Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal
IP: uživatel627
 Poradte mi ! , u pařeza mi nechce vlízt do karburátoru šoupátko s lankem ! ,měl jsem ho tam předtím jenom jsem čistil karbec a nechce to tam vlízt ! díííky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2007 7:00
Jméno: michal
IP: uživatel627
ale já jsi prdel nedělám nevleze to tam !! to broušení je asi jediní řešení !
Datum: 29. června 2007 7:00
Jméno: pařez
IP: uživatel8
proboha nic nebruš když to tam bylo tak tam musí jít zpět. Pořádně si to prohlídni a pomalu to tam zasuň. Můžeš si pomoci tím že zatáhneš za heft-jakobi přidáš plyn
Datum: 28. června 2007 22:09
Jméno: michal
IP: uživatel627
hochu to už jsem dělal !!! ale skusím to no ještě trochu obrousit !
Datum: 28. června 2007 16:20
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
vem smirgl papír a trošku to obrousi a pak to pujde  mám s tim skušenosti
Datum: 28. června 2007 14:59
Jméno: michal
IP: uživatel627
jo to vím ale to tam nevleze vůbec !! už na začátku !
Datum: 28. června 2007 12:51
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Na šoupátku je zářez na karburátoru je výstupek a to má do sebe zapadnout
Datum: 27. června 2007 22:16
Jméno: michal
IP: uživatel627
a vazelinou by to asi nešlo co ,?
Datum: 27. června 2007 21:39
Jméno: o.gladiator
IP: uživatel539
a dáváš ho tam správně do toho zářezu nebo ho skus trošku máznout nákym olejem ale podle mně to bude te drážka.
Datum: 27. června 2007 21:14
 čus jak se dělá ta snížená hlava de to karboflexkou?kdo my to udělá někdo v servisu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 16:23
no tak to pardon, ale pokud sem někdo hodí 4x jeden dotaz tak mi neříkejte že je normální
Datum: 28. června 2007 16:23
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
já bych řek že sám seš idiot protiže povrch je frézovanej zajímalo by mě jak bys chytil hlavu do soustruhu
Datum: 28. června 2007 7:10
A nebo zkus karboflex a kladivo. Blbe! Já zase nemohu pochopit, jak může bejt někdo tak tupej!!! Viděls někdy tu hlavu?? Povrch je soustružený! Co bys tím rosbrusem tam tak dokázal!!Trochu se zamysli, než napíšeš další kravinu!!!
Datum: 28. června 2007 0:53
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
noisemaker  rostě musíš pochopit,že někdo tomu nerozumí tak jako ostatní;jinak si zajdi do nějaký dílny kde dělaj s obráběcíma strojema(soustruhy atd..) a tam ti určitě poraděj
Datum: 27. června 2007 22:10
co ty seš za vola proč bych si z vás mněl dělat srandu jeden blb my odpověděl že to musim kladivem coš nechápu tak se do toho neplět když my neumíš poradit!!! Vám ostatním díky za rady pokud náký budou
Datum: 27. června 2007 21:12
děláš si tu z nás srandu?
Datum: 27. června 2007 20:53
 čus hele jak je to s tou sníženou hlavou je to dobrá věc? pojede to líp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 0:28
Ale nesmíš vevnitř zapomenout to kladivo!!
Datum: 28. června 2007 0:28
Jo líp to pojede ale budeš tim kurvit motor...
Datum: 27. června 2007 21:45
Jméno: suspension
IP: uživatel818
 čus hoši poradí mi něko fichtl mi vynecháva jiskru vyměníl sem civku kondík i zapalováni ale pořád to dělá
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 10:05
Jméno: suspension
IP: uživatel818
zipomane:kladívka mám nove faju sem taky měnil i svičku ale pořád to dělá
Datum: 28. června 2007 10:05
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Jsou čisté kladívka nebo se stále opalují, může být třeba špatná svíčka, fajfka
Datum: 27. června 2007 22:18
Jméno: petr
IP: uživatel1089
nemáš s tim delat píčovyny
Datum: 27. června 2007 20:19
 čau lidi, jenom dotaz, šlo by do techničáku u pincka napsat, že jede jenom 45? Prostě jak udělat, aby na něm šlo jezdit od patnácti legálně po silnici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 15:51
Jméno: Axel
IP: uživatel939
stačí na to dat omezovač a pak to nechat schvalit u policajtu a na uřade dostaneš papír kde to budeš mít napsaný
Datum: 28. června 2007 15:51
Budeš sice jezdit ilegálně, ale policajti si toho moc nevšímaj... něco jinýho by bylo kdyby si třeba jel na naky krosce nebo tak...
Datum: 27. června 2007 21:47
Jméno: ghi
IP: uživatel290
Znám jednoho kterej měl na motorce přiškcenej výkon, aby s tim mohl jezdit od 15. myslim že by to šlo jenom v tom případě že by ti přestavbu musela udělat nějaká firma která by ti na to dala PAPÍR že je to předělaný na rychlost do 45km/h. No a to by jsi pak nahlásil na technický
Datum: 27. června 2007 19:14
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
To bys musel mít známího na úřadě...
Datum: 27. června 2007 18:30
 chtěl bych se zeptat na kolik ccm de nejvíc vybrousit válec u pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 0:32
Na 70, ale musí to být válec litinový z beruny (555).
Datum: 28. června 2007 0:32
Po 8.vybruse to bude mat len(jak pise zipo)55ccm.na 60ccm je kit,ale netusim jak to robia.Proste s 8.vybrusom to ma len 55ccm a bodka
Datum: 27. června 2007 23:01
Zdvih má 44 mm, a po 8. výbrusu má 60cm3.
Datum: 27. června 2007 17:05
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Spočítal jsem to na 55,3
Datum: 27. června 2007 14:41
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Nevím kolik má fichtl zdvih ale vrtání je u 8 výbrusu 40mm
Datum: 27. června 2007 14:37
 ahoj, mám takovej dotázek mám mustanga s TP a SKT, mám na něm jiné vidlice ze simsona, jiné blatníky, jiné světlo, světlo svítí a přepíná, troubí, startuje, svítí i zadní, simosn tachometr jede, je vše funkční, co si myslíte že mi řeknou na STK? nebo by bylo rozumnější až bude stk propadat, tak to vrátit do originálu a potom znovu přestavět? děkuji,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2007 19:50
Jméno: Karlos
IP: uživatel372
a to jde nahlásit jako přestavbu a mělo by to normálně TP a mohl bysemstím na silnici? a kolik by to tak stálo? jo mimochodem kolik stojí přepis barvy?
Datum: 27. června 2007 19:50
to by bylo nejjednodušší, asi to tak dopadne, ale zatim to jeste dodělávám, až to bude tak se uvidí co dáll,
Datum: 27. června 2007 19:50
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Hele tak zkusit to můžeš jestli to projde, jinak to nahlásit jako přestavbu, nebo by stačilo dát jenom původní vydlice
Datum: 27. června 2007 19:16
Jméno: karlos
IP: uživatel372
ale posilnici s tém můžu ne? když to má papíry na to by švestky neměli nic říct?
Datum: 27. června 2007 15:18
Jo jistota je jistota... takže já bych to radši znova přestavěl...
Datum: 27. června 2007 14:42
Jméno: xxx
IP: uživatel763
 Kluci jak se dela znizena hlava karbofreskou asi tazko a jaky to ma vlyv na motorku dik za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2007 12:24
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Odfrézuješ kus hlavy a tím jí snížíš, zvedne se tim kompresní poměr
Datum: 27. června 2007 12:24
Jméno: kamikadze
IP: uživatel763
 Prosim vas co si predstavujete pod pojmom Go motora co vymenit alebo ako ja mam prevodovku ok a nac budem menit převodovku jed je v pohodě diki za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2007 12:41
Polovicna GO je klukovka po repasi,vybrus a loziska na klukovke.Totalne komplet GO je ked davas Vsetky loziska,vsetky,puzdra,kolecka,hriadele,simeringy....Proste nemenis len kartery.Inac ked chces taku sterdnu GO,tak len loziska,kluka,vybrus.Samozrejme davas novy olej.
Datum: 27. června 2007 12:41
Jméno: kralix
IP: uživatel831
 zdar - hosi poradte . urval sem sroub v klice -ten co drzi vacku . tak poradte jak ho dostat ven ,us sem skousel vsechno a us nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 22:12
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Ghi.. Díky za školení svářením se mimo jiné dost dlouho živým a mohu souhlaasit s Vesničanem,že bych osobně na kliku svářečkou nesahal
Datum: 28. června 2007 22:12
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
ty vo** to je blbost největší trefíš se náhodou vedle a klika je v prdeli udělání kliky stojí 700 dneska jsem tam byl
Datum: 27. června 2007 22:07
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Zkus si z klasickou kuklou trefit do malí dirky..... jinak pokud to neznáš tak po tom co začneš svářet tak ti teprve ztmavne a to světlo co vydává svářečka osvětlí okolí takže je to vpohodě vydět
Datum: 27. června 2007 20:31
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Ghi...... v čem mu pomůže samozatmívací kukla???????? leda k tomu,že přes tmavý sklo neuvidí,že je to urvaný.Normálně to navrtej vezmi vytahováky zalomených šroubů a vyšroubuj
Datum: 27. června 2007 20:12
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Pokud máš COčko nebo samozatmívací kuklu, tak si sežeň matku stejnýho čísla a přiložíš zevnitř přivaříš a uděláš si vlastně novou hlavičku šroubu a vyšroubuješ
Datum: 27. června 2007 19:20
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
existujou takový vytahováky utrženejch šroubu je to asi tak že si to navrtáš o něco menším vrtákem a pak to jednoduše vyšroubuješ protože ten vytahovák má levej závit
Datum: 27. června 2007 11:58
 Nevíte kde je na těchto umístěný schéma zapojení usměrňovače na 6V???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2007 11:47
Jméno: sesa
IP: uživatel1086
schema na to neni,,jen to propoj s kabelm co jde stada do svetel a hotovo...a usmernovac pripevni na kostru a tim to uzemnis
Datum: 27. června 2007 11:47
 Ahoj všem pekařům, chtěl bych vědět, co máte všichni proti M2T? Vysvětlete mi to prosím a jaký na něj máte názor. Hlavně se v příspěvcích nepřekopávejte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2007 9:16
Jméno: achab
IP: uživatel1287
je to olej uplne na picu,vyrabi se z vyjetych prevodaku to je snad dostatecny duvod
Datum: 28. srpna 2007 9:16
salsoek05: na V-Power prachy máš (kterej je mimochodem k hovnu, pokud nemáš kompresi aspoň kolem 1:13), ale na blbý TéeSko ne, fakt demence...
Datum: 17. srpna 2007 20:20
M2T je psí sádlo a je dobrý tak do olejničky, maximálně pro strejčky co jezděj na jawce na pivo do konzumu... kdysi sem to lil do pincka a karbonu vsude plno, vsechno voblitý, zalepený... uz nikdy víc. TSko je zlatý oproti tomu, takze do techhle sracek minimálně TS, když to každej dojí co to de...
Datum: 17. srpna 2007 20:18
Ja som mazem Shell advance a znatelny rozdiel som nezaznamenal.Lejem ho len pre dobry pocit.mara:S m2t som mazal 1500km(daval som na vybrus) 1:25 a v pohode.
Datum: 27. června 2007 23:06
Já bych proti M2T neměl nic, kdyby tak ššííleně nezasíral motor, stačí koupit jen o málo kvalitnější mogul TS a to je úplně o něčem jiným, oproti M2T je to dost znatelnej rozdíl...
Datum: 27. června 2007 21:52
Jméno: salsoek05
IP: uživatel873
Na M2T se jezdilo od samého začátku výroby pincků a vlastně se jezdí i do dnešní doby.Je jasný,že když se začali vyrábět novější oleje,tak je každej začal kupovat,ale M2T úplně stačí,kdysi nebylo nic jinýho a kazdýmu to stačilo,tak nevim komu co vadí.Pokud chceš lepší olej,je jasný že si musíš připlatit,ale M2T úplně stačí.Jezdit to jezdí.Ještě jsem neměl žádný problém a to toho pincka vcelku vařím.Ředím M2T s Shell V-Power a jsem spokojen
Datum: 27. června 2007 16:22
Jméno: mara
IP: uživatel426
m2t je sracka nejvetsi mel jsem toho 1litr redil jsem beno 1:33 a takovyho p.... karbonu co jsem seskrabaval z pistu, hlavy atd to svet nevidel
Datum: 27. června 2007 14:10
Proste takmer kazdy ma smiesnu predstavu,ze m2t to neumaze.Ani neviem jak to zacalo.Jednoducho v dnesnej dobe kvalitnejsich olejov sa m2t uz neuznava.Ja si myslim,ze je to v pohode.Olej jak olej.A ze to velmi dymi a zasiera motor?1.Mam rad,ked je za mnou modra mlha2.Dekabonizacia nie je pre mna problem.
Datum: 27. června 2007 8:01
Jméno: Toňas
IP: uživatel788
já ho používal na svou jawu 05,a ůplně v poho,sme jezdil klidně,netočil sem to..prostě jak píše driver..s rozvahou....
Datum: 27. června 2007 7:55
M2T je v podstaťe klasický olej na klasické ježdění,takže žádné extrémní otáčky a zatěžování motoru.Jezdilo se na něj tehdy a jezdí se na něj pořád.V dnešní době se ale na Fichtlech a podobných strojech už nejezdí jako tehdy - v klidu a s rozvahou a proto se musejí schánět lepší oleje pro dvoutakty.Kámoš ho léta používá do Jawy 21 a je s ním spokojen.
Datum: 27. června 2007 7:41
 zdar, chlapi a holky jak se otevira nahon tachometru na pinckovi? vyklepal jsem tu osicku zajistujici pouzdro toho sneku, ale to pouzdro nemuzu zaboha dostat ven....:o/ chcu si koupit nove kolo aji se snekem ale rad bych vedel jak na to at neutracim zbytecne....diky moc za radu...jo a jeste jedna, da se nekde koupit ten budik tachometru na pionyra? kdyz uz bude opravney nahon tak at je to komplet....
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2007 6:51
Jméno: druzicka
IP: uživatel1075
:o) Dobra rada nad zlato...ale kde do toho trisknout? mam vymyslene, ale zatim jsem nezkousel, strcit tvrdy drat do toho sneka a prastit po nem at vytlaci to pouzdro. neverim, ze by to pouzdro slo nejak vydloubnout
Datum: 29. června 2007 6:51
Jméno: vopeslik
IP: uživatel944
Dam ti radu taky sem to tak rozdelaval a vubec to neslo ale na konec sem to dal.............a ta rada zni KDYZ TO NEJDE SILOU, TAK TO DE ESTE VETSI SILOU!!!!
Datum: 28. června 2007 10:26
 čus máte někdo skušenosti se sníženou hlavou jede vám to líp?jak se to dělá to asi nemužu doma flexou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2007 12:25
Jméno: pepa
IP: uživatel1127
no tym kladive a flexou toho moc neudelas lepsi je to na soustruhu a frezce da se to udelat i na bruzce na plocho tym kladivem a flexou to radsi nezkousej
Datum: 10. července 2007 12:25
Jméno: o.gladiator
IP: uživatel539
nechápu? kladivo?
Datum: 27. června 2007 20:36
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
K flexe musíš použít ještě kladivo. Pak to jde samo!
Datum: 27. června 2007 0:47
 zdar draci!!!! chtěl bych se optat kolik žere simál a jakej má výkon. předem dik za odpověd jestli nějaká bude
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2007 20:11
Jméno: raptor
IP: uživatel992
a ještě kolk dá km/hod
Datum: 26. června 2007 20:11
 A mate tedy to co potrebuji? Myslim to pouzdro do ojnicniho cepu na 210.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2007 12:54
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Datum: 26. června 2007 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel590
 prosím vás jaká má být pojistka na čz 175?jde mi kolika amperová má být.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2007 14:17
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jasan to staci,,,tich 15 je stejne moc
Datum: 26. června 2007 14:17
Jméno: standa
IP: uživatel590
no mám tam 8 A skusím tam dát silnější díky za odpověd
Datum: 26. června 2007 13:21
Jméno: sesa
IP: uživatel176
15 - 20 AP
Datum: 26. června 2007 12:55
 Cus, shanim pouzdro do ojnicniho cepu na babettu 210. Jde tam pouzit to, ktere mate na 207?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2007 11:36
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ne,,,to neni,,,patri tam jehlove lozisko
Datum: 26. června 2007 11:36
Jméno: jkjgjh
IP: uživatel1082
 zdar draci mám dotaz fichtl my vynechává ve vysokejch otáčkách co s tím?? dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 1:06
Jméno: vopeslik
IP: uživatel944
Zvedni hladinu v plovakovne!!
Datum: 26. června 2007 21:40
on myslí že mu vynechává ve vysokejch otáčkách, ne že se mu drží. Myslim že by to mohlo být asi že je málo benzínu či málo bohatej
Datum: 26. června 2007 18:35
mas vypadlou jehlu a nebo moc dotahli volnobeh
Datum: 26. června 2007 12:56
Jméno: drtič
IP: uživatel736
 Zdar borci můžete mi poradit jak se dá předělat pekáč na 60ccm a kde ty věci mám sehnat dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2007 21:58
J:To bude mat len 55ccm.
Datum: 26. června 2007 21:58
Udělej si 8. výbrus.
Datum: 26. června 2007 12:18
|



|