Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 caw pls od jakyho roku se vyrabely čz 175/487 s jehlama na pistnim cepu ? Dneska sem totiz rozlousknul motor a na pistnim cepu mam bronzove pouzdro.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 13:30
Jméno: já1.
IP: uživatel8142
 já mám také motor 487, originál výbrus a je tam bronzové pouzdro.
Datum: 05. prosince 2009 13:30
 kolecko: jo to asi dam kazdopadne, ale dost me to udivilo. Kolik by tak mohla stat , protoze jak uz sem psal mam na GO motoru kolem 2500
Datum: 01. září 2009 11:04
 hmm,tak to je zajimavy,to je pak nak jinak nez sem si myslel,mel sem na opravu nikdy nepulenou masinu 477 z roku 70 a mela pouzdro,mno zkusim zjistit vic,jinak karlosi nech tam dat ojnici s jehlama a melo by to byt ok
Datum: 31. srpna 2009 20:08
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja mam na 477/01 jehlové ložisko a je to rok 1969 a ten motor nebyl nikdy pulenej , az ted
Datum: 31. srpna 2009 19:28
 aha takze "uprava" no stejne mam ten motor na GO tak to necham predelat kolik to tak bude stat ? mam na GO vyclenenejch nakejch 2500, tak aby mi to stacilo
Datum: 31. srpna 2009 19:14
 prvni 477 mely pouzdra,mladsi 477 meli jehly,487 meli jehly vsechny
Datum: 31. srpna 2009 17:48
 Tak ja mam taky 487 a mam tam taky bronzovy pouzdro i na druhym motoru je bronzovy pouzdro na ojnici a ty motorky obe jsou z 1986
Datum: 31. srpna 2009 15:17
 všechny 487 by měli mít jehly, měly to už 477, buď tam máš jinou ojnici nebo někdo udělal pouzdro
Datum: 31. srpna 2009 14:50
 Předjíždění zprava... Ahoj, tak bych se měl možná vrátit do autoškoly. Nebo možná taky ne. Jedu na staďáčku s pocitem, že když mám šlapky, tak všechny předjedu vpravo, jako bych jel na normálním kole. Na tom to běžně dělám. Ale pak na mě nějaký pan trouba dojel a vedle mě troubil a klepal si na čelo. Tak jsem se na něj usmál. Na rapla.  Tedy tak si to vysvětluji, že to byl rapl a já jsem jel podle předpisů. Ale jistý si tím nejsem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 21:40
 Díky za názory. Dneska jsem měl zase možnost (tentokrát to bylo mimo obec) předjet vpravo, ale už jsem to raději neriskoval a zpomalil.
Datum: 01. září 2009 21:40
 http://tn.nova.cz/zpravy/cernakronika/motorkar-jel-rychle-a-predjizdel-smetl-ho-traktor-bojuje-o-zivot.html
Datum: 31. srpna 2009 13:38
 no, tak nedávno u nás taky tak borec předjíždel v napajedlách a traktor nečekane odpočíl doprava, na vedlejší, borec to nepřežíl, tak předjížděj tak i nadále
Datum: 31. srpna 2009 13:34
 Hm, takže bych do té autoškoly se měl asi doopravdy vrátit a pán jakkoli rapl, tak troubil právem.
Datum: 31. srpna 2009 12:42
 Cau...slapky sice máš, ale motor taky...tím pádem jsi normální řidič motorového vozidla a proto musíš i předjíždět podle zákona z leva...  ...ovšem u nás někteří ani nechápou jízdu v pruzích...projet kolem nějakého nádhery dědoura, který se svou Š 120L jede 35-40 v levém pruhu ve městě...tak po projetí následuje troubení a šílené klepání na čelo...  ...no co už...přitom to není přestupek...ale jen v tom městě!!  ...
Datum: 31. srpna 2009 11:46
Jméno: fbk,
IP: uživatel5546
 cuz , mate nekdo zkusenost s klikovym loziskem slovakia 6303/c3 jaka je to kvalita??? vydrzi to aspon ze 3 roky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 16:39
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 shitt lepší SKF a ještě nejlepší so JAPONKSKÝ ložilka JMR-vydrží dýl než celej motor a to fakt mám s tim vynikající zkušenost di do toho
Datum: 31. srpna 2009 16:39
 Zdar,nevíte někdo jestli by mi motor 519 pasoval do rámu 516 kdybych předělal ty ůchyty ve předu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 20:21
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 Hlada: met prachy tak jezdim taky
Datum: 31. srpna 2009 20:21
 No já chci jezdit čz cup a tam je každej kůn dobrej ale tedka pudu asi spíš do kotoučovek a větší rozety!
Datum: 31. srpna 2009 19:49
 že je mu 14.. to je jedno.. vcera komentator u kross zavodu rikal ze jezdi jakejsi 15 letej typek mistrovsty sveta..
Datum: 31. srpna 2009 19:34
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 ty si blazen je ti 14 a 20kW pod zadkem ti nestačí, když chces silnější stroj tak si kup i lepší rám, ja bych sice spíš nad motorem přemýšlel nad rámem, protože pokud umíš tak s čz se dá zajet trat dost ostře, ale ten rám je horší. Nechces tam nahodou dat motor z 380?
Datum: 31. srpna 2009 16:53
 No jestli myslíš chladiče,tak normálně bych si koupil nádrž z vodníka a dal je pod ní!
Datum: 31. srpna 2009 12:52
 519 je vodnik,jak vyresis chlazeni? co? ha....
Datum: 31. srpna 2009 12:25
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 516tka ti nestaci?
Datum: 31. srpna 2009 11:31
Jméno: Petr74
IP: uživatel7004
 Zdar, jak nejlépe zkontrolovat ložiska a gufera aniž by se musel půlit motor ,Jen oddělat pravé a levé víko ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 12:26
 Shodim zapalovani,zakvrdlam s magnetem a bud se hejbe a nebo ne.......kdyz se hejbe,loziska sou v kopru
Datum: 31. srpna 2009 12:26
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 normal oddelas gufero a zkusis zatocit tim loziskem jak se bude sekat tak rozpulit motor! , uplny lego , lehky jak cip sem vcera pulil a uplne ladny niceho seneboj sou tam jen 2 hridele a nejakychj 5 kolecek ... + start. segment + tycka.... uplne bezproblemu
Datum: 31. srpna 2009 10:52
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 asi tak no ale nejlepší je rozpůlit motor děláš jak kdyby to byl kombajn XD
Datum: 31. srpna 2009 10:10
 Zdarec , máte někdo kontakt na někoho kdo vlastní nebo má skušenosti se stejskyho upravenou sadou.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 17:51
 steraci krouzek?je tam spis tesnici,steraci je u 4t aby stiral olej
Datum: 31. srpna 2009 17:51
 taky bych chtěl slyšet reakce od lidí, hlavně jak je to s životností toho stěracího kroužku, přemejšlím o sadě, ale na normální ježdění po silnici
Datum: 31. srpna 2009 11:40
 Zdarec můžou mi policajti něco udělat když pojedu po poln'ačce a jeste nemam ridicak?a ani mi nebylo 15 diki zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 19:41
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 polní cesta může být klidně pozemní komunikace....
Datum: 11. září 2009 19:41
 Ludva má pravdu. A když někoho z vás budou honit tak můžou všude! Oni si to zdůvodní.
Datum: 31. srpna 2009 16:34
 aha. tak dik za opravu
Datum: 31. srpna 2009 14:13
 můžou je to silnice musiš někde na poli nebo na louce kde neni cesta i polnačka je silnice
Datum: 31. srpna 2009 13:06
Jméno: krys
IP: uživatel4699
 ale nemuzou! protoze polni cesta neni pozemni komunikace a tim padem tam nemaj co delat. mozna te budou srat myslivci jako nas..
Datum: 31. srpna 2009 11:36
 jj, můžou ti vyslovit zákaz řízení a zákaz dělání autoškoly, třeba na 5 let
Datum: 31. srpna 2009 9:22
Jméno: Pavel
IP: uživatel3525
 Jo, seřežou tě jak žito...
Datum: 31. srpna 2009 8:53
 Zdar draci dávali se někkdy na J 21 mustangoví blatníky (ty kulatý) a už sem to stim blatnikem koupil chci vědět jestli tam patri ten mustangovej nebo ten klasickej hranatej? renovuju to tak to chci mít co nejvíc orido. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 13:32
Jméno: standa
IP: uživatel7228
 oni lidi obcas havarovali a v mototechne prodavali blatniky na mustangy,tak se tam davali blatniky na mustanga,jinak tovarne tam byl klasickej 21 blatnik........
Datum: 31. srpna 2009 13:32
 no tak pokud mas 1973, tak to muze bejt tuning. ale jinak tak od roku 78-79 nebo neco takovyho se tam davaly mustangovy blatniky a obcas ani na tlumicich nebyly manzety. Nebo to mozna byl doplnek..
Datum: 31. srpna 2009 12:08
 tofek má pravdu, taky mám tu knížku a je tam přímo vyfocená original jawa 21 sport s mustangovým blatníkem. Já bych ho tam nechal.
Datum: 31. srpna 2009 11:53
 Ja mam 1973 to konec viroby neni skusim ho vyměnit s kámošem odkud jsi Roberte?
Datum: 31. srpna 2009 11:52
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale to vis ze se tam davaly kulaty blatniky, az na konci vyroby! podivejte se do knizky jawa pionyr od Wohlmutha tam to je nafoceny original. je tam dvacitka i jednadvacitka s tovarne kulatym (mustangovym) blatnikem!
Datum: 31. srpna 2009 11:38
 Čau. Nedávali se tam! Já jeden ten pravej hranatej prodávám. Ozvi se mi kdyžtak na mail: rob15@seznam.cz a domluvíme se. RObert
Datum: 31. srpna 2009 9:42
Jméno: VÁCLAV
IP: uživatel5307
 ten klasisckej
Datum: 31. srpna 2009 9:31
 nie to neni na tom origo...
Datum: 31. srpna 2009 8:06
 Je jedna rano a sesa je zcela na týden odrizlej od posty a balení,,, nastal udrzba webu, kterou tezce odmakam na pc,,,, zmenu uvidite az se kramek zas otevre,, ja doufam ze to za jeden tyden zvladnu,,dik za porozumeni sesa,,nevolejte mi a nepiste, mam toho fakt hodne na praci
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 0:52
 jak zvýšim hladinu v plovákovej komoře ? mam ten plíšek ohnout nahoru či dolů? a zvedne to výkon o neco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 1:09
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Jo a výkon to nezvedne akorát se ti to možná bude uchlastávata zvýší to asi spotřebu ... ale ideální je aby to licovalo s tym plíškem nahoře když to třeba šroubovákem potlačíš ten plovák až nadno
Datum: 31. srpna 2009 1:09
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 No zvýšíš tak že ten plíšek ohneš nahoru
Datum: 31. srpna 2009 1:08
 Čau draci kámoš má mustanga a když ho za studena nakopne tak drží volnoběh tak 20 s a potom chcípně jako kdyby se udusil a potom to nechytá tak to roztláči a po metrů to chytne a jede čím by to mohlo být ?Karbec seštelovanej profouknutej a čistej plíšek na 2 zářezu ze zhora .Svíčka NGK B6HS jezdí na na special a michá olej 1:40 shell advance .Čím by to mohlo být ?Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 13:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 thomas,a zkousel si utahnou prostredni sroubek na karbci  ?
Datum: 28. září 2009 13:11
 Dává tam toho akorát . A poměr není pevně danej záleží čím mažeš a jestli máš kluzný nebo jehličkový ložiško.
Datum: 31. srpna 2009 18:50
Jméno: krys
IP: uživatel4699
 1:40 ? neni to nejak moc? v manualu se pise 1:25 (jestli se nepletu) a ja davam vzdy 3%.
Datum: 31. srpna 2009 11:40
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 mne to jede dobre na special , a navic special je nejblizsi puvodnimu origo palivu
Datum: 31. srpna 2009 8:36
Jméno: rumcajs
IP: uživatel7223
 special jsou největší sračky .....
Datum: 31. srpna 2009 7:49
 Zdarec všichni,mám takový problém s jawa 21 pionýr.Vždy,když ho chci roztlačit,tak sice chytne,ale asi po 3 sekundách chcípne a musí se zas nějakou tu chvilku počkat,protože jinak nechytne vůbec....No jinak,karbec je vyčištěnej,přetěsněnej,tryska také vyčištěná,elektrika je správně zapojená.....Dík za všechny vaše rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 23:22
Jméno: tm
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 10:22
 nic také na tom neni,
Datum: 31. srpna 2009 10:22
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 tam ma byt napsani 55 58 a ja je nemužu najit
Datum: 31. srpna 2009 7:21
 aké cislo??
Datum: 30. srpna 2009 23:06
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 cao kluci prosim vas mam asi v prdeli predni tlmice kdyz jedu tak 50 tak mi hrozne hazej riditka sou asi v prdeli co?dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel7228
 hodne blba pripominka...... nemas povoleny kolo????
Datum: 31. srpna 2009 13:35
 Jsou o takové velké vložky. Kdžy je koupíš jsou bílé, když je použiješ jsou od vazelíny apod.
Datum: 31. srpna 2009 12:15
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 osmu nemam stopro kyvou se mi ty kluzaky no tak to sou asi ty silony dik
Datum: 30. srpna 2009 23:41
 tož že se ti v tech trubkach kyvou kluzáky.. a nebo můžeš mít omsu na prednim kole
Datum: 30. srpna 2009 22:55
Jméno: fox
IP: uživatel7111
 jak to poznam?
Datum: 30. srpna 2009 22:42
 asi nemas ve vidlich silony
Datum: 30. srpna 2009 22:30
 ahoj,muzete mi nekdo vypsat vsechny loziska do motoru na mustanga i s popiskem ktery kam de?krome toho co je v deklu na elektriku,to mam ok...ja totiz na lozisku na kliku mam napsany 6303A-2RS a tady na kramku sem nasel na kliku 6206/C3...tak sem z toho jelen  fakt moc dik...a prosim aby to bylo jeste dneska at to zejtra muzu koupit..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 13:40
Jméno: standa
IP: uživatel7228
 sesa to ma popsany dobre,jen tam mel zajic loziska,ktery tam nepatri,mel tam jakasi zakrytovana,ale maj tam byt ty s vuli C3 kvuli teplotnimu rozpínání....
Datum: 31. srpna 2009 13:40
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 ver temu co je v motoru , sesaa to ma blbe popsany ..
Datum: 31. srpna 2009 10:53
 pre kliku 6303/C3,,,pod spojkového kosa 6202/C3,,,pod retazového kola 6004/C3,,,do dekla 62028C3
Datum: 30. srpna 2009 20:48
 sorry,tady na kramku je na kliku 6202/c3 ...sem se preklik...
Datum: 30. srpna 2009 20:36
 cau draci mam dotaz dosel mi benzin tak jsem nechal fichtla v garazi dny prselo tak jsem ho tam nechal stat po dvou dnech jsme si zasel pro plnou a asi jsme tam nalil moc oleje a nechce to nastartovat na nohu a kdyz to tlacim tak to jde strasne spatne az po padesati metrech treba myslite ze to je tim olejem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 10:25
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 nařeď to benzinem ale hlavně mrkni na trysky když stroj stojí delší dobu tak se usazuje bordel a pak ucpe trysky,a olej poznáš podle svíčky jestli je černá tak je tam moc
Datum: 31. srpna 2009 10:25
 čistým benzínem
Datum: 30. srpna 2009 20:53
 to bys tam toho oleje musel dát kurva hodně zkus to naředit čistym nic jinýho ti asi neporadim
Datum: 30. srpna 2009 20:52
Jméno: motors
IP: uživatel7220
 Zdar draci.Dávám fichtla dohromady z několika.Mám problém sestavit správně civky zapalování,Tady na fichtlu mají zapalování tři cívky jedna zapalovací dvě světelne propojené,píšou že zapalovací patří vlevo nahoře,dostaly se my tři zapalování do ruky,jedno má dvě velké cívky(asi světelné,jsou propojené),a ty druhy dvě mají mají malinkou cívku,větší a větší,a ta jedna byla připojená na kladívko,ale je vlevo dole.Na to jedno zapalování s těch dvou je asi originál(nález,špinavé nerozebírané již několik 10 let.Tak nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 12:07
 kdž sou dvě velké sětelné tak máš 30W. a když máš malou a velkou tak je jen 20W malaá je na zadní světlo a velká na předek ....
