Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj chtel bych vedet jaka je konstrukcni rychlost Jawy 555 protoze mam ridicak SKupiny B a vyhlaska mi dovoluje ridit motorku do 45km/h nevym jiste jestli se to vstahuje take do 50ccm.... ptal jsem se a v autoskole mi rekli do 45km/h prosim o radu chci si ji poridit na ryby.... diky za odpoved.... Kuubiiceek@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2007 7:09
Jméno: tom
IP: uživatel678
je to do 45km, a 50ccm,obě podmínky to musí splnovat, a 555 myslim má55 km
Datum: 26. března 2007 7:09
Jméno: fasa
IP: uživatel632
vysser se na ridicak...
ser na fizly uplne na vsechno jenom jezdi....
Datum: 15. března 2007 15:59
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Dle TP= nejvišší povolená rychlost jawy 555 je 55km/hod.
Datum: 14. března 2007 20:04
Jawa555 je skoda na ryby.Kup si babettu.Na tu ti urcite plati vodicak a nemusis mat SPZ.
Datum: 13. března 2007 20:12
Jméno: Lubajs
IP: uživatel609
 cau draci kolik myslite ze bych mohl dostat za pijonyra 21 s papirama a vdobrem stavu spolehlivy a skoro bez problemu! je po dukladne oprave !!! a je cely procisten! odpovezte dikes!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2007 16:01
nech si ho a za 25 let ho prodas za 50 000,-kc
Datum: 15. března 2007 16:01
kdybych ho kupoval,tak bych za něj víc jak 3000 nedal.kdyby si to chtěl střelit někomu ,kdo tomu nerozumí tak z něj můžeš vyrazit i 4-5 tis.
Datum: 13. března 2007 22:13
Ked je v tak perfektnom stave tak by som dal aj 2500-3000.Musel by som vidiet a projet
Datum: 13. března 2007 20:57
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
tAK 2000
Datum: 13. března 2007 20:48
 Cus,mám pročištěnou nádž,kohoutek,sítko,karburátor,vzduchový filtr,zkoušel sem zvedat a snižovat jehlu,vyměnil sem i svíčku ale pořád mi to nějak vynechává ze začátku potom to už jede líp,ale i tak to někdy vynechává neví někdo čím to bude??? Díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 22:20
kondik je takovej malej valecek v zapalovani,ale myslim ze tvuj problem je ten ze mas rozladenej prestih
Datum: 13. března 2007 22:20
Jméno: tomáš
IP: uživatel590
kondenzátor
Datum: 13. března 2007 14:14
Jméno: Luboš
IP: uživatel609
???????
Datum: 13. března 2007 13:19
Jméno: Luboš
IP: uživatel609
jeste dotaz co je to kondik
Datum: 13. března 2007 13:18
Vadny kondik alebo inducka.
Datum: 13. března 2007 13:01
Jméno: RealB
IP: uživatel31
To je jednoduchy seridte si odtrh kladivka a problem je pryc.
Datum: 13. března 2007 11:03
Jméno: Luboš
IP: uživatel609
Ja mam uplne to samy!!!
Datum: 13. března 2007 8:23
no já mám neco podobnýho skus seřídit zapalování nebo zvíšit hladinu benzínu jinak nevim...
Datum: 12. března 2007 22:50
Jméno: veldy
IP: uživatel495
 cau lidi mam takovej dotaz pulim motor a jak tam sou ty srouby v elojovy vane tak me zaboha nejdou povolit nemate na to naky figle?? Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 20:13
Gratulujem,,,,imbusy tam daj aj tak.Pri dalsom puleni bez problemu.
Datum: 13. března 2007 20:13
Jméno: OVERdriver
IP: uživatel43
Ten motor byl dost zrezlý... Zabral větší šroubovák vyosený do strany aby zabíral jen do poloviny drážky a MEGABRUTÁLNÍ rány kladivem... a šrouby jsou venku. Všechny!
Datum: 13. března 2007 14:14
A ked si uz nebudes vediet dat rady,tak zober 6mm vrtak a odvrtaj hlavicky.Ja som to tak musel robit,lebo uz som mal olamane tie drazky jak zapada srubovak.Pri skaldani odporucam dat imbusove sroubky.
Datum: 13. března 2007 13:02
máš málo sily pořádně sa nejez a jdi nato znova a zaber!!!
Datum: 13. března 2007 11:08
Jméno: XXX
IP: uživatel613
http://wiku.ic.cz/navody/puleni.htm
Datum: 12. března 2007 22:42
Jméno: veldy
IP: uživatel495
to sem uz skousel ale nic proste s tim nehnu kamosi me rikali (taky fichtlari) ze si dycky udali z naky kulatiny sroubovak a heftli to elektrikou na ten sroub a prej to slo tak nevim zda se mi to moc drasticky.
Datum: 12. března 2007 21:12
Jméno: aleš
IP: uživatel590
poklepej na to....
Datum: 12. března 2007 19:47
 Cau seso. prosim prosim mohl bys to poslat uz zitra??? moc bys mi pomohl...my totiz mame tenhle tyden prazdniny a ja bych to potreboval protoze ma prijed muj deda a to je machr motorkar a ja bych mu chtel ukazat svou krosku v plny parade!!! Prosim skus to dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2007 18:33
Jméno: sesa
IP: uživatel611
OK,,,budu delat vse aby to klaplo, to mi ver
Datum: 12. března 2007 18:33
 Cus chlapi, mam takovej dotazek chtel bych aby ten muj stroj vrcel vic nez 50km/h slo by to nejak postelovat krome vybrusu?? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 22:25
doporucuju 12 zubi kolecko!!!je to akorat
Datum: 13. března 2007 22:25
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Bejt tebou koupim 13 zub kolečko a pokud má tvůj fík dost výkonu poletí určitě rychle
Datum: 12. března 2007 19:22
este mozno vymenit kruzky,ale to skor uz dat na vybrus.Ja som tiez dal a nelutujem tych 550sk.Teraz to taha jak drak.Maximalku neviem,lebo zabehavam.ale urcite nad 65km/h
Datum: 12. března 2007 18:13
Poradne nastavit zapalko,karbec,vycistit svicku,dofukat gumy.....a kukni,jake mas retezove kolecko.Mne to islo 50,ked som mal 11zub.dajs i tam bud 12 alebo 13zub.
Datum: 12. března 2007 18:07
 Zdar hele jakou má cenu fichtl bez papírů s novym lakem a novou sedačkou.Jede dobře.Případně mi napište kolik by moh stát s papírama.Nevim jestli má papíry.Stačí přibližně aby mě nevobral víte co...Tak dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 22:16
Čau já jsem ho koupil bez papíru v dobrym stavu po Go motoru za 900kč s plnou nádrží!!
Datum: 13. března 2007 22:16
Jméno: Luboš
IP: uživatel609
ja bych ti za nej dal tak maximalne 1500!
Datum: 13. března 2007 13:06
Jméno: standa
IP: uživatel590
ja sem kupil fichtla 21 s papirama komplet ale byl zadřený za 500kč Ale byl od známýho takže v poho.
Datum: 12. března 2007 20:17
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
ja bych za nej vic nez 1500 nedal!!!
Datum: 12. března 2007 16:13
do tisice bych sehnal slusnyho fichtla 21 mozna ze je aj s TP
Datum: 12. března 2007 16:11
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
ja bych za nej vic nez 1500 nedal!!!
Datum: 12. března 2007 16:02
 cau draci prosim vas poradil by mi nekdo s tim ze mam vsechno cisty jak nadrz tak hadicky i karburator a stejne se mi to pricpava! poradte mi prosim dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 12:57
Jméno: Luboš
IP: uživatel609
no ja totiz ten pridavnej filtr mam ale i kdyz jsem ho daval novej tak se mi to dere!
Datum: 13. března 2007 12:57
Jméno: RealB
IP: uživatel31
kup si za 20Kč přídavnej filtr na hadičku od nádrže a máš po problému. Teda jestli se ti to přicpává, může se ti to třeba dusit nebo vynechávat a to je vo uplně něčem jiným.
Datum: 13. března 2007 11:09
Jméno: Luboš
IP: uživatel609
no to jo ale ja uz tam mam 2 nadrž a stejne to cuka ale jeste to zkusim procistit!
Datum: 13. března 2007 8:38
Jméno: Garcia
IP: uživatel610
Si si isty ze mas nadrz 100 cistu ? ... ja som si tiez myslel a ked mi to predvcerom prestalo ist tak som potom zistil ze nardz zadzubana jak fras ... sitko ciste, karbec cisty ale nadrz ... hmm !!!
Datum: 12. března 2007 16:56
no a co filtr benzínu a víš jistě že je nádrž pervektně čistá?
Datum: 12. března 2007 15:41
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Co kanystr odkud ho leješ
Datum: 12. března 2007 15:14
A co benzin?
Datum: 12. března 2007 13:22
 Zdravim, komplet jsem složil motor, ale poslední co nejde je spojka. Delší tyčka zapadla tak o 1cm více nežli by měla.
Poraďte mi pořadí tyček, nebo jsem na něco zapomněl? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2007 13:24
Najprv tam hodis kratsi tycku a potom zoberes dlhsiu tycku,konec namazes vazelinou,prilepis tam gulicku a strcis to dnu.Samozrejme gulickou do vnutra.
Datum: 12. března 2007 13:24
 Chlapi,mám doma 05 a když zmáčknu spojku,tak to možu tlačit jak na neutral.Prostě vůbec nefunguje.Nevíte čím to može byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 22:20
Funguje.Když zmáčkneš spojku je to jako kdyby si odřadil!!Jinak se taky u řazení používá!!
Datum: 13. března 2007 22:20
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Čau chlapi já to vůbec nemyslel zle ,ale tak že špatně formulovanýma dotazama,na který nejde poradit se jen znepřehledńuje forum a myslím že je to škoda.Vítr v zádećh přeje Pařez
Datum: 12. března 2007 19:33
Jméno: Zek
IP: uživatel607
sorry chlapi blbe sem si precet otazku...PAREZY omlouvam se=))
Datum: 12. března 2007 17:43
Jméno: Garcia
IP: uživatel610
Juuuj presne ... sak kus porozmyslat treba .. nic v zlom ...
Datum: 12. března 2007 16:59
pařez ma svatou pravdu!Najprv sa treba ZAMYSLIET!!!!
Datum: 12. března 2007 13:26
Jméno: pařez
IP: uživatel8
A co by Zeku šteloval, jak by t mělo fungovat jinak???? Když mám zařazenou rychlost a zmačknu spojku tak to MUSÍM tlačit jak na neutrál.Vždyť proto tam ta spojka je,aby odpojila převod. Chlapi,zamyslete se někdy nad tím co píšete.
Datum: 11. března 2007 20:05
Jméno: Zek
IP: uživatel607
zkus ji postelovat u krytky
Datum: 11. března 2007 19:36
 Ahoj kluci mám doma mustanga a chci se zeptat jak poznám jestli mám 23, nebo 23A ?? a kde se dá najít kolik Watový mám aletrnátor? (magneto)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2007 18:10
Zdeny:Myslim,ze by to potom asi nefakalo.20W zapalko ma trochu iny stator jak 30w.A zistit sa to da aj tak,ze si to precitas na statore.Aspon mne tam pise,ze 30W.
Datum: 12. března 2007 18:10
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
maj oto je picovina co kdyz ji uz nekdo prendal
Datum: 12. března 2007 16:05
Ked to je 23a,tak zapalovacia cievka by mala byt vlavo hore(ta,s ktorej ide kabel na kladivko).A ked to je 23,tak je zapalovacia cievka vlavo dolu.
Datum: 12. března 2007 13:28
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
ma 23a a poznal jsem to podle schéma el. je jiné než u 20w
Datum: 12. března 2007 6:52
 ahoj.mám jawu 21 a nějak se mi sere.na studeno v pohodě a jak se zahřeje tak jak z volnoběhu přidám do plných tak se začne dusit.svíčka je černá a mám ji středně teplou nr15c tak nevím zvedl jsem jehlu a nepomohlo to a filtrem to taky není,prosím poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 14:19
Jméno: standa
IP: uživatel590
mám tam nový kondík
Datum: 13. března 2007 14:19
Jméno: RealB
IP: uživatel31
Trochu si zvec odtrh kladivka, protoze ony se ty kontakty opaluji a tim se meni predstih.
Datum: 13. března 2007 11:13
Jméno: standa
IP: uživatel590
to seš teda dobrej.až budou znova prodávat třeba tady v SESA-SHOPU tak to vemu....:::
Datum: 12. března 2007 19:56
Heeej ... to aj mne robilo ... vies co mi pomohlo dal som tak este komunisticku sviecku N15 ... tu uplne starru ... kamarat jak to teraz fachsi ... tiez sa mi prehrievalo a nechcelo ist ... ale dal som tam staru sviecku a fachci ako fras .... a dotiahol som este kus aj hlavu a to bolo vsetko ...
Datum: 12. března 2007 17:01
no jehlu mám na 2 zářezu a jak to za studena jelo a začlo se to zahřívat a nejelo to tak jsem dal z prvního na vrchu do prostřed a to se začalo dusit uplně
Datum: 12. března 2007 16:02
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
nedáváš moc oleje?
