Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kubas
IP: uživatel485
 A kdo mi udělá výbrus nebo jak ho udělam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2007 12:00
Jméno: monax
IP: uživatel53
Vybrus stoji 350kc!pis,krouzky,pisni cep.vse je zahrnuto v cene.Poasila se to zajdi do nejake mototechny a tam ti to poslou!Ale lepsi je koupit novej valec jestli delas vic nez 3 vybrus!
Datum: 08. března 2007 12:00
vybrus musis nekam poslat vetsinou to stoji kolem 450 jestli chces napis na e-mail posluti nake adresi a informace o tom (je to i s pistni sadou)
Datum: 07. března 2007 21:48
 zdar draci už jsem to jednou psal ale chci si bejt jistej mám mustanga kdiž jedu s kopečka nebo prostě po rovince zmáčknu spojku na doraz přidám plin a furt zrichluje cejtim jak to zabýrá? prej se to seštěluje nákym šroubkem u nakopávačky a ještě jedna věc kdiž ho rozjíždim po rovince tak to trvá strašně dlouho do kopečka to jede sotva15kmh turuju to jak se dá ale nák se to jakoby dusí filtr je novej vzduchu. nevím čim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2007 21:05
no spise napis na email poradne co ti to dela
Datum: 07. března 2007 21:05
jo steluje se to u boka kde je nakopavacka.jestli mas nove lameli tak to mozn ataky nepude moc vystelovat ja mam nove a musim pockat as se trochu ojedou.skus to tam na tom boku.
15 km podle toho do jakeho kopca ale jinak vybrus .nebo mas problem skarbecem nebo se sanim mne to delalo taky sem pak rozdelal motor utesnil poradne.a pak ze zacatku to delalo ale jak se zahrak tak to jede do kopca 30 i vic tak je tam vybrus distak napis na e-mail podrobnejsi informace
Datum: 07. března 2007 21:01
 Čaute kluci chtěl jsem se zeptat jestli nebudete vědět co je s fichtlem když na jedničku jede normálně a když hodím dvojiku tak tak pomalu vcípa deto vklidu jen z kopce,podle mě to je karbec co si myslíte vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2007 12:20
Troubo dej to do servisu když to neumíš.
Datum: 20. dubna 2007 12:20
Jméno: agregatos
IP: uživatel696
Datum: 31. března 2007 23:30
Čaute já mam stejný problém jako Rychlík. Jednička v poho a ostatní jen z kopce. Jinak motor je po GO. a zkoušel jsem kromě čištění karburátoru, jiný indukčky a zapalovací cívky snad všechno.. :o((
Datum: 20. března 2007 7:34
Mě to ďála stará spojka
Datum: 11. března 2007 16:18
ne motor jsem nerozdělával.
Datum: 10. března 2007 21:00
Netusim jak je to mozen,ale mne to robila vadna indukcna cievka.
Datum: 08. března 2007 22:19
nedavno?
Datum: 07. března 2007 21:14
nerozdelaval si motor?
Datum: 07. března 2007 21:06
Jméno: Karl
IP: uživatel485
 Netahne mi motor,nemohl se mi zadrit nebo pridrit motor.Co s tim jestli bude zadrenej nebo pridrenej.Prdem dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2007 21:16
no a jestli bude zadreny nebo pridreny tak jedine vybrus ale to pojede
Datum: 07. března 2007 21:16
kdibi byl zadreny tak se ti asi nebude hybat pist myslim taky se mi to stalo mel sem novy vybrus ve spechu sem zapomel nalit olej do benalu a byl sem nekde mel sem bobky byl tam novy vybrus a hned prvni den ale jestli se ti hybe pist tak to tak zle nebude,ja sem to taky potom rozhybal,jako sem bes toho oleje moc nenajel mozna 5 km ale jedeto
no a distak novy vybrus,nebo pistni kolecka zkontroluj jestli nepraskli
Datum: 07. března 2007 21:09
Posl.aktualizace: 08. března 2007 19:57
Jméno: Garcia
IP: uživatel593
Hlava sa predsa nebrusi ? .. co to za blbost ... nezabudol si ze to je hlava .. na nej sa roby vybrus nie na hlave !
Datum: 08. března 2007 19:57
vykonu zlepsi se
Datum: 07. března 2007 21:16
větší výkon nevim o kolik prostě pojede líp než předtim dobrá věc ale prej to stojí i z válcem600,-
Datum: 07. března 2007 19:55
Jméno: pařez
IP: uživatel8
jak chceš vybrousit hlavu??????
Datum: 07. března 2007 19:54
 Dnes mi přivezly Jawettu vypadá jako standartka ale není na spravení a celkovou go.Kouknu na ní a na vidlici má nálepku MADA iN CZECHOSLOVAKIA R-B motocycles řikám si kdo to tam nalepil kouknu na výfuk misto mále trubičky je dlouha až ke kyvce říkam kdo to tam, navařil ale ejhle nenavařil původní chrom a stejne nalícovane jako klasik .Dále nemá dekompresor ale el chcípání a ted to přijda kouknu na štítek a tam výrobce N.P 9 . května a vše v AJ a výko napsaný 1.8 a před seriovejma číslama vždy nula r.v. 1961 sedlo jako sportka s potahem jako má lak svítive zelená a zlate olinkované skoro vse chromované motor jezdí jak drah a to ještě nemel výbrus.O ce se zde jedná .Dík Cheazy svoje názory pište na E mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2007 19:57
pošli fotku,je to lepší než popis
Datum: 07. března 2007 19:57
Jméno: Cheazy
IP: uživatel540
Made
Datum: 07. března 2007 19:25
Jméno: Kubas
IP: uživatel485
 Díky za rady karbos sem udelal,a jak se dělá výbrus hlavy?Ví to někdo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2007 23:10
Jméno: trky
IP: uživatel21
U holiče. Nezapomeň si sundat rádiovku.
Datum: 08. března 2007 23:10
 Čau, mam dotaz, když dělam novej lak na pio. 555, tak ho mam rozebrat ůplně do šroubku, nebo stačí ty věci co nechci nastříkat zabalit do novyn???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2007 20:00
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Určitě odstrojit, jestli ale budeš dělat lak nějakou syntetikou doma na dvoře,tak to polej barvou klidně ustrojený,na tom už nic víc nezkazíš.
Datum: 07. března 2007 20:00
Ak som dobre pochopil,tak davas lak len na kasnu.Tak co chces davat do novin?Normalne daj dolu kryty a nastrikej.Ak myslis ram,tak rozobrat do sroubku a nastrikat.
Datum: 07. března 2007 19:00
 cau draci cim to je kdiz mi vyksku je rychlost jenom obcas ne porad treba do kopce dis jede plny.sroubky na motoru jsou taky pritahle jenom spojka trochu nezabira sou tam nove lameli tak se mmusi vystelovat muze to bit tim ze kdiz tam spojka nezabira tak se blbe hodi rychlost a pak to vyskoci nebo to chce rozebrat motor a stema koleckama posibovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2007 17:49
Utahnute srouby na motoru na nemaju vplyv a spojka tiez ne.To ti pomoze len rozpulit a skontrolovat radici automat,kolecka a kolecko s nabojem.Ked ti vyskakuje dvojka,tak to budu bud kolieska alebo radici automat.Ked ti viskakuje trojka,tak to bude to kolecko s nabojom.Presne to zistis,ked to rozpulis.
Datum: 07. března 2007 17:49
 zdar fichtlisti.Mam problém se svim fichtlem vůbec mi netáhne a z karburátoru mi teče hodně benzín.Trysky sem vyčistil ale pořád to nejede jak by mělo.Neporadí mi někdo jak ho seřídi aby frčel?Předem dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2007 17:56
maloc:ked z toho chcyje benal,tak ten plisek sa ohyba DOLU!Ked ti tam tece moc benalu,tak sa ti asi uchlastava a nejede.Skontroluj,ci nemas deravy plavak alebo chybny plavakovy ventil,ked je to ok,tak nastav hladinu v plavakovke.Takto:Najprv ten plisek ohni trochu dolu.Otvor kohutek a nechaj natict do karburatoru benal bez stlaceni toho cupovacieho kolika.Potom benal zatvor a odsrubuj vicko plavakovej komory a srubovakom stisni plavak dolu.Hladina ma byt zarovno s vrskom plavaku.Ked je nizsia,tak ho prihni hore,ked je vyssia,tak ho prihni dolu.
Datum: 07. března 2007 17:56
jestli ti netahnu tak mas bud praskle pistni kolecka,tak udelej vybrus.a stim karbecem mi to taky delalo pak sem skou sel davat ten plisek na horu nebo dolu trochu sem prihnul a uz to jelo
Datum: 07. března 2007 16:33
TAK ZKUS DRAKU PRIHNOUT PLISEK U CUPAKU NA HORU JEN O TROCHU BUDE TI TAM POUSTET POMALEJ BENZIN ZKUSTO A NAPIS NA MAIL
Datum: 07. března 2007 13:44
 čus draci dotaz jsem začátečník nák my blbne spojka jedu s kopečka zmáčknu spojku na doraz přidám plin a furt to zrichluje nevíte čim to je a ještě jeden dotaz hledám motorku jakoukoliv klidně i nákej vrak díkec čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2007 19:57
Nasteluj si spojku.Je na to sroub v levim deklu(kryt zapalka).POvol tu maticu a sroub o trochu dotahni a vyskusaj.Ked ti bude prokluzovat nakopovacka,tak ho trochu povol.
Datum: 06. března 2007 19:57
 zdar draci!!!!!nevíte jak na jednadvacítce zvýšit výkon???? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2007 21:46
Jméno: jawa50tuning
IP: uživatel587
www.jawa50tuning.yw.sk
Datum: 06. března 2007 21:46
http://sweb.cz/firesnek/
Datum: 06. března 2007 19:59
vybrus ,snizit hlavu,zvetsit trysky,hvezdicova hlava, atd atd
Datum: 06. března 2007 18:18
Datum: 06. března 2007 17:53
Jméno: Mára
IP: uživatel582
 na fichtlu sem cistil motor a vyndaval jsem hridelku od spojky a myslim ze z toho neco vyskocilo asi segrovka nevim pak jsem to zadelal nakopl hodil tam 1.stupen a ono to chciplo spojka nako neraguje pripada mi ze vubec nespina prosiim o radu zkousel jsem uz vschno mozny jsem se s tim mordoval celej den tak proisim poradte jsem zacatecnik muj stroj Fichtl...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2007 11:13
myslim si ze ti vypadla kulička, podle toho jaký maš typ jastli 550, 555, 05 nebo 05- sport. na těchto typech je to takový šnek s dvěma kuličkama na boku zajištené kovovým kroužkem toto ale jde vidět poze po demontáži. uvnitř tohoto šneku je kulička která snadno vypadává, a u typu 20, 21, 23, 23A, 220 nebo 221 je to velice podobné
Datum: 06. března 2007 11:13
myslis tycku.Musi tam nekde byt.Je asi vnutri.Proste namaz konec dlhej tycky vazelinou,daj tam kulicku a nasun to do vnutra.A potom oskusaj,ci to fachci.
Datum: 05. března 2007 20:21
Jméno: Mára
IP: uživatel582
jo a jeste ja tam mam jenom velkou hridel ta mala je jako kde??
Datum: 05. března 2007 20:16
Jméno: mara
IP: uživatel582
jo steloval bude to tou kulickou diky moc ta me asi vypadla
Datum: 05. března 2007 20:01
Terz ma nenapada nic,co by mohlo vyskocit pri vyberani hridelky od spojky.Pulil som tri motory a zatial mi nic nevyskocilo.A skusal si tu spojku stelovat?Dal si medzi kratku a dlhu tycku gulicku?
Datum: 05. března 2007 19:45
Jméno: Dement
IP: uživatel571
 Nevíte někdo jak se seřizují ventyli u fichtla dík moc napište
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2007 0:00
Jméno: OVERdriver
IP: uživatel43
Ventily jsou na fichtlu jen dva: v předním a zadním kole. Pokud chceš ještě jeden, tak si dej jazýčkový ventil do sání, to trochu zvýší výkon. Pokud chceš ventily ve válci, tak fichtla předělej na 4-takt, ale hovnotopojede
Datum: 06. března 2007 0:00
Jméno: sesa
IP: uživatel399
ne u fichtla nechledej vebtyli,,tam nejsou,,jen se serizuje predstich a karbec,,,nic jinecho
Datum: 05. března 2007 19:21
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
 Zdarec mam Mustanga a nejde mne nastartovat jiskru to dává,když roztálič tak to nejde ale svíčka je mokrá karbec vyčištěnej celá palivová soustava?a předstih je tak od oka naštelovanej díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2007 13:48
mozna ze ten benz je hodne promazany olejemnebo mas praskly porcelan na svicce
Datum: 07. března 2007 13:48
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
to sem skušal benál do válca a tou svíčku to není sem dal svíšku z fungujícího fechlta a stejnak nic tak nevim čím to može byt?
Datum: 05. března 2007 20:10
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Zkus dát TROCHU benzínu přímo pod svíčku.Jinak vyměň svíčku,může se stát že dává jiskru venku,ale pod tlakem nejiskří.
Datum: 05. března 2007 19:47
Jméno: blbec
IP: uživatel582
 blbec: jawa 50 typ 21
blbec: cistil jsem motor a vyndal jsem hridelku a bojim se ze s z toho neco vyskocilo protoze kdyz jsem to zadelal tam sem to nakopl a zaradil 1.stupen a me to chciplo a roztlacit to de ale blbe protoze spojka vubec neraguje
blbec: zdarec potrebuji prosim poradit se spojkou
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2007 20:21
Jméno: Fichlař 100%
IP: uživatel636
Datum: 15. března 2007 20:21
Jméno: mara
IP: uživatel582
spojku jsem steloval ale vypada to na tu kulicku diky moc
Datum: 05. března 2007 19:58
Mas medzi kratkou a dlhou tckou kulicku?Steloval si spojku sroubem ve víku?
Datum: 05. března 2007 19:53
 shanim kompletni vzduchovej filtr napiste na ssstepa@seznam.cz trutnov
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2007 19:31
Jméno: Toňas
IP: uživatel28
čau draku,já sice filtr nemám,ale chci se zeptta kde přesně bydlíš?já jsem taky z trutnova.....
Datum: 05. března 2007 19:31
to uz jsme dva
Datum: 05. března 2007 18:38
 Má tu někdo zkušenost s JAWA KITem vrtání 40 mm.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2007 19:20
Jméno: mara
IP: uživatel426
jo ja jsem si ho asi tak pred 4 mesicema kupoval jako mnohem lip to tahne zatim sem stim radil jen na ponackach ale stoji to zato
Datum: 06. března 2007 19:20
 Předmět: Jawa 555
Stav: před odložením údajně pojízdný, zřejmě začal dělat problémy a byl odstaven k babičce do garáže  je hodně hluboko...
Prohlídka: vzal jsem za spojku a nevrátila se, plyn totéž, chybí tachometr, původní vyfuk nahrazen asi vyfukem z 21, utržený dirky na šroubky krycího plechu tam někde dole... dál jsem se přes harampádí nedostal...
Vo co gou: rád bych to dal dohromady, zajímá mě kolik mě to může stát peněz...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2007 20:04
ahoj jawa 550 a 555 je moje specializace,jestli chceš ozvi se a myslím,že ti mohu pomoci přesným odhadem ceny.pokud máš fotky tak to bude ještě přesnější.Hodně záleží,jestli chceš provést 100% znovuzrození a rekonstrukci stroje,nebo to rozchodit,aby to jezdilo.
Datum: 04. března 2007 20:04
Jméno: sesa
IP: uživatel577
no draku,, kazdopadne to ptrebuje 100 fizickou namahu do toho zas vdechnout zivot,,neboj,,, jinak vse promazat,dofouknout gumy, vycistit nadrz a karbec,,, no a cco prasule,,sacnul bych do 500 kacek,
Datum: 04. března 2007 19:41
 Zdravim vas draci, pocujte mam Pioniera a chcel by som ho predat za 10.000 SK dal som do neho 14.000 SK podla ceny sudite ze to je vela ja vas uplne chapem, ale je na nom okrem plechou a plaste na gumy skoro vsetko nove, nechcem tu robit nejaku moju reklamu ale kby mal niekto zaujem nech sa ozve co vsetko do neho je nove mu rad odpoviem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2007 18:54
Jméno: sesa
IP: uživatel575
pokud je celej novej, tak to ide,,,,,neposles foto a nebo uloz na http://www.sesa-moto.cz do galerie a dej tam rovnou inzerat
Datum: 04. března 2007 18:54
|



|