slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1599  1600  1601  1602  1603  1604  1605  1606  1607  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdra chci se zeptat lidí, který maj zkušenosti a mají cit pro motorky: mám fichtla papírovanýho a všechno. Prostě policajtům nevadí když jezdím. Mám řidičák A1 a jsem s fikem celkem spokojen. Problém je se spolehlivostí. bohužel s ním furt něco je. Každé 2 týdny něco opravuji, a to jsou poruchy které nezviním já svoji jízdou. Prostě technické potíže (nesvítí, věčně rozladěný předstih nebo co se stalo dnes zaseklá převodovka) A už mě to přestává bavit a tak se chci zeptat, co byste mi doporučili za stroj. Já už nechci žádnou padesátku ale něco lepšího. Zase aby to pasovalo na řidičák A1 a mělo to blinkry. A hlavně aby to bylo spolehlivější než fik a mělo to VYPLÉTANÁ KOLA. Takže žádný jawa robby 100. Nemusí to být motorka tuzemské značky jako je JAWA nebo ČZ ale i něco zahraničního. No prostě to abych s tím mohl denně jezdit do školy a nebylo by to zase tak poruchový. s cenou tak do 15000kč. Jasně můžu se podívat na motoinzerci atd... ale já chci znát váš názor který stroj byste mi doporučili! díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 10:20
 
 
 
 
Jméno: shocky      IP: uživatel7345    
no já jsem jel na svojem fíkovi z brna do prahy to je asi cca 600 km dal jsem to za celý den ale ten teda to rval... žádný problém.. nadmíru spokojen
 
 
Datum: 12. září 2009 10:20
 
 
 
 
Jméno: DANO      IP: uživatel7345    
no do školy ti stačí jawa dandy 125 a nebo aprilia 125 nebo yamaha tzr 125
 
 
Datum: 12. září 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
Stejně u japonce pravděpodobněi skončíš, čínu ani koreu a podobný bych nedoporučoval. 125tek je mraky třeba taková yamaha YBR 125, spolehlivý stroj, ale za 15 ji asi neseženeš...
 
 
Datum: 03. září 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Hele kluci moc díky. Já právě mam fika 1975 typ 20. já jsem na něm začal jezdit ve 12. Od té doby byly pouze měněny lanka, kladívka, a spojka. jinak nic. On jezdil tři roky bez jakýchkoliv poruch a poslední rok se to prostě nejak sere. Teďka půjde na rozpůlení motoru, ložiska, gufera a automat který je asi taky špatný..... Já jsem opatrný jezdec, netočím to, řadím co možná nejjemněji, ale přesto se mi stalo, že se mi zasekl 3. převodový stupěň. Já právě už nejmíň 2 roky sním od čz 125. (té hranaté) Největší problém nejsou peníze, ale rodiče. Furt tvrdí, že od 18 stejně budu jezdit autem. Kdežto mě autem jezdit moc nebaví. Řídil jsem už cca 10 typů aut od docela sportovní po tereňáky a dokonce i HUMMER. Ovšem motorce se zatím nic nevyrovnalo. Snažím se rodičům vysvětlit, že čz 125/476 má vepředu dvouklíčkovou brzdu= lépe brzdí lepší podvozek a prostě všechno, při tom není zase o tolik rychlejší a silnější než fik. jsem z toho celkem pšatný. No držte mi palce. Teďka budu muset zase pár týdnů jezdit autobusem. Tak díky za rady.
 
 
Datum: 03. září 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po poctivý,ale fakt poctivý GO mám už skoro 4000 km bez poruchy.Jenom po jednom a půl roce vyměním brisku.A nikdy se nestalo,že bych nedojel dom.To mluví za sebe.JAWA21 1975 Když se to pořádně opraví a pěkně se o to stará,tak je to trvanlivý jako zahraniční motorky.Ty zahraniční se taky rozpadaj,ale pač je jich mnoho a různých,tak se o tom tolik nemluví.A krom toho,když se tam v nich něco posere,tak to člověk mnohdy ani doma nemůže zpravit.A to nemluvím o seřizovaní ventilů u 4T.
 
 
Datum: 03. září 2009 9:07
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jak rikaj kluci (krom fbk, k tomu za chvili), ta cz 125 (175) je vyborna, ty papiry se normalne menej abys na ni mohl litat...to fbk - japonec az nakonec, a uz vubec ne nejakou rejzi...fik je obecne spolehlivy stroj do jisteho roku, parezy, araby (ty extremne), 05 spolehlivost sama...20, 21 prvni generace velmi spolehlive, ruha generace (hlavne po roce 1977) je jaksi "odflakla", pod tim klecis a klecis ale taky se to da vychytat, to samy mustafy...bud rad ze nemas jawu 90, ty gdyz nevychytas secky, podotykam secky mouchy tak s ni bude vecne problem...sam se priznam ze nejvic se me sype moja posledni 21, pod tim klecim klidne i na vyjezdu, neni problem, na ceste na kolene spravim, dyt o oc jde, z toho 500km naprosto bez nejaky znamky poruchy, z toho pak zase tri veci najednou v kelu, ale patri to k tomu, mladej se na tom aspon nauci dovednosti a starej si ozivi funkci te a te soucastky a ozivi si mladi...
 
 
Datum: 02. září 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V této cenové kategorii doporučuji ČZ 125 nebo 175 s papírama ze 125ky, ja mam taky 175ku a jsem s ní velmi spokojen!
 
 
Datum: 02. září 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fbk, díky!:-D
 
 
Datum: 02. září 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
fichtl je spolehlivej!!!!!!!! ale musi bejt vporadku ja jsem se stim rok mordoval pak jsem nechal udelat GO doladil jsem par veci co se sralo a tetka uz jezdim vpoho 2000km bez problemu
 
 
Datum: 02. září 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spolehlivost je otázkou údržby. Že je ten tvůj nespolehlyvej, nemusí být tvoje vina, ale vina minulýho majtele. Jestli chceš nějaou 125 doporučil bych ti čezetu. Oproti cizím ti vyjde jak pořízení tak provoz levněji.
 
 
Datum: 02. září 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
Já na svého fichtla musím šáhnout každých tisíc kilometrů. Předstih a odtrh mi vydrží na správné hodnotě. Pořádám na něm i dlouhé trátě (200km) a bez problému. Jednoduše extrémně spolehlivý stroj!!
 
 
Datum: 02. září 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel5908    
fbk:kdyz ses teda udelal z naky japonsky nebo odkad je to tvy debilni kawasaki tak by mi zajimalo co sem lezes!jestli sis nevsim tak je to fichtlkramek!ne kawasaki kramek!di do hajzlu radci!prej ze na ujeti policajtum staci...si rad ze udrzis moč a chtel bys ujizdet policajtum...
 
 
Datum: 02. září 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: fbk,      IP: uživatel5546    
ses fakt king ti verim..
 
 
Datum: 02. září 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Debil se hnet pozná vid fbk,.Takový kreténa fakt miluju co si ze všeho dělají prdel a ještě nadávají dobrým motorkam.
 
 
Datum: 02. září 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si v 16 ti koupím čz 125 nebo 175 přepsanou na 125 ale všechny fíky co mám si samozřejmě nechám :-)....zatím jezdím na fíku a ten se holt opravovat musí, ale upřímě....to patří k jeho kouzlu....olej z výfuku, cigaretový papírek do zapalování kvůli věčně špatnému startování a podobně :-) na fíka nedám dopustit :-)
 
 
Datum: 02. září 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: fbk,      IP: uživatel5546    
pry cz 175 , shit , prosimte y sracky sme anio netahej ,... kup si kawasaki ZX-9R ninja .. se na to kukni to aspon neco jede ...na ujeti policajtum staci a do skoly by mela taky stacit :-)
 
 
Datum: 02. září 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych si koupil čz 175 a přepsanou na 125 na motoinzerci je jich takle přepsaných spousta a je to prej docela spolehlivý já si jí koupim v 16ti taky!A jinak fík je fík ten se opravovat musí a když se nic nemusí opravovat pak to stojí za prd(muj názor):-)
 
 
Datum: 02. září 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: kopelec7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj hoši,co mám udělat s mojim fíkovcem,aby tolik nečudil,oleje tam leju málo,ale pořád to čudí,děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ja jezdim na castrol 1:50 a skoro to nekouri jen v kopci kdyz drzim moc plynu ale de mi tam moc benzinu snazim se to uskrtit na min bak by nemel kourit skoro vubec svicka musi mit cihlovou barvu pokud je cerna tak musis dat plisek na jehle vejs aby tam slo min benzinu a motor to zvladnul spalit vsechno
 
 
Datum: 02. září 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli tam leješ m2t tak se nediv.to je pěkná sračka co čmudí furt at děláš cokoliva ještě to maže nahovno.
 
 
Datum: 02. září 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo máš špatné gufero a saje ti to Oil z převodovky a ten se pak pálí a pořádně čoudí....směs se šteluje tak že dáš jehlu v karburátoru na druhý zářez....
 
 
Datum: 02. září 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: kopelec7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak to mám naštelovat???(jawa 555)
 
 
Datum: 02. září 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: mustih      IP: uživatel5546    
moc velka smes
 
 
Datum: 02. září 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau kolik stoji stoji soupe do karburatoru jawa 23 . dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Ondrej      IP: uživatel7016    
stoji 56kc.... nedavno sem si ho kupoval
 
 
Datum: 02. září 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak to už je lepší koupit kompletní karbec někde na netu ;-)
 
 
Datum: 02. září 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: musta      IP: uživatel6610    
asi neco kolem 100 kč
 
 
Datum: 02. září 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
cau draci dneska cestou ze školy se mi v mém pionýru zasekla trojka. Nějak jsem dojel domu. Nevíte čím by to mohlo být? Vůbec nejde zařadit. Mám podezření na automat. Nevím. Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: HanzS51      IP: uživatel7244    
Hele možná to bude něco jako u mojeho fíka tak se mrkni na příspěvek pod tebou ...
 
 
Datum: 03. září 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
Tak dneska sem se vysekal jak prase...jel sem tak 40 a kkt prede mnou zacal brzdit s avií jenze tak prudce ze sem to donej napalil...me se nic nestalo akorat mam narazeny zapjestli ale fichtl je nasracku..predni vidle zohli,riditka praskli,ulomena radicka a stupacka:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
každej den jezdim ve meste.. na 555.. když máš seřízený brzdy a dáváš pozor tak je to ok.. nekdy jsem taky na nekoho nalepenej, ale jen v tom pripade ze ten hnup jede ve meste 40 a jeste treba do kopce kde to potrebuji mit v otackach.. hlavne musis sledovat toho před tebou.. kdyz jezdivam s kamosem a tne nekdy jezdi taky preedemnou, neustale ho mam na ocich kdyby treba nahle zabrzdil...
 
 
Datum: 02. září 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7236    
Panove jezdit na fichtlu v provozu ve meste je houby,fichtl je lehkej a brzdi dobre.....ale skuste si to nekdo na starym peraku kterej minimalne brzdi....to je umeni do nikoho nevletet zezadu!!!
 
 
Datum: 02. září 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7236    
stali se mi i horsi veci........dokud nepraskaj kosti tak je to dobry......fichtla opravis.....
 
 
Datum: 02. září 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
taky jsem malem napalil do neceho takovyho jel jsem asi metr za nim na okruhaku a ten kkt zabrzdil rychle a ja jsem zastavil tak ze jsem mel jeho svetlo z blingrem v blatniku :-) byloto o fous ale snad by nic nezjistil kdybych mu to ohnul
 
 
Datum: 02. září 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
jj ale ja sem vbyl nalepenej tesne za nim:-D
 
 
Datum: 02. září 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jak se ti to mohlo stat mel by si cvicit postrech :-) kdyz to nakej magor predemnou zabrzdi tak brzdim predni i zadni a taky mam co delat dobrzdit. Jak si brzdil?? obouma?
 
 
Datum: 02. září 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: Rex ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar Závodníci, jenom dotázek. Nemáte někdo zkušenost, jak se demontuje "plechařina" u Jawety ? Díky za Vaše odpovědi. Roman odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Rex ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapáci, no to je teda masakr. Že jsem si nekoupil Stadiona :-)
 
 
Datum: 03. září 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pravda :-D Jawetta je brutálně složitá....ale ten čep kyvky vybouchávat nemusí, protože chce jen měnit lanka a ona tam ani při ničem jiném nezavazí....
 
 
Datum: 02. září 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zbyde ti motor s kyvkou a kolem zadnim potom musis vyrazit cep kyvky z motoru na jawette neco delat t oaby sis vzal dovolenou pristup jak k penezum
 
 
Datum: 02. září 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám taky Jawettu a tohle jsem musel taky podstoupi....nejdřív musíš od motoru odpojit všechny lanka i druty....potom to hodíš na stojan a zapřeš něco o zadní kolo aby ti neuhlo....pak povíš šroub pod sedle, který drží zadní kyvku a čtyři šrouby kolem motoru....pak to zvedneš a odnešeš ten rám pryč :-)
 
 
Datum: 02. září 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Roman Jašek      IP: uživatel7254    
No a jak se dostanu k motoru, budu měnit všechny lanka. Ještě jednou díky za odpovědi. Roman
 
 
Datum: 02. září 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plecharina tvori rám nedá sa demontovat
 
 
Datum: 02. září 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plecharina v pripade jawety je celi rám :-D
 
 
Datum: 02. září 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2324    
ahoj mam problem s fichtlem dela to tento problemdava mi ranu z fajfky jen kdyz se drzim kostry ale problem je ten ze uz je tak zkouseno zapalovani z pojizdneho fichtla asi 6 zapalovani+inducky proste komplet nova elektroinstalace jen potrebne aby to jelo takze par dratu a dokonce jsme zkouseli menit motor a dela to porad to same nikdo uz nevi co s tim:-D poradte prosim:-Djenom kostru jsme nemenili :-D\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: buvol xd      IP: uživatel6228    
zapoj si draty vole
 
 
Datum: 02. září 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
:-) to je lama ten jirka... takze jiskru to teda dava?? musi to davat silnou ze ti to skubne v prste poradne nebo te to kopce i do ruky jestli to jen simra tak je nekde skrat ja mel jednou skrat u kladivka jak je izolace na tom sroubku tak vodila dal jsem jinou a byl klid. a taky se mi stalo to ze jsem menil motory a porad pulil a oni blbly kuli karburatoru a taky kuli tomu ze jsem tam dal jemny sejtko na benzin na hadicku a on se tam dostal vzduch a uz nesel pric pres ten papir ve vnitr tak jsem ho musel propichnout. Skoda ze toho fichtla nemam doma nebo nebydlis poblis ja bych ho asi dal dokupi. Jinak bydlim vedle Trutnova
 
 
Datum: 02. září 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel6175    
jen když se držíš kostry?? a ty se divíš že když se nedržíš tak to nedává jiskru? To je ale fakt uplně normální, neni to žádná prskavka ale elektřina
 
 
Datum: 02. září 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: Lolik      IP: uživatel600    
Cau draci prave jsem si udelal ridicak do 125 ccm a chci si koupit nejakou motorku,jelikoz mam rad starsi motorky tak sem premyslel o JAWA 125,ale vsuchni mi rikaj ze si mam radsi poridit Simsona,prej je lepsi nez nejaka JAWA 125,moc diky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bejt tebou bych spis nez do 125 jawy sel do 125 cezety pokud mozno 476, nebo este lip do 488
 
 
Datum: 02. září 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: Punkrock      IP: uživatel5292    
O simsonoj bych ani na chvilku nepřemejšlel stojí za....rači bych teda bral 125 jawu to jsou aspon stroje a né německý šmejdi!!!!
 
 
Datum: 02. září 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: Punkrock      IP: uživatel5292    
O simsonoj bych ani na chvilku nepřemejšlel stojí za....rači bych teda bral 125 jawu to jsou aspon stroje a né německý šmejdi!!!!
 
 
Datum: 02. září 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kamos koupil peknyho simaka S51 ma 4 rychlosti to je pekny ale furt se mu sere elektryka takze to moc nedoporucuju jinak jede mnohel lip nez fichtl ale radsi bych bral jawu 125 to uz jede ohodne lip ale zas to vic zere
 
 
Datum: 02. září 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
70 simson uz trocha jede.. 50 je na nic :-D to ž je lepsi fichtl... esi 125 za levnej peniz ktera aspon torcha jede je MZ
 
 
Datum: 02. září 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
simson s 51(70)-nádhera
 
 
Datum: 02. září 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ser na simsona, kup si starou Jawu! Ten jeji zvuk je neodolatelnej
 
 
Datum: 02. září 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
cus draci mam babubu 1 richlostni pude mi tam valec z 2 richlostni babety dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: fbk,      IP: uživatel7249    
neasi
 
 
Datum: 02. září 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Nevíte někdo, zda se dá sehnat materiál na kryt pod nádrží - taková ta tvrdá folie, co je provlečená na učku z ohnutého drátu v zadním blatníku... Myslím origo tu folii ať už průhlednou, černou, či jinak barevnou, ne gumu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: hf      E-mail:      IP: uživatel3541    
Zdar ja mám doma rulu originální folie na pionýry.
 
 
Datum: 03. září 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
on mysli tu plastovou ruzovou plachtu ktera je pod nadrzi u Jaw 05,20,21...
 
 
Datum: 01. září 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: Lukawe555      IP: uživatel7246    
co tak napsat na co to myslíš na jakou motrku to by pomohlo
 
 
Datum: 01. září 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7248    
to je tak těžký si to udělat
 
 
Datum: 01. září 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: ROMAN      IP: uživatel7247    
Zdar hoši, mám pionýra 555 a prostě jsem chtěl jet, na druhý den a prostě nehce jet jenom to sem tam blafne, jiskru to neházelo skolo žádnou a to byla nová, tak jsem tam dal náhradní zase novou svíčku a už to cosi háže ale takové rozházené jiskry, a bylo to to samé...jinak benzít tam jde svíčka byla mokrá...může být špatná indukční cívka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
asi ten kondik ale taky by mohla zlobyt vacka pokud si tam dal jinou nektery davaj 2 jiskry protoze jsou vadny
 
 
Datum: 02. září 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: fbk,      IP: uživatel7249    
a c otakhle zkusit vystelovat zapalovani??? to ti nic nerika?
 
 
Datum: 02. září 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: tis40 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo obojí :-)) (cívka + kondík)
 
 
Datum: 02. září 2009 8:17
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel7248    
indučka nebo kondík
 
 
Datum: 01. září 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: FEKAL      IP: uživatel5978    
Co rikate na jedno krouzkovej pist ma snim nekdozkusenosti? diky za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Ale na serii motoru to nema smysl to musi tocit tak jak jencovi jinak ta smas prcohazi s blbe se to spaluje
 
 
Datum: 02. září 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale hov*o... preto nezahrieva nic! mi ide najvia 8000ot/min pri pracovnej teploty...dokonca mám aj znizenú hlavu!!!
 
 
Datum: 02. září 2009 14:05
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc by se vic zahrival? to me neni jasne mensi treni-mensi teplota jeste se mi nestalo ze by mi praskl nebo neco podobneho a to ten motor netoci 6000ot/min ale dvojnasobek
 
 
Datum: 02. září 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel7253    
Cau no jestli ti mohu poradit nedavej tam jednokrouzkový pist rychleji se zahryva valec a tim teplota krouzku a muze dochazet k praskani pist.krouzku je lepsi pist s 2 drazky na krouzky!
 
 
Datum: 02. září 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel7248    
když ti prastne tak seš někde a nejedeš
 
 
Datum: 01. září 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je pravda že 1 kroužek jezdí rychle ale ještě rychlejc se zahřívá a dost často praská..
 
 
Datum: 01. září 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: HanzS51      IP: uživatel7244    
Kluci co mám dělat když jedu na jawě 555 když mi z ničeho nic začne vynechavat motor ? Přívod benzinu je otevřený (benzin pokapává )..No a pak motorka chcípne .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: HanzS51      IP: uživatel7244    
No jeden čas jo ale pak jakoby nic a jezdil v pohodě a pak zase začal zlobit...
 
 
Datum: 02. září 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel7248    
dělá ti to furt
 
 
Datum: 01. září 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zkontroluj palivovej kohoutek a diru ve vicku nadrze. me to delalo taky.
 
 
Datum: 01. září 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: HanzS51      IP: uživatel7244    
J a trysku jsem zkoušel profouknout a svíčka taky v poho tak neviim co s tim je ...
 
 
Datum: 01. září 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motorová koloběžka... Není tu někdo s motorovou koloběžkou? Dneska jsem u Smečna předjížděl na mopedovi jednoho borce na koloběžce s motorem. A docela zajímavé. Stojící osoba řítící se slušnou rychlostí. :-) Nad zadním kolem motor a kola to mělo docela velká. Myslím, že to asi byla domácí výroba. Je tu někdo takový nebo podobný, kdo má něco takového? :-) Rád bychs e dozvěděl o tom více. Třeba kolik to jede a tak. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 02. září 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7236    
Ja jsem z Hradečna. Znamej z Ledec sem občas jezdi na pivo na takový tovarni kolobezce s motorem.......dela to hroznej kraval a jede to asi 30:-D
 
 
Datum: 02. září 2009 9:03
 
 
 
 
Jméno: HanzS51      IP: uživatel7244    
Hele kluci mám jawu 555 a jednoho dne jsem na ni zařadil neutrál a už tam nejde zařadit nic a řadící páka se trochu volně pohybuje . Co mám dělat ? Díky za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj je tam taková pružinka (na řadícím aoutomatu), která přitlačuje někam (už nevim kam, bych se musel zajít kouknout) takový pacičky, ale myslim že týmhle to nebude, protože tam jsou dvě ty pacičky, každá na jednu stranu, (jedna tam je na řazení, druhá na podřazování), ale každopádně bůdeš půlit
 
 
Datum: 04. září 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7236    
skus si napred utahnout radici automat na motoru;-)
 
 
Datum: 02. září 2009 9:04
 
 
 
 
Jméno: HanzS51      IP: uživatel7244    
No ja bych to asi podělal ale s nějakym pomocníkem to asi budu muset udělat jinak si nezajezdim ;-)
 
 
Datum: 01. září 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozebrat celej motor nic jinýho ti nezbyte :-D :-D pač ti tam vypadla taková pružinka a vyskočilo ti to ze zoubku.. pokud seš šikovnej tak máš motor do hodiny rozebranej a spravený do 10minut :-D akorát je horší zkládání no.. a všude nový těsnění...
 
 
Datum: 01. září 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: Alert      IP: uživatel5754    
Ahoj draci. Dotaz: mam vyrazeno, slapnu na startovaci paku, nastartuju, chvili si hraju z plynem, prestanu, mustang dal bezi, 10s, 20s, 30s, a ted ta otazka: jak ho mam chcipnout? Poradte prosim. DĂ­k, mnohokrat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Gratuluju alerte,zatim nejblbejsi dotaz.
 
 
Datum: 02. září 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neh ho běžet a až dojde benzin v nádrži tak chcípnePS:tofek má pravdu
 
 
Datum: 02. září 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: fbk,      IP: uživatel7249    
vyhodit faju a nebo treba dat rychlost a pustit spojku
 
 
Datum: 02. září 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
naslin si prsty a propoj ty dvě 8 matky co jsou na indukčce
 
 
Datum: 01. září 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
musis dat prepinac na svetle do pozice vypnuto coz je uplne vlevo.
 
 
Datum: 01. září 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, mam 555 a problem s klaxonem. V elektrice se nevyznam tak se tady ptam, klaxon mi vzdy fungoval jen se zapnutymi svetly, a me to vyhovovalo jelikoz jezdim porad se zapnutymi svetly. ale ted klaxon prestal fungovat, a zjistil sem ze kdyz tu packu na svetle zatlacim uplne do prava (jakoby dal nez je pozice se zapnutyma svetlama) tak to bzuci jako krava, ale kdyz ji pustim tak vubec netorubi. nevedel by nekdo co je problem? dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel6175    
čus lidi, když koupim 14 nebo 15 zubů řetězový kolečko, vejde se mi tam ještě, nebo už musím upravovat bloky motoru? A má je tu sesa? ani nevim... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
15 zubu = nemusis nic porusovat ani upravovat vcera sem se na to ptal tak delam chytryho :-D
 
 
Datum: 01. září 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze nemusis,az na 16 zub musis
 
 
Datum: 01. září 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: FEKAL      IP: uživatel5978    
Nazdar chlapci potreboval bych poradit z njaky tuningem na pina? s kerym mate skusenosti. diky za odpovedi. zdarcec at to frci!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7236    
zadna prevodovka nejde do fichtla bez upravy a prevarovani karteru....pouze rychla 3Q prevodovka(ma ji tu sesa).....je to strasne moc komplikaci,strasne moc reseni a strasne moc penez......pokud chces jen neco,aby ti to jelo lip,tak si nekde sezen snizenou hlavu s vetsim zebrovanim,podkovu mezi setrvaky,dej si ojnici CKR na jehlach(seriovy ojnice nemaji moc rady snizeny hlavy),bezkontaktni zapalovani,pak muzes dat primej filtr a 72 trysku,pripadne upravit karbec podle stejskyho navodu(Jawa50speed.wz.cz) a pouzit trysku 80-85 a nejakej novej vejfuk a koleno a nebo dokonale vycistit stavajici......jako zacatek je to dobre.....a neni to tak financne narocne.......samozrejmosti je GO motoru,bez toho to nema vyznam..... ale stejnak se do toho vysypeš minimalne za 5 tisic,tak nevim jestli to pro tebe ma vyznam....ladit fichtla neni jako ladit skutra nebo simsona,na ktery sou vyrabeny tuningovy dily ve vetsich seriich........
 
 
Datum: 02. září 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Simson ma zapalko pekne blby..dej tam to co tu ma sesa a prvodovku z cizy 175
 
 
Datum: 02. září 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
a kdyz tam budu chtit dat tu prevodovku musim neco prevarovat nebo ne ??? jako kartery ?
 
 
Datum: 02. září 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel7253    
no hele jestli muzu poradit dej prevodovku ze simsona malou rozetu dozadu na kolo a velkou rozetku na motor a kup nebo si nech udelat 75ccm válec s pistem a krouzky odlehci kluku a dej jiny karburator nejlepe karburator mz stim ze budes muset udelat jinou prirubu a zapalovani ze simsona pote ti mohu poradit stim ze das silnicni pneu se vzorkem jako maji napriklad suzuky 1000 a uvidis jak ti to pojede ja to mel take udelane a 10-110km/h fakt bomba poslal bych ti foto ale fichtla jsem prodal za 13000kc !Hodne zdaru
 
 
Datum: 02. září 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: Lukawe555      IP: uživatel7246    
tak si ho natuň...
 
 
Datum: 01. září 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: FEKAL      E-mail:      IP: uživatel5978    
potreboval bych njakej tuning na pionyra.
 
 
Datum: 01. září 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chces pinu? XD tu sú samé muzi :-D :-D :-D
 
 
Datum: 01. září 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi chci sa zeptat jestli je bezpečné jezdit s motorkou konkrétně ČZ 175/477 když mě vypadává 3 rychlostní supeň ... už se neudrží ani v malých otáčkách.Jde mě oto že když ho budu tak přeskakovat jestli neposeru tu převodovku ještě víc aby sa nesekla nebo tak.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me vypadavala dvojka na 175/487 a kdyz sem na to sam rano vletel,rozebral,rozpulil,dojel pro dily a ve 2 odpoledne uz sem zase lital,de to zvladnout rychle,skoro na 100 pro sou to omlety bocni ozuby na koleckach a nedrzi kvalty,nebo vidlicky atd...
 
 
Datum: 01. září 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no radsi bych to rozpulil a vymenil to co je tam spatne...tipoval bych to na omlety zuby na 3. prevodu :-)...
 
 
Datum: 01. září 2009 21:14
 
<  1599  1600  1601  1602  1603  1604  1605  1606  1607  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 3:22:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu