Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar.blbá otázka kterou nevim ,Kolik se dá maximálně vytočit z fichtla je to i výc jak 7500???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 21:42
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 UPRAVENEJ fík točí max. 14 000
Datum: 31. srpna 2009 21:42
Datum: 31. srpna 2009 7:27
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 jenco, sice ti polovinu slov nerozumim, neříkam ze pionyr nejde upravit ja jen rikam že i po upravach to porad bude pionyr  , radeji bych upravoval třeba čz nebo jawu 175, protoze to už trochu jede ale padesatku nikdy
Datum: 30. srpna 2009 23:38
 ked si chces kup si vacsieho atd. ale nehovor ze z fichtla co sa dá urobit,ked tomu nerozumies...
Datum: 30. srpna 2009 23:14
 Davis08 ale to neide za to,,,hociaky deb*l moze kupit aj silnejsi aj rychlejsi ako pionyr len povie otcovi ze "daj mi na to" ale v tom neni umenie...
Datum: 30. srpna 2009 23:10
 asi to samy co hlada,nekoho proste bavi to upravovat,dostavat z toho lepsi vykon a mit z toho dobrej pocit,ja sam neupravuju,ja si koupil cizu pac fichtl mi uz moc nestacil
Datum: 30. srpna 2009 23:00
 hm ty si radsi koupis neco co je hotové... a máš radost.. ale my si radši seženem 6 tisic, upravíme fichtla, drbem se s tim mesic ale pak mame tisickrat vetsi radost (aspon teda já..) z toho jak to jede a že jsme si to vlastnima rukama drbali..
Datum: 30. srpna 2009 22:51
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 no to neznam, na pionyre jsem se učil jen jezdit, níkdy bych žadnou 50ccm neupravoval, za ty penize co bych do toho prskoleta dal bych mohl mít něco o dost silnější a s lepším podvozkem. 50 ccm neni ještě ani motorka je to moped, tot muj nazor  , ale nebudu se s vama hadat protoze u vas je fichtl lepsi než nejakej harley davidson
Datum: 30. srpna 2009 22:41
 davis08:to ze to neznas neznamena ze to nejde,holt nekdo umi a ten motor fakt tolik toci
Datum: 30. srpna 2009 22:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Davis08 -tak si nevěř
Datum: 30. srpna 2009 22:24
 ste fakt pesimisti..
Datum: 30. srpna 2009 22:13
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 14000, tomu neverim
Datum: 30. srpna 2009 22:08
 to sa tocilo najviac 14000ot/min
Datum: 30. srpna 2009 22:00
Datum: 30. srpna 2009 21:58
 A to vam napsal jawaracing jen bezne pracovni otacky,nenapsal vam,kolik mu to tocilo nejvic   Ale tohle je zavodak,ne seriovka!!!! Jezdim se na ty zavody koukat od zacatku leta a fakt nektery zavodni specialy tocej sileny otacky!!
Datum: 30. srpna 2009 21:47
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 takový pskolet a tocit 10000 jo, to by se rozpadlo  no nwm treba je to pravda, ale když 516tka točí 10500 a to je tovarní ostrý kros, novější než pionýr, myslím že dobře kecáte, proti pionýru nic nemám, ale tolik by točil jen po větších upravach, vy ste fanatici do pionýrů nic ve zlem hoši
Datum: 30. srpna 2009 21:34
 jenco to neres petr se snazil bejt chytrej jak radio tak musel neco napsat  ,uz jenom podle slovniku je videt ze tak trosku vari z vody a vi o tehle tematice naprosty hovno
Datum: 30. srpna 2009 21:21
Datum: 30. srpna 2009 20:16
 ked neveris tomu tak si to vyskusaj!
Datum: 30. srpna 2009 20:12
 ked neveris tomu tak si vyskusaj!
Datum: 30. srpna 2009 20:11
 Se zvedlým zadním kolem se mi zarazila rafička o zarášku na 0km/h. Takže to přes 10000 mohlo být.
Datum: 30. srpna 2009 20:08
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 vy pitomci fichtl točí max 7000 na volnoběh a chtěl bych vidět když tam máš 41,5 válec a karbec delorto ja ti to může ject když nemáš přidělaný komory ta seš ale krmelec!
!
