slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1596  1597  1598  1599  1600  1601  1602  1603  1604  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Draci co je nikasil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nicasil je tenká vrstva velice tvrdého kovu nanesená na stěnách válce, používá se místo litinové vložky jako je u fíka. Časem se ale probrousí a je třeba její povrch obnovit
 
 
Datum: 04. září 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: alik      IP: uživatel5345    
nicasil nikl,cadmium,silicium
 
 
Datum: 04. září 2009 8:25
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nástřik na stěnách vložky ve válci.. vznika mensi trení.. najdeš to u ostrejch 125 a kubatur
 
 
Datum: 03. září 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci o kolik mam snizit hlavu na fichtlu ?? aby to jelo lip a bylo ot ok ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez jinych uprav to krome zvyseni kompresniho pomeru nic moc extra nedá...akorát se tím sere klikovka a cela ojnicni sada:-)...ale jestli chces tak si ji nech stocit o 0,25-50mm...ae jak rikam...zbytecne nicis motor;-)
 
 
Datum: 03. září 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci.Měnil někdo z vás už dobíjení to relé u ČZ 174/477 ? Prý je to častá závada u těchto motorek.Tak se chcu zeptat co je na tom špatně že se to tak často kazí jestli to konstrukční řešení nebo jen ty staré relé ze sendesátých let pouze nejsou tak kvalitní.A když jste to vyměnili tak jestli byl svatý klid nebo za rok za 2 opět ten samý problém .Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
musíš dodržet aby si neodebíral dlouhodobě z dynama větší výkon,než těch 75W. Prostě pokud máš dynamo 6V/75W tak ti spotřebiče +10W zapalování nesmí dlouhodobě překračovat 75W. Pokud máš dynamo 55W tak ti nesmí spotřebiče se zapalování překročit těch 55W. Normálně tam dej předepsané žárovky a víc neřeš,to relé vydrží hodně :-) . Pokud ti to do teď jezdí,tak na to nesahej :-) .
 
 
Datum: 04. září 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak jako přetěžovat?Čím to můžu přetěžovat tím že svítím nebo tím že jedu ve vysokých otáčkách?
 
 
Datum: 04. září 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
ty stará 2cívková relé jsou kvalitní dost neboj. Na tom se nemá zkoro co zkazit ,ale za předpokladů,že ho nebudeš přetěžovat :-) . Nejčastěji odchází uhlíky :-)
 
 
Datum: 04. září 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nekvalitní? Tobě se zdá že když po více jak 30ti letech odejde rego že to je nekvalitní výrobek ? :-D Věř mi že současná moderní polovodičová rega si o tak dlouhé době funkčnosti můžou nechat jenom zdát :-D
 
 
Datum: 04. září 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já když jsem si koupil svou ČZ tak tam bylo to staré relé a taky se mi neustále vybíjela baterka, zkoušel jsem různé možnosti vyměňoval jsem uhlíky, ale nikdy to nepomohlo až jsem narazil na tuto stránku http://cezeta175.borec.cz/ koupil jsem si dvojcívkové relé zapojil podle návodu na té stránce a od té doby se mi ani jednou nevybila :-)
 
 
Datum: 03. září 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
mě se furt serou uhlíky a tet se mi to vysralo celí (prej vodešli cívky) tak sem si koupil novej stator ale nemam čas ho tam dát ale stejnak z praktickejch důvodů (110W, žádný kladívka....) uvažuju o VAPE. Snad mi ho ježíšek nadělí :-)
 
 
Datum: 03. září 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
čus draci mam taky malý dotaz: Je lepší koupit novou klikovku nebo dat na repas tu starou? A jak to vyjde cenově? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7278    
souhlas s pájou,pokud mas peknou starsi kliku,tak repas ojnice,pokud mas starou kliku orvanou se zmrvenejma hridelema,ktery jdou blbe do lozisek a trhaji gufera,tak nema vyznam ji repasovat
 
