Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar, mám takový zajímavý dotaz ohledně výfuků - doutník VS zkosený. Subjektivně mi přišlo, že zkosený se dá při dobrém nastavení dost přetáčet,
ale v kopci jsem musel podřazovat dřív než s doutníkem, s doutníkem se daly kopce "bublat za 3 a pohoda.
Je to jen náhoda nebo jen špatný nastavení ?
Docela mi to zajímá, jaký na to máte názor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 18:07
 Super, tak to není jen můj pocit, ale fakt
Datum: 12. listopadu 2013 18:07
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 Dalo by se s tim zhruba souhlasit,ty rozdíly nejsou až tak markantní,ale doutnik má lepší spodek a mustang víc točí...
Datum: 12. listopadu 2013 17:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mám podobnou zkušenost...
Datum: 12. listopadu 2013 16:23
Jméno: §0 NZ
IP: uživatel16407
 Zdravíčko draci, tak pomalu začíná zima a chci se zeptat zda necháváte před jízdou zahřát své auta. Mám octavii II 1.9 pumpe diese  , nechávám asi tři minuty, ale mám pocit, že je to bezúčelné? Před oktávkou jsem měl felicii 1.6 benzin a tu když jsem nechal pět minut a potom jsem sedl a jel tak hned topila. Ale zajímá mě to spíš kvůli životnosti motoru, ne kvůli topeni.  Motorkám zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 20:24
 matouši kdyby měl motor nohy,nakope tě do kulí.
Datum: 13. ledna 2014 20:24
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel16695
 Hyundai Elantra 1.6 77kW, jak chytne tak vytočim okamžitě někam na 3500, někdy i víc aby chytla na všechny válce a hned nechcípla.Ale to jen na okamžik ráno za studena, pak nechám cca 30 vteřin klapat aby necukala a v klidu jedu, moc to zbytečně za studena netočim a nešlapu na to, dokud nepovyleze ručička. Jezdím na E85, když je do toho vyjmečně přimíchaná trocha benzínu tak i v mrazech tohle nemusím dělat. Jinak i v minus 20ti to na čistej E85 startovalo, dokonce i když sem měl v prdeli baterku a nemohl sem dlouho točit. Letos tam radši mám 90 Ah.  Jinak motor má naklapáno 250 tis, dokonce sem i jezdil třeba 45tis. na jeden olej, v poho šlape jak má.
Datum: 13. ledna 2014 2:33
 já mám Peugeot 406, sice benzín 1.8 16V a nechávám to ohřát v zimně jen tak než oškrábu okna a očistim auto od sněhu, pak jedu a volnější jízdou se to ohřeje a topí to skoro hned, takže je i za chvíly odmlžíno
Datum: 12. listopadu 2013 21:32
 Jojo stando taky to tak dělám, ráno skočím do auta, nastartuju, oškrabu to je cirka minutka až 2 a pak chvilku piánko si to brnkám do těch 2000, jakmile už jde cejtit ohřátej olej a turbo pěkně začne tahat, pohne se ruka na vodě, už se jí dá pomale nakládat trochu víc  ony tyhle starý TDička toho snesou fakt hodně.. jde taky o to jakej olej tam je, jak často ho měníš, najetý km... atd
Datum: 12. listopadu 2013 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 No to už je docela extrém,ale benzínum to moc nevadí ... Ty jsou ba naopak choulostivější na to,že do toho takle skočíš v mrazu,dáš tomu céres a po 1km to vařící chcípneš a za hodinu znova - to je do půli roka hlava v prdeli...u nafty(resp.TDi) to až tak neva,protože se to za ten kilák v mrazu ani neohřeje... No nic,to sou extrémy ... Kdo nemá v palici "vykydáno" tak nemusí řešit... Pro normální lidský používání jsou opravdu motory blbuvzdorný...
Datum: 12. listopadu 2013 13:36
Jméno: mustang23
IP: uživatel14518
 Taky sem videl borce , kterej sed do laguny 1.6 16v , v -15 stupnich , dal plnej kotel , motor si zaspival s omezovacem a bylo zahrato , nevim jak dlouho mu to vydrzelo ,ale prej to dela casto a motor ma uz 250 tkm  . Muj nazor je , že tyhle věco sou blbovzdorny a extremne naddimenzovany (jinymi slovy pro normalní užití) takze jestli budes zahrivat o par set otacek jinde , vubec nic se nestane .
Datum: 12. listopadu 2013 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 Řiká se že s TDi máš nastartovat a jet v nízkejch otáčkách do cca 2000 protože ty motory maj tak velkou účinost že se neohřejí a navíc na volnoběh to hovno maže. Osobně to u Oct I. TDi řešim tak,že nastartuju,je to trochu konzert,takže napřed necham sednout hydroštely aby přestaly klepat ventily,pak to necham ještě minutu až dvě,ono si zatim všechno v motoru popovidá,přestane to hulit a jedu v klidu okolo těch 1500-1600ot/min než se hne ručička na vodě. Ovšem nemam to auto úplně seriový,s holou serií je lepší jet okolo 1800-2000 ot/min aby se to zbytečně nepodtáčelo. Ale jinak to není potřeba nějak extra hrotit,znam hafo lidí co to natočej a hned jedou naprosto normálně a auta jim jezdí naprosto v pohodě. Takže tak.
Datum: 12. listopadu 2013 9:29
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Stačí pár sekund volnoběhu a pak můžeš vesele vyjet. Podle mě je mnohem lepší to zahřát klidnou jízdou než volnoběhěm, protože voda se sice ohřeje rychle, ale oleji to trvá podstatně dýl. A ten volnoběhem jen tak neohřeješ.
Datum: 12. listopadu 2013 8:51
 Nezahřívám.. Sednu, nastartuju, oškrabu a jedu. Jen to tak nehoním, dokud se to trochu nezahřeje..
Datum: 12. listopadu 2013 8:30
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Životnosti to rozhodně nepřidá, protože na volnoběh se ztuhlý olej špatně rozstříkává, tudíž to špatně maže. Ale ono je to super, nastartovat, zapnout ventilátor, oškabat okna a pak už se odmlží sami.
Datum: 12. listopadu 2013 8:19
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar včéra jsem koupil dalšího fichtla vždy když jsem startoval start.pákou tak se sem tam páka sekla a zustal v seklé poloze když sem za ní škubl tak odskočila a zas to fungovalo a tak furt dokola ale dneska se to opět seklo tak sem s tím škubl ale když chci startovat tak šlapu do prázdna. myslíte že se mohlo rozpulit start. kolečko?na roztlačení normálně chytá. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 12:59
Jméno: miselin4
IP: uživatel16408
 když couvám tak se ozývá z převodovky podivné rachtání to bude asi ono že?
Datum: 12. listopadu 2013 12:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 spíš bych to viděl na rozskočené kolečko, pokud se to stalo tak bacha aby se ti kousek nedostal mezi kola převodovky jinak jí vyhodíš celou
Datum: 12. listopadu 2013 10:07
 To bude startovací segment..
Datum: 12. listopadu 2013 8:28
 zdar draci opravuju babettu 210 neradila , pricina byla ve spatnym guferu kterym protikal olej mezi buben a pakny a ty tak prokluzovaly , vymenil jsem gufera na rovince nebo z mirnyho kopce obcas preradi ale jak kdy do mirnyho kopce vubec spis ve vyssi rychlosti zacne prskat a nema vykon :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 8:31
 Tak tak, nastav zapalko, vyčisti vejfuk a uvidíš..
Datum: 12. listopadu 2013 8:31
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 problémy s žazením může dost často způsobovat nedostatečný výkon motoru!!už jsem se o tom taky přesvědčil...a píšou to i v příručce
Datum: 11. listopadu 2013 21:00
 zdar, hele tata má babetu myslím, že taky 210 a dělá mu to samé, tak jsem to rozdělal a nasypal jsem do toho popel a začla řadit, ale dlouho to nevydrželo asi tak pul rok. no nevím zkusit to můžeš.
Datum: 11. listopadu 2013 19:44
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 caau mam veliky problem a nevim co stim doma jsem nasel valec i hlavu s pistem ktery je na 3 krouzky tam jsem krouzky koupil dal jsem to tam vse atd nakopnu cvyli bezi ale po chvyli tam neco rachta ale hodne tak jsem to chcipl sundal hlavu a byly na hlave nalepeny kousky kovu asi hliniku mno tak jsem sundaal i valec kroky pist jsou dobry dam to tam vse dohromady a zase ted skusim vimenit valec nevi nekdo cim to je diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 8:33
 A teď hurá na češtinu
Datum: 12. listopadu 2013 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 To se drolí spodní ojniční klec,v brzké době čekej i jehly
Datum: 12. listopadu 2013 6:27
 pokud neni na pístu nic napsaný tak zámek prvního kroužku musí bejt směrem k sání tudíž u pína nahoru
Datum: 11. listopadu 2013 20:37
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 ano prvni zamecek smerem k svicce je na hore
Datum: 11. listopadu 2013 20:36
Jméno: Ivan
IP: uživatel16406
 Asi si dal ten píst obráceně ne ? Máš to šipkou na pístu k výfuku ? Nebo k sání ?????
Datum: 11. listopadu 2013 20:32
Jméno: filip
IP: uživatel16404
 mozem pouzit hlavy s 250 bizona na motor 634 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 9:28
 jestli chceš napiš mail mám nejaké hlavy na 4... jinak na 250 prodat a koupit zprávně
Datum: 14. listopadu 2013 9:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Sice pasujou, ale maji mensi objem "spalovaku", takze budes mit moc velky kompr. pomer a bude to delat neplechu. Nehlede na to, ze maji slabsi zebrovani.
Datum: 12. listopadu 2013 9:14
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Zdar draci potřebuji vyměnit věnec na rozetě čím to mám pak hodit zpátky dohromady? Popřípadě kde to seženu Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 17:46
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Jo a ještě se chci zeptat kolik má origo rozeta zubů jestli 50 nebo 53?? chci si právě koupit 60 z. ten můj věnec je už hodně sjetý a přes trojku už přes to přeskakuje řetěz
Datum: 12. listopadu 2013 17:46
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 když už, takje lepší si vyvrtat patřičnej průměr do hlazenky a roznýtovat to tim... jinak mam 3 %mile tak sory za blbosti
Datum: 11. listopadu 2013 23:32
 tam se dávaj ocelový rozklepávací ne ty hliníkový nastřelovací, koupíš si ty nytky dáš je do dírky a kladivkem z druhe strany rozklepeš tak jak to bylo puvodně
Datum: 11. listopadu 2013 19:19
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Jo ale s nýtama jsem nikdy nedělal nevím jak je tam dát ale dát tam nýtky nýtovačkou by byla asi blbost ne? (takový ty na hřebíčku)
Datum: 11. listopadu 2013 18:55
 Já nařezal kulatinu, řádně roztemoval a taky paráda
Datum: 11. listopadu 2013 18:26
 hlavně ne šrouby nemaj takovou pevnost a mužou se povolit nyty sou věčný ..
Datum: 11. listopadu 2013 18:24
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 že by znovu nanýtovat?? Díry si změř, tušim tak 5mm, 6ks... seženeš v železářství v či mototechně možná...
Datum: 11. listopadu 2013 17:54
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Vzkaz pro Sesu když si objednám kdy mi to dojde když krámek není v provozu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 23:44
 no,,zabalim az asi 22,11,pac uz ted mam praci
Datum: 12. listopadu 2013 23:44
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Nejsem SESA,ale z logiky věci ti umím odpovědět. 18.11. je pondělí,takže v pondělí bude tvoje objednávka zabalena,v úterý 19.11. odeslána a do pátku 22.11. u tebe.... že mám pravdu Big BoSS ?
Datum: 11. listopadu 2013 17:17
 Zdravim nevite nekdo renovuju jawa 555 rv.1958 jak vypadala ve skutecnosti jake casti byli chromove jaky byli kola atd diky nejlepsi by bylo foto dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 12:28
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 to je sice hezký, ale původní ne...
Datum: 13. listopadu 2013 12:28
 Já chromoval i ráfky.. A rozetu i s věncem dával do zinku.
Datum: 13. listopadu 2013 10:53
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 platí co jsem psal... jestli ti nebude jasná povrchovka konkrétního dílu, tak mi napiš na mail a já se ti pokusim poradit.. kadleclk@seznam.cz
Datum: 12. listopadu 2013 21:29
Datum: 12. listopadu 2013 18:59
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Tak to nebude J555,ale j550,že? A nebo mutace ? Nahoď foto,kouknem na to,co vlastně máš,co tam patří,co tam nepatří a jak by to asi mělo vypadat.
Datum: 11. listopadu 2013 17:13
 kdyby jsi jeste na neco prisel potreboval bych to podrobneji moc se v tom neviznam jako takovy drobnosti atd a tak vis diky moc budu moc rad kdyz mi v tom pomuzes mam jeste ten typ co ma klakson pod prsickama
Datum: 11. listopadu 2013 16:39
Jméno: lk
IP: uživatel16245
http://crossar07.rajce.idnes.cz/j555#1454714_3577175565461_2085199148_n.jpg nedávno jsem jí dodělal... chrom: komplet řídítka, startovací páka, vejfuk, rámeček světla, kryt bzučáku, rámeček tachometru, hlavy mu matice os kol (to si nejsem jistej, zda nemá být v zinku)... zinek: brzdovej pedál, napínáky řetězu a drobnosti. (mam v zinku objímku indukční cívky, pant sedla, nosník zadního světla atd.)... kola: ráfky v šedostříbrný, výplet zinkovanej, rozeta v šedostříbrný + věnec v zinku, ale je dost možný, že to lakovaly až jako komplet, to nevim a neřešil jsem... to je tak co mě napadá z hlavy, možná sem něco zapoměl...
Datum: 11. listopadu 2013 16:19
 čus draci chtěl jsem se zeptat jestli je normální že na fíkovi když zmáčknu nakopávačku třeba jen do půlky a při vracení nahoru to neskočí o jeden zub na cvrčkovi, tak při dalším nakopnutí startpáka o kus skočí a nebo s ní nejde hnout a musim s ní zacukat, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 23:24
 dal jsem tam tu příložku s o kroužkem, nevěděl jsem že přes to ještě něco jde, jinak pokud hýbu start pákou pořád stejným stylem -> dolu o 90 stupňů a pak zpátky nahoru (dva skoky cvrčka tak to nikdy neudělá) stane se to jen pokud hnu start pákou o tolik že při vracení to neskočí o celej jeden zub ale jakoby to měl skočit ještě o pár milimetrů dál, asi se to tam pak nějak skříží, zkusim tu podložku dík
Datum: 11. listopadu 2013 23:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jestli jsi tam dal novej segment tak jsi tam určitě nedal podložku,dej podložku na hřídel startovací páky z venku....aspon dočasně a uvidíš že to bude chodit...jen tak si zkus povytáhnout hřídel s pákou a šlápnout a uvidíš že to hned půjde
Datum: 11. listopadu 2013 21:03
 právě že ten je jak nový, asi se to zlepší až se to ochodí, ten motor jsem minulej tejden generálkoval a už je to lepší, i tak jsem se radši ptal
Datum: 11. listopadu 2013 17:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16400
 maš očesaný segmen c je v motru na hřídeli od nakopavačky....bohužel bez pulení neopravitelne
Datum: 11. listopadu 2013 9:24
 dobry vecer objednal som si ten karbon ale neprisiel mi E-mail tak som ho objednal este raz tak aby ste mi to neposlali dva krat keby vam prisli obi dve, dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 15:09
Jméno: belo
IP: uživatel13605
 aha no boli tam obidve odpovede to ma nenapadlo pozriet prepacte.. tak tu jednu ste teda zrusili?
Datum: 11. listopadu 2013 15:09
 uz jsem odepsal,,nespadlo to do spem kose?sesa
Datum: 11. listopadu 2013 3:56
 Zdar draci, je na jawě 50/21 stejné primární kolečko jako na jawě 555 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:22
Jméno: pepa
IP: uživatel16400
 na 555 ma celýn jiný primar a spojka primarní kolečko je daleko užší ..... neove snad nikdo nedělá jedine sehnad starší..anebo tam dát celý primár a spojku z 20.....jako komplety jsou záměné
Datum: 11. listopadu 2013 9:22
 které?
Datum: 10. listopadu 2013 21:46
 A nevíte kde by se dalo sehnat?
Datum: 10. listopadu 2013 21:24
 ano, je to jiné
Datum: 10. listopadu 2013 21:19
Jméno: jezda
IP: uživatel14530
 hele,nejsem si jistej ale není,555 je jedno lamelová takže má uzčí řetízek a podle mě tím pádem i jinčí kolečko,ale nevím,je možný že je to stejný
Datum: 10. listopadu 2013 20:37
Jméno: Mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, čím to je když mi pionýr občas cukne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 21:02
 svíčka,odtrh nebo kondik
Datum: 10. listopadu 2013 21:02
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus draci večer jsem dodělal mustanga a když jsem ho jel projet tak jsem pak šteloval volnoběh a mezi šroubkem a šroubovákem mi přeskočila jiskra čím to může být ? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 13:18
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo to bude asi tím ocasem  dík
Datum: 11. listopadu 2013 13:18
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Jestli tys neměl v ruce elektrickej šroubovák, nebo další vysvětlení je že druhou rukou jsi se držel drátu vysokého napětí a snad úplně poslední možností je že jsi před štelováním třel ebonitovou tyč o liščí ocas
Datum: 10. listopadu 2013 20:56
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdravim mam simson když nastartuju tak mi při vyssich otáčka zacne strilet z vyfuku nevim co mam uz delat tyristor jsem uz menil a furt to same
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 13:09
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 takze simson uz bezi ale nemá zadny vykon
Datum: 11. listopadu 2013 13:09
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 ji dik dneska to zkusim když tak napisu jak jsem dopad
Datum: 11. listopadu 2013 7:47
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 predstih mel jsem to taky povol zapalovani a hybej ze strany na stranu melo by to byt priblizne kolem te risky co tam je na leve strane lukas
Datum: 10. listopadu 2013 21:41
 Nazdar draci, chtěl jsem se zeptat jestli stačí papírové těsnění pod víko od spojky.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 20:18
 dík moc, aspoň ušetřím a nebudu zbytečně kupovat tmel.
Datum: 10. listopadu 2013 20:18
 Ano, z fabriky to tak také bylo.
Datum: 10. listopadu 2013 20:14
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
 Pokud jsou těsnící plochy bez poškození a rovné, tak tam papír poslouží dobře.
Datum: 10. listopadu 2013 19:57
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu mam jawa 350/640 a zastavilo se mě počítadlo kilometrů tachák normálně ukazuje ale počítadlo stojí pude to nějak opravit nebo budu muset měnit celej tachák ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 22:23
Jméno: pepa
IP: uživatel16399
 opravit to jde ale stojí to jak celej tacháč..... za mě jinej
Datum: 10. listopadu 2013 22:23
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar draci zkoušeli jdte někdy dát zapalování z 555ky na 21čku? je to hodně poznat na výkonu? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:36
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Když to zapalování funguje,tak je lepší,ale většina z nich je už víceméně někde prošlehlá a ve vysokejch to dělá bordel (nad 5000 ot/min) ... uvidíš ....
Datum: 11. listopadu 2013 9:36
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus mám ho v mustangu na závody a nikdy jsem nic nepoznal akorát se o trošku líp šteluje a taky ti z cívek neupadnou ty koncovky ale jinak asi nic
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pojede to úplně stejně a spolehlivost je taky stejná
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
Jméno: combust
IP: uživatel16387
 Pár rozdílů tam je. Novější typ má silnější jiskru ve vysokejch otáčkách, starej slábne od nějakejch 6,5 tis. ot. a na 8 tis. už dává spíš jen takovou symbolickou jiskru (při použití příslušný indukční cívky) ale to se na sériovym motoru beztak nepozná. A co se týče výkonu pro světla tak někde se u starýho udává 18W a ten výkon roste s otáčkama pomalejc než u novějšího.
Datum: 10. listopadu 2013 18:09
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 je pravda že ty starší typy jsou spolehlivější nebo je to jenom drb?
Datum: 10. listopadu 2013 17:43
 Tvoje obavy jsou zbytečné...ačkoli je to "starší" typ, tak princip a v podstatě i konstrukce je uplně stejná jako u novějších zapalování...
Datum: 10. listopadu 2013 17:36
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 proto že je to starší typ?
Datum: 10. listopadu 2013 17:31
 Proč by byl menší?
Datum: 10. listopadu 2013 17:24
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 motoru. jako jestli je o hodně menší nebo ani ne
Datum: 10. listopadu 2013 17:23
 Na výkonu čeho? Světel?
Datum: 10. listopadu 2013 17:15
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 20:23
 Ale chtělo by to aby se něco vyrobilo vím mohu si to vyrobit doma ale i tak tohle jim tu chybí
Datum: 10. listopadu 2013 20:23
 Zdravím. Bohužel jde použít pouze na pařeza a stadiony/jawetty.
Datum: 10. listopadu 2013 14:55
 Ahoj, neměl by někdo tip, kde "zajít" na výpočty ke karburatoru, délky saní, výfuku, už jsem to dost hledal, něco málo i našel, ale rad bych něco víc, potřebuji to do školy, tudiž kalkulačky nechci, potřebuji vzorce obecné,už mam jednu knihu, něco z netu, ale většina se věnuje vnitřku motoru, ale saní, výfuk zmiňuje jen okrajově.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 22:03
Datum: 11. listopadu 2013 22:03
 Co konkrétně bys chtěl vědět ? Touto problematikou sem se už snažil zabývat a nicmoc..... obecné výpočty pro fichtla obecně neplatí  Musel bys udělat 100 stránkovej elaborát a potřebuješ dosazovat neznámý,který neznáš ... Pokud by ti stačilo obecně co a jak máš udělat u válce s konkrétními rozměry,tak nahoď parametry válce/motoru a já ti řeknu,co bych volil já .... pokud nechceš sem,tak mail
Datum: 11. listopadu 2013 9:33
|



|