česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2469  2470  2471  2472  2473  2474  2475  2476  2477  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: trul      IP: uživatel368    
zdarec draci jdedtat zapalovani z babety 210 na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2007 18:57
 
 
 
 
Jméno: šindy      E-mail:      IP: uživatel368    
už to někdo z vás vlastně zkusil ? Dost nad tím uvažuju , přeci jen se asi lacnější bezkontakt nesežene
 
 
Datum: 16. září 2007 18:57
 
 
 
 
Jméno: majo      IP: uživatel76    
bez uprav fichtlackych karterov a babettackeho rotora ne
 
 
Datum: 31. srpna 2007 8:38
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel1338    
Ahoj, mám takovej dotaz. Měl sem SPZ značku a tu jsem ztratil a nenašel, čižě jsem si vyrobil přesnou kopii ale teď nevím, kde seženu tu červenou nálepku z STK. STK mi platí do 08. Děkuji za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2007 13:04
 
 
 
 
Jméno: emko      IP: uživatel1064    
nová značka-plachta kámoš před deseti lety si udělal malovanou aby ho to nebrzdilo na fechtla
 
 
Datum: 07. října 2007 13:04
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
Huxi bu´d si jistej že to nejde,.. Pokud to neprošlo dědickým řízením tak vlastně žádný dědic není.
 
 
Datum: 01. září 2007 18:00
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
myslim že s tim mrtvym to de tak že ti ten dědic napíše nakou plnou moc...
 
 
Datum: 31. srpna 2007 8:09
 
 
 
 
Jméno: Mara      E-mail:      IP: uživatel971    
Ne nedělej žadny značky, zajdi si na odbor dopravy tam ti dají novou značku a nalepku STK.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 21:29
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1338    
Mnohokrát děkuji
 
 
Datum: 30. srpna 2007 21:12
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
ještě k tomu převodu z mrtvého, nalze převést, muselo by se otevřít znovu dědické řízení a motorka by musela projít dědictvím.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 21:01
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
zajdi na kteroukoli stanici STK s protokolem od minulé STK a řekni,že ti známku někdo strhnul. Za poplatek 50kč ti dají novou. Vůbec to není problém
 
 
Datum: 30. srpna 2007 21:00
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1338    
to už jsem zkoušel jenže motorka je napsaná na pána, který je po smrti, a kolem toho je spousty papírování a lítání po ůřadech, matrikách a taky ty peníze...
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:29
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
To sa tak nerobi,ze si vyrobis druhu znacku,lebo znacka musi mat ochrane znaky alebo jak sa tomu hovori.Zober obciansky,technicky a doklad o zaplateni PZP,zajdi na DI a poziadaj o vydanie novej z dovodu straty.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:24
 
 
 
 
Jméno: kenny      IP: uživatel986    
Nazdar draci nevíte někdo jaký se dělaly original barvy na mustangách z roku 1971? Měly takový černý linky na bocích nádrže a zlatý nebo černý linky na krajích blatníků a asi i na kastlíku na nářadí.Zatim všechny s original lakem jsem viděl v bílý barvě ale na starý černobílý fotce tohoto mustanga bylo zřejmý že barva nádrže,kastlíku vršků zadních tlumičů a držáků světel je oproti bílym blatníkům(ty byly asi u všech bílý) jinačí-tmavší.Taky bych se chtěl zeptat jestli měli určitě ty linky na kastlíku a jestli ten ovál uprostřed nádrže je nálepka jawa.černobílá fotka a další fotky jsou na http://www.jawa-mustang.wbs.cz/index.php?menu=7 Moc dik za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2007 8:48
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Mor:To je uz novsi typ.On sa pyta na starsie.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 8:48
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
Já mám mustanga v originál nastřiku, ale je z roku 1980. Žádné linky tam nejsou, kastlík a nádrž má oranžovou barvu a na bocích nádrže je nastříkaný znak jawy.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 1:13
 
 
 
 
Jméno: stoklik      IP: uživatel413    
Zdar draci, mám motor O5 a nedje mi od spoda, ve vysokých otáčkách běží dobře, jak pila :-) ale nejde se s tím pomalu ani rozjet. Pořád zkouším předstih a dneska jsem našel na netu že má být 2,3 až 2,6 tak to zkusím a uvidím. Kdyžtak poraďte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2007 20:40
 
 
 
 
Jméno: Stoklik      IP: uživatel413    
máš pravdu :-)
 
 
Datum: 08. září 2007 20:40
 
 
 
 
Jméno: dukati      E-mail:      IP: uživatel1357    
hod to ze skaly a kup si poradnou masinu,ne......
 
 
Datum: 08. září 2007 18:55
 
 
 
 
Jméno: stoklik      IP: uživatel413    
na ten předstih to opravdu nechce jet (2,3 až 2,6) musím zkoušet dál. Jěště jsem se chtěl zeptat v čem je rozdíl mezi motory 05 a 20,21,23. 05 má menší výkon-čím je to způsobené? Díky
 
 
Datum: 03. září 2007 20:41
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Mor> předstih záleží i na kompresi, protože stlačenější směs rychlejc prohoří a různý typy mají různou kompresi.
 
 
Datum: 01. září 2007 17:09
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Heh, tak jsem se trochu spletl, já myslel že je to odtrh. A to je ta vzdálenost před HÚ
 
 
Datum: 01. září 2007 11:21
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
05 má podobný motor. Liší se jen v takových věcech se kterými předstih nemá nic společného. 20 má třeba jiný rám lepší spojku. Ale s předstihem je to u všech stejné. Musíš zkoušet ale 2.6 mm to být nemůže, protože takový předstih mají až 250.
 
 
Datum: 01. září 2007 2:18
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Mor:Lenze typ 05 neni to iste jak 20,21,23.Takze ma ja iny predstih.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 22:35
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Já si myslim, že každej to má úplně jiný. Proto musí tak dlouho ladit, až to bude jezdit dobře. Třeba má někdo jinak otočenej ten váleček uprostřed, a hned tam musí být nastavený něco jinýho, než je na internetu. To já jsem teď přijel od moře a asi 3-4 týdny jsem nejezdil na pařezovi. Mám tam svíčku Bosch W7BC myslim (ta se dává do škodáren sem četl) a jezdí dobře aj za tepla. Hrabe se mnou při agresivnějším rozjíždění a když mám nohy na stupačkách (50kg toť moje váha). Někdy se mi podaří vyjet celej kopec na tři (to je na nevětším, co tam máme). A pří přeřazování z 1 na dvojku to semnou ještě škubne. Každej má předstih úplně jinej.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 12:45
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
takový velký předstih je blbost nejlepší je 1,6 mm. Mám to tak a jede krásně.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 1:16
 
 
 
 
Jméno: stoklik      IP: uživatel413    
díky
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:39
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
stoklik:Ano,je.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:26
 
 
 
 
Jméno: stoklik      IP: uživatel413    
ještě se chci zeptat jestli je normální když při nastartovaném i vypnutém(při našlapování) motoru prská z difuzoru kapičky benzínu
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:16
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1174    
cus mam babettu 210 a na klikovce mi proukluzuje buben spojky pls poradte zkousel jsem i důlčikem na bubnu ale pochvilce prokluzuje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2007 22:49
 
 
 
 
Jméno: beda      E-mail:      IP: uživatel1358    
pod matici co drží buben dát podložku měl jsem stejný problém
 
 
Datum: 08. září 2007 22:49
 
 
 
 
Jméno: Stava      IP: uživatel556    
skus to všechno odmastit benzínem ...
 
 
Datum: 31. srpna 2007 22:57
 
 
 
 
Jméno: horysr      E-mail:      IP: uživatel606    
Chlapi,chci se optat proč je dobré dělat výbrus válce a jestli mi to nějak závratně pomůže. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2007 20:29
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Mne to teda pomohlo.mal som vsetko vycistene,vystelovane,11zubove sekundarne kolecko,ale aj tak mi to nechcelo vytocit dvojku.Ked som isiel 30km/h,bol som rad.Dal som to na vybrus,11zubove kolecko vymenil za 13zubove,zabehol a potom lietal 80km/h po rovinke.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:29
 
 
 
 
Jméno: typan      IP: uživatel986    
No jednou za cas udelat vybrus neni na skodu ba naopak pokud mas uz vybehanej valec a pist tak v sobe uz nechodej tak jak maj a pri fazi zapaleni svicky-vybuchu tlak kterej ma tlacit pist dozadu profoukne kolem pistu a min to tahne.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 19:02
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
zdarec lidi tak mě napadlo jestli by šlo do babety 210 narvat zapalování z pionýra, mate s tim někdo zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2007 22:52
 
 
 
 
Jméno: beda      E-mail:      IP: uživatel1358    
když tě napadá jen toto k lékaři ještě nemusíš
 
 
Datum: 08. září 2007 22:52
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel558    
Presne tak, je to blbost. Radsi si na fechtla vyrob Tyristorove zapalovani, takove ma i babetta.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 23:14
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Vsetci chcu narvat zapalko z babetty do fichtla a ty ho chces nahradit fichtlackym.V com je to fichtlacke lepsie?Na babettackom nestelujes odtrh a predstih nastavis uplne jednoducho.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:27
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Zkuř lidi, mám problém u babetty (210) omezovač mi brzdí už při 35km/h a někdy sama od sebe přestane dávat jiskru, ale jakmile to třeba z kopce rozšlapu hodně rychle tak se to vrátí do normálu(jiskra) prostě to musim držet v otáčkách, jinak je to momentálně před výměnou paken, dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2007 22:15
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Dík, v babetě se vyznám minimálně
 
 
Datum: 01. září 2007 22:15
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ghi:To je ta vec,co je zaliata v nosniku zapalka(to,co drzi cievky)a dava to impulzy do tyristora.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 22:36
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Dík, co myslíš pod tím impulzní pól??
 
 
Datum: 30. srpna 2007 23:24
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
babetta omezovac nema.Skontroloval by som cievku,tyristor,impulzni polalebo inducku.A este aj vycistil ventil a karburator.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:32
 
 
 
 
Jméno: 3k      IP: uživatel1264    
To bude nejspíš v odstředivé spojce
 
 
Datum: 30. srpna 2007 14:31
 
 
 
 
Jméno: koumák      IP: uživatel1337    
Zdar, chtěl bych se zeptat jectli je píst na babetu stejnej jako na fekála !!!! Díkess odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2007 19:24
 
 
 
 
Jméno: jawasil      IP: uživatel1605    
je kratší asi o 6mm
 
 
Datum: 18. října 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: koumák      IP: uživatel1337    
A o kolik je jíst na babetu kratší než u pionýra??
 
 
Datum: 31. srpna 2007 14:29
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel368    
babeta ma mensi diru na cep a pist je kratsi
 
 
Datum: 30. srpna 2007 16:23
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1174    
babetta má vrtání 39 a zdvih myslim 41 a pincek 38 a 44 zdvih
 
 
Datum: 30. srpna 2007 11:48
 
 
 
 
Jméno: koumák      IP: uživatel1337    
jinak jsou stejný??
 
 
Datum: 30. srpna 2007 11:40
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Pionýr má vrtání 38 mm a babetta 39 mm.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 7:34
 
 
 
 
Jméno: David 13      IP: uživatel1116    
Ahoj lidi, nevíte kde sehnat klapku a karbec bring 21?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2007 13:15
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel1347    
napis mi na rider111@azet.sk mam vsetko co chces
 
 
Datum: 03. září 2007 13:15
 
 
 
 
Jméno: kaxx      IP: uživatel763    
Kluci kdyz mam dvojkruzkovy pist na pionirovi neslo by neco udelat len na 1 pistnui kruzek aby sem jazdil taku upravicku nejaku skusit diki nemyslim ale ze nemam kruzek jeden ze mi chyba ale len tak ci by neco neslo udelat len tak ci by to jelo rychlejct alebo neco poradte prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2007 21:27
 
 
 
 
Jméno: Beny      IP: uživatel692    
Nazdár...pijonýr mě za studena chytne asi tak po 40 metrech tlačení samozdřejmě že ne najednou tlačim po kouská pak to chytne a jede to dobře a za tepla to chytne asi tak po čtyřech metrech a svíčku mám studenou. a nakoupnout to nejde ani náhodou předstich mám seřízenej od automechanika takže by měl být ok. Nevíte co stim dík za rady;-) jo chtěl bych aby to chytalo na nakopnutí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2007 8:11
 
 
 
 
Jméno: kubiczek      IP: uživatel1058    
VIC CUPUJ!! a nebojse fekala jde uchcat lehce :-D ale ne skus mu dat poradnou porci benalu a uvids....
 
 
Datum: 30. srpna 2007 8:11
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Překontroluj vzdálenost elektrod na svíčce.Dej 0,4mm.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 7:44
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel1123    
ja mel stejnej problém a pomohlo mi vyčistit poradne vzduchovej filtr.
 
 
Datum: 29. srpna 2007 22:00
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel1070    
zdarte,nevíte jestli se vyrábý ty lamely z toho feroda aj na čz 175/450?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2007 16:26
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel368    
,kamos je koupil na burze za 70kc/ks,mas to stejny jak na jinaci cz nebo jawe
 
 
Datum: 30. srpna 2007 16:26
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1228    
Ahoj nevíte kde bych sehnal nd na simsona prosím o nějaké stránky, díky moc, jinak fichtly mám doma 2, tak zdar :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2007 19:42
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
oprava:www.motoklasik.cz
 
 
Datum: 29. srpna 2007 19:42
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
www.motokalsik.cz tam toho maj hafo
 
 
Datum: 29. srpna 2007 19:41
 
 
 
 
Jméno: selda      E-mail:      IP: uživatel993    
čus mam takový problem s mym mustangem, jezdí dobre ale kdyz si preradim na trojku tak to pak sice vrátim na dvojku ale najednicku ne, proste jí tam nedostanu, řadicí páka je az nahoře ale nic, většinou mi to pak zdechne v kopci, nevite nekdo cim to muze bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: ?      IP: uživatel356    
tak ti drhne radicka o kryt spojky :-)
 
 
Datum: 03. března 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
jo me to dela kdyz radim z dvojky na trojku tak je rad.paka uplne dole a nejde to tak to trochu posunu vys a uz to de tak kdyz ji budes mit uplne nahore tak zkus upne zlachka ji kopnou dolu ona zpadne a vklidu bys tam mel dat tu jednicku
 
 
Datum: 22. září 2007 11:22
 
 
 
 
Jméno: Stava      IP: uživatel556    
jo to bude neco s tim automatem. Ale když zařadíš na dva a řadička zůstane nehoře tak jí vrať o kousek zpátky, jako kdyby se měla vrátit sama. Pak ti možná pujde jednička
 
 
Datum: 31. srpna 2007 22:59
 
 
 
 
Jméno: tboi      IP: uživatel14    
nebo neumis radit :-D znam borca kterej na simalovi neumel radit a pulil kvuli tomu motor XD
 
 
Datum: 31. srpna 2007 14:14
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Může být poškozená pružina v řadícím automatu.Zarážka pro zpětné řazení se nevysune.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 8:00
 
 
 
 
Jméno: kubiczek      IP: uživatel1058    
hele jen tak sem si prochazel stranky a nasel sem toto http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_607.html je to teda za kus nebo za par??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2007 18:55
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
no jo pravda,,,uz opraveno,,sorac a dik za upozorneni,,u me to vidim jinak
 
 
Datum: 29. srpna 2007 18:55
 
 
 
 
Jméno: Beny      IP: uživatel692    
na konci je to napsaný
 
 
Datum: 29. srpna 2007 18:45
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ja tam nikde nevidim cenu za kus? kde?
 
 
Datum: 29. srpna 2007 18:04
 
 
 
 
Jméno: beda travnicvek      IP: uživatel1313    
je tam nejdriv za par a pak ze je to bohuzel cena za 1 KUS, ale zase je to kvalita
 
 
Datum: 29. srpna 2007 17:52
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
za par
 
 
Datum: 29. srpna 2007 17:08
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel1070    
máš tam napsané pár!!
 
 
Datum: 29. srpna 2007 17:05
 
 
 
 
Jméno: Kubiczek      IP: uživatel1058    
hele na jak dlouho se maj nalozit ty lamely?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2007 17:08
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ovsem ty ferodo uz nema cenu namacet,,ty nesajou
 
 
Datum: 29. srpna 2007 17:08
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel1070    
já sem to nechal přes noc,ale stačilo by aj třeba 2hoďky
 
 
Datum: 29. srpna 2007 16:58
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel1070    
možu lit do benzínu do čz 175 polosintetický motorový olej?a kolik sa leje oleju do 1 litru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2007 10:55
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel1123    
jasně klidne ho tam nalej ja leju do fichtla plně sintetickej olej. a řeď ho tam stejne jako ředis ten normalni.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 10:55
 
 
 
 
Jméno: kubiczek      IP: uživatel1058    
hele lidi potrebuju odpoved bude lamelam a tesneni u spojky stacit kdyz je dam preznoc do oijlu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2007 20:06
 
 
 
 
Jméno: 05      IP: uživatel1386    
Jestli máte suchou třecí spojku tak bych to s těma lamelama radši nedělal ale nevim
 
 
Datum: 24. září 2007 20:06
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel368    
lamely staci mit v oleji pres noc,tesneni napaplej pred slozenim vazelinou
 
 
Datum: 30. srpna 2007 16:31
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel53    
jj bude ale tesneni proc bis daval tesneni do eleje??ja mam lameli uz3dny v oleji a furt nemam cas slozit motor mam rozpuleny kvuli segmentu!!!a ty lemeli mam ferodo
 
 
Datum: 29. srpna 2007 17:25
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1174    
cus, co mam delat kdyz se mi fichtl ohreje a spojka nevypina a kdyz ji vyladim prokluzuje mi startovacka dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2007 21:04
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Už jsem to jednou tady psal. Máš omleté vnitřní zářezy na mezilamele. Bude to chtět novou, jinak to nevyšteluješ.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 21:04
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1174    
a jsou lepší s korkem ne feredo???
 
 
Datum: 30. srpna 2007 19:19
 
 
 
 
Jméno: typan      IP: uživatel986    
Taky mi to delalo a pak jsem koupil novy lamely a bylo to ok
 
 
Datum: 30. srpna 2007 17:01
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Bud mas nedavno menene lamely,alebo to ladis zle.
 
 
Datum: 29. srpna 2007 21:30
 
<  2469  2470  2471  2472  2473  2474  2475  2476  2477  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.11.2025 14:12:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu