Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mustafoooo
IP: uživatel4675
 Caute, kdyz jedu na mustangovy fakt z prutkyho kopce tak dam max 73km/h tachometrovejch. Do kopce taha krasne a po rovince 60km/h ale vy tady tvrdite ze ty orig tachometry ukazujou strasne blbe a tak se ptam jestly jste se taky setkaly s tim ze by tachometr ukazoval malo a nebo presne? Protoze uz jsem zkousel ale 3 tachometry a vsechny ukazovaly stejne ,tak jestly to nemuze byt snekem na zadnim kole ze by ukazoval jinak????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:41
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 zadnej origo tachometr neukazuje dobre.....minimalne je predsazenej,takze kdyz ukazuje 80,tak jedes treba 76........ta odchylka bejvá konstatní,pokud je jen rucicka predsazena.......ale pokud uz je treba unavene vratne pero rucicky,tak potom rychlost kecá dá se rici s chybou narustajici exponencialne.......asi jako kdyz mas jinou velikost kol,nez je predepsana.....auta kecaj este vic....ale u tech je to schvalne.....
Datum: 29. září 2009 22:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak to se mas kdyz ti to jede takhle pekne 84 ale s upravou 80 na fichtloj neni nic hroznyho pokud je vporadku vse tak to je jako na normani motorce to je jako v aute 90
Datum: 29. září 2009 20:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 me radar ukazuje po rovine 84 a gps 87 a rucicka je zasekla o konec tachace  na fichtla to neni spatny a to tam ma jemo 7 vybrus zvetsiny saci kanaly a vetsi difuzor v karburatoru . z kopce sem to nezkousel protoze se bojim na fichtlovi 80 je adrenalin jak v aute 300
Datum: 29. září 2009 20:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám zvláštní tachometr když jedu do 45 tak ukazuje dobře potom začne kecat a po rovině mi ukazuje kolem 75  a z kopce ta ručička zaleze přesně kolmo k řidítkům takže by to ukazovalo kolem 90 a to je pěkná blbost
Datum: 29. září 2009 19:51
 Čus,no takhle já jsem jel s fíkem 85 z kopce.Měřeno podle 3 tachometrú jeden je normal original pak je jeden z kola(přesně naměřen obvod kola) a pak přes GPS a všude něco kolem 80.......Takže nwm jakej co ukazuje přesně....
Datum: 29. září 2009 19:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me pionyr ukazuje dobre ty tabule s kamerama me ukazujou to sami ale ty bez kamer ukazujou nesmysli nebo min a jinak se starym fichtlem kterej byl v slusnym stavu jel 65 po rovine tocil slusne tahnul taky pekne docela ale tetka co mam go a mam jehli na pist cepu a liju tam castrol tak to jede porovine 70 a skopce bez problemu 80 na vic nemam tachak takze to radsi nepretacim ten fichtl je fakt zivej ale musi dost tocit yby tahnul prectich neraguje vydim to na novej karbec nebo podlozim valec pist nejde uplne na konec bocnich kanalu
Datum: 29. září 2009 19:30
Jméno: Šíma-Babitz
IP: uživatel7035
 Při mé cestě na slovensko kdy jsem projel několik vesnic s radary tak při 50km/h tachometrových tabule ukázala 45km/h, ale prý tabule mají o 3-5km ubráno
Datum: 29. září 2009 19:06
Jméno: davsonz232
IP: uživatel4126
 Zdarec, ja mam origo tachometr a max jsem s fichtlem dal 50 km/h na tachometru(je to strep uz to chce g.o.). A kdyz jsem si zapl gps na mobilu tak mi to ukazovalo 51 km/h
Datum: 29. září 2009 18:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 bejt tebou tak ho z kopce tak nepřetačim a myslim že tachače ukazují dobře
Datum: 29. září 2009 18:56
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,chci se zeptat na upravy čz 175/477,budu dělat renovaci tak chci i nejaké upravy,do vzhledu samozřejmě zasahovat nebudu,ten bude v origo stavu..jde mě o motor..jaký je nejvyšší výbrus a jaký to má pak oběm?a co by ste mi jinak poradili?díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 18:47
 Jestliže chceš originál stav, pak nic nedělej s motorem... Pak to není originál. Chceš li úpravy, pak vyleštit kanálky, ojnici, větší výbrus a tak.
Datum: 29. září 2009 18:47
 zdarec prosím vás kde bych mohl sehnat přední vydlice na pionýra potřebuju je
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:06
 napisal sem ti majl
Datum: 29. září 2009 20:06
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 u nas se ve zberne valej kazdou chvili naky vraky i celi pionyri jenze ty pionyry maj predrazeny a ty rami a tak se daj sehnat za par korun nebo vymenou za jiny zelezo
Datum: 29. září 2009 19:45
 Čus,já jedny doma mám,jestli máš zájem,napiš na email,nějak se domluvíme.
Datum: 29. září 2009 19:20
 zdarec...neviete nekdo aka je dlha ojnica z pioniera??potrebujem ju porovnat s tou co mam doma a motor budem pulit neskor a teraz zhanam diely do motora tak aby som vedel ci mam kupit novu alebo mozem pouzit tu co mam doma...pls. odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 21:41
 diik moc
Datum: 29. září 2009 21:41
Jméno: Horst
IP: uživatel7504
 Jestli máš průměr čepů 20 a 14 mm,tak délka v osách čepů je 100 mm.Délka výkovku je 128 mm.
Datum: 29. září 2009 21:32
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 Caute draci,tak dnes mi prisla zasielka z prednymi tlmicmi zo simsona,ale mam take obavy ze ten okular nieje zo simsona zda sa mi to byt take velke,hlavne ten krk riadenia,ale ked to vestko zoskladam tak ako je na fotke tak vsetko pasuje.Fotky tu : http://img44.imageshack.us/gal.php?g=dsc02387d.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:07
 Jestli seženeš takový závitník, tak by to nemusel bejt problém, ale jednodušší asi bude sehnat jiný brejle
Datum: 30. září 2009 20:07
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 Dííík a co myslite mohol by som to skratit a vyrezat novy zavit??alebo to nepojde?Poradte prosim.Skratit myslim tu trubku.
Datum: 30. září 2009 14:11
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Vypada to na bryle ze Simpla SR 50... Ty maj opravdu delsi krk.
Datum: 30. září 2009 6:24
 Myslím že to budou brejle (okuláry) ze simsona skůtra, měl sem ho a byl delší krk řízení
Datum: 29. září 2009 20:07
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 tu mas mail tommy11490@hotmail.com
a fakt o tom okulari nikto nic nevie?
Datum: 29. září 2009 19:05
 Cau, mohl bys my t´dát kontakt na tebe??
Datum: 29. září 2009 18:57
 Zdar borci, vejdou se hlavní a předlohová hřídel + kolečko s nábojem do kárterů z 05?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 no pokud myslis hridele z 21 tak ne......
Datum: 29. září 2009 22:30
 zdar draci JAk mám sundat u magneta rotor???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 17:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na pincku je rotor právě magneto.... a jinak vyšroubuješ vačku a našroubuješ šroub M8 a utahuješ...
Datum: 29. září 2009 17:42
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 zdravím!jak mam dat spojkovy tycinky do jawy 05?kratkou,kulicku a potom dlouhou?a jak dlouha ma bejt ta kratka tycinka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 16:22
 Zdravím mám asi blbej dotaz ale muzu dat na jawu mosquito motokufr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 16:21
 Zdravím, jak se sundává rotor zapalování z kliky u toho staršího typu zapalování z 05ky? Žádný stahovák nemám. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 18:57
 Nevim co to bylo doma sem neměl tak sem to sehnal od strejdu.
Datum: 29. září 2009 18:57
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 cus, mě se ješte nestalo že by se mi ulomil šroub, musíš používat ocelovej tvrdej šroub, žádnou měkotu
Datum: 29. září 2009 18:20
 Nooo já to dělal že sem tam dal 8 šroub utahovat a zlomil se mi.tak sem rotor vypáčil a ještě že ta klika byla zralá na výměnu jinak by to byla škoda
Datum: 29. září 2009 16:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyndáš vačku a našroubuješ tam šroub 8 a budeš furt utahovat
Datum: 29. září 2009 15:55
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-puleni-motoru.html je to popisane tu - Puleni motoru bod c.3. Pohladaj a najdes, sory ale nechce sa mi to pisat
Datum: 29. září 2009 15:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, am trochu divnej dotaz- pude mi zapojit moturek třeba z autička na baterky, na fichtlácký zapalko? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:58
Jméno: Horst
IP: uživatel7504
 Pájo,to chceš dělat na fíka elektroturbo ?
Datum: 29. září 2009 20:58
 kup si stříďák ze závodního rc auta.některý točí i přes 27 000 tis/ot. za min.ale stojej kolem 4 tisíc.
Datum: 29. září 2009 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo ted mě tak napadlo  proč tam chceš dát motorek?jestli si dostal nějaký nápad tak to napiš
Datum: 29. září 2009 19:59
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dik, ale apsolutně nevim jak bych to měl udělat
Datum: 29. září 2009 17:08
 Tak by tam pustil jenom jednu půlvlnu a přišel by o cca 50% napětí, buď hotovej usměrňovač nebo ze 4 diod udělat gretzův můstek (stačí napsat do wikipedie a schéma je na světě)
Datum: 29. září 2009 16:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co kdyby místo toho usměrnovače napojil seriově jednu diodu??
Datum: 29. září 2009 15:56
Datum: 29. září 2009 15:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a nevíš kde by se ten usměrnovač koupil? nebo z čeho by se dal použít?
Datum: 29. září 2009 15:50
 Fichtl má magneto. To dává střídavý proud. Takže bud sežeň motorek na střídavej proud(to by byl dost problém), nebo použij usměrňovač.
Datum: 29. září 2009 15:29
 Ahoj hoši, hele vejde se motor z babety 210 do babety 207? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 18:16
 neeeeeeee
Datum: 29. září 2009 18:16
Posl.aktualizace: 01. října 2009 18:10
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 ja som tuto upravu raz vyskusal ked som prehodil kolieska... do terenu je to urcite lepsie pretoze na tu dvojku to malo znatelne vacsiu silu a do jednotky som musel podratit fakt v strmom kopci... ale original je original
Datum: 01. října 2009 18:10
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Teda neslo ne slo
Datum: 29. září 2009 20:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Paja:nebo 9 z primaro,tomu se nevyrovna nic,neda s s nim rozjet aniz by to slo na zadni
Datum: 29. září 2009 20:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je uplne na nic na silnici ani n a teren uz vubec ne v terenu potrebujes mit vsecky rychlosti co nejbliz u sebe.
Datum: 29. září 2009 20:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 honza73- přesně tak
Datum: 29. září 2009 18:20
 jeto skoro k ničemu jestli chceš jezdit cross tak si radši kup 1O zub sekundární kolečko nebo větší rozetu
Datum: 29. září 2009 16:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já to mám přehozený a na tu dvojku to jede max 35 -40 a jezdím po silnicích tím pádem mě to pěkně se*e ale jestli budeš jezdit někde kros jenom 1-2 tak se ti to možná vyplatí ale tu 3 tam nikdy nedáš protože si jí to sotva vezme na silnici natož někde na louce
Datum: 29. září 2009 16:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nedelejto mel by si problem s trojkou protoze by to roztahla skopce po rovyne stezi
Datum: 29. září 2009 16:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nikdy bych to nedělal
Datum: 29. září 2009 14:41
 Zdarec lidi co rikate na jehlovy loziska ??? na cep ?? a na kliku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nezvoni
Datum: 29. září 2009 20:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 je super muzes mazat kvalitnim olejem bez problemu 1:50 a toci to mnohel vic tahne lip a uz mam najeto prez 3000 km bez problemu
Datum: 29. září 2009 19:55
 Mam taky jehlový, zatim pohoda žádný negativ a doufám že vydrží dlouho
Datum: 29. září 2009 15:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ne když chceš mít jehlový l. i nahoře u čepu tak musíš vyměnit ojnici
Datum: 29. září 2009 15:16
Jméno: icespoon12
IP: uživatel1216
 hele a ta horní CKR jehla pasuje normalne na kazdou ojnici s 14tkou cepem???
Datum: 29. září 2009 14:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 "na kliku" to asi myslíš dolní ojniční ložisko, to tam je a to horní tam mam, je bezva anestěžuju si určitě le lepšé než pouzdro
Datum: 29. září 2009 13:24
 Měl bych dotaz, když jsem registrovaný na fichtl krámku, kde tam si můžu přidat fotku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 16:38
 pod sekcí tunink mistr mas profil , na to kliknes a to uz si odvodis a vubec si to nemusis davat jako domovskou stránku
Datum: 29. září 2009 16:38
 musis si dat fichtl kramek jako domovskou stranku a potom se ti ukaze pod tom jak mas na vyber [tuning mistr,stk,atoskola,atd tak tam mas seznam profil kliknes na profil a vyplnis si to ulozis a pak si muzes zas dat jakou koliv stranku jako domovskou a furt to budes mit
Datum: 29. září 2009 14:37
Jméno: Petr
IP: uživatel1227
 Cus hosi nevite kde bych sehnal kit 80ccm na dandynu? Dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 18:54
 standa: na sachse se delal kit od Policny , 80ccm, 12PS/12000ot/min. ten motor s tim vydrzi max. 10tis. km (to mozna jeste prehanim) ... Petr: udelej mi nabidku a necham ti ho... ! Ale nepocitej s zadnou malou castkou...
Datum: 29. září 2009 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel7496
 koukni na scootland a nebo na scooter-tuning .......najdi si válce pro motor Minareli AM-4......pokud se teda jedna o Dandy s motorem Minareli.....o kitech na Sachsy nic nevim....
Datum: 29. září 2009 13:03
Jméno: Standa
IP: uživatel7496
Posl.aktualizace: 29. září 2009 12:15
 zdarec jasně pasuje to tam přesně já je tam mám je to věnečkový ložisko
Datum: 29. září 2009 12:15
 samořejmě že to tam pasuje normálně kuličky v kleci (věneček) ...
Datum: 29. září 2009 12:05
 Zdarec fichtlaři, vím, že to sem moc nepatří, ale chtěl bych se zeptat kdy a jak a který olej se vyměňuje olej do zadních tlumičů na simsona elektrika? (ty kratší) díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 10:28
 Zdravim vsechny nevite jakej je pro laika rozdil na motoru mezi jedno rychlostni a dvo rychlostni Babettou,, nakej viditelnej. Dikys\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:22
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Třeba u 1r.se na levý straně točí kolečko,u 2r je plastovej kryt. 1r má úzkou dlouhou nádrž až dolů, 2r širší asi
jenom do půlky.
Datum: 29. září 2009 22:22
 Motory od babety neznám, ale myslím že se Venca ptal na něco jiného
Datum: 29. září 2009 17:37
 jo jeden by to byl: babeta jedno rychlostní má jen jednu rychlost  . Ne vážně: jednorychlostní babeta využívá techniky rotační spojky a pevně daného převodu. Rozjezd je plynulý, ale nedojde k zařazení vyššího stupně. Výhoda je hlavně v kopcích, když dvourychlostní už nemůže tak jí strašně dlouho trvá než přeřadí, za to jednorychlostní tento problém nemá. Kamarád má dvourychlostní babetu. prý když už dvojka nemůže musí pustit plyn a opětovně přidat, aby to podřadilo. ale zase na rovince je dvourychlostní rychlejší. No vyber si. Já snad teďka domu dostanu jednorychlostní babetu. Mám fichtla, s tím jezdím do okolních měst a s babetou budu jezdit po městě. je to pohodlnější. Nemusíš řadit  . To je můj názor!
Datum: 29. září 2009 12:04
 Zdar drákulové  Můžete mi prosím informativně říct, na kolik shruba mě vyjde generálka motoru, když si ji budu dělat sám a budu chtít vyměnit ložiska, gufera, futra v převodovce a "jedničku" v převodovce a veškeré těsnění samozřejmě. Válec mám po výbrusu, takže bez toho....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 12:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to tam chceš dát ty futra z fichtlkrámku? to bych nedělal, jo a taky je musíš dát upravit nějakému soustružníkovi
Datum: 29. září 2009 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel7496
 tak este jinak....: Repas kliky včetně nové ojnice do 1000,-,loziska-gufera-tesneni 500,- ,futra v prevodovce +kolečko 200,- a asi bych udelal i primár a lamely 800,- .......tak vidíš........2500,- a teda je ta častka nadsazená......
Datum: 29. září 2009 9:49
Jméno: standa
IP: uživatel7490
 ja nevim,delal sem uz nekolik GO motoru a vzdy to vychazi okolo 3000,-.....nekdy 2500 nekdy 3500 nekdy 3000,-......jo zapomel si na repas kliky.....prvni co ti po vybrusu odejde je stara klika!!!
Datum: 28. září 2009 23:07
|



|