Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, chci se zeptat, když budu sundávat z pionýra 21 celé zapalování abych mohl sundat rotor, tak budu muset při zpětné montáži nastavit předstih a odtrh? Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 20:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 díky
Datum: 17. května 2009 20:52
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 ano
Datum: 16. května 2009 20:25
 jo a dotazek. nějak mi fik zese nejde. myslim že to je předstihem ale je mi divny že když sundam vyfuk a točim vačkou tak když se do horni uvrati tak to jakože saje vzduch (respektive to syčí potichoučku) myslim že je to podchazi pod pistem. nevim jestli je to normalni. nikdy sem to nesledoval. je to teda normalni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 20:28
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 až se motor zahřeje tak se to vše roztáhne a bude v pohodě leda bys měl motor zralej na výbrus
Datum: 16. května 2009 20:28
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Mě to taky dělá. Myslím že je to normální.
Datum: 16. května 2009 20:13
 kdo koukal na televizní noviny a viděl malý motorkáře určitě zaregistroval že fichtlu řekli "skoromotocykl" ja sem myslel že se rozskočim... cipove jedni, ja bych je zbil. to je na pěst něco takovyho
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 11:02
 to ze pio je jen skoromotcykl dokaze rict jenom rozmazlenej fracek kerej si niceho nevazi, chtel bych videt dnesni mota jak budou litat za 30-50 let, pokud se toho vetsina vubec dozije...
Datum: 19. května 2009 11:02
Jméno: ALE PRDY
IP: uživatel5184
 Kdyby to byl skoromotocykl tak by policakti nechtěly po mně řidičák techničák a pod. Je to prostě mazané moto, a jestly ste s pionýra udělaly šrota tak to je váš problém, v takovém případě fakt nic už nepomuže.
Datum: 18. května 2009 20:23
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 no jistěže ty noo noo kolosta ty asi řekneš aj hayabushe(bo jak se temu nadává)za třicet let,že je to skoro motocykl.chtěl bych vidět tebe jak navrhneš motorku kerá pofakči na 99%aj po triceti letech.-tys toho vina asi vypil trochu moc...\r\n
Datum: 16. května 2009 22:51
 no oni majú aj v niečom pravdu nalejme si čistého vína pionier bol dobrá motorka ale každá motorka niekedy dožije a potom už nepomože ani výbrus ani ložiská a stále to bude to isté rýchlo to nepojde a kaziť sa to bude ale zase treab uznať že pionier bola dobrá motorka len každá motorka čo má 30 rokov už je skorošrot alebo skoromotocykel.. takže tak
Datum: 16. května 2009 21:43
 to sem rad ze sem to preslechl co zvanili...ale videt ty splasene trubky v akci, to mi udelalo neuveritelnou radost, to sou aspon stroje, moje srdce pookralo
Datum: 16. května 2009 21:31
 TO SESA: Chtěl bych se zeptat, jestli je ještě v prodeji 3-kroužkový píst 40,00 - 8. výbrus? Dřív tady byl, ale teď ho tu nemůžu najít.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:37
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 pekny kecy......madarska i cinska pistni sada stoji za pekny hovno,akorat jedna stoji 150 a druha 200 a jako ta kvalita pistnich krouzků,to by jeden blil...... nejlepsi je sehnat si stary dobry veci z mototechny...... a k cenam na fichtlkramku muzu rict jen jedno......je to kšeft.....neco je levny,neco je našponovany jako krava....nic nenadelas,nikdo te nenutí to kupovat.... treba stara perovna je celkove o 30% levnejsi,ale ma to svy ALE.........
Datum: 17. května 2009 23:37
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Jako já si na sesu nestěžuju má tu plno dobrej věciček...ale jako...... no nemá cenu to tady vypravovat stejně mě nikdo neposlouchá...
Datum: 17. května 2009 19:26
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 *Když řikáš čínská pístní sada
Datum: 17. května 2009 19:25
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Když řikáš pístní sada...sesa měl dřív uplně tu samou...a měl jí za 260,-....a já s tou sadou z mototechny nemam problém..tak nevim co tam máš za mototechnu..
Datum: 17. května 2009 19:24
Jméno: wiku
IP: uživatel298
 1) ne každý má ve městě mototechnu
2) nikdo ti nebrání koupit si čínskou pístní sadu která kompletní i s krabičkou stojí 150kč. Ale až ti popraskají pístní kroužky, praskne píst, vyskáčou segrovky, radši si to rozmyslíš a koupíš od sesi zaručenou kvalitu. Věř si tomu nebo ne, ale já během 3000km jsem měnil tuhle čínskou pístní sadu ( 150kč) 4x.
Jedno skoropřísloví praví : nejsme tak bohatí abychom si mohli kupovat levné věci.
Datum: 17. května 2009 11:51
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 přesně tak šeša je bohužel ze všech nejdražší ....
Datum: 16. května 2009 21:26
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 čus...hele..jako nic proti sesovi nemam...ALE..!!..u sesy stojí komplet pístní sada 280,- a v mototechně 160,- ---tak si to rozmysli a dojdi do mototechny...
Datum: 16. května 2009 21:11
 draku dej mi cas ,,zas budou ale da to makacku to splasit,,sesa
Datum: 16. května 2009 20:57
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 jestli nemůžeš sehnat píst na netu tak se zeptej tam kde dělají výbrus
Datum: 16. května 2009 19:56
 čavte to som zase ja na mojej cz 250 striela z výfuku dymí ako piča pri ubratí a znovu pridaní vyslahne asi polmetrový plamen a nehce si drazat volnobeh čím to može byť ? a čo stým?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 19:51
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 máš totálně rozpr,,nej předstih a jestli to honíš takto delší dobu tak ti mohlo odejít gufero na klice a pak to žere olej a čudí
Datum: 16. května 2009 19:51
 ahojda dračáci a dračice, prosim poradte me jestly si mam kupovat tu odkapavaci misku , je to dobra věc ?? a jak se tam přimontuje prosim poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 22:54
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 tj dobra vec,mě jednou na motokare(motor z fichtla)preteklo benalu na horkou hlabu a nevim co se tam dělo,ale prostě mi to začalo hořet a mel sem co delat abych to uhasil,tak od tej doby to tam rači dávám
Datum: 16. května 2009 22:54
 je to na fíka karburator tovarni a motor taky
Datum: 16. května 2009 20:52
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 jestli myslíš pod karburátor tak je dobrá protože když ti přeteče nějaký benzín tak jde trubičkou mimo válec a neusazuje se ti na něm tolik bordelu ,měl by se přišroubovat ze spodu karburátoru---co to je vůbec za motor abych nekecal
Datum: 16. května 2009 19:08
 ahojte mám dotaz na cz 250 typ 455 ked nakopávam skoro vzdy my vystrelí nakopávačka a raz mi takto zasiahla nohu a neviem ale doteraz ma bolí neviete čím to može byť? alebo čo spraviť aby to nerobilo prosím odpovedzte
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:48
 ono je to taky dost o zvyku,me taky ciza parktar kompla az sem druhou chytil o riditka kolenem,ale musis se naucit to naslapnour  ,ale jak rika blazenn,muze to bejt celkym predstihem
Datum: 16. května 2009 21:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel6092
 mas moc velky predzapal-predstih
Datum: 16. května 2009 19:40
 Cawko draci...maam velky problem - mam JAWU 21 s novym motorom a starsim karburatom...chcem sa opyytat nieco vobec mi nechce nastartovat aj ked ju roztlacim ale benzin mi do valca ide a iskra ide pekna biela zo sviecky tak neviem ze co a ako s nou mam robit...x( prosiim vas pomozte mi neviem vobec co s tym moze byt.. a este sa chcem opytat, ze ako mam nastavit trisky mam ich dotiahnute nadoraz ze ktorou sa dotahuje prisun vzduchu a ktorou sa dava benzin(bohatost) mam tam tri v strede viem ze je volnobech ale neviem ze ktorou sa dava prisun vzduchu a ktorou benzin do zmesi?? a prosim vas poradte ze preco nemoze ist?? x( poradte mi prosiim
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:17
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 bohatos smeli (tedy vice benzinu do smeli) se nastavuje jehlou v soupatku cim je plisek nize na jehletim je smes bohatsi
Datum: 16. května 2009 21:17
 jo a jeste zkus jinou svici, ze haze venku neznamena ze haze pod tlakem, navic bila jiskra = slaby magneto, slaby zazeh! vydatna jiskra musi byt modra, ze je bila nebonazloutla je spatny...sklepni este vzdalenost elektrod na svici na 0,4 - 0,5mm (krabice od mlika tusim ze to je)...
Datum: 16. května 2009 18:45
 nastelovat predstih (!), odtrh (!), popr. vycistit svicku, pokud je zaneradeny ci uplne ucpany lauf tak vypalit, koleno a vyfukovy kanal vycistit, vycistit trysky a kanalky v karbenatku, zkontrolovat jestli ma kompresy atd...jinak jsou tam dve trysky - leva je hlavni (68-72) a prava je volnobezna (obvykle 38), ten sroubek mezi nima je jak uz si rekl sroubek na volnobeh...este me napada jestli neni nekteer gufero spatne a estli ti to neprisava oil z klikovky (specificky zapach, stiplavy a mraky koure)...zkousej a uvidis...
Datum: 16. května 2009 18:43
 Cawko draci...maam velky problem - mam JAWU 21 s novym motorom a starsim karburatom...chcem sa opyytat nieco vobec mi nechce nastartovat aj ked ju roztlacim ale benzin mi do valca ide a iskra ide pekna biela zo sviecky tak neviem ze co a ako s nou mam robit...x( prosiim vas pomozte mi neviem vobec co s tym moze byt.. a este sa chcem opytat, ze ako mam nastavit trisky mam ich dotiahnute nadoraz ze ktorou sa dotahuje prisun vzduchu a ktorou sa dava benzin(bohatost) mam tam tri v strede viem ze je volnobech ale neviem ze ktorou sa dava prisun vzduchu a ktorou benzin do zmesi?? a prosim vas poradte ze preco nemoze ist?? x( poradte mi prosiim
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 20:38
 pravou a levou trysku dotahni. pokud jsou vycicteni kanalky v tryskach tak by meli byt ok. pripadne muzes protahnout kanalky v karbeci po vysroubovani trysek a vyndani plovaku aby jsi ho neposkodil. staci slabouckej dratek z rostrepenyho lanka. strc ho misto trysek a uvidis jak ti vyleze v plovakovy komore. nebo jinej priklad. nezkousel jsem ho jen sem o tom cetl. pro kvalitni vycicteni karbecu je prej dobry ho ponorit do hrnce s octem a chvilku povarit. nemam s tutim zkusenosti tak nevim. zkus to tim dratkem
Datum: 16. května 2009 20:38
 mas ten motor sestelovonej prestih a odtrh? ma to vliv pri zapaleni smesi. odtrh ma byt 0,4mm mezera mezi kladivkem a po sestelovani predstihu mezera mezi 1,6-1,9mm. jiskru ti to dava velkou nebo malou? vysroubuj svicku zasun ji do fajfky sedni na fichtla a chytni svicku do levy ruky, chytni se pravou rititek a pomalu nastartuj. pokud dostanes pekny brneni do rukou tak by elektrika mela byt v pohode. zkus ten predstich a odtrh
Datum: 16. května 2009 20:31
 zdravim,cim to muze bejt ze mi fichtl asi po 2 kilometrech zacal skubat?ve vysi rychlosti a hlavne ve vysich otackach jede docela v pohode,ale kdyz zaradim z jednicky na dvojku tak to skube a az kdyz to nabere otacky tak docela jede,pri rozjezdech na jednicku to samy..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 18:39
 mas bud moc bohatou smes, zaneradeny kontakty na kladivkach (nebo tzv. "plovouci" kladivko, nutno vymenit), pak muze byt rozestelovany predstih a samozrejme odtrh...a vycisit svicku...nejvic bych to vydel na tu bohatost smesi (pokud mas moc vysoko hladinku v plovakovce a pretykati ven tak neni co resit, ohni plisek dolu ale zase tak aby v pohode pri otackach dotykal) a ty kladivka, ty ocisti a nastav predstih...
Datum: 16. května 2009 18:39
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 zdravim, existuje prosim vas farba (co ma farbu jak chrom) aby som s nou mohol natret riditka na pioniera? Na chromovanie dielov nemam peniaze...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 7:39
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Prodávaj se víc druhů, ty jak jsou do interiéru ty nestojej za moc, ale pak jsem se ptal a prodává se ještě dvousložkovej chromovej sprej ale stojí 650Kč, ale prej už by mněl něco vydržet!
Datum: 17. května 2009 7:39
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 Prodává se jeden chrom ve spreji ale neni moc kvalitní ale když to přestříkaš ješte bezbarvym lakem to je docela drzi dej tmel nebo zakladovku chrom a par vrstev bezbarviho laku
Datum: 16. května 2009 17:10
 Chrom je chrom! Prodávaj sice takovej ve spreji ale není to odolný proti větru apod, jen do interiéru, alespon většina
Datum: 16. května 2009 14:46
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 Zdravim, je mozne opat prihlasit odhlaseny Simson, ak mam k nemu doklady?? Odhlaseny bol cca pred styrmi rokmi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 15:24
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zkusit to muzes
Datum: 16. května 2009 15:24
 Jestli máš v TP u posledního záznamu napsaný ZRUŠENO tak bohužel ne
Datum: 16. května 2009 14:47
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4687
 Cawe hosi potrebuju new svicku na panelku 250/559 ale nwm jestli N15C nebo N17C jaká je lepší? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 16:05
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 ale rozdiel ktora by bola lepsia som nepocitil... no ja vcil mam Brisk N15C
Datum: 16. května 2009 16:05
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 udajne sa N15C používa v lete a N17C za studena
Datum: 16. května 2009 16:02
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4687
 Cawe hosi potrebuju new svicku na panelku 250/559 ale nwm jestli N15C nebo N17C jaká je lepší? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 14:13
 zdravim prosim poradte kde najdem nejake vykresy klukoveho mechanizmu (klukovka ojnica piest ..) na jawa 21. dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 13:50
Jméno: kahisek
IP: uživatel6099
 zdravím,mate někdo tu příručku co se davala k pionmýrovi?nevím z jakého je to roku a pokud to ma někdo v pc nebo nějaky odkaz z netu pls dejde ten odkaz do komentu moc ho potřebuju..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 14:14
 je skoro na kazdem blogu, je tim zaneseny pomalu cely net...kupr. na jawa-50.cz jsou, jsou na ruzne typy i ruzne rocniky, staci si jen vybrat...
Datum: 16. května 2009 14:14
Jméno: Martin Dvořák
IP: uživatel1303
 Díky za odpovědi.....a přijedtě se podívat do Volyně okr. Strakonice na fichtl cup 23.5.2009...ať je nás víc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 13:24
Jméno: Hegi
IP: uživatel6100
 Prosím vás víte někdo jak se zajíždí pionýr?je na to nějaká metoda?diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:05
Jméno: filip
IP: uživatel6103
 aspon 500 km ho nevytáčat v plných otáčkach a dávať tam vela kvalitného oleja tot vše
Datum: 16. května 2009 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 jo. jezdit sám,jezdit po rovine,davat hodne oleje do benzinu a jezdit pomalu
Datum: 16. května 2009 13:46
Jméno: BeNy
IP: uživatel692
 čus....prosimvás nemá někdo z vás někdo šablonu těsnění mezi válcem a motorem ?.....v reálným rozměru abych si to mohl vytisknout...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 16:49
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 stačí vzít papír, přiložit ho na možadovanou plochu a třeba 13kou klíčem proklepávat....pak vyzmeš třeba malej ořech z goly a na kovadlině probouchneš v papíru díry pro svorníky a maš to
Datum: 16. května 2009 16:49
 Bus to neni potřeba vystřihni tu díru na vnější průměr vložky válce a díry na štefty, namaž tu dosedací plochu lehce olejem a posuň po šteftech a přiskni ke karterum  alespoň tak to dělám já
Datum: 16. května 2009 14:13
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 zdravim, existuje prosim vas farba (co ma farbu jak chrom) aby som s nou mohol natret riditka na pioniera? Na chromovanie dielov nemam peniaze...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 12:40
|



|