Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci mam problem chci se zeptat jestly nekdo delá ješte 8 víbrusu najednou na fekala dik za odpověd!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2006 21:13
Myslim,ze kazdy.Donesies valec a opvies,ze chces 8. vybrus a oni by ti ho mali urobit.
Datum: 17. prosince 2006 21:13
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
 Zdarec nevíto prosim někdo jak se dá zdělat stator ale ne stahnutím šroubem???,diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2006 16:00
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
tak diky za odpovedi už to mam ale udelal sem to pákoou na kolo na od aota a slo t v pohode..díkyyy
Datum: 20. prosince 2006 16:00
Jméno: Mira-SlipKnoT
IP: uživatel331
souhlasim s vyspu
Datum: 19. prosince 2006 21:35
tunnig>Nevim proč by sme měli bejt všichni lamy, když hledáme nejjednoduší řešení, přece nebudu půlit motor jen abych sundal rotor magneta, zbytečně pár hodin práce navíc když je ten motor jinak ok, to vypadá že lama je tady někdo jinej.........
skunk>jde to sundat pákou od goly(ne s ráčnou, obyč), strčíš ji pod rotor, zapřeš o karter a opatrně cukneš
Datum: 19. prosince 2006 17:59
vy jste všichni lamy vy nevíte jak na to ???????? vám poradí 1.odšroubujte šroubek vytáhněte váčku a pak ten šroubek tam našroubujte a lehce po něm klepejte ale musíte mít odďelaný jeden karter
Datum: 19. prosince 2006 16:34
Jméno: wiku
IP: uživatel298
johny: tys měl problém s tím aby se ti to neprotáčelo.Jenže jenu to ptostě drží jak přibité a nemůže to dostat dolu.Já byhch asi na to vzal krumpáč popřípadě nějakou silnější pásovinu a skusil to vypáčit
Datum: 19. prosince 2006 8:17
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
no ja sem to skusal srobkem hafo mockrát ale neslo to akorát se strhl závit a a nic..
Datum: 18. prosince 2006 15:50
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Ja nevim ale mam pocit, ze stahovakem to asi nepujde, protoze kdyz ten stahovak opres o tem sroub, tak ten sroub je vlastne nasroubovany v magnetu takze to asi ne.. jinac wiku mi poradil, ze si mam zaprit pist o karter a pak ten sroub utahnout, a tak to slo hezky.
Datum: 18. prosince 2006 15:39
Jméno: Mira_Mustang
IP: uživatel346
já sem to delalkrumpáčem a šlo to hned...
Datum: 18. prosince 2006 15:35
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
ja taky sem to skusal uz sthovakem a neslo to stejny jako majo,,,Tak se ptam jestli to nejde jeste nejak jinak
Datum: 18. prosince 2006 15:05
Wiku,ja som to uz so stahovakom skusal,ale nemohol som strcit tie ramena,ci ako sa to vola,pod rotor.
Datum: 18. prosince 2006 14:43
Jméno: wiku
IP: uživatel298
Co třeba stahovákem jako je na primární kolečko?Že bys tam našrouboval tu pětku šroubek co drží vačku a o ní to opřel?
Datum: 18. prosince 2006 8:14
 Zdar seso chtěl bych se zeptat jak je to s řadícim automatem protože dřív tady byl a ted ho nemuzu najit dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2006 16:47
Jméno: sesa
IP: uživatel292
Prave to nevim
Datum: 17. prosince 2006 16:47
a nevis gde by se dal sehnat starsi abych mel stopro jistotu ze je dobrej
Datum: 17. prosince 2006 15:10
Jméno: sesa
IP: uživatel343
Zdar draku,,ne, radis sem nikdy nemel,,,a ani asi nebudu,,pac ho nikdo nechce delat,,takze pouze pouzit starsi
Datum: 17. prosince 2006 14:31
 Cauky sesa draku helee planujes naky vodotesny fajfky nebo tak neco naky novy dily?co ty nato?dika nevis nahodou kde by se dali sehnat naky dily provilepseni pionyra?a shanim hvezdicovitou hlavu nevis kde by ji meli levnee?klidne pouzitou dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2006 23:59
Jméno: sesa
IP: uživatel341
Jasne fajka bude ale to ostani zatim,, ne
Datum: 16. prosince 2006 23:59
 Zdravim vsechny chci se zeptat jestli nekdo nevi cim y mohlo bejt ze musim neustale tak po 10km serizovat kladivka.. ja us neviim poratte diikyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2007 20:52
nesrovnával si kontakty pilníkem? jestli jo kup si nový
Datum: 24. března 2007 20:52
Zdarec,tak se koukni jestli nemáš závit na tom šroubku jak dotahuješ kladívka už strhlej.Na to se koukni . A nebo se podívej jestli máš dobře dotažený zápalko,jak máš šroubek nahoře a dole,jestli se ti vždycky nehne.
Datum: 16. prosince 2006 21:49
 Zdravim vsechny draky nevii nekdo nahodou jaky je nejlepsi chlezeni pionyra.. nakej lechci postup diiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2006 23:54
Jméno: Drakous
IP: uživatel370
išo di si lehnout do kopriv
Datum: 27. prosince 2006 23:54
OVER,to neni prave najlepsi sposob chladenia.Moze to puknut.Sice nemusi,ale ja by som to tak nerobil.Bud namontoval ventilátor alebo pridavne chladice z PC alebo hvezdicova hlava alebo nejake pridavne plechy aby nahanali vzduch na valec.Ale vodou by som to nechladil.
Datum: 19. prosince 2006 17:47
Jméno: OVER
IP: uživatel43
Nebo tu hadičku propíchej, omotej s ní žebra a bude to chladit víc. Chce to hadičku, co vydrží velké teploty.
Datum: 18. prosince 2006 22:43
Jméno: OVER
IP: uživatel43
použij ztrátové vodní chlazení - vem flašku s vodou, dej do ní kohoutek na regulaci vzducu u akvárka, na něj hadičku, kterou namíříš na válec a je to  Když budeš chtít brutální výkon, pojedeš do kopce nebo bude fichtlu horko tak jen otevřeš kohoutek, voda poteče na válec a bude chladit
Datum: 18. prosince 2006 22:40
Jméno: iša
IP: uživatel286
takže chlazení u pionyra je vzduchem a chladí to tak že vzduch proudící okolo motoru ochlazuje hlavu a celí motor. A tobě to málo chladí nebo co?
Datum: 17. prosince 2006 19:52
 Cus seso draku mam dotaz ty zadni a predni blatniky jak nabizis pasujou bez problemu na pionyri?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2006 17:07
Jméno: sesa
IP: uživatel310
NO draku,,, primo na fichtla nejsou,,,jsou to krosove univerzal...takze budou muset upravit,,a to kazdej gusta
Datum: 16. prosince 2006 17:07
 Super videa jenom by to pod ně chtělo něco pořádnýho vymyslet
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2006 9:19
to bych klidně rád udělal. problém bude snad v jedné věci, nemám digiťák s mikrofonem
Datum: 16. prosince 2006 9:19
Jméno: sesa
IP: uživatel284
je to uz jen na Vas ale neco co je bezpecny,,(ne nebezpecne machrovynky,, jde si ce o fichtla ale co kdyby) co takhle instruktazni video
Datum: 16. prosince 2006 8:27
 Na motoru fichtla(Jawa21)Je diamo nevite v jaky casti a taky kdebych sehnal nejaky novi???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2006 9:54
NO ze by na fichtlovy bylo dynamo tak to nevim ale alternator je tam urcite a novy bys mohl sehnat na netu. klidne i starsi jelikoz ten novej altik stoji okolo 1200Kc
Datum: 15. prosince 2006 9:54
 Zdar draci jakej prevodovej olej lejete do fichtla(Jawa 21)??? pls potrebuju pomoct vsechno mi to viteklo.A myslite ze ti voleje maj na kazdy benzince???Dik za odpoved.kolik tam mam nalejt jestli 1litr nebo 0,5litru pls napiste.DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2007 20:16
Jméno: jaaa
IP: uživatel339
co prijde pod ruku treba ted tam mam vyjetej volej z auta ten je dobrej ze je ridkej  a hlavne levnej
Datum: 21. dubna 2007 20:16
převodový olej SAE80
Datum: 13. března 2007 10:58
Kludne moze ist aj PP90.Ale PP80 je lepsi,lebo je redsi.
Datum: 15. prosince 2006 21:30
Jo a jeste leje se ho tam 0,5l a kdyz tak tam mas kontrolni sroub
Datum: 15. prosince 2006 11:49
Leje se dotoho olej PP-80 sice se znaci trochu jinak ale dulezita je ta 80tka a musi to byt prevodovy olej a maj ho na kazdy benzince a jestli ne tak bych tu benzinku zapalil
Datum: 15. prosince 2006 9:57
Jméno: iša
IP: uživatel286
 draci myslíte že když mám komprese 2.5 kPa že je to dost nebo to má byt víc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2006 15:48
Jméno: iša
IP: uživatel286
mislim ve valci
Datum: 16. prosince 2006 15:48
Jak si to meral?
Datum: 15. prosince 2006 19:57
Jméno: frk
IP: uživatel27
Má to bejt kolem 8 bar tak nevim
Datum: 15. prosince 2006 6:42
Myslis vo valci?Alebo nahustenie pneumatik?
Datum: 14. prosince 2006 21:10
 Zdravim mam navaz dotaz potřeboval bych nakej navod jak spravně nasadit gufero na hřídel ,dik moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2006 22:06
Dik moc, neco takovyho sem potřebovat
Datum: 13. prosince 2006 22:06
Vlozis gufero a opatrnim poklepavanim to naklepes az na doraz.Klepes na to nejakou trubkou vhodneho prumeru.Ja som daval nove gufera,ked som mal rozpuleny motor a vybratu klukovku.kNalepal som ich drevom a v poho.A je dobre ked to maznes olejom.Zabranis tak pripadnemu spaleniu pri nastartovani motora.
Datum: 13. prosince 2006 20:29
Jméno: diplo
IP: uživatel329
 jak sa sa spravit na fichtlovy dopredsie startovacia paka aby hned zaberala?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2006 21:35
To nema vyznam.Pokial nezvetsis nejakym sposobom pocet zubov,tak vyznam nebude mat.Bude to vzdy zaberat rovnako,len musis trocha viac pohnut startovackou.Inac to bude to iste,ako to mali tie fichtly.
Datum: 13. prosince 2006 21:35
Jméno: diplo
IP: uživatel336
nie zuby mam dobre.ale videl som na niektorych fichtloch spravenu paku do predsie...neni rovno ale je nahnuta dopredu
Datum: 13. prosince 2006 19:47
Jméno: wiku
IP: uživatel298
Datum: 13. prosince 2006 17:50
Jméno: rapid
IP: uživatel329
 zdar.da sa na prevodovke na jawe 21 vymenit dake koliecka aby isiel lepsie do tahu?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2006 17:06
Jméno: rapid
IP: uživatel348
bude mensi rozdiel medzi 1 a 2kou.na dvojke bude lepsie tahat.
Datum: 19. prosince 2006 17:06
Jméno: OVER
IP: uživatel43
Jaká je výhoda týhle úpravy?
Datum: 18. prosince 2006 22:46
Ale zapadal,mám to vozkoušený,zapadá tam úplně stejně.Alespon v mojí převodovce
Datum: 14. prosince 2006 21:59
je to možné, omlouvám se, je to už nějaký pátek co jsem řešil převodovku z pionýra, v plánu byl tenkrát čtyřkvalt, doteď si pamatuju jak jsem se zhrozil, když jsem zjistil, že ozubení prvního převodu má jiný modul než dvojkové soukolí, ale s těmi počty 18 a 20 si už vzpomínám. S tím prohozením nevím, protože vodící plech by si posunul na opačnou stranu než je teď vychýlený a potom by nezapadal do kulisy řazení.
Datum: 13. prosince 2006 18:06
stejsky: ee v pionýru má jedno dvojkový kolečko 18 a druhý 20 zubů myslím,každopádně nejsou stejný.Když je zaměníš mezi sebou tak získáš pomalejší dvojku.
Datum: 13. prosince 2006 17:52
Tuším že se dají se zaměnit dvojkové kolečka z pionýra za dvojkové soukolí z pařeza, jinak jestli se nepletu tak počet zubů dvojkových kol u pionýra je stejný! kdybych byl doma tak můžu být přesnější
Datum: 13. prosince 2006 15:24
můžeš tam přehodit dvě kolečka a pak budeš mít pomalejší dvojku
Datum: 13. prosince 2006 14:01
Jméno: rapid
IP: uživatel329
ja som pocul ze sa da vymenit daco v prevodovke ale neviem ako...
Datum: 12. prosince 2006 21:25
No v prevodovke asi tazko,ale mozes dat mensie retazova kolecko.Najmensie je asi 11 zubove.A potom väcsiu rozetu.
Datum: 12. prosince 2006 20:33
 Proč po rozebrani predni vidle a jej poskladáni se koleso otaca do stran aj když je volant z vidlici v klidu. Pomožte mi. Dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2007 13:47
Máš vymačkanie futra v teleskopech. Jsou tam 2
Datum: 07. února 2007 13:47
A mas v poriadku aj loziska v kolese?
Datum: 15. prosince 2006 19:53
Jméno: fitchtlcrossista
IP: uživatel337
futra su v poriadku
Datum: 14. prosince 2006 17:43
Datum: 11. prosince 2006 20:09
Mne to robil povoleny teleskop,ci jak sa to vola.Alebo by to chcelo nove puzdra
Datum: 11. prosince 2006 20:06
 Zdar draci,nevíte kde sehnat hvězdicovou hlavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2006 17:55
Datum: 11. prosince 2006 17:55
 Zdravím, neměl byste někdo 14-ti zubý pastorek, samozřejmě na pionýra, podle literatury by se měl montovat na poslední jednosedadlové pionýry, jinak stejné drážkování výstupní hřídele a rozteč zubů měly i pastorky z malých kejvaček (355,356), liší se pouze šířkou řetězu. dík http://www.jawa50speed.wz.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2006 16:58
Jméno: tunnig
IP: uživatel347
mám ten pastorek mo je icq je425749189
Datum: 19. prosince 2006 16:58
Jméno: wiku
IP: uživatel298
jo a stejné srážkování mají i Čz 455 a 475.
Ale pastorek nemám
Datum: 11. prosince 2006 15:36
 Zdar SESO prosím tě mám dotaz uměl bys sehnat kolečko s nábojem na čz175/477 a potom ještě plechové bříško na Jawa21. Dík.odepiš
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2006 20:26
Jméno: sesa
IP: uživatel18
draku brisko ne,,ale naboj jo,,,ale je mega drahy 400 az 500kc,,,
Datum: 10. prosince 2006 20:26
 Seso mam dotázek.Nemáš náhodou ještě chromovaný řídítka s hrazdou ty co jsi tu měl dříve???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2006 20:02
Jméno: sesa
IP: uživatel18
draku,,neni problem(snad) do 14dnu muze byt u tebe doma cana do 800kc ted nevim presne
Datum: 10. prosince 2006 20:02
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
 Zdar borci nevite jak velky maji bejt cisla a pismena na ty maly znacce ktery se driv davaly na fichtly a dalsi jawy??? diky moc za odpovedi! potrebuju to vedet jen aby neprudily chlupaty
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2006 20:55
Jméno: Proletář
IP: uživatel290
tak že jsi to ty na výšku 3,4cm na šířku 1,6cm, +- 1mm............ Jinak značka na výšku 10,4cm na šířku 13,8cm a okolo 0,4cm černý pruh
Datum: 12. prosince 2006 20:55
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
to je mi jedno jen by me zajimalo jestli to ma bejt 2,3,4 centimetry nebo kolik je mi jedno jaka doba budu to stříkat!
Datum: 10. prosince 2006 22:28
Jméno: Proletář
IP: uživatel290
Záleží z jaký doby chceš aby to jako vypadalo, jám mám na jedný SPZ psaný čísla podle ruky, jenže ta už taky něco pamatuje
Datum: 10. prosince 2006 20:08
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
myslim vzadu na SPZ
Datum: 10. prosince 2006 11:36
Myslis stitok?
Datum: 10. prosince 2006 10:56
|



|