Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Mám problém daj jsem si na mustanga 8 výbrus ale když jedu na trojku mám na tachometru tak 70 ve votáčkách není tak mi trojka jakoby spadna nevím jesli vypadne nebo ne ale musím zpomalit na 2 rojzej jí a ak 3 funguje normánne co to dělá!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 20:36
 zdar seso.. hele, dneska sem si obědnal díli, a odeslal obědnávku, ale pak sem si vzpoměl, že sem ještě jednu věc zapoměl, tak sem ti na potvrzovací mail odepsal, že sem to zapoměl, poslal sem ti link toho zboží, a ptal sem se tě, jestli by to šlo ještě přibalit. ještě si mi neodpověděl, tak nevím jestli to jako možní není, nebo sis to ještě nečetl, nebo jak.. jinak všechno nej k svátku..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 20:20
 Zdary, chtěl bych se zeptat, zda nevíte kde sehnat nějaké nd. PUCHA děuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:07
Jméno: Standa
IP: uživatel5581
 http://www.puchshop.de/catalog/home.php
Datum: 22. března 2009 13:07
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec tak pincek už se docela rozjíždí a jako docela jo ale novej problém jede, ale jakmile se dostává do vysokejch tak se zadusí a když mu nepovolím chcípne nevíte co s ním mám dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 20:26
 já jako pilot 555 nevím jak je to s asik 21.. ale řek bych že bude někde chyba v bohatosti
Datum: 21. března 2009 20:26
Jméno: vendek
IP: uživatel5567
Posl.aktualizace: 21. března 2009 23:17
 frikulin, fajne vystupovani, dobre udvedena prace, solidni ceny, resil sem s nim i potize a pristup bezproblemovy - takze doporucuju...
Datum: 21. března 2009 23:17
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 u frikulína
Datum: 21. března 2009 20:02
 Ahoj.
Prosím tě Seso,nebo někdo kdo tomu rozumí - pujde tohle i na čz typ 477 ???? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 19:38
 Super. Díky moc
Datum: 21. března 2009 19:38
Datum: 21. března 2009 19:35
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1603.html
Datum: 21. března 2009 19:11
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:37
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 to cumim.. uz jsme ti chtel nadavat.. ze si to strikla stribrenkou  kam se hrabe kdyz se to necha lestit  fakt super!!! jedna velka ZAVIST
Datum: 22. března 2009 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel4168
Datum: 22. března 2009 1:36
 jo jo nejdřív korundem, a pak balotinou, ta ti to vyleští krásně rovnoměrně takže nejsou na tom čmouhy. Jen ty rýhy se mi nepodařilo odstranit.
Datum: 21. března 2009 20:16
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 jóóó tak to vypadá pěkně, to je ten pískovanej?
Datum: 21. března 2009 20:04
 zdravim...je možné sehnat bezkontaktni zapalovani nebo nejakou jinou nahradu do 500Kč??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 9:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Halovo čidlo stojí tak 35kč (např.TLE4945) ale bez poměrně zásadních úprav elektroinstalace pro někoho kdo ani neví jak připojit žárovku k plochý baterce je to součástka k ničemu a nadlidskej úkol... takže asi tak
Datum: 22. března 2009 9:21
Jméno: standa
IP: uživatel4168
 vis co....ty radsi nic nedelej.....co sem tu cet tvy dotazy,tak ty bys nejradsi varil z vody a ze vzduchu.......neco chci,zaplatim za to....to je trzni system ekonomiky.....
Datum: 22. března 2009 1:38
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5576
 Hej ne já to myslím vážně....do 500 bych si mohl udělat třebazapalování prez baterku ne ?
Datum: 21. března 2009 18:53
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5576
 Hej ne já to myslím vážně....do 500 bych si mohl udělat třebazapalování prez baterku ne ?
Datum: 21. března 2009 18:50
 jasně, halluv snímač je dobrý, a stojí kolem 300 kč.
Datum: 21. března 2009 18:49
 jo, vyrobit si vlastni
Datum: 21. března 2009 18:46
 Zdar seso chtěl bych se zeptat jak dlouhy je nahon tachmetru co tu maš???děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:27
 Seso budes mit jeste ty chromovany dvoukomoráče na fíka? rekne v horizontu mesice..... dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 16:57
 to info se dozvim do 14 dnu,,taky na ne cekam,,
Datum: 21. března 2009 16:57
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Čus hoši,chci se zeptat,nechal jsem snížit hlavu z 05 a když jedu v e vyšších otáčkách tak to začne chrastit,ale jakmile uberu tak přestane nevíte čím to může být?Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:59
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Dík moc vyskoušim to....
Datum: 22. března 2009 13:59
 pokud tam mas motor z 05 tak ten predstih uz je dost nizkej (dal nesnizovat), pokud je to motor co se daval od 20 vejs tak 1,9 je vcelku vysoky, stahni to na nejakych 1,4 pac predstih na ty novejsi motory je v rozmezi 1,2 - 1,5 takze v tomhle rozmesi se musis pohybovat...a este bych ta mdal teda ten jinej benal jak sem ti psal...
Datum: 22. března 2009 12:52
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Jo takže,když mám 1,9 tak mám dát 1,7 jen se ptám na princip....
Datum: 22. března 2009 9:03
 pokud ti to klepe tak je to spatny - muze se ti vysipat klikovka, muze ti to ponicit ojnici, loziska na klice atd, je to pak nadmerne vse namahane, to je jako bys mel extremne velky predstih...cili ten predstih sniz pokud ho mas moc velky (mimo mez ve ktere se to udava) a dej jiny benal, s oktanovym cislem 95 je dobry, u toho uz to nemusi delat, zalezi jak moc to mas snizeny...
Datum: 21. března 2009 23:14
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 A ničí se tím něco nebo je to v poho....?
Datum: 21. března 2009 22:53
 cili je to detonacni klepani nejpravdepodovneji...
Datum: 21. března 2009 22:16
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Jr to snížený o 1,5mm a s normální hlavou to nedělá...tak nevim\r\n
Datum: 21. března 2009 19:02
 ted me napada detonace, zkus banel s vyssim oktanovym cislem (na 95 to jezdi, zalezi jak moc je to snizeny)...delat to muze vic veci - ozivaj se ti loziska z klikovky ze odchazej, muze to delat vylitany bronzovy futro, loziska na klice (v karterech), velky predstih atd atd...nejvic bych to zatim videl v detonacnim horeni, me treba delal ze mi narazel pist do hlavy ale to je jak traktor, hroznej ramus a dela to za jakychkoliv otacek, od volnovehu pocinaje...
Datum: 21. března 2009 18:33
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Ne sorry píst....
Datum: 21. března 2009 17:21
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Jede to parádně dokonce víc,kdyby byl uštíplej kroužek tak by to nejelo ne?
Datum: 21. března 2009 17:20
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 muze to byt moc veci napr. lozisko,pistni krouzky,mozna i ustiplej pist. krouzek
Datum: 21. března 2009 16:59
 Dneska to byl zase den  jsem jel po polnacce na mi čz 175/487 trochu je predelana do terenu a docela jsem ju drzel pod krhem  a pak z niceho nic takovej divnej zvuk a čiza nereagovala na pridani plynu. Tak jsem se koukal co se stalo a won se me pretrhl rezez. A tak jsem milou čz tahnul tak 2km po polnacce do takovejch velkejch koplu  to byly dřina.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 9:30
Jméno: jura
IP: uživatel1667
 taky se mi to stalo u 350, ale mel jsem stesti, cesta domu byla z kopce
Datum: 17. května 2009 9:30
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 jo to mne taky s kamosem sme jely a on na 175/356 a ja na pio uprostret cesty mne dosel benzin tak kamos
ze dojete dom pro trosku a zachvily mne vola ze ze mu to nejede neco s elektrikou tak sme 6 km 2 hodiny
tahly domu celej den sem nomohl hejbat s rukama
Datum: 21. března 2009 17:03
Jméno: johny
IP: uživatel1801
 to se mi taky stalo na 350 a tlačil sem do 3 km kopce
Datum: 21. března 2009 16:24
Jméno: johny
IP: uživatel1801
 to se mi taky stalo na 350 a tlačil sem do 3 km kopce
Datum: 21. března 2009 16:15
 Hoši nemáte někdo schéma zapojení blinkrů na kývačku nebo panelku??Celý schéma,ale aby v něm byly udělaný i blinkry.Nebo třeba nějakej odkaz kde se to dá stáhnout.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:11
Jméno: Tom
IP: uživatel5597
 Moc pěkný schemata jsou na motoelektro.cz, mě pomohli tihle hoši i po telefonu, takže je rád doporučuju.
Datum: 26. března 2009 17:11
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
Datum: 21. března 2009 17:14
 zdar draci nevyte nekdo neco lesti bude fichtl cup ted nekdy ??na morave ,by jsem si rad zajel
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 14:41
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi prosím vás musí být u stadiona s11 mezi válcem a karbecem ta vložka ? protože ta se snad nikde nedá sehnat tak chci vědět jestli by to bez ní nevadilo já si myslím že ne ale tak radši se zeptám díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 22:34
 a jestli myslis tu pertinaxovou hnedou vlozku,tak ta tam docela potreba je,jako da se jezdit i bez ni,ale v lete to dela bordel,udajne je tam aby se prilis neohrival karburator a nezplynoval se benzin
Datum: 21. března 2009 22:34
 Jestli myslíš to ,,těsnění'': Měla by tam být, myslim že ,,kov na kov'' moc těsnit nebude (ale taky to tak pár lidí dokázalo, ale je potřeba přesnost). A nebo myslíš tu redukci, když máš v karubrátoru kulatou díru a do válce hranatou?(nasune se to do válce)....takovou mám jednu doma  Ale nedám, určitě se bude někde hodit.
Datum: 21. března 2009 18:35
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar,hele ja jsem jel na fichtlovi jawa pionir 21 a kdyz stojim a chci zařadit 1 tak to zahrci jak kdybych nezmack spojku a kdyz mam plyn tak se to rozjede i se spojku,jednou me to delalo to stejne a dal jsem tam prevodovy olej a uz to nedelalo a tak o 2 dni pozdejc mi to dela zas a pritim se tam olej daval pred 2 dny nevite co by s tim mohlo byt ??ta spojka vubec nereaguje kdyz ji zmacku tak je to jak kdyby nebyla zmackla,cim to je ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 17:20
 cus zkus spojku postelovat na levy strane motoru. pokud ti to nepomuze,tak mrkni na korky. nakonec ti nezbyde nic jinyho nez
ji vymenit. nic na tom neni
Datum: 21. března 2009 17:20
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 bud si delas prdel ze fakt nevis co stim ale jestly ne tak na pravym viku motoru je kouzelnej sroubek kdyz utahujes tak
spojka bude spinat driv a driv a kdys povolovat tak spojka bude zabyrat pozdejc az vubec tak sy to tim posteluj
Datum: 21. března 2009 17:06
Jméno: xxx
IP: uživatel5573
 Dá se jezdit i bez pojistek čepu nebo je to velká chyby kdybych je tam nedal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 20:32
 jasně že se to nedá.. sic třeba taková jawa 500 OHV měla čep kluzná.. ale to je vyjimka
Datum: 21. března 2009 20:32
 dej tam co tam patří.ani do segerovek bych nesel.zapich v pístu je kulatý na dratěnou pojistku a seg. je hranaty zapich.tam opravdu nic navymýšlej.
Datum: 21. března 2009 16:21
Jméno: Fojtoslav
IP: uživatel764
 jesli nemas ty krouzky,tak tam dej nak sikovne segrovky,melo by to bejt ok,nezkousel jsem to,jen odhaduju
Datum: 21. března 2009 13:19
 Je to fatální chyba koleduješ si o okamžitou destrukci motoru (totální) a taky riskuješ zdraví protože jak ti čep povyjede a trefí se do kanálu motor v desetině sekundy stojí a ty deš na tlamu...  Takže ne nejde takhle provozovat motor...
Datum: 21. března 2009 13:14
 ani to nezkoušej je tam nedat.čep ti vyjede ven a bude dřit o valec a kanal.hrozí destrukce valce.
Datum: 21. března 2009 13:11
 nazdar dotaz na sesu ohledne ojnici co sem si koupil na pionyra tady na fichtl kramku! a ted ten dotaz zajimalo by me jak se to ma skompletovat protoze pokud ja vim tak ty loziska obe dve aji misto bronzoviho futra maji byt v te ojnici nalisovany na pevnoa ne jak je to ted ze to lozisko si cestuje jak chcce do boku i kdyz tam dam cep tak by me zajimalo jak to ma bejt jestli v tom je najekej figl nebo je to zmetek! nechci nikoho ppohorsit samozrejme! tak dik draku zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 14:01
 je to OK tak to ma byt.. ked tam das piest a cap tak lozisko bude tam kde ma byt a nebude cestovat jak chce do boku
Datum: 21. března 2009 14:01
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 http://www.aukro.cz/item589580654_valec_pist_krouzky_jawa_50.html zdar draci vadi dys je urvanej tenle koosek vlozky?na strane ke kerterum.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 12:57
 Kámoš to taky měl,ale jezdilo to normálně.Píst až tam dolu nejde
Datum: 21. března 2009 12:57
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 21. března 2009 12:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
zajizdim fichtla a pokousim se to udelat co nejlip.ale kazdej mi rika neco jinyho nekdo ze to nemam moc tocit a druhej zase ze to tocit mam aby se to vyhladilo jak to teda vlastne je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:43
 Standa: no vidis a funguje to, uspesne sem ten vybrus zajel, prisel znamej a povidal ze to chce zajet, tak sem si to namontoval na masinu a uvazoval proc se nesmi z kopce jezdit se zarazenym kvaltem, pochopil sem ze bez plynu to zadru a tak sem o vyuzil, mazu, jedu...dalo to sic praci ale ten valec je po nejakych 650 km pripraven na bezny pouziti
Datum: 22. března 2009 13:43
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já to normálne chápu aby tam bylo hodne smesi tim pádem hodne oleje aby se to dobře mazalo
Datum: 22. března 2009 9:04
Jméno: standa
IP: uživatel4168
 steve ani sem to cely nedocet,ale to co pises v prvni vete,je jako dobry,ale az tak po prvni stovce dvou....tohle udelas pri prvnim vyjetí a kupujes novej pist
Datum: 22. března 2009 1:43
 nesmis na vysoky otacky jezdit, pokud se ti radil ze mas jezdit pod plnym plynem tak z toho duvodu, ze tam hodis vyssi kvalt a das pnej plyn, tim ti tam pujde nejvic mozny smesi - lepsi chlazeni, lip maze, do ty doby nez se zacne vytacet, to pak zas uber a jed pomalinku, stejne nez se rozmuze do nejakych otacek tak ujedes nejaky kilometr, posledne sem takhlec zajizdel valec po vybrusu, proste aby motor bublal a mel plny plyn a aby byl zatizen (treba tim ze tam hodis vyssi kvalt), tim se pak do tech otacek pomalu nebo vubec nevyhrabe...takze este jednou - ne tocit ale mit tam plny plyn, to je mit nejvic otevreny soupe = nejvic smesi...do vysokejch otacek se to vubec nesmi dostat...to ze ho mu obcas das trochu naprdel muzes tak od 500km, rika se to aby byl pak zivejsi, zase cim vic mu pak nalozis, tim vic pujde do otacek, gdyz to prezenes tak to muzes i zadrit (i gdyz je to po 500 km gdy uz bys mel byt z nejhorsiho venku a mel by zvladat normalni provoz) a nebo pak nebude mit silu...rikalvalo se treba casteji se rozjizdet, vzit to nekam do mesta na krizovatky ale to si dovol az budes si jisty ze na to ma...jinak gdyz budes jezdit z kopce tak si zmackni spojku a trosku ho proturuj jak se rika, je to tim ze pokud jedes z kopce, motor jede taky a dostava nejmin smesi (zavreny plyn) a tim je hodne nachylny na zadreni, samozrejmost je nebrzdit motorem nebo podrazenim...takze pochopils?
Datum: 21. března 2009 18:29
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 no zajizdej pomalu ale sem tam ho pritoc na kratkou chvili jinak to bude zdechle
Datum: 21. března 2009 17:23
Jméno: Standa
IP: uživatel4168
 blbce neposlouchej,jezdi pomalu...... kdyz ho budes tocit,tak se zadře......a nebo minimalne pridre a budes kupovat novej pist a krouzky......
Datum: 21. března 2009 13:31
|



|