česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  318  319  320  321  322  323  324  325  326  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam takovy problem, mam ČZ 125 B jezdi vždy tak 10minut pak chcípne a už ji minimálně 3-4hodiny nenastartuju. jiskru háže pořád benzín tam jde ale motor nenaskočí nemá ani snahu už jsem vyměnil i svíčku,faju,zkoušel předstih ale pořád to samé, a už fakt nwm čím by to mohlo byt. dik za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15418    
jinak jezdíš doufám neodrušenou fajfku že .... takovou tu kratkou jestli jsi jezdil odrušenou dlouhou tak ta nemá na zettce 125 150 co dělat a tu cívku ku... nedokažu říct proč vysvětloval sem si to zpětným odporem ostatní poradí ale odrušená fajfka nedělala dobrotu.....jestli mužu poradit
 
 
Datum: 28. dubna 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pavle258! Ešče to skus bez fajky! Esli to nepomože, toš potom tu cívku! Toš tak.
 
 
Datum: 28. dubna 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
dělá to fakt zapalovací cívka jak se to ohřeje vzroste odpor a poklesne kvalita jiskry a ve válci to nepálí .... pokud máš založní indučku do jawy či dokonce škodovky mužeš jí chytit paskou na předek rámu a připojit na vysokonapětovej kabel z motoru a kostru a zas na svíčku a uvidíš že to pojede ....z puvodního zapalka to dostává impulz a 2 indučka ho nasobí.... jinak bud novou cívku anebo převinout pokut stojíš o originál.....
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono to venku může házet jiskru, ale pod tlakem ne...já bych to viděl na tu cívku
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobře ale to by neházalo jiskru.. kdyby přestala jít....... a ono to pořád háže... nemože to byt i třeba v guferoch?
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Problém docela často bývá v zapalovací cívce...
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:27
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdravím co vše mám vyčistit po zimě na pionýru 50/21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Fčíl se musím zastat ceZetaka! Nedávno sem psal, že kluci keří používajú M2T enom na namazání pluhu aby nezerzavěl, toš čistijú výfuky pořád! Pouřívám M2T a žádnej problém nemám! A pokáď sem měl nejakú motorku, toš sem si nedovedl představit v zimě nejezdit!!! A gdo ste neviděli múj blog, toš dejte vědět. Toš tak.
 
 
Datum: 28. dubna 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
no pravda je že m2 t to lepý asimetricky uplně všechno a všude takže nanos je uplně všude ....a ještě to lumí hluka ahladí hrany :-) pruser byl nalejt do mustafa moderni chytrej olej který karnbon leptá a čistí motor ...zve výfuku se uvolnili 2 3cm velké kusy a totálně to zas.... vyčistěním výfuku bys měl jen získat ikdyž pionír na to nejni tak choulostivý jak babeta co má výfukove potrubí o pruřezu 10 mm a když se zacpe o 3MM stratí pul koně a stojíš .... za mě výfuk vyčisti když už se na to ptáš ale do nastevení bych nezasahoval pokut to jede.....
 
 
Datum: 28. dubna 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čezeťáku takže výfuk se vlastně nikdy zacpat nemůže a všechny příručky k českejm mašinám kecaji, co? :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čistit výfuk pravidelně? ... to je nějaká nová moda? :-D ...mažu s M2T a nikdy sem výfuk nečisitil na ničem.. jednou z hecu sem rozdělal výfuk na čz a byl čistý...
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
já bych akorád vypustil benzín z hadičky jestli je v něm smět a dolil olej ..a dofoukal kola vždyt to mužeš roztělovat že to nepojede...výfuk čistíš pravidelně?
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:03
 
 
 
 
Jméno: laciubor2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi.Máte někdo zkušenost s přelisováním zadní vidlice?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: Johny      E-mail:      IP: uživatel14    
Zdarec potřeboval bych poradit s Jawou 50/20 pionýrem. Dal jsem ho dohromady, vše jak nové a přesto nejede :-( . Vždy chytí na chvíly a jak se začerní svíčka tak chcípne. Podle mě tam teče moc benzínu, ale nejsem si jistý. Nevíte někdo co s tím mám dělat? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: hafis      IP: uživatel15368    
Zkus rozmontovak plovák, a jak to vymontuješ, tak v tý hlavičce je jehla. Ta se občas sekne. Zkus na to mrknout. ;-)
 
 
Datum: 05. května 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: kubacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja bych to viděl na tu jehlu měla by být na druhej zařez od hora, a pak taky no bych zkusil tu hladinu
 
 
Datum: 28. dubna 2013 14:05
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus si seřídit plovákovou hladinu
 
 
Datum: 27. dubna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je triska origo (vel. 68) tak to skus nahodit bez airboxu je možný že je přicpanej a nejde přes něj dost vzduchu a pak jehlu dát na jinej zářez (dej chudší směs ) jinak kdyžtak at mě nekdo doplní :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel15416    
Zdravim draci. Potreboval by som radu. Rozoberam motor (pionier 05) zacal som z lavej strany od spojky zhodil som tri pruziny, retaz, lamelu, a neveim si rady ako mam povolit matku na sekundarnom kolecku pretoze sa mi to cele pretaca a z ruhej strany to nemam kde upevnit. Na primarnom som to spravil tak ze som zaprel piest a povolil matku ale na sekundarnom mi to nejde fakt si neveim rady. Plus este okolo matky je ako keby poohybana podlozka neviem co s nou. Prepacte za vyrazy ale nepoznam este vsetky technicke nazvy jednotlivych suciastiek. Dakujem za radu :-) Peter odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 11:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odklepat podložku a kolečko do sikovek
 
 
Datum: 28. dubna 2013 11:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nebo taky můžeš za sek. kolečko zašprajcovat kousek dřeva a potom to povolíš
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po odjištění by matka měla jít povolit, obvykle nebejvá moc dotažená ráda se povoluje,ještě si můžeš jen tak na volno nasadit spojkovej koš za kterej to budeš držet aby se ti ta matka povolila až zabere, - pro příště je lepší si to povolit ještě když je motor v rámu
 
 
Datum: 27. dubna 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ti jde o to sundat sekundární kolečko na straně kde je zapalování - pokud sem tě dobře pochopil tak teda opravdu je pod tou matkou zajišťovací podložka tu budeš muset narovnat aby jsi mohl povolit matici(narovnat nebo ohnout tak aby si mohl povolit tu matku)
 
 
Datum: 27. dubna 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Ahoj draci, prosím vás, nevíte o někom, kdo renovuje, nebo dělá opravy klikových hřídelí v okolí Telče nebo Dačic? Dneska jsem dal dolů válec a píst (pio) a zjistil jsem, že oko ojnice má uplně vytahaný oko s čepem :'-( :'-( . Popřípadě mi poradte, jakou mám koupit ojnici a na kolik mě ta celá sranda i s opravou vyjde. Díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel15415    
Přesně tak .. Posílá to Ampapovi .. A nebo kdybys měl cestu do Třebíče, tak Pražan .. A myslím, že ti tam dá CKR, takže cena ojnice plus něco na práci no ..
 
 
Datum: 27. dubna 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
zplod dřevěnou bedínku a mužeš si klikaře vybírat a možná ušetříš par stokorun za mě 700 1000 podle toho jak se zadaří
 
 
Datum: 27. dubna 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Předpokládám, že Tomex, že?
 
 
Datum: 27. dubna 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel15415    
Dačice Mototechna .. posílá to opravovat ..
 
 
Datum: 27. dubna 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: Stanďák      IP: uživatel13873    
Zdravím,potřebuji poradit,dostal se ke mně motor ze stadiona S22,komplet rozhozený,tak se snažím dát to dohromady,ale narazil jsem na problém a to jak vede vidlička řazení v pravém bloku motoru??Předpokládám že tam bude nějaké pouzdro a na konci guferko,ale v obchodě s dílama mi bylo řečeno že se to koupit nedá,že to existuje jen z výroby.A rozměry neznám že bych to nechal udělat,nebo podobně.Nevíte kde bych to sehnal,poblíž Opavy,nebo na netu,popřípadě rozměry,nebo pokud doma někdo máte i starší a použitelné,dejte pls. vědět.Díky za tip. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 11:21
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
Zdravím, poradí mi někdo jak se rozdělává kyvka na mustanga či 21ku fichtla.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kdyz myslis ;-) .. garantuju ti ze starý čep je tak přirezlý, že když ho zkusíš lisovat tak zkurvíš kyvku
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to jde složit musí to jít rozdělat přece...
 
 
Datum: 27. dubna 2013 23:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u pionýra ne.. normálně to řízneš flexou...
 
 
Datum: 27. dubna 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nikdy sem to nedělal, tak se ptán, je to řezání fakt nutný? fakt se to nedá na lisu vylisovat v celku??
 
 
Datum: 27. dubna 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš rozřezat čep, kyvku vyndaš ven a pak ho z kyvky vylisuješ.
 
 
Datum: 27. dubna 2013 11:15
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, chtel jsem se zeptat. uznaji mi policajti takovy ty velky hranaty blikacky jako svetla na stadakovi?, chci vyjet obcas na zavodakovi do provozu u nas na dedine :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 7:19
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel15412    
kluci a ještě jeden dotaz kam vede kostra indukční cívky u 250/353 klasický bošák ze schematu to nemůžu vyčíst mám pocit že do bošáku ale nevím na jakou svorku dík za nápady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 7:04
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemá žádnou kostru viz níže
 
 
Datum: 01. května 2013 7:04
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl jsem teda napsat na kladívko...ale vlastně je tam i kondík tak co...:-D
 
 
Datum: 27. dubna 2013 8:49
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak máš na indukčce 1 a 15, tak 1 jde do dynama na kondík a 15 do bošárny na 15 :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2013 8:48
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel15412    
nazdar chaláni mát takový menší problém ficek mě nechce jet v nízkých točkách musím držet plyn aby to nechcíplo tak cca.2000 ot/m a jde i blbě nastartovat docela se natlačím, motor je komplet nový se vším všudy (až na válec ten byl na výbrusu loni) výfuk, karburátor krásně čistý předstich 1.7mm na ten to valí jak brok (zkoušel sem aj větší i menší ale nic se nezměnilo) kladívka,kondík,indučka vše nové (dělalo to i u starých) jestli vás něco napadne napište já sem to už vzdal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15418    
co těsnost pístní sady když to ma houby tlaky tak to volnoběh drželo až když to nakrmil .... jinak no co s tim podle kolegy je to zapeklitý tak trošku vyšroubuj štelovák bovdenu a nechej ho vyhřvat ...a schválně mi napiš kolik to má najeto od výbrusu....
 
 
Datum: 28. dubna 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je zapeklitý, to bude nějaká maličkost určitě, to fakt netušim copak se tam dílo :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel15412    
hladina sestelovana jehla druhy zarez zhora filtr v boxu novy svicka pekne cihlova
 
 
Datum: 27. dubna 2013 10:54
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napadá mě moc bohatá směs, nebo přicpanej airbox nebo zanešenej filtr na vzduch, koukni jakou barvu má svíčka pokud černou a je ještě k tomu mokřejší tak je to tou směsí - takže spustit jehlui níž, dát na vyšší zářez,seštelovat hladinu v plovákové komoře, správně nastavená hladina je tak že když zmačkneš plovák dolu hladina benzínu musí lícovat s vrškem plováku
 
 
Datum: 27. dubna 2013 6:52
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
ahoj chlapi nevíte ral odstím modrýho pionýra? já myslim že bílá je 9010 a modrá si nejsem jistej jesi světlejší 5012 nebo tmavší 5015, chci lakovat sám, který odstín jste použili vy? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 6:59
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě přijde nejblíž originálu RAL 5015 taky ho do ní chci hodit, vim že se to tu řešilo několikrát takže 5015
 
 
Datum: 27. dubna 2013 6:59
 
 
 
 
Jméno: hroch miroslav      IP: uživatel15410    
zdarec draci chci se zeptat mam original peknej zaves za jawu na pawika ise zasuvkou a chtel bych ho vymenit za stadiona s 22v nalezovem stavu.je to realne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Cau draci, mam dotaz, mam Babettu 210 a když se rozjíždím tak se to rozjíždí hned na dvojku, čím to je? Poraďte, Díky s pozdravem Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 2:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15337    
ta spojka ze předu spoští motor a rozjezdí se na 2 je ta zadní.....
 
 
Datum: 30. dubna 2013 2:46
 
 
 
 
Jméno: kubacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a pak ještě hřidel předlohy ale to se musi pulit motor
 
 
Datum: 28. dubna 2013 14:13
 
 
 
 
Jméno: kubacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo jak říka pepa bud budou hned zabirat čelisti spojky 2 stupně,a nebo bych sundal ten buben blíže k přednimu kolu ale na to potřebuješ stahovak,a jak to sundaš tak tam jsou 2 čelisti ty jsou startovaci, a pak jsou na tom vnějšim bubnu zevnitř ale nepamatuju si kolik jich tam je jestli 2 nebo 3 čelisti ale tam by to asi chtělo zkontrolovat bud tam bude sjete obloženi nebo vytahane pružinky
 
 
Datum: 28. dubna 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
ovládání řazení 2 stupně u tohoto mopedu zajištuje ta spojka pod platovým deklem blíž k zadnímu kolu co má 2 čelisti ale ani za boha si nemužu vzpomenout jestli maj pružiny pokut ano asi jsou už unavene a čelisti chodí volně ..anebo ti jen chodí těžce na čepech a zustavají seple a pořat to má tendenci řadit 2.... sundej plastovej dek na te spojce je matice na 17 či 19 klič tu povol sundej plechovou pukličku směrem ven a dozadu protože ja schováná za 1 spojkou a při šikovnem otočením by ti měli jít vyndat i čelisti a skus to aspon vyčist od prachu cistým hadrem...koknout se zda nejsou zrezle či ohle kolíky na niž čelisti chodí kdyžtak přeleštit smirkem .... aby to chodilo vše hladce a nemohlo to viset a ta 2 nebyla pořád zařazená.....
 
 
Datum: 28. dubna 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
ahoj draci, nevíte jestli je zaměnitelný automat řazení z nulapětky s dvacítkou nebo dvacetjedničkou? díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
díky ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15409    
J20,21,23 jsou stejný...j05 je jinej-pro užší motor.
 
 
Datum: 26. dubna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne neni
 
 
Datum: 26. dubna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
zdar, mám dotaz ohledně té malé tyčinky, která jistí magneto v klikovce. Nechtěně jsem ji ztratil. No a tak mě zajímá z čeho je, že bych si ji vyrobil. Nejspíš něco co nepřitahuje magnet ( mosaz ) ?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 7:12
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžeš to udělat z čehokoliv, zlomenej vrták, čtyřka červík, nebo šroub a pod. Rotor ti ten kolíčem nedrží, je jen pro trefení do správný polohy vůči klice. Menší roli tam hraje při utahování šroubu držící rotor a vačku, kdy kuželem nesedí přesně na sobě a může se trochu pootočit. Je lepší kužely proti sobě zabrousit, ale u fíka s tím nebývá zas až tak problém. Horší je to u stadíků a jawett
 
 
Datum: 01. května 2013 7:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando na dobrý neodrbaný kužel a když je dobrý kužel v rotoru takpo narazení a utažené se to neprotočí ;-) ... to by se musel protáčet i primár.. taky je pouze na kuželu.
 
 
Datum: 28. dubna 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel13882    
neotočí. pokud jo, tak je špatnej konus.
 
 
Datum: 27. dubna 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15413    
Ale je to aretace ty "kluku"... sice to složíš i bez toho,ale jak už by si mohl vědět,tak se časem magneto na klice trochu "pootočí"...ten klínek tam hraje opravdu malou roli,ale trvale tam bejt musí...stopka zlomenýho vrtáku a nebo i tělo obyč šroubu je ideální...nestříhne se to....mosaz bych určitě nedával,to už je měkký....
 
 
Datum: 27. dubna 2013 13:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bože kluci neni to žádná aretace :-D . je tam jen kvuli tomu aby jsi rotor dal do správné polohy vůči klice... rotor drží na kuželu a né na klínku.. klínek tam vubec nemusí být
 
 
Datum: 27. dubna 2013 11:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
hřebík bych neriskoval, vrták se mi zdá dobrá varianta
 
 
Datum: 27. dubna 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slouží to jen jako aretace, takže klidně zlomenej vrták příslušnýho průměru...
 
 
Datum: 26. dubna 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten klínek udělej z hřebíku ..
 
 
Datum: 26. dubna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Zdar, mám dotaz hlavně pro kolecka a lidi, co vlastní ČZ s hliník. kyvnou vidlicí. Jak je poskladaný zadek s osou kola? Katalog dílů mi nepomohl, jsou v něm bludy. Momentálně to mám zleva: matice, podložka pod matici, čep (co prochází kyvkou), podložka pod tím čepem, rameno kyvky, rozpěrka (ta delší určená pro modely s hlin. kyvkou), brzd. buben, kolo, rozeta, kryt rozety+čep rozety procházející kyvkou, rameno kyvky, podložka, velká matice, hlava osy vidlice. A to takhle mi schází tak 2,3mm... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 23:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ok, vyzkouším. Dík za radu!
 
 
Datum: 29. dubna 2013 23:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže...v levém rameni máš čep, pod který si dal podložku. Viděl bych to tak, že tu podložku vyndáš, a dáš jí mezi rozetu a pravé rameno kyvky. Takhle to mam poskládané já...
 
 
Datum: 29. dubna 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Rozebirat to nemusis. Ta podlozka je tam dana provizorne, bez ni je ta velka vule. S ni je to +- v nule.
 
 
Datum: 28. dubna 2013 23:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zítra rozeberu svojí čz 180 a řeknu ti
 
 
Datum: 28. dubna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: kubacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ted sem si všiml jak je podložka mezi kyvkou a rozpěrkou že ja ji tam nemam, nebo to špatně vidim,tak uvidime co napišou ostatni
 
 
Datum: 28. dubna 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: kubacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam pocit že to maš dany dobře,a jak ti schazi 2,3mm ?
 
 
Datum: 28. dubna 2013 19:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Určitě... tady jsou fotky, jak to mám provizorně složený: http://bakoun.rajce.idnes.cz/Zadek/
 
 
Datum: 28. dubna 2013 15:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to ještě aktuální?
 
 
Datum: 28. dubna 2013 7:26
 
 
 
 
Jméno: DRN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jake mate zkusenosti s klikama odsud? CKR na jehlach, komplet klika, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 9:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
je o dost kvalitnější nešš puvodní aspon co se ojnice týče protože je od firmi co používá materialy i do moderních motorek... vyší cenu jde srovnat jen takovým detailem že po záběhu lze mazat 1:40 a těch pár stovek se ti vrátí jen na oleji .... jen bych místo volných jehel použil ložisko s klecí je to o dost jednoduší a nulová možnost že sy jehličky vysipeš do motoru.....
 
 
Datum: 28. dubna 2013 9:45
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel11156    
Zdar draci, dostal jsem rozebranou jawettu a dnes jsem jí složil a mám hned problém řadim 1,2,3 a jde to bud smykem nebo se to ve vnitř protáčí a magneto ani píst ve válci se nepohne...co je potřeba nastavit? nebo udělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Jaweta řadí 1-N-2. Rukou Ti musí jít protočit magnetem, Jaweta nemá tak velkou kompresi, aby si ji neprotočil, nebo alespoň nepohnul s pístem. Jestli se Ti nechce pohnout píst ve válci, tak bude někde problém. Když zmáčkneš dekompresor, tak se musí motor na rozšlápnutí točit a odfukovat, je to nejšetrnější způsob startování. Jinak tříkvalt převodovku jsem v S-11 měl, má to stejný střeva, ale na běžný ježdění to není, chybí tam ten neutrál.
 
 
Datum: 26. dubna 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je nákej neznámej typ jaweta tříkvalt :-D
 
 
Datum: 26. dubna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moje jawetta má jen dva kvalty, víš přesně jak se řadí? nemáš tam furt neutrál?
 
 
Datum: 26. dubna 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel15408    
Servus Draci! Jak se Vám hřejou dekly spojky a pravý dekl zapalování? Když přijedu z projížďky do garáže, tak na nich neudržím ruku jak jsou horký...jen rychle dotknout a pryč. Žádný známky zadírání ve válci, motor se uvolňuje čím dál víc po GO. Nebo mám špatně předstih? Táhne skvěle, tak předpokládám předstih OK. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po Go se dicky motor více hřeje to je v pohodě za chvíli to bude zas cajk
 
 
Datum: 26. dubna 2013 21:47
 
<  318  319  320  321  322  323  324  325  326  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:43:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu