 Hoj, dneska jsem se jel projet a sem tam tu cuklo a zdálo se mi že mám menší výkon. Tak jsem kontroloval karbec - všechno čisté, benzínu dost. Výfuk a koleno taky čisté. A nějak mi to přestalo držet volnoběh za studena. Může mít na něco z toho vliv, že jsem přešel z oleje M2T na Super HP2 syntetiku ? A mohlo by to být tím že mám možná hodně oleje v benzínu ? Prosím poraďte co nejrychleji, díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 17:24
 jak si přešel z m2t na ůlešpí olej mohla se stát spousta věcí.. Mohly odejít gufera, mohl se rozdrolit karbon a tím pádem se dostat do ložisek a ty poškodit... Pravděpodobně bych to spojoval s tím olejem - osobně to vidím možná na ty gufera
Datum: 28. září 2009 17:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mrkni se na svicku a ten bordel v karbeci muze bejt tak zamaskovanej ze musis sundat karbec vse vyndat a prostrikat poradne jen pokud svicka je moc svetle hneda ale pokud je cerna tak to muze bejt svicka ja kdyz jsem mel bordel vkarbecu zamaskovanej tak za studena nedrzel volnobech par krat to hciplo kdyz uz to bylo tepli tak to jelo ale nemelo vykon a sem tam to povynechalo
Datum: 28. září 2009 17:15
 to Standa: je to polosyntetika, to denzileck: měl no
Datum: 28. září 2009 16:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To sis mel aspon ten M2T kabron vycistit
Datum: 28. září 2009 16:35
Jméno: standa
IP: uživatel7490
 nedrzi volnobeh za studena.......to dela slaba jiskra.....urcite koukni na svící,olej na tohle vliv nema......ale bacha!!!! polosyntetika je ok olej,ale plna syntetika je este vic na prd jak m2t....plna syntetika se v seriovym motoru sotva oddeli od smesi a pouze je motorem spalena a vytvari tvrdý karbon!!!
Datum: 28. září 2009 15:37
 S tím novým olejem 1:40 zhruba, ale na flašce je napsané 1:50 no dal jsem radši víc, je to blbost? A ještě mě napadlo jestli za ty problémy nemůže svíčka, dlouho jsem ji nekontroloval.
Datum: 28. září 2009 14:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a kolik ředíš?
Datum: 28. září 2009 14:15
|



|