Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Cau draci, jak se může projevit to když do benzínu toho oleje naleju víc než v daném poměru.Já tam totiž tedka daval kvalitnejsi olej a utoho by se mel asi zvysit poměr a ja ho tam dal asi vic a ted mě to huř startuje a občas se to pri nizkejch otackach pridusi a chcipne.Může to bejt tim ze je ho tam víc nez by melo?Díky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 20:55
Jméno: lukon4485
IP: uživatel1506
 Když ho dáš hodně bude to rozhodně víc kouřit a sníží se ti výkon. Avšak jiné komplikace nevylučuji. Záleží z jakého oleje jsi přešel na jaký. Když nesprávně změníš olej rozpustíš si karbony a zadřeš to. Např.u starého po minerálním nesmíš dát syntetiku. U nového zase naopak. Pokud použiješ olej 1:50 určitě ti to líp pojede ale zase bych z toho mel strach pokud na ojnici nemáš jehlové ložisko.
Datum: 02. září 2009 20:55
 Čau, Jak u sehe drží rozeta a náho tachometru aby se to neprotáčelo já ten spoj mám totiž uplně hladkej .
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 12:06
Jméno: alik
IP: uživatel5345
 musis to prejet nechtem jak je tam ta vazelina tok se to schova a nic nevidi a dej jak rika kolecko kus hrebeku a je to
Datum: 03. září 2009 12:06
 drzi to pres dva kolicky,rozmery sou myslim 5x3mm,nejsem si jistej,ale ve sneku na ne mas vybrani,to uvidis,ja je vyrabel ze zakalenyho hrebiku
Datum: 02. září 2009 21:00
 nevite kde bych sehnal cely pohon tachometru?(šneka)sesa ma totiz jenom vnitřek
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 21:03
 já ho mam jestli chces ta pis na muj mail-levně
Datum: 02. září 2009 21:03
 novy nikdo nedela,pouze vnitrky,tak jedine inzerce nebo burza...
Datum: 02. září 2009 20:59
 mam dotaz když chci odhlasit pionyra tak potrebuju k tomu i doklad o ekologicke likvidaci??????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 19:54
 ja bych ty papiry koupil
Datum: 06. října 2009 19:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo a jinak za tu likvidaci zaplatis 1000 Kc takze to radeji prodej ty papiry a este vydelas
Datum: 03. září 2009 18:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 neskousej to odhlasit nebo si te najdu ja bych ty papiry prednedavnem koupil nemoch jsem je sehnat ani pionyra s papirama a ty je chces zahodit normalne to prodej dej to treba na aukro nebo na inzeraty treba za 50 Kc nekdo bude rad ze je sezene jako ja
Datum: 03. září 2009 18:13
 vole TP prodej a nic na sebe nemusíš přepisovat.
Datum: 03. září 2009 17:31
 no dobre ale to fajn ze mi nikdo neodpovi
Datum: 02. září 2009 21:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty jsi vůl...
Datum: 02. září 2009 21:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty jsi vůl...\r\n
Datum: 02. září 2009 21:37
 ja jsem ho koupil jsem s nim spokojeny a chci ho jen na pole a proto ho nechci přepisovat protože bych do toho musel strkat dalsi penize,,,tak jsem se s prodavajicim domluvil že to odhlasííí tak se ptam at vim jestli mu to pujde
Datum: 02. září 2009 21:11
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no tak ho prodej!
Datum: 02. září 2009 21:04
 me se ho nechce prihlasovat na sebe at mam klid
Datum: 02. září 2009 20:50
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 presne!
Datum: 02. září 2009 20:38
 blbe ty papíry prodej...výš kolik lidí by se o ně popralo
Datum: 02. září 2009 20:32
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Zdarec fichtlaři nemá z vás někdo doma Hondu XL 125 Varadero? Jestli jo tak me pls napište zda má někde ukazatel paliva. Já nemůžu zjistit kde. dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 20:07
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Franc: A ty s tvým IQ myslím taky nikdy mít 125ku mít nebudeš protože neuděláš ani řidičák
Datum: 07. září 2009 20:07
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Fanc: ty se radši neozývej když tebe potahá i elektrický skůtr  A kdo tu říkal že ji mám. První si to pořádně přečti než sem něco napíšeš a nauč se pořádně psát. A bez vulgárních výrazů, jak jsem se dočetl z několika tvých dotazů.
Datum: 07. září 2009 20:03
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 ty tak máš 125 ty tak
Datum: 07. září 2009 19:59
Jméno: alik
IP: uživatel5345
 delal sem na tom autoskolu a ma to jen otackomer tacho,hodiny a teplotu ale palivomer to nema
Datum: 03. září 2009 12:09
 palivomer to myslim nema
Datum: 02. září 2009 20:59
 jakej ukazatel jako budik nebo co budik tam neni
Datum: 02. září 2009 20:37
 zdar, mám takový dotaz, když mám na jednom pincku napsané: TYP 220 tak je to co? jawa 20 nebo 21? Je z roku 1976. A kolik jich bylo asi vyrobeno? Mám tam výr. číslo 1 363 320 to je nějaké vysoké ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 21:04
 já si taky myslím že by to měla být 20, protože na webu jawa-50.cz se píše toto: (Od roku 1975) Změna značený všech motocyklů Jawa 50: 20, 21 Sport a 23 Mustang na 220.100, 221.100 a 223.200.
Datum: 02. září 2009 21:04
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jenco, 220 je prece jawa 20 ne? 221 je jawa 21.
Datum: 02. září 2009 20:39
 To je nové značení. Já mám taky typ 220 a je to 20.
Datum: 02. září 2009 20:38
Jméno: dachl
IP: uživatel720
 draku já mam to samý, mám 1411015, a je to 21
Datum: 02. září 2009 20:12
 To je najnovsi typ pionyra... vyzerá ako 21...
Datum: 02. září 2009 19:52
 Zdravim, mám problém, nechytá mi na nakopnutí, a když jede na volnoběh tak pochvílí začíná zhasínat, jinak na roztlačení jede skvěle. Nevíte v čem může být problém? Také by mě zajímalo zdali nevadí, že tam je brisk N15, čet sem že se má dávat 14 (ta 15 už je tam od minulýho majitele). Jinak taky, když se vyndá tak je celá černá a mastná , co to znamená? (leju tam Nat. 95 + M2T cca1:40) Mimochodem jedná se o Mustanga.
Předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 20:25
 naturál tomu vubec nevadi..  ...jezdím na nej uz dva roky...a má to s ním lepsi starty...jo M2T je hrozny...ja vim ze nekdo s tim maze ale neni nad nejakou polosyntetiku...bez koure a nezasrava se to tak...  ...jo jeste k tomu naturalu...mezi S91 a N95 je citelny rozdil a mozne poskozeni tak pro stare 4T napriklad motor Š 120...je to special kvuli aditivum na dosedy ventilovych sedel pac ty dosedy se bez tech sracek celkem nici....taky nechapu pri poctech aut typu 120 co jeste jezdi a oni chteji rusit special...no comment  tot vse
Datum: 02. září 2009 20:25
 N15 jsou v pohodě svíčky....ty tam patří, ale nemá se tam lít ani naturál ani M2T ....chtělo by to Speciál 91 a nějáký lepší olej....od toho máš zasranou tu svíčku....tu bych pořádně očistil drátěnou kefkou a zkusil bych to na ten speciál a lepší oil.....
