Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau draci neviete kto robi go motoru na 350 v okoli hodonina??? dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 21:16
Jméno: standa
IP: uživatel6918
 chtel sem se zeptat od kdy muzu ridit MZtu 150??vsichni rikaj od 16.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 8:59
Jméno: standa
IP: uživatel6918
 a kde mi přepíšou techničák na 125ccm??
Datum: 03. října 2009 8:59
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Kamarád má taky v papírech 125ccm, ale pořízení a schválení "kitu" zvýšilo pořizující cenu o 10tis... a že bylo zájemců
Datum: 02. října 2009 19:48
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 od 18
Datum: 02. října 2009 16:16
 to by sis musel necht přepsat techničák aby ti do něj napsali 125 ccm pak by to šlo od 16
Datum: 02. října 2009 7:20
 tu na slovensku v mojom skole poznám 2 chlapi co majú MZ 150 s ridicákom A1 od 16 let........
Datum: 02. října 2009 6:07
Jméno: standa
IP: uživatel6918
 takze starej dobrej simson  tk jede dobre no
Datum: 01. října 2009 21:17
 museli by ti poslat vyjadreni z MZty,navic kit 125 asi moc dobre nesezenes
Datum: 01. října 2009 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel6918
 a ta MZta je 150ccm a 9kW takze ji od 16 nemuzu? kdybych treba koupil nakej kit 125 ccm?
Datum: 01. října 2009 21:02
 od 18ti
Datum: 01. října 2009 21:02
 jj od 16 jen 125 do 11KW/15hp MZ 15 az od 18ti
Datum: 01. října 2009 20:50
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 od 16 můžeš do 125ccm,ne?
Datum: 01. října 2009 20:47
 Dobrej. Mám dotaz jestli se vyráběli na babettu i 12V Tiristorové jednotky. Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 20:36
Jméno: Jarmag
IP: uživatel7527
 Zdar draci ! Nevíte náhodou někdo k čemu patří píst o průměru asi 38mm s pístním čepem 12mm ? Dostal jsem ho a nesedí mi na žédný typ fichtlu ani na babety . Díky za odpověď J. M.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 20:49
 simson
Datum: 01. října 2009 20:49
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 cau,chtel bych dat mustanga na stk ,ale nevim,jestli tam kontrolujou i gumy,muzu tam mit stare barumky od vyroby?kdyztak napsite,co me musi fungovat,aby motorka prosla diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 20:23
 Dnes sem absolvoval STK a kntrolovali vše,dokonce i tlak v pneu,taky chtěli lékárnu,náhr.svíčku,nářadí ačísla rámu i motoru co je v techničáku.Přitom mám nový lak a všechno chromování,zadní pneu a přední světlo.Prý aby nevyšli ze cviku.Jinak sem prošel bez nějaký závady.
Datum: 02. října 2009 20:23
 záleží na jakého technika narazíš....
Datum: 02. října 2009 17:03
 U mě nekontroloval skoro nic. kromě základních věcí jako je celkový vzhled. Třikrát si to obešel řekl hmm. Pak řekl ať to nastartujem. Já vůl jsem tam dal omylem svíčku N14C samozřejmě jsem to nenastartoval. Tak jsem svíčku měnil za náhradní N7Y a na poprvý. Když to chytlo tak říkal ať nám to nezačne hořet, dýmu jak kráva. Světla svítili. Trobítko jsem měl z kola a v poho. Jen nás upozornil na startpáku že tam není tam guma ať jim tam dáme. A v papíru jsem neměl nic žádnou závadu napsanou.
Datum: 02. října 2009 17:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 neni to u motorek nahodou 0,6 mm ??? pneumatiky muzou bejt stary klidne 100 let na tom nezalezi ale aby nebyly nak hodne spuchreli
Datum: 02. října 2009 16:23
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 na motocyklu do 50ccm musi byt min 1mm po celem obvodu a šiřce
Datum: 01. října 2009 21:56
 musi byt minimalne 1.6 po celym obvodu
Datum: 01. října 2009 21:20
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 jo kontrolujou min. hloubka drezenu 1-1,6mm (tedka přesně nevím), a správnej rozměr pneu ten co je napsanej v TP
Datum: 01. října 2009 20:51
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 co by ne, nesmějí bejt zteřelý a sjetý. Jinak by to mělo brzdit, svítit, bzučet,neměl by tam být nějaký zjevný únik oleje, nesmí mít ostrý hrany (praskliny na plechách) a výraznou
korozi.Občas se kontroluje výbava.
Datum: 01. října 2009 20:46
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 takhle melo by ti fungovat: svetlo (tlumeny dalkovy), bzucak, zadni svestlo a nemela by se ti kyvat osa predniho kola to vse kontroluje. a ted v praxi kamosovi to nesvitilo ani netroubilo a blbe brzdilo a vubec to nenastartoval a stejne mu to dalo a korat pronesl : hosi vy s tema fichtlama nekdy neco provedete
Datum: 01. října 2009 20:42
Jméno: drak
IP: uživatel7525
 zdar draci, stavím pionýra jen tak do terénu, maximálně odlehčenej beze všeho je postavenej z dílů který se všude možně váleli.Potřeboval bych od vás poradit nejjednodušší úpravy které si mohu udělat doma "na koleni". děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 17:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je blbost,ty kryty stejnak blbejc tlumi,radsi si kup s MZ a jestli chces neco zadara a mas tavnou pistoly tak si dej primy sani
Datum: 02. října 2009 17:24
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
Datum: 01. října 2009 20:33
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 Radsi si to polož na stůl protože navrtat si koleno vrtačkou bolí jak svina
Datum: 01. října 2009 20:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 vsechno vycisti a sesteluj a utesni hlavne skontroluj vzduchovej filtr bude uz spinavej tak kup novej
Datum: 01. října 2009 20:21
 Zdar Draci mam babetu 207 a nejede jde nastartovatale kdyz se přidá plyn tak chcípne jakoby si prisavala co stim mam navou civku a jednotku zapalování a svíčku
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 21:15
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Jestli na volnoběh jede a při přidání plynu chcípne,vypadá to na ucpanou hlavní trysku nebo bordel v karbecu.
Datum: 02. října 2009 21:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jakou ma hodnotu ta svicka?? a mas vzdalenost na svicce 0,4-0,5??
Datum: 01. října 2009 20:08
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi mam na jawa 21 vzadu 6 v zarovku a porad mi praska co se stane kdyz tam dam 12v bude to svitit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 21:17
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Zkus to a uvidíš.Na tom se nedá nic zkazit.
Datum: 02. října 2009 21:17
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 i já mám vzadu 12V a svítí to dobře.
Datum: 02. října 2009 14:26
Jméno: Nicolas
IP: uživatel7524
 Jo muzes, ja mam 12V zarovku vzadu i ve predu a sviti dobre a hlavne ti nepraskne ...
Datum: 01. října 2009 20:01
 Zdar draci hele prosim vas mam mustanga ale nemam papiry ani spezetku masina je v pohode sviti troubi brizdi vse jak ma bejt takze k veci jenom jsem jse chtel zeptat co musim udelat pro to abych dostal spzetku resp. kam mam zajit a jeste kde sezenu technicak ja vim ze tenhle dotaz je pro paka ale ja to moc nechapu tak diky za pochopeni a odpvedi zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 20:41
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 legálně to na značky už nedostaneš.
Datum: 01. října 2009 20:41
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 Čus draci! Chci se zeptat jestli můžu místo usměrňovače použít jenom čokoládu(na 550)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 17:41
Jméno: Standa
IP: uživatel7529
 pokud se jedna o 550 tak by nemelo vadit,kdyz nebudes mit tlumivku,zarovky by praskat nemeli.........
Datum: 02. října 2009 17:41
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 dobry v poho sem se jen zeptal tak sorry no
Datum: 01. října 2009 20:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jo, můžeš, nejlépe oříškovou čokoládu.. máš rozum že se ptáš na takovou totální hloupost? Usměrňovač usměrňuje a čokoláda je svorkovnice, tedy jen hloupej spoj! Zapoj mozek, než se tu budeš ztrapňovat.
Datum: 01. října 2009 20:00
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 02. října 2009 13:48
 ted sem si to video pořádně a máte fat pravdu jeto jen upravená spojka
Datum: 02. října 2009 13:48
Datum: 02. října 2009 13:41
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 takovy srackovy upravy ted nevim jestli to myslel z prdele ci co ale nejvic me dostaly ty desky u hlavy
Datum: 02. října 2009 12:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 až na to že ten borec v tom nemá 5q, ale upravenou spojku
Datum: 01. října 2009 21:16
 Pěkný videjko, ale tyhle úpravy jsou běžně k vidění na každým fichtl cupu ale ten borec co mám 5 stupnovou převodovku se s tim musel pěkně pižlat je to vydět v čase 0:38.
Datum: 01. října 2009 19:39
 Teda nic moc
Datum: 01. října 2009 19:30
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tak tos toho ještě moc neviděl
Datum: 01. října 2009 19:16
Jméno: duro
IP: uživatel7523
 čavte draci mám záujem kúpiť zetku 125 516 a chcem sa spýtať odkial sa dajú zohnať diley či aj z tejto stránky a čo sa na nich najviac kazí díki za tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 12:58
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 http://www.bartunkovi.cz/
Datum: 03. října 2009 12:58
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 03. října 2009 12:55
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 čz 516, není poruchová, ale musíš se o ni starat, lepší je ji koupit levně třeba zadřenou a udělat GO motoru, jinak jezdím s ní na trati a to ji dávám dobře na prdel, skoky zvládá bez problému, převodovka taky v poho (když ji dobře složíš, hlavně nesmí být volné pojistky co drží ozubená kolečka), jediné co mě sere je, že když ji dáváš tak se vše povoluje proto to musíš kontrolovat, jinak jsem s ní velmi spokojený. Olej raději plnou syntetiku ja tam dávám Castrol Power TTS 2T.
Datum: 03. října 2009 12:44
 s těma dílama bych to neviděl tak černě. stačí se kouknout na net. Všude máš motory na čz 125/516. Můžeš tam šoupnout i motor 250 a dokonce i 380 ccm! Jsou všude. Vidle, zadní tlumiče rámy kola motory převodvky. Stačí se umět dívat!
Datum: 01. října 2009 21:24
 cau,125/516 je dobrej stroj,ale obecne je pomerne poruchova,ale kdyz pry udelas opravdu poctivou generalku a nebudes ji porad drtir,tak vydrzi bez problemu,chce to hlavne lepsi olej,na teto strance na ni moc dilu nesezenes
Datum: 01. října 2009 19:17
 zdar.. jak mam rozobrat valec ktory je tak zadrety ze sa piest vo valci ani nepohne???pls help
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel7529
 potravinářský olej na nářezáky ve spreji.........poradne zalejt a nechat pusobit pul hodky......pak jen klepnout přez dřívko a je to....takle sem zachranil jednu 21 a rozhejbal sem pist ve valci bez poškození......je to neskutecna vecicka ten sprej....funguje lip jak brzdovka...
Datum: 02. října 2009 17:43
 nebo skusto promazat třeba WDčkem jak to budeš vyklepávat
Datum: 01. října 2009 21:08
 to horst...tak toto je asi ten najrozumnejsi sposob...aj ked sice nepotrebujem valec ani kartre...potrebujem zachranit len ojnicu a klukovku...
Datum: 01. října 2009 21:01
Jméno: Horst
IP: uživatel7526
 Jo tak tomu co všichni radí já říkám vytloukání na ,,hulváta,,Akorát oklepeš dosedací plochy válce a karterů, a pak si ohneš ojnici.Vyrob si šroubový stahovák.Jednu packu dáš do výfuku a druhou do sání.Šroub tam mám M 20 a spodek co opřeš o píst je z truhlářské svěrky.
Datum: 01. října 2009 20:27
 přesně jak říkají ostatní.Nemá cenu se s tim pižlat beztak to poputule na výbrus.Tak vem kladívko nějakou tyčku nebo kolík a začni.
Datum: 01. října 2009 19:32
 noo tak to zajtra vyskusam...zatial diik za rady
Datum: 01. října 2009 19:26
 presne jak pise mischel nike,jednodusi spusob neznam
Datum: 01. října 2009 19:18
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 sundej hlavu... vem nejakej drevenej kolík... priloz ho na pist...pokud je tedy nekde u horni uvrate...a tluc kladivem... az se ti pohne pist dolu.. tak odtahni valec od motoru.. podloz ten valec...aby se ti pri mlaceni do pistu nevracel.. a tukej dal.. dokud nevyleze
Datum: 01. října 2009 19:14
 Asi jedině tahem nebo rozebrat celej motor a oddělat ojnici a pak nějak zespoda
Datum: 01. října 2009 19:10
Posl.aktualizace: 01. října 2009 19:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
Datum: 01. října 2009 19:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 O tomhle CDI bylo napsáno mnoho. DOcela neštěstí tohodle zapojení je transformace napětí pomocí transformátoru a úprava napětí, aby bylo možné použít kladívko. Přitom náhrada bezkontaktem je stupidně jednoduchá.. ponechá se první část co nabíjí kondenzátor, ale odstraní se část co tvaruje napětí od kladívka ke Gate tyristoru... namísto toho se na stator umístí vykuchané jádro relé a nahulváta se přivede signál od takovéto snímací cívky k tyristoru. Vyrobí se unašeč z nemagnetického kovu a na jeho konci třeba zalaminuje miniaturní magnet. Tenhle unašeč se uchytí pod centrální šroub vačky... finito, pak už jen odspoda cívku snímače odstínit od magnetického pole rotoru a výstupní svorky zatlumit zkusmo odporem, aby nechytal bordel od rotoru... a máš vylepšený zapojení s trafem a navíc bezkontakt, kterej nemusí být připojený ke světelnému okruhu
Datum: 01. října 2009 19:42
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 sice ho nemam a navic mam pareza ale stasne me to zajima, pokud budes moct tak to nejak zdokumentuj, a dej vedet jaky jsou vysledky az budes mit hotovo...dik
Datum: 01. října 2009 19:03
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 ahoj, hele co kdyby jsem mel Ridicak na AM a budu met 125 a pojede max. 45km/h ??kdyz tam budu mít omezovac,ja jsem psal na jednu auto skolu a rikaly ze by to slo tak se chci zeptat co si o tom myslíte??slo by to ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 21:11
Jméno: Mara
IP: uživatel2669
 neni to pravda je to omezeny i obsahem a to vim moc dobře ! takže zapomen
Datum: 02. října 2009 21:11
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 neřeš to počkej si do 16 na A1 a kup si nakou 125 odskrcenou
Datum: 01. října 2009 20:21
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Chcel by som vidieť ako tých 45 dostaneš do papierov. Decká, už si raz uvedomte že je to ako rodný list! Nemôžete meniť údaje ako sa vám zachce...
Datum: 01. října 2009 19:44
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 ja premyslam ze jsi koupim 125 a dam jsi tam omezovac a jak mi do papirou napisou 45km/h tak si ji otevru ten omezovac vyndam a je to by slo nee ?
Datum: 01. října 2009 19:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 AM neni omezeny obsahem takze muses mit treba hayabusu ale musi mit omezovac na 45
Datum: 01. října 2009 19:33
 Skupina AM opravňuje k řízení mopedů a malých motocyklů s maximální konstrukční rychlostí 45 km.h-1. Takže by to šlo ale počkal bych si na A1
Datum: 01. října 2009 19:25
 Můžeš. AM je omezený pouze 45 km/h. Nevim, kde seženeš 125, která bude mít v papírech 45km/h. Radši si rok počkej, nebo si kup babettu.
Datum: 01. října 2009 19:25
 NN
AM je proste 50 ccm a konstrukční rychlost do 45 Km/h.
Radši počkej a udělej si řidičak na 125,a nemusíš to škrtit.
Datum: 01. října 2009 18:48
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 sady se zminují do 45km/h nebo 50ccm tam je to slovo nebo takze neco z toho a kdyz budu mit 125ccm s omezovacem na 45km/h tak by to mohlo byt nee ?mohl by jsem jezdit ??
Datum: 01. října 2009 18:22
 caw SESO vim, ze toho mas moc, ale precijenom se zeptam, jestli by si mohl sehnat pist do čz 175/487 o prumeru 59,83mm ( proste 8. vybrus ) a pistnim cepem 16mm ? hledal jsem, ale nenasel. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 17:59
 jo a i kdyztak pistni krouzky dik
Datum: 01. října 2009 17:59
 zdarec, prosimvas jak vyndat loziska z leve poloviny u cz 175/477 ? jde to i bez pripravku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 17:54
Jméno: Petr
IP: uživatel7521
 A ještě bych se chtěl zeptat od kolikati můžu řídit motorku s obsahem 50ccm? Dik a zdravim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 18:11
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 nemela..musi!Takže chrcka od 15 nemužes je to na kkt..ale co nadělame..x)
Datum: 01. října 2009 18:11
 od 15 ale měla by mít konstrukční rychlost do 45km/h
Datum: 01. října 2009 17:47
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jaky tip svicky bresk si mam koupit na fichtl cup ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 18:55
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 N14C je studena svicka pro velke teploty. Fikusi, mas to neajke otocene. NGH B8S je jeji ekvivalent, ale vetsi vydrz sem u ni nezaznamenal...
Datum: 01. října 2009 18:55
 fikusi myslim ze je to obracene,14 je studena,ta se prohrejva hur nez treba 17
Datum: 01. října 2009 18:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak se 14. se to prehreje hnedka je to svicka do mrazu a 15 ta chyta i v mrazu i steplim motorem a 17. ta tetka chyta hodne spatnne doporucuju 15.
Datum: 01. října 2009 18:48
 n 14c nebo n 15c ale já bych si tam dal na fichtlcup rači NGK ty vydrží víc třeba B8HS
Datum: 01. října 2009 17:57
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
Datum: 01. října 2009 17:46
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Zdarec mám problém  měnil jsem lamelu a spadla mě otvorem na olej do motoru 6tka matička je to velkej problem?? mám strach aby se nedostala mezi zuby a něco se tam neposralo!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 23:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Mě tam spadla ségrovka a vytáhl jsem ji magnetickým šroubovákem, tobě by to taky tak mělo jít
Datum: 01. října 2009 23:52
 me se to stalo taky,spadla mi tam seegrovka
vyndal sem ji pres drat z autogenu ke kterymu sem prilozil magnet a ona zustala na tom dratu
Datum: 01. října 2009 17:54
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 Skus zobrat nejaky silny magnet, napr rotor, najprv vypusti olej, a tym magnetom tu matku pritiahnut ku otvoru a potom drotom ju vytiahnut...
Datum: 01. října 2009 17:54
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Fant to je dneska den na h**no spadne mě matička do motoru, rozleju si benzín, rozšlapnu si měrku na olej a roztrhnu si montérky!!
Datum: 01. října 2009 17:53
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Musíš tu matku nějak vyklepat nebo vyšťourat drátem.V žádným případě ji tam nenechávej,to je pak konec motoru!!!
Datum: 01. října 2009 17:48
 tak musis povolit pár šroubů a rozpulit motor jako já
Datum: 01. října 2009 17:45
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 No právě ten dekl sem měl sundanej když tam spadla a propadla až dovnitř!!
Datum: 01. října 2009 17:42
 sundej dekl a vyndej matku... delala by ti tam bugr
Datum: 01. října 2009 17:40
|



|