Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím , dá se něco udělat se startovacím segmentem aby vydržel dýl?Mám ho půl roku a je KO.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2007 10:22
Dík to mě nenapadlo.To dvojkolečko jsem zapoměl prohlídnout.
Datum: 02. července 2007 10:22
To zalezi ci si ho dobre namontoval a ci nahodou neni obrusene to dvojkolecko,co do neho zapada.
Datum: 01. července 2007 10:34
Jméno: Jeliman
IP: uživatel847
Posl.aktualizace: 30. června 2007 9:24
Jméno: monax
IP: uživatel53
Na vybrus je jen valec!Pist s kruzkama,Pistnim cepem a segrovkama dostanes to s valcem,ktery bude po vybrusu!
Datum: 30. června 2007 9:24
Len valec.V cene vybrusu je aj novy piest a kruzky.Plus cap a poistky.
Datum: 29. června 2007 21:59
Jméno: ondri
IP: uživatel697
nevim zrejme jenom valec pist si musis koupit novy i s pistni krouzky!! ale radsi si ven i ten pist
Datum: 29. června 2007 19:52
Jméno: karlos
IP: uživatel372
 ahoj můžete mi někdo zjednodušeně napsat jak udělat chcípák jakej drát spojit s jakým? aby to chcíplo díky,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 19:17
Jméno: haf
IP: uživatel3269
A to je kterej???
Datum: 20. června 2008 19:17
Jméno: karlos,
IP: uživatel372
dobrý už to mám spojil jsem drát 15 a 1
Datum: 29. června 2007 13:37
Jméno: sesa
IP: uživatel176
 ja se taky pripojim,,,,,HEJ DRAKU A NE ZADNE FRAJERINKY,,, TO JE TA NEJHORCI VLASTNOST JOUDY,,ZE SE ZACNE PRED NIKYM FRAJERIT ,,, A JAKO POKAZDE, TO DOPADNE KATASTROFICKY...........JINAK PREJI VSEM PEKNE PRAZDNINY, MNOHO NOVYCH ZAZITKU,KAMOSU A KAMOSEK. JEN PROSIM,,BUDTE OPATRNY, ZDRAVY A ZIVOT JE JEN JEDNEN,,,,,,TAK AT NA NOVEJ ROK NEPRIDETE DO TRIDY O BERLICH CI DOKONCE NA KOLECKOVYM KRESLE,,,,,,,p.s. setrete svecho fichtla,,,,at mam taky prazdniny,, cim min objednavek,,tim vetsi prazdniny pro sesa
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2007 18:35
Jméno: Toňas
IP: uživatel924
seso to víš že zasloužíš!!!!
Datum: 30. června 2007 18:35
Jméno: sesa
IP: uživatel176
uprime,,,,radsi prazdniny nez prasule,,vzdyt si je zaslouzim,,ne?
Datum: 30. června 2007 8:07
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Seso,ale upřímě,čím víc objednávek tím míň prázdnin ale větší bussines Ne?
Datum: 29. června 2007 20:48
 Čus draci tak je to konečně tady prázdniny!!!!!!!!!!!!!!!!!! Užijte si je v pohodě a ti co vycházíte si vzpomentě na vaši bývalou školu a tyky vám držím palečky at se vám v nové škole daří! Ale lidi bacha o prázdninách bude všude akce a adrenalin a určitě i alkohol a neříkejte že ne, takže bacha na ježdění. Doufám že po prázdninách tu budeme všichni a tobě seso hodně nervů protože o prázdninách bude fichtl krámek přervanej dotazama a objednávkama! Tak to by bylo asi vše čau!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2007 12:47
Jméno: sesa
IP: uživatel176
o.gladiator ,, dik draku,,tusim se prace bude tolik ze budu asi obcas kolabovat,,,, jedny prazdniny to snad preziji,,pak se budu muset krotit,,jinak bych sel na kolena a to se mi rozhodne nechce
Datum: 29. června 2007 12:47
Jméno: Kart
IP: uživatel1095
 TO sedlo neorig. na jawetu 551 uz je vyprodany? pokud ano, bude jeste nekdy k mani? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 20:56
Jméno: sesa
IP: uživatel176
bude ale kdy,,to nevim,,cekam na to uz mesic
Datum: 28. června 2007 20:56
 Zdarek draci chtěl bych se vas zeptat kdyz mam fychtla bez papíru ale ma spz muzu ho nejak prihlasit nebo nejak najit majitele aby to prehlasil name nebo neco takoviho???????Dekuju za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2007 15:34
no tak to ale uz asi nenajdes nechces prodam ti cele papyry na fichtla s spz smalym a velkym tp vestli jo tak me napys na cukin15@seznam.cz
Datum: 04. července 2007 15:34
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Musíš najít majitele který musí podepsat plnou moc, koupit papíry a pak teprv přihlásit
Datum: 28. června 2007 19:57
 ahoj borci, myslíte že můžu jezdit na natural 98? když jedu na speciál tak normálka dám tam 95 a jede to líp,,, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2007 22:48
Mozna nez snizovat hlavu staci zmensit predstih - urcite bych to prubnul jako 1. krok ...