 
Datum: 04. září 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jestli maš tu starou v dobrym stavu-nesešoupané ty postraní osy co jsou do ložisek a dobré setrváky tak bych ji dal na repas výde to levnějc
 
 
Datum: 03. září 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Kodlas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pěkně zdravím draci, vyměnil by někdo fichtla Jawa 21 po celkovém GO /jako nový/bez papírů za Pařeza Jawa 550 před GO /třeba také bez papírů/, ale ve stavu takovém, aby bylo možné ho dát do pojízdného stavu/nestojím jen o železo do sběru/, nejlépe ze severních čech, ale popřípadě i z jiné části naší republiky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel5311    
Zdar chlapi nevíte prosímvás někdo kde v okolí Opavy se dá nechat udělat výbrus na pionýra a kolik to asi tak stojí???? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
taky dobrej je Finstrle, mam od nej generalku na parezovskym motoru a dobry. Je v Krnove, kdyztak hledej moto-krnov v googlu, maj i e-shop.
 
 
Datum: 03. září 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: matej      IP: uživatel5311    
jj diky moc
 
 
Datum: 03. září 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a stojí asi 300
 
 
Datum: 03. září 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obráběcí dílna SMOLKA ulice na nivě opava
 
 
Datum: 03. září 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7272    
je to normalne ze sa ojnica hybe s prava dolava a opacne?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7272    
tak to asi preto mi klepe motor v stredne vysokyh otackach ze?
 
 
Datum: 03. září 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel7101    
Ojnice ma mit jen nepatrnou vuli.Kdyz se hybe uz cca 2-3 mm je treba koupit novou ojnicni sadu.a kdyz sundas kliku a prastis z vrchu do ojnice tak zacne zvonit-K.O
 
 
Datum: 03. září 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel5844    
zdar draci, mam problem nedavno sem u fichtla seštiloval volnoběh známý mi poradil at tu pružinku utahnu co to de a pak o jednu a pul otacku povolim. Udelal jsem to a super, vše je ok, fíka můžu držet jen na spojce aniž bych přidával plyn jako dřív a nechcípne mi a chytá na 1. našlápnutí ale tak po půl hodině jízdy se to zahřeje a upadá to do malejch otáček a chcípá když zastavim. nevíte čim to ? motor mam z 555 pařeza. díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel7279    
ok díky za odpovědi dneska to seštylujuju znova po zahřátí motoru jinak výbrus budu delat na podzim
 
 
Datum: 04. září 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
To je tím, že máš štelovat volnoběh až po zahřátí motoru, takže ho zvětši a bude to OK.
 
 
Datum: 03. září 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: EMIL      IP: uživatel7271    
ten tvuj motor je je us vyhoneni ...to che dat novy vybrus valce koplet vsechno s tesnenim ...delalo mi to taky a pojede ti to lip...ale musi ho dobre zajet
 
 
Datum: 03. září 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci tak mám zajetej válec a mám najeto tak 900 plíšek mám na 3 zářezu ze zhora a žere to jak hovado tak se ptám kdy to přestane tolik žrát :-D.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plíšek má být na druhém zářezu a já ho mám dokonce na prvním aby tam šlo míň benálu a víc vzduchu....
 
 
Datum: 03. září 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caw draci,tak se mi stava ze motor zacina min a min tahnout..tam kde sem jezdil vesele na trojku tak tam ted musim smutne na dvojku...nejvic to de videt kdyz to treba pred tim jede na plno 5 min bez prestavky.A ted to co chci vedet-znamena to,ze to mam dat na vybrus?Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Tak zatim dik,uvidim po zimnim puleni:-D
 
 
Datum: 04. září 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel6603    
hoj taky mi to totálně netáhlo. myslel jsem si že to chce výbrus, ale jak jsem to ze známým opravoval tak se přišlo na to že byla klika s mega vůlí .. takže sme nechali slisovat novou a teď ůplná paráda..
 
 
Datum: 03. září 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že mám podobný problém. Možná to bude vůle na klice nebo takového něco. Vidím to na půlení motoru a GO.
 
 
Datum: 03. září 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Emil      IP: uživatel7271    
Urcite to ti potahne lip ..ale zezacatku ho ho musis dobre zajet a nehonit ho
 
 
Datum: 03. září 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus porsimvas nevite cimm to to je nalil jsem do benzinu moc oleje tak mi to nejelo vymenil jsem benzin vycistil karve vycistil svicku a na nohu to sice nenastartuje ale kdyz tlacim tak to proste jak kdyby to uz chtelo jet ale proste nenastartuje jen to proste z vyfuku kouri a dela to zvuk ze by se mu chtelo jet ale nejak jak kdyby vynechaval benzin.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Grik      IP: uživatel692    
koukni na pistni krouzky
 
 
Datum: 03. září 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel7270    
taky semi to stalo tak sem prostě jezdil s kopca pořad do kola a tak po třech jízdách sem vždycky utřel svíčku a zase a zase dokud to nezačlo chytak a pak už to jelo dobře..
 
 
Datum: 03. září 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skus vydět svíčku jaká je. Jestli je zalitá tak ti tam nejde vzduch
 
 
Datum: 03. září 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, prosim vas jenom o upresneni, jestli to chapu spravne : pri prvnim kvaltu jsou zacvaknuty do sebe dva pary kolecek 14-23, pri druhym kvaltu zacvaknuty kolecka 14-23 a 18-20 a pri tretim zadny? a jak je to pri neutralu? dik predem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
tak a jsem zmatenej...nemohl by mi nekdo vysvetlit ten princip? moznost puleni motoru nemam..
 
 
Datum: 04. září 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne za 2
 
 
Datum: 04. září 2009 7:01
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no vypada to takhle za 3., ne ? http://yfrog.com/70prevodj
 
 
Datum: 03. září 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi si nerozumíme.hnací hřídel jeten co je na něm přišroubovaná spojka.Hnaný je ten na kterém je sekundární kolečko.ten 3 hřídel je předloha.hnací hřídel je na konci otočně v hnaném.jedno dvojkové kolo je na předloze adruhé je na hnací hř.při zařazení 3 spojíš hnací a hnaný hřídel dvojkovým kolem na hnacím hřídeli.je to tzv. přímý záběr.jestli jsi to ale neviděl otevřené tak se zbytečně namáhám
 
 
Datum: 03. září 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
dik postule, chapu to ale proc se musi udelat ta zubova spojka? To se nemuze tocit hnaci hridel sama?
 
 
Datum: 03. září 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při 3 propojíš hnací a hnaný hřídel prostřednictvím dvojkového kola které ffunguje jako zubová spojka a předloha se otáčí naprázdno.
 
 
Datum: 03. září 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pri neutralu je to mezi :-) rpzdelej si motor a pochopis, jinak myslim ze to pises cca spravne ale z hlavy to presne nevim
 
 
Datum: 03. září 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
zdar draci nemáte někdo jehlu do plováku u jawy 555 nikde ji nemužu sehnat!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
to teda nema! podivej se do katalogu. ja jsem s timhle mel hafo problemu, proste plovak s pevnou jehlou (aka plovak z kyvacky/panelky) tam nepatri protoze je s nim moc vysoka plovakova hladina. karburator Jikov 2914HZ (pionyr 555) ma specificky plovak, s volnou jehlou. a tu si myslim muzes koupit i tady kdyz je otevreno...
 