Datum: 12. března 2007 15:15
Na ktorom zareze mas jehlu teraz?
Datum: 12. března 2007 13:29
 Čauec draci mam fichtla 21 ,ale po zimě mi zacal nejak vynechavat svicka byla upe cerna :oleje tam moc ale neni,pozdeji sem zkusil posunout jehlu az na posledni zavlacku ale skoro to nepomohlo skousel sem trochu zředit směs ale nic....... zacne to vynechavat na 3 okolo 60km/h PS:loni sem jezdil 80KM/H.
Ted mi porad vynechava ale svicka uzh ma normalni barvu nechapu v cem je problem .
Prosíím poradťe.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2007 17:49
Jméno: GeOrGe
IP: uživatel605
Takze kladivka jsou v poho pls poradte uz fakt nevim co s tim :-X
Datum: 12. března 2007 17:49
Jméno: GeOrGe
IP: uživatel605
Aha tak vim jen sem si neuvedomil na co se ptas .............zitra se na to mrknu
Datum: 11. března 2007 18:38
Jméno: GeOrGe
IP: uživatel605
:-O tak t nevim jsem zacatecnik  ale dneska sem byl tak 10 km projet a svicka zase cerna
Datum: 11. března 2007 18:35
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Co kladívka nejsou zdrsnělý nebo opálený?
Datum: 11. března 2007 17:31
 kdyš naleju do fika 98 special nemusim zmenit pomer na redeni s olejem ???!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 22:29
takovy veci u fechtle neres!!!to se dava od oka!!!
Datum: 13. března 2007 22:29
ne, okatanové číslo s poměrem nesouvisí
Datum: 12. března 2007 10:45
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
souhlas
Datum: 11. března 2007 16:31
ne
Datum: 11. března 2007 15:48
Jméno: OVERdriver
IP: uživatel43
 Zdá se mi, že nějak nebrzdí přední brzda, ale lanko mám nastavený dobře. Dá se na dobrym povrchu s dobrou gumou zablokovat přední kolo? Mě to nejde a můžu za to rvát jak chci... A ještě mám dotaz - můžu si na fichtla nabastlit kotouč s tim, že zachovám bubnovku i její funkčnost? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 22:25
Jestli ti nebrzdí tak rozeber buben brzdy a zkontroluj pakny jestli nejsou moc sjeté!!
Datum: 13. března 2007 22:25
Ked sa ti tam podari nejak nabastlit kotuc,tak urcite bez bubna.
Datum: 11. března 2007 15:49
Jméno: mara
IP: uživatel483
jo cece jednou kdez sem zkousel po oprave jesli vsechno fara tak sem na asfaltu asi tak v 50 zatap predni mel sem mrte stesti ze sem to ustal ale caru to nechalo peknou
Datum: 11. března 2007 15:02
 Prosímvás mohl by mi někdo pomoct jak mám rozložit výfuk na mustangu? Abych ho mohl vyčistit...Mám výfuk už uplně zasranej ale newim jak vytáhnout tem tlumič já nemám ten obyčejnej vyfuk, jakoby useklej, ale s tím zužením na konci doufám že víte oč jde no a newím jak to rozebrat abych to mohl vypálit prosím poradte já ani newím jestli se to jen sundá nebo tak no prostě napište to do uplne podrobnosti jsem začatečnik díky a kdyby to měl někdo i nafocene pošlete mi fotky na ByrtusP.@seznam.cz moc díky chlapi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2007 14:02
Jméno: Vesnican
IP: uživatel570
tam jak máš na konci to zůžení tak v ty dire co dou vyfukovy plyny tak je tam 6-tka šroubek (klíč njspíš 10-ka)tak ten musíš povolit dobře to de třeba trubkovym klíčem nebo golou a vytáhneš tu trubku co protahuje to zůžení a ten zůžující návleka jeste takovou věc co je pod tim návlekem a ta tam větsinou dobre drzi tak se neboj zabrat
Datum: 11. března 2007 14:02
Jméno: Vesnican
IP: uživatel570
tam jak máš na konci to zůžení tak v ty dire co dou vyfukovy plyny tak je tam 6-tka šroubek (klíč njspíš 10-ka)tak ten musíš povolit dobře to de třeba trubkovym klíčem nebo golou a vytáhneš tu trubku co protahuje to zůžení a ten zůžující návleka jeste takovou věc co je pod tim návlekem a ta tam větsinou dobre drzi tak se neboj zabrat
Datum: 11. března 2007 14:02
 AHOJ!! http://wiku.ic.cz/navody/podsviceni_motor/zapojeni_20.JPG tady na wikuových stránkách je podsvícení které bych si chtěl na pionra udělat.Poradili by jste mi prosím,když vede od světelné cívky 1 drátek tak ten další je ukostřovací nebo jak.už to mám vše udělané jen mi chybí to zapojit.(nechcu to zapojovat do předního světla)Díky moc všem za odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2007 12:43
Jméno: Radim
IP: uživatel590
tak to je dobrý ješte ho musím najít ale dík že simě pochopil
Datum: 11. března 2007 12:43
Jeden,ktory sa zapaja na prepinac a druhy by mal byt priletovany na cievke.Jak je sroubek,co drzi cievku na statore,tak tam by mal byt naletovany.Ten musis odkostrit a zapojit aj s tym druhym na usmernovac.
Datum: 11. března 2007 10:37
 čuste draci, neska sme smontovali 555 dohromady (bez krytů), no, a jak jedem, tak to čudí z vejfuku jak prase, mlha taká, že nejde vidět na metr. No, a naše diagnóza zní, že asi vyskočilo gufero u kliky na pravý straně u spojku, a žere to olej od tamať. Jinak brzdí 0 sto šest, máme nerez stojánek a stupačky, novou parabolu, a koneččně funguje po 40 letech tachometr!!!! Až bude totál smontovanej aj s krytama, budou fotky v galerii.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 11:13
jj je to poměrem dáváš tam moc oleje taky me to tak dělalo
Datum: 13. března 2007 11:13
Pokud to jede normálně,tak Guferem to není,kdyby vypadlo gufero,tak to nepojede,nebo jen velmi špatně..U klikovky by nebyla správně míchaná směs a navíc bny tam nebyl tlak a prostě když už bys to rozhejbal tak by to lezlo jak šnek. a práskalo z výfuku a prostě k.o. Jinak zajímám se hlavně o 550ky a 555ky a budu rád když pošleš fotky. Ten kouř bych viděl ve špatném poměru benzín: olej. a špatný olej
Datum: 12. března 2007 19:44
 čau seso proč neprodáváš klikovku dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2007 10:33
Ja myslim,ze v poho.Som sa pytal,tak u nas stoji repas 1250sk a nova stoji 2500sk.
Datum: 11. března 2007 10:33
Jméno: sesa
IP: uživatel469
Presne,,,a le je to jak ogi,,jen to uz ma jehlu na hore,,takze vetsi zivotnost
Datum: 10. března 2007 22:22
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
No jóóó no kus železa je v týdle době pěkně drahej.
Datum: 10. března 2007 22:05
Jméno: sesa
IP: uživatel469
Pac jsi me predbehl,,,bude tento tyden, ale stoji mega penez 1650 a toooo je jeden pincl,,,
Datum: 10. března 2007 21:55
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
 zdarec nevíte někdo proč mne nechce házet Mustang jiskru.odtr je dobře,svíčky sem skušal jiný,fajku a indučku tak nevím čím to može už byt díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2007 14:40
Jméno: PINĎA
IP: uživatel643
ahoj udelej to jako tomas ten ti poradil velmi dobre!!!!!!!!
Datum: 17. března 2007 14:40
1) vyšroubuj síčku , 2) dej svíčku do fajfky , 3) přiloš matici svíčky k hlavě vílce , 4) šlapej , a poznáš jestli to hází nebo ne.Kdyby si ještě něco potřeboval tak se ozvi na mím mailu.čau
Datum: 13. března 2007 22:23
tak ti to zkratuje,nebo jestli víš že máš dát svíčku v hlavě zašroubovanou zak jak ji dáš ven tak ti to nebude ve vzduchu házet !to si nemysli!jak je ta matice na svíčce tak ji přilož třeba k hlavě...
Datum: 10. března 2007 19:26
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
Když dám prst do fajky a nakopávám tak mne to kope!!
Datum: 10. března 2007 18:29
zkus vzít ten kabel na vysoké napětí který vede k fajfce a přilož ho k hlavě a otáčej jestli to hodí jiskru tak máš špatně zašrubovanou fajfku,jestli to nebude házet tak se pohybuj směrem k indučce a k cívce.
Datum: 10. března 2007 17:47
|



|