Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci mam takovej problem nejak nemuzu seridit spojku newite jak ji mam presne seridi aby mi neprokluzovala?dok za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 16:59
hele mě dělalo prokluzování moc hustej volej
Datum: 23. června 2008 16:59
hele mě dělalo prokluzování moc hustej volej
Datum: 23. června 2008 16:58
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
jo bo se ti mohl povolit spojkovy kos
Datum: 22. června 2008 21:15
jj to je taky mozny ze mas v ... lamely tak se na ne koukni neni to zas moc prace  jestli budou spatny tak ti doporucuju ty FERODO lamely tady od sesy mam je taky a spojka chodi jak ma.
Datum: 22. června 2008 20:42
Jméno: deny
IP: uživatel2971
Zdarec je mozny ze mas scesane lamely na spojce proto by ti to neslo
Datum: 22. června 2008 20:35
tim sroubkem v pravym krytu nebo pak si to dolad tim sroubkem na lanku u packy a musi to chodit,a presne to sladis kdyz slapnas se zmacknutou spojkou a bude brat tak sroub dotahnes a kdyz pustis spojku a bude klouzat tak povolis vic ti takhle neporadim.
Datum: 22. června 2008 19:43
Jméno: michal
IP: uživatel627
 CAW. Mám takovej dotaz, bude vadit když místo specialu budu lejt do simsona natural 95 ?? (25 roku se tam lil jen special),poradte,chci to proto že si myslím že je natural výkonějsší(v oktanech).dekan
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:01
Jméno: Js
IP: uživatel340
Bez problému. Neměl bys poznat rozdíl.
Datum: 23. června 2008 13:01
Jméno: musa
IP: uživatel3285
jj ja tez furt jezdilo na 95 a ted jezdím na 100
Datum: 22. června 2008 20:28
Cus...vubec by to nemelo vadit.taky sem to takhle udelal a zadny problemy s tim nejsou
Datum: 22. června 2008 19:18
 Ahoj, potřebuju poradit. Jak mám utěsnit místo mezi výfukem a kolenem? Kotel mi to tam střílí a dost mě to štve.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:59
Jméno: tomasS
IP: uživatel2368
Díky za radu všem. Nakonec jsem to omotal tím teflonem a narval to tam. Uvidím, jak dlouho to vydrží
Datum: 23. června 2008 21:59
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
hele, jak je hliníkovej prah u škodovky starý, tak sem to rozklepal na rovno, obmotal to kolem vejfuka a kolena, stáhl to dvěma eskapáskama ,( pokud víš co to je..  ) na kolenu a na vejfuku a je to zlatý, - hlavně nic nevař!!! maxilálně nějakou polívká, ale kolena s vejfukem určitě ne!!!
Datum: 23. června 2008 21:29
Jméno: Js
IP: uživatel340
Mě se osvětčila teflonová páska. Těm co by to chtěli vařit, ruce urazit.
Datum: 23. června 2008 15:15
Je to naprostá kravina, zásadně nevařit,l díly na pionýry poměrně rychle ubejvaj právě díky takovejmdle kutilům a kurvičům!
Datum: 23. června 2008 9:48
Jméno: mara
IP: uživatel426
varit nic jinyho pac to mikdy moc netesni a jaky pak kurveni stejne pokud je to starej vejfuk tak na nem neni nic zajmavyho a ty vejfuky se svarovaly i za miho taty a nikdo neprudil
Datum: 23. června 2008 7:52
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
taky sem koupil mustanga se zavařeným vejfukem, to byl nákej inženýr, nešlo to vyčistit a vubec to nejelo, tak sem dal jinej a vyčištěnej a šlape to jako hodinky a za to vaření bych dal fakt někomu facku...jak už řekl BO, vařit to je naprostá kravina z těch důvodů co už vyjmenoval...
Datum: 22. června 2008 22:07
ste kkti vživotě nevaři 1.špatně se to čistí 2. když to budeš dávat na jinyho fechtla tak ti to s největši pravděpodobností nebude sedět 3. kurvení origo dílů 4. když někdo renovuje nemuže tam dat nic jinyho například já mám upe novej vejfuk asi za 2000 takže svaření nepřipadá v úvahu a ta azbestovka nevilitne pokud ji tam daš dost a dobře stahneš
Datum: 22. června 2008 21:45
Jméno: Kooper
IP: uživatel2669
jednoznacne svařit
Datum: 22. června 2008 21:35
Jméno: Kastlík
IP: uživatel2669
Svar to jetli je tam takova díra tak je to nakonec stejne nej svarit ta azbestovka ti vylítne
Datum: 22. června 2008 21:34
Jméno: Bohous
IP: uživatel2669
ahoj ja bych to svril a myslim že je to nej
Datum: 22. června 2008 21:33
TO prcan: Já bych to nevařil hlavně z toho důvodu že to je kurvení originálních dílů!!!
Datum: 22. června 2008 21:26
Jméno: prcan
IP: uživatel2669
nevim co to kecas to je normalni strasne moc lidi co znam si to taky nechalo zavařit a ja nevidim duvod proc by ne ja tam akorat vetsi problem s cistenim
Datum: 22. června 2008 21:13
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3273
to: Weaponman , ty budes niaky technik    ze zavarit...  naj rada na fichtlkramku za posledny rok....
Datum: 22. června 2008 20:26
Blbost nevař to! utěsni to azbestovou šnurou a stáhni objímkou, a jestli ti to střílí tak to pravděpodobně bude předstihem nebo hladinou!
Datum: 22. června 2008 20:00
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
aspon to ma dobrej zvuk ne jo utesni to silonem nebo zavař
Datum: 22. června 2008 19:51
 Zdar, kde se dá koupit orig barva na jawu červená, nebo má nějaký označení?? Dík Vojta
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 11:45
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ted se chystam robit lak a cos sem zjistil barvy v odstinu cervene sou nejdrazsi
Datum: 23. června 2008 11:45
Čus Vojto, koupíš ji skoro všude v obchodech, kde se prodávaj barvy, ale musíš hledat, barva má označení ČSN - 8850...Hodně štěstí...
Datum: 23. června 2008 10:46
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar nende mi seřídit hladina v plovákovce jelikož když ju seřídím tak jak by měla byt tak to asi 2minuty jede a pak nic,když to doma rozdělám tak zjistím,že plovák je uplně na dně a i když na něj dám benzínu tak se furt drží u dna teprve až když je benál po okraj tak vyplave.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:40
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Jo je pájenej.
To bude asi tím dík za pomoc tož zas konečně půjdu jezdit.
Datum: 23. června 2008 13:40
Zkontroluj jestli neni nekde deravy , nebo jestli ho nemas pajeny ja ho mel pajeny a on byl moc tezky a vyplaval az s vetsim mnozstvim paliva.Ale kdyz o tom uvazuju tak ho mas deravy on se za 2 min. naplni palivem a ztezkne a je u dna a neplni svou funkci a potom se ti to uchlastava a nejede.
Datum: 22. června 2008 19:03
Jméno: juras
IP: uživatel2324
 Ahoj draci mam takovy problem kdyz jedu na fiku tak pri nizkych otackach vynechava ale ne ani na 1 vterinu jen kratce jak se dostane do vysokych otacek tak nevynechava ale jak se dostane do nizkych otacek tak to zase zacne, hladina ok, karbec ok, trysky vycisteny, nevite prosim cim by to jeste mohlo byt??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 19:55
BuĎ to bude sání filt nove skus koupit nebo svicka mno asi tak no tak hodne stesti
Datum: 22. června 2008 19:55
Jméno: Risa
IP: uživatel3289
Koukni se jestly je palivova tryska v pohode..mel sem taky stejnej problem a bylo to tim ze se zasekavala ale muze to byt i tou svickou
Datum: 22. června 2008 19:20
Jméno: juras
IP: uživatel2324
jo a jeste svicka je nova
Datum: 22. června 2008 18:46
Jméno: cpivo
IP: uživatel2254
 Zdar draci... Nevíte někdo kolik závitů je na magnetu na cívkách?? Mam JAWU 50-21 Sport a magneto 15W+5W..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 13:02
Jméno: cpivo
IP: uživatel2254
Potřebuju to z toho důvodu že mi připadá trochu blbý dávat cca 200,- za cívky když mám veškerej potřebnej materiál (dráty, navíječku).
Datum: 24. června 2008 13:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nepochybně má každý pól jinej počet závitů a jiným průměrem drátu. Nenapsal jsi kterej pól tě zajímá. Na co to potřebuješ vědět?
Datum: 23. června 2008 13:14
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau na jakej zářez na jehle se zajíždí 559-ka po výbrusu ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 20:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Karburátor č. 2926 SD-11b pro záběh 3.shora a př.vzduch 1/2 ot. č.2926 SDb-2769 2.shora ,vzduch 1/4.
Datum: 22. června 2008 20:38
Jméno: ČZ Moto
IP: uživatel368
 Cau, hele kdyz u ČZ 175 budu radit vyzsi rychlost, je hodne vysoka pravdepodobnost, ze znicim prevodovku? Je tam ten automat, tak nwm. Jeste bych se chtel zeptat, jaky upravy by ste na ČZ 175/487 udelali, aby to jelo lip. Diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 0:11
No tak pokud máš dobře seřízenou spojky i poloautomat a budeš řadit normálně, né žádný nášup tak nevidim důvod, co by se tam mělo porouchat. Tyhle převodovky jsou dobře konstrukčně vyřešeny a drží, pokud se k tomu chováš dobře. S těmi úpravami je to složité, možností je spoutu... Začal bych důkladným seřzením, to udělá hodně (předstih, karburátor, sací filtr, vše promazat, seřídit brzdy, řetěz, špatné věci vyměnit a tak) Jinak pak máš možnosti jako vyleštit kanálky, nechat udělat max. výbrus, přímé sání, snížit hlavu a tak... Ale většina těchto věcí sice pomůže hodně, ale taky sníži životnost motoru.
Datum: 23. června 2008 0:11
 zdar darci je tu nekdo z okli nemile u Zabreha
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 21:35
rapotin
Datum: 23. července 2008 21:35
Jméno: dejv
IP: uživatel455
jaaaaaaaa taky ne
Datum: 22. června 2008 20:57
Jméno: pepa
IP: uživatel556
jaaaaaaaaaaaaaa NE !!!
Datum: 22. června 2008 17:26
 ahoj draci,mám babettu 210 a nějak mi blbne spojka někdy přeřadí normálně a naopak někdy jedu strašně dlouho na jedničku. Spojka se skládá z mnoha dílů a nevím co bych měl koupit aby babetta řadila jak má. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 19:20
Jméno: Pavlos
IP: uživatel5160
 Me to taky dela ale neni to nic neobvikleho pokavat ti to neradi kdyz je to teply ,uber plyn a pak pridej a aono to zaradi
Datum: 04. února 2009 19:20
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
prvně si to všechno odkrytuj, koukni jak je na tom obložení, to co bude ometený vyndáš a necháš si ho přelepit - vyjde to levnějc než nový
Datum: 23. června 2008 14:03
 Čau mám takovej problém když zařadím 1 tak mě řadící páka zůstane nahoře až když na ni nohou trochu zatlačím tak de dolů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 15:55
Ale kulový řadící automat...  Normálně ti zůstává viset řadící páka na vodícím čepu...! Si to schválně zkus jak ti jde ztuha...no a když do ní ještě kopneš a hezky ji zatemuješ tak zůstane viset...! Klasická závada z nepozornosti.....
Datum: 22. června 2008 15:55
Jméno: Js
IP: uživatel340
To normální rozhodně není. Možná něco s řadícím auotmatem.
Datum: 22. června 2008 14:06
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
heh to je normální ne ?
Datum: 22. června 2008 13:54
Jméno: armagedon fichtl
IP: uživatel3285
Posl.aktualizace: 22. června 2008 12:48
DRAKU K TOMU ABYS MEL JINACI,,,ptrebujes clej kriz co drzi stupacky a stojanek,,
Datum: 22. června 2008 12:48
 Cau kluci mam takovej dotaz jak se dela aby se vymenily u těch starých tachometru ty podložky s čísly????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 12:04
 cus chtěl bych se zeptrat jestli se u vás v krámku dá koupit spojka ne sekundarní řetěz
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 12:43
jedine na pio RETEZ,JINEJ NE,,,
Datum: 22. června 2008 12:43
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
 Zdar, mám takovej problém, už asi po pátý jsem musel u fíka měnit svíčku (brisk super N14YC), vždycky dám novou a za chvílu je po ní přestane házet, když jí vyměním tak startuje i jede bez problémů, za každou radu předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 10:07
Jméno: chuck
IP: uživatel1321
no já právě taky jezdím na N 15 YC a myslím že je to špatnej typ svíčky taky mi odchází
Datum: 23. června 2008 10:07
Jméno: lk
IP: uživatel3291
Yku tam nedávej, ta tam bejt nemá....
Datum: 23. června 2008 9:04
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
S tou směsí by to mohla bejt pravda protože tam mám karbec bing asi tam jde víc směsi.
Datum: 22. června 2008 14:50
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
mě jednou někdo radil že to muže byt tim že je indučka nad motorem a muže se prehřejvat a zničí svičku. Ale nechal sem ju tam a koupil jinou svičku a v pohodě.
Datum: 22. června 2008 12:24
zkus koupit jenom C a ne YC
Datum: 22. června 2008 12:06
cau kamo nevim to jiste mam tak trochu stejny problem ale slysel jsem že je to kvuli tomu že mas moc bohatou smes a ta nici svickutakže skus ubrat bohatost v plovakovce
Datum: 22. června 2008 11:34
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
 Čau draci.Potreboval bych poradit, čim odstranit karbon z hlavy a valce na pionyrovi.A jak to celkove ocistit.Diky vsem za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Není dráťák, jako dráťák... použij jemnej dráťák (obvykle má drát barvu mědi). Já ale pro sychr používám špachtli z tvrdého dřeva. Tím samozřejmě i výfukový kanál. Riziko poškrábání hliníku pod karbonem je pak malé...
Datum: 23. června 2008 13:18
karbon ve valci byt nemuže možná jen kroužek u hlavy když ti nedojíždí píst až nahoru a karbon normálně odstraň dráťákem
Datum: 22. června 2008 11:29
Jméno: brisK
IP: uživatel3197
 Zdravim mám dotaz koupil sem pincka ve strašném stavu bez plechů atd... nemám v plánu ho dávat do org. stavu jenom ho trochu zrenovuju je to 05 nebo 20 ale výfuk má z 555 - vadí to něčemu ??? myslim ve výkonu atd ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 13:54
Jméno: brisK
IP: uživatel3197
a jak to vlastně poznám jestli je to 05 nebo 20 ??? když je to taková skládačka ( bez plechů, světel, přední blatník z mustanga, nádrž z Kývačky, kostra je z té 05 nebo 20)
Datum: 22. června 2008 13:54
Jméno: rezi
IP: uživatel3284
jestli je to 05 tak to ma mit 555 vyfuk
Datum: 22. června 2008 12:42
Jméno: Hook
IP: uživatel3023
NENENE neboj
Datum: 22. června 2008 10:24
Jméno: michal
IP: uživatel627
 Cau. Draci nevíte kudy se lije olej do tlumiču u simsona ??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 13:42
Jméno: gorol
IP: uživatel1519
leje se tema dvouma dirkama nahore mezi brylema nejlepsi je to tam vstrikovat injekcni strikackou.myslim ze tam ma byt 33ml oleje
Datum: 22. června 2008 13:42
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 cus borci ked cem dat na fichtla tachometr digital z kola, staci ked mam odrusenu fajku???, alebo pujde to vubec? dik za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ptáš se dobře Enigma (narozdíl od odpovědi nepraktického piráta denyho), ale nelze než vyzkoušet a uvidíš. Tyhle zařízení jsou každá jinak citlivá na rušení. Obecně by ale odrušení fajfky, plus vedení drátu od snímače co nejdál od svíčky a VN kabelu mělo stačit... ale uvidíš, tohle je vždycky sázka do loterie :o)
Datum: 23. června 2008 13:21
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
pletu to sem protoze ked to bude digital tachometr tak to moze rusit, a mam odrusenu len fajku svicku asi nemam odrusenu, inac dikes
Datum: 22. června 2008 21:31
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3273
no zas az tak to zas neni, sviecka ti moze rusit ten tachometer, ale ked ju mas odrusenu problem by byt nemal..
Datum: 22. června 2008 9:50
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3273
no zas az tak to zas neni, sviecka ti moze rusit ten tachometer, ale ked ju mas odrusenu problem by byt nemal..
Datum: 22. června 2008 9:50
Za 1. nechapu proc pletes k tachometru odrusenu fajku vzdyt to nema nic spolecneho tachometr je naba terky a cidlo je na kole a displej mas na riditkach Za 2. zaleži na tom jaky mas tachometr jakou rychlost je schopen zobrazit ale podle me by to jit melo
Datum: 22. června 2008 8:53
|



|