12:44
 s těma dílama bych to neviděl tak černě. stačí se kouknout na net. Všude máš motory na čz 125/516. Můžeš tam šoupnout i motor 250 a dokonce i 380 ccm! Jsou všude. Vidle, zadní tlumiče rámy kola motory převodvky. Stačí se umět dívat!
Datum: 01. října 2009 21:24
 cau,125/516 je dobrej stroj,ale obecne je pomerne poruchova,ale kdyz pry udelas opravdu poctivou generalku a nebudes ji porad drtir,tak vydrzi bez problemu,chce to hlavne lepsi olej,na teto strance na ni moc dilu nesezenes
Datum: 01. října 2009 19:17
 zdar.. jak mam rozobrat valec ktory je tak zadrety ze sa piest vo valci ani nepohne???pls help
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel7529
 potravinářský olej na nářezáky ve spreji.........poradne zalejt a nechat pusobit pul hodky......pak jen klepnout přez dřívko a je to....takle sem zachranil jednu 21 a rozhejbal sem pist ve valci bez poškození......je to neskutecna vecicka ten sprej....funguje lip jak brzdovka...
Datum: 02. října 2009 17:43
 nebo skusto promazat třeba WDčkem jak to budeš vyklepávat
Datum: 01. října 2009 21:08
 to horst...tak toto je asi ten najrozumnejsi sposob...aj ked sice nepotrebujem valec ani kartre...potrebujem zachranit len ojnicu a klukovku...
Datum: 01. října 2009 21:01
Jméno: Horst
IP: uživatel7526
 Jo tak tomu co všichni radí já říkám vytloukání na ,,hulváta,,Akorát oklepeš dosedací plochy válce a karterů, a pak si ohneš ojnici.Vyrob si šroubový stahovák.Jednu packu dáš do výfuku a druhou do sání.Šroub tam mám M 20 a spodek co opřeš o píst je z truhlářské svěrky.
Datum: 01. října 2009 20:27
 přesně jak říkají ostatní.Nemá cenu se s tim pižlat beztak to poputule na výbrus.Tak vem kladívko nějakou tyčku nebo kolík a začni.
Datum: 01. října 2009 19:32
 noo tak to zajtra vyskusam...zatial diik za rady
Datum: 01. října 2009 19:26
 presne jak pise mischel nike,jednodusi spusob neznam
Datum: 01. října 2009 19:18
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 sundej hlavu... vem nejakej drevenej kolík... priloz ho na pist...pokud je tedy nekde u horni uvrate...a tluc kladivem... az se ti pohne pist dolu.. tak odtahni valec od motoru.. podloz ten valec...aby se ti pri mlaceni do pistu nevracel.. a tukej dal.. dokud nevyleze
Datum: 01. října 2009 19:14
 Asi jedině tahem nebo rozebrat celej motor a oddělat ojnici a pak nějak zespoda
Datum: 01. října 2009 19:10
Posl.aktualizace: 01. října 2009 19:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
Datum: 01. října 2009 19:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 O tomhle CDI bylo napsáno mnoho. DOcela neštěstí tohodle zapojení je transformace napětí pomocí transformátoru a úprava napětí, aby bylo možné použít kladívko. Přitom náhrada bezkontaktem je stupidně jednoduchá.. ponechá se první část co nabíjí kondenzátor, ale odstraní se část co tvaruje napětí od kladívka ke Gate tyristoru... namísto toho se na stator umístí vykuchané jádro relé a nahulváta se přivede signál od takovéto snímací cívky k tyristoru. Vyrobí se unašeč z nemagnetického kovu a na jeho konci třeba zalaminuje miniaturní magnet. Tenhle unašeč se uchytí pod centrální šroub vačky... finito, pak už jen odspoda cívku snímače odstínit od magnetického pole rotoru a výstupní svorky zatlumit zkusmo odporem, aby nechytal bordel od rotoru... a máš vylepšený zapojení s trafem a navíc bezkontakt, kterej nemusí být připojený ke světelnému okruhu
Datum: 01. října 2009 19:42
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 sice ho nemam a navic mam pareza ale stasne me to zajima, pokud budes moct tak to nejak zdokumentuj, a dej vedet jaky jsou vysledky az budes mit hotovo...dik
Datum: 01. října 2009 19:03
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 ahoj, hele co kdyby jsem mel Ridicak na AM a budu met 125 a pojede max. 45km/h ??kdyz tam budu mít omezovac,ja jsem psal na jednu auto skolu a rikaly ze by to slo tak se chci zeptat co si o tom myslíte??slo by to ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 21:11
Jméno: Mara
IP: uživatel2669
 neni to pravda je to omezeny i obsahem a to vim moc dobře ! takže zapomen
Datum: 02. října 2009 21:11
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 neřeš to počkej si do 16 na A1 a kup si nakou 125 odskrcenou
Datum: 01. října 2009 20:21
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Chcel by som vidieť ako tých 45 dostaneš do papierov. Decká, už si raz uvedomte že je to ako rodný list! Nemôžete meniť údaje ako sa vám zachce...
Datum: 01. října 2009 19:44
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 ja premyslam ze jsi koupim 125 a dam jsi tam omezovac a jak mi do papirou napisou 45km/h tak si ji otevru ten omezovac vyndam a je to by slo nee ?
Datum: 01. října 2009 19:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 AM neni omezeny obsahem takze muses mit treba hayabusu ale musi mit omezovac na 45
Datum: 01. října 2009 19:33
 Skupina AM opravňuje k řízení mopedů a malých motocyklů s maximální konstrukční rychlostí 45 km.h-1. Takže by to šlo ale počkal bych si na A1
Datum: 01. října 2009 19:25
 Můžeš. AM je omezený pouze 45 km/h. Nevim, kde seženeš 125, která bude mít v papírech 45km/h. Radši si rok počkej, nebo si kup babettu.
Datum: 01. října 2009 19:25
 NN
AM je proste 50 ccm a konstrukční rychlost do 45 Km/h.
Radši počkej a udělej si řidičak na 125,a nemusíš to škrtit.
Datum: 01. října 2009 18:48
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 sady se zminují do 45km/h nebo 50ccm tam je to slovo nebo takze neco z toho a kdyz budu mit 125ccm s omezovacem na 45km/h tak by to mohlo byt nee ?mohl by jsem jezdit ??
Datum: 01. října 2009 18:22
 caw SESO vim, ze toho mas moc, ale precijenom se zeptam, jestli by si mohl sehnat pist do čz 175/487 o prumeru 59,83mm ( proste 8. vybrus ) a pistnim cepem 16mm ? hledal jsem, ale nenasel. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 17:59
 jo a i kdyztak pistni krouzky dik
Datum: 01. října 2009 17:59
 zdarec, prosimvas jak vyndat loziska z leve poloviny u cz 175/477 ? jde to i bez pripravku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 17:54
Jméno: Petr
IP: uživatel7521
 A ještě bych se chtěl zeptat od kolikati můžu řídit motorku s obsahem 50ccm? Dik a zdravim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 18:11
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 nemela..musi!Takže chrcka od 15 nemužes je to na kkt..ale co nadělame..x)
Datum: 01. října 2009 18:11
 od 15 ale měla by mít konstrukční rychlost do 45km/h
Datum: 01. října 2009 17:47
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jaky tip svicky bresk si mam koupit na fichtl cup ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 18:55
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 N14C je studena svicka pro velke teploty. Fikusi, mas to neajke otocene. NGH B8S je jeji ekvivalent, ale vetsi vydrz sem u ni nezaznamenal...
Datum: 01. října 2009 18:55
 fikusi myslim ze je to obracene,14 je studena,ta se prohrejva hur nez treba 17
Datum: 01. října 2009 18:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak se 14. se to prehreje hnedka je to svicka do mrazu a 15 ta chyta i v mrazu i steplim motorem a 17. ta tetka chyta hodne spatnne doporucuju 15.
Datum: 01. října 2009 18:48
 n 14c nebo n 15c ale já bych si tam dal na fichtlcup rači NGK ty vydrží víc třeba B8HS
Datum: 01. října 2009 17:57
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
Datum: 01. října 2009 17:46
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Zdarec mám problém  měnil jsem lamelu a spadla mě otvorem na olej do motoru 6tka matička je to velkej problem?? mám strach aby se nedostala mezi zuby a něco se tam neposralo!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 23:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Mě tam spadla ségrovka a vytáhl jsem ji magnetickým šroubovákem, tobě by to taky tak mělo jít
Datum: 01. října 2009 23:52
 me se to stalo taky,spadla mi tam seegrovka
vyndal sem ji pres drat z autogenu ke kterymu sem prilozil magnet a ona zustala na tom dratu
Datum: 01. října 2009 17:54
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 Skus zobrat nejaky silny magnet, napr rotor, najprv vypusti olej, a tym magnetom tu matku pritiahnut ku otvoru a potom drotom ju vytiahnut...
Datum: 01. října 2009 17:54
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Fant to je dneska den na h**no spadne mě matička do motoru, rozleju si benzín, rozšlapnu si měrku na olej a roztrhnu si montérky!!
Datum: 01. října 2009 17:53
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Musíš tu matku nějak vyklepat nebo vyšťourat drátem.V žádným případě ji tam nenechávej,to je pak konec motoru!!!
Datum: 01. října 2009 17:48
 tak musis povolit pár šroubů a rozpulit motor jako já
Datum: 01. října 2009 17:45
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 No právě ten dekl sem měl sundanej když tam spadla a propadla až dovnitř!!
Datum: 01. října 2009 17:42
 sundej dekl a vyndej matku... delala by ti tam bugr
Datum: 01. října 2009 17:40
Jméno: Petr
IP: uživatel7521
 Ahoj.\r\nChtěl bych se zeptat od kolikati si můžu udělat řidičák na Jawu 150? Dik a zdravim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 17:41
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Mysli ze od 18
Datum: 01. října 2009 17:41
 OD 18
Datum: 01. října 2009 17:41
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 mala anketa , jak ste nejhůř dopadli když ste se vyvalili na vaŠICH mašinách
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel7529
 nastiplej jeden krcni obratel,narazeny rameno,prerazeny jedno zebro a dalsi dve nastiply.........čelňák v 70.....
Datum: 01. října 2009 21:29
 no ja sem jezdil asi 2 tejdny bez brzd,brzdil sem jenom motorem...no a kdyz sem si tam dal aspon predni brzdu tak jedu po takovy hnusny ceste na louce mezi kerema a stromama,no jedu,najednou ker s trnama me flaknul pres nos,tak se vyhnu a zdruhy strany me flakne pres drzku vetev...tak sem chvili manevroval a nakonec sem zabrzdil stupackou o parez  porad sem sedel na fikovi,jenom sem se presunul na nadrz (mam mustanga)  chvili mi trvalo nez mi doslo jak se to vlastne stalo  nic mi nebylo,jenom mi tekla krev z rypose..  to je moje posledni nehoda,asi tejden stara
Datum: 01. října 2009 20:22
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 s kamaratom sme spadli na bok na polnacke,bol tak taky skok a kamos to necakal tak ho nadhodilo a on na mna prevalilo nas na bok,ja vyklbena ruka,kamos nastastie nic,len si pamatam skok a potom ako drem hlavu o zem  esteze som mal priblu
Datum: 01. října 2009 20:00
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 nevybral sem zatacku a naboril o plotu ale odnes to jen plot ja mel helmu jen malo poskrabana je a pincek taky jen trochu skrablej blatnik
ale jel sem tak 40 xD prelit sem pres riditka xD rovnou do plotu xD
Datum: 01. října 2009 19:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja jsem riznul okruhak byly tam jiny tlumice a kolo se naklopilo a podjelo to mel jsem tam zrovna plechy takze jsem trosku poskrabal kalhoty nakoleni a spalil jsem se o kalhoty mel jsem sedrenou trochu kuzi jen trochu. odnesli to plechy ten regma plech se trosku zvohnul a vzadu skrabanecek takze jsem se zvednul a jel dal jen jsem blbe cumel jak se to mohlo stat pak jsem koukal natlumice a oni vyly ussi v drzaku a mam pionyra
Datum: 01. října 2009 18:54
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 jel sem na fichtlu a za mnou kamoš na pit bajku a neměl brzdy ja sem jel prvni po rovině a pak sem chtěl zatačet a on to neubrzdil a naletel do mě letel sem vzduchem a on taky mě se nestal ani škrabanec a on měl maly otřes mozku pač neměl helmu jestli mate doma uterni přerovsko tak mrkněte tam
Datum: 01. října 2009 18:42
 jel sem ze svým pekáčem předělaným na kros po polnačce vletěl sem do díry tak v 60 praskl mi řetěz dostalo se to do smyku a já sem si prostě jak se říká kecnul na zem odneslo to jeno naražené koleno o stupačku ale jinak v poho
Datum: 01. října 2009 18:03
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Stál jsem jednou s fichtlem a machroval před holkou,když jsem se začal převažovat na levou stranu,nohavice se mi chytla za šaltpáku,a fláknul jsem sebou na zem.Lidi kolem se mohli pochcat smíchy.
Datum: 01. října 2009 17:58
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 jeli sme ve dvojko s kamosem,kamos mel rafky kolem krku a ja v batohu vyfuk,riditka a nejake drobnosti koleno atd.. a chtel sem byt rozjety do vetsiho kopce tak sem tam dal za tri bylo to s mirneho kopecka na jednoproude ceste a mel sem objet avii ale jaksi cesta byla tenka a ja sem vjel prednim kolem na travu,ktery byla trochu mokra..tri plny,chtel sem jeste zabocit na cestu ale jaksi to neslo..xD..tak sme lehli kuskem na asfalt a kuskem na travu nastesti ja sem byl trochu vice podreny cely loket a koleno a stehno,kamos me preletel a nastesti se mu nestalo nic jenom trochu se pichnul riditkem do ruky ale to nic nebylo..zvedli sme se ze ze me,na fichtlu jeste 3 rychlost zadni kolo se tocilo..tak sme se zacli smat,zvednul sem fichtla,srovnal riditka,nastartoval a jeli sme ke me..dojeli sme a tak sme se smali..akorat torchu vice stipalo jak mi to mama cistila desinfikaci..takze mokra trava full respect..x)xD
Datum: 01. října 2009 17:57
Datum: 01. října 2009 17:54
 Jednou sem neviřadil a pustil spojku motorka spatla na ně ale byla jen naražená noha.No a zadruhé sem jel za svím kámošem na babete na polnacce chtěl sem ho dohnat tak na plnej.A on se tem oc*s začal přede mnou otáčet a už nebilo úniku a ještě k tomu mokrá tráva.No ruka mě dost bolela celej týden a byl sem podřenej a někde naraženej ale řekl bych že fichtl to odnesl hůř
Datum: 01. října 2009 17:37
 zašpinil sem si ryfle a trochu podřel nádrž. mám to štěstí že když padnu is s motorkou tak nikdy neležím pod ní ale vždy sem najednou na ní, jako by se přehoupnu
Datum: 01. října 2009 17:31
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 NO ja dopat docela blbe jel jsem pojedne ceste kterou "zparvovali" tim se tam nasypali sterk no a me to tam podklouzlo mel jsem docela velkou trznou ranu na kolene a zedrene dlane ale ted uz jsem v cajku
Datum: 01. října 2009 17:30
 ja sem se diky bohu vysekal jen na namrzle vozovce... s fichtlem bez plechu takze jen potlucenej.. nastesti.. klepu. nikdy si nechci zasmirglovat♠
Datum: 01. října 2009 17:11
 me se nestalo vicemene nic,ciza dopadla hur
Datum: 01. října 2009 17:11
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja mam zlomene leve zapesti a odritu prdel na prave strane + pravy loket
Datum: 01. října 2009 16:58
 zdravím jen tak pro zajmavost kde jse děla v olomouckém kraji generální oprava motorů 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 16:25
Datum: 01. října 2009 16:25
Jméno: td
IP: uživatel4805
 čau je to blby ale chci se zeptat mam zapojeny spravně světla na fichtlu a nesvitijou mi jaka tam muže byt ještě zavada
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 19:03
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 v prepinaci na masce nebo schorela civka jako ja pred tejdnem xD uz mam novou
Datum: 01. října 2009 19:03
 Zdar draci asi se budete smát ale co znamená:Bowden????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 16:49
 bowden je to v čem je ukryto samo lanko,, je to černy, pogumovany gumou aby lanku nic nebranilo pohybu dolu a nahoru,,, když se podívaš na řídíka a tak to uvidiš
Datum: 01. října 2009 16:49
 nepiste blbosti kdyz nechcete radit (krom JS) bowden je navlek na lanko..
Datum: 01. října 2009 16:15
 To je to, v čem je lanko.
Datum: 01. října 2009 16:13
 je to součást plynu na mašině
Datum: 01. října 2009 16:06
|



|