česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1602  1603  1604  1605  1606  1607  1608  1609  1610  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Tak už to mám za sebou. Dnes jsem byl na technické prohlídce v Opavě - Jaktař ( DM...něco). No vcelku to bylo dobré. Akorát asi 150 metrů před STK se nám začal ve škodovce ( bo jsme to vlekli na vozíku ) vařit motor. Jedem a najednou slyšíme jako by se něco pálilo a tak vyletíme z auta kdyby náhodou hořelo, avšak to byl planý poplach. Otevřem motor a tam vře destilovaná voda v chladiči, protože byla povolená trubka chladiče a přes ní to vytékalo. Za námi byla jen oranžová stopa. Naštěstí děda vždy vozí v autě všechno a tak hadici jsme znovu zasvorkovali a naleli asi 4 litry destilované vody ( a stejně to bylo málo). Přitom v pátek když jsme byli v dřevoně a já zajížděl s vozíkem pro dřevo jsem tatovi říkal že se mu to nějak vaří bo to bylo na 100C dnes jak jsme to tam doleli tak to bylo zahřáte na 79-80-81 C víc ne. Jojo kdybych s tím autem jezdil já tak by se mi to nestalo. Tatik na nic nemá čas tak se mu nedivím. No ale k technické. Zašli jsme do řady a paní se nás ptala co máme za vozidlo. Když jsem odpověděl Jawa 50 Pionýr, tak jen obrátila oči a chtěla doklady :-). Čekali jsme asi hodinu, bo před námi byli ještě 3 auta + 1 pionýr( ne já jiný). Aspoň jsem se podíval jak to tam chodí apod. Vcelku zajimavé, ale u jsem to viděl. Pak zavolal " Jawa " a šli sme . Chtěl vidět jen světla, trobení a zkontorloval kola, číslo rámu a to bylo vše. Ani brzdy ani číslo motoru nic se nedíval. Byl i docela příjemný což se divim. Po 5 minutách sundal starou nálepku a dal novou do roku 2013. Takže se to vyplatilo. a večer jsme už legálně jezdili. Čágos. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo já měl taky 555, ale ty díly byli z jinačích typů. Třeba motor byl z 21, Výfuk z 05 a nádrž jelikož mi tekla tak jsem měl pod sedadlem ředidlovou nádržku a všechno vrzalo. Nálezovi stav po povodiních a ty originály byli shnité. Aspoń tak mi to řekl ten známí co nám to dával.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem z kobeřic připojil bych se do diskuze.mam černou 555 s modryma revmaplechama
 
 
Datum: 31. srpna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem z Katřinek z Opavy. icko nemám. jen gmail chat nebo facebook. Pod jmnem Matouš Dušek a musím sedět na fichtlu :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
odkud jsi, já kravaře, dej icko pokecame
 
 
Datum: 31. srpna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel7233    
www.fichtlstebou.blog.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel7233    
Nazdar,nasel jsem dcl dobrej blog o fichtl zavodech jsou tam naky videa a fotky tak se na to mrknete. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěknej, některý stroje fakt super ;-)
 
 
Datum: 01. září 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čus draci,chtěl jsem se zeptat čím to je,že kdyš jedu rychle na trojku po rovině nebo z kopce tak mi to strašně řve a de to moc do otáček,jiank výfuk hikone,jehla na druhým zářezu od vrchu v karbci,nové pístní kroužky na začátku prázdnin.Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
jj DÍK MOC :-)
 
 
Datum: 03. září 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: mahu22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau..tohle mi dela tez..a vuebc si nevim rady..ja fichtla nakopnu a jeci to..no nevim..az to spravim dam ti vedet..
 
 
Datum: 03. září 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: kutik94      IP: uživatel7215    
Mám díru v karteru,spadl mi řetěz a prodělavěl ho,kdyš bych tam chtěl dát větší kolečko nevešlo by se tam prtže tu díru sme museli zacpat železnýp proužkem,a mezi řetězem a karterem je ted tak 2mm místa
 
 
Datum: 01. září 2009 7:12
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si to nech ubrousit a nebo to skus nějak doma.Nechápu co stim máš když se ti tam nevleze třeba 14 zub
 
 
Datum: 01. září 2009 7:05
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
to bych si tam dal jenže mám v háji karter.tudíž tam nejde viac ak 13.zub
 
 
Datum: 31. srpna 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je jasný když chceš jet rachlo tak musíš mít vysoké otáčky ,Pokud jezdíš jen rychle tak si tam hoď větší řetězové kolečko
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, tak dnes jsem jel na parezovi, cca 10km, a po 5km se mi to zaclo dusit, zniceho nic, jako kdyby dochazel benzin. Tak zastavim, nadrz skoro plna, zkousim to nakopnout, a ono to chytne na podruhy! tak jedu dal a zase na trojku se to dusi, pak i na dvojku a potom uplne chcipne. znovu to nakopnu a jedu dal. zkontroloval jsem ze benzin tece, sice po kapkach (nevim jestli je to dobre) ale tece. zkousel jsem sundat filtr a nebylo to lepsi. svicku jsem taky menil, mam brisk n15. cim jinym by to mohlo byt? jinak jsem s tim do tedka nemel problemy...dik predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: rarach      IP: uživatel6505    
Vyčisti si kohout,nebo v něm vyměň gumičku.
 
 
Datum: 01. září 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne, takze to bude nekde mezi nadrz-plovakova komora. zjistim a zejtra dam vedet. pokud nekdo ma jinej napad tak sem s nim ;-)
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná je to tím že ten benzín stíhá dotíkat jen na nízké otáčky .Takže ho teče málo
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: awe      IP: uživatel7232    
protože tam doteče. Zkus odšroubovat víčko nádrže a jet chvíli bez něj, pokud to pomůže, tak je to tím co psal Babeťák
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jakto ze kdyz se zastavim tak to hned nakopnu?
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
cau mas asi ucpane sitko v nadrzi nebo ucpanou tu diru ve vicku nadrze mel jsem to u pitbika
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci....prosím, jak de vyměnit gufero, aby mi nenasávala kliková skříň oil z převodovky? Musím půlit? Nebo musím rozebrat převodovku? DÍK MOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to guferem tak staci sundat levej dekl,pak schodit primarni kolecko atd a si u gufera,to vyndas bud sroubovakem nebo do nej zasroubujes vrut a ten vytahnes kombinackama,pak jenom das novy gufero,a jestli ti to saje mezi karterama tak jedine rozpulit
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olá draci....jakto, že mi de z výfuku bílý kouř a ne modrý? Liju kvalitní Oil a dávám ho 1:30 ale kouří to docela dost a ten kouř má bílou barvu, což mi přijde jako vada něčeho....ale nevím čeho...:-( DÍKY za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: jawan007      IP: uživatel1883    
jj.mě to taky dělalo měl sem špatný levý gufero, a bylo to zako dýmovnice a když sem dal plnej tak za mnou byla olejová čára
 
 
Datum: 31. srpna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně vyměň gufero
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako že by ho to nasávalo?...to je docela možné...jak to mužu spravit, prosím?
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co treba prevodak?
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
zdarec jak mam zapojit prěpinaš světel posli te foto ja se vtym neviznam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
predni ma 30w a zadni 20w
 
 
Datum: 31. srpna 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kua kdyz jsem to zvladl ja tak to zvladnes taky ne?? a jsou dva druhy zapojeni to doufam vis je zapojeni na 20W a na 30W
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
zdarec pls specha , prosim vas poradte jestli ma byt ve spojkovem kosi kulicka, je tam tycinka ale slozil sem to a ted mam spojku uplne tvrdou zmacknu ju a tlacit to do ni uplne tezce, lamely komplet novy + primarni retez .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
ja mam jenom mezi tyckama (asi tak osmou za pul roka:-) a funguje to (teda tet uz ne je rozdbany valecXD)
 
 
Datum: 15. září 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u všech typu "550,555,05,20,23" jsou 2 kuličky! 1. je ve spojkovým koši a 2. je u 550.550 ve výku a u 05,20,23 je mezi krátkou a dlouhou tyčkou :-)
 
 
Datum: 01. září 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 555 je taky jenom jedna kulicka! zrovna minulej tejden jsme menily spojkovou lamelu a zadna kulicka tam nebyla
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to mám dobře podle mustangGT taky sem si řikal že to ten fikus nějak divno napsal
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale tedka nevim jastli tu kuličku mezi tyčkama mám .Ale spojkuje to dobře:-D
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
hovno nejdřív je krátká tyčka pak je kule a dlouhá tyčka a u 21a23 už kule neni ale u o5,555a550kulička je i ve víku
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jo ma bejt od spojkovyho kose to jde takhle kulicka kratka tycka kulicka dlouhy tycka a je to u vsech prdiek parez pionyr mustang
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsem si fakt jistej ale řekl bych že kulička má být jen u 555.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
mam 05 , a mam uplne tvrdou spojku ais kulicka by tam mela byt ne? a o jakym púruimeru
 
 
Datum: 31. srpna 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gulicka ide medzi dvomi tyckami
 
 
Datum: 31. srpna 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám ten rám s tou starsi kyvkou ne tu z trubek le tu jak se k ni ty stupačky šroubujou šroubama jakej na ni patří kryt řetězu? kulatej nebo zkosenej? mam tam zkosenej asi to nebude origo co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nevite jakou ma origo barvu rozeta esi pozink nebo stříbřenka?
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel368    
Cau draku, tak tam prijde urcite kulatej kryt, zkosenej se zacal davat nekdy kolem roku 75.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
kde mam sehnat ty draty na to zapojeni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 31. srpna 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel7177    
Čau draci nevíte někdo jak sundat zadní kyvnou vydlici z jawy 555 pařez a ještě to včem jsou řidítka skoušel jsem to vyklepat přes dřevo ale nešlo to tak neví nechci to zničit za odpovědi předem moc dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5767    
přední řídítka si musíš nejdřív vindat -(uděláš to tak že vyšroubuješ ten šroub co je v nich-tak do poloviny a a vezmaš kladivo a ten šrou zatluč do vnitř pak si musíš ze spodu tech řídítek podržet tu matici nebo ten šroub vezmi tu hlavu a povitáhni si ho rukou a vyšroubuj ho pak si chytni naproti motorce řídítka mezi nohy a krut s nima a vytáhneš je ven,když nepudou tak sou zarezlý a musíš to prostříknout konkordem pak vyšroubuj všecky matice co sou ve středu toho krku v těch brejlích musí ti zůstat jen vidle a tyn spodní plech co je drží pak vem palici prkýnko a vyjebej to ven kladivem a ze spoda ti vypadavi kuličky ty si musíš schova pro příští montáž já si pod ty řídítka dávam kalíšek od perly tak zlom vaz servurs
 
 
Datum: 31. srpna 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci dostal jsem napad jak snizit spotrebu zezhoro v karburatoru provrtam diru zabuduju hadicku a na tu hadicku musim dat nakou regulaci kolik pustim vzduchu porovinkach a skopce pustim vzduch a tim padem bude chudsi smes kdykoli budu chtit. spotreba by se hodne zmencila az pokus oskousim tak napisu vice teprve jsem stim zacal a nemam vubec na to cas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: keseg      IP: uživatel7169    
nedělej z konstrukterů úplné blbce,co myslíš že ušetříš-řeknu ti to 00-h....a když na to nemáš čas tak se věnuj něčemu smysluplnějšímu
 
 
Datum: 01. září 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
To je taky kravina..Me spis napadlo tam dat injekcni strikacku do ty diry zatesnit to a zmensit dirku v injekci aby to rozprsklo a pak uz jen macknout:-D Ale ma to nakych 5ml takze by to moc dlouho nevydrzelo:-D
 
 
Datum: 31. srpna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele a neteče ti tam olej z převodovky protože když říkáš že mažeš 1:50 a pořád to dost kouří??
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nebo koupim novej karbec a bude po ptakach jenze se bojim ty polsky nepresnosti ale stejne by to bylo dobry na ty rovinky
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jenze ten muj karbec je vybehanej i tech 5 dalsich bere pres 3 litry a svicka je do cerna jehlu mam co nejniz hladinu jsem skousel mensi a jde tam porad moc benalu taky to dost huli na to ze mazu 1:50 castrol . musel bych poustet vic vzduchu jen porovine skopce jen kdyz budu drzet plinnebo to udelat na stalo a dat tam malou hadicku s filtrem aby to min zralo
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bys musel pouště jen málo vzduchu ale já bych řekl že by pro ušetrění paliva bylo lepší vymyslet nějak jehlu aby se dala štělovat za jizdy ale to moc nevim to je jen můj takovej nápad bylo by to hrozné práce a vymýšlení....... .Když poštěluješ karbec a dáš jehlu níž tak ti to tolik žrát nemůže neee??
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel368    
muzes zadrit motor az pojedes na samotnej vzduch dolu z kopce, tak se motor nicim nemaze
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
proc?? kdyz by to mohlo bekt dobry samozdrejme bych poustel jen trochu vzduchu
 
 
Datum: 31. srpna 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7228    
Fikusi je to kravina.......
 
 
Datum: 31. srpna 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HODNE STESTI !
 
 
Datum: 31. srpna 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čuz draci,kde bych prosím našel stejskyho úpravu karbce.Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
No jasně..tam sem našel jen záchodového pavouka v ústech ožralého fotra :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
díval ses pod postelí?
 
 
Datum: 31. srpna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel7231    
jawa50-speed.wz.cz
 
 
Datum: 31. srpna 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
custe mam dotaz vcera jsem mel prazdnou nadrz tak jsem si ji dolil do plna a asi jsme tam dal moc oleje protoze tzo hrozne smrdelo a kourilo a spatne startovalo vlastne skoro vubec tak dneska jsem vylil trochu z te nadrze a dolil tam 2 L cisteho benzinu a vubec to nechce nastartovat svicka hazin jiskru ale byla cela od oleje tak jsmeji vicistil zkuil nastartzovat a nic tak jsme ji zas vyndal a zas byla cela od oleje nevite co s tim ? btw: mam pionyra 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: rarach      IP: uživatel6505    
Jestli jsi tam nalil nejdřív olej a potom benzín,tak se to nepromíchalo a olej ti natek do karbecu.Vyčisti karbec,benzín pořádně promíchej.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď máš karbec jeětě plnej oleje a nebo ti to tam teče (špatný gufero)
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je ten kour takovej stiplavej a dost hustej tak ti to bude sat
 
 
Datum: 31. srpna 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MÁŠ pořád moc oleje.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: Grik      IP: uživatel692    
hele mnel jsmem neco podobnyho tak jsem se dostal do valce a mnel jsem praskle pistni krouzek tak jsem tam dal dva novy a novou svicku a jezdi jak drak.Taky jsem tou dobou lil novej benzin
 
 
Datum: 31. srpna 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on mi jede od zacatku tak rychle koupil sjem ho od jednoho stareho typka kteremu 10 roku stav v garazi tak jsem ho dovezl domu a vyvaril karbec a porste to jelo jak to jede... a od nikud netece nic vcera vecer jsem na tom jeste dojel domu a dneska rano uz nic s tim novy m benzinem
 
 
Datum: 31. srpna 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
navic ti to jede podezdrele rychle asi stim je neco muze bejt smeti v karbecu musel bys ho sundat a poradne vycistit profoukat nebo prostrikat treba vodou ja to tak delam. Taky ti to nemusi dobre tesnit nekde treba pod valcem jestli si ho mel sundanej. Podivej se jestli to netece pod valcem
 
 
Datum: 31. srpna 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
skus dat jinou svicku funkcni neskousej to naslapnout rovnou to roztlac a bud pojede nebo nepojede asi je to poradne uchcany a nebo jak rika karlos
 
 
Datum: 31. srpna 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale podle me kdyby to netesnilo tak to jede spatne a vcera kdyz jsem jel od kamose tak 75 jsem jel v pohode... spis jak mam ten olej odtama dostat pryc
 
 
Datum: 31. srpna 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravdepodobne ti bude sat olej z prevodovky. shod spojku a zkontroluj,popr. vymen gufero na klikovce.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
cau chci se zeptat jekej je castrol 2T jestli je stejně dobrej jako TSF nebo lepší nebo horší a kolik stojí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle neřeš, dej na co máš finance!!
 
 
Datum: 31. srpna 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci prosim vas ma fichtla motor po go a po vybrusu a zajizdim ho ale zlobi me kdyz jedu po louce tak kdyz je studenej tak 2jku nemusim a rostahovat a trojku si veme v pohode a kdyz je zahratej tak musim 2jku poradne rostahnout a na 3jku se mu nechce nekdy se i dusí nevite cim to je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: awe      IP: uživatel7232    
Trochu víc maž (1:25 - 1:20), nevytáčej to moc a zajeď to po normální cestě - po rovině, moc to nepřetěžuj. Až budeš mít najeto 500km po GO, tak to pak zkus po zahřátí honit. Jde totiž o to, že se se vzrůstající teplotou (nejen)píst rozpíná a když to nemáš zajetý, tak to můžeš kousnout.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc nevim .Skus zajed potom se ozvy.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel7227    
cawe hele poradíte mi nekdo kde by sehnal tu zlatou barvu jak se sní natírají různě ty okraje a ty symboly JAWA na tech nádržích? ubec jí neznam ale díííky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: rarach      IP: uživatel6505    
Dělal jsem panelku,koupil jsem si v mototechně zlatou samolepicí pásku,měla šířku asi 3 mm,rozstříhl jsem ji po dýlce napůl,dají se s ní krásně lepit i oblouky a vypadá to skvěle.Stála ta cívka asi 60 korun.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: MurarikRadim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v hornbachu je to takova strasne mala plechovka silikagel nebo tak nejak
 
 
Datum: 31. srpna 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Zdarec, mám v plánu opískovat si plechy na 550ce. Chtěl bych se proto zeptat vás, kteří už pískovali, jakou pistolí, jakým pískovacím materiálem a kde jste pískovali? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel7177    
Čau já renovuji jawu 555 a taky scháním pískování tak kdybys oněčem věděl prosím napiš jestli něco seženu tak napíšu
 
 
Datum: 31. srpna 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, bydlim v kopcich ale na pionyru 555 mam sekundaro 13z. Tak jsem si myslel ze koupim budto 12z nebo 11z, ale rikal jsem si ze mozna obcas nekoho svezu. Takze otazka je jestli ten rozdil mezi 11z a 12z fakt cejtit. Chtel bych aby to do tech kopcu litalo, ale zase nechci aby to jelo moc pomalu po rovine. Je to 11z fakt pomaly ? Uveze 12z sekundaro dva lidi ? Mimochodem pasuje vubec 11z sekundaro na motor od 555 ? dik predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak dik
 
 
Datum: 31. srpna 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale spis bych sel do 12.. dva to urcite uveze
 
 
Datum: 31. srpna 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je to urcite lepsi.. sice ne o moc ale je.. s 11 bys mohl jet tak 55..
 
 
Datum: 31. srpna 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeee...tak si myslis ze 12z je lepsi pro pareza, jo?
 
 
Datum: 31. srpna 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
21 vic toči.. proto mu to víc jede
 
 
Datum: 31. srpna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to by melo jit...dik
 
 
Datum: 31. srpna 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já mám na 21 11z sekundar a po rovine mě to jede max. 60. Jinak do kopců a ve dvou to jede dobře.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 12:55
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky za rychly odpovedi, tak nevim,,,chtel bych vedet jestli s sekundarem 11z to fakt uz nejede po rovine rychle (tedy jeste pomalej nez to jede normalne ;-) ). Je to znat? Do kopcu by to litalo, ale po rovine?
 
 
Datum: 31. srpna 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: radek1212      IP: uživatel368    
nebo si dej 9z primár a dej tam zase tu 13
 
 
Datum: 31. srpna 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: radek1212      IP: uživatel368    
určitě to tam bude pasovat
 
 
Datum: 31. srpna 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdysi sem vymenil 13 za 12.. rozdil tam byl.. ne nijak extremni ale byl... 11 by tam melo pasovat
 
 
Datum: 31. srpna 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: radek1212      IP: uživatel368    
Cau hele ja měl 12cku dal sem 11cku a znat to je ted jedim do kopce na dvojku az na horu jinak sem před koncem řadil za 1
 
 
Datum: 31. srpna 2009 11:55
 
<  1602  1603  1604  1605  1606  1607  1608  1609  1610  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 8:49:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu