Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lordos
IP: uživatel1201
 čus chlapi,co je lepší babeta nebo pincek?popřípadě proč?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 21:23
Jméno: Pavlos
IP: uživatel5160
 Mi mame doma Babetu a mustose a i stadaka s11 a ja si uprednostnuju babetu a to ej mi teprve 15.Na fichtlu uz me to neba a babetu delam do rychlosti a do sili.V zadu mam nejvetsi rozetu a e predu mam nejmensi,takze vse do sily a dam nani 65 a to jeste budu nechavat delat velkej vybrus a odlehcovat klikovku a mozna i membranovi sani a pak mi da tak tech 75-80 coz je na babetu az dost myslim
Datum: 06. února 2009 21:23
Jméno: Janec
IP: uživatel4310
 teda nejsem vubec stary(snad  ) a radsi dam prednost babete kdyz nekam ficim.. jede tech 55 jeste ji ceka vybrus a par uprav ale aspon je spolehliva a odpada razeni,na fechtlu co kopecek to razeni
Datum: 13. října 2008 14:13
 to je jasne ze fechtla na fechtlu radis a jedes tak nejvic 60 az 70 km/h a na babete neradis a jede tak max 35 az 45 km/h
Datum: 06. září 2008 20:05
Jméno: monax
IP: uživatel467
 Ale taky viic spravujes
Datum: 06. září 2008 19:19
Jméno: jawař
IP: uživatel4012
 Asi ten pincek. Babeta by tě asi za chvíli omrzela. Na pincku se více učíš.
Datum: 06. září 2008 18:50
 na fechtlovi,to je pro "mladé" motorkáře,kterým nejde tak o spotřebu,ale hlavně aby to valilo a mohli řadit a užívat si jízdu,a babeta je spíš pro starší lidi,kteří sou rádi že nemosí řadit a je malá spotřeba...mno a záleží,co tě víc láká,jesi malá spotřeba a automat nebo o neco větší spotřeba a řazení..
Datum: 06. září 2008 18:46
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Na fichtlu se víc naučíš
Datum: 06. září 2008 18:43
Jméno: motor
IP: uživatel680
 na fichtlovi se tam nenudíš apon si řadíš
Datum: 06. září 2008 15:28
 jak na co
Datum: 06. září 2008 15:17
 Potřeboval bych poradit,proč mi neustále praská přední žárovka u babety.Ve předu žárovku mám 5V15W a zadní 12V10W.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:27
Jméno: standa
IP: uživatel4023
 dej tam zarovky ktery tam patreji a nic ti praskat nebude...
Datum: 07. září 2008 11:27
 zapoj si podsviceni tachometru ´jestly mas prasklou zarovku v tachaku tak pak ti tim padem praskaj i ostatni ja jsem to vyresil tak to je nejlepsi asi uz asi rok nepraskla dal jsem (prilepil) izolepou zarovku ze zadniho svetla s pionýra pod př. svetlo napojil jsem to na draty ktere vedou k tomu podsviceni tachaku a ono to ma okus vetsi odber a jezdit porad a uz asi rok to je ok predtim jsem mel taky velky problemy stim ta zarovka je surfitka mozna dokonce tam mam i 12v to nevim jiste ale pasuje do fichtla do zadu a predni i zadni svitej dobre zas tolik to proudu nebere cau
Datum: 06. září 2008 15:23
 Zdar draci...Neviem do akej kategórie to mám hodiť, tak to dám sem. Nevlastní niekto z vás náhodou tento krásný fichtl? http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_53 Hrozne sa mi páči tá farba a potreboval by som vedieť jej názov poprípade číslo farby. Pripomína mi to nejakú vínovo červenú, ale neni som si istý. Tak ak by niekto náhodou vedel, prosím o odpoveď. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel4023
 8850 a je asi pres ni nekolik vrstev bezbarvyho laku ...vypada tmave protoze je ve stinu...
Datum: 07. září 2008 11:29
 ja bych řekl, že podle 8850 je tahle víc do modra a tmavější
Datum: 07. září 2008 9:32
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Me to pripada jak originalni 8850 csn
Datum: 06. září 2008 19:00
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 To nevypadá jako klasická 8850, tohle je tmavější a o dost
Datum: 06. září 2008 18:05
 čsn značení 8850 a nemecké značení RAL 3004
Datum: 06. září 2008 14:19
Jméno: mira
IP: uživatel3138
 čau seso jaké maš špice a nyple do kol jsou to pozinkované nebo v chromu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel4023
 na fichtla jsou origo pozink
Datum: 07. září 2008 11:30
 pozink
Datum: 06. září 2008 18:45
 Hoši nevíte jestli se dá sehnat fungl novej válec na jawu 125/355??Popřípadě kde?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 13:59
 jak píšou,fungl nový nezeženeš!!to sa nedělá,mno a možná z těch zásob,ale to by bylo složité hledání!!nejlepší je zehnat starý,udělat výbrus a pokud renovuješ,tak jak psal standa250 opískovat a nastříkat na černo..!
Datum: 06. září 2008 13:59
 to asi nesezenes jen tak jedine ze ho ma nekdo doma ze strejch zasob jinak ho dej n avybrus a mas to ok
Datum: 06. září 2008 13:02
 Na burze ..nebo v inzerci...musis hledat.....jinak pokud delas renovaci,tak staci valec opiskovat,nechat vybrousit a hodit do cerne zaruvzdorne barvy...
Datum: 06. září 2008 12:19
 funglak urcite nesezenes,hledej na burzach a nech ho vybrousit
Datum: 06. září 2008 12:19
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 cau draci co je vykonejsi benzin nebo nafta???myslim tim obecne!! ne ve fichtlovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:33
Jméno: standa250
IP: uživatel4023
 marny neco vysvetlovat kdyz nektery z vas si porad melou tu svoji....
Datum: 07. září 2008 11:33
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Jo je tam hrubka Výkonnějši tam ma bejt
Datum: 06. září 2008 18:17
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Ehm, benzin je víkonnější než nafta. U náklaďáků se používa nafta kvůli tomu že nemá takovou SPOTŘEBU! Nafta je líná má lepšpí tah od spod tj, ale celkově ne...
Datum: 06. září 2008 18:16
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 ja bych raci letecky benzin  nebo nitrometan..u leteckeho benzinu je to tak ze je vykonejsi pouze u vysi komprese ..tech 12..nekde sem to cetl ..a zas nitrometan..je dvakrat silnejsi nez normalni benzin..takze to ptida hodne vykonu navic
Datum: 06. září 2008 15:16
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já mám radši naftáka dnes TDi jezdej jako debil benzín se mi zná takovej línej nafta de hezky od zpoda to je můj názor
Datum: 06. září 2008 14:59
 mno benziňáky maj lepší odpichy,ale to neznamená že sou silnější!!
Datum: 06. září 2008 14:02
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 no rekl bych ze standa ma pravdu
Datum: 06. září 2008 14:00
 uz vikonu si myslim nezalezi na jakej druch paliva jezdis ale na obsahu a motoru a takovejch vecech\r\n
Datum: 06. září 2008 13:22
 Benzinove motory pracuji ve vyssich otackach nez naftove se stejnou ucinnosti s dost vyssi spotrebou...neboli naftovy motor ma vetsi ucinnost....Nemuzes jednoznacne rici co je vykonnejsi jestli benzin nebo nafta....jedna se o motor ktery tu smes spaluje.....naftovy motor je obecne pomalobezny,ale dnesni TDi a motory se vstrikovanim Comonnrail toci jak bezny benzinovy motor ....na druhou stranu silnicni motocykly dnes toci az 18000 otacek....tohle bych rekl ze byla spatne polozena otazka...u paliva se muzeme bavit o jeho vyhrevnosti a vybusnosti ale ne o jeho vykonu....
Datum: 06. září 2008 12:15
 Podle mě jsou výkonější auta s naftovým motorem.Protože proč by se jinak dávaly nafťáky do náklaďáků,kamionů,traktorů,atd.
Datum: 06. září 2008 12:13
 Jo a nafta není odpad z výroby benzínu.
Datum: 06. září 2008 12:03
 Nafta pracuje od nízkejch otáček a má větší krouťák, benzín musíš točit když chceš výkon, dneska jezdí nafťák Leemans, takže určitě bych netvrdil že je výkonější to, či ono.\r\n
Datum: 06. září 2008 12:00
 benal... nafta je vlasne odpad z vyroby benzinu teda ale spon si to myslim
Datum: 06. září 2008 11:53
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 Čuss draci jak prřijdou tyčinky a kulička na mustafovi od vika až k lamelam a kolik je v mustangu ložisek ... pište a dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 10:45
 jawa 20,21,05,23 mela přesně jak tady píšou kuličku, krátkou tyčku, kuličku a dlouhou tyčku a jawa 550 a 555 má jen dlouhou tyčku a jednu kuličku v karteru.
Datum: 07. září 2008 10:45
 tady to máš po lopate kuliča-malá tyčka-kulička-velká tyčka-kulička dáš ju do kartru.V mustangu sou tri ložiska 6303 c3 dva kuse,6004 jeden kus
Datum: 06. září 2008 14:24
 vsecho co jsem taj psal jsem bral jako od spojkoveho kose ke krytu zapalovani
Datum: 06. září 2008 11:58
 jo i sesa taj ma jen dve dlouha meri 110mm a kratka 25mm kulicka prumer 5mm ale kdyz das 4mm kulicku tak se nic nestane
Datum: 06. září 2008 11:52
 nechci se hadat ale motoru jawa 50 pionýr jsem mel rozpulenejch tak asi 500 jawa 550 a 555 a jen jednu tycku je to tak ze tam ma kulisku a dlouhou tycku a jawa 20,21,23 maj kratkou tycku kulicku a dlouhou nejaky 3 tycky top asi uz nekdo delal doma ze mu to nevipinalo ale origo jsou 2 a jedna kule
Datum: 06. září 2008 11:49
 oprava ojic ´= ojnic, klikove=klikovce mě se sere klavesnice
Datum: 06. září 2008 11:39
 chyba... jsou tam tři tyčky a dvě kuličky (jedna tyčka i s kuličkou bejvá zasekla ve spojkovym koši...
a je to takhle od spojkovyho koše kratka kule krratka kule dlouha
a na fichtlovi je jedno ložisko na klikove jako na píst, jedno u magneta jeno u primarka, jedno pod spojkovym košem a jedno pod sekundarem. mno a to je asi vsechno... jinak někdo má předělaný místo ojic ložiska...
Datum: 06. září 2008 11:37
 kratka kulicka dlouha ticka
Datum: 06. září 2008 11:19
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
 Zdar draci,pomuze necemu,kdyz vyvrtam do kliky diry nebo to spis uskodi?A kdyztak jakej tak prumer a kolik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 15:01
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no na klice se dejak tzv podkovi podle me to jde líp do otáček
Datum: 06. září 2008 15:01
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 no rekl bych ze bys ji dost poskodil nevim ci by vydrzela
Datum: 06. září 2008 13:57
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 no rekl bych ze bys ji dost poskodil nevim ci by vydrzela
Datum: 06. září 2008 13:55
 A proč to chceš dělat? Fichtl jede jako pila, de rychle do otáček i rychle padaj. Jel si někdy na kejvačce?
Datum: 06. září 2008 12:34
 to nedelej spis to osoustruz na prumer 90mm jeinak to nebude vubec vyvarene ale i po tom odsoustruzenim to chce staticky vyvait cau
Datum: 06. září 2008 11:21
 Je to jeden ze spůsobů odlehceni kliky,do vyvrtanych otvoru se da napareny korek,ale nemuzes tam ty diry navrtat jentak kam chces....musi to byt vyvazene...jinak to bude akorat hazet a bude to spusobovat nadmerne vibrace motoru....doctes se o tom v kazdem clanku o tuningu motoru a kliky....ja osobne nikdy kliku na fichtlu neupravoval....
Datum: 06. září 2008 11:01
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 myslim ze do kliky jentak diry nevyvrtas
Datum: 06. září 2008 9:53
Jméno: LADA
IP: uživatel111
 Abych vyměnil ojnicu u klikovky tak ju musim slisovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 11:40
 musis rozlisovat vymenit slisovat a pak jeste vycentrovat
Datum: 06. září 2008 11:40
 jo tohle jen tak doma neuděláš
Datum: 06. září 2008 11:22
Jméno: Tomas
IP: uživatel4015
 preco mi na jawe 21 niekedy dlhsie trva kym sa dostane do otacok ?myslim toto: dam rychpal naplno ale nereaguje hned.THX\r\na druha otazka : musim zabehnut aj new original valec tuto od SESA??\r\nPS :sesa very good design
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 11:04
 Pokud zabihas motor,tak se mu zprvu nechce do otacek vubec a nenut ho k tomu...jinak kazdy novy nebo vybrouseny valec se musi napred zajet...
Datum: 06. září 2008 11:04
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
 Jaky sou nevyhody toho když je vymlácený pouzdro ojnice ? Kromě toho že cinka v motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 11:55
 a kdyz to ma vuly tak se blbe steluje predstih a ve finale to dava jiskru nekde jinde tudis blbe spalovani
Datum: 06. září 2008 11:55
 Vetsinou to jede blbe v nizkejch otackach....kdyz nechas dlouho cinkat horni pouzdro tak to casem narusi i spodni pouzdro a to se pozdeji vysype...
Datum: 06. září 2008 11:06
Jméno: JUT
IP: uživatel111
Posl.aktualizace: 06. září 2008 12:08
 Original tam jsou dvě.
Datum: 06. září 2008 12:08
 original tam jsou 3 nebo alespon jsem to tak mel ja musis ho narazit na zacatek vystruzit poporazit a takle udelej vsechny vystruznik pouzi stavitelni a ber malou sponu at to mas hlake cau
Datum: 06. září 2008 11:44
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
 v každým ramenu jsou dvě pouzdra.když tam dáš tři,tak se nic nestane.
Datum: 06. září 2008 7:40
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
 Když mě pincek ztratil tah je to vyběhanym vlacem vždycky ? nebo to može byt i Pistem s ryhami ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 13:29
 Myslím že když jsou rýhy na pístu, tak něco bude asi i na válci, takže výbrus ale asi by to mohla udělat netěsnost v klikovce.
Datum: 06. září 2008 13:29
 taky ti nekde muze sdat vales treba mas blbe simerinkyn nebo nejake tesneni ale jestly jsou ryhy tak to dej na vybrus cau
Datum: 06. září 2008 11:45
 Pokud mas ve valci ryhy tak to je prvotni naznak toho ze valec potrebuje vybrus....pokud mas nejaky poskozeny pist tak to muze byt druhy duvod...muze to byt taky spatne sestelovane...ale u tebe to vypada na ten vybrus+novy pist a krouzky ....udelej vybrus a bude po problemech
Datum: 06. září 2008 11:10
Jméno: ada
IP: uživatel3382
 cau potrebuju dat zapalko z mot. pily do fichtla z jakeho typu kolik cca stoji mate to nekdo udelane?? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:28
Jméno: jk
IP: uživatel1337
 joseph.j@seznam.cz
Datum: 09. září 2008 19:28
Jméno: f
IP: uživatel1337
 Pošli mi taky prosm tě taky fotky. Díky
Datum: 09. září 2008 19:13
 ja mam moznost koupit jedno zapalko ale nevim jestly me tam pujde
Datum: 06. září 2008 14:38
 georgu mas prosim nejakou fotku toho zapalka kdystak me ji pls posly na mejla adamec37@seznam.cz moc dik
Datum: 06. září 2008 14:37
 Já mám z Husqvarny, je to supr věc ale chce to dát si s tím prácičku když ti s tím někdo neporadí myslím že to budeš dělat rok,
stálo mě to cca 2000,- zapalko bylo starší ale to bych neřešil páč se tam nemá co pokazit a strávil jsem na tom asi tak 10 hodin.
Datum: 06. září 2008 13:23
 sem tady chvily a hned sem pochopil to hvezdičkovani... Prostě když napišeš dotaz nebo odpoveď známkuje se od 0- 4 a podle toho se potom nekde urci (teda nevim kde ale asi to tak bude) jak si zkuseny uzivatel... takže když nekdo ma třeba prispevek se dvema hvezdickama a dalsi treba se ctyrmy tak potom v nejake statistice zkusenosti by mel mit teoreticky tri
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 9:49
 Hodnotí to každej uživatel co chodi na pokec!!! já tě můžu ohodnotit, ty me můžes ohodnotit.......
Datum: 06. září 2008 9:49
 aha tak to komplet hodnoceni je videt hned u jmena!!! jen me to ze zacatku matlo kdyz sem tam nic nemel
Datum: 05. září 2008 22:49
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
 Zdar,mám 21 fichtla a když to je studený tak to jde blbě nastartovat i roztlačit.Jak se ohřeje tak jede jako drak.Poraďte mi co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel4023
 kamarade to by ses divil co vsechno muze spusobovat spatny kladivko....
Datum: 07. září 2008 11:36
 No že to je normální bych neřek, na fíkovi nepoznám jestli je teplej nebo studenej, táhne stejně a kladívku je myslím jedno jestli je motor teplej nebo studenej,
skusil bych svíčku ale je to fechtl prostě si někdy dělá co chce.
Datum: 06. září 2008 13:36
 svicka a mozna i kladivko pokud ti to jde nepravidelne kdyz je to studene
Datum: 06. září 2008 11:13
 zkus jinou svicku
Datum: 06. září 2008 1:13
Jméno: ada
IP: uživatel3382
 predstih ale jinak na druhou stranu to je normalni
Datum: 05. září 2008 22:52
Posl.aktualizace: 06. září 2008 9:03
Datum: 06. září 2008 9:03
Jméno: ada
IP: uživatel3382
 jednu mas
Datum: 05. září 2008 22:56
Jméno: ada
IP: uživatel3382
 ¨furt nechapu ty hvězdicky co to znamena???dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 9:26
 tak to určitě musíš
Datum: 06. září 2008 9:26
Jméno: ada
IP: uživatel3382
 a to musim bejt asi nejak za registrovaneaj nebo jak??
Datum: 05. září 2008 22:44
 jak te hodnoti ostatni co chodi na pokec
Datum: 05. září 2008 22:17
Jméno: klk
IP: uživatel2971
 zadrec mam možnost si koupit Jawa 250/592 ale nic o tom nevim neni to pro mne ale chci se zeptat co si o tom myslitejestli je to dobry stroj nebo ani ne sory ze to sem davam uz asi po 3 ale dost me to zajima!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 23:15
 je dobra protože je to jawa proc by jawa byla zla???jaa neudelala ani jednu nepodarenou motorku aby si vedel
Datum: 05. září 2008 23:15
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Je to veteran...  jinak jawa dela jen dobre stroje
Datum: 05. září 2008 21:57
 Dobrý den, prosím Vás o malou informaci, chtěl bych si nalakovat mou dvacítku, ze 1975, ale nevím v jakých barevných variantách se dělala, zaujala mě ta slonová kost a revmaplechy do té šedi,nebo to je bílá,nevím, tak bych Vás chtěl poprosit o poučení v tomto směru, ten muj fichtl je ten s tou hranatou zadní částí, tak abych mu dedal náhodou barvu, která tam nemá být. Pokud by to bylo možné poslat ičíslo bary. Předem děkuji za odpověď .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 11:33
 Bylo dost provedeni ,dam ti link aspon na nejake o kterych vim ze jsou original http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_03 , http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_51 , timto si nejsem na 100% jisty http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_53 ,http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_66 , http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_39 , tenhle je nadhernej ale myslim ze v barve 8850 uz se nedelali http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_22 ,tahle je jedna z nejcastejsich http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_20_49 , jeste dalsi typickou barvou pro novou dvacitku je taková zlutá lehce do zelena....jinak bezne byli modra,zluta,oranzova,cervena,zelena ....slonova kost byla mocna jako zakaznicky prani...
Datum: 06. září 2008 11:33
|



|