Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: MICHAL
IP: uživatel627
 Čau draci. Mám problém se SIMSONEM. za 1,NEVRACÍ SE MI PLYN,MUSÍM TOMU POMOCT A MÁM NEW LANKO !!! 2,A TLUMIČE SE MI NERVRACÍ NAHORU JAK BY MĚLI,ZUSTANOU JAKOBY SPADLÝ DOLE,MUSÍM JIM POMOCT. Moc díky za tipy obou 2 problémů. ČUZ
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 18:34
Jméno: red
IP: uživatel3034
standa250 no to by mi zajímalo co je na simsonu složitýho
Datum: 21. června 2008 18:34
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3256
no to ze ide ako fichtl by som nepovedal...ked preradis na 3 na simovi este citit tah nie jak na musatafe...
Datum: 19. června 2008 17:02
Jméno: standa250
IP: uživatel3247
Tlumice muzou bejt bez oleje a vymlety ale vracet se budou,spis to vypada ze jsou trochu ohly. Simsona sem mel a touhle vadou trpel. Simsony nemam rad protoze je tam vsechno zbytecne slozite reseny,jede to jak fichtl,stoji to o 10000 vic a je na tom drahej servis a nikdo to nechce opravovat.
Datum: 18. června 2008 23:11
Jméno: red
IP: uživatel3034
olej tam je, ja si dělám směs vazelíny s olejem... když ho tam dáš moc tak se nic nestane ale priprav se ze ti to bude strikat horem ale casem to vylita... jinak dle me mas prasky pruziny nebo nabourany vidle... ty pruziny jsou levny... doporucuju kopupit novy...
to standa250: fichl je klump...
Datum: 18. června 2008 23:08
oprava: jestli se bude lanko po sundani rukojeti vracet, pak je chyba v rukojeti a pokud ne, tak je chyba v soupatku ,nebo v lanku
Datum: 18. června 2008 22:57
Sundej a promaz si rukojet plynu a zkus az to budes mit sundany za lanko vzit jenom rukou jestli se bude vracet jestli ne tak je to v rukojeti jestli jo tak muzes mit za A pridreny soupatko za B mas spatne vedeny lanko a zasekava se . Co se tyce tlumicu u simace olej neni jenom jsou to mazany kluzaky vazelinou takze rozebrat a namazat popripadne vymenit pruziny budou unaveny a novy stoji a 80kc . Jinak jeste k odpovedi hrbatyho Standy.....to mas pravdu ze te u fichtla tyhle veci rozhodne trapit nebudou pac budes rad kdyz to vubec pojede.
Datum: 18. června 2008 22:55
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3250
v tlmicoch pravdepodobne nebude olej...skus ich premazat...a popritom ich cekni ci su neni niako seknute..
a co sa tyka karbeca to nevim...ja bych skusil to lanko premazat..  ať lítá
Datum: 18. června 2008 21:15
Kup si fichtla a tyhle veci te rozhodne trapit nebudou
Datum: 18. června 2008 21:04
 Zdar je tu někdo na poježdění z okolí Přerova nebo Olomouce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 21:20
Jméno: dejv
IP: uživatel455
jaa ne
Datum: 22. června 2008 21:20
 cus chlapi nikdy sem nak nemel problem si poradit s fichtlem kdyz se neco posralo. nejde mi nakopnout a kdyz se to podari roztlacit tak po chvíli chcípne protoze se strasne dusí. válec po výbrusu, mám nový kladívka, nastavenej předstih, jiskru dává jak bejk, novej benzín, vycistenej karbec a zkoušel jsem i jinej ale nic už vůbec nevím čím by to mohlo být jestli máte někdo ňáký typy co s tim je tak budu jedině rád díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2008 18:59
fikus to neni o tom ze jezdis po poli jak dobytek vsechno ma svou zivotnost jsem nekolikatej majitel a nemam poneti jak muze bejt ta civka stara
Datum: 19. června 2008 18:59
hmm civkou tak stim nejezdi popoli jak hovado pak upadavaj draty jo a mel jsem vlastne 6 fichtlu a v pondeli budu mit 7. ale konecne spapirama
Datum: 19. června 2008 18:47
díky vsem co odpovedeli nakonec to bylo cívkou. svíčka sice dávala jisrku kdyz uz me nic nenapadalo tak jsem vymenil i cívku a chytlo to napoprvý ted uz zas jezdí jak drak
Datum: 19. června 2008 16:07
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
zdarec.měl jsem ten samej problém a taky už jsem nevěděl kudy kam,nakonec to bylo vadnou cívkou na magnetu,dávala sice jiskru ale stejně byla nějaká vadná a proto to dělalo to,že to po roztlačení trochu chytlo ale hned to zdechlo,vyměnillo se to a byl klid a fík jezdí jak šlak.tak zkus a uvidíš.hodně zdaru a Jawám zdar
Datum: 19. června 2008 10:33
Jméno: standa
IP: uživatel3247
FIKUS:Tak to jsi oproti me malej pán,ale beru ze skusenosti mas taky dost dobry. Jezdil sem na tom od 10 let a do 15let sem mel asi 8 fichtlu,z toho 3 jsem postavil z ND co jsem nasel na půdě a absolutne sem netusil jak co do sebe pasuje. Myslim si ze sem uz zazil kazdou zavadu nespocetne krat a vym jaky ma symptomy.Taky v obdobi stredni skoly se ke me sjizdeli fichtlari z okoli a ja jim serizoval ty jejich postrky za krabicku cigaret  strasny stavy motorek,proto si umim poradit i kdyz vsechno neslape tak jak má. Ja rikam ze na serizeni fichtla ti staci dobra svicka,cisty usi a sroubovak....
AD dusi se fichtl: Bud je to jak rika fikus,guferem pod zapalovanim,ale vzhledem k tomu ze mas motor po GO bych to typoval na spatne serizenej karburator na predeslej stav motoru a ted se to proste uchcava. Chce to odskouset. Pokud sundáš sání a pojede tak je to karburatorem. Pokud tam sání necháš a jeste v nem trochu ucpes bocni diry aby zustala volna jen ta plechova trubka a pojede to,tak je to tim guferem. Skus a napis.
Datum: 19. června 2008 10:01
standa ja us mel 5 fichtlu a u jednoho na kterym jezdim se posralo us skoro vsecho a znam ty zavady co jak se chova a tahle zavada by mohla bejt guferem pod zapalkem
Datum: 19. června 2008 8:33
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Napadá mě ucpaný výfuk. U mustanga se to pozná na první pohled tím že jak nemůžou odcházet spaliny výfukem, žene se to jako protitlak do karburace a výrazně se rytmicky vzduchem nadouvá gumová manžeta.
Datum: 19. června 2008 8:25
MR.FIKUS je proste nej a vi vse nejlip. Zajimalo by mi kolik fichtlu uz si mel ze si tak vzdelanej???
Datum: 18. června 2008 21:07
cau ozvi se vim cim to bude na 90 procent vermi !! icq 255365576 a proty co tady radej tak jeto tim ze to fouka pokud ma mokrou svicku a svicky skousel jiny
Datum: 18. června 2008 20:54
hele a bez sání to taky nejede?? treba se nedusi,treba je presycenej.
Datum: 18. června 2008 20:52
Jméno: tino
IP: uživatel3249
Skus vycistit trysky alebo prefuknut kanaliky karburatora alebo skus nastavit trysky...mne topomohlo  (nemas upchaty kohutik z nadrze???)
Datum: 18. června 2008 20:46
A kompresy to má. Benzín tam teče. Pokud tam benzín neteče tak zkus stříknout stříkačkou do válce trochu benánu a potom nakopnout. Jinak elektrika je asi ok pokud to jiskru háže a nebo mně napadá že to může bejt vadná svíčka. I pokud je nová tak venku háže hezky ale pod tlakem ani prd.
Datum: 18. června 2008 20:29
Zkus se podívat do vejfuku a kolena.
Datum: 18. června 2008 20:25
Jméno: xBorecX
IP: uživatel3246
 čau prosimvás nevíte někdo co mám dělat s mojí Panelkou 250 když chci zařadit nějakou rychlost dolu tak se mi šoupne řadička do strany jako když chci nakopávat a pak se to prošlápne až dolu a nezařadí to? díky za odpovědi!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2008 21:54
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no, jestli jsi stejnej nebo aspoň podobnej debil jako já, tak se ti možná stává to, že si při řazení nechtěně ťukneš řadičku k motoru a tím pádem se to přehodí na nakopávaní a de to lehko, taky se mi to párkrát stalo a byl sem z toho vyjevenej jak vyvoraná myš  ale jestli nejsi takový hovado jak já tak dej spíš na rady těch co psali přede mnou
Datum: 19. června 2008 21:54
Jméno: asasa
IP: uživatel1181
podivej sa na pruzinku ktera tam tlaci na to v ty hridely treba je unavena jinak newim
Datum: 19. června 2008 14:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Já si myslím,že je vadná axiální pružina (šroubovitá),která má vracet řadící hřídel zpět ze start. polohy.
Datum: 19. června 2008 7:02
blbě namontovanej segment a hřídel řazení; nebo je to vymletý; nebo ulomený.
Datum: 18. června 2008 20:29
Jméno: Americana
IP: uživatel2656
 Ahoj,prosimvás nevíte někdo na kolik mě zhruba přijde STK+evidenčka+pojistka+přepis na mě? díky,čus bus
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 21:01
Jméno: Americana
IP: uživatel2656
jj mám na mysli fíka.Dík hoši
Datum: 18. června 2008 21:01
jestli mas namysli fichtla tak technicka 200 Kc pojisteni 300 Kc prepis 400 Kc
Datum: 18. června 2008 20:24
Jméno: standa
IP: uživatel3247
to jde o to,co budes prihlasovat a zda je to prvni prihlaseni v republice nebo se jedna jen o prepis....800 az 3000
Datum: 18. června 2008 20:06
 Čau Seso prosimtě nesehnal bys ty tříkroužkový písty i v jinejch rozměrech než na ten 8 výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2008 11:02
Pro Chong:hele adresu vůbec neznám,ale vim kde to tam je.Odkud si?
Datum: 19. června 2008 11:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Pro dr. fík... mohl by jsi ten krámek upřesnit? Zajímal by mě, protože co jsem pátral tak za snesitelný peníz kusová výroba v čechách, nechat vyrobit píst, zejména odlít, není až tak samozřejmá záležitost. tedy jestli správně chápu výraz ,,jakej budeš chtít,, :o)
Datum: 19. června 2008 8:33
Lysý nad Labem je krámek a tam ti udělal píst jakej budeš chtít
Datum: 18. června 2008 21:24
bohuzel nenema sajn,,
Datum: 18. června 2008 19:42
 zdar chlapi maš dotas mam babetu 210 nastartuje normalně aji drži volnoběch a když přidam plyn tak zdechne jak kdyby tam nebyl benzin ale on tam je dík za radu hojte
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 15:24
jj když to zahřeju tak to taky zdecha
Datum: 20. června 2008 15:24
Jméno: ttomtomtom je kokot
IP: uživatel3210
chlapče ty mosíš bit dobrý kokot ked napíšeš dotas čuráku píše se dotaZ
Datum: 19. června 2008 15:58
Jméno: mr.fox
IP: uživatel2996
Zdarec pardale,to mi delala baba taky zkus ji nechat zahrat kdyz se ji nebude chtit dej tam novou svicku me to pomohlo.
Datum: 18. června 2008 21:17
a když to necháš chvílu zahřát tak to taky zdechá?
Datum: 18. června 2008 19:16
 Zdravím fichtlaře. Mám jeden problémek. Odcházej mě kondíky a to i po 50 km. Neměl jste to taky někdo? Já už nevím co vyměnit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 10:36
 Zdravím. Tak jsem konečně potřeboval fichtla a mrknul se na to. U starý octavky v náhradních dílech jsem našel kondík, co má ještě na dně letování. Ten jsem tam šoupnul a zatím není žádný problém. Jo a indučka to není určitě. Kamarád mě ji půjčil ze svého funkčního pincka a vůbec to nepomohlo.
Datum: 12. října 2008 10:36
Jméno: cigi
IP: uživatel3270
A nejde ti tam moc proudu?
Datum: 20. června 2008 19:25
Moc díky. Až se vrátím domů, tak to všechno vyzkouším a pak dám vědět.
Datum: 19. června 2008 19:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
A ještě zkontroluj, jestli ti vede od kondíku kabel na indučku k vývodu 15 (1 na kostru). Pokud by jsi to měl přehozené, riziko namáhání a průrazu kondenzátoru bude podle mne větší.
Datum: 19. června 2008 8:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jednoznačně umírá kondenzátor na průraz dielektrika. Buď vyzkoušej jiné výrobce kondenzátorů, nebo by mohlo i eventuelně jít o průraz na indukční cívce, který se prožene kondenzátorem. Kdysi jsem měl závadu, že mi indučka po zahřátí (cca 20km a dál) začala házet jiskru mezi vinutím. Zákeřné bylo, že pokud jsem šudlal kladívko a čistil svíčku, stihla vychladnout a pár kilometrů mě zase popovezla než zastávkovala. A přitom jiskru házela, jenže ne pokud byla svíčka v motoru. Pokud jsem jezdil krátké tratě do několika kilometrů, tak se závada neprojevila... fakt závada na infarkt. Takže na takhle záhadnou závadu doporučuju vyměnit indučku, pro začátek si jí někde půjč. Jinak 8V indučka je správná indučka, jinou ti dneska na pionýra neprodají :o)
Datum: 19. června 2008 8:03
cau neco me napadlo jestli to nahodou nemas zapojeny na svetelny civky nebo treba inducku 8V icq 255365576
Datum: 18. června 2008 20:57
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je mozne že svoji mašinu musim nejdrive roztlacit nez chytne. kdyz je tepla je to ok ale studena nejde ani za boha. Mam tam novou svičku, kladivka a udelanej odtrh a predstiha jeste mi prijde ze se ta motorka strasne uchcava po par naslapech(tak koilem peti) silene smrdi benzinem a nikde nic netece.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 22:50
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Jo uz sem se domotal i ja  tak ta N17C je pro studene starty.Sorac hosi udelal sem preklep  Ale fikus se plete také.Cuzz
Datum: 18. června 2008 22:50
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Jo uz sem se domotal i ja  tak ta N17C je pro studene starty.Sorac hosi udelal sem preklep  Ale fikus se plete také.Cuzz
Datum: 18. června 2008 22:50
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Fikusi pro tvou informaci svicka Brisk N 17C je pro TEPLE starty!tady mas dukaz: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_782.html .Precti si podrobny popis tohoto vyrobku! Jo Honzo prosim te napis nam jakou tam mas svicku dik.A ja bych doporucoval svicku NGK. Nemam nic proti firme Brisk, ale tyhle francouzsky svicky podle me vic vydrzi.Zdar hosi.
Datum: 18. června 2008 22:40
cus tak sis koupil svicku asi 17 kup si 15. mas svicku na teply starty 15 je tak akorat. a asi ti tam de moc benzinu tak dej niz jehlu na plyn pokud to nebude vynechavat a sniz hladinu v plovakove komore pokud to tece
Datum: 18. června 2008 21:02
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
zkus nastavit hladinu v plovákovce ti plíškem
Datum: 18. června 2008 18:34
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 cuz hlapci mam takovej problem mam fechtla 21 a kdyz dam plnej tak se zacne dusita vubec netahne newite cim to?diky za kazdou radu a neni to treba predstihem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 21:18
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
karbece mam tri a u vsech to dela to sami
Datum: 18. června 2008 21:18
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tak tam asi nejde benzin mozna mas splacatelou spicku u jehly na plyn nebo zavzdusnenou hadicku jesli mas jinej karbec tak ho vymen a jeto
Datum: 18. června 2008 21:06
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
filtr mam novy a trysky jsou taky vycisteny a jehlu mam na 2 dire od shora
Datum: 18. června 2008 20:34
vyčisti karbec,pořádně ho nastav a podivej sa na filtr,jesi neni zasraný!
Datum: 18. června 2008 18:57
Kamos to mel na babete a trozku sme zahejbali s tryskama a uz to jede jak drak
Datum: 18. června 2008 17:58
ja mam ty same problemy a vzdy sem dal plnou nadrz a pak si pohral se stavecim sroubem soupatka
Datum: 18. června 2008 17:15
ja mam ty same problemy a vzdy sem dal plnou nadrz a pak si pohral se stavecim sroubem soupatka
Datum: 18. června 2008 17:15
 Zdar seso nemohl by jsi sehnat gufera a ložiska na Dandy 50 potřebuju si udělat generálku a nikde nemůžu sehnat gufera pač je výrobce dělal na míru a nikde je neseženu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 18:03
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
www.exvalos.cz , a dej pozor jestli je budes objednavat podle katalogu maji tam chybu, maji tam 16004 misto 16005
Datum: 18. června 2008 18:03
 zdarec chci se zeptat co vydrzi ty nove hridele a ozubena kola a jestli neni lepsi si sehnat hridels nejakeho malo je teho fechtla protoze vim jak je na tom ta dnesni kvalita vsechno jsou smejdy proto se ptam ma jawu 20 diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 14:50
Jedine proti comu mam vyhrady ja je ze v koncovom hriadeli na ktory sa dava uz sekundarni kolecko chybi bronzove pouzdro, takze se klouze ocel v oceli. Jinak bych pri repasi dal novou prevodovku, Ferodo lamely a prevodovy olej Mogul Syntrans.
Datum: 18. června 2008 14:50
 ahoj máš tady prosím plynové lanko na Jawu 125 Travel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 14:28
sorac ale to uz nene
Datum: 18. června 2008 14:28
Posl.aktualizace: 18. června 2008 21:56
Jméno: Holub
IP: uživatel210
Jak ktery...ja mam 477 a ty to nemaj...ale zas u 487 už to je...tak nwm no..ja bych je tam dal..sou lepší
Datum: 18. června 2008 21:56
Mely to origo tlumice?
Datum: 18. června 2008 20:20
Jméno: SoBe
IP: uživatel368
Aha, diky
Datum: 18. června 2008 20:18
presne jak pise tink46 stlac a posun matici
Datum: 18. června 2008 14:28
Ty teleskopy maji na spodku matici se schodama, jak otacis, stlacas pruzinu.
Datum: 18. června 2008 14:06
 Zdarec seso.Ty fakt máš škodu 1000mb tak jestli se jí někdy budeš zbavovat tak se ozvi.Za cenu šrotu bych jí bral pokud nebydlíš moc daleko.Jsou to nádherný auta a ještě hezčí veteráni.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 10:01
seso,seso,to sou ty machri co delaji s flexou bez bryly.....
Datum: 29. července 2008 10:01
Uzrajou?  Myslíš jako korozí?
Datum: 18. června 2008 21:41
Seso máme doma asi dvě fungl nový garnitury blatníků...  Až uzrajou a uzraje tvůj čas tak se uvidí...
Datum: 18. června 2008 14:54
Blboune radši bys měl sesovi nabízet díly
Datum: 18. června 2008 14:35
si delas prcu ne,, uz sedum let pod tim klecim a ve chcili nadmernecho volna na tom pracuji,, uz jsme musel jit na ocni, pac jak sem brousil flexou co mela dratak podvozek,,, tak mi jedn stetinka vlitla primo do oka,,, dva dny mi to tahali ven,,,, uz pel let do me fusujou at to vyhodim do srotu,,ze to nikdy jezdit nebude,,, NIKDY dokud sem zivej,,to auto musi jednou jezdit,,, ja nepospicham, paprose v depozitu a duchodek bude i tak,,, takze ja se toho nikdy nezbavim,,,
Datum: 18. června 2008 14:27
Jméno: hh
IP: uživatel3241
 cuz jak mam nastavit predstich sroubovakem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 20:35
Normálně do otvoru po svíčce vrazíš šroubovák nebo nějakou tyčku a otáčíš vačkou až je píst v HÚ tak pootočíš vačkou zpítky o tolik kolik chceš předstíh tak tio musí zajet šroubovák ale radši dej trochu víc nebo najeď znova kvůli vůlím.
Datum: 18. června 2008 20:35
Jméno: hh
IP: uživatel1265
zas takovej debil nejsem abych do toho bouchal klasivem
Datum: 18. června 2008 16:01
Jméno: hehe
IP: uživatel2324
Dej sroubovak do hlavy valce (tou dirkou pro svicku)a poradne do nej bouchni kladivem(nejmin ktere vazi 5KG) a mas to
Datum: 18. června 2008 15:44
Jméno: josef
IP: uživatel3077
 čus draci,mam menší problém,na poprví musim fichtla rotlačit a pak uš chytá jako hodinky.prostě jak je studenej tak nechytá a kdyš je teplej tak jo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2008 13:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Tak můžeš mít vylítanej motor. Tzn. když je studenej, tak netěšní jak má a ztrácí kompresi pod kroužky a když se ohřeje a roztáhne se píst a kroužky, tak už mu komprese na naskočení stačí... totéž udělají rozlámané kroužky. Ale jen ty můžeš vědět v jakém stavu motor máš, takže to je také jen dohad. To že pionýr nejde nastartovat jinak než roztlačením, když všecko je ok, je jedním ze signálů, že motor je zralý na výbrus :o). Nebo se ti ztrácí spodní tlak a to by zase ukazovalo na gufera na klice azároveň na vylítané ložiska :o)... ale to si myslím že by zlobilo i za tepla... no a teď babo raď ! :o))))))))))
Datum: 19. června 2008 13:18
Jméno: josef
IP: uživatel3077
ale dyt já sem zmněnil typ svíčky!!
Datum: 19. června 2008 10:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Pokud ti nakonec studenej chytne a máš už na to grif, tak se s miř s tím, že pinýří motory holt takové jsou. Když to seřídíš na studené starty, zase jsou k ničemu starty teplé. Je to dáno jednoduchou konstrukcí karburace, která je bez sytiče. Já supluju někdy sytič tím, že stisknu manžetu která vede ke karburaci od vzduchového filtru (mustang), zvedne se tím v karburaci podtlak a tím se obohatí směs. Podobnou funkci mají karburace na panelkách, tam je k tomu ale klapka. Mě zase zlobí starty teplé, takže jsem to spíš používal u cizích strojů, které to měli naopak. Jinou svíčkou měli předchozí odpovídači na mysli jiný typ svíčky, tedy zvolit jinou teplotu svíčky, ne že koupíš tu samou novou :o).
Datum: 19. června 2008 8:09
Jméno: josef
IP: uživatel2969
svíčku sem zkoušel ale tim to neni.uš nevim co s tim.jeden fichtl mi chytá na poprví a druhýho musim roztlačit
Datum: 19. června 2008 7:13
jj zkus jinou svicku
Datum: 18. června 2008 15:34
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Zkus studenější svíčku
Datum: 18. června 2008 12:47
Jméno: salis
IP: uživatel3167
 zdravim, jakou má ¨cenu jawa 555 z 1951 roku (myslim), je v původnim stavu, vše je orig stála v garáři od doby co se koupila, má najeto asi jen 500km vše je původni i lanka a pneu... díky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 18:04
Jméno: salis
IP: uživatel2576
já nejsem majitel, má ji známej, a chctěl vědět jakou to má hodnotu, asi zatim nebude na prodej... dík za odpovědi, jinak neni na tom mněněna ani žárovka, prostě nic, asi tam bude i originální napumpovanej vzduch v pneumatikách....  ten rok je nejspíš 1961, ale nevim to jistě, zatim díky
Datum: 18. června 2008 18:04
Ten rok mas spatne je vyrobena mezi rokem 1958-1962 v roce 1951 se Jawa 50 jeste nevyrabela az od roku 1955 a to Jawa 550 a k te cene jestli mas opravdu vse original a v bezva stavu tak by se mohla vysplhat k docela pekne cene  cau
Datum: 18. června 2008 15:31
Jméno: johny
IP: uživatel2090
ukaz foto a cena bude jasna
Datum: 18. června 2008 13:42
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
no, právě že to je po renovaci, tak tam nejsou asi původní díli, a von to má, takže kolem těch 40 bych taky tipl s papírama
Datum: 18. června 2008 12:55
Jméno: tinky 46 nemas predstavu,
IP: uživatel1056
tinky 46 nemas predstavu,to si pletes z jawou 550 ta 555 ma cenu maximalne 15 000 na papirech, jsou za 10 po renovaci a nemuze se prodat zdar
Datum: 18. června 2008 12:38
V pohode i 40 tisic kČ s papirama, 20 bez papiru, ma to velkou cenu, pokud je to original nerestaurovana patina.
Datum: 18. června 2008 12:15
Jméno: LOCH
IP: uživatel2414
Zdarec, jestli je fakt zachovala a ma papiry tak docela vysokou- napis email, mel bych mozna zajem. (pokud ma TP)
Datum: 18. června 2008 11:38
 Ahoj Draci..chtěl jsemse zeptat jak má sesa v tom shopu tu spínací skříňku dala by se připojit i na Jawu 50 typ 21???? Jestli ano tak jak.... děkuji za odpověď....
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 11:17
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jestli tam tu spínačku (teď netuším kterou máš na mysli, ale předpokládám že je se zámkem) chceš dát jako zabezpečení proti krádeži, tak je to zbytečné. Pokud bych ti chtěl pionýra ukrást, tak uthnu od indučky kabel co vede ke chcípáku a už uháním do dáli... tedy po elektrické stránce nemá význam tenhle stroj zabezpečovat, pouze mechanické zabezpečení má smysl... tedy řetěz, zámek řízení a tak...
Datum: 18. června 2008 11:17
Posl.aktualizace: 18. června 2008 9:48
|



|