Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 TO SESA: Chtěl bych se zeptat, jestli je ještě v prodeji 3-kroužkový píst 40,00 - 8. výbrus? Dřív tady byl, ale teď ho tu nemůžu najít.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:37
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 pekny kecy......madarska i cinska pistni sada stoji za pekny hovno,akorat jedna stoji 150 a druha 200 a jako ta kvalita pistnich krouzků,to by jeden blil...... nejlepsi je sehnat si stary dobry veci z mototechny...... a k cenam na fichtlkramku muzu rict jen jedno......je to kšeft.....neco je levny,neco je našponovany jako krava....nic nenadelas,nikdo te nenutí to kupovat.... treba stara perovna je celkove o 30% levnejsi,ale ma to svy ALE.........
Datum: 17. května 2009 23:37
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Jako já si na sesu nestěžuju má tu plno dobrej věciček...ale jako...... no nemá cenu to tady vypravovat stejně mě nikdo neposlouchá...
Datum: 17. května 2009 19:26
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 *Když řikáš čínská pístní sada
Datum: 17. května 2009 19:25
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Když řikáš pístní sada...sesa měl dřív uplně tu samou...a měl jí za 260,-....a já s tou sadou z mototechny nemam problém..tak nevim co tam máš za mototechnu..
Datum: 17. května 2009 19:24
Jméno: wiku
IP: uživatel298
 1) ne každý má ve městě mototechnu
2) nikdo ti nebrání koupit si čínskou pístní sadu která kompletní i s krabičkou stojí 150kč. Ale až ti popraskají pístní kroužky, praskne píst, vyskáčou segrovky, radši si to rozmyslíš a koupíš od sesi zaručenou kvalitu. Věř si tomu nebo ne, ale já během 3000km jsem měnil tuhle čínskou pístní sadu ( 150kč) 4x.
Jedno skoropřísloví praví : nejsme tak bohatí abychom si mohli kupovat levné věci.
Datum: 17. května 2009 11:51
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 přesně tak šeša je bohužel ze všech nejdražší ....
Datum: 16. května 2009 21:26
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 čus...hele..jako nic proti sesovi nemam...ALE..!!..u sesy stojí komplet pístní sada 280,- a v mototechně 160,- ---tak si to rozmysli a dojdi do mototechny...
Datum: 16. května 2009 21:11
 draku dej mi cas ,,zas budou ale da to makacku to splasit,,sesa
Datum: 16. května 2009 20:57
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 jestli nemůžeš sehnat píst na netu tak se zeptej tam kde dělají výbrus
Datum: 16. května 2009 19:56
 čavte to som zase ja na mojej cz 250 striela z výfuku dymí ako piča pri ubratí a znovu pridaní vyslahne asi polmetrový plamen a nehce si drazat volnobeh čím to može byť ? a čo stým?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 19:51
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 máš totálně rozpr,,nej předstih a jestli to honíš takto delší dobu tak ti mohlo odejít gufero na klice a pak to žere olej a čudí
Datum: 16. května 2009 19:51
 ahojda dračáci a dračice, prosim poradte me jestly si mam kupovat tu odkapavaci misku , je to dobra věc ?? a jak se tam přimontuje prosim poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 22:54
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 tj dobra vec,mě jednou na motokare(motor z fichtla)preteklo benalu na horkou hlabu a nevim co se tam dělo,ale prostě mi to začalo hořet a mel sem co delat abych to uhasil,tak od tej doby to tam rači dávám
Datum: 16. května 2009 22:54
 je to na fíka karburator tovarni a motor taky
Datum: 16. května 2009 20:52
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 jestli myslíš pod karburátor tak je dobrá protože když ti přeteče nějaký benzín tak jde trubičkou mimo válec a neusazuje se ti na něm tolik bordelu ,měl by se přišroubovat ze spodu karburátoru---co to je vůbec za motor abych nekecal
Datum: 16. května 2009 19:08
 ahojte mám dotaz na cz 250 typ 455 ked nakopávam skoro vzdy my vystrelí nakopávačka a raz mi takto zasiahla nohu a neviem ale doteraz ma bolí neviete čím to može byť? alebo čo spraviť aby to nerobilo prosím odpovedzte
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:48
 ono je to taky dost o zvyku,me taky ciza parktar kompla az sem druhou chytil o riditka kolenem,ale musis se naucit to naslapnour  ,ale jak rika blazenn,muze to bejt celkym predstihem
Datum: 16. května 2009 21:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel6092