Datum: 31. srpna 2009 12:07
 na tom jak ty cívky máš poskládaný nezáleží
Datum: 30. srpna 2009 20:56
Jméno: vladimír58
IP: uživatel7004
 Co by ste řekli jakou kvalitu mají stará československá ložiska ve fichtlu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 11:33
 ty stary lzoiska jsou best! pokud to neni vylozene nutny tak bych je tam enchal, a vymenil akorat gufera..
Datum: 31. srpna 2009 11:33
 podle me velkou za ceskoslovenska se to jeste nejak zvlast neojebavalo ta vyroba ale mozna kdyz ted koupis nejakou lepsi znacku tak to taky nebude spatne..
Datum: 30. srpna 2009 20:24
 Napište každej co máte seriový nebo jen málo upravený jakou maximální rychlost a s jakým sekundárním kolečkem ste toho dosály na svém fichtlu
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 16:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ja s 12ku koleckem 70 a vic to nemohlo a to mam original
Datum: 21. února 2010 16:52
 sekundárko 12Z dellorto 21,hikone,41,5 vybrus,znizená hleve z babety,pod 75kg 80km/h,pod 100kg 76km/h novi origo tachometer +novi bowden tachometra,,,Ziadné odlachcenie motocikla origo váha okolo 65kg
Datum: 31. srpna 2009 18:42
 ja sem jel z originalem ani vybrus nic 12 zubu podle origo tacace 70 km/h i neco pres po rovine
Datum: 31. srpna 2009 18:09
 jo s 13 zubem
Datum: 31. srpna 2009 13:33
 Jawa 555, klikovka z 21 ojnice CKR na jehlách.. hlava 21. z kopce 76 po rovině 70.. měřeno pomocí GPS (naprosto přesná)
Datum: 31. srpna 2009 11:54
 čau. Jawa20, 1970, tování motor bez jakehokoliv zásahu. origo převod, z mírnýho kopce 65km/h na digitálnim a na origo eště když fungoval 70 km/h.
Datum: 31. srpna 2009 10:36
Jméno: dredatej
IP: uživatel3011
 nesnizena hlava,lehce upravenej valec origo krbec upravenej podle stejskyho navodu po naprosty rovine 92km/h..15sekundar vaha 60kg
Datum: 31. srpna 2009 9:58
 J23, snížená hlava, 4 tý výbrus a mojich 83 kilo---> po rovině 70 s 13z sekundárkem
Datum: 31. srpna 2009 9:42
 Jawa 21, 13.sekundárko, motor neupravován, z mírného kopečka 85.5,měřeno podle origo tachometru
Datum: 30. srpna 2009 23:27
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jawa 23,12z. sekundaro,9z. primaro,z kopce podle origo tachace 51,podle toho od kola !48!
Datum: 30. srpna 2009 21:52
 Jawa 23 Mustang, 13 zubů, z mírného kopečka 82 km/h, měřeno podle GPS.
Datum: 30. srpna 2009 21:32
 Jawa 21 rok 71 ,8.vybrus ,13 zubů,seřízeno,rozjety z lehkeho kopce na radaru 78km/h
Datum: 30. srpna 2009 21:23
Jméno: rocky
IP: uživatel6454
 co vse potrebuju na motorku krome technicaku ridicaku lekarnicky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 19:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zelenou kartu, náhradní pojistky, náhradní žárovky(odd každyho druhu vnějšího osvětlení min jednu), nářadí potřebný k výměně těch žárovek
Datum: 30. srpna 2009 19:56
Jméno: _Kala_
IP: uživatel6220
 Helmu a rozum
Datum: 30. srpna 2009 19:33
|



|