 
Datum: 03. září 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
555 ma jehlu napevno spojenou s plovakem,takze samotnou jehlu sezenes tesko,musis koupit nove plovak
 
 
Datum: 03. září 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hele je možný že mám 7 pružin na fichtla na hřídel do motoru a všechny sou vytahaný? že vždycky když tu pružinu tam dám jak tam má bejt tak je startovycí segment uplně jinde než má bejt ??? pls odepište odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a segment naopak nemám protože sem ho čerstvě vytahl z motoru
 
 
Datum: 04. září 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn já mám rozebranejch 5 motorů jeden dělam na komplet go na mustafa a jeden motor na ukrajinu
 
 
Datum: 04. září 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7278    
co tak vim z fotek,tak caue ma Jawa 05 a tam je nakopavacka na takovym desetihranu a da se presazovat......tam bych spise hledal problem
 
 
Datum: 04. září 2009 8:56
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨fikusi to je naprostej nesmysl... motor se sklada tak ze to das proste k sobe, pak na hridel nasadis kopacku, povytahnes ven a otocis smerem jakym se nakopava, ono to tam zapadne... jiank problem na ktery se tu pta tkvi asi v tom, ze ma obracene nasazeny segment jak pise halda, musi smerovat zuby smerem k drazce pro klinek
 
 
Datum: 03. září 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha ja sem nevěděl že se to při skládání musí držet
 
 
Datum: 03. září 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jo spatne jsi to nasadil motor se sklada tocela blbe protoze nakopavacku musis drzet dolu napruzenou a dat kartery ksobe a pak teprve ji muzes pustit a mela by bejt kde ma pokud ne delas neco spatne
 
 
Datum: 03. září 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi máš ten segment spatne nasazenej na drázkách
 
 
Datum: 03. září 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máte někdo skušenosti s odlehčením orig kliky na fichtla.POtřebovat bych pár rad.Nejlépe napište svůj mail.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 9:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7278    
Do seriovky se klika stáčí maximalne na 90mm,do závodních speciálů 85-80mm,musis k tomu udelat duralovy a nebo hlinikovy vyplne do klikovy skrine a dát novou ojnici (CKR na jehlach)......doma na kolene to neudelas,klika je hrozne tvrdá.......samozrejmosti je ze se musi vhodne vyvazit a vycentrovat......
 
 
Datum: 04. září 2009 9:00
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě celkem baví takové vrtání v motoře a jeho upravování.Tak bych potřeboval něoho kdo mi jen poradí co a jak a zbytek si dopočítam a udělám.
 
 
Datum: 03. září 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Nech si repasovat origo kliku,ale kup si ojnici na jehlach.pri repasu muzes rict na jakej prumer chces stocit setrvaky,ale je potreba to poradne omastit:-)neni to levna vec.Je kupa firem co to delaj ale doporucuju tk moto
 
 
Datum: 03. září 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Vykasli se na to nebo si ji nech utocit u tk moto za 3200
 
 
Datum: 03. září 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: rumbum      E-mail:      IP: uživatel7269    
Cus csem pls nevite jak mam upravit fichtla do rychlosti a zaroven do sily?? pls ozvete se mi na mail rabalaje@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svednout rychlost a sílu de jen nějakou úpravou v motoru (zvýšení výkonu) zpřevodování je vždy do síly nebo na rychlost a nebo standart to je ,řetězové kolečko -13/55 - rozeta
 
 
Datum: 03. září 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci pls nevite jak seridit predstih u simsona?? diky nejlepsi by bylo nejakej navod podrobnej treba z obrazkama dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: Hojas      E-mail:      IP: uživatel7509    
No nejlepší by bylo kdybys to seřídil kladivem,ale už tím větším.Jinak tady máš obrázek týpka co to spravuje ;-) http://joerenzetti.net/ChuckyMad.jpg
 
 
Datum: 30. září 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel5457    
Cau kluci, nevite proc nemuzu na mim simsonu s51 enduro predjet jawu mustang co ma kamarad??? ani na rovince a do kopce uz vubec nestiham zanim jet...ja se ho ptal co nanem delal a von ze jen kolecko prohodil nebo co... simsona tocim do sracek a porad me predbehne :-( , je nanem zabehnutej motor po GO takze by mel jet jak ma... ale porad ne a ne predbehnout,,,pomuzete prosim co stym udelat?? dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 9:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7278    
tak ja nevim co resite,dobre udelanej fichtl dával vzdycky s prehledem simsona,minimalne po rovine a z kopce..... ja mel vzdycky dobry fichtly a simsony sem predjizdel i s vyhrkanou 05 a to nektery simsony byli hodne luxusní a parádní kousky......taky mi za to nadavali:-D protoze do me ryli ze mam stary mrdky a ja jim rikal ze maj nemecky kurvy co blbyho fichtla neudelaj:-D
 
 
Datum: 04. září 2009 9:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysavač prodej kup si jawu.soused má electronika a když jede to je jako když masařky sedají na hovno.BZZZZ
 
 
Datum: 03. září 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je dobře že ten tvůj meseršmit dostává obklad od české mašinky.protože nejsem kolaborant nic ti neporadím.souhlas s crossem
 
 
Datum: 03. září 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš toho símáká nějak předělanýho do síly(třeba velkou rozetu)? Já mam simsona, starýho rok výroby 1970 a dal jsem s nim každýho fichtla takže s51 by měla dát ještě líp :-)
 
 
Datum: 03. září 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel5457    
ja nevim proc ale kdyz se vedle sebe rozjizdime, tak ja dam plnej kotel 1,2 a von ma porad jednicku a jede vedle me na jednicke, zaradi 2ku ja 3ku a je predemnou , vysplham se ke 4 , von zaradi 3ku a sem nahranej ,muzu tocit jak chci jeho ani neni slyset a jede mu to lip ,, no neda se nic delat, chtelo by to jen jezdit jeste nejakej ten kilometr a jak tady rikate doufam ze pojede lip :-D :-)
 
 
Datum: 03. září 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Holt kamarád umí jezdit!
 
 
Datum: 03. září 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak byly fichtly co jely ůplně na hovno a byly fichtly co jely jak něco,určitě líp než simál.Já bych řek že simál zas tak špatnej neni ale prostě mustoše co se povedly ny simálu v serii nedáš!
 
 
Datum: 03. září 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vždyť psal. že má motor po GO.. ináč kdesi sem cetl, že simál když se zajede nejede tak dobre... až když má třeba tak přes 5 tisíc tak jezdí líp.. zejtra prijede kamos na simalu tak vam sem nastopro napisu :-D
 
 
Datum: 03. září 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kamos nebo spis byl kamos co ma simaka tak se mu uz 2 krat podelala elektryka to kupoval nakou ptakovinu za 1000 Kc :-) podruhy nevim ale zas jede lip nez fichtl
 
 
Datum: 03. září 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebudte tak zlý!!!!Ja si myslim ze más treba vybehany valec nebo jenom spatne gufero a tahne vzduch!!!
 
 
Datum: 03. září 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel5457    
mozna mate pravdu :-D , ale me nekdo namluvil ze je simal lepsi jak mustang tak ja ho koupil :-D
 
 
Datum: 03. září 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
aspon vidis ze jawa je lespi jak ten tvuj fasisticky simal :-D
 
 
Datum: 03. září 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel5908    
nj...zlata jawa:-Dsimson je hnusnej nemeckej pekac:-Ddobre ti tak
 
 
Datum: 03. září 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel5908    
nj...zlata jawa:-Dsimson je hnusnej nemeckej pekac:-Ddobre ti tak
 
 
Datum: 03. září 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-vzduchovy-filtr-s6-48-kratky/ zdravim chci se zeptat co je na tech filtrech tak drahyho?ja teda nevim protoze tomu nerozumim...rad bych to vedel dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motokramek.cz/filtr-pionyr-simson/ ...tohle presne mám...ale pozor...jak tam pise ze to sedne na vsechny pio tak na plechovanou 20 a 21 to nesedne kvuli brichu...já sem ale koumák:-Da udelal sem si na to nasadu z novodurove trubky...jestli chces poslu ti foto...je to celkem levne reseni...nemusis davat vetsi trysku jak to vetsinou u molitanovych byva...nemusis to strikat zadnym olejem:-)lepsi zvuk atd jak uz sem rikal:-)... klidne napis mail a ja ti to poslu :-)
 
 
Datum: 03. září 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
http://www.motokramek.cz/dily-tuning-zduchovy-filtr/ ty mas neco takovyho?
 
 
Datum: 03. září 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
takze vlastne blbej valecek z molitanu,znacka a kus plechu?
 
 
Datum: 03. září 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drahý je na nem hlavně ten propustny material (filtracni molitan)...a taky je to kvuli znacce...:-)...nezapomen ze kdyby si ho chtel kupovat tak je jeste dobre nastrikat ho takovym olejem na molitanove filtry...pak to lip filtruje a nejde ti tam tolik bordelu:-)...já osobně mám na svoji 20 osazeny filtr s drateno/bavlnenou vlozkou...lepsi zvuk...lip jde do otacek a vic zere:-D
 
 
Datum: 03. září 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, známý mi přivezl mustanga na zprovoznění, všechno jsem prošel rozebral vyčistil, jede suprově ale jediný problém je že nedrží volnoběh, chytá na nakopnutí, ale pokud hned nepřidám plyn tak chcípne, karbec a sání je čisté, štelovacím šroubkem volnoběhu to nejde vyladit, vůbec na to nemá vliv, pokud přidám po nastartování plyn a držím vyšší ale konstaní otáčky motor se po chvilce sám zadusí, jako bych plyn neměl. Musím pořád ubírat a přidávat plyn, jinak zdechne. Na silnici, pokud na něm jedu dá vpohodě 60km/h, ale jakmile zastavím a pustím plyn tak chcípne. Můj osobní tip je nějaká chyba v elektrice, ale jistru hází, svíce je nová, odtrh byl nastavený hodně, na 1mm, stáhnul jsem ho na 0,4 a žádný rozdíl, to samé předstih. Už fakt nevím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Whistler sám sis odpověděl a ještě udělej jak TI radí fíkus!
 
 
Datum: 03. září 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ten karbec sundej rozeber a vsechny ty kanalky poradne vycisti ja to delam rozprasovacem na vodu nastavim proud napumpuju a pak to prostrikam a karbec je poradne vycistenej. V elektryce problem nehledej este by to mohlo bejt tim ze to nekde netesni a nebo ti tam jde moc benalu
 
 
Datum: 03. září 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK      IP: uživatel5457    
ja by som povedal ze ti to niekde bere falosny vzduch, za hlavou, za valcom, pod karbecom ,nad kolenom.... ked to nastartuje tak to ziskava otacky vdaka tomu falosnemu vzduchu, teda sa neda ani dobre nastavit ,skus to poriadne pretesnit.... :-)
 
 
Datum: 03. září 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šoupátko se šroubkem normálně zvedá, výsledek je akorát že po nastartování to vyletí do vyšších otáček(nasteveným šroubkem - přizvednuté šoupátko) a pak to zdechne stejně jako při normálním volnoběhu, trysky jsou OK, teď jsem zkusil trysky z jiného fíka(volnoběžnou) a udželo to volnoběh o chvilinku déle, nejspíš bude zanesený kanálek od volnoběžné trysky, večer na to mrknu. Díky za rady, v elektrice to nejspíš nebude, nemá to logiku. Bude to chyba volnoběžné trysky v karbecu, protože jakmile přidám plyn běží to na hlavní trysku OK
 
 
Datum: 03. září 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
podle me to bude tim ze je soupe v karburatoru uz vymlaceny o ten stelovaci sroube, tak se ten volnobeh pokus nastavit tim sroubkem co je na lanku (nad soupetem)
 
 
Datum: 03. září 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: awe      IP: uživatel7232    
ja bych to videl spis na karbec - neuchlastava se to? mas spravne trysky? kdo vi kdo s tim co delal pred tebou...
 
 
Datum: 03. září 2009 17:10
 
<  1596  1597  1598  1599  1600  1601  1602  1603  1604  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 20:40:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu