Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec...neviete nekdo aka je dlha ojnica z pioniera??potrebujem ju porovnat s tou co mam doma a motor budem pulit neskor a teraz zhanam diely do motora tak aby som vedel ci mam kupit novu alebo mozem pouzit tu co mam doma...pls. odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 21:41
 diik moc
Datum: 29. září 2009 21:41
Jméno: Horst
IP: uživatel7504
 Jestli máš průměr čepů 20 a 14 mm,tak délka v osách čepů je 100 mm.Délka výkovku je 128 mm.
Datum: 29. září 2009 21:32
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 Caute draci,tak dnes mi prisla zasielka z prednymi tlmicmi zo simsona,ale mam take obavy ze ten okular nieje zo simsona zda sa mi to byt take velke,hlavne ten krk riadenia,ale ked to vestko zoskladam tak ako je na fotke tak vsetko pasuje.Fotky tu : http://img44.imageshack.us/gal.php?g=dsc02387d.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:07
 Jestli seženeš takový závitník, tak by to nemusel bejt problém, ale jednodušší asi bude sehnat jiný brejle
Datum: 30. září 2009 20:07
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 Dííík a co myslite mohol by som to skratit a vyrezat novy zavit??alebo to nepojde?Poradte prosim.Skratit myslim tu trubku.
Datum: 30. září 2009 14:11
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Vypada to na bryle ze Simpla SR 50... Ty maj opravdu delsi krk.
Datum: 30. září 2009 6:24
 Myslím že to budou brejle (okuláry) ze simsona skůtra, měl sem ho a byl delší krk řízení
Datum: 29. září 2009 20:07
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 tu mas mail tommy11490@hotmail.com
a fakt o tom okulari nikto nic nevie?
Datum: 29. září 2009 19:05
 Cau, mohl bys my t´dát kontakt na tebe??
Datum: 29. září 2009 18:57
 Zdar borci, vejdou se hlavní a předlohová hřídel + kolečko s nábojem do kárterů z 05?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 no pokud myslis hridele z 21 tak ne......
Datum: 29. září 2009 22:30
 zdar draci JAk mám sundat u magneta rotor???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 17:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na pincku je rotor právě magneto.... a jinak vyšroubuješ vačku a našroubuješ šroub M8 a utahuješ...
Datum: 29. září 2009 17:42
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 zdravím!jak mam dat spojkovy tycinky do jawy 05?kratkou,kulicku a potom dlouhou?a jak dlouha ma bejt ta kratka tycinka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 16:22
 Zdravím mám asi blbej dotaz ale muzu dat na jawu mosquito motokufr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 16:21
 Zdravím, jak se sundává rotor zapalování z kliky u toho staršího typu zapalování z 05ky? Žádný stahovák nemám. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 18:57
 Nevim co to bylo doma sem neměl tak sem to sehnal od strejdu.
Datum: 29. září 2009 18:57
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 cus, mě se ješte nestalo že by se mi ulomil šroub, musíš používat ocelovej tvrdej šroub, žádnou měkotu
Datum: 29. září 2009 18:20
 Nooo já to dělal že sem tam dal 8 šroub utahovat a zlomil se mi.tak sem rotor vypáčil a ještě že ta klika byla zralá na výměnu jinak by to byla škoda
Datum: 29. září 2009 16:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyndáš vačku a našroubuješ tam šroub 8 a budeš furt utahovat
Datum: 29. září 2009 15:55
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-puleni-motoru.html je to popisane tu - Puleni motoru bod c.3. Pohladaj a najdes, sory ale nechce sa mi to pisat
Datum: 29. září 2009 15:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, am trochu divnej dotaz- pude mi zapojit moturek třeba z autička na baterky, na fichtlácký zapalko? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:58
Jméno: Horst
IP: uživatel7504
 Pájo,to chceš dělat na fíka elektroturbo ?
Datum: 29. září 2009 20:58
 kup si stříďák ze závodního rc auta.některý točí i přes 27 000 tis/ot. za min.ale stojej kolem 4 tisíc.
Datum: 29. září 2009 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo ted mě tak napadlo  proč tam chceš dát motorek?jestli si dostal nějaký nápad tak to napiš
Datum: 29. září 2009 19:59
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dik, ale apsolutně nevim jak bych to měl udělat
Datum: 29. září 2009 17:08
 Tak by tam pustil jenom jednu půlvlnu a přišel by o cca 50% napětí, buď hotovej usměrňovač nebo ze 4 diod udělat gretzův můstek (stačí napsat do wikipedie a schéma je na světě)
Datum: 29. září 2009 16:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co kdyby místo toho usměrnovače napojil seriově jednu diodu??
Datum: 29. září 2009 15:56
Datum: 29. září 2009 15:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a nevíš kde by se ten usměrnovač koupil? nebo z čeho by se dal použít?
Datum: 29. září 2009 15:50
 Fichtl má magneto. To dává střídavý proud. Takže bud sežeň motorek na střídavej proud(to by byl dost problém), nebo použij usměrňovač.
Datum: 29. září 2009 15:29
 Ahoj hoši, hele vejde se motor z babety 210 do babety 207? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 18:16
 neeeeeeee
Datum: 29. září 2009 18:16
Posl.aktualizace: 01. října 2009 18:10
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 ja som tuto upravu raz vyskusal ked som prehodil kolieska... do terenu je to urcite lepsie pretoze na tu dvojku to malo znatelne vacsiu silu a do jednotky som musel podratit fakt v strmom kopci... ale original je original
Datum: 01. října 2009 18:10
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Teda neslo ne slo
Datum: 29. září 2009 20:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Paja:nebo 9 z primaro,tomu se nevyrovna nic,neda s s nim rozjet aniz by to slo na zadni
Datum: 29. září 2009 20:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je uplne na nic na silnici ani n a teren uz vubec ne v terenu potrebujes mit vsecky rychlosti co nejbliz u sebe.
Datum: 29. září 2009 20:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 honza73- přesně tak
Datum: 29. září 2009 18:20
 jeto skoro k ničemu jestli chceš jezdit cross tak si radši kup 1O zub sekundární kolečko nebo větší rozetu
Datum: 29. září 2009 16:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já to mám přehozený a na tu dvojku to jede max 35 -40 a jezdím po silnicích tím pádem mě to pěkně se*e ale jestli budeš jezdit někde kros jenom 1-2 tak se ti to možná vyplatí ale tu 3 tam nikdy nedáš protože si jí to sotva vezme na silnici natož někde na louce
Datum: 29. září 2009 16:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nedelejto mel by si problem s trojkou protoze by to roztahla skopce po rovyne stezi
Datum: 29. září 2009 16:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nikdy bych to nedělal
Datum: 29. září 2009 14:41
 Zdarec lidi co rikate na jehlovy loziska ??? na cep ?? a na kliku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nezvoni
Datum: 29. září 2009 20:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 je super muzes mazat kvalitnim olejem bez problemu 1:50 a toci to mnohel vic tahne lip a uz mam najeto prez 3000 km bez problemu
Datum: 29. září 2009 19:55
 Mam taky jehlový, zatim pohoda žádný negativ a doufám že vydrží dlouho
Datum: 29. září 2009 15:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ne když chceš mít jehlový l. i nahoře u čepu tak musíš vyměnit ojnici
Datum: 29. září 2009 15:16
Jméno: icespoon12
IP: uživatel1216
 hele a ta horní CKR jehla pasuje normalne na kazdou ojnici s 14tkou cepem???
Datum: 29. září 2009 14:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 "na kliku" to asi myslíš dolní ojniční ložisko, to tam je a to horní tam mam, je bezva anestěžuju si určitě le lepšé než pouzdro
Datum: 29. září 2009 13:24
 Měl bych dotaz, když jsem registrovaný na fichtl krámku, kde tam si můžu přidat fotku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 16:38
 pod sekcí tunink mistr mas profil , na to kliknes a to uz si odvodis a vubec si to nemusis davat jako domovskou stránku
Datum: 29. září 2009 16:38
 musis si dat fichtl kramek jako domovskou stranku a potom se ti ukaze pod tom jak mas na vyber [tuning mistr,stk,atoskola,atd tak tam mas seznam profil kliknes na profil a vyplnis si to ulozis a pak si muzes zas dat jakou koliv stranku jako domovskou a furt to budes mit
Datum: 29. září 2009 14:37
Jméno: Petr
IP: uživatel1227
 Cus hosi nevite kde bych sehnal kit 80ccm na dandynu? Dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 18:54
 standa: na sachse se delal kit od Policny , 80ccm, 12PS/12000ot/min. ten motor s tim vydrzi max. 10tis. km (to mozna jeste prehanim) ... Petr: udelej mi nabidku a necham ti ho... ! Ale nepocitej s zadnou malou castkou...
Datum: 29. září 2009 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel7496
 koukni na scootland a nebo na scooter-tuning .......najdi si válce pro motor Minareli AM-4......pokud se teda jedna o Dandy s motorem Minareli.....o kitech na Sachsy nic nevim....
Datum: 29. září 2009 13:03
Jméno: Standa
IP: uživatel7496
Posl.aktualizace: 29. září 2009 12:15
 zdarec jasně pasuje to tam přesně já je tam mám je to věnečkový ložisko
Datum: 29. září 2009 12:15
 samořejmě že to tam pasuje normálně kuličky v kleci (věneček) ...
Datum: 29. září 2009 12:05
 Zdarec fichtlaři, vím, že to sem moc nepatří, ale chtěl bych se zeptat kdy a jak a který olej se vyměňuje olej do zadních tlumičů na simsona elektrika? (ty kratší) díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 10:28
 Zdravim vsechny nevite jakej je pro laika rozdil na motoru mezi jedno rychlostni a dvo rychlostni Babettou,, nakej viditelnej. Dikys\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:22
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Třeba u 1r.se na levý straně točí kolečko,u 2r je plastovej kryt. 1r má úzkou dlouhou nádrž až dolů, 2r širší asi
jenom do půlky.
Datum: 29. září 2009 22:22
 Motory od babety neznám, ale myslím že se Venca ptal na něco jiného
Datum: 29. září 2009 17:37
 jo jeden by to byl: babeta jedno rychlostní má jen jednu rychlost  . Ne vážně: jednorychlostní babeta využívá techniky rotační spojky a pevně daného převodu. Rozjezd je plynulý, ale nedojde k zařazení vyššího stupně. Výhoda je hlavně v kopcích, když dvourychlostní už nemůže tak jí strašně dlouho trvá než přeřadí, za to jednorychlostní tento problém nemá. Kamarád má dvourychlostní babetu. prý když už dvojka nemůže musí pustit plyn a opětovně přidat, aby to podřadilo. ale zase na rovince je dvourychlostní rychlejší. No vyber si. Já snad teďka domu dostanu jednorychlostní babetu. Mám fichtla, s tím jezdím do okolních měst a s babetou budu jezdit po městě. je to pohodlnější. Nemusíš řadit  . To je můj názor!
Datum: 29. září 2009 12:04
 Zdar drákulové  Můžete mi prosím informativně říct, na kolik shruba mě vyjde generálka motoru, když si ji budu dělat sám a budu chtít vyměnit ložiska, gufera, futra v převodovce a "jedničku" v převodovce a veškeré těsnění samozřejmě. Válec mám po výbrusu, takže bez toho....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 12:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to tam chceš dát ty futra z fichtlkrámku? to bych nedělal, jo a taky je musíš dát upravit nějakému soustružníkovi
Datum: 29. září 2009 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel7496
 tak este jinak....: Repas kliky včetně nové ojnice do 1000,-,loziska-gufera-tesneni 500,- ,futra v prevodovce +kolečko 200,- a asi bych udelal i primár a lamely 800,- .......tak vidíš........2500,- a teda je ta častka nadsazená......
Datum: 29. září 2009 9:49
Jméno: standa
IP: uživatel7490
 ja nevim,delal sem uz nekolik GO motoru a vzdy to vychazi okolo 3000,-.....nekdy 2500 nekdy 3500 nekdy 3000,-......jo zapomel si na repas kliky.....prvni co ti po vybrusu odejde je stara klika!!!
Datum: 28. září 2009 23:07
 Čus draci,mám dotaz,hádám se s bratrem kvuli svíčce NGK a BRISK.On říká že je lepší BRISK a já že je lepší NGK.PLs piště všichni váš názor dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 7:24
 zdarec já jezdím na ngk už 3 roky a zatím si nestěžuju chytá to dobře ,pěkně to spaluje doporučuji ti NGK B8HS je nej na leto
Datum: 30. září 2009 7:24
Jméno: Pan PUlic
IP: uživatel2141
 Uz sem to psal v jednom prispevku predtim, ale s NGk/Champion mam spis negativni zkusenosti. SOu haklivy na uliti... Briskam je tohle sumak. Navic 30kc oproti 150kc za defacto to samy...
Datum: 30. září 2009 6:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Obema dvema prez cunu  Zatim nejlepsi zkusenost mam z championem-cca 150 kc-mam to tam uz tak dlouho ze to mozna prirezlo k hlave
Datum: 29. září 2009 20:21
 ja teda jedine Brisk, nebo jeste lip Pal. S NGK mam spatny zkusenosti byla nachylnejsi k uliti a motorka mi s ni sla taknejak "tezkopadnejc". S Briskem/Palkou je to absolutne OK
Datum: 29. září 2009 15:26
 ase tu máme debatu o nesmrtelnosti chrousta!!! Je možná na místě se ptát, jestli je lepší BRISK nebo NGK, bavíme-li se o konkrétním typu svíček, které se srovnávat dají a mají být parametrově shodné, dá se řešit třeba výdrž materiálů, které jsou použity, ale obecně se dá říct, že ať tu svíčku vyrobí kdokoliv, musí dodržovat normy a předpisy - minimálně pro automobilový průmysl, tedy VDA6.1 a QS-9000 a v těch jsou jasně daný parametry výrobku. Takže závěr je ten, že pokud si koupíte super svíčku od NGK a potom ji nahradíte standardní svíčkou od BRISKu, bude brisk horší, ale stejně dopadnete, pokud tam namontujete NGK, který se dá taky použít, ale parametry bude o třídu níž, nebo bude mít nevyhovující vlastnosti, bude taky "horší", nežta , za kterou jste ji vyměnili..... Můj závěr zní, je to v podstatě jedno!
Datum: 29. září 2009 13:30
Jméno: martin
IP: uživatel7498
 Vydrž zaleží na nastavení smesi a na oleji,nkg sice vydrži trochu dele,ale lepší je koupit za stejnou cenu
dve brisky,ktere ti vydrží dele než jedna nkg.
Datum: 29. září 2009 13:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 NGK je kvalitnější a má větší výdž ale je tak 3krát dražší
Datum: 29. září 2009 12:13
Jméno: péro
IP: uživatel7375
 ngk má větší výdrž
Datum: 29. září 2009 8:07
 Bylo to tu už hodněkrát.
Je to skoro stejný.
Datum: 28. září 2009 22:38
 Ahoj, mám problém s babetou 207 vše je v pořádku je po GO ale! nejde nastartovat. Měřil jsem si proud , který jde z cívky přez káblik rovnou do tirystoru tam mi to hází až 8V jde do tirystoru ale tam se proud úplně ztratí. Tyristor mám úplně nový a už jsem fakt zoufalí nevím si rady. Vše je správně zapojené. Nemáte s tím někdo zkušenosti? prosím poraďte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 19:49
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 No tak já to mám zapojený podle dílenský příručky(origo ještě psaná slovensky) ale asi mi prodali blbý tyristor dal jsem to na reklamaci a čekám jak to dopadne
Datum: 04. října 2009 19:49
Jméno: BFU
IP: uživatel2437
 No já babetu nemám, jenom sem si myslel, že tam je magneto který dělá ST napětí.... asi to máš nějaký poladěný... radši někde upni schéma jak to máš vlastně zapojený.\r\nJo, multimetrem můžeš měřit volty ale to jednotka napětí a ne proudu... Já mám tyristorový zapalování na fichtloj (vše správně zapojený) a šlape jako hodinky...
Datum: 04. října 2009 16:01
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 Odky dává babetový alternátor střídavý proud ??? A multimetrem si můžu změřit i volty to snad ještě poznám !!!!
Datum: 03. října 2009 22:26
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To BFU.. a proč by tam jako to trafo mělo být? Jako konstruktér bych si pár stovek závitů navinul rovnou na pól magnetta a nepotřebuju vyrábět střídavejch 6V a pak je transformovat pomocí transformátorku ne?  Nepleť si pojmy s dojmy, jen proto že se to takhle bohužel obvykle řeší u pionýra  . Je to tak proto, že většina dřevních fušerů-elektroniků si neumí představit že by si navinula závity na prázdné jádro. Což je z mého pohledu elektronicky zatíženého člověka řešení ,,pravou nohou za levým uchem,,. Osobně bych trafo vynechal a navinul, jak jsem psal, si rovnou těch Tebou zmíněných 300V na zapalovacím pólu ne?  Takže abych se vrátil k té babetě... když odpojíš zapalko, měl by jsi na výstupu zapalovacího pólu naměřit pár stovek střídavejch voltů.. pokud ne, je šluslý zapalovací pól... pokud naměříš, tak je chyba v zapalovací elektronice...
Datum: 30. září 2009 21:28
Jméno: BFU
IP: uživatel7499
 no tak co já vim tak tam má bejt trafo který ti dělá z 6V nějakejch 300V, ale těžko ti poradit když nevim jak to máš zapojený....
Datum: 29. září 2009 13:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No já ti nevím co se dá na tomhle zapojení zkazit... Nevím jak je zapojené zapalko uvnitř, ale jak znám CDI z čínskejch motorek, tak tam je to tak že výstupní vinutí (ne snímač polohy kliky) generuje střídavé napětí, které ve finále nabíjí kapacitu CDI na až 300V. Tedy pokud tam máš 8V je to samozřejmě špatně, protože na nabíjecí kapacitě by mělo být nejméně pro uspokojivý chod 100V. Jenže to svým multimetrem nezměříš, na to potřebuješ osciloskop protože průběh nabíjení je tepavej a v průběhu otáčky a po zážehu se dynamicky mění. A musíš měřit na svorkách kondenzátoru a ne na vstupu zapalka. Jo a malej dovětek, když měříš proud měříš v A (ampérách), takže pokud ti tvůj multimetr ukazuje 8V neukazuje prioud nýbrž napětí
Datum: 29. září 2009 13:39
 * je to 210tka
Datum: 28. září 2009 21:18
 ahoj chtel bych se zeptat o kolik centimetru je větší roze 60 zubu oproti 55 zubu na pionira moc dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 20:41
|



|