Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar draci. Tak už to mám za sebou. Dnes jsem byl na technické prohlídce v Opavě - Jaktař ( DM...něco). No vcelku to bylo dobré. Akorát asi 150 metrů před STK se nám začal ve škodovce ( bo jsme to vlekli na vozíku ) vařit motor. Jedem a najednou slyšíme jako by se něco pálilo a tak vyletíme z auta kdyby náhodou hořelo, avšak to byl planý poplach. Otevřem motor a tam vře destilovaná voda v chladiči, protože byla povolená trubka chladiče a přes ní to vytékalo. Za námi byla jen oranžová stopa. Naštěstí děda vždy vozí v autě všechno a tak hadici jsme znovu zasvorkovali a naleli asi 4 litry destilované vody ( a stejně to bylo málo). Přitom v pátek když jsme byli v dřevoně a já zajížděl s vozíkem pro dřevo jsem tatovi říkal že se mu to nějak vaří bo to bylo na 100C dnes jak jsme to tam doleli tak to bylo zahřáte na 79-80-81 C víc ne. Jojo kdybych s tím autem jezdil já tak by se mi to nestalo. Tatik na nic nemá čas tak se mu nedivím. No ale k technické. Zašli jsme do řady a paní se nás ptala co máme za vozidlo. Když jsem odpověděl Jawa 50 Pionýr, tak jen obrátila oči a chtěla doklady  . Čekali jsme asi hodinu, bo před námi byli ještě 3 auta + 1 pionýr( ne já jiný). Aspoň jsem se podíval jak to tam chodí apod. Vcelku zajimavé, ale u jsem to viděl. Pak zavolal " Jawa " a šli sme . Chtěl vidět jen světla, trobení a zkontorloval kola, číslo rámu a to bylo vše. Ani brzdy ani číslo motoru nic se nedíval. Byl i docela příjemný což se divim. Po 5 minutách sundal starou nálepku a dal novou do roku 2013. Takže se to vyplatilo. a večer jsme už legálně jezdili. Čágos.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 20:39
 jo já měl taky 555, ale ty díly byli z jinačích typů. Třeba motor byl z 21, Výfuk z 05 a nádrž jelikož mi tekla tak jsem měl pod sedadlem ředidlovou nádržku a všechno vrzalo. Nálezovi stav po povodiních a ty originály byli shnité. Aspoń tak mi to řekl ten známí co nám to dával.
Datum: 31. srpna 2009 20:39
 ja jsem z kobeřic připojil bych se do diskuze.mam černou 555 s modryma revmaplechama
Datum: 31. srpna 2009 20:32
 já jsem z Katřinek z Opavy. icko nemám. jen gmail chat nebo facebook. Pod jmnem Matouš Dušek a musím sedět na fichtlu
Datum: 31. srpna 2009 20:29
 odkud jsi, já kravaře, dej icko pokecame
Datum: 31. srpna 2009 20:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel7233
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 20:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel7233
 Nazdar,nasel jsem dcl dobrej blog o fichtl zavodech jsou tam naky videa a fotky tak se na to mrknete.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 10:22
 pěknej, některý stroje fakt super
Datum: 01. září 2009 10:22
 Čus draci,chtěl jsem se zeptat čím to je,že kdyš jedu rychle na trojku po rovině nebo z kopce tak mi to strašně řve a de to moc do otáček,jiank výfuk hikone,jehla na druhým zářezu od vrchu v karbci,nové pístní kroužky na začátku prázdnin.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 18:55
 jj DÍK MOC
Datum: 03. září 2009 18:55
 cau..tohle mi dela tez..a vuebc si nevim rady..ja fichtla nakopnu a jeci to..no nevim..az to spravim dam ti vedet..
Datum: 03. září 2009 15:55
Jméno: kutik94
IP: uživatel7215
 Mám díru v karteru,spadl mi řetěz a prodělavěl ho,kdyš bych tam chtěl dát větší kolečko nevešlo by se tam prtže tu díru sme museli zacpat železnýp proužkem,a mezi řetězem a karterem je ted tak 2mm místa
Datum: 01. září 2009 7:12
 tak si to nech ubrousit a nebo to skus nějak doma.Nechápu co stim máš když se ti tam nevleze třeba 14 zub
Datum: 01. září 2009 7:05
 to bych si tam dal jenže mám v háji karter.tudíž tam nejde viac ak 13.zub
Datum: 31. srpna 2009 20:17
 Tak to je jasný když chceš jet rachlo tak musíš mít vysoké otáčky ,Pokud jezdíš jen rychle tak si tam hoď větší řetězové kolečko
Datum: 31. srpna 2009 19:43
 zdar, tak dnes jsem jel na parezovi, cca 10km, a po 5km se mi to zaclo dusit, zniceho nic, jako kdyby dochazel benzin. Tak zastavim, nadrz skoro plna, zkousim to nakopnout, a ono to chytne na podruhy! tak jedu dal a zase na trojku se to dusi, pak i na dvojku a potom uplne chcipne. znovu to nakopnu a jedu dal. zkontroloval jsem ze benzin tece, sice po kapkach (nevim jestli je to dobre) ale tece. zkousel jsem sundat filtr a nebylo to lepsi. svicku jsem taky menil, mam brisk n15. cim jinym by to mohlo byt? jinak jsem s tim do tedka nemel problemy...dik predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 21:26
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Vyčisti si kohout,nebo v něm vyměň gumičku.
Datum: 01. září 2009 21:26
 jasne, takze to bude nekde mezi nadrz-plovakova komora. zjistim a zejtra dam vedet. pokud nekdo ma jinej napad tak sem s nim
Datum: 31. srpna 2009 19:53
 Možná je to tím že ten benzín stíhá dotíkat jen na nízké otáčky .Takže ho teče málo
Datum: 31. srpna 2009 19:46
Jméno: awe
IP: uživatel7232
 protože tam doteče. Zkus odšroubovat víčko nádrže a jet chvíli bez něj, pokud to pomůže, tak je to tím co psal Babeťák
Datum: 31. srpna 2009 19:45
 ale jakto ze kdyz se zastavim tak to hned nakopnu?
Datum: 31. srpna 2009 19:37
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 cau mas asi ucpane sitko v nadrzi nebo ucpanou tu diru ve vicku nadrze mel jsem to u pitbika
Datum: 31. srpna 2009 19:34
 Zdar draci....prosím, jak de vyměnit gufero, aby mi nenasávala kliková skříň oil z převodovky? Musím půlit? Nebo musím rozebrat převodovku? DÍK MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 19:23
 Díky
Datum: 31. srpna 2009 19:23
 jestli je to guferem tak staci sundat levej dekl,pak schodit primarni kolecko atd a si u gufera,to vyndas bud sroubovakem nebo do nej zasroubujes vrut a ten vytahnes kombinackama,pak jenom das novy gufero,a jestli ti to saje mezi karterama tak jedine rozpulit
Datum: 31. srpna 2009 19:19
 Olá draci....jakto, že mi de z výfuku bílý kouř a ne modrý? Liju kvalitní Oil a dávám ho 1:30 ale kouří to docela dost a ten kouř má bílou barvu, což mi přijde jako vada něčeho....ale nevím čeho...  DÍKY za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 21:39
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 jj.mě to taky dělalo měl sem špatný levý gufero, a bylo to zako dýmovnice a když sem dal plnej tak za mnou byla olejová čára
Datum: 31. srpna 2009 21:39
 Normálně vyměň gufero
Datum: 31. srpna 2009 19:47
 Jako že by ho to nasávalo?...to je docela možné...jak to mužu spravit, prosím?
Datum: 31. srpna 2009 19:11
 co treba prevodak?
Datum: 31. srpna 2009 19:08
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec jak mam zapojit prěpinaš světel posli te foto ja se vtym neviznam
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 21:16
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 predni ma 30w a zadni 20w
Datum: 31. srpna 2009 21:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kua kdyz jsem to zvladl ja tak to zvladnes taky ne?? a jsou dva druhy zapojeni to doufam vis je zapojeni na 20W a na 30W
Datum: 31. srpna 2009 18:37
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 zdarec pls specha , prosim vas poradte jestli ma byt ve spojkovem kosi kulicka, je tam tycinka ale slozil sem to a ted mam spojku uplne tvrdou zmacknu ju a tlacit to do ni uplne tezce, lamely komplet novy + primarni retez ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 19:16
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 ja mam jenom mezi tyckama (asi tak osmou za pul roka  a funguje to (teda tet uz ne je rozdbany valecXD)
Datum: 15. září 2009 19:16
 u všech typu "550,555,05,20,23" jsou 2 kuličky! 1. je ve spojkovým koši a 2. je u 550.550 ve výku a u 05,20,23 je mezi krátkou a dlouhou tyčkou
Datum: 01. září 2009 19:17
 u 555 je taky jenom jedna kulicka! zrovna minulej tejden jsme menily spojkovou lamelu a zadna kulicka tam nebyla
Datum: 31. srpna 2009 19:58
 tak to mám dobře podle mustangGT taky sem si řikal že to ten fikus nějak divno napsal
Datum: 31. srpna 2009 19:50
 Ale tedka nevim jastli tu kuličku mezi tyčkama mám .Ale spojkuje to dobře
Datum: 31. srpna 2009 19:49
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 hovno nejdřív je krátká tyčka pak je kule a dlouhá tyčka a u 21a23 už kule neni ale u o5,555a550kulička je i ve víku
Datum: 31. srpna 2009 19:48
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo ma bejt od spojkovyho kose to jde takhle kulicka kratka tycka kulicka dlouhy tycka a je to u vsech prdiek parez pionyr mustang
Datum: 31. srpna 2009 18:53
 Nejsem si fakt jistej ale řekl bych že kulička má být jen u 555.
Datum: 31. srpna 2009 18:39
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 mam 05 , a mam uplne tvrdou spojku ais kulicka by tam mela byt ne? a o jakym púruimeru
Datum: 31. srpna 2009 17:36
 gulicka ide medzi dvomi tyckami
Datum: 31. srpna 2009 17:21
 Zdar draci mám ten rám s tou starsi kyvkou ne tu z trubek le tu jak se k ni ty stupačky šroubujou šroubama jakej na ni patří kryt řetězu? kulatej nebo zkosenej? mam tam zkosenej asi to nebude origo co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 18:30
 A nevite jakou ma origo barvu rozeta esi pozink nebo stříbřenka?
Datum: 31. srpna 2009 18:30
Jméno: Honza
IP: uživatel368
 Cau draku, tak tam prijde urcite kulatej kryt, zkosenej se zacal davat nekdy kolem roku 75.
Datum: 31. srpna 2009 17:57
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 kde mam sehnat ty draty na to zapojeni
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 17:24
Datum: 31. srpna 2009 17:24
 Čau draci nevíte někdo jak sundat zadní kyvnou vydlici z jawy 555 pařez a ještě to včem jsou řidítka skoušel jsem to vyklepat přes dřevo ale nešlo to tak neví nechci to zničit za odpovědi předem moc dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 16:36
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 přední řídítka si musíš nejdřív vindat -(uděláš to tak že vyšroubuješ ten šroub co je v nich-tak do poloviny a a vezmaš kladivo a ten šrou zatluč do vnitř pak si musíš ze spodu tech řídítek podržet tu matici nebo ten šroub vezmi tu hlavu a povitáhni si ho rukou a vyšroubuj ho pak si chytni naproti motorce řídítka mezi nohy a krut s nima a vytáhneš je ven,když nepudou tak sou zarezlý a musíš to prostříknout konkordem pak vyšroubuj všecky matice co sou ve středu toho krku v těch brejlích musí ti zůstat jen vidle a tyn spodní plech co je drží pak vem palici prkýnko a vyjebej to ven kladivem a ze spoda ti vypadavi kuličky ty si musíš schova pro příští montáž já si pod ty řídítka dávam kalíšek od perly tak zlom vaz servurs
Datum: 31. srpna 2009 16:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci dostal jsem napad jak snizit spotrebu zezhoro v karburatoru provrtam diru zabuduju hadicku a na tu hadicku musim dat nakou regulaci kolik pustim vzduchu porovinkach a skopce pustim vzduch a tim padem bude chudsi smes kdykoli budu chtit. spotreba by se hodne zmencila az pokus oskousim tak napisu vice teprve jsem stim zacal a nemam vubec na to cas
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 22:10
Jméno: keseg
IP: uživatel7169
 nedělej z konstrukterů úplné blbce,co myslíš že ušetříš-řeknu ti to 00-h....a když na to nemáš čas tak se věnuj něčemu smysluplnějšímu
Datum: 01. září 2009 22:10
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 To je taky kravina..Me spis napadlo tam dat injekcni strikacku do ty diry zatesnit to a zmensit dirku v injekci aby to rozprsklo a pak uz jen macknout  Ale ma to nakych 5ml takze by to moc dlouho nevydrzelo
Datum: 31. srpna 2009 21:04
 Hele a neteče ti tam olej z převodovky protože když říkáš že mažeš 1:50 a pořád to dost kouří??