 mas moc velky predzapal-predstih
Datum: 16. května 2009 19:40
 Cawko draci...maam velky problem - mam JAWU 21 s novym motorom a starsim karburatom...chcem sa opyytat nieco vobec mi nechce nastartovat aj ked ju roztlacim ale benzin mi do valca ide a iskra ide pekna biela zo sviecky tak neviem ze co a ako s nou mam robit...x( prosiim vas pomozte mi neviem vobec co s tym moze byt.. a este sa chcem opytat, ze ako mam nastavit trisky mam ich dotiahnute nadoraz ze ktorou sa dotahuje prisun vzduchu a ktorou sa dava benzin(bohatost) mam tam tri v strede viem ze je volnobech ale neviem ze ktorou sa dava prisun vzduchu a ktorou benzin do zmesi?? a prosim vas poradte ze preco nemoze ist?? x( poradte mi prosiim
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:17
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 bohatos smeli (tedy vice benzinu do smeli) se nastavuje jehlou v soupatku cim je plisek nize na jehletim je smes bohatsi
Datum: 16. května 2009 21:17
 jo a jeste zkus jinou svici, ze haze venku neznamena ze haze pod tlakem, navic bila jiskra = slaby magneto, slaby zazeh! vydatna jiskra musi byt modra, ze je bila nebonazloutla je spatny...sklepni este vzdalenost elektrod na svici na 0,4 - 0,5mm (krabice od mlika tusim ze to je)...
Datum: 16. května 2009 18:45
 nastelovat predstih (!), odtrh (!), popr. vycistit svicku, pokud je zaneradeny ci uplne ucpany lauf tak vypalit, koleno a vyfukovy kanal vycistit, vycistit trysky a kanalky v karbenatku, zkontrolovat jestli ma kompresy atd...jinak jsou tam dve trysky - leva je hlavni (68-72) a prava je volnobezna (obvykle 38), ten sroubek mezi nima je jak uz si rekl sroubek na volnobeh...este me napada jestli neni nekteer gufero spatne a estli ti to neprisava oil z klikovky (specificky zapach, stiplavy a mraky koure)...zkousej a uvidis...
Datum: 16. května 2009 18:43
 Cawko draci...maam velky problem - mam JAWU 21 s novym motorom a starsim karburatom...chcem sa opyytat nieco vobec mi nechce nastartovat aj ked ju roztlacim ale benzin mi do valca ide a iskra ide pekna biela zo sviecky tak neviem ze co a ako s nou mam robit...x( prosiim vas pomozte mi neviem vobec co s tym moze byt.. a este sa chcem opytat, ze ako mam nastavit trisky mam ich dotiahnute nadoraz ze ktorou sa dotahuje prisun vzduchu a ktorou sa dava benzin(bohatost) mam tam tri v strede viem ze je volnobech ale neviem ze ktorou sa dava prisun vzduchu a ktorou benzin do zmesi?? a prosim vas poradte ze preco nemoze ist?? x( poradte mi prosiim
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 20:38
 pravou a levou trysku dotahni. pokud jsou vycicteni kanalky v tryskach tak by meli byt ok. pripadne muzes protahnout kanalky v karbeci po vysroubovani trysek a vyndani plovaku aby jsi ho neposkodil. staci slabouckej dratek z rostrepenyho lanka. strc ho misto trysek a uvidis jak ti vyleze v plovakovy komore. nebo jinej priklad. nezkousel jsem ho jen sem o tom cetl. pro kvalitni vycicteni karbecu je prej dobry ho ponorit do hrnce s octem a chvilku povarit. nemam s tutim zkusenosti tak nevim. zkus to tim dratkem
Datum: 16. května 2009 20:38
 mas ten motor sestelovonej prestih a odtrh? ma to vliv pri zapaleni smesi. odtrh ma byt 0,4mm mezera mezi kladivkem a po sestelovani predstihu mezera mezi 1,6-1,9mm. jiskru ti to dava velkou nebo malou? vysroubuj svicku zasun ji do fajfky sedni na fichtla a chytni svicku do levy ruky, chytni se pravou rititek a pomalu nastartuj. pokud dostanes pekny brneni do rukou tak by elektrika mela byt v pohode. zkus ten predstich a odtrh
Datum: 16. května 2009 20:31
 zdravim,cim to muze bejt ze mi fichtl asi po 2 kilometrech zacal skubat?ve vysi rychlosti a hlavne ve vysich otackach jede docela v pohode,ale kdyz zaradim z jednicky na dvojku tak to skube a az kdyz to nabere otacky tak docela jede,pri rozjezdech na jednicku to samy..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 18:39
 mas bud moc bohatou smes, zaneradeny kontakty na kladivkach (nebo tzv. "plovouci" kladivko, nutno vymenit), pak muze byt rozestelovany predstih a samozrejme odtrh...a vycisit svicku...nejvic bych to vydel na tu bohatost smesi (pokud mas moc vysoko hladinku v plovakovce a pretykati ven tak neni co resit, ohni plisek dolu ale zase tak aby v pohode pri otackach dotykal) a ty kladivka, ty ocisti a nastav predstih...
Datum: 16. května 2009 18:39
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 zdravim, existuje prosim vas farba (co ma farbu jak chrom) aby som s nou mohol natret riditka na pioniera? Na chromovanie dielov nemam peniaze...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 7:39
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Prodávaj se víc druhů, ty jak jsou do interiéru ty nestojej za moc, ale pak jsem se ptal a prodává se ještě dvousložkovej chromovej sprej ale stojí 650Kč, ale prej už by mněl něco vydržet!
Datum: 17. května 2009 7:39
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 Prodává se jeden chrom ve spreji ale neni moc kvalitní ale když to přestříkaš ješte bezbarvym lakem to je docela drzi dej tmel nebo zakladovku chrom a par vrstev bezbarviho laku
Datum: 16. května 2009 17:10
 Chrom je chrom! Prodávaj sice takovej ve spreji ale není to odolný proti větru apod, jen do interiéru, alespon většina
Datum: 16. května 2009 14:46
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 Zdravim, je mozne opat prihlasit odhlaseny Simson, ak mam k nemu doklady?? Odhlaseny bol cca pred styrmi rokmi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 15:24
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zkusit to muzes
Datum: 16. května 2009 15:24
 Jestli máš v TP u posledního záznamu napsaný ZRUŠENO tak bohužel ne
Datum: 16. května 2009 14:47
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4687
 Cawe hosi potrebuju new svicku na panelku 250/559 ale nwm jestli N15C nebo N17C jaká je lepší? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 16:05
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 ale rozdiel ktora by bola lepsia som nepocitil... no ja vcil mam Brisk N15C
Datum: 16. května 2009 16:05
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 udajne sa N15C používa v lete a N17C za studena
Datum: 16. května 2009 16:02
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4687
 Cawe hosi potrebuju new svicku na panelku 250/559 ale nwm jestli N15C nebo N17C jaká je lepší? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 14:13
 zdravim prosim poradte kde najdem nejake vykresy klukoveho mechanizmu (klukovka ojnica piest ..) na jawa 21. dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 13:50
Jméno: kahisek
IP: uživatel6099
 zdravím,mate někdo tu příručku co se davala k pionmýrovi?nevím z jakého je to roku a pokud to ma někdo v pc nebo nějaky odkaz z netu pls dejde ten odkaz do komentu moc ho potřebuju..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 14:14
 je skoro na kazdem blogu, je tim zaneseny pomalu cely net...kupr. na jawa-50.cz jsou, jsou na ruzne typy i ruzne rocniky, staci si jen vybrat...
Datum: 16. května 2009 14:14
Jméno: Martin Dvořák
IP: uživatel1303
 Díky za odpovědi.....a přijedtě se podívat do Volyně okr. Strakonice na fichtl cup 23.5.2009...ať je nás víc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 13:24
Jméno: Hegi
IP: uživatel6100
 Prosím vás víte někdo jak se zajíždí pionýr?je na to nějaká metoda?diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:05
Jméno: filip
IP: uživatel6103
 aspon 500 km ho nevytáčat v plných otáčkach a dávať tam vela kvalitného oleja tot vše
Datum: 16. května 2009 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 jo. jezdit sám,jezdit po rovine,davat hodne oleje do benzinu a jezdit pomalu
Datum: 16. května 2009 13:46
Jméno: BeNy
IP: uživatel692
 čus....prosimvás nemá někdo z vás někdo šablonu těsnění mezi válcem a motorem ?.....v reálným rozměru abych si to mohl vytisknout...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 16:49
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 stačí vzít papír, přiložit ho na možadovanou plochu a třeba 13kou klíčem proklepávat....pak vyzmeš třeba malej ořech z goly a na kovadlině probouchneš v papíru díry pro svorníky a maš to
Datum: 16. května 2009 16:49
 Bus to neni potřeba vystřihni tu díru na vnější průměr vložky válce a díry na štefty, namaž tu dosedací plochu lehce olejem a posuň po šteftech a přiskni ke karterum  alespoň tak to dělám já
Datum: 16. května 2009 14:13
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 zdravim, existuje prosim vas farba (co ma farbu jak chrom) aby som s nou mohol natret riditka na pioniera? Na chromovanie dielov nemam peniaze...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 12:40
Jméno: Martin Dvořák
IP: uživatel1303
 Mám mustanga v krásnym stavu vše plně funkční...ale jediná vada ...NETROUBÍ KDYŽ SVÍTIM....což podle zákona musim.....nevíte čim by to mohlo být..??...pučil sem si od kámoše taky mustanga a ten když svítí tak troubí....není to třeba že je slebý magneto..??..díky za kladné odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 18:18
Jméno: čert
IP: uživatel6052
 naco potřebuješ troubit,? to ani neopravuj, na stk dej jen techničák, tak to dělám já
Datum: 16. května 2009 18:18
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 Tendle poroblemek vyřeší na sto pero akumulátor, ale je to celkem velká investice pokud nemáš doma nabíječku na 6V.
Datum: 16. května 2009 14:00
 kecy, jak rika Pajka - gdyz se vyvijel pionyr tak se pocitalo s tim ze v noci (gdyz budou rozsvicene svetla) se prakticky nebude troubit...cili je to uz konstrukcne vyresene od vyroby ze pokud jsou zapnute svetla (u 30W zapalka odebiraji vykon 30W) a tutiz uz nezbyva stava pro klakson...cili neni to zadna chyba...znal sem jen jednuho mustafa ktery troubil i se zapnutyma svetlama, mel to ale osetrene tak ze pri 30W zapalku mel vepredu misto 25W zarovky 15W a tak stacilo neco jit i do klaksonu (teoreticky 10W) zase mu ale ta predni zarovka po tejdnu odchazela, jak se to dostalo do otacek tak bylo po ni...se silnym magnetem a predepsanyma zarovkama to malinko troubi ale slyset to pres motor prakticky neni, cili je tam vlastne ted naprd...
Datum: 16. května 2009 13:18
 jde taky o to jak to máš zapojený - buď oboje cívky spojený pro světla, nebo jednu pro světlo a druhou na troubení. Mě se odvědčilo je rozdělit, žárovka měla elektriky dost a troubilo to....no, hooodně
Datum: 16. května 2009 13:06
 Pionýr nebyl konstruovaný na celodenní svícení, nepočítalo se s tím. Tento problém je uplně normální. Když budeš chtít troubyt, tak vypni světla  . Částečně by mohlo pomoct nabuzení rotoru, ale problém přetrvá.
Datum: 16. května 2009 12:40
 Ano,je to slabým magnetem.Pokud svítíš,tak už nezbyte elekrika pro klakson
Datum: 16. května 2009 12:30
 Čau.Nevíte proč mi klakson na fichtlu troubí jenom v nízkých otáčkách?Když přidám plyn tak přestane troubit.Jo a je to kalkson tady od sesy ten novej.A takhle blbne když jsou vyplé světla když je zapnu tak netroubí vůbec ale to je asi normální u fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 13:14
Jméno: kahisek
IP: uživatel6099
 ci mte fascinuju???  ze sem ho chtel prodat?xD nj stve me ze to porad nejede..tam GO bylo udelane nedavno gufera nejsou jeste poradne zajete..ale furt mi to blbne asi neco v magnetu nebo cosik mozna nekde..
Datum: 16. května 2009 13:14
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 jj to je normalni nestiha dodavat proud v nizkych otackach
Datum: 16. května 2009 12:33
 ahoj muzete mi prosim poradit v jaky poloze ma byt segrovka na jehle v karbeci na mustafovi? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 20:21
 dekuji
Datum: 16. května 2009 20:21
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 ve 2hem zarezu od shora
Datum: 16. května 2009 12:32
|



|