Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar včéra jsem koupil dalšího fichtla vždy když jsem startoval start.pákou tak se sem tam páka sekla a zustal v seklé poloze když sem za ní škubl tak odskočila a zas to fungovalo a tak furt dokola ale dneska se to opět seklo tak sem s tím škubl ale když chci startovat tak šlapu do prázdna. myslíte že se mohlo rozpulit start. kolečko?na roztlačení normálně chytá. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 12:59
Jméno: miselin4
IP: uživatel16408
 když couvám tak se ozývá z převodovky podivné rachtání to bude asi ono že?
Datum: 12. listopadu 2013 12:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 spíš bych to viděl na rozskočené kolečko, pokud se to stalo tak bacha aby se ti kousek nedostal mezi kola převodovky jinak jí vyhodíš celou
Datum: 12. listopadu 2013 10:07
 To bude startovací segment..
Datum: 12. listopadu 2013 8:28
 zdar draci opravuju babettu 210 neradila , pricina byla ve spatnym guferu kterym protikal olej mezi buben a pakny a ty tak prokluzovaly , vymenil jsem gufera na rovince nebo z mirnyho kopce obcas preradi ale jak kdy do mirnyho kopce vubec spis ve vyssi rychlosti zacne prskat a nema vykon :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 8:31
 Tak tak, nastav zapalko, vyčisti vejfuk a uvidíš..
Datum: 12. listopadu 2013 8:31
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 problémy s žazením může dost často způsobovat nedostatečný výkon motoru!!už jsem se o tom taky přesvědčil...a píšou to i v příručce
Datum: 11. listopadu 2013 21:00
 zdar, hele tata má babetu myslím, že taky 210 a dělá mu to samé, tak jsem to rozdělal a nasypal jsem do toho popel a začla řadit, ale dlouho to nevydrželo asi tak pul rok. no nevím zkusit to můžeš.
Datum: 11. listopadu 2013 19:44
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 caau mam veliky problem a nevim co stim doma jsem nasel valec i hlavu s pistem ktery je na 3 krouzky tam jsem krouzky koupil dal jsem to tam vse atd nakopnu cvyli bezi ale po chvyli tam neco rachta ale hodne tak jsem to chcipl sundal hlavu a byly na hlave nalepeny kousky kovu asi hliniku mno tak jsem sundaal i valec kroky pist jsou dobry dam to tam vse dohromady a zase ted skusim vimenit valec nevi nekdo cim to je diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 8:33
 A teď hurá na češtinu
Datum: 12. listopadu 2013 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 To se drolí spodní ojniční klec,v brzké době čekej i jehly
Datum: 12. listopadu 2013 6:27
 pokud neni na pístu nic napsaný tak zámek prvního kroužku musí bejt směrem k sání tudíž u pína nahoru
Datum: 11. listopadu 2013 20:37
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 ano prvni zamecek smerem k svicce je na hore
Datum: 11. listopadu 2013 20:36
Jméno: Ivan
IP: uživatel16406
 Asi si dal ten píst obráceně ne ? Máš to šipkou na pístu k výfuku ? Nebo k sání ?????
Datum: 11. listopadu 2013 20:32
Jméno: filip
IP: uživatel16404
 mozem pouzit hlavy s 250 bizona na motor 634 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 9:28
 jestli chceš napiš mail mám nejaké hlavy na 4... jinak na 250 prodat a koupit zprávně
Datum: 14. listopadu 2013 9:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Sice pasujou, ale maji mensi objem "spalovaku", takze budes mit moc velky kompr. pomer a bude to delat neplechu. Nehlede na to, ze maji slabsi zebrovani.
Datum: 12. listopadu 2013 9:14
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Zdar draci potřebuji vyměnit věnec na rozetě čím to mám pak hodit zpátky dohromady? Popřípadě kde to seženu Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 17:46
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Jo a ještě se chci zeptat kolik má origo rozeta zubů jestli 50 nebo 53?? chci si právě koupit 60 z. ten můj věnec je už hodně sjetý a přes trojku už přes to přeskakuje řetěz
Datum: 12. listopadu 2013 17:46
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 když už, takje lepší si vyvrtat patřičnej průměr do hlazenky a roznýtovat to tim... jinak mam 3 %mile tak sory za blbosti
Datum: 11. listopadu 2013 23:32
 tam se dávaj ocelový rozklepávací ne ty hliníkový nastřelovací, koupíš si ty nytky dáš je do dírky a kladivkem z druhe strany rozklepeš tak jak to bylo puvodně
Datum: 11. listopadu 2013 19:19
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Jo ale s nýtama jsem nikdy nedělal nevím jak je tam dát ale dát tam nýtky nýtovačkou by byla asi blbost ne? (takový ty na hřebíčku)
Datum: 11. listopadu 2013 18:55
 Já nařezal kulatinu, řádně roztemoval a taky paráda
Datum: 11. listopadu 2013 18:26
 hlavně ne šrouby nemaj takovou pevnost a mužou se povolit nyty sou věčný ..
Datum: 11. listopadu 2013 18:24
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 že by znovu nanýtovat?? Díry si změř, tušim tak 5mm, 6ks... seženeš v železářství v či mototechně možná...
Datum: 11. listopadu 2013 17:54
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Vzkaz pro Sesu když si objednám kdy mi to dojde když krámek není v provozu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 23:44
 no,,zabalim az asi 22,11,pac uz ted mam praci
Datum: 12. listopadu 2013 23:44
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Nejsem SESA,ale z logiky věci ti umím odpovědět. 18.11. je pondělí,takže v pondělí bude tvoje objednávka zabalena,v úterý 19.11. odeslána a do pátku 22.11. u tebe.... že mám pravdu Big BoSS ?
Datum: 11. listopadu 2013 17:17
 Zdravim nevite nekdo renovuju jawa 555 rv.1958 jak vypadala ve skutecnosti jake casti byli chromove jaky byli kola atd diky nejlepsi by bylo foto dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 12:28
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 to je sice hezký, ale původní ne...
Datum: 13. listopadu 2013 12:28
 Já chromoval i ráfky.. A rozetu i s věncem dával do zinku.
Datum: 13. listopadu 2013 10:53
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 platí co jsem psal... jestli ti nebude jasná povrchovka konkrétního dílu, tak mi napiš na mail a já se ti pokusim poradit.. kadleclk@seznam.cz
Datum: 12. listopadu 2013 21:29
Datum: 12. listopadu 2013 18:59
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Tak to nebude J555,ale j550,že? A nebo mutace ? Nahoď foto,kouknem na to,co vlastně máš,co tam patří,co tam nepatří a jak by to asi mělo vypadat.
Datum: 11. listopadu 2013 17:13
 kdyby jsi jeste na neco prisel potreboval bych to podrobneji moc se v tom neviznam jako takovy drobnosti atd a tak vis diky moc budu moc rad kdyz mi v tom pomuzes mam jeste ten typ co ma klakson pod prsickama
Datum: 11. listopadu 2013 16:39
Jméno: lk
IP: uživatel16245
http://crossar07.rajce.idnes.cz/j555#1454714_3577175565461_2085199148_n.jpg nedávno jsem jí dodělal... chrom: komplet řídítka, startovací páka, vejfuk, rámeček světla, kryt bzučáku, rámeček tachometru, hlavy mu matice os kol (to si nejsem jistej, zda nemá být v zinku)... zinek: brzdovej pedál, napínáky řetězu a drobnosti. (mam v zinku objímku indukční cívky, pant sedla, nosník zadního světla atd.)... kola: ráfky v šedostříbrný, výplet zinkovanej, rozeta v šedostříbrný + věnec v zinku, ale je dost možný, že to lakovaly až jako komplet, to nevim a neřešil jsem... to je tak co mě napadá z hlavy, možná sem něco zapoměl...
Datum: 11. listopadu 2013 16:19
 čus draci chtěl jsem se zeptat jestli je normální že na fíkovi když zmáčknu nakopávačku třeba jen do půlky a při vracení nahoru to neskočí o jeden zub na cvrčkovi, tak při dalším nakopnutí startpáka o kus skočí a nebo s ní nejde hnout a musim s ní zacukat, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 23:24
 dal jsem tam tu příložku s o kroužkem, nevěděl jsem že přes to ještě něco jde, jinak pokud hýbu start pákou pořád stejným stylem -> dolu o 90 stupňů a pak zpátky nahoru (dva skoky cvrčka tak to nikdy neudělá) stane se to jen pokud hnu start pákou o tolik že při vracení to neskočí o celej jeden zub ale jakoby to měl skočit ještě o pár milimetrů dál, asi se to tam pak nějak skříží, zkusim tu podložku dík
Datum: 11. listopadu 2013 23:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jestli jsi tam dal novej segment tak jsi tam určitě nedal podložku,dej podložku na hřídel startovací páky z venku....aspon dočasně a uvidíš že to bude chodit...jen tak si zkus povytáhnout hřídel s pákou a šlápnout a uvidíš že to hned půjde
Datum: 11. listopadu 2013 21:03
 právě že ten je jak nový, asi se to zlepší až se to ochodí, ten motor jsem minulej tejden generálkoval a už je to lepší, i tak jsem se radši ptal
Datum: 11. listopadu 2013 17:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16400
 maš očesaný segmen c je v motru na hřídeli od nakopavačky....bohužel bez pulení neopravitelne
Datum: 11. listopadu 2013 9:24
 dobry vecer objednal som si ten karbon ale neprisiel mi E-mail tak som ho objednal este raz tak aby ste mi to neposlali dva krat keby vam prisli obi dve, dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 15:09
Jméno: belo
IP: uživatel13605
 aha no boli tam obidve odpovede to ma nenapadlo pozriet prepacte.. tak tu jednu ste teda zrusili?
Datum: 11. listopadu 2013 15:09
 uz jsem odepsal,,nespadlo to do spem kose?sesa
Datum: 11. listopadu 2013 3:56
 Zdar draci, je na jawě 50/21 stejné primární kolečko jako na jawě 555 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:22
Jméno: pepa
IP: uživatel16400
 na 555 ma celýn jiný primar a spojka primarní kolečko je daleko užší ..... neove snad nikdo nedělá jedine sehnad starší..anebo tam dát celý primár a spojku z 20.....jako komplety jsou záměné
Datum: 11. listopadu 2013 9:22
 které?
Datum: 10. listopadu 2013 21:46
 A nevíte kde by se dalo sehnat?
Datum: 10. listopadu 2013 21:24
 ano, je to jiné
Datum: 10. listopadu 2013 21:19
Jméno: jezda
IP: uživatel14530
 hele,nejsem si jistej ale není,555 je jedno lamelová takže má uzčí řetízek a podle mě tím pádem i jinčí kolečko,ale nevím,je možný že je to stejný
Datum: 10. listopadu 2013 20:37
Jméno: Mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, čím to je když mi pionýr občas cukne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 21:02
 svíčka,odtrh nebo kondik
Datum: 10. listopadu 2013 21:02
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus draci večer jsem dodělal mustanga a když jsem ho jel projet tak jsem pak šteloval volnoběh a mezi šroubkem a šroubovákem mi přeskočila jiskra čím to může být ? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 13:18
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo to bude asi tím ocasem  dík
Datum: 11. listopadu 2013 13:18
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Jestli tys neměl v ruce elektrickej šroubovák, nebo další vysvětlení je že druhou rukou jsi se držel drátu vysokého napětí a snad úplně poslední možností je že jsi před štelováním třel ebonitovou tyč o liščí ocas
Datum: 10. listopadu 2013 20:56
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdravim mam simson když nastartuju tak mi při vyssich otáčka zacne strilet z vyfuku nevim co mam uz delat tyristor jsem uz menil a furt to same
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 13:09
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 takze simson uz bezi ale nemá zadny vykon
Datum: 11. listopadu 2013 13:09
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 ji dik dneska to zkusim když tak napisu jak jsem dopad
Datum: 11. listopadu 2013 7:47
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 predstih mel jsem to taky povol zapalovani a hybej ze strany na stranu melo by to byt priblizne kolem te risky co tam je na leve strane lukas
Datum: 10. listopadu 2013 21:41
 Nazdar draci, chtěl jsem se zeptat jestli stačí papírové těsnění pod víko od spojky.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 20:18
 dík moc, aspoň ušetřím a nebudu zbytečně kupovat tmel.
Datum: 10. listopadu 2013 20:18
 Ano, z fabriky to tak také bylo.
Datum: 10. listopadu 2013 20:14
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
 Pokud jsou těsnící plochy bez poškození a rovné, tak tam papír poslouží dobře.
Datum: 10. listopadu 2013 19:57
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu mam jawa 350/640 a zastavilo se mě počítadlo kilometrů tachák normálně ukazuje ale počítadlo stojí pude to nějak opravit nebo budu muset měnit celej tachák ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 22:23
Jméno: pepa
IP: uživatel16399
 opravit to jde ale stojí to jak celej tacháč..... za mě jinej
Datum: 10. listopadu 2013 22:23
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar draci zkoušeli jdte někdy dát zapalování z 555ky na 21čku? je to hodně poznat na výkonu? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:36
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Když to zapalování funguje,tak je lepší,ale většina z nich je už víceméně někde prošlehlá a ve vysokejch to dělá bordel (nad 5000 ot/min) ... uvidíš ....
Datum: 11. listopadu 2013 9:36
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus mám ho v mustangu na závody a nikdy jsem nic nepoznal akorát se o trošku líp šteluje a taky ti z cívek neupadnou ty koncovky ale jinak asi nic
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pojede to úplně stejně a spolehlivost je taky stejná
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
Jméno: combust
IP: uživatel16387
 Pár rozdílů tam je. Novější typ má silnější jiskru ve vysokejch otáčkách, starej slábne od nějakejch 6,5 tis. ot. a na 8 tis. už dává spíš jen takovou symbolickou jiskru (při použití příslušný indukční cívky) ale to se na sériovym motoru beztak nepozná. A co se týče výkonu pro světla tak někde se u starýho udává 18W a ten výkon roste s otáčkama pomalejc než u novějšího.
Datum: 10. listopadu 2013 18:09
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 je pravda že ty starší typy jsou spolehlivější nebo je to jenom drb?
Datum: 10. listopadu 2013 17:43
 Tvoje obavy jsou zbytečné...ačkoli je to "starší" typ, tak princip a v podstatě i konstrukce je uplně stejná jako u novějších zapalování...
Datum: 10. listopadu 2013 17:36
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 proto že je to starší typ?
Datum: 10. listopadu 2013 17:31
 Proč by byl menší?
Datum: 10. listopadu 2013 17:24
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 motoru. jako jestli je o hodně menší nebo ani ne
Datum: 10. listopadu 2013 17:23
 Na výkonu čeho? Světel?
Datum: 10. listopadu 2013 17:15
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 20:23
 Ale chtělo by to aby se něco vyrobilo vím mohu si to vyrobit doma ale i tak tohle jim tu chybí
Datum: 10. listopadu 2013 20:23
 Zdravím. Bohužel jde použít pouze na pařeza a stadiony/jawetty.
Datum: 10. listopadu 2013 14:55
 Ahoj, neměl by někdo tip, kde "zajít" na výpočty ke karburatoru, délky saní, výfuku, už jsem to dost hledal, něco málo i našel, ale rad bych něco víc, potřebuji to do školy, tudiž kalkulačky nechci, potřebuji vzorce obecné,už mam jednu knihu, něco z netu, ale většina se věnuje vnitřku motoru, ale saní, výfuk zmiňuje jen okrajově.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 22:03
Datum: 11. listopadu 2013 22:03
 Co konkrétně bys chtěl vědět ? Touto problematikou sem se už snažil zabývat a nicmoc..... obecné výpočty pro fichtla obecně neplatí  Musel bys udělat 100 stránkovej elaborát a potřebuješ dosazovat neznámý,který neznáš ... Pokud by ti stačilo obecně co a jak máš udělat u válce s konkrétními rozměry,tak nahoď parametry válce/motoru a já ti řeknu,co bych volil já .... pokud nechceš sem,tak mail
Datum: 11. listopadu 2013 9:33
Jméno: Honza
IP: uživatel16397
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 15:57
 pěkný
Datum: 10. listopadu 2013 15:57
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 Myslíte že by šlo udělat si 2krouž. tun. píst tak že bych na píst s 3mi kroužkami nasadil jen 2 ? důvod na dvou kroužkový píst se nedělaj pístní kroužky tuning
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 6:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Za ty tuning dvoukroužky bych se taky přimlouval, a asi bych je nechal udělat od Baška, bude to možná dražší, ale aspoň pořádně udělaný. Jedne vzorek od tebe mám a vypadá to dobře. Jikak jak víš ve všem i při mojí váze jezdím jednokroužky a bez problémů
Datum: 12. listopadu 2013 6:38
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Nemožné,profuk směsi z přefuků do výfuku zkrz prázdnou drážku. Nevim co ti v mototechně nakecali,ale obyč píst má 2mm silné kroužky,tady jednokroužkovej píst má 1,5mm silné kroužky/drážky a navíc to má BOČNÍ zámek (origo má spodní)... tříkroužek tuning je blbost.... dej obyč dvoukroužkovej píst a obyč kroužky a uděláš nejlíp..... dělam upravený válce a na všechno co točí do 8000 ot/min dávam dvoukruhy....je to nejlepší.....někteří kluci dokonce přešli na dvoukruhy na válcích co točí přes 9000 ... že to prej "líp" jede ... A pozor! Ty superukrutný hypermegadobrý tíkroužkový písty maj blbě udělaný zámky,udrží max šíři výfukovýho kanálu 22-23mm,při širším výfuku je už zámek ve výfuku a kroužek se rafne a praskne ,Sesa už to ode mě ví,sou ty písty jen na opravdu holou seriovku,spíše na j555 .... já se ho snažím ukecat,aby nechal udělat serii dvoukroužkovejch pístů na tuning kroužky s tím,že nakreslím,jak mají být zámky,ale musí nepřed sehnat někoho,kdo to udělá,protože současný dodavatel služby je naprostý dement a není schopný udělat pořádný píst i když k tomu dostane podklady...kreslil jsem jim už třikrát jak chci udělat píst a třikrát to zkurvili,jednou dokonce dali zámky na stranu přefuků .... možná zkuste někdo nahodit referendum,ať nejsem furt jedinej,kdo by o to stál .... samozřejmně by to bylo výhledově a ne pozítří ....
Datum: 11. listopadu 2013 10:21
Jméno: pepa
IP: uživatel16399
 no ono mto konec koncu jede i bez kroužku.... jinak 2 a 3 kroužkove písty mají jinak otočene zámky tak proto je tak na chuj mít 2 kruhy na 3,,,,
Datum: 10. listopadu 2013 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 neperte se kolosální pračůráci  nevymejšlej tuningy stejně to v tvým případě k ničemu nevede....a 2 kroužky na píst se třema drážkama si klidně dej , ale nečekej od toho že to nějak dobře pojede,max ti vypadne zámek a kousneš to
Datum: 10. listopadu 2013 20:15
 díky kundo
Datum: 10. listopadu 2013 17:48
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 a ty piča
Datum: 10. listopadu 2013 17:22
 ty jsi fakt tragéd
Datum: 10. listopadu 2013 13:42
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 nevymýšlím nesmysli jen se ptám jestli je to možné
Datum: 10. listopadu 2013 12:09
 Je to blbost dávat na tříkroužek jen 2 kroužky... vymejšlíš nesmysly.
Datum: 10. listopadu 2013 11:07
 Takže ty máš ten "tuning" trojkroužek pro 1,5mm kroužky nebo jak? Stejně nedoporučuju nechávat drážku pro kroužek prázdnou...
Datum: 10. listopadu 2013 10:58
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 to se mýlíš měl jsem píst z mototechny a ty kroužky na nej jsou prej 1,5 ale přitom kroužky tuning chrom jsou úzčí skoro o polovinu a je tam psáno taky 1,5
Datum: 10. listopadu 2013 10:48
 Dvoukroužek a tříkroužek maji stejný kroužky ne? Jinak nedoporučuju to...vždycky dávej tolik kroužků, kolik je drážek...
Datum: 10. listopadu 2013 10:11
|



|