Datum: 31. srpna 2009 19:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nebo koupim novej karbec a bude po ptakach jenze se bojim ty polsky nepresnosti ale stejne by to bylo dobry na ty rovinky
Datum: 31. srpna 2009 18:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jenze ten muj karbec je vybehanej i tech 5 dalsich bere pres 3 litry a svicka je do cerna jehlu mam co nejniz hladinu jsem skousel mensi a jde tam porad moc benalu taky to dost huli na to ze mazu 1:50 castrol . musel bych poustet vic vzduchu jen porovine skopce jen kdyz budu drzet plinnebo to udelat na stalo a dat tam malou hadicku s filtrem aby to min zralo
Datum: 31. srpna 2009 18:57
 To bys musel pouště jen málo vzduchu ale já bych řekl že by pro ušetrění paliva bylo lepší vymyslet nějak jehlu aby se dala štělovat za jizdy ale to moc nevim to je jen můj takovej nápad bylo by to hrozné práce a vymýšlení....... .Když poštěluješ karbec a dáš jehlu níž tak ti to tolik žrát nemůže neee??
Datum: 31. srpna 2009 18:46
Jméno: Honza
IP: uživatel368
 muzes zadrit motor az pojedes na samotnej vzduch dolu z kopce, tak se motor nicim nemaze
Datum: 31. srpna 2009 18:00
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 proc?? kdyz by to mohlo bekt dobry samozdrejme bych poustel jen trochu vzduchu
Datum: 31. srpna 2009 16:30
Jméno: Standa
IP: uživatel7228
 Fikusi je to kravina.......
Datum: 31. srpna 2009 15:42
 HODNE STESTI !
Datum: 31. srpna 2009 15:03
 Čuz draci,kde bych prosím našel stejskyho úpravu karbce.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 15:59
 No jasně..tam sem našel jen záchodového pavouka v ústech ožralého fotra
Datum: 31. srpna 2009 15:59
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 díval ses pod postelí?
Datum: 31. srpna 2009 15:51
Jméno: herr-bode
IP: uživatel7231
 jawa50-speed.wz.cz
Datum: 31. srpna 2009 15:07
 custe mam dotaz vcera jsem mel prazdnou nadrz tak jsem si ji dolil do plna a asi jsme tam dal moc oleje protoze tzo hrozne smrdelo a kourilo a spatne startovalo vlastne skoro vubec tak dneska jsem vylil trochu z te nadrze a dolil tam 2 L cisteho benzinu a vubec to nechce nastartovat svicka hazin jiskru ale byla cela od oleje tak jsmeji vicistil zkuil nastartzovat a nic tak jsme ji zas vyndal a zas byla cela od oleje nevite co s tim ? btw: mam pionyra 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 19:19
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Jestli jsi tam nalil nejdřív olej a potom benzín,tak se to nepromíchalo a olej ti natek do karbecu.Vyčisti karbec,benzín pořádně promíchej.
Datum: 31. srpna 2009 19:19
 Buď máš karbec jeětě plnej oleje a nebo ti to tam teče (špatný gufero)
Datum: 31. srpna 2009 18:53
 pokud je ten kour takovej stiplavej a dost hustej tak ti to bude sat
Datum: 31. srpna 2009 17:13
 MÁŠ pořád moc oleje.
Datum: 31. srpna 2009 16:54
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 hele mnel jsmem neco podobnyho tak jsem se dostal do valce a mnel jsem praskle pistni krouzek tak jsem tam dal dva novy a novou svicku a jezdi jak drak.Taky jsem tou dobou lil novej benzin
Datum: 31. srpna 2009 15:11
 on mi jede od zacatku tak rychle koupil sjem ho od jednoho stareho typka kteremu 10 roku stav v garazi tak jsem ho dovezl domu a vyvaril karbec a porste to jelo jak to jede... a od nikud netece nic vcera vecer jsem na tom jeste dojel domu a dneska rano uz nic s tim novy m benzinem
Datum: 31. srpna 2009 14:42
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 navic ti to jede podezdrele rychle asi stim je neco muze bejt smeti v karbecu musel bys ho sundat a poradne vycistit profoukat nebo prostrikat treba vodou ja to tak delam. Taky ti to nemusi dobre tesnit nekde treba pod valcem jestli si ho mel sundanej. Podivej se jestli to netece pod valcem
Datum: 31. srpna 2009 14:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 skus dat jinou svicku funkcni neskousej to naslapnout rovnou to roztlac a bud pojede nebo nepojede asi je to poradne uchcany a nebo jak rika karlos
Datum: 31. srpna 2009 14:22
 ale podle me kdyby to netesnilo tak to jede spatne a vcera kdyz jsem jel od kamose tak 75 jsem jel v pohode... spis jak mam ten olej odtama dostat pryc
Datum: 31. srpna 2009 13:53
 pravdepodobne ti bude sat olej z prevodovky. shod spojku a zkontroluj,popr. vymen gufero na klikovce.
Datum: 31. srpna 2009 13:29
 cau chci se zeptat jekej je castrol 2T jestli je stejně dobrej jako TSF nebo lepší nebo horší a kolik stojí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 16:51
 Tohle neřeš, dej na co máš finance!!
Datum: 31. srpna 2009 16:51
 cus draci prosim vas ma fichtla motor po go a po vybrusu a zajizdim ho ale zlobi me kdyz jedu po louce tak kdyz je studenej tak 2jku nemusim a rostahovat a trojku si veme v pohode a kdyz je zahratej tak musim 2jku poradne rostahnout a na 3jku se mu nechce nekdy se i dusí nevite cim to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 19:40
Jméno: awe
IP: uživatel7232
 Trochu víc maž (1:25 - 1:20), nevytáčej to moc a zajeď to po normální cestě - po rovině, moc to nepřetěžuj. Až budeš mít najeto 500km po GO, tak to pak zkus po zahřátí honit. Jde totiž o to, že se se vzrůstající teplotou (nejen)píst rozpíná a když to nemáš zajetý, tak to můžeš kousnout.
Datum: 31. srpna 2009 19:40
 Moc nevim .Skus zajed potom se ozvy.
Datum: 31. srpna 2009 18:55
Jméno: Lukas
IP: uživatel7227
 cawe hele poradíte mi nekdo kde by sehnal tu zlatou barvu jak se sní natírají různě ty okraje a ty symboly JAWA na tech nádržích? ubec jí neznam ale díííky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 19:27
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Dělal jsem panelku,koupil jsem si v mototechně zlatou samolepicí pásku,měla šířku asi 3 mm,rozstříhl jsem ji po dýlce napůl,dají se s ní krásně lepit i oblouky a vypadá to skvěle.Stála ta cívka asi 60 korun.
Datum: 31. srpna 2009 19:27
 v hornbachu je to takova strasne mala plechovka silikagel nebo tak nejak
Datum: 31. srpna 2009 16:19
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdarec, mám v plánu opískovat si plechy na 550ce. Chtěl bych se proto zeptat vás, kteří už pískovali, jakou pistolí, jakým pískovacím materiálem a kde jste pískovali? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 18:59
 Čau já renovuji jawu 555 a taky scháním pískování tak kdybys oněčem věděl prosím napiš jestli něco seženu tak napíšu
Datum: 31. srpna 2009 18:59
 Zdar, bydlim v kopcich ale na pionyru 555 mam sekundaro 13z. Tak jsem si myslel ze koupim budto 12z nebo 11z, ale rikal jsem si ze mozna obcas nekoho svezu. Takze otazka je jestli ten rozdil mezi 11z a 12z fakt cejtit. Chtel bych aby to do tech kopcu litalo, ale zase nechci aby to jelo moc pomalu po rovine. Je to 11z fakt pomaly ? Uveze 12z sekundaro dva lidi ? Mimochodem pasuje vubec 11z sekundaro na motor od 555 ? dik predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 14:34
 tak dik
Datum: 31. srpna 2009 14:34
 ale spis bych sel do 12.. dva to urcite uveze
Datum: 31. srpna 2009 14:14
 no je to urcite lepsi.. sice ne o moc ale je.. s 11 bys mohl jet tak 55..
Datum: 31. srpna 2009 14:12
 jeee...tak si myslis ze 12z je lepsi pro pareza, jo?
Datum: 31. srpna 2009 14:11
 21 vic toči.. proto mu to víc jede
Datum: 31. srpna 2009 13:50
 tak to by melo jit...dik
Datum: 31. srpna 2009 13:32
 No já mám na 21 11z sekundar a po rovine mě to jede max. 60. Jinak do kopců a ve dvou to jede dobře.
Datum: 31. srpna 2009 12:55
 diky za rychly odpovedi, tak nevim,,,chtel bych vedet jestli s sekundarem 11z to fakt uz nejede po rovine rychle (tedy jeste pomalej nez to jede normalne  ). Je to znat? Do kopcu by to litalo, ale po rovine?
Datum: 31. srpna 2009 12:05
Jméno: radek1212
IP: uživatel368
 nebo si dej 9z primár a dej tam zase tu 13
Datum: 31. srpna 2009 12:01
Jméno: radek1212
IP: uživatel368
 určitě to tam bude pasovat
Datum: 31. srpna 2009 12:00
 kdysi sem vymenil 13 za 12.. rozdil tam byl.. ne nijak extremni ale byl... 11 by tam melo pasovat
Datum: 31. srpna 2009 11:57
Jméno: radek1212
IP: uživatel368
 Cau hele ja měl 12cku dal sem 11cku a znat to je ted jedim do kopce na dvojku az na horu jinak sem před koncem řadil za 1
Datum: 31. srpna 2009 11:55
|



|