Datum: 30. srpna 2009 20:01
 taky nema seriovku  ale "trochu" upravený
Datum: 30. srpna 2009 19:49
 tak to s tim fichtlem bych si chtěl zajezdit protože fichtla kterej dává 100 km/h jsem v životě neviděl moc nás tu nehoupej
Datum: 30. srpna 2009 19:46
Jméno: jawaracing50.
IP: uživatel3382
 ja mam na prevod 13/55 max 100km/h coz je presne 10000ot/min jinak na jednicku a dojku to roztocis vzdy vic protoze jsou mensi odpory
Datum: 30. srpna 2009 18:56
 nic moc,mám na tom origo válec s vybrusem 41,5 jednokruzok,krabec dellorto 21,a vyfuk hikone, ale neni to odlahcené!
Datum: 30. srpna 2009 18:50
 Tak to ti mustan točí slušně co máš na něm upravený??
Datum: 30. srpna 2009 18:40
  nedokoncil som to  zo sekundarkou 12
Datum: 30. srpna 2009 18:38
 aha s programov som to vypocital,78km/h s prevodom 12/55 je 8500ot/min a 83km/h s prevodom 12/55 je 9000ot/min tak to bolo okolo 8700ot/min
Datum: 30. srpna 2009 18:35
 ja vytiahol som z mustosa so sekundárnou prevodou 80km/h to uz bolo asi aj viac
Datum: 30. srpna 2009 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel7216
 kdyz budes mit hodne velkej kopec a hodne zalehnes,tak k tem 7500 otackam by se to mohlo blizit........mohl bys to vycist z pilovejch diagramů a maximalni dosazeny rychlosti......jsou u stejskyho v pokecu
Datum: 30. srpna 2009 18:07
 zapomněl sem dodat že asi tak z průměrnýho fíka
Datum: 30. srpna 2009 18:02
 Zdar draci. Zítra jedu na tehchnikou a dnes jsem to chtěl ještě ozkoušet jestli to brzdí, svítí apod. No a jedu na 2 a při nízkých otáčkách to kucká a něco jak dusí se. A když zrychluji tak vynechává. Jsou tam nějaké mezery při zrychlování, ale jen když jedu. Když to mám na volnoběh tak ne a přidám. No tak mě napadlo bo tam mám z 555 zapalko jestli nevynechává kondik. Bo ono je totiž jde poznat že je úplně jiné než ostatní zapalka, ale dobré. Světla utáhne. Anebo svíčku jinou. Tak se chci zeptat čím to je že mi to při zrychlování a při nízkých otáčkách vynechává ? Děkuji za pomoc PS: držte mi zítra palce na technickou, PS 2: 10 minut co jsem dojezdil přijeli policajti okouknout firmu která sídlí vzadu. Takže jsem měl z pekla štěstí bo nemám technickou a řidičák. Díky. Sorry za chyby
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 20:47
 no dnes na tehcnické jsem to chtěl před technikem nastartovat a asi až na 10 pokus. Když jsme přijeli domů a chtěl jsem to nakopnout tak vůbec. Vyměním svíčku za PAL N7Y a v poho. n14 to nejde a přitom jiskra velká a zdá se že už to neškube jen torjka je slabá.
Datum: 31. srpna 2009 20:47
 Typickej problem parezackyho zapalovani.....vypada to na blby kladivko a nebo jen malej odtrh kladivka......pak to takle cuka.....koukni na kladivka,jestli nejiskri.....
Datum: 30. srpna 2009 19:15
 jj soráč je to pionýr
Datum: 30. srpna 2009 19:05
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 Chtělo by napsat co máš za motorku  předpokládám pionýra, takže já bych to viděl na vadnou indukční cívku..je dost možný, že to vynechávání co popisuješ dělá ona
Datum: 30. srpna 2009 18:57
 karbec apod. je čístý. A svíčka vypalená PAL N14C
Datum: 30. srpna 2009 17:46
 da se na netu stahnou knižka oprav se všim k jawe 250?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 12:05
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na Jawamania v technice.
Datum: 31. srpna 2009 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel7219
 koukni na http://www.sesa-moto.cz do sekce MINULOST a najdi si prirucky ke svemu typu.....jinak taky existuje kniha o opravach a udrzbe motocyklů Jawa od nejakeho pana Dočkala....taky bude stahnutelna,ale musis hledat šmudlo
Datum: 30. srpna 2009 18:29
 Zdar hoši chci zeptat čím to je? Nastartuju fika. Je studený, volnoběžný otáčky tak akorát. Jezdím tak dlouho až se dostane na provozní teplotu tak volonoběžný otáčky jsou hrozně vysoký. Ten šroubek na volonoběžný ot. na karburátoru je skoro vyšroubovaný a bohatost je tak akorát. (cihlová svíčka) Nevíte čím by to mohlo být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 16:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 muže to byt vule lanka nebo šoupátko
Datum: 21. února 2010 16:55
 hele ten volnoběžný šroubek je vyšroubovaný ne zašroubovaný. Ta pružina je skoro napnutá. svíčka nedávno měněná, z karbece neteče, karbec čistej jako dětská prdílka  . Z karbece nic neteče a předstih je OK. Ještě mě napadá jestli to není šoupátkem. nedávno jsem ho vyndával.
Datum: 31. srpna 2009 11:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus ještě přetěsnit karbec
Datum: 30. srpna 2009 21:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ucpaná volnoběžná triska,simerink pod zapalováním,chudá směs
Datum: 30. srpna 2009 21:28
 Čate , nevíte kde bych sehnal graf průběhu výkonu a toč momentu na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 18:00
 dík
Datum: 30. srpna 2009 18:00
Jméno: Standa
IP: uživatel7216
Datum: 30. srpna 2009 17:55
 jestli si chceš nechat změřit výkon a točák tak jedině někde kde mají motorovou brzdu
Datum: 30. srpna 2009 17:35
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 čus,potrěboval bych vedet jestli když na kliku z kývačky přelisuju ojnici z panelky a dám na panelku jestli to pojede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 22:37
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 Jsou akorát jinak siroké setrvaky ale cep na lozisko je ve stejnem miste.bude to necemu vadit?
Datum: 30. srpna 2009 22:37
 dej si k sobě kliku z kyvačky a z panelky a uvidíš
Datum: 30. srpna 2009 16:49
Jméno: Lasty477
IP: uživatel7218
 Cau draci, mam problem s moji 477, tedka mne nechala viset v kolone a bylo to pojistkou, tak jsem ji vymenil, za pul minuty se to opakovalo a porad to slo tak dal dokud mi pojistky nedosli tak se chci zeptat co s tim diky. Jinak rele uhliky atd jsou nove,,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 19:02
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 Ja bych nátáhl novou elektriku
Datum: 30. srpna 2009 19:02
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 neco ti tam zkratuje..prohlédni izolaci káblíku a vše co by mohlo skratovat..
Datum: 30. srpna 2009 16:46
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Ahoj, pokud mám starou SPZ v depozitu (malovanou štětcem - ne s prolisovanými znaky), dostanu ji zpět z depozita?
A co když bych od někoho pionýra koupil, je nějaká šance, aby při převodu zůstala stejná spz?
Ptám se hlavně proto, že důkladně renovuju pionýra, a ta stará SPZ vypadá přeci jen daleko líp než ty nové velké obdélníkové...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2009 15:21
Jméno: ondras
IP: uživatel7097
 No já přihlašoval Jawu 21 a dostal sem místo tý malý značky velkou, hnusnou, evropskou značku.
Datum: 18. září 2009 15:21
 kdyz to neni mezi okresama tak vetinou zustava stejna
Datum: 30. srpna 2009 23:03
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 na jaře jsem kupoval mustanga a nechali mi tam normálně tu starou malou spz
Datum: 30. srpna 2009 21:31
Jméno: j.mustang 11
IP: uživatel7004
 Zdarec draci, co myslíte když si upravým válec a bude to mít výkon něco přes 5 koní tak vydrží to originální díly jako spojka ,ojnice , klika apod.???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 12:22
Jméno: standa
IP: uživatel7228
 denzilku drz uz laskave hubu,bude to lepsi
Datum: 31. srpna 2009 12:22
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 Stejsky myslim pouziva jak korky tak feroda... na webu ma vyfoteny zlomek vjeci takze tym bich sa neridil
Datum: 31. srpna 2009 10:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Podivej se na jawa 50 speed ,vidids tam nekde feroda??Ja jen korky...Kdyztak mi dej odkaz na naky ty trvandlivi feroda
Datum: 30. srpna 2009 21:55
Jméno: Standa
IP: uživatel7216
 Jehlový ojnice(CKR!! ne ty šmejdský!!) a ferodo lamely(ty nový,ne ty starý mekky!!) jezdi v zavodnich specailech,ktery toci i 12 000 otacek(nektery i vic) a bez problému......to je pro me smerodatne.....ne co nekdo nekde rikal......pokud ta ojnice vydrzi zavody,tak nechapu,proc by nevydrzela beznej provoz 6 konovyho valce!!! Vsechno je to o umeni nakupovat ......neni jehla jako jehla!! A lepsi lamely jak FERODO se neprodavaj,tak vubec nechapu tvoji pripominku......
Datum: 30. srpna 2009 18:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Stando kdybys tam dal feroda a k tomu upravil motor na 5hp a pocitam ze by to taky tocilo 13000 tak by to feroda rozhodne nevydrzely..ty vydrzi polovicku a trochu k tomu ale vic ne.A mustangu,upravovat motor aniz bych upravil ty tvoje napsany dily by asi vubec nemelo smysl..
Datum: 30. srpna 2009 16:55
 stando jeden uživatel mánie co ladí motory má s jehlou špatné zkušenosti, tak si rači dělá mosazná futra
Datum: 30. srpna 2009 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel7216
 základem je mít motor po GO....takze kdyz uz generalkovat motor,tak poradna loziska a gufera(SKF),kliku dát na repas a rovnou ji dát ojnici na jehlách,opravit spojkovy koš a koupit nove lamely(FERODO),novej primarni retez.......pokud chces zacit neco delat,tak ten motor musi bejt v A1 stavu aby to bez újmy vydržel........jo a stoji to penize........
Datum: 30. srpna 2009 15:20
 dle toho jak se ptáš jsi amatér a válec si na 5 hp neupravíš ani kdyby ses na hlavu stavěl
Datum: 30. srpna 2009 15:14
 Zdar draci moc díky že ste mě odradili od tech sprejů je to na nic skusil jsem to na odmaštěnej plech a nechal to zaschnout pak sem vzal ředidlo a hadrou s ředidlem sem potom přejel a bylo pryč podtím byl nátěr natrěnej štětcem a ten to rědidlo vydržel ani hadra se od něho nezašpinila . sprej je fakt hnus! Takhle to vypada http://s1.imgupload.cz/img/28555/ser1C/IMGP2077.JPG ,nastříkal sem to základovkou aby to nezrezlo a hned jak budu mít prachy tak de k lakýrníkovi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel7216
 koupil jsi spatnej sprej.....nektere smývá benzin a podobna rozpoustedla.... a aspon doslo na moje slova.......to to radsi hezky natři,nez sprej....sprej je levna atrapa!!
Datum: 30. srpna 2009 15:23
Jméno: Canon
IP: uživatel7111
 Cao kluci, prosim vas poradte mi hejbe se mi rozeta a ja nvm jak je tam pripevnena poradte prosim cim to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 8:53
 Tak jestli nechceš sundávat ty plechy apod. tak si povol kolo a rozetu a vytáhni tu hliníkovou volovinu co je u brzdy. A kolo posuň co nejblíže k rámu na druhou stranu. Možná ti tam bude vadit náhon. Tak jen zvedni moto bez kola a rozety a vytáhni si ji. Já jsem to tak měl za 5 minut. A to musím sundat plno věci abych sdělal plech.
Datum: 31. srpna 2009 8:53
 takže povolíš matku od kola žj......sundáš kolo a pak tam je větší matice hned za tou maticí jak drží kolo tak jí povolíš,sundáš,narovnáš,vrátíš zpět.
Datum: 30. srpna 2009 18:21
Jméno: Canon
IP: uživatel7111
 Dik a jak se sundava ta rozeta?
Datum: 30. srpna 2009 18:09
 Máš v háji nejty.sundej rozetu,dej si ji na špalek a do těch nejtú tak 4-3 bouchni velkým kladivem,měli by se ti srovnat jako mně .....
Datum: 30. srpna 2009 17:28
 Zdář draci,nevíte čím to múže být že kdyš jedu s bratrem na pincku na projíždku dycky ho na rovince v akceleraci předjedu jak já nwm co,ale pak mě zase hnedka předjede a už ho nedoženu,na začátku prázdnin sem dělal renovaci motoru  ístní kroužky,sekundární kolečko,lamele atd.......ale jede mi to stejně pomaleji než jemu,každý máme stejný tip fichtla akorát já sem lehčí než bratr.Moc dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel7216
 kamaradovi jede tovarni nikdy nerozebranej motor lip,nez jel muj motor po GO......me jel sice vic na vmax,ale on mel lepsi akceleraci......
Datum: 30. srpna 2009 15:27
 hele neni motor jak motor. a možná máš vyběhaný válec
Datum: 30. srpna 2009 13:49
 a nebo jestli to nejni předstihem?? já mám 2,5 on 2,7 ale o tak málo bych neřekl.
Datum: 30. srpna 2009 13:17
 nn sekundárko oba 13.zub.a prostě kdyš jedu na trojku z kopce tak to řve jako kdyby se mi měl rozpadnout motor,oleje tam mám taky stejně jako on...tak nevím
Datum: 30. srpna 2009 13:10
Jméno: brisK
IP: uživatel6937
 Nemáš třeba jenom menší sekundáro ??
Datum: 30. srpna 2009 13:08
Jméno: Alert
IP: uživatel5754
 Ahojte draci. Ja sem tak neschopnej. Nevideli jste v Sesa shopu tuningove cepicky na ventilky? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 16:30
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 Ukradni z nakyho auta ,ja jich mam doma
Datum: 30. srpna 2009 16:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Ajo od kola  ak se podivej na aukro tam toho je treba tady sou svitici:http://aukro.cz/item725832176_svitici_ventilky_led_multicolor_175.html
Datum: 30. srpna 2009 14:22
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Myslí ventilky,ne ventily,čepičky na ventilky od kola
Datum: 30. srpna 2009 13:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jaky ventilky?Fichtl ma ventily?Ze o tom nevim...
Datum: 30. srpna 2009 13:11
 takove ptakoviny nevedu,,jeste by fichtl prestal jet,,,fakt to po me nechtejte
Datum: 30. srpna 2009 13:06
Jméno: krys
IP: uživatel4699
 zdar, potrebuju rychle pomoc : snazim se rozmontovat predni vidlici u pionyra 555, snazim se ji sundat ale nejde mi to. sundal jsem riditka a ty dve obrovsky matice, ale ted nevim co udealat dal...pls rychle, dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 15:43
Jméno: krys
IP: uživatel4699
 ok, takze potom by to melo jit lechce dolu, nebo stejne trochu pacit ? jinak diky moc za pomoc kluci
Datum: 30. srpna 2009 15:43
 jo takhle  ja blbe cetl sory... no pak jeste jak je bzucák, tak tam máš taky šroubky... tak ty taky musis povolit...
Datum: 30. srpna 2009 14:30
Datum: 30. srpna 2009 14:30
Jméno: krys
IP: uživatel4699
 dik, ale problem je ze ja nevim CO povolit, cim hejbat...mohl bys to upresnit prosim?
Datum: 30. srpna 2009 13:00
 hmm... ja do treba povoloval včerá hranou dláta... mužeš kleštěmi (to mi takyslo) a nebo sroubovakem na hranu a kladivem.. proste musis si nejak poradit
Datum: 30. srpna 2009 12:07
Jméno: krys
IP: uživatel4699
Datum: 30. srpna 2009 11:43
 Půjde mi nasadit jednokroužkovej píst na seriovej motor s kluzným ložiskem.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 21:46
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 když budeš dávat 1 kroužkovej píst tak si rovnou udělej válec 6-ti kanál
Datum: 31. srpna 2009 21:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jestli takhle tak neni problem.
Datum: 30. srpna 2009 13:12
 No jo ale já si nejspíš nechám upravit válec u stejskyho a tam je 1kroužák myslím potřeba
Datum: 30. srpna 2009 12:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Je to blbost...musi ti aspon 9000 otacek za minutu ten motor tocit...Takhle by ta smes prochazela a nespalovalo by to dobre...Bez do dvoukrouzaku
Datum: 30. srpna 2009 12:06
 Jo dik, já jsem nevěděl jestli je orig . 14 mm nebo 14,1mm
Datum: 30. srpna 2009 10:46
Jméno: KOhy
IP: uživatel2208
 nasadit určitě....průměr pístního čepu je stejnej
Datum: 30. srpna 2009 9:49
 Čuzz draci,mám dotaz.kdyš mám na fíkoj výfuk hi-kone snižuje mi to výkon? a nebo spíše zvyšuje? já si myslím že snižuje kdyš je tak levný.Dík za vaše odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 19:27
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 nejlepsi poradne utesneny orig výfuk. laděné mají kolísavý výkon asi tak /\/\/\ ale orig mají stálý -------. teť už jenom jak ten výfuk přádně utěsnit
Datum: 11. září 2009 19:27
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 souhlasim s denzileck..jinak je vyfuk kus blbyho plechu asi se fakt plati jenom za chrom
Datum: 30. srpna 2009 12:15
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 souhlasim s denzileck..jinak je vyfuk kus blbyho plechu asi se fakt plati jenom za chrom
Datum: 30. srpna 2009 12:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Na origu se plati za chrom  Si myslim aspon...
Datum: 30. srpna 2009 12:07
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 ani jedno záleží jak ho upravíš dyž na to nopa připrskneš zvihejbaný a placatý origo kolínko a třikrát to propílíš tak ti to moc výkonu nepřidá
Datum: 30. srpna 2009 10:55
 zdar nevie niekto kvalitu dvojkoveho bubnu ktory je dostat v sesa shope.ktoto vyraba?Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 12:28
 taiwan
Datum: 30. srpna 2009 12:28
 Ahoj vše, mohl by mi někdo poradit jaké jehlové ložiska se dají použít místo bronzových pouzder v blocích motoru u pionýra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 11:07
Jméno: Standa
IP: uživatel7216
Datum: 30. srpna 2009 11:07
 Cuzz, draci nevíte, čím by to mohlo bejt, že když jedu z roviny do prudkýho kopce jedu na jedničku tak to dám trošku do toček aby to vyjelo a najednou tak v půlce to prostě vynechá jako kdyby to nehodilo jiskru nebo tak a samozřejmě to už stratí točky a musim se odrážet. potom to zase jede pěkne po rovině ale todle mě se*e... Nevíte? díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 0:08
 nedotýká ti benzín ten motor v tu chvíli moc bere a ještě je trochu nakloněnej
Datum: 30. srpna 2009 0:08
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 draci,musel jsem přistoupit k radikálnímu faceliftu svýho fichtla. Původní plechy ročníku 78,jsem nucen vyměnit z důvodu neustálého praskání plechů za plechy ročníku 72, ty díly beru z odhlášenýho fichtla. Jinak, pokud by měl někdo zájem o např stupačkový kříž z 21 bez revmaplechů,oddělávací dekl,bříško, přední blatník, kryt řetězu, rám, ráfek, nebo zápalko z 05 (prostě to starší), hlavu motoru, tacháč či jiné drobnosti z motoru, tak se nystyďte a nechte tady vzkaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 22:56
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Asi tak, to zápalko nevím jak na tom je, takže co si za něj jako mám říct, zájemcům nafotím a pošlu na mail.Tachometr funguje - tak já nevím . za 150?, rám 100, kříž 150, lanko nemám. Kdyžtak sem napište svůj návrh ceny a domluvíme se. Jinak mám kryt světla, bzučák, kartery, víka, spojkovej koš a tak dál, spíš se ptejte a možná budu mít komplet věci z mustanga, prostě to vrakuju a zůstane jen jeden provozuschopný stroj, který dojezdím a končím. Jo a taky berte v potaz, že jsem z Vysočiny a uznejte, že posílat třeba rám poštou by znamenalo poštovný ve výši převyšující hodnotu dílu.
Datum: 08. září 2009 22:56
 Taky bych měl zájem o kryt řetězu (ten kulatý), pokud by jsi se s "bednou"nedomluvil, tak napiš. orlando1@seznam.cz
Datum: 30. srpna 2009 21:33
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 cus..vypis mi prosimte za kolik bys prodal to zapalko z 05,kdyt retezu,ram,kriz z 21..a lanko na tachac pokud mas..
Datum: 30. srpna 2009 11:34
 Kolik bys chtel za tachac+ postovny? Je plne funkcni?
Datum: 30. srpna 2009 10:32
 Kolik bys chtěl za tacháč+ poštovný? Je plně funkčn�
Datum: 30. srpna 2009 10:30
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 to jenda 65  ošlu zítra během dne foto na mail.
Datum: 30. srpna 2009 0:30
 jedná se o ten obloukovej kryt řetězu jestli jo tak napiš na bedna65@sezna.cz dík
Datum: 30. srpna 2009 0:10
|



|