Datum: 17. července 2007 22:48
mužes ale pochvili se ti to radře a ses ...........
Datum: 01. července 2007 22:29
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Jedině snížit hlavu, chtělo by to zjistit si při jakym kompresnim poměru začne ten benzín ve válci vybuchovat a podle toho hlavu snížit, fichtl má poměr 1:9,8, pokud to najdeš kdy bouchá tak pak pomocí matematiky spošítáš o kolik snížit tu hlavu
Datum: 28. června 2007 19:56
Jméno: karlos
IP: uživatel372
takže snížit hlavu? a o kolik asi ? abych neníčil motor? a lít tam 98
Datum: 28. června 2007 19:30
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Víc oktanů poznáš pouze pokud budeš mít větší kompresní poměr
Datum: 28. června 2007 18:21
Jméno: mara
IP: uživatel426
pokud nemas snizenou hlavu tak tam rozdil moc velkej nebude tot muj nazor
Datum: 28. června 2007 17:12
 Caute , mam Jawu 21 a mam taky mensi problem s radenim prevodovych stupnov.. Za studena mi idu vsecky sutpne a potom mi nejde bud jednotka alebo trojka...dvojka ide stale. Neviete cim to moze byt ? Mozu to byt vyjazdene spojkove lamely ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2007 22:26
Skus vymenit lamely a hlavne ten plišek mezi mamelama a nebo kdyz to nekdo ten motor rozdělával tak mojhl na řazení na stromečku přehodi kvalt tři za kvalt dva
Datum: 01. července 2007 22:26
Vymen radici automat.
Datum: 01. července 2007 21:09
Za tepleho motoru mi to iba nefunguje...jak vytiahnem motorku z garaze tak ide a po asi 1-2 kilometroch sa to zacne jebat, PROSIIIM PORADTE MI
Datum: 28. června 2007 16:36
Jméno: Tomas
IP: uživatel868
 Čau všichni mam dotaz mam Jawa Mustang. Ne že by nejel, on jede ale max.50Km/h. Nevím čím to je jestli je možný že by tam byl nějakej omezovač ?? Prostě jedu (trojka v docela klidných otáčkách) zrychlim na 50Km/h a najednou když se dotkne rafička 50 tak motor prestane zabýrat... když po chvíli spomalí pod 50 tak už zase zabýrá. Jinak táhne skvěle. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2007 22:28
de ti málo benzinu do kazbece nebo z karbece skus vycistis a hlavne vycistit trisky
Datum: 01. července 2007 22:28
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
V mustangovi bude sotva omezovač spíš ti tam nedotýká palivo, nebo máš převody (rozeta+přední kolečko) do terénu a ta rychlost by byla max a víc by nejel
Datum: 28. června 2007 19:59
Jméno: mara
IP: uživatel426
co takhle sestelovat karbec?
Datum: 28. června 2007 17:13
 DOTAZ:neměl by někdo doklady k jednorychlostní Babettě???Nejlépe rok 1979 typ 207/200
Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2007 19:56
Jméno: pařez
IP: uživatel8
já mám někoklik stadionů a jawett a zaplaceno jednou. Na pojistce je napsáno moped tak jezdím na všem na jednu pojistku
Datum: 01. července 2007 19:56
Jméno: pařez
IP: uživatel8
normálně dojdi na pojišťovnu a oni napíšou povinné ručení na moped babetta. Nic k tomu fakt nepotřebuješ
Datum: 01. července 2007 19:55
RE: Uživatel: pařez IP: 213.226.214.141 Datum: 22:05:46 28.06. 2007
Babettu jsem koupil před třemi týdny,ale původní majitel zemřel před 6-lety a doklady se k tomu ztratily,jak mám postupovat,kdybych to chtěl pojistit???
Datum: 29. června 2007 1:46
Jméno: pařez
IP: uživatel8
babetta nemá doklady ta kartička je jen doklad o koupi. Stačí zaplatit pojistku a jezdit
Datum: 28. června 2007 22:05
 Zdarec všem Babetystům,Jawystům,Stadioňákům prostě všech příznivům dvoutaktů.Dneska jsem měřil napětí na jednorychlostní Bábě a bylo mi hnedka jasné proč praskaj žárovky.Nevěřil jsem vlastním očím,při plném plynu to dalo celých 33V a ve volnoběhu 7V  ))
SESO:myslíš že ten regulátor (neboli omezovač) napětí na 6V to zvládne???
Čus Driver
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2007 1:53
Přední a zadní světlo se rozvicuje na přední světle vespod - to vim  a při měření jsem měl zapnutý světla ale jakmile překročim střední otáčky tak žárovky zamávaj bílou vlajkou  )) a je po nich.Je pravda když se svítí tak tam takové napětí nebude
Datum: 29. června 2007 1:53
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jasan vzvladne
Datum: 28. června 2007 21:14
Jestli si to měřil s vypnutejma světlama tak to je normální, změř to při zapnutejch světlech a mělo by to bejt míň, ten zdroj je stavěnej jako proudovej..., takže tam neni přesně 6V
Datum: 28. června 2007 20:38
Jméno: mara
IP: uživatel426
coooo to je nejaka babeta ...... nema nahodou elektriku z neceho jinyho ci tak
Datum: 28. června 2007 17:14
 Zdar draci mám mustanga a prosím neposlal by mě někdo nebo nerozepsal jak mám seřídit spojku moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 20:03
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Taky mam mustanga a pravda je otáčet opravdu o málo, otočíš hodně bude prokluovat nakopávačka otočíš málo bude se ti točit zadní kolo na volnoběh
Datum: 28. června 2007 20:03
Jméno: o.gladiator
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel539
čus to je jednoduchý vedle nakopávačky je šroubek z matičkou povol tu matičku a tim šroubkem otoč na jednu nebo na druhou stranu ale jen o kousek tak asi o čtvrt otáčky utáhni tu matku a skus ale pozor ten seřizovací šroubek je i na nakopávačku takže kdiž to seřídíš špatně tak ti to nepude nakopávat musíš točit jen o kousky doufám že máš trpjelivost mně to zabralo asi min a ted to jezdí skvěle ps mám taky mustanga je to supr stroj.
Datum: 28. června 2007 16:34
Jméno: fixxka
IP: uživatel763
 Prosim ty linky co sesa prodava naco su dobre na mustangovi by sa sikli ci ani moc ne diki za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 14:47
Jméno: sesa
IP: uživatel68
jsou gut,,jen , jakou barvu?
Datum: 28. června 2007 14:47
Jméno: xxx
IP: uživatel763
 Prosim vas jeden furt pise ze znizeni hlavy se dela karboflexou a kladivem! moze mi ten clobvek napisat a presne mi povidat jak to tym kladivem a flexou dela diki a nech se ozve sem strasne zvedavy jak kladivem nech pipose presny postup diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2007 18:56
Jméno: Froggyc
IP: uživatel330
ja bych se na to vysral pac nova klikovka stoji 1200 a po tejhle uprave pujde hodne rychle do prdele ver mi vyhozeny prachy za to ti to nestoji
Datum: 03. července 2007 18:56
Jméno: fukk
IP: uživatel1026
jste tady uplne vyplachy
Datum: 01. července 2007 18:29
Jméno: messa
IP: uživatel1093
sežeň někoho kdo má soustruch.myslim že na tom ny to šlo.Ja jsem si nechácal na soustruhu zužit rozetu
Datum: 29. června 2007 16:30
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
řeknu to takhle na flexu a kladivo zapomeň tím to rozhodně neuděláš (no možná uděláš, ale myslím, že by jsi s tím výkon tak leda snížil  ) to musíš udělat jedině na frézce
Datum: 28. června 2007 16:33
chce jen trošku fantazie a čím větší kladivo a výkonnější flexa, tím je to lepší!!!
Datum: 28. června 2007 16:19
Jméno: vocas
IP: uživatel372
hele seš vůbec normální??
Datum: 28. června 2007 15:10
 čus hoši poradí mi něko fichtl mi vynecháva jiskru vyměníl sem civku kondík i zapalováni ale pořád to dělá
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 16:52
Jméno: suspension
IP: uživatel818
svíčku mám novou
Datum: 28. června 2007 16:52
Jméno: borec115
IP: uživatel763
A co svicka ta ti nevynechava alebo ty kontakty nedotikaju sa ti nekde moze skratovak pokukaj a najdes ked si vsetko mernil a kde je odtrhove ramenko ty podlozky tam mas spravne hledaj mozno je iba svicka nahovno
Datum: 28. června 2007 14:25
 Neví někdo, jak bych mel upravit karbec, aby to bylo silnejsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 13:07
Jméno: Prachy
IP: uživatel1290
kup si sítku na hadičku a máš to lepšejší
Datum: 19. srpna 2007 13:07
J:Kruzky maju podstatnu ulohu pri kompresii.Kruzky su tam vlastne preto,lebo piest nemoze byt presne podla valca,pretoze sa po zahriati motora rozztiahne a keby bol na fest urobeny,tak sa motor zadre.Preto sa piesty robia mensie a kruzkami sa to akoby dotesnuje.Takze plati,pokial neni piest akymkolvek sposobom poskodeny,su to vyhodene peniaze,ktore mozu ist na benzin alebo olej.
Datum: 29. června 2007 12:10
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
majo: samozřejmě záleží, jak ten píst vypadá, jestli je ok, tak ho není důvod měnit, stače kroužky
Datum: 29. června 2007 6:19
Majo, nemáš tak docela pravdu! Kolik komprese by zajistily samotný kroužky bez pístu??? Žádnou, tak to bude asi trochu jinak. Třeba to může profukovat mezi drážkama atd. atd.
Datum: 29. června 2007 1:00
Pepa:Novy pist je debilina,pokym neni nejak poskodeny.Kompresiu robia kruzky a ne pist.Takze staci menit kruzky.
Datum: 28. června 2007 21:23
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
pokud nemá nějak extrémně vyběhaný válec, nebo v něm nejsou rýhy, tak je výbrus vcelku zbytečný, stačí nový píst a kroužky
Datum: 28. června 2007 16:35
Jméno: Axel
IP: uživatel939
nejjednoduší a podle mě nejlepší je to předělat na kliňak sice ti to při dešti bude dost podkluzovat ale povalíti to o dost rychleji a nebo můžeš na tom nechat udělat výbrus
Datum: 28. června 2007 15:45
trochu zvětšit trysky hadičky provrtat kanálek a karbec vybrousit válec a mělo by to jet a když ti to nestačí kup si jiné moto nebo si na fechtla udělaj 4 kvalt
Datum: 28. června 2007 12:21
Ked chces upravovat,tak najprv uprav valec a potom karbec.Taka jednoducha uprava je prevrat trysky.Ja som to neskusal,tak to nemozem odporucit ani odradit ta od toho.
Datum: 28. června 2007 8:29
 Prosivmás někdo poradte jak vyčistit nádrž u fichtla čistil sem ji asi pře měsícem pak to jelo krásně a už se to zase zasralo a nejede to, protože tam nejde ben
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 12:29
Doporučuji odrezovač.
Datum: 28. června 2007 12:29
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
http://www.wiku.ic.cz/navody/nadrz_cisteni.htm a dej si na hadičku filtr jistota je jistota
Datum: 28. června 2007 7:06
 Zdar draci, na ČZ 175/477 mi najednou přestala dotíkat ropa na swíčku...karbec sem čistil 2x a furt nic nevíte čim to může být?
Dík za all rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2007 11:15
Karbec je úplně čistý.....nvm čím to je že to neteče na svíčku...nemůže to být něco ve válci?
Datum: 29. června 2007 11:15
Jméno: messa
IP: uživatel1093
Njn jedno blbí nepatrný smítko v karbecu a už ti to nejede
Datum: 28. června 2007 6:39
Zasraty palivovy ventil.A to ze si cistil karbec,nezanemna,ze je vycisteny dobre.Raz som karburator na babette vycistil dobre az na 6.krat.
Datum: 27. června 2007 23:12
Jméno: Ondra
IP: uživatel538
 Mam neustále vysoký otáčky,předstihem to není a když nacupuju tak se na chvilinku uklidní.Newim co s tím je
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2007 19:22
máš buď malou hladinu v plovákovce a nebo ti to někde netěsní mezi karburátorem a válcem tyhle 2 věci projdi a musí to šlapat
Datum: 07. září 2007 19:22
Jméno: Tombas
IP: uživatel1100
mas moc naple lanko od plynu¨,musíš to povolit u karbeca
Datum: 03. července 2007 12:57
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Mezi tryskami je šroubek kterým se nastavuje volnoběh, pokud ani to nepomůže tak je možná že ti to saje někde vzduch
Datum: 27. června 2007 22:14
|



|