slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1776  1777  1778  1779  1780  1781  1782  1783  1784  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5929    
caw hele když mam pionyra 20 co celkové go jak motor tak díly a mam tam new lamely a 11z kolečko vyjede mi to už nakej vetší kopec?? budu ho mít v provozu asi za 2týdny ale nwm jestli se to vyplatí tam dat to 11z tak poradte dííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi      E-mail:      IP: uživatel5788    
Musíš to pořádně zajet, seřídit, namazat aby nikde nic nejelo atd.. Já jsem si taky dělal GO. Mam tam taky 11zub a letí to jako posraný. Na dvojku to jsem schopnej zvednout na zadní. (Musim teda trhnou řidítkama a přidat plyn, ale pak to jede po zadním [už párkrát jsem se takhle rozsekal] ) :-D
 
 
Datum: 17. května 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak do terenu mas lepsi to 11 zubu je to znat slusne ale po GO to musis setrit tak alspon 1000 km zalezi teda co vsechno vymenis jak das novy krouzky tak to zajizdj dlouho nebo dopadnes spatne nebo stoho uz neziskas takovej vikon
 
 
Datum: 17. května 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5929    
ja to chci hlavne do terenu
 
 
Datum: 17. května 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak GO motoru je znat ale to 11 zubu kolecko bych tam ani nedaval zlezi na co to chces jestli nasilnici tak to nema cenu
 
 
Datum: 17. května 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw jak poznam, jestli je v benzinu uz primichanej olej ? Nasel sem totiz v garazi asi 15L benzinu a nevim jestli uz v nem neni olej. A da se to vubec poznat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: noo noo kolosta      E-mail:      IP: uživatel6116    
ak je namodralý tka je to riedené syntetikou alebo skús to s tým papierom alebo ak je červený zelený alebo modrý tak je riedený sintetikou
 
 
Datum: 17. května 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak dik pomer to vim je to 1:20 michalo se to do motorovejch pil, ale kanistry nejsou oznaceny
 
 
Datum: 17. května 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
jezis JS si me predebeh :-) ja koukam jesztlu muj prispevek tam je a on je uz tam tvuj no tak nic no
 
 
Datum: 17. května 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
poznas to tak ze promychas kanistr, pak vemes noviny a trochu benzinu na ty noviny vylejes a pokud bude mastnej flek tak olej je pokud nebude tak neni :-) ale jakej pomer tam je to nepoznas :-)
 
 
Datum: 17. května 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nalej trochu na papír. Nech ho uschnout. Benzín se odpaří a to už poznáš jestli je papír zamaštěněj.
 
 
Datum: 17. května 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a neda se to poznat treba podle barvy ? u hrdla kanistru je ten benzin namodralej
 
 
Datum: 17. května 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jenze pokud je benzin starek tak zrovna tak coudi alspon special
 
 
Datum: 17. května 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim to tak ze jestli je redenej, tak je redenej 1:20 nebo 1:25 vim ze se do nejakejch kanistru michalo, ale v garazi jich je asi deset :-D
 
 
Datum: 17. května 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no problem je, ze jestli je redenej tak 1:20 nebo 1:25 a to kdybych namichal znova i treba 1:30 tak by to bylo peklo
 
 
Datum: 17. května 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
podle toho do čeho to je já bych přidal olej a kdyby to moc čudilo tak pak naředit ale neriskoval bych jezdit a spolehat jestli tam je
 
 
Datum: 17. května 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draci. Mám takovej problém ( zase jednou ). Když vemu za plyn, tak mi to začne hrozně kemřit ze sání a nejde do otáček. Co mám dělat? Prosim raďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi      E-mail:      IP: uživatel5788    
Vyčisti trysky a filtr vzduchovej .-)
 
 
Datum: 17. května 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
ještě je mžný že se ti to uchcává..
 
 
Datum: 17. května 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih mam dobrej. s tim sem si fakt vyhral...ale síš mi příde divý jak to kemří. co třeba hladina aod?
 
 
Datum: 17. května 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
se ti to dusí máš špatný předstih .....
 
 
Datum: 17. května 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Zdar.Už nevim co s tim. Jedu a asi po 5 minutách začne vynehcávat až chcipne. A koukám svíčka černá,dám novou a zas 5 minut. ALE předstih DOBŘE SEŘÍZEN,KARBURÁTOR (SMĚS) DOBŘE SEŘIZENÝ !!! OLEJ KVALITNÍÍ. Fakt nevim proč to dělá. Prosím poradte,děkuji .. jedná se jawa 250/559 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jehla v šoupátku drží pořádně v drážce? Není povolená hlavní tryska nebo nedával tam někdo nějakou podstatně větší?
 
 
Datum: 19. května 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Svíčku a fajfku jsi určitě také měnil, svíčka by měla být N15C. Také se někdy stane, že je ucpaná odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže nebo přídavný filtr benzínu mezi nádrží a karburátorem, někdo ho používá. Také to chvíli jede, potom začne vynechávat a nakonec motor i chcípne. To ale zase nebývá černá svíčka. Za předpokladu, že je celé zapalování v pořádku a motor je dobrý i po mechanické stránce, bude asi příčina v přípravě směsi, vypadá to na příliš bohatou směs. Může být ucpaný filtr, případně i něco v sacím potrubí, občas to nasaje i hadr, který mívá někdo pod sedlem. Také se může za jízdy přeplavovat karburátor, může se dole zasekávat plovák nebo netěsní jehla plováku ve víčku. Zkus vyměnit plovák, může být i děravý a víčko, případně si někde půjčit dobrý karburátor a uvidíš. Kolikrát se totiž na starém karburátoru závada nenajde, důkladně se vyfouká a seřídí, vše se zdá dobré, a přesto pořádně nefunguje.
 
 
Datum: 19. května 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Svíčku a fajfku jsi určitě také měnil, svíčka by měla být N15C. Také se někdy stane, že je ucpaná odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže nebo přídavný filtr benzínu mezi nádrží a karburátorem, někdo ho používá. Také to chvíli jede, potom začne vynechávat a nakonec motor i chcípne. To ale zase nebývá černá svíčka. Za předpokladu, že je celé zapalování v pořádku a motor je dobrý i po mechanické stránce, bude asi příčina v přípravě směsi, vypadá to na příliš bohatou směs. Může být ucpaný filtr, případně i něco v sacím potrubí, občas to nasaje i hadr, který mívá někdo pod sedlem. Také se může za jízdy přeplavovat karburátor, může se dole zasekávat plovák nebo netěsní jehla plováku ve víčku. Zkus vyměnit plovák, může být i děravý a víčko, případně si někde půjčit dobrý karburátor a uvidíš. Kolikrát se totiž na starém karburátoru závada nenajde, důkladně se vyfouká a seřídí, vše se zdá dobré, a přesto pořádně nefunguje.
 
 
Datum: 19. května 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
karburátor je bez sitiče,, kondenzátor jsem dal nový,cívku taky a dělá to furt. Ještě zkusim nějak pořešet ten vzduchový filt,jestli tam se něco neděje.
 
 
Datum: 18. května 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli máš karburátor se sytičem, může být problém i tam.
 
 
Datum: 18. května 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Kdyby prosakoval olej z převodovky, tak by to hodně kouřilo a smrdělo. Také bych řekl, že může být poucpané sání. Může to být i špatný kondenzátor, jak psal Ondra. Není ale také vyloučeno, že je špatná indukční cívka, po ohřátí začne vynechávat, také jsem se s tím už několikrát setkal. Musíš zkrátka zkoušet a zkoušet. Karbec máš opravdu v cajku, neulévá se?
 
 
Datum: 18. května 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel89    
A co kondenzator?? Mam ČZ typ 470/175 Sport a dělala mi to tak nějak taky. Prostě jsem pokaždý jinak dlouho jezdil a začla vynechávat. Prostě zabrala (táhla) a najednou vynechala a pak zas zatáhla, no akorát tak na to abych ji stratil z rukou. No a na konec to byl kondik.
 
 
Datum: 17. května 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Možná že jo,vzduchový filtr mam nový,ale mam ho tam tak šalamounsky,že je možné že to někdy enabere vzduch.
 
 
Datum: 17. května 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Není zanesený čistič vzduchu ? Je volný přívod vzduchu pod sedlem ? Připadá mi, že tomu dojde vzduch a směs se příliš obohatí.
 
 
Datum: 17. května 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tak to by bylo naprd,,mát to zrovna po GO
 
 
Datum: 17. května 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
ano podle mne také ,nejspíš špatné gufero na klice
 
 
Datum: 17. května 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to mas dobre serizeny, tak ti asi bude sat olej z prevodovky
 
 
Datum: 17. května 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: Luky      IP: uživatel3879    
Po dlouhé době jsem konečně doskládal svého Stadiona s22. tady přikládám pár fotek. Budu rád dyž zhodnotíte díky. omlouvám se za kvalitu fotek :-( http://upload.svetobrazku.cz/images/bfi1242563616o.JPG http://upload.svetobrazku.cz/images/opt1242563521z.JPG http://upload.svetobrazku.cz/images/viu1242563645j.JPG http://upload.svetobrazku.cz/images/klz1242563667v.JPG P.S. taky díky vašim odpovědím na mé dotazy tento stadion jezdí .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
hezký jen to nafoť i s detaily at se každý mrkne co se dá udělat a jestli máš foto jak to vypadalo před tím než si začal
 
 
Datum: 19. května 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel3680    
Zdarec draci čím by mohlo být když jawa20 háže jiskru ale nechce chytnout a když svíčku vytáhnu tak je mokrá ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
nebo skus snizit jehlu aby ti tam neslo tolik benalu
 
 
Datum: 17. května 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pokud mas elektriku serizenou tak skus jinou svicku ktera je urcite funkcni a pokud to nepomuze tak to bude pravde podobne kondenzator. Svicka muze hazet jiskru jenze spatnou to je bezny
 
 
Datum: 17. května 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: dendy      IP: uživatel5946    
kdyz je ta svicka mokra tak ji mas zalitou utři ji a skus to znova
 
 
Datum: 17. května 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: Dada      E-mail:      IP: uživatel5598    
cau když mam vůli na klice aji nahoru a dolu do boku a jelo to jak svina za studena za tepla nic moc.dal sem tam kliku bez vule jenom truchu do boku a je to zdechlí jak svina odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dát nová gufera .
 
 
Datum: 17. května 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: dada      E-mail:      IP: uživatel5598    
ahoj prosim vas nevite nekdo kolik muze stat když si necham zrepasovat klikovku na fichtla?diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6119    
ale zapomel si dodat ze 500,- za praci.....plus jeste díly a to je ojnicni sada a ta stoji 600(by the way ty novy taiwansky kliky hazej:-D)
 
 
Datum: 17. května 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
mě to stalo 500kč
 
 
Datum: 17. května 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel6110    
Cu lidi poradi me nekdo jake jsou pistni krozky na fechtla se me zlomily a nevim jake koupit.Poradte me prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6046    
když vezmeš válec tak ne, akorád si zapamatuj kolik kroužků má na pístu bejt (2,3) a radši si vem dvakrát tolik kdybys pak nějaký zlomil..
 
 
Datum: 17. května 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel6110    
Jasne .hej pist nemusim brat sebou??
 
 
Datum: 17. května 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
změř nahoře průměr válce 38mm je original, ale kdyby sis vzal sebou ten válec tak ti to daj uplně přesně
 
 
Datum: 17. května 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: jarek      IP: uživatel6110    
Jak poznam jaky ten vybrus je??
 
 
Datum: 17. května 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Jarku to je podle výbrusu :-D vem si do obchodu píst a pro jistotu i válec a podle toho ti to taky dají
 
 
Datum: 17. května 2009 11:54
 
 
 
 
Jméno: Abc      IP: uživatel6016    
cau jawari co se stane kdyz dam na panelku jen dva pistni krouzky jak to pojede me se totiz zalomily krouzky a u toho posledniho zamku k motoru se mi zalomil ten mosazny kolicek dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
si kup novy pist a krouzky ono se ti to casem vrati ve vykonu
 
 
Datum: 17. května 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel6109    
čavte akú hodnotu má mať predstih u cz 250 455? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_250_typ_455/popis/ciza
 
 
Datum: 17. května 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj draci,potřeboval bych poradi.Můj fichtlík se mi asi nějak zasek,skrátaka stalo se mi to,že když jednoho krásného dne jsem chtěl fichtla nakopnout a nesšlo mi to!Jak když je tam spajka a když jsem ho chtěl roztlačit,tak jak když jsem na nej moc lehkej tak nevím co to je??Mám ho po výbrusu,nemůže to být tím???Moc děkuji za opovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
zkus povolit ten sroubek na prave strane motoru jak je tam na spojku
 
 
Datum: 17. května 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
jestli dáváš olej jak se ptří a máš to dobře zajeté tak zkus vyndat svíčku jestli není špatné(prasklé) gufero byla by od oleje pak to zkus prošlápnout bez svíčky poznáš jestli jde zlehka nebo je přidřenej
 
 
Datum: 17. května 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel4374    
Zdavím. Pokud si chcete zazávodit, přijeďte 13.6.2009 do Březhradu (u Hradce Králové) na fichtlcup. Nějaké informace jsou na (www.jawa50zavody.wz.cz/brezhrad.htm) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám doma 05 je to vývozní typ do Ruska a má jiý převody oproti 21 .....1 a 2 jsou krtáký pěkně a 3 ta je hodně do rychlosti.................co to mám za zuby v převodovce že i je takový že 1 a 2 obrý a 3 do rychlsti hodně..............ale na 2 to jede 45 a na 3 70........tyjo ale je to stejank divní..................... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
ja myslim ze vyvozni se lisily od normalnich ja mam doma vyvozni 21 sport a na stitku na 4kone
 
 
Datum: 18. května 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6119    
05 po roce 65 meli uz prevodovy pomery jako 20....do ty doby byla dvojka 19/19(jako parezy) a od 65 byla dvojka 20/18 zubů,takze staci prohodit kolecka dvojky a jedna dva je jak na simsonu a 3 je strasne daleko...
 
 
Datum: 17. května 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar co ja vim tak 05 mela prevodovku stejnou jako 550 nebo 555 ted nevim ale ty mely kratsi dvojku.20,21,23 mely us jinaci s delsi 2jkou.Me mustaf tky na 2jku jede 45 s 12 zubym sekundarem a origo rozetou,ale 05 me tolik nejede.nebo mas upravu jak rikaj kluci silnou dvojku.
 
 
Datum: 17. května 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: milan sommer      E-mail:      IP: uživatel6107    
maš přehozene kolečka spíše 2 stači rozebrat motor a složit ho tak jak ma byt doporučuji nove ložiska a simeringy
 
 
Datum: 17. května 2009 9:02
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
A nemas obracene kolecka na 2ku spis?
 
 
Datum: 17. května 2009 0:40
 
 
 
 
Jméno: martinek      IP: uživatel1411    
cus hosi mam fichtla trochu poladenoho a kupil sem si ferodove lamely a ty zuby sou jak cirkula v smeru jizdy mate nekdo skusenost???je to hrozne meky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6119    
stary feroda byly mekky.......ono vsechny betaverze novejch lamel meli mekky zuby a slo to po retezu......des....ale co se prodavaj dneska uz sou z kvalitniho materialu
 
 
Datum: 17. května 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6112    
Čau borče ceZetaku .Jeli tvá odpověď na mne tak já číst a dokonce proti tobě česky umím.Jinak na co se ptal martinek jsem odpověděl.
 
 
Datum: 17. května 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak      IP: uživatel4196    
kamarade nauc se cist.... do ladeneho motoru ferodo nidky necpy
 
 
Datum: 17. května 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6111    
Čau.A vyměnil jsi také prim.řetěz a prim.kolečko ? Proč jsis tam nedal klasiku ?
 
 
Datum: 17. května 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: boom_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja som ich len namontoval a zatiaľ ide:-D
 
 
Datum: 16. května 2009 23:17
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel6106    
Neviete či by sa dal u nás v SR prihlásiť pionier(jawa 20) ak má staré ŠPZ aj so starým TP a posledná poistka bola zaplatená v.r. 1999...prosím a ďakujem za odpoveď na e-mail na boom_man@azet.sk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel5353    
cuuz nevite kde bych sehnal neony na baterky tužkové? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6119    
a nepletes si to??? vim ze se delaji neony na 12V baterku,ktera je velikosti klasicky tuzkovy baterky a stoji strasne moc a strasne moc vydrzi,ale na tuzkovy baterky si muzes tak zapojit LEDky:-D:-D
 
 
Datum: 17. května 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel6104    
Ahoj zdravím všechny draky, potřebuji pomoct s babettou 207 jestli na ni jde naroubovat karbec z 210ky. máte-li někdo zkušenosti, podělte se o ně se mnou díky Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
karbec z 210 je stejny jako na 207 ta ma akorat jinak zakroucene kolinko ale pasuje tam.
 
 
Datum: 17. května 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar mám tokovej blbej dotaz ale jak je to s tou baterkou na 250 tce to když ju tam nemám tak to bez ní nepojede? nebo k čemu tam je na pionýrovy žádná baterka není a jezdí to jak to tada s tou baterkou je????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Jawa 250/559-02 jede i bez baterky,ale musí se to nabudit roztlačením. Ale je velmi obtížné to na rovině roztlačit,spíše je to lepší z kopečka.
 
 
Datum: 16. května 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Jawa 250/559-02 jede i bez baterky,ale musí se to nabudit roztlačením. Ale je velmi obtížné to na rovině roztlačit,spíše je to lepší z kopečka.
 
 
Datum: 16. května 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pionýrovi je magneto, a na 250ceje dynamo, a to se musí baterkou prvně nabudit, a když už za nastartovaného motoru odpojíš baterku, tak furt pojede( pokud dobíjí). jábaterku nemám, tak ji startuju přes nabíječku, ale nesmim to zdechat :-D jinak skoušel jsem to roztlačit bez baterky, po rovině....chvyli sem s tim běhal, jazyk až na zemi a nic..
 
 
Datum: 16. května 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pionýrovi je cívka =)
 
 
Datum: 16. května 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1716    
Čus draci. Máte někdo zkušenosti s výměnou přední vydlice z mustanga vyměnit za vydlici ze simsona? Jde to? Pokud jo, tak jak? Moc dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: wikuw      IP: uživatel298    
potřebuješ k tomu kompletní vidlici ze simsona ( vidlice, kolo, řídítka, ložiska). Z Mustanga vytlučeš z rámu misky pro ložiska, necháš na soustruhu vytočit takové mezikusy a ty tam místo nich nalisuješ. Do nich pak nalisuješ simsonácké misky a složíš to. Ta vidlice je o několik (možná i o 10cm delší) . A je příšerně měkká.
 
 
Datum: 17. května 2009 11:45
 
<  1776  1777  1778  1779  1780  1781  1782  1783  1784  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.11.2025 21:56:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu