česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  192  193  194  195  196  197  198  199  200  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel15729    
Zdravim Pisu ohledne Simsona nastartuju ale motor nejde vůbec do otáček když pridam plyn na maximum tak motor chcipne mate někdo nejake skusenosti:Uz jsem skousel menit civku,svicku,fajfku,tyristor,filtr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 12:37
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
předstih
 
 
Datum: 01. ledna 2014 12:37
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná zaj**anej vejfuk a nebo karbec
 
 
Datum: 31. prosince 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
UTAZENI MATICE PRIMARNIHO KOLEČKA -dneska jsem oddělal levý dekl a povolil matici .a i když pod tu matici nedám tu podložku tak to tolik neutáhnu jako zde http://pajkals.rajce.idnes.cz/Opravy_Jawa_50/#S6301515.jpg a není to tím že mám jinou matici ??? tuhle http://bedy97.rajce.idnes.cz/Jawa_223.2_oprava/#20131231_170055.jpg koknete na další 2 fotky.dík BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimtě bedy kolikrát to sem budeš dávat? už jsi jednou zadával stejný dotaz a bylo ti odpovězeno
 
 
Datum: 02. ledna 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fajne děkuji . nechápal jsem že to mam špatně utáhlí. ale je tam vyšší matice
 
 
Datum: 01. ledna 2014 22:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a co máš teda za problém? máš primár a ozubení lamel v zákrytu? jestli jo, tak nevim co řešíš.... podle mě máš jenom jinou matici, která je vyšší než originální... pokud má stejný stoupání jako závit na čepu kliky (což předpokládám že jo, když si jí tam natočil) tak je to viceméně jedno... odmaštění obou dosedacích ploch kuželu předpokládám, že je samozřejmost...
 
 
Datum: 01. ledna 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dal jsem tam tu podložku dal jsem tam matici správně a stejně jsem to neutáhl stejně jako Pajkals . prostě uvidim. když jsem to kolečka nasazoval tak jsem ho nejdřív nahřál.no uvidim
 
 
Datum: 01. ledna 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
jak uvádí pepa......není k tomu co dodat,základy techniky
 
 
Datum: 01. ledna 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16642    
ps na te fotce motru se spojkou je ta matice obracene má jít vybraním k víku je to proto aby o víko nedřela,,,6 hranou plochou patří k podložce.....
 
 
Datum: 01. ledna 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16642    
omladino co řešíš pod každou matici patří podložka pajka jí tam má je to videt i na te fotce a už jednou sem ti napsal že tam být musí jinak se ti matice opře o kuželovou čast a kolečko ti prokluzne a mašina nepojede jak tě to prosimtě napadlo v učebnici z technologie je jasně napsano pod každý šroub patří podložka pod matici podložka a dokonce i pojistná podložka...si to pamatuj a.....další faktor u kuželových součastí co se zas opakuju je čistota jak čepu tak díry v kolečku jakýkoliv svinec braní přenosu tření a si za v haji tj čep otřit hadrem v benzínu a kolečko v něm rovnou umít::_:
 
 
Datum: 01. ledna 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
čau draci neska jsem se jel projet na mustangovi a to jelo normálně ale měl jsem trochu víc volný řetěz no a pak jsem to hasil po louce dvojkou a že zatočím tak jsem zpomalil dal za jedna a zatočil jenže mi fichtl udělalt tzv. drift na mokré trávě řetěz spadnul a zasekl se myslíte že se na kolečku s nábojem ulomil kousek zubu jak to tu nedávno někdo dpsal a i s tím obrázkem na rajce tak jsem to dotáhl domů zpravit řetěz jsem z toho doloval tak 5 min než se to povedlo napl jsem řetěz a zjistil že něco jakoby u sekundárního kolečka cvakalo dělalo to jen přes neutrál když jsem za vyplého motoru zmáčkl spojku tak šla lehko moc lehko tak jsem to musel přitáhnou ale když jsem tu spojku zmáčkl a dal jedničku a tlačil tak to cvakalo silněji když jsem to zkusil projet tak to podle rychlosti to cvakání zrychlovalo a cítil jsem ve stupačkách jako kdyby něco o něco břinkalo nebo takový brnění atd. taky jsem zkusil po napnuti řetězu se zmáčklou spojkou a zařazenou jednickou tlacit dozadu kolo se zaseklo a prostě jsem stim nehnul ani při nastartovaném motoru myslíte že se mi stalo jak tomu co sem psal že se mu u kolečka s nábojem ulomila půlka zubu a že to vždycky cvakne jako hodiny?? mylíte že je to něco jako tohle??? (BEDYHO problém) - http://bedy97.rajce.idnes.cz/Jawa_223.2_oprava/#P1040876.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 1:19
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
prikladam se k bedymu a medovi uz sem to parkrat videl
 
 
Datum: 01. ledna 2014 1:19
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Jo na 99% to je stejný jako Bedyho problém :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
ne ne přepážka je celá ten řetěz nepadal jen co sem s tim hodil drifta a mám to že 60z. na 13z. ach jo zrovna jsem ten motor složil a dokončil go motoru a budu ho musez zase znova rozebrat :-(
 
 
Datum: 31. prosince 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni pod dekl a uvidíš . kdyžtak rozebereš motor.
 
 
Datum: 31. prosince 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Spíš bych řekl, že jak ti spadnul řetěz, tak ti rozbil přepážku v karteru u zapalování (dost často se to stává). Nyní máš tu přepážku nalomenou a opírá se o řetěz, proto to cvakání a když zkusíš pionýra tlačit pozpátku, tak se ti řetěz o tu přepážku zasekne a tím pádem nejde točit s kolem... :-) . Takže sundej pravej dekl a uvidíš jestli je tam vše v pořádku nebo jestli je to tou přepážkou ;-)
 
 
Datum: 31. prosince 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
může bejt... jestli se točí rozeta a sekundáro, tak nezbývá než, že bude problém v převodovce. spíš mě překvapuje, že víš o volném řetězu a bylo ti zatěžko ho napnout.
 
 
Datum: 31. prosince 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14412    
čau, je nějaký jednoduchý způsob sundání ložiska z čepu kliky, když mi po rozpůlení vyjelo z kartru a zůstalo na klice? Nějaký jednoduchý a "neprasácký" fígl? stahovák se mi tam nedostane. Mě zrovna nic nenapadá, jak to stáhnout. Díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 22:55
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14412    
Díky za rady, asi to udělám pomocí toho, že na něj něco přivařím. Kliku repasovat nebudu a tak jí nechci nějakým mým zásahem zohýbat, kdybych byl s těmi majzlíky a kladivy nešikovný.
 
 
Datum: 01. ledna 2014 22:55
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
mezi lozisko a klikovku dat majzlik a kladivem vybuchat mosi to jit lehko.
 
 
Datum: 01. ledna 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Jednou jsem to dělal tak, že jsem na něho navařil packy na který jsem dal stahovák, takže něco jako ta podložka.
 
 
Datum: 01. ledna 2014 10:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
pak je ještě jeden prasáckej způsob :-D vemeš si velký kladivo a to ložisko rozlomíš :-D ale vem si brejle
 
 
Datum: 31. prosince 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to dělám prasácky trochu ale občas to jde, prostě tam bouchám šroubováky od nejmenšího po největší než to ložisko seskočí :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Počítam, že to ložisko budeš měnit za nové. V tom případě vemu velkou silnou podložku, která má vnější průměr větší než je vnější průměr ložiska, tu k ložisku přivařim a za tu podložku to ložisko stáhnu. Pokud bys to ložisko chtěl zachovat, tak jsou na to spešl stahováky, např tento: http://www.uni-max.cz/mini-stahovak/d/
 
 
Datum: 31. prosince 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel12157    
zdravím sešo chtěl bych se zeptat jestli by se tu dali sehnat i nějaké díly na simsona moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 14:58
 
 
 
 
Jméno: Marťas      IP: uživatel16456    
http://www.motojelinek.cz/?p=productsList&iCategory=56&sName=DILY-SIMSON
 
 
Datum: 06. ledna 2014 14:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16641    
na rozumne díly je nej moto ustí nad labem ..na tuning gogle ale to moto ustí mělo nej ceny
 
 
Datum: 31. prosince 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku sorac ale je to nelogicke ale do sifona ja nebudu delat,,, delam jen do proverenych stroju nasich dedu a otcu ,,tedy CSSR :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: fichtlar1234 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci , mám otázku nedávno jsem někde viděl motor z Jawy 90 v Jawě Mustang chci se zeptat jestli to de a kolik věcí by se muselo změnit (na tom Mustangovi) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: fichtlar1234 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji
 
 
Datum: 30. prosince 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
až an to že je uplně jiné zavěšení motoru tak by se toho moc měnit nemuselo ;-)
 
 
Datum: 30. prosince 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
čau draci nevíte náhodou jaké sou převody výkonu mezi PS a kW?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2013 11:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
já už připravuji od včera :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2013 11:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16639    
Hm... pak má motor na brzdě 10PS a motorka na silnici 9,0 HP ... to sou akorát jednotky pro oblbnutí ... Asi jako spotřeba novýho auta dle nějaký euronormy...papírově to žere 4,8l ale v reálu 6-7... A vše je ok... nikdo totiž nikoho neoblbuje ... jen je to chytře napsaný "jinak" :-D tak asi tak ... tak si tu přepočítavejte koně na poníky a kw a já jdu pomalu začít připravovat svuj zažívací trakt na oslavy konce roka. Ámen.
 
 
Datum: 31. prosince 2013 10:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro výrobce je nejlepší udávat údaje v PS...
 
 
Datum: 31. prosince 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě je ale rozdíl v PS,HP,koně :-D potom můžeš mít ještě BHP... jinak 1kW je cca 1,4 koně
 
 
Datum: 31. prosince 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel13144    
1 kůň jest 0,735 KW
 
 
Datum: 30. prosince 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. prosince 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
zdar draci mám otázku ohledně karburátoru na stadiona s11 karburátor ze stadiona s22 je totožný jako 05 jenom se liší tryskami? a pasuje na stadiona s11 aniž bych musel dělat přírubu? a co se stane pokud tam dám ten karbec z jawy 05 má hl. trysku 60 pojede s ní stadion nebo budu muset sehnat jinou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2013 8:19
 
 
 
 
Jméno: zetor7245 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo pude to dát karbec na staďáka z fichtla jásem si ho dal na stadiona z 20 a to je stejný
 
 
Datum: 31. prosince 2013 8:19
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zduř hoši chtěl bych ted přes zimu dát do kupi teho svího pincka a to znamená že budu muset dát i novej lak protože ten starej vypadá strašně !!!! a ten blbec předemnou to tak zmršil že se mi ztoho chce brečet tak potřebuji poradit jakej odstín se nejvíc podobá originální barvě jde mi o modrou a bílou dík za rychlou odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: Udo      IP: uživatel12351    
Pokud neděláš opravdovou renovaci a to asi ne.tak se vykašli na pískování,obruš to pěkně vybračkou a rukou ,no a jestli si netroufneš na stříkání dej to někomu kdo to umí na tom opravdu záleží .Co se barvy týče vyber si odstín co se tobě líbí.Já jsem si taky dával jawáckou vínovou v kombinaci bílá 1000 a neřešil jsem výrobní odstíny.
 
 
Datum: 31. prosince 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za fichtla jsem dával snad 700kč? Nepamatuju se přesně. Nicméně když si představim, že bych se s tim doma celej den namáhal s flexou, tak ty prachy klidně dam. Navíc je to daleko čistější práce, a povrch je podle mě lépe připraven na lakování.
 
 
Datum: 31. prosince 2013 8:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěkný kabát je ti naprd,když je v něm kostlivec....
 
 
Datum: 30. prosince 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha tak dík za snahu budu doufat že se někdo ozve a kolik stojí asi to pískování mám na to dost omezenej rozpočet :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak s odstínem bohužel neporadim, doma žádnej modrej díl nemam. Jinak plechy nechávam pískovat...na nějaký šmudlání flexou jsem rezignoval...:-)
 
 
Datum: 30. prosince 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne není kdyby tam byl tak zajdu do lakovni a nechám si namíchat podle teho ale bohužel nic tak právě scháním odstín kterej se podobá nejvíce originálu akorát nevím jak to nejlíp vybrousit na plech :-(
 
 
Datum: 30. prosince 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro sichr se zeptam...pod tim zmršenym lakem je nebo neni origo lak?
 
 
Datum: 30. prosince 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: javka      IP: uživatel16210    
zdravim,chci se zeptat jestli ma podkova mezi setrvacniky klikovky nejaky vyznam,na zavodniho fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 13:06
 
 
 
 
Jméno: javka      IP: uživatel16210    
diky :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2013 13:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16628    
Má. Při nejmenšim je to kompenzace úpravy sacího kanálu resp. spodní komprese.
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:30
 
 
 
 
Jméno: Thor      IP: uživatel16634    
Zdravím draci. Jde tento komplet i na B210? Díky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pr_vidlce_uplna_babetta_2252.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16635    
ano měla by ti tam jít monrtovali se i na typ 210 500 někdy do roku 89 byl ve výrobě typ 200 či 100 a ten měl vidli stejnou jako 207 akorad s držáky na kulate svetlo a místo houkačky zvonek .....pozor aby tato vidlice měla ze spoda uložení na drátěný kolo na elektrno n jsou jinak díry na brzdu ...a je víc typu....
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: Jezda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=YvdjNy-Kpj0 Zdravím draky ! prosímvás,poslední dobou mě sledují lidi ze skupin na FB,a neustále se zvětšují počty shlédnutí a odběry ! Ted' prosím vás o odběr,shlédnutí,komentár či lajk! Děkuju a zdravím všechny příznivce starých strojů ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 1:48
 
 
 
 
Jméno: Jezda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=YvdjNy-Kpj0
 
 
Datum: 30. prosince 2013 1:48
 
 
 
 
Jméno: roman66671      IP: uživatel15226    
Zdar Draci koupil jsem ČZ 150c a nevím jak zhasnout motor. Tlačítko na víku není a řeším jak to udělat a nic mě nenapadá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud druhej motor a nebo aspon dekl k zapalování co tam má být
 
 
Datum: 30. prosince 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawarmaniak      IP: uživatel5324    
A proč tam bastlit něco, co tam nepatří?
 
 
Datum: 30. prosince 2013 11:27
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Od indukčky si udělej drát na kostru a na ten drát dej vypínač.
 
 
Datum: 30. prosince 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: jawarmaniak      IP: uživatel5324    
Máš víko z mezitypa, ne z céčka. S tím nic nevymyslíš. Zbytek motoru je céčko? Nejsou totiž záměnný.
 
 
Datum: 30. prosince 2013 9:17
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Babeta 134 dobře zapojená už jede se světlama. Když jede z kopce 50 kmh no spíš když se hodně zatížií . Potom babeta nechce jet se světlama . Co je špatnýho ? indučkča ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
těžko říct , jak už jsem ti jednou psal tak světelnej okruh nesmí mít nic společnýho se zapalovacím tzn že se to někde kope přes sebe,co třeba ta černá krabička tuším se 4 vývody?nebo je někde upadlej drátek v zapalování a hapruje
 
 
Datum: 29. prosince 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
mám 75 trysku, zětšený kanalky, valec 39,00 myslite ze by bylo lepsi nastavit malinko vetsi predstih ? cca 2,1mm ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 8:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16628    
Jestli si upravil válec (resp. výf.kanál) a nesnížil hlavu tak dej 1,8-2,0 ... ale jestli jsi i snížil hlavu tak cca těch 1,6 je optimál...ale jestli je to +/- seriovka tak to neřeš...ono to pojede slušně na cokoliv mezi 1,5 a 2mm... Na to neni potřeba žádná věda...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 8:37
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel9389    
Nejsem odborník, ale co jsem zkoušel na programovatelném zapalování, tak po dosažení rezonančních otáček sem předstih vždycky změnšoval. Je přeci logické posunout hoření více do výfuku, tím zvíšit teplotu spalin, ve kterých se zvuková vlna šíří rychleji a tím vlastně upravím činost samotného výfuku. Ale je to tak malej přínos, že to na jízdě nejde poznat, maximálně se posunou maximální otáčky o 50-100. Předstih dej 1.6mm, upravený motor nepotřebuje větší předstih.
 
 
Datum: 30. prosince 2013 0:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kolik ti to toci, zvetsoval jsi kompr. pomer? Pokud ne, rid se priruckou.
 
 
Datum: 30. prosince 2013 0:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
U 2T motoru se predstih nepatrne zvysuje a po dosazeni reson. otacek prudce klesa dolu...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 0:00
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
no odborníci přes ladění pionýrů říkají že předstih se zvětšuje s rostoucíma otáčkama, ale kdo tady má fichtla na takové špičkové úrovni aby se alespoň mohl nad tímto zamyslet ? především, i přesto, že máš kanály zvětšený nadprůměrně, se mi zdá že tryska 75 bude dost velká na v podstatě originál 52cm3. zajimalo by mě jakou má barvu tvoje svíčka, neb myslim že hledáš problém tam kde není.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
berdys: nesrovnavej 2T a 4T ;-) ... a i odstředivou nebo podtlakovou tegulací se muže jak zvětšovat tak i snižovat.....
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Podle mě se ma zvětšovat , proto byla odstřediva a podtlakova regulace na starych rozdelovačích . Ja bych dal větší.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost.... s rostoucíma otáčkama se předstih má ideálně snižovat...
 
 
Datum: 29. prosince 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel14930    
muzu se zeptat: jestli sou ruzne velikosti pouzder jak mate na ojnici na pistu ??jestli ano staci to ocko zmerit suplerou nebo mam ssebou do prodejny vzit celou kliku :-) dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16642    
tu to máš jak udelat doma ale je tam přesná díra a to muže být duvot si to někde za 200 u klikaře nechat udelat ..anebo tu http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-bronzoveho-ojnicniho-pouzdra-futra.html
 
 
Datum: 01. ledna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16642    
futro s čepem jsou přesně lícovane součastky a šuplerou toho o jejich stavu moc nezjistíš ...myslím že si řešil spíš stav zda to je na víměnu ...... tolerance musí být taková že čep do oka musí jít vsuvně ale rukou nesmíš cítit vuli .......pokud bys to chtel přesně rozdm o kolik je futro větší neš čep je někde 0,005 mm což posuvkou nedáš..ale je zajímave že ta vule je cítit při kývaní čepem...
 
 
Datum: 01. ledna 2014 10:29
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
pokud je to pionýr tak to bude10 nebo 14mm stačí šuplera
 
 
Datum: 30. prosince 2013 9:07
 
 
 
 
Jméno: soma      IP: uživatel16632    
Zdar draci nevi nahodou nekdo kde v Havlickove Brode delaji vybrus na babetu.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsem nevěděl žes to zkoušel, https://www.google.cz/#q=v%C3%BDbrusy+Havl%C3%AD%C4%8Dkuv+brod hned ten první
 
 
Datum: 30. prosince 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: soma      IP: uživatel16632    
To jsem samozrejme zkousel na nekolika vyhledavacich a bezuspesne tak jsem chtel vedet jestli nahodou nekdo nema osobni zkusenost z tohoto mesta.Nebo tobe to vyhodilo neco jineho nez me?
 
 
Datum: 30. prosince 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí se trošku zamyslet a třeba by tě mohlo napadnout jít na google a napsat do vyhledávače výbrusy Havlčkuv Brod a určitě ti to něco najde
 
 
Datum: 30. prosince 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: lukas1997 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám hloupej dotaz, skládám poprvé motor a u řadícího aoutomatu se mi hejbalo takovýto hejblo na který se pověsí řadící páka, souvisí to nějak s tím půlením, tzn po složení se bude znova hejbat? díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 11:43
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Čau, dobře se vyjadřuješ :-D "takovýto hejblo" To hejblo je přišroubovaný k oběma karterům když je motor složenej. Ještě než poloviny budeš k sobě skládat, dej si pozor aby jsi měl automat zasunutej v drážce v karteru a aby jsi měl řadící vidličku správně v převodových kolečkách a její vodící tyčku v karteru.
 
 
Datum: 02. ledna 2014 11:43
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
zdar .. chtěl bych si koupit čízu 125 ale přemýšlím jeslti 453 nebo 473? jezdil bych s ní po silnici nebo někdy po polnačkách.. dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 0:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kdyz uz, tak bych radsi nicil 477/487, je jich dost vsude...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 0:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16633    
nezvažoval jsi 476? přec jenom je to odost mdernější a lacinější motorka ..má 18 kola některé i dělené mazání a daj se sehnad za cenu pioníra.....byt už má hranatej vzhled...z kulatých je to jen na tobě ale sportky je na polnačky škoda a stojí 2 krat tolik jak 453 a podle toho co koupil bratrane 5 krat tolik co 476
 
 
Datum: 29. prosince 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, mám dotaz na sesu, bude teď někdy v prodeji chromovaný prostředek řídítek na jawu 20 a 05? myslím tu trubku která se zasune do řízení a pomocí dlouhého šroubu se k ní utáhnou řídítka, děkuju moc za odpověď. Se spožděním přeju hezký svátky a všechny končetiny na prvního ráno ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze sroub?ten mam
 
 
Datum: 29. prosince 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi jsem to blbe vysvětlil, chromované to je určitě, tady je obrázek: je to díl číslo 3 https://www.google.cz/search?safe=off&client=opera&hs=RN1&channel=suggest&biw=1680&bih=925&tbm=isch&sa=1&q=%C5%99%C3%ADd%C3%ADtka+jawa+20&oq=%C5%99%C3%ADd%C3%ADtka+jawa+20&gs_l=img.3...78612.80483.0.80788.8.8.0.0.0.0.204.733.4j2j1.7.0....0...1c.1.32.img..8.0.0.lxGJ6Qb-aK4#facrc=_&imgdii=_&imgrc=p4KEPAsldrJfKM%3A%3BKUo66KCcib07gM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motodilyeshop.cz%252Fdata%252F530%252Fz_2981_v.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motodilyeshop.cz%252F%253Farticle%253D2981%3B399%3B369
 
 
Datum: 29. prosince 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty vol chromove se to nikdy nedaloo,,,ja vim ze to nemam,, musim to nekde splasit ,,zatim nedohlednu,,sesa
 
 
Datum: 29. prosince 2013 18:09
 
<  192  193  194  195  196  197  198  199  200  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.11.2025 5:43:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu