|
Jméno: iša
IP: uživatel286
 Chlapy mám poruchu jedu do kopce a strácim votáčky ale jak vymáčknu spojku tak zase naběhnou. co s tim nuže kurňa byt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2006 20:34
Jméno: iša
IP: uživatel286
skusim to a dik za radu a neviš vopravdu kolik to ma ten tlak?
Datum: 28. listopadu 2006 20:34
A až to vyměníš tak ten stroj musíš chvíli šetřit abys to nezadřel.Alespoň těch prvních 200 km pokud budeš hodně mazat kvalitním olejem.
Datum: 28. listopadu 2006 19:46
Nic nemusis pulit.Staci,ked das dole hlavu,valec a z piestu das dole take kruzky.Pri nasazovani novych daj pozor,ze ich nezlames.Radsej kup viac do zasoby.Ked nieco nejasne,este napis.
Datum: 27. listopadu 2006 21:54
Jméno: iša
IP: uživatel286
a kroužky vyměnim tak že sundam hlavu a na pístu budou nějaké kroužky které vyměnim ,nebo musim půlit motor?
Datum: 27. listopadu 2006 19:38
Jméno: iša
IP: uživatel286
měněný to asi nebyly a moc ti dík za radu iša
Datum: 27. listopadu 2006 19:35
Ktosi uz pisal,ze vemes tlakomer na kolesa aut a narves nanho hadicku,ktoru potom vopchas do otvoru pre sviecku.Slapnes na startovacku a pozres,kolko to nameralo.Len neviem,ze asi aky by mal byt tlak.Alebo nevies,kedy bol meneny piest a kruzky?A bol vobec meneny?Ked tak vyskusaj nove kruzky aj bez merania,ved nestoja vela.
Datum: 26. listopadu 2006 18:34
Jméno: iša
IP: uživatel286
zapalování je v pohodě a karburator sem čistil ale nevim jak zjistim jaky mam ty komprese
Datum: 26. listopadu 2006 17:20
A ides na jednicke?A to,ze ked vymacknes spojku a otacky zase nabehnu je predsa normalne.Keď ti začne prešmykovať spojka,tak logicky musi motor nabrat otáčky.Ked to nechce tahat na jednicku,tak nie co neni v poriadku.Moze to byt kompresia,zapalko,karburator.Všetko vyčistit a nastavit ako treba.Pri kompresii to chce bud novy piest a kruzky alebo rovno vybrus.A ked mas vyssi rychl. stupen,sko jednicku,tak jednoducho podrad.
Datum: 26. listopadu 2006 9:43
|



|