slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1845  1846  1847  1848  1849  1850  1851  1852  1853  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šecko nej k svátku seso...:-) Rozepisovat se nebudu....:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci,dikes ,tak bych si rad udelal cas na dve hodinky,,,sepsat novinky,,,tak toho je hodne,,,celej rok budou zmeny atd ,, ale nemam vubec cas,,, jdu fotiit novinky at to ma svich ke svatku
 
 
Datum: 21. března 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: Dachlmen      IP: uživatel631    
Já se též přidávám ke gratulaci.....
 
 
Datum: 21. března 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vse nej:-)
 
 
Datum: 21. března 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
všechno nej k svátku Seso :-) a hlavně at' seti daří s krámkem a v tvým osobním životě a nezmagoř z práce hlavně :-D :-D :-)
 
 
Datum: 21. března 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik ja bych na to neprisel ale rano mi prisla sms od mirka ke svatku vse nej,, jen nevim kdo je ten mirek :-( ale dik,,, no hvezdicky za prani ke svatku se rozhodne nebudu konat,,ale dik draci,, no kdyz je svatek tak ja si dnes teda maknu do brzkych hodin a dam zas novinky,,,, :-) jen by me zajmal zda taky dostnu nejakou hvezdu na celo
 
 
Datum: 21. března 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: fida      IP: uživatel3755    
vsechno nejlepsi seso at ti jdou trzby za kramku:-)
 
 
Datum: 21. března 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bych skoro mohl dostat hvězdičku ne....? :-D
 
 
Datum: 21. března 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechno nejlepšíííí!!!!!!!!!:-)Sééso!!
 
 
Datum: 21. března 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
týjo! ono je dneska Radka, ani jsem to nezaregistroval... Tak ode mě taky všechno nejlepčejší Seso:-)
 
 
Datum: 21. března 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,jsem tu relativně nový...ale potřeboval bych takovou věc,myslíte si někdo když mě zastavěj policajti a já budu mít řidičák A1 - tedy do 125ccm a do 11kW a já pojedu na ČZ 175 450.05,že mě něco provedou,seberou papíry,máte někdo zkušenosti?Rád bych jezdil na čz 175! díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2009 6:49
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proste pokud mas v papirech 175ccm tak ses s A1 v prdeli:-)pac to uz ten policajt pozna ani kdyby se nevyznal v motorkach...proste 125 neni 175...ale jako znam kamose co treba ma A1 a jezdi na Mz 150 a uz ho staveli a zatim mu na to nic nerekli..zas ale zalezi na jak dlouho bude potkavat dobry poldy:-D
 
 
Datum: 15. dubna 2009 6:49
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky Iku,takže chápu to takto,můžu vlastně jezdit na to A1 na mý 175,ale kdybych teda udělal nějakej malér tak jsem v p*deli,zákonově ji řídit nemůžu,ale berou na to ohled teda ti policajti při kontrole,že jedu na A1 na 175?
 
 
Datum: 21. března 2009 23:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
protože jim do té doby, než se něco semele jde hlavně o to, aby to sedělo papírově a jinak se na to nehledí, ale jakmile by se stala třeba nedejbože nějaká bouračka a přišlo by se na to, tak si to odskáčeš....... každopádně když máš papíry A1 tak 175 řídit nemužeš......klidně bys teda mohl, kdyby jsi měl papíry od čz 125(a že je v tom motor 175 je jak jsem řekl-do maleru jedno).....
 
 
Datum: 21. března 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakej malér bych měl udělat,jako spáchat nějakej přestupek?A jakto že jim nevadí když mám v papírech 125motor třeba a v rámu mám 350?
 
 
Datum: 21. března 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No v techničáku mám samozřejmě 175 a na štítku taky 175ccm,takže je to asi v háji....
 
 
Datum: 21. března 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
prej jestli to pozná:-D :-D to byl zase vtípek:-D ...... rozhodující je to, co je v techničáku a ne jestli ten fizl rozezná 125 třeba od 350.... když budeš mít v papírech 1225 a v rámu 350, tak je jim to jedno..... to už zase když uděláš maler, tak z toho budeš mít pruser, ale při obyč. prohlídce je jim to fuk.....
 
 
Datum: 21. března 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Záleží na tom,jestli ten policajt pozná,že je to 175ccm.Pokud ne,tak je to dobrý
 
 
Datum: 21. března 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: karboš      E-mail:      IP: uživatel5526    
ahte dračáci,můžetem mě někdo poradit když mam fichtla a nakopnu ho tak slape vpoho ale kdyz zaradim 1 taak se rozjedu a po 3-6 metrech me zdecha nevite nekdo proč ?? a nekdy to zas jede phoho najdenicku kdyz drzim cepak ale zas na dvojku to nechce tahnout ani jet nevite nekdo proc ??? kraburator jsem vcera cistil moc to nepomohlo muze neco být ve filtru sání??trysky sem vyyčistil ale nic prosii m o radu diik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4168    
ve vicku na plovak je takovej plisek co zavira ventil...tak ten plisek prihni jemne nahoru.....rikam jemne....pokud ho prihnes moc,tak nebude zavirat a potece ti z toho benzin......
 
 
Datum: 21. března 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: karboš      E-mail:      IP: uživatel5526    
a jak mam zvíšit hladinu plováku ??
 
 
Datum: 21. března 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
zkus zvednout hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 21. března 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
Měl jsem stejný problém, a jak jsem vypálil výfuk, tak zase jel jak drak.
 
 
Datum: 21. března 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
zdarec draci hele když chcu pincka proturovat nebo protocit na stojanku s plynem zadní kolo tak je všechno ok ale jak chcu po silnici tak to poskočí začne cukat a zdechne nevite co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co chuda smes nebo prisavani falese? muze to byt mnoho jinych veci...koukni na - http://www.fichtlkramek.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html ty prve od standy...
 
 
Datum: 21. března 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
když začne cukat a zdechne, tak se neumíš rozjíždět, nebo by jsi ještě mohl mít moc povolenou spojku
 
 
Datum: 21. března 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že neumíš pravopis
 
 
Datum: 21. března 2009 9:32
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Hele rozjíždět se umým předtím to jezdilo v pohodě to bude zrada jinde :-D
 
 
Datum: 21. března 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
řekl bych, že se neumíš rozjíždět:-)
 
 
Datum: 21. března 2009 9:09
 
 
 
 
Jméno: milda      IP: uživatel2562    
super kramek,jinak uz dlouho jsem se tak nezasmal jako u vety-TLACICI MOTORKAR-chlapy.to jste mi dostali,protoze hned jsem si vzpomel na svy mladi.kdy mi dachl nekolikrat skoncil diky preteceni mych nervu proste v pangejtu:-).jo,tak hrde muzu rict:-) byl jsem tlacici motorkar....:-)))cus a drzim vam palce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: DežaRacing      IP: uživatel4218    
to máte dobrý ja obvikle ani nevyjedu:-D
 
 
Datum: 21. března 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejčastěji mi dojde benzin.
 
 
Datum: 21. března 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To ja jsem dneska tlacil čz 175/487 tak 2 km do takovejch kopcu. Se mi roztrhl retež
 
 
Datum: 21. března 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se mate ja uz netlacil uz 5 let od te doby co me na dalnici prethlra ojnice na sve dvepade,,, uz bych potreboval kondicne taky neco tlacit, jinak od toho PC budu hrbaty jako hrbac
 
 
Datum: 21. března 2009 7:50
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
předvčera jsem dachla tlačil 3km domů :-D
 
 
Datum: 21. března 2009 7:47
 
 
 
 
Jméno: STanek      IP: uživatel2014    
Jooo kdyz sem byl cca 20 km od baraku a fikus z neznameho dovodu prestal jit to bylo vzdyck vzeku.. :-D
 
 
Datum: 21. března 2009 7:23
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ceste draci, nevíte jak se jmenuje nebo kde mám sehnat takovej ten papír ze kterýho se vyrabí těsnění třeba na karbec...??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este je to jinak...mezi karbcem a kolinkem je jen takovej papir, to udelas treba z desek od sesitu, ten samy typ tesenni pod valcem...mezi valec a kolinko se dava tlusty tesneni, podobny se dava pod valec u pareza (je tluste)...jinak u vyfuku je uplne z jineho materialu, je to tusim karbon v sitce, to proto aby neshorelo to tesneni...jinak staci to udelat z obycejnych desek od sesitu ty sesneni pod valeca a obe mezi kolinkem...pod hlavu se normalne tesneni nedava, gdyz uz tak jak rikali je to z tenekho hlinikoveho plechu (ma ho tu Sesa), nebo z vyzihanych medenych krouzku nebo u pareza se davalo (newim ted presne) asi tesneni ze stejneho materialu jako u vyfukoveho kolena a valce - cili zase sitka s karbonem tusim, ta se ale nedavala primo pod hlavu ale diky vetsimu prumeru jakoby kolem hlavy...
 
 
Datum: 21. března 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
syselow: Pod hlavu se tesneni nedava a kdyz uz tak je to takovej O Al krouzek. U vyfuku by klingerit shorel. Klingerit se dava pod valec a u karbecu ( na valci,na kolinku)
 
 
Datum: 21. března 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klingerit se dává pod hlavu a vyfuk nééé..???
 
 
Datum: 21. března 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel5533    
klingerit ne?
 
 
Datum: 21. března 2009 0:13
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar,nevíte kde bych mohl najít katalog ND na Jawu 150/352 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: riofide23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
serrus borci poradte mi prosim mam pioniera jawa20 a chcem tam dat iny valec +hlawu .... mam zaujem opuch shop.de poradte mi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: riofide23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
poradil by si my ktori valec aj hlawu ????
 
 
Datum: 22. března 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: riofide23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
poradil by si my ktori valec aj hlawu ????
 
 
Datum: 22. března 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: pincelo      IP: uživatel5534    
jo draku z pucha to jde je to najlepsi a najjednoduchsi reseni ako na fichtla dat vakonnejsi valec a hlavu z neceho jineho. samozrejme vse treba pripasnout.
 
 
Datum: 21. března 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: smajdii      IP: uživatel5475    
dobrý den tak ty lamely jsem udělal s té kůže a zatím to jezdí fakt dobře. dneska jsem na tom jezdil a faralo to dobře. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau seso. chtěl bych se tě zeptet, který dinamo by si mi doporučil na 175/356... Ktarý se ti zdá lepší tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html nebo tohle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1118.html . jo, a byl bych rád, kdyby mi tu nějakou udpověd nechal třeba standa, nebo takhle někdo kdo tomu rozumí..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ok.. už sem obědlal to jak řiká standa..:-) jen mi neni jasný, že jeden tady psal, že to s tím nejde roztlačovat...
 
 
Datum: 21. března 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to bych rád věděl, co bys chtěl na tom krabicovém štelovat!!!!! ...... za mě(a pišu ti to už poněkolikátý) jednoznačně krabice.....
 
 
Datum: 21. března 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4168    
hele ty ses clovek,kterej potrebuje,aby se to nemuselo nijak stelovat,takze jasná volba....to polovodicové na stator......
 
 
Datum: 21. března 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a baterku ti to dobíjí dobře? nemusíš to dobíjet nabíječkou? jen to nabiješ po zimě, a v sezóně ti to šlape samo? kdyžtak mi napiš na icq 462-457-878... zeptal bych se na pár věcí.. dík..:-)
 
 
Datum: 20. března 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel5189    
Já bych ti doporučil tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html sám ho mám taky na 175/356 a nadměrně jsu sním spokojenej
 
 
Datum: 20. března 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: alexx      E-mail:      IP: uživatel5571    
potrebujem poradit chcem na pioniera dat inu hlavu aj valec poradi my niekto konkretny typ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak panove, zrada je na svete, byly to spatne dosedaci plochy na kontaktu a kladivku:-) jinak diky moc;-) a zdar:-)
 
 
Datum: 21. března 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jen jiny valec a hlavu? tak u valce sem ti to popsal, u hlavy je to jedno jen musi pasovat typ hlavy (parezacky byly maly s chudym zebrovanim, 05 byly s kulovitym spalovakem, 20 a vys meli ledvinkovou spalovaci komoru, na pareza se da dat treba i hlava s tou ledvinkou a na 05 taky - ma vyssi kompresi, lip to poleti) jinak ji tam krizem utahni, zahrej motor, nechej vychladnout a ese ji dotahni - tim ji trochu srovnas gdyby byla kriva...jinac v tom nevdim problem, z jinych motorek zkusenost nemam, muzes tam dat treba z polskeho Rometa (byly to fichtlacky motory:-D) ale jinak tam asi jen tak neco nedostanes a pak to odladit a aby to tez fungovalo je orisek, sak jak psal kalda, je tu jakysi pan kajko a ten tam ma motor z nejaky jiny 50, tam se ptej:-)
 
 
Datum: 20. března 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este bych doplnil - nejlepsi je mit pokud uz zajety valec tak s tim pistem co v nem doposud lital - se di v nem, gdyz tam das jiny nebo dokonce novy tak si to musi sednout a v mnoha pripadech uz so proste nesedne a muze to delat neplechu, vybrus je dobra volba...jinak bych poopravil zajizdeni - dej si tam co nejvyssi mozny prevod a plny plyn, duvod je - vyssim prevodem ho vic zatizis a plnym plynem (nejvetsim otevrenim soupatka) mu tam narves nejvic smesi = nejvic oleje, nejvic mozny smesi kera este chladi valec...pokud pak zacne letet do otacek tak mu uber, pribrzdi a zas to same - dej vyssi kvalt a plny plyn, po rovince je to idealni, nez se dopracuje do otacek tak ujedes nejaky kilometr pod dobrym chlazenim a mazanim valce coz se u zajizdeni chce nejvic, stejne ho do otacek jen tak nedostanes pac je po vybrusu linej, kolem hranice 500 km oziva a pak konecne zacina litat, dej si na jehle o zarez niz (bohatsi smes) a mazej necim lepsim nez M2T a na to pak jezdi...at se dari:-)
 
 
Datum: 20. března 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Ale on se pta uplně na neco jinyho!On chce pouzit uplne jinou hlavu a valec.Na to ti rekne jedno do niceho se nepoustej pokud nejses skusenej coz myslim ,ze nejsi ale pokud ses sikovnej tak zkousej pac tak se nejvic dozvis a nejvic pochopis.A nebo jeste moznost nechat stavajici valec a upravit kanalky ..pokud nevis oc jde tak je toho plny net a nebo ti nekdo na chatu poradi nebo te nasmeruju.Ale zpet k otazce mam pocit ze kdybys prolistoval pokec tak je tam nejakej borec co tam daval valec tusim s Pucha ted si nejsem jistej!
 
 
Datum: 20. března 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
takze zanu asi takhle .. je 8 ruznych vybrusu na valci .. 8 jinych pistu ,.. kdyz chces vymenit valec musis met na to presny rozmer pistu,krouzku,cepu.. a pokud nemuzes treba nic sehnat a mas podritej valec ve vcnit a sou v nem rtyhy tak ho dej na vybrus a oni ti ho vybrou nekde v moto techne. Brousi se to o 0.25 mm nejvice de o 2 mm zbrousit , pak uz by mohla prasknout ta vlozka ve valci .. stoji ten vybrus s pistem cepem,pojistnyma krouzkama, ololo 450 korun, jak kde . a jinak pak jak mas vhodny pist a ty kramy okolo tehp tak to nasadis ten pist na kliku - das tam cep ,pojistny krouzkly a pak das tesneni pod hlavu jak to budes skladat a nasadis valec,hlavu , zasrubujes a opatrne budes zajizdet pist pokud budes mit novy pistni kroužky ...:-) zajizdi se ty kroužky tak 150 km trasy nejake . a ne ve velkych otackach treba na 1. rychlost a na 2. rychlost muzes treba i na 3. ale ne ve velkych otackach kdyz moc tak na pul plynu . DOPORUCUJI JA NA PUL PLYNU KDYZ MOC !...:-):-):-D:-D:-)
 
 
Datum: 20. března 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim pánové mám pařeza a bouchaj mi tam 6V žárovky tak jsem tam dal 12V a ty po projetí pobouchaly také co s tím?? zapalování nechci měnit chytá na šlápnutí. díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak uz zlobit nebudu:-)
 
 
Datum: 22. března 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Steve! Nezlob! :-D Vím co myslíš, ale tak jak jsi to napsal ostatním jen mateš hlavu. Jojo, regulaci mám, ale nejen na netu, ale i na motorce . Já bych tam ani tlumivku nemohl mít, protože tím že nabíjím akumulátor a živím zapalko, tak soustava má proměnnou spotřebu, takže to chce pak dynamickou regulaci. Tlumivka se dá využít jen v soustavách s konstatní spotřebou (žárovky).
 
 
Datum: 22. března 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbe sem se vyslovil, ma se zmenit vykon, gdyz zmenis napeti tak budes mit o neco mensi ztraty vedenim, takhle sem to chtel rict, jo a mas na nete regulator napeti zejo? jinak pardon i za tu 20W zarovku, cili musis jak rikal Standa delat upravy v zadnim svetle (jina zarovka nebo ta tlumivka)
 
 
Datum: 21. března 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
To jenda65 -Jak tady s oblibou (a má pravdu) říká Standa, tak tam vraž tlumivku.. Fígl je v tom, že její odpor se mění s frekvencí a tudíž když zvýšíš otáčky, zvýšíš frekvenci střídavého napětí a pak tomuto napětí tlumivka se vzrůstající frekvencí klade větší odpor a v důsledku toho nedovolí spálení vlákna... jednodušeji to popsat neumím :-D
 
 
Datum: 21. března 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Steve...neděs mě.. nic takovýho jsem nikdy neřekl, nenapsal, ani si potají nemyslel :-D. Prostě tím že zvýšíš napeští spotřebičů neznamenaná že se změní jejich příkon. Toto však platí pouze u lineárních zdrojů, jako je např. magneto... U baterky, či akumulátoru by to neplatilo.
 
 
Datum: 21. března 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4168    
Kup tam dopredu 6V/15W a dozadu 12V/10W nebo 12V/15W(pokud bude ta slabsi(10W) praskat) a budes mit klid......neni to jen o poctu wattů,ale o jmenovitem vykonu a ten se rovná proud*napetí.....chapes uz....zapalovani ma davat 20W,ale vetsinou dava vic....tech 25W...bud se kvuli tomu dava tlumivka a nebo nejaka regulace a nebo staci dat jen o 5W jednu zarovku silnejsi.....dopredu se 20W zarovky nedelaj,takze musis spekulovat se zadkem......
 
 
Datum: 21. března 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je sic pekny zes dal secky spotrebice na 12V cili to bude o malinko lepsi ale Chong tu gdysy rikal k tomu samemu dotazu ze se musi zvysit vykon spotrebicu - to je ze pokud vepredu mas 15W zarovky (predpokladam ze tam mas parezacke zapalovani, gdybys tam mel novejsi 30W tak dej dopredu 25W zarovku) tak dej treba 20W zarovky...tim by to melo byt vyreseno nebo si sestroj regulator napeti - Chong ho ma na nete...a nebo si pockej az tu prijde a povi ti to sam:-)
 
 
Datum: 20. března 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
cau, chci se zeptat jak se co ovlada na prepinaci u stadiona s 22 -tedy jak jsou tam zapojeny ty 2 cudliky-vim ze tim jak se pohybuje nahoru a dolu se zapinaj a prepinaj svetla. kde byl zapojenej klakson? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
packa prepinace na riditkach ma 3 polochy: ve prostred bez svetel,dole s tlumenejma,nahore s dalkovejma,jinak na bzucak je tlacitko taky na tom prepinaci,jakoby na ty strane co je primo k tobe
 
 
Datum: 20. března 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau potřebuji se zeptat mam klikovku trochu vyviklanou možu s tim jezdit dale odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
hej tam nesmi byt ale velka vule chapes ne?? to bys pak odrovnal krouzky a valec a musel bys to dat pak znova na vybrus ...ja tam mma vul tak 2 mm do boku kdzy kyvu
 
 
Datum: 20. března 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
podle toho jak vyvyklanou-do strany se to hejbat muze a vlastne musi-ale nesmi se hejbat pist nahoru a dolu na ojnicnim cepu-do strany muze
 
 
Datum: 20. března 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel3708    
čau draci, potřeboval bych sehnat klikovku na čezet 175/487 kdyby nekdo měl na prodej at se mi pro sim vas ozvě na email diky mocccc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: stonda      IP: uživatel4172    
cau kluci.. zacinam s motorkama.. s neni mi jasny pojem vybrus, co to znamena? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 9:13
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4236    
nemůžeš souhlasit s frikulínem jestli máš sériovej motor, tam by jsi toho po 10km moc nazajel, já jsem si ten jeho způsob nechal vysvětlit a už tomu rozumím, tím, že jeho motor točí takové otáčky je pak (cituji frikulína) "dlouhé a pomalé zajíždění ubližování motoru, protože se nestíhá dobře mazat" jinak u série bych taky doporučil 400 - 500 km, ale nevím jak to budu dělat já, nechám ho totiž vždycky nějakou dobu klapat na místě, pak jedu pak zas nechám klapat... asi si pořídím čítač motohodin...
 
 
Datum: 21. března 2009 9:13
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel5533    
suhlasim s frikulinem
 
 
Datum: 21. března 2009 8:24
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
to me zajímá jak to že ty mužeš zajíždet takle málo i když dáš nejkvalitnejší volej tak musíš počkat až si sedne pís a válec ne ? nebo máš nákej jinej povrh válce?
 
 
Datum: 21. března 2009 8:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
400-500 km...? To bych umřel....:-D Já mám zajeto za 10 km....:-D Ale můj motor taky točí 10 000 otáček...a najede cca 15 motohodin ročně....:-D zajíždění je pro mě ztráta času...:-D
 
 
Datum: 20. března 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel5572    
150km po výbrusu?To je blbost aspon 400-500km !pak teprv muzes normalne vytacet rychlosti a vse co k jizde patri!
 
 
Datum: 20. března 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
pojem vybrus znamena,ze ve valci si nechas zvetsit objem ccm3 , brousi se to o 0.25 mm , a pak jak mas nasazeny pist a se vsim , tak musis opatrne zajizdet pist cca 150 km draha,to neturovat pak uz muzes jezdit jako ďas:-D
 
 
Datum: 20. března 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
nehadejte se:-D:-D:-D ja to reknu nejlepe:-D:-D:-D....
 
 
Datum: 20. března 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry no....:-D Já to ale řekl vedecky tys to řekl polopaticky....:-D:-D:-D Sme si kvit....:-)
 
 
Datum: 20. března 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a zase pozdě!! frikulíne to se dělá? takhle mě předbíhat??:-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. března 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
je to vlastně převrtání válce na větší průměr, dělá se to když je starý válec vyběhaný a nechceš utrácet za nový, hodíš to na výbrus, oni ti zvětší průměr (u fichtla standartně o 0,25 mm), dají ti novou pístní sadu a jezdíš jako pán. Zkráceně a zjednodušeně: vyvrtají ti do válce větší díru
 
 
Datum: 20. března 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pojem vybroušení válce znamená opětovné zkalibrování válce co se týče průměru ovality kuželovistosti zpravidla se válce brousí o 0,25mm mění se píst kroužky popřípadě uložení pístu v ojnici....pojem výbrus neni úplně přesný protože válce se honují...:-) Mělo by se říkat dám si válec na přehonování....:-D
 
 
Datum: 20. března 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec.. hele, tohle to relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html - jakej je ve funkčnosti rozdíl mezi tim starým? a kdybych si ho tam dal, tak už by mi to dobíjelo dobře? já mám na starim zpálenou cívku, a tak nějaký potřebuju sehnat. to starý se už nedělá? abych nepřišel do mototechny, a nedal mi to starý:-D já bych právě radši tohle.. kdybych mu řek že chci relátko, tak mi dá takovýhle, nebo se dělaj ještě nějaký jiný? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě se zeptám, seso, který by si mi doporučil ty?
 
 
Datum: 20. března 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a mimochodem bude to normálně fachčit na tipu 356 jo?
 
 
Datum: 20. března 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak já jsem si to relé kopuil přímo do výrobce http://pospisilmiroslav.cz/index.php?item=10001&id=5&page=1 a vyšlo mě i s poštovným na nějakých 382Kč,stačí napsat mail tomu pospíšiovi, tedy spíš paní pospíšilové,která mě to relé tehdy poslala a měl jsem je druhej den doma
 
 
Datum: 20. března 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jistě že ti to bude dobíjet,mě to dobíjí parádně,sem to měřil multimetrem jak mi bylo porazeno na http://www.cezetmania.info/
 
 
Datum: 20. března 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na čezetmanii mě borci říkali a mají s tím zkušenosti,že to ničemu nevadí,ale musíš odebírat zase jen 45W,abys nepřetěžoval dynamo...
 
 
Datum: 20. března 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdybych si koupil to za těch 390, tak taky už nebudu muset dobíjet baterku nabíječkou? bude mi to dobíjet samo? a dost?:-D jinak dík moc za odpovědi..
 
 
Datum: 20. března 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, a nevadilo by to, že tady to relátko je 75w a já mám 45w ? to je jedno?
 
 
Datum: 20. března 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak to elektronický relátko je na nic,že se dá zničit tím,že je přepoluješ a taky je to s ním na houby,protože když budeš chtít roztlačit motorku tak to nejde s tím elektronickým.
 
 
Datum: 20. března 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo LoukotMane tak tady je to schéma: http://shop.motogelnar.cz/pdf/rele002.pdf ,funguje to,máš ještě to starý 45W relátko s tím bakelitovým držáčkem?To budeš potřebovat abys to upravil ty svorky.
 
 
Datum: 20. března 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar loukotman, určitě bych šel do toho co napsal Ik, je to spolehlivý,taky jsem je nedávno dal do mého stroje ČZ 175 450.05 a dobíjí to s tím velice dobře,musíš to teda zapojit dle schématu,který někde mám a klidně to je seženu.
 
 
Datum: 20. března 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bejt tebou, tak jdu do http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1118.html ..... stim druhym nemam zkušenosti, ale s timto jsem max. spokojenej
 
 
Datum: 20. března 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak myslíte, že to bude líp dobíjet? který by ste si vybrali vy? - kdyby vám nešlo vo "originální" díl ?
 
 
Datum: 20. března 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak prodavaj se normalne i ty stary , ale tady je vyhoda že je to bezkontakt :-)
 
 
Datum: 20. března 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*starým
 
 
Datum: 20. března 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau vsude ctu ze polosynteticky a synteticky oleje jsou lepsi nez 2t a podle me to i tak je ale jak je to s fichtlem? (motor pro fichtla byl pro 2t olej udelanej) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 9:51
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybyses tu trochu pohrabal tak bys toho nasel kvanta resi se to tu furt.Jesi M2T tak kup ten ze zlutym napisem a cervenym vyckem aspon--ten je nereciklovanej ale je stejnak k hovnu zasere ti hlavu kanaly a hlavne mrte sracek ve vyfuku.jesi ti na fikoj zalezi kup Mogul stoji asi 130-150Kc.
 
 
Datum: 27. března 2009 9:51
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda aspon mogul
 
 
Datum: 27. března 2009 9:51
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybyses tu trochu pohrabal tak bys toho nasel kvanta resi se to tu furt.Jesi M2T tak kup ten ze zlutym napisem a cervenym vyckem aspon--ten je nereciklovanej ale je stejnak k hovnu zasere ti hlavu kanaly a hlavne mrte sracek ve vyfuku.jesi ti na fikoj zalezi kup Mogul stoji asi 130-150Kc.
 
 
Datum: 27. března 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4168    
Jestli to ma bejt provokace,tak se prihlasim a smažu to....... uz toho mam plyn zuby......ses blbec šetřivej-jezdi na M2T....chces aby stroj spravne a dlouho fungoval....MAŽ ho poradnym OLEJEM..... beztak je to kaše,at to recykovany,tak to M2T super...dela to uplne stejnej karbon.....
 
 
Datum: 21. března 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělení olejů na minerální, polosyntetické a syntetické je přežitek ze 70. a 80. let. 2t znamé dvoutakt ale často se jim značí nejobyčejnější olej značky. Pro novjejší pionýry se už předepisovalo M2t.
 
 
Datum: 20. března 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opet jsme u M2T...synteticky neema cenu tam davat, polosynteticky je docela vrchol (nemel by se davat primo vysokootackovy pac pak nestaci spalovat olej a ten chcije z vyfuku, enorme moc karbonizuje atd atd)...2T tak to je olej pro dvoutaktni motor, co s tim...jinak fik byl puvodne delany pro 4T olej kery se nazyval M6A bo tak nejak...pokud si myslel ze mt je lepsi nez ten na kery byl konstruovany, tak mas zcasti pravdu, ale jen v tom, ze se M2T pouziva vyhradne na 2T motory (a fik je 2T)...bohuzel M2T skoro este hur maze, mene se spaluje, sice tak nekarbonizuje ale zustava po nem solidni bordel...jsou dva druhy jak tu rikal Stadna, jeden je vcelku dobrej, ma aditiva proti kourivosti a maze, ten druhej je akorat tak na mazeni retezu, na ni jjineho se nehodi...rozpouta se tu dalsi z miliona dizkuszi ze M2T je dobrej/spatnej olej? stejne se prijde na to ze je spatnej ale za tu cenu, no nekup to...
 
 
Datum: 20. března 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: LIBOR      IP: uživatel5546    
JN JE TO TAK ,A LE BRATRANEC TAM LIJ VYSOKOOTACKOVEJ OLEJ A FAKA DOBRE A JA LIJU M2T PROTOZE JE TO DRAHY JAK PICA TEN VYSOKO OTACKOVEJ OLEJ .. ALE ROZDIL JE NIC MOZ ZA TY PRACHY..
 
 
Datum: 20. března 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: -FOH-      IP: uživatel4659    
Hojte, draci poraďte prosím, fichtl mi nechce vůbec držet volnoběh, nevím čím to je jak by bylo lanko dlouhe :-D ale to není odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: LIbor      IP: uživatel5546    
hej je mozny ýe bys mel neco ucpanyho , jako treba trysku ,vyfuk,je hodne moznosti proste .. vetsinou byva neco ucpanyho ..nebo treba vzduchovejk filtr v pici nwm no zkus vse porcistit co souvisi se smesi apod..
 
 
Datum: 20. března 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel3558    
A když ani to nepomůže, tak si sežen jiný šoupátko, dole na šoupátku bejvá taková dírka, a při častým dotahování a povolování se dírka zvětší a pak dkyž to dotahuješ a chceš to vyladit tak se šoupátko ani nepohne jen dotáhneš šroubek, takže nic nevyšteluješ , zkus kdyžtak vyměnit to šoupátko.
 
 
Datum: 20. března 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
hele na karbecu si serit sroubek s pruzinkou (volnobeh) mel by byt povolen o 1,5 otacky:-)
 
 
Datum: 20. března 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
cau prosim chtěl bych se zeptat koupil jsem to 9zubí kolečko na kliku do fichtla originála chtěl bych s tim jezdit zavody ale když jsme viděl ten rozdíl mezi tim starim a tim 9 zubim tak nevim jestli to nebude moc spomalený nemáte s tim někdo zkušenost?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
psal jsem ti mail
 
 
Datum: 20. března 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: dominik      E-mail:      IP: uživatel5569    
zkušenost s tim mam... potom budeš potřebovat asi 14z nebo 15z kolečko na sekundár a bude to jako kyby si tam měl normálně 13z a ještě jedna věc nakopávačka ta pude hodně těžko ale ještě se to dá a dávej si bacha když se smekneš strašně to bolí :-) doufám že sem ti poradil aspon trochu kdyžtak se mi ozvi kdyby ti nebylo něco jasné
 
 
Datum: 20. března 2009 18:47
 
<  1845  1846  1847  1848  1849  1850  1851  1852  1853  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.11.2025 16:57:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu