slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2496  2497  2498  2499  2500  2501  2502  2503  2504  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
Poradte mi ! , u pařeza mi nechce vlízt do karburátoru šoupátko s lankem ! ,měl jsem ho tam předtím jenom jsem čistil karbec a nechce to tam vlízt ! díííky draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2007 7:00
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
ale já jsi prdel nedělám nevleze to tam !! to broušení je asi jediní řešení !
 
 
Datum: 29. června 2007 7:00
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
proboha nic nebruš když to tam bylo tak tam musí jít zpět. Pořádně si to prohlídni a pomalu to tam zasuň. Můžeš si pomoci tím že zatáhneš za heft-jakobi přidáš plyn
 
 
Datum: 28. června 2007 22:09
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
hochu to už jsem dělal !!! ale skusím to no ještě trochu obrousit !
 
 
Datum: 28. června 2007 16:20
 
 
 
 
Jméno: salosek05      IP: uživatel873    
vem smirgl papír a trošku to obrousi a pak to pujde ;-) mám s tim skušenosti
 
 
Datum: 28. června 2007 14:59
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
jo to vím ale to tam nevleze vůbec !! už na začátku !
 
 
Datum: 28. června 2007 12:51
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1066    
Na šoupátku je zářez na karburátoru je výstupek a to má do sebe zapadnout
 
 
Datum: 27. června 2007 22:16
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
a vazelinou by to asi nešlo co ,?
 
 
Datum: 27. června 2007 21:39
 
 
 
 
Jméno: o.gladiator      IP: uživatel539    
a dáváš ho tam správně do toho zářezu nebo ho skus trošku máznout nákym olejem ale podle mně to bude te drážka.
 
 
Datum: 27. června 2007 21:14
 
 
 
 
Jméno: o.gladiator      E-mail:      IP: uživatel539    
čus jak se dělá ta snížená hlava de to karboflexkou?kdo my to udělá někdo v servisu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2007 16:23
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
no tak to pardon, ale pokud sem někdo hodí 4x jeden dotaz tak mi neříkejte že je normální
 
 
Datum: 28. června 2007 16:23
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
já bych řek že sám seš idiot protiže povrch je frézovanej zajímalo by mě jak bys chytil hlavu do soustruhu
 
 
Datum: 28. června 2007 7:10
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel21    
A nebo zkus karboflex a kladivo. Blbe! Já zase nemohu pochopit, jak může bejt někdo tak tupej!!! Viděls někdy tu hlavu?? Povrch je soustružený! Co bys tím rosbrusem tam tak dokázal!!Trochu se zamysli, než napíšeš další kravinu!!!
 
 
Datum: 28. června 2007 0:53
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
noisemaker:-Prostě musíš pochopit,že někdo tomu nerozumí tak jako ostatní;jinak si zajdi do nějaký dílny kde dělaj s obráběcíma strojema(soustruhy atd..) a tam ti určitě poraděj
 
 
Datum: 27. června 2007 22:10
 
 
 
 
Jméno: o.gladiator      E-mail:      IP: uživatel539    
co ty seš za vola proč bych si z vás mněl dělat srandu jeden blb my odpověděl že to musim kladivem coš nechápu tak se do toho neplět když my neumíš poradit!!! Vám ostatním díky za rady pokud náký budou:-(
 
 
Datum: 27. června 2007 21:12
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
děláš si tu z nás srandu?
 
 
Datum: 27. června 2007 20:53
 
 
 
 
Jméno: o.gladiator      E-mail:      IP: uživatel539    
čus hele jak je to s tou sníženou hlavou je to dobrá věc? pojede to líp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2007 0:28
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel21    
Ale nesmíš vevnitř zapomenout to kladivo!!
 
 
Datum: 28. června 2007 0:28
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Jo líp to pojede ale budeš tim kurvit motor...
 
 
Datum: 27. června 2007 21:45
 
 
 
 
Jméno: suspension      IP: uživatel818    
čus hoši poradí mi něko fichtl mi vynecháva jiskru vyměníl sem civku kondík i zapalováni ale pořád to dělá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2007 10:05
 
 
 
 
Jméno: suspension      IP: uživatel818    
zipomane:kladívka mám nove faju sem taky měnil i svičku ale pořád to dělá
 
 
Datum: 28. června 2007 10:05
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1066    
Jsou čisté kladívka nebo se stále opalují, může být třeba špatná svíčka, fajfka
 
 
Datum: 27. června 2007 22:18
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1089    
nemáš s tim delat píčovyny
 
 
Datum: 27. června 2007 20:19
 
 
 
 
Jméno: Vava      E-mail:      IP: uživatel1088    
čau lidi, jenom dotaz, šlo by do techničáku u pincka napsat, že jede jenom 45? Prostě jak udělat, aby na něm šlo jezdit od patnácti legálně po silnici? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2007 15:51
 
 
 
 
Jméno: Axel      IP: uživatel939    
stačí na to dat omezovač a pak to nechat schvalit u policajtu a na uřade dostaneš papír kde to budeš mít napsaný
 
 
Datum: 28. června 2007 15:51
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Budeš sice jezdit ilegálně, ale policajti si toho moc nevšímaj... něco jinýho by bylo kdyby si třeba jel na naky krosce nebo tak...
 
 
Datum: 27. června 2007 21:47
 
 
 
 
Jméno: ghi      IP: uživatel290    
Znám jednoho kterej měl na motorce přiškcenej výkon, aby s tim mohl jezdit od 15. myslim že by to šlo jenom v tom případě že by ti přestavbu musela udělat nějaká firma která by ti na to dala PAPÍR že je to předělaný na rychlost do 45km/h. No a to by jsi pak nahlásil na technický
 
 
Datum: 27. června 2007 19:14
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
To bys musel mít známího na úřadě...
 
 
Datum: 27. června 2007 18:30
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel1064    
chtěl bych se zeptat na kolik ccm de nejvíc vybrousit válec u pionýra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2007 0:32
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel21    
Na 70, ale musí to být válec litinový z beruny (555).
 
 
Datum: 28. června 2007 0:32
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Po 8.vybruse to bude mat len(jak pise zipo)55ccm.na 60ccm je kit,ale netusim jak to robia.Proste s 8.vybrusom to ma len 55ccm a bodka
 
 
Datum: 27. června 2007 23:01
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel340    
Zdvih má 44 mm, a po 8. výbrusu má 60cm3.
 
 
Datum: 27. června 2007 17:05
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1066    
Spočítal jsem to na 55,3
 
 
Datum: 27. června 2007 14:41
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1066    
Nevím kolik má fichtl zdvih ale vrtání je u 8 výbrusu 40mm
 
 
Datum: 27. června 2007 14:37
 
 
 
 
Jméno: karlos      E-mail:      IP: uživatel372    
ahoj, mám takovej dotázek mám mustanga s TP a SKT, mám na něm jiné vidlice ze simsona, jiné blatníky, jiné světlo, světlo svítí a přepíná, troubí, startuje, svítí i zadní, simosn tachometr jede, je vše funkční, co si myslíte že mi řeknou na STK? nebo by bylo rozumnější až bude stk propadat, tak to vrátit do originálu a potom znovu přestavět? děkuji,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2007 19:50
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel372    
a to jde nahlásit jako přestavbu a mělo by to normálně TP a mohl bysemstím na silnici? a kolik by to tak stálo? jo mimochodem kolik stojí přepis barvy?
 
 
Datum: 27. června 2007 19:50
 
 
 
 
Jméno: karlos      E-mail:      IP: uživatel372    
to by bylo nejjednodušší, asi to tak dopadne, ale zatim to jeste dodělávám, až to bude tak se uvidí co dáll,
 
 
Datum: 27. června 2007 19:50
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Hele tak zkusit to můžeš jestli to projde, jinak to nahlásit jako přestavbu, nebo by stačilo dát jenom původní vydlice
 
 
Datum: 27. června 2007 19:16
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel372    
ale posilnici s tém můžu ne? když to má papíry na to by švestky neměli nic říct?
 
 
Datum: 27. června 2007 15:18
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Jo jistota je jistota... takže já bych to radši znova přestavěl...
 
 
Datum: 27. června 2007 14:42
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel763    
Kluci jak se dela znizena hlava karbofreskou asi tazko a jaky to ma vlyv na motorku dik za odpovede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2007 12:24
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1066    
Odfrézuješ kus hlavy a tím jí snížíš, zvedne se tim kompresní poměr
 
 
Datum: 27. června 2007 12:24
 
 
 
 
Jméno: kamikadze      IP: uživatel763    
Prosim vas co si predstavujete pod pojmom Go motora co vymenit alebo ako ja mam prevodovku ok a nac budem menit převodovku jed je v pohodě diki za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2007 12:41
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Polovicna GO je klukovka po repasi,vybrus a loziska na klukovke.Totalne komplet GO je ked davas Vsetky loziska,vsetky,puzdra,kolecka,hriadele,simeringy....Proste nemenis len kartery.Inac ked chces taku sterdnu GO,tak len loziska,kluka,vybrus.Samozrejme davas novy olej.
 
 
Datum: 27. června 2007 12:41
 
 
 
 
Jméno: kralix      IP: uživatel831    
zdar - hosi poradte . urval sem sroub v klice -ten co drzi vacku . tak poradte jak ho dostat ven ,us sem skousel vsechno a us nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2007 22:12
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
Ghi.. Díky za školení svářením se mimo jiné dost dlouho živým a mohu souhlaasit s Vesničanem,že bych osobně na kliku svářečkou nesahal
 
 
Datum: 28. června 2007 22:12
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
ty vo** to je blbost největší trefíš se náhodou vedle a klika je v prdeli udělání kliky stojí 700 dneska jsem tam byl
 
 
Datum: 27. června 2007 22:07
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Zkus si z klasickou kuklou trefit do malí dirky..... jinak pokud to neznáš tak po tom co začneš svářet tak ti teprve ztmavne a to světlo co vydává svářečka osvětlí okolí takže je to vpohodě vydět
 
 
Datum: 27. června 2007 20:31
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
Ghi...... v čem mu pomůže samozatmívací kukla???????? leda k tomu,že přes tmavý sklo neuvidí,že je to urvaný.Normálně to navrtej vezmi vytahováky zalomených šroubů a vyšroubuj
 
 
Datum: 27. června 2007 20:12
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Pokud máš COčko nebo samozatmívací kuklu, tak si sežeň matku stejnýho čísla a přiložíš zevnitř přivaříš a uděláš si vlastně novou hlavičku šroubu a vyšroubuješ
 
 
Datum: 27. června 2007 19:20
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
existujou takový vytahováky utrženejch šroubu je to asi tak že si to navrtáš o něco menším vrtákem a pak to jednoduše vyšroubuješ protože ten vytahovák má levej závit
 
 
Datum: 27. června 2007 11:58
 
 
 
 
Jméno: driver      E-mail:      IP: uživatel17    
Nevíte kde je na těchto umístěný schéma zapojení usměrňovače na 6V??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2007 11:47
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel1086    
schema na to neni,,jen to propoj s kabelm co jde stada do svetel a hotovo...a usmernovac pripevni na kostru a tim to uzemnis
 
 
Datum: 27. června 2007 11:47
 
 
 
 
Jméno: Ninja486      E-mail:      IP: uživatel1081    
Ahoj všem pekařům, chtěl bych vědět, co máte všichni proti M2T? Vysvětlete mi to prosím a jaký na něj máte názor. Hlavně se v příspěvcích nepřekopávejte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2007 9:16
 
 
 
 
Jméno: achab      IP: uživatel1287    
je to olej uplne na picu,vyrabi se z vyjetych prevodaku to je snad dostatecny duvod
 
 
Datum: 28. srpna 2007 9:16
 
 
 
 
Jméno: CanaLL      E-mail:      IP: uživatel1128    
salsoek05: na V-Power prachy máš (kterej je mimochodem k hovnu, pokud nemáš kompresi aspoň kolem 1:13), ale na blbý TéeSko ne, fakt demence...
 
 
Datum: 17. srpna 2007 20:20
 
 
 
 
Jméno: CanaLL      E-mail:      IP: uživatel1128    
M2T je psí sádlo a je dobrý tak do olejničky, maximálně pro strejčky co jezděj na jawce na pivo do konzumu... kdysi sem to lil do pincka a karbonu vsude plno, vsechno voblitý, zalepený... uz nikdy víc. TSko je zlatý oproti tomu, takze do techhle sracek minimálně TS, když to každej dojí co to de...
 
 
Datum: 17. srpna 2007 20:18
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ja som mazem Shell advance a znatelny rozdiel som nezaznamenal.Lejem ho len pre dobry pocit.mara:S m2t som mazal 1500km(daval som na vybrus) 1:25 a v pohode.
 
 
Datum: 27. června 2007 23:06
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Já bych proti M2T neměl nic, kdyby tak ššííleně nezasíral motor, stačí koupit jen o málo kvalitnější mogul TS a to je úplně o něčem jiným, oproti M2T je to dost znatelnej rozdíl...
 
 
Datum: 27. června 2007 21:52
 
 
 
 
Jméno: salsoek05      IP: uživatel873    
Na M2T se jezdilo od samého začátku výroby pincků a vlastně se jezdí i do dnešní doby.Je jasný,že když se začali vyrábět novější oleje,tak je každej začal kupovat,ale M2T úplně stačí,kdysi nebylo nic jinýho a kazdýmu to stačilo,tak nevim komu co vadí.Pokud chceš lepší olej,je jasný že si musíš připlatit,ale M2T úplně stačí.Jezdit to jezdí.Ještě jsem neměl žádný problém a to toho pincka vcelku vařím.Ředím M2T s Shell V-Power a jsem spokojen ;-)
 
 
Datum: 27. června 2007 16:22
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
m2t je sracka nejvetsi mel jsem toho 1litr redil jsem beno 1:33 a takovyho p.... karbonu co jsem seskrabaval z pistu, hlavy atd to svet nevidel
 
 
Datum: 27. června 2007 14:10
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Proste takmer kazdy ma smiesnu predstavu,ze m2t to neumaze.Ani neviem jak to zacalo.Jednoducho v dnesnej dobe kvalitnejsich olejov sa m2t uz neuznava.Ja si myslim,ze je to v pohode.Olej jak olej.A ze to velmi dymi a zasiera motor?1.Mam rad,ked je za mnou modra mlha2.Dekabonizacia nie je pre mna problem.
 
 
Datum: 27. června 2007 8:01
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel788    
já ho používal na svou jawu 05,a ůplně v poho,sme jezdil klidně,netočil sem to..prostě jak píše driver..s rozvahou....
 
 
Datum: 27. června 2007 7:55
 
 
 
 
Jméno: driver      E-mail:      IP: uživatel17    
M2T je v podstaťe klasický olej na klasické ježdění,takže žádné extrémní otáčky a zatěžování motoru.Jezdilo se na něj tehdy a jezdí se na něj pořád.V dnešní době se ale na Fichtlech a podobných strojech už nejezdí jako tehdy - v klidu a s rozvahou a proto se musejí schánět lepší oleje pro dvoutakty.Kámoš ho léta používá do Jawy 21 a je s ním spokojen.
 
 
Datum: 27. června 2007 7:41
 
 
 
 
Jméno: druzicka      E-mail:      IP: uživatel1079    
zdar, chlapi a holky jak se otevira nahon tachometru na pinckovi? vyklepal jsem tu osicku zajistujici pouzdro toho sneku, ale to pouzdro nemuzu zaboha dostat ven....:o/ chcu si koupit nove kolo aji se snekem ale rad bych vedel jak na to at neutracim zbytecne....diky moc za radu...jo a jeste jedna, da se nekde koupit ten budik tachometru na pionyra? kdyz uz bude opravney nahon tak at je to komplet.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2007 6:51
 
 
 
 
Jméno: druzicka      IP: uživatel1075    
:o) Dobra rada nad zlato...ale kde do toho trisknout? mam vymyslene, ale zatim jsem nezkousel, strcit tvrdy drat do toho sneka a prastit po nem at vytlaci to pouzdro. neverim, ze by to pouzdro slo nejak vydloubnout
 
 
Datum: 29. června 2007 6:51
 
 
 
 
Jméno: vopeslik      IP: uživatel944    
Dam ti radu taky sem to tak rozdelaval a vubec to neslo ale na konec sem to dal.............a ta rada zni KDYZ TO NEJDE SILOU, TAK TO DE ESTE VETSI SILOU!!!!
 
 
Datum: 28. června 2007 10:26
 
 
 
 
Jméno: o.gladiator      E-mail:      IP: uživatel539    
čus máte někdo skušenosti se sníženou hlavou jede vám to líp?jak se to dělá to asi nemužu doma flexou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2007 12:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1127    
no tym kladive a flexou toho moc neudelas lepsi je to na soustruhu a frezce da se to udelat i na bruzce na plocho tym kladivem a flexou to radsi nezkousej
 
 
Datum: 10. července 2007 12:25
 
 
 
 
Jméno: o.gladiator      IP: uživatel539    
nechápu? kladivo?
 
 
Datum: 27. června 2007 20:36
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel21    
K flexe musíš použít ještě kladivo. Pak to jde samo!
 
 
Datum: 27. června 2007 0:47
 
 
 
 
Jméno: raptor      E-mail:      IP: uživatel992    
zdar draci!!!! chtěl bych se optat kolik žere simál a jakej má výkon. předem dik za odpověd jestli nějaká bude odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2007 20:11
 
 
 
 
Jméno: raptor      IP: uživatel992    
a ještě kolk dá km/hod
 
 
Datum: 26. června 2007 20:11
 
 
 
 
Jméno: Barbora      E-mail:      IP: uživatel1083    
A mate tedy to co potrebuji? Myslim to pouzdro do ojnicniho cepu na 210. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2007 12:54
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
 
 
Datum: 26. června 2007 12:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel590    
prosím vás jaká má být pojistka na čz 175?jde mi kolika amperová má být.děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2007 14:17
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
jasan to staci,,,tich 15 je stejne moc
 
 
Datum: 26. června 2007 14:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel590    
no mám tam 8 A skusím tam dát silnější díky za odpověd
 
 
Datum: 26. června 2007 13:21
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
15 - 20 AP
 
 
Datum: 26. června 2007 12:55
 
 
 
 
Jméno: Barbora      E-mail:      IP: uživatel1083    
Cus, shanim pouzdro do ojnicniho cepu na babettu 210. Jde tam pouzit to, ktere mate na 207? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2007 11:36
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ne,,,to neni,,,patri tam jehlove lozisko
 
 
Datum: 26. června 2007 11:36
 
 
 
 
Jméno: jkjgjh      IP: uživatel1082    
zdar draci mám dotaz fichtl my vynechává ve vysokejch otáčkách co s tím?? dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 1:06
 
 
 
 
Jméno: vopeslik      IP: uživatel944    
Zvedni hladinu v plovakovne!!
 
 
Datum: 26. června 2007 21:40
 
 
 
 
Jméno: rony      E-mail:      IP: uživatel290    
on myslí že mu vynechává ve vysokejch otáčkách, ne že se mu drží. Myslim že by to mohlo být asi že je málo benzínu či málo bohatej
 
 
Datum: 26. června 2007 18:35
 
 
 
 
Jméno: peca      E-mail:      IP: uživatel1084    
mas vypadlou jehlu a nebo moc dotahli volnobeh
 
 
Datum: 26. června 2007 12:56
 
 
 
 
Jméno: drtič      IP: uživatel736    
Zdar borci můžete mi poradit jak se dá předělat pekáč na 60ccm a kde ty věci mám sehnat dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2007 21:58
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
J:To bude mat len 55ccm.
 
 
Datum: 26. června 2007 21:58
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel340    
Udělej si 8. výbrus.
 
 
Datum: 26. června 2007 12:18
 
<  2496  2497  2498  2499  2500  2501  2502  2503  2504  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 5:45:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu