Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Domte
IP: uživatel779
Posl.aktualizace: 04. září 2009 10:50
 nicasil je tenká vrstva velice tvrdého kovu nanesená na stěnách válce, používá se místo litinové vložky jako je u fíka. Časem se ale probrousí a je třeba její povrch obnovit
Datum: 04. září 2009 10:50
Jméno: alik
IP: uživatel5345
 nicasil nikl,cadmium,silicium
Datum: 04. září 2009 8:25
 nástřik na stěnách vložky ve válci.. vznika mensi trení.. najdeš to u ostrejch 125 a kubatur
Datum: 03. září 2009 22:14
 Draci o kolik mam snizit hlavu na fichtlu ?? aby to jelo lip a bylo ot ok ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 21:49
 bez jinych uprav to krome zvyseni kompresniho pomeru nic moc extra nedá...akorát se tím sere klikovka a cela ojnicni sada  ...ale jestli chces tak si ji nech stocit o 0,25-50mm...ae jak rikam...zbytecne nicis motor
Datum: 03. září 2009 21:49
 Čau draci.Měnil někdo z vás už dobíjení to relé u ČZ 174/477 ? Prý je to častá závada u těchto motorek.Tak se chcu zeptat co je na tom špatně že se to tak často kazí jestli to konstrukční řešení nebo jen ty staré relé ze sendesátých let pouze nejsou tak kvalitní.A když jste to vyměnili tak jestli byl svatý klid nebo za rok za 2 opět ten samý problém .Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 18:27
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 musíš dodržet aby si neodebíral dlouhodobě z dynama větší výkon,než těch 75W. Prostě pokud máš dynamo 6V/75W tak ti spotřebiče +10W zapalování nesmí dlouhodobě překračovat 75W. Pokud máš dynamo 55W tak ti nesmí spotřebiče se zapalování překročit těch 55W. Normálně tam dej předepsané žárovky a víc neřeš,to relé vydrží hodně  . Pokud ti to do teď jezdí,tak na to nesahej  .
Datum: 04. září 2009 18:27
 Jak jako přetěžovat?Čím to můžu přetěžovat tím že svítím nebo tím že jedu ve vysokých otáčkách?
Datum: 04. září 2009 17:44
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 ty stará 2cívková relé jsou kvalitní dost neboj. Na tom se nemá zkoro co zkazit ,ale za předpokladů,že ho nebudeš přetěžovat  . Nejčastěji odchází uhlíky
Datum: 04. září 2009 17:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nekvalitní? Tobě se zdá že když po více jak 30ti letech odejde rego že to je nekvalitní výrobek ?  Věř mi že současná moderní polovodičová rega si o tak dlouhé době funkčnosti můžou nechat jenom zdát
Datum: 04. září 2009 12:10
 Já když jsem si koupil svou ČZ tak tam bylo to staré relé a taky se mi neustále vybíjela baterka, zkoušel jsem různé možnosti vyměňoval jsem uhlíky, ale nikdy to nepomohlo až jsem narazil na tuto stránku http://cezeta175.borec.cz/ koupil jsem si dvojcívkové relé zapojil podle návodu na té stránce a od té doby se mi ani jednou nevybila
Datum: 03. září 2009 21:39
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 mě se furt serou uhlíky a tet se mi to vysralo celí (prej vodešli cívky) tak sem si koupil novej stator ale nemam čas ho tam dát ale stejnak z praktickejch důvodů (110W, žádný kladívka....) uvažuju o VAPE. Snad mi ho ježíšek nadělí
Datum: 03. září 2009 21:18
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 čus draci mam taky malý dotaz: Je lepší koupit novou klikovku nebo dat na repas tu starou? A jak to vyjde cenově?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel7278
 souhlas s pájou,pokud mas peknou starsi kliku,tak repas ojnice,pokud mas starou kliku orvanou se zmrvenejma hridelema,ktery jdou blbe do lozisek a trhaji gufera,tak nema vyznam ji repasovat
Datum: 04. září 2009 13:12
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli maš tu starou v dobrym stavu-nesešoupané ty postraní osy co jsou do ložisek a dobré setrváky tak bych ji dal na repas výde to levnějc
Datum: 03. září 2009 21:09
 Pěkně zdravím draci, vyměnil by někdo fichtla Jawa 21 po celkovém GO /jako nový/bez papírů za Pařeza Jawa 550 před GO /třeba také bez papírů/, ale ve stavu takovém, aby bylo možné ho dát do pojízdného stavu/nestojím jen o železo do sběru/, nejlépe ze severních čech, ale popřípadě i z jiné části naší republiky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:45
Jméno: Matej
IP: uživatel5311
 Zdar chlapi nevíte prosímvás někdo kde v okolí Opavy se dá nechat udělat výbrus na pionýra a kolik to asi tak stojí???? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 21:29
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 taky dobrej je Finstrle, mam od nej generalku na parezovskym motoru a dobry. Je v Krnove, kdyztak hledej moto-krnov v googlu, maj i e-shop.
Datum: 03. září 2009 21:29
Jméno: matej
IP: uživatel5311
 jj diky moc
Datum: 03. září 2009 20:59
 a stojí asi 300
Datum: 03. září 2009 20:57
 obráběcí dílna SMOLKA ulice na nivě opava
Datum: 03. září 2009 20:57
 je to normalne ze sa ojnica hybe s prava dolava a opacne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:46
 tak to asi preto mi klepe motor v stredne vysokyh otackach ze?
Datum: 03. září 2009 20:46
Jméno: Fogi
IP: uživatel7101
 Ojnice ma mit jen nepatrnou vuli.Kdyz se hybe uz cca 2-3 mm je treba koupit novou ojnicni sadu.a kdyz sundas kliku a prastis z vrchu do ojnice tak zacne zvonit-K.O
Datum: 03. září 2009 20:44
Jméno: george
IP: uživatel5844
 zdar draci, mam problem nedavno sem u fichtla seštiloval volnoběh známý mi poradil at tu pružinku utahnu co to de a pak o jednu a pul otacku povolim. Udelal jsem to a super, vše je ok, fíka můžu držet jen na spojce aniž bych přidával plyn jako dřív a nechcípne mi a chytá na 1. našlápnutí ale tak po půl hodině jízdy se to zahřeje a upadá to do malejch otáček a chcípá když zastavim. nevíte čim to ? motor mam z 555 pařeza. díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 11:17
Jméno: george
IP: uživatel7279
 ok díky za odpovědi dneska to seštylujuju znova po zahřátí motoru
jinak výbrus budu delat na podzim
Datum: 04. září 2009 11:17
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 To je tím, že máš štelovat volnoběh až po zahřátí motoru, takže ho zvětši a bude to OK.
Datum: 03. září 2009 21:28
Jméno: EMIL
IP: uživatel7271
 ten tvuj motor je je us vyhoneni ...to che dat novy vybrus valce koplet vsechno s tesnenim ...delalo mi to taky a pojede ti to lip...ale musi ho dobre zajet
Datum: 03. září 2009 20:29
 čus draci tak mám zajetej válec a mám najeto tak 900 plíšek mám na 3 zářezu ze zhora a žere to jak hovado tak se ptám kdy to přestane tolik žrát  .Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:25
 plíšek má být na druhém zářezu a já ho mám dokonce na prvním aby tam šlo míň benálu a víc vzduchu....
Datum: 03. září 2009 20:25
 Caw draci,tak se mi stava ze motor zacina min a min tahnout..tam kde sem jezdil vesele na trojku tak tam ted musim smutne na dvojku...nejvic to de videt kdyz to treba pred tim jede na plno 5 min bez prestavky.A ted to co chci vedet-znamena to,ze to mam dat na vybrus?Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 18:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Tak zatim dik,uvidim po zimnim puleni
Datum: 04. září 2009 18:19
Jméno: xxx
IP: uživatel6603
 hoj taky mi to totálně netáhlo. myslel jsem si že to chce výbrus, ale jak jsem to ze známým opravoval tak se přišlo na to že byla klika s mega vůlí .. takže sme nechali slisovat novou a teď ůplná paráda..
Datum: 03. září 2009 20:40
 Myslím, že mám podobný problém. Možná to bude vůle na klice nebo takového něco. Vidím to na půlení motoru a GO.
Datum: 03. září 2009 20:31
Jméno: Emil
IP: uživatel7271
 Urcite to ti potahne lip ..ale zezacatku ho ho musis dobre zajet a nehonit ho
Datum: 03. září 2009 20:30
 cus porsimvas nevite cimm to to je nalil jsem do benzinu moc oleje tak mi to nejelo vymenil jsem benzin vycistil karve vycistil svicku a na nohu to sice nenastartuje ale kdyz tlacim tak to proste jak kdyby to uz chtelo jet ale proste nenastartuje jen to proste z vyfuku kouri a dela to zvuk ze by se mu chtelo jet ale nejak jak kdyby vynechaval benzin..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:06
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 koukni na pistni krouzky
Datum: 03. září 2009 20:06
Jméno: viktor009
IP: uživatel7270
 taky semi to stalo tak sem prostě jezdil s kopca pořad do kola a tak po třech jízdách sem vždycky utřel svíčku a zase a zase dokud to nezačlo chytak a pak už to jelo dobře..
Datum: 03. září 2009 20:06
 Skus vydět svíčku jaká je. Jestli je zalitá tak ti tam nejde vzduch
Datum: 03. září 2009 19:49
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, prosim vas jenom o upresneni, jestli to chapu spravne : pri prvnim kvaltu jsou zacvaknuty do sebe dva pary kolecek 14-23, pri druhym kvaltu zacvaknuty kolecka 14-23 a 18-20 a pri tretim zadny? a jak je to pri neutralu? dik predem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 17:53
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 tak a jsem zmatenej...nemohl by mi nekdo vysvetlit ten princip? moznost puleni motoru nemam..
Datum: 04. září 2009 17:53
 ne za 2
Datum: 04. září 2009 7:01
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 03. září 2009 22:39
 asi si nerozumíme.hnací hřídel jeten co je na něm přišroubovaná spojka.Hnaný je ten na kterém je sekundární kolečko.ten 3 hřídel je předloha.hnací hřídel je na konci otočně v hnaném.jedno dvojkové kolo je na předloze adruhé je na hnací hř.při zařazení 3 spojíš hnací a hnaný hřídel dvojkovým kolem na hnacím hřídeli.je to tzv. přímý záběr.jestli jsi to ale neviděl otevřené tak se zbytečně namáhám
Datum: 03. září 2009 22:10
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 dik postule, chapu to ale proc se musi udelat ta zubova spojka? To se nemuze tocit hnaci hridel sama?
Datum: 03. září 2009 21:31
 při 3 propojíš hnací a hnaný hřídel prostřednictvím dvojkového kola které ffunguje jako zubová spojka a předloha se otáčí naprázdno.
Datum: 03. září 2009 21:16
 pri neutralu je to mezi  rpzdelej si motor a pochopis, jinak myslim ze to pises cca spravne ale z hlavy to presne nevim
Datum: 03. září 2009 20:29
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 zdar draci nemáte někdo jehlu do plováku u jawy 555 nikde ji nemužu sehnat!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 19:50
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 to teda nema! podivej se do katalogu. ja jsem s timhle mel hafo problemu, proste plovak s pevnou jehlou (aka plovak z kyvacky/panelky) tam nepatri protoze je s nim moc vysoka plovakova hladina. karburator Jikov 2914HZ (pionyr 555) ma specificky plovak, s volnou jehlou. a tu si myslim muzes koupit i tady kdyz je otevreno...
Datum: 03. září 2009 19:50
 555 ma jehlu napevno spojenou s plovakem,takze samotnou jehlu sezenes tesko,musis koupit nove plovak
Datum: 03. září 2009 19:47
 Zdar hele je možný že mám 7 pružin na fichtla na hřídel do motoru a všechny sou vytahaný? že vždycky když tu pružinu tam dám jak tam má bejt tak je startovycí segment uplně jinde než má bejt ??? pls odepište
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 21:11
 a segment naopak nemám protože sem ho čerstvě vytahl z motoru
Datum: 04. září 2009 21:11
 nn já mám rozebranejch 5 motorů jeden dělam na komplet go na mustafa a jeden motor na ukrajinu
Datum: 04. září 2009 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel7278
 co tak vim z fotek,tak caue ma Jawa 05 a tam je nakopavacka na takovym desetihranu a da se presazovat......tam bych spise hledal problem
Datum: 04. září 2009 8:56
 ¨fikusi to je naprostej nesmysl... motor se sklada tak ze to das proste k sobe, pak na hridel nasadis kopacku, povytahnes ven a otocis smerem jakym se nakopava, ono to tam zapadne... jiank problem na ktery se tu pta tkvi asi v tom, ze ma obracene nasazeny segment jak pise halda, musi smerovat zuby smerem k drazce pro klinek
Datum: 03. září 2009 20:28
 aha ja sem nevěděl že se to při skládání musí držet
Datum: 03. září 2009 19:39
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo spatne jsi to nasadil motor se sklada tocela blbe protoze nakopavacku musis drzet dolu napruzenou a dat kartery ksobe a pak teprve ji muzes pustit a mela by bejt kde ma pokud ne delas neco spatne
Datum: 03. září 2009 19:33
 asi máš ten segment spatne nasazenej na drázkách
Datum: 03. září 2009 19:11
 Máte někdo skušenosti s odlehčením orig kliky na fichtla.POtřebovat bych pár rad.Nejlépe napište svůj mail.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 9:00
Jméno: standa
IP: uživatel7278
 Do seriovky se klika stáčí maximalne na 90mm,do závodních speciálů 85-80mm,musis k tomu udelat duralovy a nebo hlinikovy vyplne do klikovy skrine a dát novou ojnici (CKR na jehlach)......doma na kolene to neudelas,klika je hrozne tvrdá.......samozrejmosti je ze se musi vhodne vyvazit a vycentrovat......
Datum: 04. září 2009 9:00
 Mě celkem baví takové vrtání v motoře a jeho upravování.Tak bych potřeboval něoho kdo mi jen poradí co a jak a zbytek si dopočítam a udělám.
Datum: 03. září 2009 19:31
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Nech si repasovat origo kliku,ale kup si ojnici na jehlach.pri repasu muzes rict na jakej prumer chces stocit setrvaky,ale je potreba to poradne omastit  neni to levna vec.Je kupa firem co to delaj ale doporucuju tk moto
Datum: 03. září 2009 19:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Vykasli se na to nebo si ji nech utocit u tk moto za 3200
Datum: 03. září 2009 19:21
 Cus csem pls nevite jak mam upravit fichtla do rychlosti a zaroven do sily?? pls ozvete se mi na mail rabalaje@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 19:40
 Svednout rychlost a sílu de jen nějakou úpravou v motoru (zvýšení výkonu) zpřevodování je vždy do síly nebo na rychlost a nebo standart to je ,řetězové kolečko -13/55 - rozeta
Datum: 03. září 2009 19:40
 cau draci pls nevite jak seridit predstih u simsona?? diky nejlepsi by bylo nejakej navod podrobnej treba z obrazkama dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 18:03
Datum: 30. září 2009 18:03
Jméno: Mirek
IP: uživatel5457
 Cau kluci, nevite proc nemuzu na mim simsonu s51 enduro predjet jawu mustang co ma kamarad??? ani na rovince a do kopce uz vubec nestiham zanim jet...ja se ho ptal co nanem delal a von ze jen kolecko prohodil nebo co... simsona tocim do sracek a porad me predbehne  , je nanem zabehnutej motor po GO takze by mel jet jak ma... ale porad ne a ne predbehnout,,,pomuzete prosim co stym udelat?? dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 9:06
Jméno: standa
IP: uživatel7278
 tak ja nevim co resite,dobre udelanej fichtl dával vzdycky s prehledem simsona,minimalne po rovine a z kopce..... ja mel vzdycky dobry fichtly a simsony sem predjizdel i s vyhrkanou 05 a to nektery simsony byli hodne luxusní a parádní kousky......taky mi za to nadavali  protoze do me ryli ze mam stary mrdky a ja jim rikal ze maj nemecky kurvy co blbyho fichtla neudelaj
Datum: 04. září 2009 9:06
 vysavač prodej kup si jawu.soused má electronika a když jede to je jako když masařky sedají na hovno.BZZZZ
Datum: 03. září 2009 21:10
 to je dobře že ten tvůj meseršmit dostává obklad od české mašinky.protože nejsem kolaborant nic ti neporadím.souhlas s crossem
Datum: 03. září 2009 21:06
 Nemáš toho símáká nějak předělanýho do síly(třeba velkou rozetu)? Já mam simsona, starýho rok výroby 1970 a dal jsem s nim každýho fichtla takže s51 by měla dát ještě líp
Datum: 03. září 2009 21:02
Jméno: Mirek
IP: uživatel5457
Datum: 03. září 2009 18:35
 Holt kamarád umí jezdit!
Datum: 03. září 2009 18:26
 Tak byly fichtly co jely ůplně na hovno a byly fichtly co jely jak něco,určitě líp než simál.Já bych řek že simál zas tak špatnej neni ale prostě mustoše co se povedly ny simálu v serii nedáš!
Datum: 03. září 2009 18:17
 vždyť psal. že má motor po GO.. ináč kdesi sem cetl, že simál když se zajede nejede tak dobre... až když má třeba tak přes 5 tisíc tak jezdí líp.. zejtra prijede kamos na simalu tak vam sem nastopro napisu
Datum: 03. září 2009 18:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kamos nebo spis byl kamos co ma simaka tak se mu uz 2 krat podelala elektryka to kupoval nakou ptakovinu za 1000 Kc  podruhy nevim ale zas jede lip nez fichtl
Datum: 03. září 2009 17:51
 Nebudte tak zlý!!!!Ja si myslim ze más treba vybehany valec nebo jenom spatne gufero a tahne vzduch!!!
Datum: 03. září 2009 17:48
Jméno: Mirek
IP: uživatel5457
 mozna mate pravdu  , ale me nekdo namluvil ze je simal lepsi jak mustang tak ja ho koupil
Datum: 03. září 2009 17:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 aspon vidis ze jawa je lespi jak ten tvuj fasisticky simal
Datum: 03. září 2009 17:41
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 nj...zlata jawa  simson je hnusnej nemeckej pekac  dobre ti tak
Datum: 03. září 2009 17:40
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 nj...zlata jawa  simson je hnusnej nemeckej pekac  dobre ti tak
Datum: 03. září 2009 17:40
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-vzduchovy-filtr-s6-48-kratky/ zdravim chci se zeptat co je na tech filtrech tak drahyho?ja teda nevim protoze tomu nerozumim...rad bych to vedel dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:52
 http://www.motokramek.cz/filtr-pionyr-simson/ ...tohle presne mám...ale pozor...jak tam pise ze to sedne na vsechny pio tak na plechovanou 20 a 21 to nesedne kvuli brichu...já sem ale koumák  a udelal sem si na to nasadu z novodurove trubky...jestli chces poslu ti foto...je to celkem levne reseni...nemusis davat vetsi trysku jak to vetsinou u molitanovych byva...nemusis to strikat zadnym olejem  lepsi zvuk atd jak uz sem rikal  ... klidne napis mail a ja ti to poslu
Datum: 03. září 2009 20:52
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 http://www.motokramek.cz/dily-tuning-zduchovy-filtr/ ty mas neco takovyho?
Datum: 03. září 2009 17:25
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 takze vlastne blbej valecek z molitanu,znacka a kus plechu?
Datum: 03. září 2009 17:22
 drahý je na nem hlavně ten propustny material (filtracni molitan)...a taky je to kvuli znacce...  ...nezapomen ze kdyby si ho chtel kupovat tak je jeste dobre nastrikat ho takovym olejem na molitanove filtry...pak to lip filtruje a nejde ti tam tolik bordelu  ...já osobně mám na svoji 20 osazeny filtr s drateno/bavlnenou vlozkou...lepsi zvuk...lip jde do otacek a vic zere
Datum: 03. září 2009 17:16
 čau, známý mi přivezl mustanga na zprovoznění, všechno jsem prošel rozebral vyčistil, jede suprově ale jediný problém je že nedrží volnoběh, chytá na nakopnutí, ale pokud hned nepřidám plyn tak chcípne, karbec a sání je čisté, štelovacím šroubkem volnoběhu to nejde vyladit, vůbec na to nemá vliv, pokud přidám po nastartování plyn a držím vyšší ale konstaní otáčky motor se po chvilce sám zadusí, jako bych plyn neměl. Musím pořád ubírat a přidávat plyn, jinak zdechne. Na silnici, pokud na něm jedu dá vpohodě 60km/h, ale jakmile zastavím a pustím plyn tak chcípne. Můj osobní tip je nějaká chyba v elektrice, ale jistru hází, svíce je nová, odtrh byl nastavený hodně, na 1mm, stáhnul jsem ho na 0,4 a žádný rozdíl, to samé předstih. Už fakt nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 18:33
 Whistler sám sis odpověděl a ještě udělej jak TI radí fíkus!
Datum: 03. září 2009 18:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ten karbec sundej rozeber a vsechny ty kanalky poradne vycisti ja to delam rozprasovacem na vodu nastavim proud napumpuju a pak to prostrikam a karbec je poradne vycistenej. V elektryce problem nehledej este by to mohlo bejt tim ze to nekde netesni a nebo ti tam jde moc benalu
Datum: 03. září 2009 18:03
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 ja by som povedal ze ti to niekde bere falosny vzduch, za hlavou, za valcom, pod karbecom ,nad kolenom.... ked to nastartuje tak to ziskava otacky vdaka tomu falosnemu vzduchu, teda sa neda ani dobre nastavit ,skus to poriadne pretesnit....
Datum: 03. září 2009 17:42
 šoupátko se šroubkem normálně zvedá, výsledek je akorát že po nastartování to vyletí do vyšších otáček(nasteveným šroubkem - přizvednuté šoupátko) a pak to zdechne stejně jako při normálním volnoběhu, trysky jsou OK, teď jsem zkusil trysky z jiného fíka(volnoběžnou) a udželo to volnoběh o chvilinku déle, nejspíš bude zanesený kanálek od volnoběžné trysky, večer na to mrknu. Díky za rady, v elektrice to nejspíš nebude, nemá to logiku. Bude to chyba volnoběžné trysky v karbecu, protože jakmile přidám plyn běží to na hlavní trysku OK
Datum: 03. září 2009 17:30
 podle me to bude tim ze je soupe v karburatoru uz vymlaceny o ten stelovaci sroube, tak se ten volnobeh pokus nastavit tim sroubkem co je na lanku (nad soupetem)
Datum: 03. září 2009 17:24
Jméno: awe
IP: uživatel7232
 ja bych to videl spis na karbec - neuchlastava se to? mas spravne trysky? kdo vi kdo s tim co delal pred tebou...
Datum: 03. září 2009 17:10
|



|