Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dragoun
IP: uživatel16321
 Netuší někdo zda se budou dávat objednávat nadále věci z fichtlkrámku? , Zrovna se mi blíží skládání pincka po generálce a bojím se že budu ještě dost věcí potřebovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2013 9:18
 doma je to dost zanedbane a tak musim zehlit draku,,, urcite drivn nez 18,10 budu posialt ale ted nic nevim a prestavam makat
Datum: 01. listopadu 2013 9:18
Jméno: maspe
IP: uživatel13749
 až se sesa zrekultivuje a rodina ho pustí do práce, tak určitě
Datum: 31. října 2013 21:52
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdravim Draci, má některý z vás nějaké zkušenosti s opískováním karterů? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2013 9:42
Jméno: jikar
IP: uživatel13778
 No jasný mě to jen zajímalo jestli to třeba někdy jen někdo zkoušel... dík za odpovědi
Datum: 01. listopadu 2013 9:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tou prasečinou jsem myslel jakýkoliv pískování karterů i vík... pokud je chceš zku*vit, pískování je jasná volba... pískovaný to bejt prostě nemá, do původního stavu bys to pak dával dost těžko a navíc rádoby-hezky to vypadá chvíli, než se na tom objevjej mapy oleje a bordelu...
Datum: 01. listopadu 2013 8:01
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak zrovna víko spojky se nepískovalo,ale za mě nepískovat vůbec
Datum: 31. října 2013 23:31
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Vnitřky karterů jsem nemyslel myslel jsem vnější, jestli by to šlo jakoby zmatnit třeba nějakým hodně jemným písečkem nebo jsem taky četl jen o kovových hoblinách. Třeba víko spojky. Jinak lepší je asi použití chemie.
Datum: 31. října 2013 20:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je slušná prasečina...
Datum: 31. října 2013 19:44
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Dík já to právě viděl na jednom fóru, že to někdo psal že to dělá.
Datum: 31. října 2013 19:42
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 můj názor: nevhodné, abrazivní materiál, kartery jsou obroušeny, vleze to dovnitř (viděl jsem dokonce otryskané vnitřky karterů i s domečky pro ložiska - na prd); takže umejt, když to nejde, použít arvu, nebo slabší roztok hydroxidu, nebo mechanicky vypucovat,....
Datum: 31. října 2013 19:25
Jméno: oto
IP: uživatel11232
 Čus draci, mám problém s vadnutím pio i za těhlech nižších teplot, mám čerstvě upravený 2K, vrtání 38,25,,,, výfuk od h. 28,5, šíře 26,5 tvar hříbek, ale šířky mám tvar - obrácený lichoběžník, sání slícované 55/69 nerozšířené, píst 2K, hlava sériová - zabroušená pastou, koleno origo 25mm, výfuk zkosený(alá mustang) Mažu 1:25 polosyntetika, převod 12/55, Brisk N14C. Zatím to nejlíp chodí s tryskou 70, (tmavší cihla) má to hezkej střed a vršek, ale vadne ...
Prvně mě napadá sání -šířka a kompresní poměr ? ... na bohatší nastavení to chvilku frčí, ale jak se zahřeje tak prd
Tak do mne  .. co s tím ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 20:15
Jméno: oto
IP: uživatel11232
 Ok, ještě zalaboruju a uvidím, zatím dík
Datum: 31. října 2013 20:15
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Spíš by to nepomoho,ono to stejně nasaje jen to co tomu origo karbec dovolí a pak už je jedno jestli máš sání na 19mm karbec nebo 21mm karbec.....chybu hledej v nastavení....
Datum: 31. října 2013 20:05
Jméno: oto
IP: uživatel11232
 Tohle už jsem zkusil - hladinu co nejníž - tak to stratilo spodek, ale na plno to valilo jak čert na rovince doplnejch a tacháč origo ukázal skoro 90 a to vážím metrák  ,
Jinak neprospělo by tomu kdyby se ještě protáhlo a hlavně rozšířilo sání na 54/69 ? docílil bych tak lepšího průběhu od spodu ?
Datum: 31. října 2013 19:32
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Shoď decentně hladinu dolu,studený to povrčí jen na volnoběh a bude se to zahlcovat,ale teplý to pude nadoraz a nebude to vadnout....jinak svíčka,výfuk,sání atd....
Datum: 31. října 2013 19:11
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, jak nejlíp zatěsnit motor Jawa 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 13:09
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když chceš aby to těsnilo co nejvíc , dej papír + silikon
Datum: 03. listopadu 2013 13:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Když mám rovný kartery, jde tam papír. Když to někdo půlil sekerou, tak dávám silikon...
Datum: 01. listopadu 2013 20:50
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Potřebuju aby to co nejvíc těsnilo rozdělávat to často určitě nebudu
Datum: 01. listopadu 2013 14:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16351
 Po zkušenostech s "upraveným" motorem (resp. to že se sral jak to šlo a měl sem to otevřený 4x za měsíc) bych silikon nedal,je s nim moc sraní než se oškrábe....takle tam hodim papír,zavřu...otevřu,vyndam papír a nic neřešim ... tak asi tak .... jinak je asi úplně jedno,jestli dáš papír/olej a nebo papír silikon... silikon je možná lepší,když máš někde hodně dobitý kartery ...
Datum: 01. listopadu 2013 12:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hmm, je to frajeřina říkat že mám těsnění pouze na vazelíně a motor nekápne, ale jaký výhody to má proti papíru na silikonu? že můžu těsnění použít opakovaně? Ta dvacka za těsnění mezi kartery mě při GO už nevytrhne a mám jistotu... samotný těsnění s vazelínou dávám pod víka i pod válce a karburátory, ale do půlek dávám vždy silikon s papírem, případně pouze silikon u motorů typu kejva a jsou suchý...
Datum: 01. listopadu 2013 8:06
 Nechci bejt nějakej silokonovej odpůrce, ale při dobrým stavu styčných ploch je nejlepší volba papírový těsnění mázlý vazelínou
Datum: 01. listopadu 2013 6:03
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 a co oboje ? tmel+papir
Datum: 31. října 2013 22:07
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 A nebyl by lepší silikon ?
Datum: 31. října 2013 19:48
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Namaštěnym papírem
Datum: 31. října 2013 18:04
 Zdar, jak jsou na motoru dole ty 4 držáky kříže (2 na každé půlce) tak ten levý přední se mi ulomil, vadilo by, kdybych to nechal tak jenom na tom pravém? Jestli by po čase neodešel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 18:05
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Časem ti to utrhne oko na karteru
Datum: 31. října 2013 18:05
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 no raději bych to přivařil, protože by to dělalo problémy. Jak se stojanem tak s upevněním kříže kvůli revmaplechům.
Datum: 31. října 2013 16:37
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar hoši,tak jsem něco přes léto našetřil a přemýšlím o něčem silnějším než je pincek a timton... Scháním spolehlivou motorku,to především... Rozhoduju se mezi HONDA XR 125 a YAMAHA TDR ... To TDRko se mi strašně líbí vzhledově,chci jezdit delší cesty,ale prostě nesedí mi k tomu ten 2takt a bojim se že v tom budu muset furt něco vrtat. (myslim že by opravováni problem nebyl,ale je to o tom že když už kupuju takovou motorku,chci spíše jezdit než se stresovat,kde mě to nechá) To XRko má kámoš,žere mu 3/100 a jenom jezdí,ale ten vzhled-né že se mi nelíbí,ale... Co myslíte vy? Je to TDR ko spolehlivý? Nebo co jinýho by jste doporučili? Mám 30 000,- ... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 8:43
Jméno: jjjjjj
IP: uživatel14632
 yamaha DT 125 2T nejlip otevrena ja ji mam a za 4 roky co jezdim me nikde nenechala 140 je tam hned  na cesty i teren idealni motorka no a spotreba prumer tak 6l
Datum: 02. listopadu 2013 8:43
 Ber TDRko. Kámoš ho má a je hodně spokojen, na cestování dobrý a i lehkýho terénu se nebojí, má to otevřený a i ve dvou velký zátah a není problém těch 130-140 km/h, nic se mu nesypalo .. je to 125ka ber 2T sice větší žravost ale jedeš jak pán, dají se krásně otevřít .. ale tomu XR se spíš přibližuje DT 125 R, popř 125 X, s tím je terén jedna radost a i na cestě se to dá .. je to na tobě no, ale volil bych 2T pilu
Datum: 31. října 2013 20:46
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Tak díky za odpovědi... Dneska jsem jezdil na tom XRku a musim říct že se mi to líbí... Asi jsem se rozhodl
Datum: 31. října 2013 17:50
 Honda XLR 125
Datum: 31. října 2013 14:03
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Záleží na tobě.  TDR má velice výkonný motor hlavně po otevření, ale žere to dost. XR je taková pohodová, málo žere a je to držák. Pro TDR není problém jet 140 Km/h, pro XR je i 90 moc a to nemluvím o jízdě do kopce... Za mě 2T ve 125ccm - TDR nebo DT.
Datum: 31. října 2013 12:41
 Víc se mi zamlouvá TDRko, spolehlivosti bych se nebál, kámoš to měl a nebyly s tim žádný problémy...Vzhledově se mi taky líbí víc, však mam taky doma větší sestřičku od toho TDRka. Jinak obecná rada...vždycky si k ceně motorky přičti rovnou servisní výdaje, málokdo prodává mašinu s novejma gumama, řetězovkou, deskama, olejem atd...Taky bys mohl napsat co si představuješ pod pojmem delší cesty...o prázdniny jsme jezdili několikrát i víc jak 800km za den a to už byla celkem štreka...pro někoho je třeba 100km dlouhá cesta...
Datum: 31. října 2013 12:39
Jméno: martin
IP: uživatel13882
Datum: 31. října 2013 12:04
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Co obnasi namontovat karbec z 90ky na fika ?  krome kolinka ke karbecu.. A v cem je lepsi ?  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel16349
 Je to stejně blbá konstrukce jako pio karbec,není lepší v ničem krom toho že má průměr 20mm.
Datum: 31. října 2013 16:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jikov 2920. Difuzor 20mm
Datum: 31. října 2013 11:06
Jméno: kemos
IP: uživatel16348
 Je ti na upravenej motor.. kolik ma 90ka difuzor?
Datum: 31. října 2013 10:08
 na obycejneho pio neni v nicem lepší
Datum: 30. října 2013 22:24
Jméno: ondra
IP: uživatel15967
 čus draci mam trošku problém nejde mi zařadit na jawě 20 ale nekdy to jde ale jak chcu zařadit na vyší stupen tak už to zase nejde a skočí to na neutral. dik za každou radu čím to muže byt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 23:08
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus to bude řadící automat takže go motoru nebo je jen povolenej takže dotáhnout ty 2 šroubky na vršku motoru a kouknout zda není ohnutá řadička či to táhlo
Datum: 30. října 2013 23:08
Posl.aktualizace: 31. října 2013 9:59
 Jestli máš řídítka ty novější, svařená do tvaru T, tak ten s otvorem.
Datum: 31. října 2013 9:59
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 záleží jestli kabel ke světlům potáhneš řídítkama nebo mimo
Datum: 30. října 2013 21:38
 podle toho jaký máš řidítka ..  oba sou na fichtla
Datum: 30. října 2013 19:10
Jméno: petr
IP: uživatel289
 čus neměl by někdo schéme zapojení bošárny do pionýra? stačil by popis jakej drát k jaký svorce. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 21:34
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 při zasunutí klíčku se spojí 30 s 15/54, při otočení do polohy 1 se spojí 30 s 58, v poloze 2 je spojená 30 s 58 a 56. Vnitřně jsou propojeny 30 s 30 a 15 s 54. podle toho si to můžeš vymyslet
Datum: 05. listopadu 2013 21:34
 Ahoj, moc prosím o radu. Jaký rozměr duše si mám tady na fichtlkrámku koupit na ČZ 175/487 ? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 18:54
 Je to asi hodně obtížný to najít
Datum: 30. října 2013 18:54
 Už vím, 3,25/3,50-18, stačí se jen pořádně podívat
Datum: 30. října 2013 18:30
Jméno: Mira
IP: uživatel11962
 Zdar lidi. mam motokáru s motorem ze simsona KR 51. Ještě včera jela normálně a najednou nechce nastartovat. Občas chytne na pár vteřin a pak chcípne a taky střílí zpátky do sání. kamarádovi to střelilo do obličeje jak se koukal na karbec naštěstí se mu nic nestalo. Karburátor je ok testoval jsem ho na jinačím stroji. čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 12:43
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Taky to můžou dělat prasklý pístní kroužky
Datum: 31. října 2013 12:43
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Špatnej předstih
Datum: 30. října 2013 18:27
 Mohl se mi simson dusit když jsem měl ohlou jehlu v karburatoru ? O.o díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 13:44
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Aji to je možné.
Datum: 30. října 2013 13:44
 Zdar draci kde bude v nejbližším termínu burza?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 12:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 chotusice v sobotu
Datum: 30. října 2013 12:43
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 v sobotu v Zákupech u Český lípy
Datum: 30. října 2013 12:27
 Zdravim, chtěl sem se zeptat jak správně vyndat ložisko z rozety. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 18:06
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Předem bych vyndal tu segrovku
Datum: 31. října 2013 18:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 vzhledem k tomu že jak ložisko tak rozeta jsou z oceli tak nahřejvání trochu ztrácí smysl...stačí za studena vyklepat nemělo by nějak držet.Ale potom při montáži můžeš nahřát rozetu a ložisko dát do mrazáku
Datum: 30. října 2013 21:41
Jméno: kolecko_ustav
IP: uživatel16345
 Důkladně nahřát a vyklepnout...
Datum: 30. října 2013 10:44
Jméno: Jezdík
IP: uživatel14530
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 18:54
Jméno: b
IP: uživatel1272
 si asi blbej takhle nicit motorky
Datum: 14. listopadu 2013 18:54
 zdar draci nevíte jestli se někdy dával přední blatník z mustanga na jednadvacítku? popř: od jakého roku? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 22:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15873
 videl sem to jen v knížce vod wohmta tam je 21 bez lišt a s díly z mustanga kryt řetězu výfuk a je tam i blatník .takže asi par ksu bylo ....rčo ale na novejší verzi ve snaze šetřit a co nejvíc mít stejných dílu.....pokd nevěříš navštiv knichkpectví a najdi si stránku před typem 21
Datum: 31. října 2013 22:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no údajně se dával na uplně poslední modely, tak to aspoň uvádějí v knížkách o Jawe 50. Paradox je že 21 se přestala dělat v roce 1976 a už se na ní nedostalo ani mustangové světlo. Podle mě je to jen mistifikace a ten blatník tam ve skutečnosti nikdy nebyl, aspoň jsem žádného v originálním stavu neviděl. Ovšem existuje i další poučka "Však vašu pi.u jsem taky neviděl a věřím, že ju máte".
Datum: 30. října 2013 7:42
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nedával , to je len homemade tuning
Datum: 29. října 2013 22:06
Jméno: mara
IP: uživatel16344
 Zdar draci, jakým výstružníkem se mají projíždět futra ve vidlici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 22:28
 22 mm
Datum: 29. října 2013 22:28
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, měl byste někdo prosím nějakej návod na seštelování klaksonu na kejvu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 18:39
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Dík za ten návod..Ale v§bec tomu nerozumim..  hlavně já mám asi nějakej jinej typ. Jediný s čim se u toho mýho dá hejbat je ten šroubek zezadu klaksonu. A když ho připojim na - na baterce a druhym kontaktem se dotknu + tak to jiskří a s tim šroubem můžu otáčet jak chci a v žádný poloze to netroubí, jen cvaká.
Datum: 31. října 2013 18:39
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Nebo kdybyste mi tady někdo poradil. Dostal jsem ho do toho stavu, kdy to cvaká. Co dál?..
Datum: 30. října 2013 19:17
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Pošleš mi to teda prosimtě? Né, že by to nějak chvátalo to ne, ale chci to mít plně funkční
Datum: 30. října 2013 18:30
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 mareksima32@gmail.com Díky moc
Datum: 30. října 2013 9:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hoď sem mail...
Datum: 30. října 2013 7:22
Jméno: dajcek
IP: uživatel15207
 Zdar draci potřebuju poradit  chci si koupit sportovní vejfuk na MZ 150.Čet jsem na netu že je to prej na prd.Tak potřebuju vaše zkušenosti.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 8:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ségra ho měla na svojí MZ ETZ150. Nemělo to spodek, na cestování to nebylo. Motor už byl dost vyhoněný, ale s laďákem to mělo díru, kterou ten motor nemohl na 4-ku překonat. S origo výfukem to táhle plynule bez děr... Vyprdnul bych se na to, z origo výfukem se jezdilo líp.
Datum: 30. října 2013 8:47
|



|