Datum: 02. září 2009 20:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo a tu svicku mas spravnou 15 je idealni
Datum: 02. září 2009 19:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja vim cim to je ten samej problem mam ja de ti tam moc benzinu tej plisek na jehle o jednu drazku vejs pokud tam este naka je a jestli uz je plisek nejvejs tak mas ten samej problem co ja uz to nejde navic uchudit a tak chci skusit upilovat tu klembu u soupatka aby slo vic vzduchu musis tam pustit min benzinu a kdyz svicka bude porad cerna tak pust este min benalu a az bude mit cihlovou barvu tak OK
Datum: 02. září 2009 19:53
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 cau jak to je s komisarema ted jsem dal a kdyby dal za rok bude tam ten samej komisar ??? nebo se nak stridaj ??? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 21:02
 komisari bejval porad ty stejny,akorat jich obvykle bejva na urade vic,treba u nas sou 2 komisari,a zalezi kterej na tebe vyjde
Datum: 02. září 2009 21:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kdyz uz se bavime o otackomerech slysel sem neco o tackomeru kterej se zapojuje na svicku a je digitalni nevite neco o tom , kde se to da koupit dik .
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:05
Jméno: to je jedno
IP: uživatel6692
 http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html
Datum: 03. září 2009 20:05
 http://www.profisekacky.eu/zahradni-technika/sekacky/bubnove/prislusenstvi-2/pocitac-motohodin-a-otackomer
Datum: 02. září 2009 21:47
 http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-stage6-mini-multimeter/
Datum: 02. září 2009 19:40
 Čus tady máš stránku na ten otáčkoměr ,ale podle mě je to zbytečný jestli to chceš dát na normální starou motorku.
Datum: 02. září 2009 19:36
 otackomer se pripoji na VN kabel (omotanim) zakoupis ho v prislusenstvi k zahradni technice napriklad
Datum: 02. září 2009 19:01
 Zdar draci...prosím vás, jak by se dal zapojit na fíka otáčkoměr ze silnějších Jawek (350tek) ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 20:55
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 nevim jak to ma posledni 638-640 ale ty starsi to maj nahonem a to vazne neudelas
Datum: 02. září 2009 20:55
 Já bych dal na vačku u zapalování vše co je u třistapadesátky ale stejnak pochybuju ,že by to měřilo přesně.
Datum: 02. září 2009 19:47
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 Zdravím!chtel bych se zeptat jak by se dal na pionyra vyrobit otackomera kam ho pak zapojit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:37
Datum: 02. září 2009 18:37
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nevite nekdo co se stane kdyz u soupatky zvetsim tu klembu ze spoda?? de mi tam moc benalu a uz to nejde vic priskrtit u pionyra potrebuju tam dostat vic vzduchu nebo min benalu trysky jsem nesehnal a svickou to neni proste se dela karbon na svicce a je cerna jak bota studeny to nechce chytit jen svicistenou svickou
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 20:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 gufera jsou novy ,projistotu jsem je posunul este dal dovnitr tak aby nedrhly. Jehla je nejniz dal jsem uz i novou a vplisku drzi karbec jsem skousel jinej. Spuncochou jezdit nebudu to by odesel motor za chvili. prectich mam asi 1,6 ale zmensim ho je to liny do kopce a moc to toci. yslim ze tam olej netece sprevodovky to by to hulilo a ono to skoro nekouri porovine olej v prevodovce neubejva mam ho tam malinko vic ale uz asi povitek zboku je to od oleje. Motor je po GO. Tesneni mezi karterama papir zakoupeny tesneni.
Datum: 02. září 2009 20:01
 Máš jehlu co nejvíc dole?Jestli jo tak skus předstih!
Datum: 02. září 2009 18:49
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 a kdyz nenajdes tu pricinu, tak jezdi bez filtru, jenom s puncochou...to by urcite pomohlo.
Datum: 02. září 2009 18:39
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 gufera..de ti tam oil z popřevodovky...tim by to vysvětlilo tu svíčku a chytání....
Datum: 02. září 2009 18:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to uz jsem skousel mel jsem uplne malou hladinu a nepomahato akorat to vkopci vynechavalo hladinu mam jaka ma bejt
Datum: 02. září 2009 18:14
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 Skuz prihnout ten plisek v plovakovy komore.
Datum: 02. září 2009 18:10
 Hoši tam mám motor nově po GO. A jak mi ho jeden chlapík poslal, tak jsem ho hned zkoušel, a jiskru to háže i benál tam jde, páč při delším roztláčení kapal benzín i z výfuku. Jsem z toho na mrtvici pár tisíc to stálo a on nejede....co s tím prosím....
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 18:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me druhej fichtl dava strasne slaby a jedeto suprove zadnej problem ale ja myslim ze ti to netesni me to taky po GO chatlo jelo to a priste uz to jen chytlo chciplo a uz nic byl strzenej sroub na hlave a netesnilo to pod valcem potom
Datum: 03. září 2009 18:19
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 pokud vím,tak házelo ,ale slabou . Jaká je ta jiskra? Musí být jasně modrá a musí být slyšet,jak lupe .
Datum: 03. září 2009 14:48
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 Kondík? To by neházelo vůbec jiskru, ne?
Datum: 03. září 2009 14:23
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 co kondík ?
Datum: 02. září 2009 21:56
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 A další alternativa...? Nikoho už nic nenapadá?
Datum: 02. září 2009 19:44
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 nene zkoušel...  No tak to nevím jestli tesní...to by mohlo dělat že to vůbec ani na chvilku nenaskočí?? Ale když rikal že to jelo...sakra..
Datum: 02. září 2009 18:19
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 Svicku jsem taky samozřejmě zkoušel byla tam nová, ale ta háže strašně málo, tak jsem tam dal novou a háźe dobře ale furt to nejede je to uplně hluché  to on říkal že to zkoušel a jelo to. a myslím źe jo, protože svíčka vypadá že je uplně nová ale trošku jde vydět že na ní bylo trochu jezděné..
Datum: 02. září 2009 18:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 spis skousela!!? este me napada posledni vec jestli ti tesni karburator k valci
Datum: 02. září 2009 18:12
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 předstih,odtrh je ok, zkoušel jsem ho dát víc míň - nepomohlo.
Datum: 02. září 2009 18:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 je mozny ze dal spatne naky gufero a netesni jestli to byl nakej blbec nejlepsi by bylo to reklamovat. Svicku jsi skousel jinou vycistenou?
Datum: 02. září 2009 18:10
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 předstih,odtrh
Datum: 02. září 2009 18:07
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 to už jsem zkoušel jestli je dobře zašroubovaná hlava a je, ale mě to vůbec ani neblafne - no vlastně pár krát jo a pak to i pár krát pšouklo ne úplně střelilo, ale to jenom 1x pŕi delším roztláčení, benál mi neteče pod hlavou ani pod válcem..
Datum: 02. září 2009 18:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to se mi taky stalo nechal jsem zgeneralkovat motor pak jsem ho namontoval na ram chytil ale nak spatne pak uz nejel a byl strzenej zavit na hlave co drzi valec z hlavou tak to spravil a pak zase chvili jel a znova to nejelo on to spatne utesnil pod valcem a zespoda to bylo od benalu
Datum: 02. září 2009 17:56
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 jo, je to motor pionýr 555
Datum: 02. září 2009 17:50
Jméno: cezetar
IP: uživatel4675
 cau draci ,nevite jak zapojit otackomer ze škody 120 na čz 175/487?? Navody na internetu jsem nasel ,ale jsou na MZ a ta ma 12V ,ale ciza ma 6V tak by to slo nak udelat aby to ukazovalo?? Tu je odkaz http://mz.wu.cz/ Kazda rada vítana!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 14:13
 jj dik
Datum: 03. září 2009 14:13
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 spíš bych ti poslal přez mail komplet technickou dokumentaci o celé práci. Jinak na těch stránkách je všechno pěkně popsáno
Datum: 02. září 2009 21:38
Jméno: cezetar
IP: uživatel4675
 A mas ICQ??? Ze bys mi treba poradil jak to udelat?? Moje 426280729
Datum: 02. září 2009 21:28
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jenom bych doplnil,že sem elektroniku nedával do budíku (ikdyž by to tam nějak narvat šlo) ,ale do krabičky pod sedlo
Datum: 02. září 2009 20:56
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 funguje a mám kladívkové zapalování 6V . Upravit otáčkoměr PAL lze . Po dohodě s majitelem těch stránek a návrhu , jsem to dělal jako část ročníkové práce do školy a dělal sem to z otáčkoměru PAL .
Datum: 02. září 2009 20:52
 ale je to z otáčkoměru MERA LUMER, ten předělat jde. ale ten škodovácký PAL předělat nejde
Datum: 02. září 2009 19:46
Jméno: cezetar
IP: uživatel4675
 Tobe to funguje jo?? a mas kladivkovy zapalovani a 6 v elektroinstalaci?
Datum: 02. září 2009 19:44
Jméno: landis
IP: uživatel1525
Datum: 02. září 2009 19:11
 nepůjde. integrovaný obvod v něm funguje až od 9V, takže nic....
Datum: 02. září 2009 18:21
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Ahoj chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte kde se prodávájí náhradní díly na piaggio ciao mám ho doma ale nechce se mu jet. Má tento moped z Vás taky někdo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:06
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 JJ tata ho má ale zatim všechno co se posralo tak sme opravili bez potřeby kupovat neco novyho krome lanek takže obchod nevim.
Datum: 02. září 2009 18:06
Jméno: Lasty
IP: uživatel7257
 ahoj draci, chci se zeptat, jestli ma jawa 350/640 oddeleny mazani. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 20:54
 jak ktera,nektery meli nektery nemeli,ale vetsina nema
Datum: 02. září 2009 20:54
Jméno: petr
IP: uživatel7256
 Cau chtel bych se zepta, jaky je rozdil u dandy 50 silnejsi a slabsi v Kw-jak jsou zvyseny??? je tam nejaka jiny soucastka nebo si to muzu nejak zvetsit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 16:58
 slabsi 2,6kW , silnejsi 4,6kW , rozdil je akorat ve valci (kdyby nekdo chtel vyfotim mu je vedle sebe a uvidi)... Jinak pokud mas slabsi tak neupgraduj akorat ti rychleji odejde motor
Datum: 02. září 2009 16:58
 Zdra chci se zeptat lidí, který maj zkušenosti a mají cit pro motorky: mám fichtla papírovanýho a všechno. Prostě policajtům nevadí když jezdím. Mám řidičák A1 a jsem s fikem celkem spokojen. Problém je se spolehlivostí. bohužel s ním furt něco je. Každé 2 týdny něco opravuji, a to jsou poruchy které nezviním já svoji jízdou. Prostě technické potíže (nesvítí, věčně rozladěný předstih nebo co se stalo dnes zaseklá převodovka) A už mě to přestává bavit a tak se chci zeptat, co byste mi doporučili za stroj. Já už nechci žádnou padesátku ale něco lepšího. Zase aby to pasovalo na řidičák A1 a mělo to blinkry. A hlavně aby to bylo spolehlivější než fik a mělo to VYPLÉTANÁ KOLA. Takže žádný jawa robby 100. Nemusí to být motorka tuzemské značky jako je JAWA nebo ČZ ale i něco zahraničního. No prostě to abych s tím mohl denně jezdit do školy a nebylo by to zase tak poruchový. s cenou tak do 15000kč. Jasně můžu se podívat na motoinzerci atd... ale já chci znát váš názor který stroj byste mi doporučili! díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 10:20
Jméno: shocky
IP: uživatel7345
 no já jsem jel na svojem fíkovi z brna do prahy to je asi cca 600 km dal jsem to za celý den ale ten teda to rval... žádný problém.. nadmíru spokojen
Datum: 12. září 2009 10:20
Jméno: DANO
IP: uživatel7345
 no do školy ti stačí jawa dandy 125 a nebo aprilia 125 nebo yamaha tzr 125
Datum: 12. září 2009 10:17
 Stejně u japonce pravděpodobněi skončíš, čínu ani koreu a podobný bych nedoporučoval. 125tek je mraky třeba taková yamaha YBR 125, spolehlivý stroj, ale za 15 ji asi neseženeš...
Datum: 03. září 2009 17:02
 Hele kluci moc díky. Já právě mam fika 1975 typ 20. já jsem na něm začal jezdit ve 12. Od té doby byly pouze měněny lanka, kladívka, a spojka. jinak nic. On jezdil tři roky bez jakýchkoliv poruch a poslední rok se to prostě nejak sere. Teďka půjde na rozpůlení motoru, ložiska, gufera a automat který je asi taky špatný..... Já jsem opatrný jezdec, netočím to, řadím co možná nejjemněji, ale přesto se mi stalo, že se mi zasekl 3. převodový stupěň. Já právě už nejmíň 2 roky sním od čz 125. (té hranaté) Největší problém nejsou peníze, ale rodiče. Furt tvrdí, že od 18 stejně budu jezdit autem. Kdežto mě autem jezdit moc nebaví. Řídil jsem už cca 10 typů aut od docela sportovní po tereňáky a dokonce i HUMMER. Ovšem motorce se zatím nic nevyrovnalo. Snažím se rodičům vysvětlit, že čz 125/476 má vepředu dvouklíčkovou brzdu= lépe brzdí lepší podvozek a prostě všechno, při tom není zase o tolik rychlejší a silnější než fik. jsem z toho celkem pšatný. No držte mi palce. Teďka budu muset zase pár týdnů jezdit autobusem. Tak díky za rady.
Datum: 03. září 2009 15:56
 Po poctivý,ale fakt poctivý GO mám už skoro 4000 km bez poruchy.Jenom po jednom a půl roce vyměním brisku.A nikdy se nestalo,že bych nedojel dom.To mluví za sebe.JAWA21 1975
Když se to pořádně opraví a pěkně se o to stará,tak je to trvanlivý jako zahraniční motorky.Ty zahraniční se taky rozpadaj,ale pač je jich mnoho a různých,tak se o tom tolik nemluví.A krom toho,když se tam v nich něco posere,tak to člověk mnohdy ani doma nemůže zpravit.A to nemluvím o seřizovaní ventilů u 4T.
Datum: 03. září 2009 9:07
 tak jak rikaj kluci (krom fbk, k tomu za chvili), ta cz 125 (175) je vyborna, ty papiry se normalne menej abys na ni mohl litat...to fbk - japonec az nakonec, a uz vubec ne nejakou rejzi...fik je obecne spolehlivy stroj do jisteho roku, parezy, araby (ty extremne), 05 spolehlivost sama...20, 21 prvni generace velmi spolehlive, ruha generace (hlavne po roce 1977) je jaksi "odflakla", pod tim klecis a klecis ale taky se to da vychytat, to samy mustafy...bud rad ze nemas jawu 90, ty gdyz nevychytas secky, podotykam secky mouchy tak s ni bude vecne problem...sam se priznam ze nejvic se me sype moja posledni 21, pod tim klecim klidne i na vyjezdu, neni problem, na ceste na kolene spravim, dyt o oc jde, z toho 500km naprosto bez nejaky znamky poruchy, z toho pak zase tri veci najednou v kelu, ale patri to k tomu, mladej se na tom aspon nauci dovednosti a starej si ozivi funkci te a te soucastky a ozivi si mladi...
Datum: 02. září 2009 19:41
 V této cenové kategorii doporučuji ČZ 125 nebo 175 s papírama ze 125ky, ja mam taky 175ku a jsem s ní velmi spokojen!
Datum: 02. září 2009 18:55
 fbk, díky!
Datum: 02. září 2009 18:44
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 fichtl je spolehlivej!!!!!!!! ale musi bejt vporadku ja jsem se stim rok mordoval pak jsem nechal udelat GO doladil jsem par veci co se sralo a tetka uz jezdim vpoho 2000km bez problemu
Datum: 02. září 2009 18:04
 Spolehlivost je otázkou údržby. Že je ten tvůj nespolehlyvej, nemusí být tvoje vina, ale vina minulýho majtele. Jestli chceš nějaou 125 doporučil bych ti čezetu. Oproti cizím ti vyjde jak pořízení tak provoz levněji.
Datum: 02. září 2009 18:00
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
 Já na svého fichtla musím šáhnout každých tisíc kilometrů. Předstih a odtrh mi vydrží na správné hodnotě. Pořádám na něm i dlouhé trátě (200km) a bez problému. Jednoduše extrémně spolehlivý stroj!!
Datum: 02. září 2009 17:59
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 fbk:kdyz ses teda udelal z naky japonsky nebo odkad je to tvy debilni kawasaki tak by mi zajimalo co sem lezes!jestli sis nevsim tak je to fichtlkramek!ne kawasaki kramek!di do hajzlu radci!prej ze na ujeti policajtum staci...si rad ze udrzis moč a chtel bys ujizdet policajtum...
Datum: 02. září 2009 17:09
Jméno: fbk,
IP: uživatel5546
 ses fakt king ti verim..
Datum: 02. září 2009 17:08
 Debil se hnet pozná vid fbk,.Takový kreténa fakt miluju co si ze všeho dělají prdel a ještě nadávají dobrým motorkam.
Datum: 02. září 2009 16:54
 Já si v 16 ti koupím čz 125 nebo 175 přepsanou na 125 ale všechny fíky co mám si samozřejmě nechám  ....zatím jezdím na fíku a ten se holt opravovat musí, ale upřímě....to patří k jeho kouzlu....olej z výfuku, cigaretový papírek do zapalování kvůli věčně špatnému startování a podobně  na fíka nedám dopustit
Datum: 02. září 2009 16:53
Jméno: fbk,
IP: uživatel5546
 pry cz 175 , shit , prosimte y sracky sme anio netahej ,... kup si kawasaki ZX-9R ninja .. se na to kukni to aspon neco jede ...na ujeti policajtum staci a do skoly by mela taky stacit
Datum: 02. září 2009 16:45
 Já bych si koupil čz 175 a přepsanou na 125 na motoinzerci je jich takle přepsaných spousta a je to prej docela spolehlivý já si jí koupim v 16ti taky!A jinak fík je fík ten se opravovat musí a když se nic nemusí opravovat pak to stojí za prd(muj názor)
Datum: 02. září 2009 16:40
 ahoj hoši,co mám udělat s mojim fíkovcem,aby tolik nečudil,oleje tam leju málo,ale pořád to čudí,děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:07
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja jezdim na castrol 1:50 a skoro to nekouri jen v kopci kdyz drzim moc plynu ale de mi tam moc benzinu snazim se to uskrtit na min bak by nemel kourit skoro vubec svicka musi mit cihlovou barvu pokud je cerna tak musis dat plisek na jehle vejs aby tam slo min benzinu a motor to zvladnul spalit vsechno
Datum: 02. září 2009 18:07
 Jestli tam leješ m2t tak se nediv.to je pěkná sračka co čmudí furt at děláš cokoliva ještě to maže nahovno.
Datum: 02. září 2009 16:59
 Nebo máš špatné gufero a saje ti to Oil z převodovky a ten se pak pálí a pořádně čoudí....směs se šteluje tak že dáš jehlu v karburátoru na druhý zářez....
Datum: 02. září 2009 16:39
 a jak to mám naštelovat???(jawa 555)
Datum: 02. září 2009 16:24
Jméno: mustih
IP: uživatel5546
 moc velka smes
Datum: 02. září 2009 16:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kolik stoji stoji soupe do karburatoru jawa 23 . dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:12
Jméno: Ondrej
IP: uživatel7016
 stoji 56kc.... nedavno sem si ho kupoval
Datum: 02. září 2009 18:12
 Tak to už je lepší koupit kompletní karbec někde na netu
Datum: 02. září 2009 16:42
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 asi neco kolem 100 kč
Datum: 02. září 2009 16:25
|



|