Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 27. března 2009 21:24
Jméno: kahisek
IP: uživatel5625
 dik pokusim sae to zpravit..pri nejhorsim dam tam karbec misto z 21 tak z 555..
Datum: 27. března 2009 21:24
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jj to je taky možný...to víčko....zkus profouknout tu dirku v něm..
Datum: 27. března 2009 15:44
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 hh me to jelo na maly otacky a vite cim to bylo...........víčkem v nádži lol
Datum: 27. března 2009 8:05
 a ma to kompresi?pokud ne tak to je tim pak jak ten karbec je pridelanej k motoru tak tim si ho poloz na rovinu a podivej se jestli jedi vsude stejnou plochou je dost mozne ze ti nesedi
Datum: 26. března 2009 20:12
Jméno: moly
IP: uživatel1913
Datum: 26. března 2009 20:00
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 máš správně nastavenou hladinu?
Datum: 26. března 2009 19:14
 benzín teče ok ale ten karbos esik s nim neco neni a jestli s tim nekdo nema skusenosti...docela me to stve jak nemuzu jezdit..xD
Datum: 26. března 2009 17:56
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Zdar, pokud jste s kámošem čistily karbec (hlavní trysku a tu vedlejší, atd), a pokud to tedy nepomohlo tak se koukni do nádrže respektivě vylej benzí a vyčisti kohoutek a nádrž, v nádrži je na kouhoutku takový ochraný sítko tak pokud ho tam nemáš bylo by dobré ho koupit, je totiž možné, že máš bordel v nádrži a ten ti ucpává palivovej kohoutek takže ten benzín nepoteče.
Datum: 26. března 2009 17:47
 Draci mám dotaz seřizoval jsem fíka a pokoušel jse seřídit předstich (podle doporučení), zkoušel jsem nastavit kladívka na 0,4 mm a předstich okolo 1,3-1,9 před HU a fík nic ani neškytl. Postupném zkoušení jsem dospěl na kladívka 0,8 mm a předstich 3,70 mm před HU fík běží a bobře startuje (na fíka relativně dobře) akorát při plném plynu po 20 vteřińách se začne dusit a za 5 vteřin na to chcípne, pochvilce jde bez problému nastartovat (je možné že to stím nesouvisí). Před tím než jsem ho štěloval tak jsem dělal generálku motoru a původní nastavení bylo 0,8 kladívka a předstich 3,70 mm. Je to vůbec možné???\r\nDěkuji za kazdou zprávu.\r\nBenda
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 16:52
 0,4-0,5 (nedavno tu negdo rikal ze je to tloustka krabice od mlika pokud nemas jinak jak to zmerit) mm v HU cili gdyz je nejvic otevreny...
Datum: 27. března 2009 16:52
 Jo to jasný ale kolik má být
Datum: 27. března 2009 15:59
 Odtrh se měří v horní úvrati.
Datum: 27. března 2009 9:14
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 jesus marja vole to sou hlasky jak hovado me se libi jak to jede mekce lol bavi vas nekoho jezdit na fekalu do kopce 40 jak stara baba na fichtla dej to nejlepsi co si muzes doprat nejlepsi predstih je 1,6- 1,9 jinam ani prd probrus karbec na 18 mm udelej do vlozky kanaly rozbrusem jako to ma babetta a ja a podkovu mezi sestrvaky a pojede jak svine ale ten karbec vam da hodne
Datum: 27. března 2009 8:02
 Draci zapalování je nové včetně vačky a kladívek, motor je mustang, předstich jsem měřil šuplérou skrs díru na svíšku (do žeber hlavy jsem si vložil šroub a šupléru opřel o šroub a o závit svíčky) najej jsem si na HU a pak sjel zpět do polohy kdy mi sepne kontakt na kladívku. Jaká je vlastně hodnota nastavení kladívek je to 0,4 mm v maximální poloze vačky ???Dík
Datum: 27. března 2009 6:59
Jméno: standa
IP: uživatel5619
 hele ja osobne predstih nenastavuju ani ve stupních ani v milimetrech,ale proste od oka,podle chodu motoru a podle toho jak to jede......este sem nikdy nevzal supleru...... vseobecne vim ze na fichtla se udava 1.6-1.9,ale me to nezajima.....v hodpode zas rikaj 1.5mm,v knize zase pisou 1.35 a ja to mrd..m....neco tam nacpu,kdyz to kope,pootocim nazpatk doprava....blbe chyta pootocim doleva a nekde mezitim je idealni hodnota....projedu to a vidim........nejaky tabelovany hodnoty....jdete s tim nekam
Datum: 26. března 2009 21:34
 si myslim ze bud to rikas blbe nebo to mam blbe ja - je pravda ze parezy maj nizsi kompresi a proto by mely mit vetsi predstih, ale pokud tam fichtl startuje lip s mensim predstihem nez s vetsim! mensi predstih - motor jeste zacina zapalovat smes a cim vetsi, tim vyssi otacky aby se energie zapalene smesi lepe vyuzila, takze pokud to dobre rikam tak cim mensi otacky- mensi predsti a nahoru se zvetsuje, na start je tedy idelani maly predstih...jinak na mustafu i 21 (20 tez ale tam se to moc netvrdi, newim proc) se predstih serizuje v rozmezi 1,2-1,5 mm, rika se ze nejlepsi predstih (newim jak na to panove z Jawy prisli ale proc ne) je 1,35 mm pred HU, je to napsane i v te knizce Jawa 50 Pionyr od Wohlmuta (pardon pokud jsme mu zkomolil jmeno, nebylo to umyslne)...jinak lital jsem s nastavenim 2mm pred Hu (to tam byl trikrouzkovy pist a byl to drzak, 65 km/h vic nejel ale tu samou rychlost mel i po rovince s dvema lidma, je to divny ale je to tak, mohlo to byt vice vecma), lital jsem na 1,2 mm, lital jsem i na 1,3mm, ted tam mam zrovna zas 1,3 mm a nemuzu si ztezovat...starty perfektni, do 75 km/h bez problemu (jeste s origo hlavou)...jinak k dotazu - newim jak si to meril ale todlec je docela dost, zalezi jestli si to meril se sundanou hlavou, jaky je to typ a taky jestli nemas posunutou vacku, to byva caste pac kolicek se vzdy negde ztrati a ta vacka se po nejakym puleni motoru nasadi jinak nez zarezama presne k sobe na vacce a rotoru...este jedna poznamka - 21 se serizovala v rozmezi 1,6-1,9 mm pred HU a nova 21 (taky newim proc a jak na to pak prisli ale me stimhle nastavenim 21 z roku 75 funguje) ma mit to v rozmezi 1,2-1,5 mm pred HU...se zvedavy na reakce
Datum: 26. března 2009 18:38
 frkuline, ty se prober. Nikdo tu nemluví o závodním. Já šteluju na 1,4 mm a líbí se mi, že to má měkkej chod.
Datum: 26. března 2009 18:30
 U mustangů 1,5mm předstih....? Stando kurva prober se...!!!!! Závodní předstih jezdim nejmíň 1,6mm aby to aspoň trochu mělo spodek....1,5mm.....půjde to blbě startovat sice se to vytočí vejš ale spodek to ztratí....! Na sériovku předstih 1,8-1,9 pařez má větší protože má malou kompresy....
Datum: 26. března 2009 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel3084
 hele a meris to od hrany valce a nebo od diry na svicku??? to by pak odpovidalo.....to ze ti to jede jen na velky hodnoty odtrhu muze spusobovat ojetá a nebo šmajdavá a nebo presazená vačka........jinak u mustangů se dava predstih 1.5mm, u 21 trikrouzkovy se davalo 1.7mm u 05 zhruba 2mm a u pareza tak 2.5mm.....ale je to individulani a maj na to vliv vsemožný vůle....
Datum: 26. března 2009 17:30
 co to máš za motor? u typu 550 a 555 je předstih asi 3mm před hů
Datum: 26. března 2009 17:06
 cau draci pasovalo by na fichtl z babety teristorko
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:40
 Problém je, že tyristor potřebuje vyšší napětí než dává zapalovcí pol fichtla. Možná by to šlo vyřešit trafem.
Datum: 26. března 2009 17:40
Jméno: Kubík
IP: uživatel1732
 Dobrej mám jawu 175/356 chci se zeptat jsetli se dá nějak zvýšit oběm, třeba výměnou válců z nějaké 250 nebo tak.
A dělali se fichtly 21 ze starým typem zapalování jako 550.
dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 14:08
Jméno: Kubík
IP: uživatel1732
 Já mám jawu 21 s tímto zapalováním jak bylo na 550
Datum: 27. března 2009 14:08
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Ano, dříve se dělali pionýry se zapolováním jako u Jawy 550, ale nebyl to typ 21 ale byl to typ 05
Datum: 26. března 2009 17:24
Jméno: Tomys
IP: uživatel4172
 zdar hoši.. mám dotaz.. mám fíka po GO.. a newím čím to je, ale vždycky když pustím benzín a rošičku načepuju a pak jezdím .. tak mám tam filtr z jawy 250 myslim takovej ten kulatej a vždycky je plnej benzínu.. úplně potopenej, nevíte čím to je? Moc Moc díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 18:28
 njn plive, proto taky ten airbox je smerovany nahoru a vzdy v tom kolinku v ohybu je to zaflusane od smesi a filtr uz pak mokrej skoro neni, ti co delaj tzv. "prime sani" ho pak maj mokrej, to je ta vzdalenosti jelikoz v airboxu je vzdalen od karbce...
Datum: 26. března 2009 18:28
 Možná to bude tim že to je 2T se symetrickým rozvodem bez klapky....
Datum: 26. března 2009 17:50
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:20
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 jo to sem za mlada zkousel svicku z felicie nasrouboval do fika chtel sem nakopnout a jak se dostal pist do HU cvak svicka na
srac..... takze to ani neskousej
Datum: 26. března 2009 19:20
 a mimo gdybys ji tam uz mel plne nasroubovanej a ujel si nejaky kilometr, pri vysroubovani by si zmrvil zavit diky tomu ze na zavitu svicky, ktera ve spalovacim prostoru se usadi karbon a tyn strhne pak zavit v hlave...proste blbost...nereknu mit novou hlavu a pak diky tomu neforemnymu zavitu koupit dlouhou svicku a ruzne to zkousel vypodlozit podlozkama aby byl svicka krasne vyustila do hlavy, mimochodem mel jsem tem problem a frikulin mi poradil chvilu uvazovani a dneska uz to jezdi
Datum: 26. března 2009 18:26
 Svíčka má dlouhej a jemnější závit takže se ti bude vyklat taky sem o tompřemýšlel ale když jsem ji tam našruboval tak se kývala.
Datum: 26. března 2009 18:11
 No jo....  Jasně zkus to s vyplim klíčkem na fichtlovy...  Jinak je to hovadina no....a tůvj dotaz je zbytečnej.....stačilo by si sundat hlavu a LOGICKY by ti to došlo....ale nevadí.....
Datum: 26. března 2009 17:44
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 26. března 2009 14:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no radši ne at ti do ni nenarazí píst to by bylo v....... ale zkus si to s vyplym kličkem a pomalinku když nic necvakne nebo něco takoveho je to v pohodě. a lip než z origo to podle mě nepojede
Datum: 26. března 2009 13:47
 jo,je to moc dlouhy,takze jedine podlozky
Datum: 26. března 2009 13:45
 dej tam obyc svicku,dyt stoji 30-40,-
Datum: 26. března 2009 13:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel5614
 Bude ti pist do tej svicky narazat takze nepretocis ani motor takze ahoj
Datum: 26. března 2009 13:43
 cus hosi hej mam dotaz vite jak je drapak na zimi s tym mne´kym vzorkem nesta ne se tomu nos dybich jezdil po trave a po selnici po hline a plate a vodou esli ten drapak trema nak nebudou se trhat spalky????? DIK ZA DOTATZY  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 13:30
 Cau Seso mám v plánu u tebe kouoit spojku na jawa 250-353 ale nenašel sem u tebe spjkové pružiny na 353 a prej nejsou stejny s těma co sem u tebe našel na jawa 559,590,634 nevíš jak moc je tam rozdíl a budeš mít i na jawa 250-353 dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 11:00
 ano ale musi mit vnitrni kos, vrchni pritlacak a lamel
Datum: 26. března 2009 11:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 takže celý koš z559 pasuje na 353?
Datum: 26. března 2009 10:33
 nene pokud kupujes kos nebo vnitrni,,stejne musis kouput vse na559,,pruzinky se uz nedelaji na 353 ani kos ani vnitrni a kombynovat to nejde,,, jedine vse na jeden typ a to 559
Datum: 26. března 2009 10:10
 čau lidi pretrebuju se zeptat za souseda je stoho hotovy ,šlo by dat zapalovani z babety na fichtla a jak moc velke upravy by se musely delat a nevite o nejake strance kde byly nejake fotky diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 14:50
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 z babety nikoli na fichtla
Datum: 26. března 2009 14:50
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5611
 Nazdar draci, poraďte kde koupit nové bloky motoru, popřípadě jak vyčistit ty staré aby vypadaly jako nové. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 15:36
 No ale jako jsou hezký ale 1000 Kč za to nedám....  I když nový sou nový....ale 1000 Kč je přehnaný...to jsem dal za nový bloky na čz 175 a to je jinej kalibr....!
Datum: 26. března 2009 15:36
 i kdyz budou novy nejety stejne budou nejspis vypadat jako ty stary.... musis nejakym jemnym smirkem to prebrousit ono to prokoukne a pak pripadne vylestit
Datum: 26. března 2009 15:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jedny jsou nabízeny na AUKRU za 1000kč. Do konce aukce 3 dny.
Datum: 26. března 2009 13:06
Jméno: Lukecek
IP: uživatel250
 Diky všem moc !!! Takže když si koupím ten válec od sesy - 38 (nulty vybrus) tak ktery pist by ste mi doporučily,??? mam vzit ten "novy" ??? S jednim pistnim kroužkem, nebo klasiku, se dvěma??? DIky ještě jednou moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 18:46
 tak bacha, pist nemuze byt 38,00mm! dela se ale je to neco malo pod a je to pist ktery se dava na vyjety valce...normalni pist do valce ma tusim 37,97mm, ma vzdy min, zalezi jak se to dneska znaci jestli se to zaokrouhluje uz nahoru podle vybrusu (praktictejsi) ale prakticky ten pist by nigdy nemel mit 38,00 mm! jinak urcite dvoukrouzkovy, na uplne obycejnej valec je nejvhodnejsi, i ten trikrouzkovy je dnes zastaraly a jednokrouzkovy je na obycejny jezdeni proste naprd, to musis mit ten valec upravenej, kup dvou. a mas po starostech
Datum: 26. března 2009 18:46
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 a jeste rekni ze si koupis valec a das tam stary pist ... dej tam pist 2 krouzkovej, a hlavne o rozmeru 38,00 na 38,00 valec ...
Datum: 26. března 2009 14:53
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 souhlasim pro dvou kroužek ,ale nulty vybrus ,to si kup radsiten 1nebo2 vybrus
Datum: 26. března 2009 14:28
Jméno: Lukecek
IP: uživatel628
 Asi vezmu tu kasiku, se dvěma,,,ještě ale uvažuju no.
Datum: 26. března 2009 10:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jsem pro 2 kroužek maš s tim menší starosti std.... ale jestli tam přece jen das 1kroužek tak dej vědět jak to jede
Datum: 26. března 2009 10:30
 na neupravenym motoru nebude mit jednoukrouzkovej vyznam, protoze nebude tolik tesnit a musel by si to nahanet jinde takze dvoukrouzkovej
Datum: 26. března 2009 7:53
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau nevim jak rozhybat předni vidlice kudy se vubec leje tam olej a jakej olej muže byt všelijakej
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 18:29
Jméno: Jawak
IP: uživatel5644
 Olej do tlumíčů ? To slyším poprvé. No já jsem je vždy mazal vazelinou. A vždy jsem jsem sundal manžety a normálně jsem tam toho nasr**** tolik kolik se tam toho vešlo. Pak jsem to jen pár krát zaprušil a vyjel. Trucker
Datum: 29. března 2009 18:29
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 hoši omlouvam se za meho tupeho bratranca
Datum: 26. března 2009 17:47
 Tak to vám budu oponovat. Každých 1000 km by se měl nalí trochu oleje s vazelinou těma dírama, jak v nich jsou šrouby, co držej plech, jak je na vidlích zezadu. Ten olej tam je jen proto, protože je samotná vazelina moc hustá a nezatelka by tam.
Datum: 26. března 2009 17:29
Jméno: sumec
IP: uživatel1801
 na fichtlu se do tlumičů neleje olej, se mažou vazelinou
Datum: 26. března 2009 15:20
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 si delas srandu?
Datum: 26. března 2009 11:19
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5611
 Nazdar draci, poraďte prosim nějaké vylepšení pionyra která jdou poznat. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:40
 udelej to uplne jinak, koukni do FAQ a cely si ho precti jak se co serizuje a cisti, az to udelas tak dej pak vedet jak to s tim lita
Datum: 26. března 2009 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel3084
 no a kdyz este k tomu namazes a vhodne napnes retez......pak jede i 80......ja to pisu furt,ale kazdej by radsi slysel,ze ma neco uriznout na pistu a neco vyvrtat do valce,nez ze ma dat dohromady rám,kola,retez atd.... je to smutný potom......
Datum: 26. března 2009 17:37
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 K tomu co psal jarda. Někdo zahuštění gum podcenuje,ale opravdu je znatelný rozdíl,mezi napul zahuštěnými a dobře zahuštěnými gumy.
Přiklad- měl jsem malo napuštěný gumy na mustang=jel mi 55Km/h.(maximum) zahustil jsem gumy a jelo mi to 65-70 Km/h (maximum)
Datum: 26. března 2009 17:25
Datum: 26. března 2009 14:24
Jméno: Jarda
IP: uživatel5106
 Nahusti gumy!
Datum: 26. března 2009 1:08
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 udelej GO vseho.......pak pokud ti to bude malo,muzes si nechat snizit hlavu,otevreny sani atd.......
Datum: 25. března 2009 23:49
 ktere jsou poznat? mraky, jen si vybrat, na netu je toho plno a tady je jich taky kazdy den vic nez dost, je to fakt mraky...prve ale udelej Go motoru a zrenovuj ho at to jezdi, pak az si budes jisty ze ten motor je spolehlivy a maj svuj vykon 3,5 koni tak teprve pak muzes zacit s uprava...jen pro zajmavost - 3,5 je vic nez si myslis, pri rozjizdeni na sterku ty kaminky proste musi litat a dobre sestelovanej, zrenovovovanej a vycistenej pionyr nema problemy do 80km/h, vic sice pak uz nejede ale k magicke 80 se dokaze priblizit  az tohle tvuj bude umet pak zacni myslet na upravy
Datum: 25. března 2009 22:10
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 u lamely je to kolečko a byva 14ti zube sežen si 11ti ale taky aby to sedelo tak jinej prim retez,jak je řetezove kolecko tak si tam dej 12ti,a nebo takovej 4,5 vybrus ,provrtej si prepoušteci kanaly,karburatora to kolinko na nem ji nak uz nevim jak bys to mohl vylepsit
Datum: 25. března 2009 21:19
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5609
 Nazdar draci, když dám fíka více do otáček, tak mi ve válci jakoby chrastí. Nevíte čím by to mohlo být? Tata říká že mám volně pístní kroužky nebo ojnici. Co si myslíte vy? Co mám dělat s těma kroužkama? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 14:57
Jméno: XXX
IP: uživatel5546
 hej ... pokud ti chrasti krouzky tak to nejde vytahnpout do plnych otacek je to nahovno ... nevytahne maximum doporucuji nevy vubrus s pistem,...
Datum: 26. března 2009 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 klika a specielne ojnicni futra zvoneji pri volnobehu......to co popisuje sou krouzky a nebo primarni retez......
Datum: 26. března 2009 0:18
 Sundej válce. Chytni píst a do druhý ruky ojnici. Zkus maj mezi sebou navzájem vůli ve směru dopředu dozadu. Vůle do boku nevadí. Pak chytni ojnici do ruky a zjisti jestli nemá vůli ve svém uložení v motoru. To jsou dvě věci který můžou cinkat. Pokud jsou v pořádku, chrastěj ti kroužky. Pokud jen chrastěj a motor dál funguje jak má, neřeš to. Na chvílii to vyřeší výměna za nový, ale jen na chvíli
Datum: 25. března 2009 20:27
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5609
 Nazdar draci, v čem je lepší ten jednokroužkový pist od sesy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 11:38
 a astronomove
Datum: 28. března 2009 11:38
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 27. března 2009 19:58
 pestic - ctes mi myslenky  ale pozor neni to 45 vterin ale 57, uplnek dela divy...
Datum: 26. března 2009 17:52
Datum: 26. března 2009 17:40
 panove pozor, pokud je mesicek v uplnku tak je to 85,513 i 57 sekund po zabehnuti...
Datum: 26. března 2009 17:38
Datum: 26. března 2009 17:38
 85.513km/h to jede jenom 43 vteřin po zaběhnutí ...... pak už jenom 85.503km/h..... na to jsou vzorce..... ale při špatný konstalaci Merkuru a Jupitera to ani nenastartuješ
Datum: 26. března 2009 17:22
 Coze?Jakto prosimte to my musis vysvetlit ja cetl ze by to melo jet 85,513km-h tak jak to teda vlastne je?   ?
Datum: 26. března 2009 17:12
 standovi nevěř, kecá.... pojede ti to 85.503km/h...... a to se vyplatí
Datum: 26. března 2009 17:05
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5611
 A jak mám upravit ten válec?
Datum: 26. března 2009 6:19
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 pojede ti to s nim presne 85.479km/h.......
Datum: 25. března 2009 23:53
 jednokrouzkovej je dobrej tak akorat na upraveny valce, vic toci ale zase min drzej kompresi, na serii to nedavej pac sice pojedes po rovince a z kopce jak pan trochu vic ale do tech kopcu se to neuveritelne trapi, az te predjede i cyklista tak je to blby...je to i jiny pist, ma to jiny proporce, meni to kompresi pomer a jinak to taky otvira a zavira prefuky a vyfuk, driv odchazi nez klasicky krouzek (je sice tvrdsi nez klasicky ale je na vsecko sam, prece jen dva krouzky si silu rozdeli mezi sebe a tak na jeden pusobi polovicni tlaky)...na serii nevhodne...jinak ma to mensi treni - pry to trochu lip chladi...
Datum: 25. března 2009 21:22
 můžeš ale není to nutnost. Nárust výkonu poznáš i bez úpravy.
Datum: 25. března 2009 20:47
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5609
 Když si koupím ten velký pist tak si musím upravit kanálky že? Jaké další vylepšení by si mi na motor doporučil?
Datum: 25. března 2009 20:24
 Logicky- jeden kroužek má menší tření - motor by se měl více vytočit. Bez dalších úprav asi přínos nic moc.
Druhá ,větší, výhoda je ta že tyto pístu tu sesa má i ve vrtání větším než 40mm. Má tu i nco přes 41mm což už je obsah okolo 60ccm.
Datum: 25. března 2009 20:19
 To bych chtěl vědět také???a přidato něco???
Datum: 25. března 2009 20:09
 zdravím mám tak problém mám doma rozobratého mustanga je v strasnom stave.Motor mám oddelený od kostry. A rblém je v tom že nehádže iskru ale ked dám prst do fjky tak ma skope ale dost malý prúd neviete čo s tým mám??? som z toho už zúfalý skúsal som vsetko aj otočit kontakty a cievke ale ani tak nhádzala cez sviečku iskru iba na prst vo fajke dakujem za každú radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 10:39
 Zkus vyměnit cífky v zapalování já jsem měl taky takovej problém a nebo kondik.
Datum: 29. března 2009 10:39
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 nastav si predstih v motoru podle navodu pravdepodobne ti asi nefunguji kladivka koukni se na stranku http://www.jawa-50.cz tam to je
Datum: 26. března 2009 18:17
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 zkus vyměnit kondík
Datum: 26. března 2009 15:18
Jméno: kisty
IP: uživatel5607
 hmm skusal som aj inu sviecku z inej motorky z yamahy viraho 250 trochu tensi zavit ale to hadam nevadi ale aj ta nehadzala iskru a medzeru v zapalovani mam 0.4mm podla mierok nastavenu a aj na svieckach mam natavenu dobre mierku ale tam mi hadzalo tiez iskru ako vo fajke ale iba obcas na kazde 3tie alebo 4te nakopnutie ale vo fajke kopalo stale len cez tu svicku neslo
Datum: 25. března 2009 20:31
 Mezeru na svíčce sklepni na 0,4mm ( tlouštka krabice od mlíka) .Pokud nepomůže, zkus jinou fajifku a jinou svíčku.
Taky můžeš zkontrolovat jak daleko je zapalovací cívka v zapalování od rotoru. Mezera mezi ní a rotorem by měla bejt 0,3mm (tlouštka stěny petflašky) né víc.
Datum: 25. března 2009 19:56
 čus draci nevite někdo co mužu mit s karburatorem ? nechali sme ho s kamošem vyvařit šecyk diry prosvítaji takže by tama měl benzin lit jak zběsily ale pomalu to ani nekape..nevite co s tím?dik za odpovědi..ať vám to jezdííí..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 21:18
 je tu par moznosti - zacpany kohoutek, blbe sestelovanej karbec - treba potreba seridit plovakovou hladinu pac mas asi moc ohnuty plisek ktery zavira ventil to pak nemuze dotykat, trochu ho narovnej a zkus (ne moc, chce t ocit a treba to udelej na vic pokusu nez zjistis ze je spravne, nebudu rozepisovat, navod je treba na jawa-50.cz), pak me napada zaneseny vzduchovy filtr, mozna zaneseny kanalky v karbecu (ty muzes prostourat dratkem a trysky prostourej jen chlupem ze smetaku, nic ostreho na ty trysky! nebo profoukni cely karbec i trysky kompresorem to je nejlepsi)...pak me napada este zaneseny ventil na vicku plovakove komory, to je caste, priste az to budete vyvarovat tak odmontuj secko a vyvar jen kostru karbecu (hlavne ne plovak, ten pak se proderavi a musis koupit novej jelikoz prestane plnit svou dulezitou ulohu) a ostatni soucastky profouknes a prostouras...ted me nic jineho me nenapada, zkus a uvidis  este vymen tesneni mezi karbcem a kolinkem a to same kolinko a valec, at to saje a neprisava to falesnej vzduch, tesneni zkontrolovat a popripade zabrousit aby nebranili pruchodu smesi a naolejovat, tot vse
Datum: 25. března 2009 21:18
Jméno: mavej
IP: uživatel5605
 zdar lidi mam prozdu nevite nekdo jak predelat cezetu 175 typ 477 na zapalovani z fichtla a co k tomu potrebuju ??? piste na icq 423-483-520 co jejdryv potrebuju to predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 8:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Takový voťukávání terenu že ano? A ještě nejraději kdyby ti to někdo zadarmo udělal a přivezl co?
Datum: 27. března 2009 8:02
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 kus kruhovyho materialu,zrucnost a soustruh
Datum: 25. března 2009 23:56
 jak mam zajizdet motor jezdit dlouhy trasi nebo kratky trasy
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 0:00
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 presne jak rikal wiku.....napred jezdit po kouskach a postupne to protahovat....nikam nespechat,vnímat motor....on si rekne,pokud ho slysis
Datum: 26. března 2009 0:00
 prvne jezdi treba hodku denne nez si sedne aspon to nejnutnejsi, do 50km priblizne nez se posadi trochu krouzky a sjedou se mirne to vyhonovane jakoby kanalky ve valci, je to kvuli chlazeni, je to videt proti svetlu po hmatu skoro necititelne...to uz tu bylo parkrat ze znamy zajizdel cele odpoledne a pak to musel poslat na vybrus, v lepsim pripade to odnesli jen krouzky...takze pomalinku, pak trate trochu delsi ale s prestavkama, vychladnout, pokud jedes z kopce tak bud tam nenechavat kvalt a vrazit tam bud neutral nebo to stej pres spojku a nebo nejlepsi vypnout zapalovani a se zarazenym kvaltem otevrit na plno plyn, tim to trochu uchladis, promijes a pod kopcem zas zapnes zapalovani a jedes...a pokud budes citit ze nechce jet a nebudes si jist jestli je to tim kopcem pred tebou nebo unavou motoru (zahriva se pri zajizdeni vic nez je zdravo) tak zmackni spojku, pokud motor bude mit volnobezne otacky tak je to kopcem (malogdy se stava), pokud se naraz zastavi jen co si zmackl spojku tak je to tim ze motor se ti zahral a zacina se pridirat, zastav a nech to vychladnout...lepsi rady neznam, proste zadnej spech, chce to trpelivost, vysledek se dostavi casem
Datum: 25. března 2009 21:12
 prvních pár km si dávej přestávku a nech to vychladnout. Pak už můžeš jezdit v kuse, ale optarně. Jakmile motor přestane táhnout, chcípni ho a nech vychladnout.
Datum: 25. března 2009 20:54
Jméno: Mischel
IP: uživatel600
 ¨cus... ja treba zajizdel CZ 250.. zajizdel jsem ji v zime.. to je podle mne nejlepsi.. jelikoz se to nejlip chladi  ale kolena trpej! nu ale to druha vec... jel jsme treba 3 Km vypl jsme to nechal vychladnou dalsi 3km zase vypnout a nechat vychladnout.. za ten den trebas 5x.. to jsem najel 15km.. nu a zitra se jelo znova.. a postupne takhle... asi 150km.. pak uz bez prestavek 20km-30km... zabehlo se mi to krasne... tedka mam nalitano 500km.. a litam snim na plnej  115km/h  at se darii
Datum: 25. března 2009 20:51
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 Prvne to musis jen tak polechtavat a pak to zacness stupnovat od nejmensiho po nejvetsi
Datum: 25. března 2009 19:10
Jméno: Lukecek
IP: uživatel250
Posl.aktualizace: 30. června 2009 17:47
 DenzilecK - ano kecy, ma to opravdu 55,3 ccm a ne 53 jak pises ty, to je jedna vec, prepocitej si to...dalsi vec - ze jako sada je to levny, to je fakt, ale rekni mi gdo by si koupil novej valec s poslednim vybrusem a trikrouzkac, ktery je tak trochu uz prezitek, navic ten valec je trochu paskvil ale jinak radost ze aspon neco se dela...zase me pripada trochu divoky kupovat tady celou sadu gdyz prakticky za pulku udelam na starym valci vybrus a dostanu tu sadu taky (az na pistni cep), nehlede na kompresy kterou to pak dostane, osmy vybrus dela na seriovy hlave asi 1:12 stupen komprese a na starou kliku je to jako kladivo, zase vydrzi-li to klika a dobre zajedes tak do kopcu je to pak vyhlaseny vrchar...tak me to pripada ze je to kazdyho vec zda si sezene CS valec a da si ho na vybrus nebo koupi Polskou sadu, to je na kazdym cemu da predsnost, za me teda ne ale na druhou stranu ocenuju snahu vyrabet dily na pio, sic maj jeste co dohanet ale aspon neco a je to i cenove vcelku pristupny...
Datum: 30. června 2009 17:47
Jméno: DenzilecK
IP: uživatel5633
 Kecy,ma to skoro rovnych 53 ccm ALE je to silene vyhodny!Podivejte co vsecko tam je a pak si ke kazdy soucastce napiste cenu!Kdyz koupite to z toho aukra nebo tady jednu vec podruhy tak to budete mit o 400 drazsi!!A to nepocitam ze tamto je vytuneny....ALE ma to i nevyhodu...Polaci neumej pocitat...
Datum: 29. června 2009 18:36
 este co tu nebylo receno a melo by byt - koukni na cenu, za to mam celeho fika, z toho vyberu valec, hlavu, pist, krouzky, cep, pojistky cepu a jsem upne na to samym + este zbytek stroje mam doma...gdyby to byla 60ccm tak nereknu, ale todlec je tolik proklinana 55,35 ccm, chybne se uvadi (a to snad vsude, uz je to jako klamani spotrebitele) ze je to 60ccm ale neni! kluci rekli proc...60ccm je znat, tech 55ccm znat skoro neni, prida to vykon ani ne tak objemove jako ze se zvysi kompresni pomer (logicky gdyz spalovak ma kupr. 5ccm a na objemu 50ccm to hodi 1:11, stejna hlava zase 5ccm a objem valce 55ccm hodi 1:12) cili tam je vesina te sily a + este vetsi tryska na dokrmovani toho objemu...kup ten nulty vybrus, je to lepsi, slysel sem ze ty 8. vybrusove jsou paskvily, nesedi kanalky, je to proste des...za me valec s nulty m vybrusem od Sesy, dal to vysvetlovat nebudu, uz se to tu reklo mnohokrat a nemam na to nervy to zas psat
Datum: 25. března 2009 21:06
 Hele já si ten výbrus už dávno koupil a docela tode ale dlouho jsem kašlal na pístní kroužky a pak se rozlámaly a natlačily do hlavy a do pístu ze zhora válec byl zázrakem nepoškozen a pak jsem si do toho koupil jedno kroužák a jede to jak drak akorát ten kroužek vodešel dřív ale mě to zato stálo dyštak se ozvy na email jak ses rozhod. doog15@seznam.cz
Datum: 25. března 2009 19:55
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak jsem přišel zase pozdě no...
Datum: 25. března 2009 19:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a zase!! umíš si zpočítat objem válce??? jestli jo, tak víš, že to není žadný 60 ccm ale úplně obyčejnej 8. výbrus, čili nějakých cca 55ccm!!! Kup raději nultý výbrus, máš možnost osmkrát zadřít a nemusíš se stresovat co potom se zadřenym osmym výbrusem!!!
Datum: 25. března 2009 19:33
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 Pokud je píst 40mm tak to neni 60tka to je jedna věc, druhá věc je kvalita zpracování, který bych určitě nevěřil... Kup si radši válec a jednokroužkovej píst od sesy a máš to lepší...
Datum: 25. března 2009 19:30
|



|