Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pavel
IP: uživatel15729
 Zdravim Pisu ohledne Simsona nastartuju ale motor nejde vůbec do otáček když pridam plyn na maximum tak motor chcipne mate někdo nejake skusenosti:Uz jsem skousel menit civku,svicku,fajfku,tyristor,filtr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 12:37
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 předstih
Datum: 01. ledna 2014 12:37
 Možná zaj**anej vejfuk a nebo karbec
Datum: 31. prosince 2013 22:46
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 9:14
 prosimtě bedy kolikrát to sem budeš dávat? už jsi jednou zadával stejný dotaz a bylo ti odpovězeno
Datum: 02. ledna 2014 9:14
 fajne děkuji . nechápal jsem že to mam špatně utáhlí. ale je tam vyšší matice
Datum: 01. ledna 2014 22:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a co máš teda za problém? máš primár a ozubení lamel v zákrytu? jestli jo, tak nevim co řešíš.... podle mě máš jenom jinou matici, která je vyšší než originální... pokud má stejný stoupání jako závit na čepu kliky (což předpokládám že jo, když si jí tam natočil) tak je to viceméně jedno... odmaštění obou dosedacích ploch kuželu předpokládám, že je samozřejmost...
Datum: 01. ledna 2014 20:27
 dal jsem tam tu podložku dal jsem tam matici správně a stejně jsem to neutáhl stejně jako Pajkals . prostě uvidim. když jsem to kolečka nasazoval tak jsem ho nejdřív nahřál.no uvidim
Datum: 01. ledna 2014 18:48
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jak uvádí pepa......není k tomu co dodat,základy techniky
Datum: 01. ledna 2014 12:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16642
 ps na te fotce motru se spojkou je ta matice obracene má jít vybraním k víku je to proto aby o víko nedřela,,,6 hranou plochou patří k podložce.....
Datum: 01. ledna 2014 10:17
Jméno: pepa
IP: uživatel16642
 omladino co řešíš pod každou matici patří podložka pajka jí tam má je to videt i na te fotce a už jednou sem ti napsal že tam být musí jinak se ti matice opře o kuželovou čast a kolečko ti prokluzne a mašina nepojede jak tě to prosimtě napadlo v učebnici z technologie je jasně napsano pod každý šroub patří podložka pod matici podložka a dokonce i pojistná podložka...si to pamatuj a.....další faktor u kuželových součastí co se zas opakuju je čistota jak čepu tak díry v kolečku jakýkoliv svinec braní přenosu tření a si za v haji tj čep otřit hadrem v benzínu a kolečko v něm rovnou umít::_:
Datum: 01. ledna 2014 10:12
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
 čau draci neska jsem se jel projet na mustangovi a to jelo normálně ale měl jsem trochu víc volný řetěz no a pak jsem to hasil po louce dvojkou a že zatočím tak jsem zpomalil dal za jedna a zatočil jenže mi fichtl udělalt tzv. drift na mokré trávě řetěz spadnul a zasekl se myslíte že se na kolečku s nábojem ulomil kousek zubu jak to tu nedávno někdo dpsal a i s tím obrázkem na rajce tak jsem to dotáhl domů zpravit řetěz jsem z toho doloval tak 5 min než se to povedlo napl jsem řetěz a zjistil že něco jakoby u sekundárního kolečka cvakalo dělalo to jen přes neutrál když jsem za vyplého motoru zmáčkl spojku tak šla lehko moc lehko tak jsem to musel přitáhnou ale když jsem tu spojku zmáčkl a dal jedničku a tlačil tak to cvakalo silněji když jsem to zkusil projet tak to podle rychlosti to cvakání zrychlovalo a cítil jsem ve stupačkách jako kdyby něco o něco břinkalo nebo takový brnění atd. taky jsem zkusil po napnuti řetězu se zmáčklou spojkou a zařazenou jednickou tlacit dozadu kolo se zaseklo a prostě jsem stim nehnul ani při nastartovaném motoru myslíte že se mi stalo jak tomu co sem psal že se mu u kolečka s nábojem ulomila půlka zubu a že to vždycky cvakne jako hodiny?? mylíte že je to něco jako tohle??? (BEDYHO problém) - http://bedy97.rajce.idnes.cz/Jawa_223.2_oprava/#P1040876.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 1:19
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 prikladam se k bedymu a medovi uz sem to parkrat videl
Datum: 01. ledna 2014 1:19
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Jo na 99% to je stejný jako Bedyho problém
Datum: 31. prosince 2013 22:24
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
 ne ne přepážka je celá ten řetěz nepadal jen co sem s tim hodil drifta a mám to že 60z. na 13z. ach jo zrovna jsem ten motor složil a dokončil go motoru a budu ho musez zase znova rozebrat
Datum: 31. prosince 2013 17:56
 koukni pod dekl a uvidíš . kdyžtak rozebereš motor.
Datum: 31. prosince 2013 17:43
 Spíš bych řekl, že jak ti spadnul řetěz, tak ti rozbil přepážku v karteru u zapalování (dost často se to stává). Nyní máš tu přepážku nalomenou a opírá se o řetěz, proto to cvakání a když zkusíš pionýra tlačit pozpátku, tak se ti řetěz o tu přepážku zasekne a tím pádem nejde točit s kolem...  . Takže sundej pravej dekl a uvidíš jestli je tam vše v pořádku nebo jestli je to tou přepážkou
Datum: 31. prosince 2013 17:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 může bejt... jestli se točí rozeta a sekundáro, tak nezbývá než, že bude problém v převodovce. spíš mě překvapuje, že víš o volném řetězu a bylo ti zatěžko ho napnout.
Datum: 31. prosince 2013 16:59
Jméno: honza
IP: uživatel14412
 čau, je nějaký jednoduchý způsob sundání ložiska z čepu kliky, když mi po rozpůlení vyjelo z kartru a zůstalo na klice? Nějaký jednoduchý a "neprasácký" fígl? stahovák se mi tam nedostane. Mě zrovna nic nenapadá, jak to stáhnout. Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 22:55
Jméno: honza
IP: uživatel14412
 Díky za rady, asi to udělám pomocí toho, že na něj něco přivařím. Kliku repasovat nebudu a tak jí nechci nějakým mým zásahem zohýbat, kdybych byl s těmi majzlíky a kladivy nešikovný.
Datum: 01. ledna 2014 22:55
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 mezi lozisko a klikovku dat majzlik a kladivem vybuchat mosi to jit lehko.
Datum: 01. ledna 2014 12:44
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Jednou jsem to dělal tak, že jsem na něho navařil packy na který jsem dal stahovák, takže něco jako ta podložka.
Datum: 01. ledna 2014 10:23
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pak je ještě jeden prasáckej způsob  vemeš si velký kladivo a to ložisko rozlomíš  ale vem si brejle
Datum: 31. prosince 2013 11:07
 já to dělám prasácky trochu ale občas to jde, prostě tam bouchám šroubováky od nejmenšího po největší než to ložisko seskočí
Datum: 31. prosince 2013 10:14
 Čau. Počítam, že to ložisko budeš měnit za nové. V tom případě vemu velkou silnou podložku, která má vnější průměr větší než je vnější průměr ložiska, tu k ložisku přivařim a za tu podložku to ložisko stáhnu. Pokud bys to ložisko chtěl zachovat, tak jsou na to spešl stahováky, např tento: http://www.uni-max.cz/mini-stahovak/d/
Datum: 31. prosince 2013 8:01
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 zdravím sešo chtěl bych se zeptat jestli by se tu dali sehnat i nějaké díly na simsona moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 14:58
Jméno: Marťas
IP: uživatel16456
 http://www.motojelinek.cz/?p=productsList&iCategory=56&sName=DILY-SIMSON
Datum: 06. ledna 2014 14:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16641
 na rozumne díly je nej moto ustí nad labem ..na tuning gogle ale to moto ustí mělo nej ceny
Datum: 31. prosince 2013 18:42
 draku sorac ale je to nelogicke ale do sifona ja nebudu delat,,, delam jen do proverenych stroju nasich dedu a otcu ,,tedy CSSR
Datum: 30. prosince 2013 22:20
 Ahoj draci , mám otázku nedávno jsem někde viděl motor z Jawy 90 v Jawě Mustang chci se zeptat jestli to de a kolik věcí by se muselo změnit (na tom Mustangovi)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 22:23
 Děkuji
Datum: 30. prosince 2013 22:23
 až an to že je uplně jiné zavěšení motoru tak by se toho moc měnit nemuselo
Datum: 30. prosince 2013 21:45
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 čau draci nevíte náhodou jaké sou převody výkonu mezi PS a kW??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2013 11:09
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já už připravuji od včera
Datum: 31. prosince 2013 11:09
Jméno: standa
IP: uživatel16639
 Hm... pak má motor na brzdě 10PS a motorka na silnici 9,0 HP ... to sou akorát jednotky pro oblbnutí ... Asi jako spotřeba novýho auta dle nějaký euronormy...papírově to žere 4,8l ale v reálu 6-7... A vše je ok... nikdo totiž nikoho neoblbuje ... jen je to chytře napsaný "jinak"  tak asi tak ... tak si tu přepočítavejte koně na poníky a kw a já jdu pomalu začít připravovat svuj zažívací trakt na oslavy konce roka. Ámen.
Datum: 31. prosince 2013 10:47
 pro výrobce je nejlepší udávat údaje v PS...
Datum: 31. prosince 2013 10:16
 ještě je ale rozdíl v PS,HP,koně  potom můžeš mít ještě BHP... jinak 1kW je cca 1,4 koně
Datum: 31. prosince 2013 10:16
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 1 kůň jest 0,735 KW
Datum: 30. prosince 2013 20:42
Datum: 30. prosince 2013 19:17
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 zdar draci mám otázku ohledně karburátoru na stadiona s11 karburátor ze stadiona s22 je totožný jako 05 jenom se liší tryskami? a pasuje na stadiona s11 aniž bych musel dělat přírubu? a co se stane pokud tam dám ten karbec z jawy 05 má hl. trysku 60 pojede s ní stadion nebo budu muset sehnat jinou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2013 8:19
 jo pude to dát karbec na staďáka z fichtla jásem si ho dal na stadiona z 20 a to je stejný
Datum: 31. prosince 2013 8:19
 zduř hoši chtěl bych ted přes zimu dát do kupi teho svího pincka a to znamená že budu muset dát i novej lak protože ten starej vypadá strašně !!!! a ten blbec předemnou to tak zmršil že se mi ztoho chce brečet tak potřebuji poradit jakej odstín se nejvíc podobá originální barvě jde mi o modrou a bílou dík za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2013 15:06
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 Pokud neděláš opravdovou renovaci a to asi ne.tak se vykašli na pískování,obruš to pěkně vybračkou a rukou ,no a jestli si netroufneš na stříkání dej to někomu kdo to umí na tom opravdu záleží .Co se barvy týče vyber si odstín co se tobě líbí.Já jsem si taky dával jawáckou vínovou v kombinaci bílá 1000 a neřešil jsem výrobní odstíny.
Datum: 31. prosince 2013 15:06
 Za fichtla jsem dával snad 700kč? Nepamatuju se přesně. Nicméně když si představim, že bych se s tim doma celej den namáhal s flexou, tak ty prachy klidně dam. Navíc je to daleko čistější práce, a povrch je podle mě lépe připraven na lakování.
Datum: 31. prosince 2013 8:03
 pěkný kabát je ti naprd,když je v něm kostlivec....
Datum: 30. prosince 2013 21:36
 aha tak dík za snahu budu doufat že se někdo ozve a kolik stojí asi to pískování mám na to dost omezenej rozpočet
Datum: 30. prosince 2013 21:22
 Tak s odstínem bohužel neporadim, doma žádnej modrej díl nemam. Jinak plechy nechávam pískovat...na nějaký šmudlání flexou jsem rezignoval...
Datum: 30. prosince 2013 21:14
 ne není kdyby tam byl tak zajdu do lakovni a nechám si namíchat podle teho ale bohužel nic tak právě scháním odstín kterej se podobá nejvíce originálu akorát nevím jak to nejlíp vybrousit na plech
Datum: 30. prosince 2013 21:10
 Pro sichr se zeptam...pod tim zmršenym lakem je nebo neni origo lak?
Datum: 30. prosince 2013 19:29
Jméno: javka
IP: uživatel16210
 zdravim,chci se zeptat jestli ma podkova mezi setrvacniky klikovky nejaky vyznam,na zavodniho fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 13:06
Jméno: javka
IP: uživatel16210
 diky
Datum: 30. prosince 2013 13:06
Jméno: standa
IP: uživatel16628
 Má. Při nejmenšim je to kompenzace úpravy sacího kanálu resp. spodní komprese.
Datum: 30. prosince 2013 12:30
Jméno: Thor
IP: uživatel16634
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 12:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16635
 ano měla by ti tam jít monrtovali se i na typ 210 500 někdy do roku 89 byl ve výrobě typ 200 či 100 a ten měl vidli stejnou jako 207 akorad s držáky na kulate svetlo a místo houkačky zvonek .....pozor aby tato vidlice měla ze spoda uložení na drátěný kolo na elektrno n jsou jinak díry na brzdu ...a je víc typu....
Datum: 30. prosince 2013 12:33
 http://www.youtube.com/watch?v=YvdjNy-Kpj0 Zdravím draky ! prosímvás,poslední dobou mě sledují lidi ze skupin na FB,a neustále se zvětšují počty shlédnutí a odběry ! Ted' prosím vás o odběr,shlédnutí,komentár či lajk! Děkuju a zdravím všechny příznivce starých strojů !
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 1:48
 http://www.youtube.com/watch?v=YvdjNy-Kpj0
Datum: 30. prosince 2013 1:48
Jméno: roman66671
IP: uživatel15226
 Zdar Draci koupil jsem ČZ 150c a nevím jak zhasnout motor. Tlačítko na víku není a řeším jak to udělat a nic mě nenapadá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 20:33
 bud druhej motor a nebo aspon dekl k zapalování co tam má být
Datum: 30. prosince 2013 20:33
Jméno: jawarmaniak
IP: uživatel5324
 A proč tam bastlit něco, co tam nepatří?
Datum: 30. prosince 2013 11:27
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Od indukčky si udělej drát na kostru a na ten drát dej vypínač.
Datum: 30. prosince 2013 10:09
Jméno: jawarmaniak
IP: uživatel5324
 Máš víko z mezitypa, ne z céčka. S tím nic nevymyslíš. Zbytek motoru je céčko? Nejsou totiž záměnný.
Datum: 30. prosince 2013 9:17
 Babeta 134 dobře zapojená už jede se světlama. Když jede z kopce 50 kmh no spíš když se hodně zatížií . Potom babeta nechce jet se světlama . Co je špatnýho ? indučkča ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 22:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 těžko říct , jak už jsem ti jednou psal tak světelnej okruh nesmí mít nic společnýho se zapalovacím tzn že se to někde kope přes sebe,co třeba ta černá krabička tuším se 4 vývody?nebo je někde upadlej drátek v zapalování a hapruje
Datum: 29. prosince 2013 22:33
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 mám 75 trysku, zětšený kanalky, valec 39,00 myslite ze by bylo lepsi nastavit malinko vetsi predstih ? cca 2,1mm ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 8:37
Jméno: standa
IP: uživatel16628
 Jestli si upravil válec (resp. výf.kanál) a nesnížil hlavu tak dej 1,8-2,0 ... ale jestli jsi i snížil hlavu tak cca těch 1,6 je optimál...ale jestli je to +/- seriovka tak to neřeš...ono to pojede slušně na cokoliv mezi 1,5 a 2mm... Na to neni potřeba žádná věda...
Datum: 30. prosince 2013 8:37
Jméno: nic
IP: uživatel9389
 Nejsem odborník, ale co jsem zkoušel na programovatelném zapalování, tak po dosažení rezonančních otáček sem předstih vždycky změnšoval. Je přeci logické posunout hoření více do výfuku, tím zvíšit teplotu spalin, ve kterých se zvuková vlna šíří rychleji a tím vlastně upravím činost samotného výfuku. Ale je to tak malej přínos, že to na jízdě nejde poznat, maximálně se posunou maximální otáčky o 50-100.
Předstih dej 1.6mm, upravený motor nepotřebuje větší předstih.
Datum: 30. prosince 2013 0:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kolik ti to toci, zvetsoval jsi kompr. pomer? Pokud ne, rid se priruckou.
Datum: 30. prosince 2013 0:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 U 2T motoru se predstih nepatrne zvysuje a po dosazeni reson. otacek prudce klesa dolu...
Datum: 30. prosince 2013 0:00
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 no odborníci přes ladění pionýrů říkají že předstih se zvětšuje s rostoucíma otáčkama, ale kdo tady má fichtla na takové špičkové úrovni aby se alespoň mohl nad tímto zamyslet ? především, i přesto, že máš kanály zvětšený nadprůměrně, se mi zdá že tryska 75 bude dost velká na v podstatě originál 52cm3. zajimalo by mě jakou má barvu tvoje svíčka, neb myslim že hledáš problém tam kde není.
Datum: 29. prosince 2013 21:39
 berdys: nesrovnavej 2T a 4T  ... a i odstředivou nebo podtlakovou tegulací se muže jak zvětšovat tak i snižovat.....
Datum: 29. prosince 2013 21:02
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Podle mě se ma zvětšovat , proto byla odstřediva a podtlakova regulace na starych rozdelovačích . Ja bych dal větší.
Datum: 29. prosince 2013 20:38
 blbost.... s rostoucíma otáčkama se předstih má ideálně snižovat...
Datum: 29. prosince 2013 19:37
Jméno: luky
IP: uživatel14930
 muzu se zeptat: jestli sou ruzne velikosti pouzder jak mate na ojnici na pistu ??jestli ano staci to ocko zmerit suplerou nebo mam ssebou do prodejny vzit celou kliku  dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 10:32
Jméno: pepa
IP: uživatel16642
Datum: 01. ledna 2014 10:32
Jméno: pepa
IP: uživatel16642
 futro s čepem jsou přesně lícovane součastky a šuplerou toho o jejich stavu moc nezjistíš ...myslím že si řešil spíš stav zda to je na víměnu ...... tolerance musí být taková že čep do oka musí jít vsuvně ale rukou nesmíš cítit vuli .......pokud bys to chtel přesně rozdm o kolik je futro větší neš čep je někde 0,005 mm což posuvkou nedáš..ale je zajímave že ta vule je cítit při kývaní čepem...
Datum: 01. ledna 2014 10:29
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 pokud je to pionýr tak to bude10 nebo 14mm stačí šuplera
Datum: 30. prosince 2013 9:07
Jméno: soma
IP: uživatel16632
 Zdar draci nevi nahodou nekdo kde v Havlickove Brode delaji vybrus na babetu.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 18:42
 to jsem nevěděl žes to zkoušel, https://www.google.cz/#q=v%C3%BDbrusy+Havl%C3%AD%C4%8Dkuv+brod hned ten první
Datum: 30. prosince 2013 18:42
Jméno: soma
IP: uživatel16632
 To jsem samozrejme zkousel na nekolika vyhledavacich a bezuspesne tak jsem chtel vedet jestli nahodou nekdo nema osobni zkusenost z tohoto mesta.Nebo tobe to vyhodilo neco jineho nez me?
Datum: 30. prosince 2013 15:14
 stačí se trošku zamyslet a třeba by tě mohlo napadnout jít na google a napsat do vyhledávače výbrusy Havlčkuv Brod a určitě ti to něco najde
Datum: 30. prosince 2013 14:16
 Zdar draci, mám hloupej dotaz, skládám poprvé motor a u řadícího aoutomatu se mi hejbalo takovýto hejblo na který se pověsí řadící páka, souvisí to nějak s tím půlením, tzn po složení se bude znova hejbat? díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 11:43
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Čau, dobře se vyjadřuješ  "takovýto hejblo" To hejblo je přišroubovaný k oběma karterům když je motor složenej. Ještě než poloviny budeš k sobě skládat, dej si pozor aby jsi měl automat zasunutej v drážce v karteru a aby jsi měl řadící vidličku správně v převodových kolečkách a její vodící tyčku v karteru.
Datum: 02. ledna 2014 11:43
Jméno: petr
IP: uživatel289
 zdar .. chtěl bych si koupit čízu 125 ale přemýšlím jeslti 453 nebo 473? jezdil bych s ní po silnici nebo někdy po polnačkách.. dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 0:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kdyz uz, tak bych radsi nicil 477/487, je jich dost vsude...
Datum: 30. prosince 2013 0:02
Jméno: pepa
IP: uživatel16633
 nezvažoval jsi 476? přec jenom je to odost mdernější a lacinější motorka ..má 18 kola některé i dělené mazání a daj se sehnad za cenu pioníra.....byt už má hranatej vzhled...z kulatých je to jen na tobě ale sportky je na polnačky škoda a stojí 2 krat tolik jak 453 a podle toho co koupil bratrane 5 krat tolik co 476
Datum: 29. prosince 2013 18:37
 ahoj, mám dotaz na sesu, bude teď někdy v prodeji chromovaný prostředek řídítek na jawu 20 a 05? myslím tu trubku která se zasune do řízení a pomocí dlouhého šroubu se k ní utáhnou řídítka, děkuju moc za odpověď. Se spožděním přeju hezký svátky a všechny končetiny na prvního ráno
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 23:22
 takze sroub?ten mam
Datum: 29. prosince 2013 23:22
 asi jsem to blbe vysvětlil, chromované to je určitě, tady je obrázek: je to díl číslo 3
https://www.google.cz/search?safe=off&client=opera&hs=RN1&channel=suggest&biw=1680&bih=925&tbm=isch&sa=1&q=%C5%99%C3%ADd%C3%ADtka+jawa+20&oq=%C5%99%C3%ADd%C3%ADtka+jawa+20&gs_l=img.3...78612.80483.0.80788.8.8.0.0.0.0.204.733.4j2j1.7.0....0...1c.1.32.img..8.0.0.lxGJ6Qb-aK4#facrc=_&imgdii=_&imgrc=p4KEPAsldrJfKM%3A%3BKUo66KCcib07gM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motodilyeshop.cz%252Fdata%252F530%252Fz_2981_v.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motodilyeshop.cz%252F%253Farticle%253D2981%3B399%3B369
Datum: 29. prosince 2013 18:49
 no ty vol chromove se to nikdy nedaloo,,,ja vim ze to nemam,, musim to nekde splasit ,,zatim nedohlednu,,sesa
Datum: 29. prosince 2013 18:09
|



|