Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau,
hele měřim olej v převodovce dobře, tak že nahoře jak je ten veliký, ale krátký šroub tím to leju a jak tam je značka a tam napsáno olej, tak to mam prázdné a jak to začne dole téci, tak to mam stopnout???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 15:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 lepší je si odmě řit mnoštvy oleje každa pixla s olejem má měrku ,,,do fíka pul litru do motorky 08 až litr ten šroub je orientačné.... a jde si tak udělat kontrolu
Datum: 27. dubna 2013 15:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ano, je to tak...
Datum: 26. dubna 2013 16:32
Jméno: ferda
IP: uživatel14689
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 13:14
Jméno: standa
IP: uživatel15413
 Propíchni si dirku v karteru vedle řadícího automatu - budeš tam mít bordel-je na odvzdušnění- a už z toho nikdy nic nepoteče,,,,,pokud to teda nenakloníš/neopřeš na stranu nakopávačky...to moje rada.....
Datum: 27. dubna 2013 13:14
 Osobní zkušenost - sežeň si jeden o-kroužek buď normální co se prodává, vhodnější je o něco menší .. potom si sežeň větší o-kroužek a dej ho na ten menší, dej je na sebe, a startpáku zkus nasadit co nejblíže ke karterům tak aby tam byla jen škvíra pro ty o-kroužky na sobě ... taky mi to na j555 netěsnilo a teď ani kapka .. rozměry těch o-kroužků nevím, ale sehnal bych si někde nějakou sadu nebo tak něco a pozkoušet to bude nejlepší..
Datum: 26. dubna 2013 21:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No a co si za tech 14 dní vyskúšal?
Datum: 26. dubna 2013 20:28
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Dobrý den. Mám problém s vypínáním pionýrské spojky. Problém je v tom, že když je motor studený tak mi spojka pracuje jak má. Jakmile se motor zahřeje, zmáčknu spojku a fichtl stále jede. Spojku mám klasickou se 2 pořádnými podložkami, řidší olej v převodovce a zvýšený kompresní poměr. Dále jsem zkoušel jestli páčka se nevrklá v úchytu na řidítkách. Nevrklala se. Když jsem spojku nastavil aby fichtl stál tak jsem to kvůli kompresnímu poměru nenastartoval. Spojku nastavuji a už jsem bezradný. Setkal jste se tím někdo? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 9:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 za tepla to musý chytit ikdyž spojka klouže..jinak problem je v tom že ti lameli nejdou dost od sebe a je jedno jestli to nepustí kvuli podložkám pod pružinou ,silným lamelám anebo plechu mezi nimi.....jedine čo mě napadlo proč podkládat pružiny podle mě když jí smačkneš tak naráží zavity do sebe alameli to nepustí.... jedine co mě napadlo nechat puvodní pružiny zakalit prostřě ohřád do běla a hodit do oleje..... je taky taková věc jako vaha na síli pružin ale tu doma nemáš...ja bych to asy skusil trochu víc zakalit a modlil se at to nebude praskat,,, tim mač puvodní dráhy z výroby ponechané a díky tvrdším pružinám jsou větší síli co spojku pusobí
Datum: 28. dubna 2013 9:54
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Díky za rady. No právě že se o tu převodovku bojím. Kompresní poměr chci nechat tak aby to aspoň trochu " jelo". Roztlačování mě taky napadlo ale v terénu je to pitomost. Ty 2 podložky jsem myslel pod segerovkama kvůli většímu přítlaku a ne plechové mezilamely. Dekompresor do nové vějířové hlavy rozhodně cpát nehodlám a k originálnímu stavu motoru bych musel přeměnit docela dost věcí.
Datum: 27. dubna 2013 19:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 takhle ohobluješ celou převodovku ....spojka ti pořád unaší nevypíná olej bych dal 80 a jen 1 podložky a pokut máš takovej kompresní poměr že to nenatočíš je to upně špatně.... original krosky z čz měli kvuli tomu dekompresor anebo vrátit vše do puvodního stavu ale nemužeš řadit přez zuby,,,,,ne?popřípadě roztlačovat ....prostě je to blbě řešene
Datum: 27. dubna 2013 14:11
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 pokud jsou podložky uplně hladké tak se spojka zůstává slepená. origo podložky byly opatřené malinkými prolisy
Datum: 27. dubna 2013 7:29
 Zdarec draci, mám takový dotázek jestli jste někdo řešil gumové lemovky kolem kastlíků u kývaček. Jde mi o to, jak je INTELIGENTNĚ připevnit k plechům, aby to zůstalo alespon nějakým způsobem stále rozebiratelné. Při kompletní renovaci jsem nové lemovky naprasáka přilepil vteřiňákem, ale u té motorky není pravděpodobnost, že ji bude nutné rozebírat. Tahle motorka je dobová číza 473 a před 3 lety jsem jí koupil bez tech lemovek, ale originál co na ní byli jsem k tomu dostal, tak jsem se už koněčně rozhoupal a chci je tam dát. Tím, že se jedná o 45 let starou gumu už nedrží sama o sobě a je i třeba někde natržená.... Díky za typy kutila Tima
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 14:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 lepidlo jako chemoprén alkapren lepí gumu suprově a dá se šikovně odtrhnout popř otřít hadříkem namočeným v ředidle... normalně potřeš plec potřeš drážku v lemovce a po zaschnutí znovu z lechka plech aby to mělo trhací vrstvu....a je to kaslíky sundej a chytni to kolíkama a nechej den uschnout
Datum: 27. dubna 2013 14:16
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 čau draci, mám motor 05 a když ho párkrát prošlápnu a nechytí tak se kousne nakopávačka, uplně natvrdo, nijak nepruží nebo něco, když s pionýrem popojedu tak s ní zas de pohnout, nekousne se někde v půlce nebo tak, normálně se vrátí nahoru ale už nejde nakopnout, motor sem vyndal, rozpůlil ale všechno vypadá dobře, nevíte kde by moch bejt problém? už jsem takle pionýra koupil, jinak všechny zuby v převodovce sou parádní
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 23:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 jee chlape doufám že to take složíš .. protože sem ti dopsal příšpevek dolu a píšu druhej hned pak.. vem brusek a jak máš hřídel od nakopavačky a na ní zuba tak tím brouskem zakulat hrany.... a dukladně prohledni tu rohatku se 2 kolečky a perkem...
Datum: 25. dubna 2013 23:22
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 čau chlapi, mám jawu 05 a je tam teda pár věcí, ale zpravim jí, jde mi o to že nevim jestli jsou v pořádku zapalovací cívky na statoru a určitě víte že je jinej než na motoru z dvacítky, nevím jestli ho mám zpravovat, dá se někde ten stator na tenle starší motor sehnat? myslim novej, a pokud ne, dá se do tohohle motoru dát vape? vejde se tam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 23:15
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 na 05 byli 2 zapalování z pařeza a 20 W to 20w je stejne s 20 typ motorky at se to neplete musíš si jen hlídat aby sy nekoupil jine neš co má na sobě napsáno 6V 20 W novější má 30W... jinak zapalovací cívky jsou stejne liší se jen na světla... ty musíš mít 1 cívku malinkatou abys tam narval kulatej dekl od spojky...ta malá cívka je na zadní světlo velka s tlustým drátem je na předek a velká s tenkým drátem a kablíkem je na všechny pioníry stejná.. od 20 po mustanga a je na zapalování..
Datum: 25. dubna 2013 23:15
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci nevíte prosím co může dělat u simsona s51 4kvaltu že když jedu tak jede normálně ale po zahřátí škube? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 22:14
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 indučka?jak se ohřeje stopnou el odpory a vynechává jiskru....ale příčiny škubání se hledaj blbě
Datum: 25. dubna 2013 22:14
 Zdarec draci,mám takej problém.Když příjdu ráno k pionýru,chytne na šlápnutí,nechám ho běžet a po 10s zacne mit takový nepravidelnej chod na volnobeh a po 30 s motor chcipne,pak uz ho nenakopnu...jenom na roztlaceni a to se mu moc taky nechce,kdyz vymontuju hned po tom co chcipne svicku,je mokra,jinak cihlová...Svicku jsem zkousel b15 i 17 a neni v tom poznat rozdil,predstih mam nastaveny spravne,jinak za jizdy je super,nevynechava.Mate nejake napady?Díky krtek
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 19:04
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Tak už jsem to vyřešil...Byl to spatnej cep,co drzi v plovakovce plisek...Nejakym zahadnym zpusobem vypadnul a proto se prechlastaval.Uz chyta jako driv!
Datum: 26. dubna 2013 19:04
Jméno: kotekond
IP: uživatel15278
 Výfuk čistej,predstih1,6,rekl bych ze se prechlastav,ale hladina je v cajku,tak nevim
Datum: 26. dubna 2013 11:16
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 co vyfuk? vyčistěnej? kolik máš předstih? zkousels pročistit zpětný ventil co ti pouští beno do karbce? nepřechlastavá se ? na N17ku se vy... ty jsou do babet, zkus kdyžtak 14ku.
Datum: 26. dubna 2013 9:29
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 nevím nevim,tohle už jsem zkoušel taky a bez úspěchu...docela mě to štve,ale předtím to nedělal,zkrátka najednou chcípnul a od ty doby to dělá furt,cívka i kondik to taky nedělá,předstih nastaven správně...
Datum: 26. dubna 2013 5:33
 Ahoj, mám teďka úplně stejný problém jako ty, motor je po GO a předstih nastaven správně. Ráno k němu příjdu nakopnu a chytne na poprvé, ale pak chcípne, už si s tím nevíme vůbec rady tak jsem prostě riskl a objednávám střeva do Karbce protože si myslím že to je v plovákové komoře.. -> benzín se odčerpá a ventil nestačí napusit další a když napouští tak fichtl zdechává a svíčku pohltí to je můj názor a blíže napíšu až bude po výměně ..  rn
Datum: 25. dubna 2013 23:00
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Tak to je presne to co jsem nechtel slyset
Datum: 25. dubna 2013 21:45
 Tak nastartovat a hned jet.
Datum: 25. dubna 2013 21:36
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 zdravím sešo měl bych dotaz dala by se tu sehnat tato přístrojovka a držák pod ní za jakou cenu dyžtak za odpověď děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 22:42
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
Datum: 26. dubna 2013 22:42
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš martine tato určitě dala aj s držákem a ani by moc nestála. Myslím, že vúbec nic!
Datum: 25. dubna 2013 22:04
 Nazdar. Mam problém s nastavením zapaľovania na jawe 350/639. Može niekto pomocť, alebo sa mi nato pozrieť? Som z okresu Sabinov.
Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 9:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 svíčky n15C a hlavně zkontroluj uhlíky a očisti kladívka
Datum: 27. dubna 2013 9:05
 super rada dikes. ešte jeden dotaz. striela mi do karburadora mozes poradiť? a ake sviečky odporučas?
Datum: 26. dubna 2013 20:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 no pokut si skrotil fíka todle je obdoba ..stáhni dočkala ..... prostě to jen děláš 2 krát.... u 350 de mi osvědčil odtrh ...mezera mezi kladívky 03mm udělel levý válec horní kladívka pokut je vše ok pak 2 ... a rovnou skouším našlapat zda aspon slíbý .. pokut ne vrátím se ke kladívkum horním a udělám předstih na danem válci cca 2MM aby to líp chytalo .. předstih dělám otáčením cele desky na kladívka nehrabu... pístn dám 2MM pod uvrat a vdaný okamžik musí kladívka otvírat.... pozná se to i od oka ... jak desku natáčíš... lad jen 1 válec a kladívka co k němu náleží..... ten 2 je trošku naročnější protože mužou být opotřebená kladívka a je třeba i měnit odtrh .... ale byt tebou udělám to aspon at běhá 1 válec a na druhem jen mezeru mezi kladívky pokut to chytí skusím druhy válec doladit jen natačením desky s kladívky....aby mašina tahla a nikam to nestřílelo.....
Datum: 25. dubna 2013 22:35
 seřízení zažehu
Datum: 25. dubna 2013 21:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 co tě trápí dobíjení či seřízení zažehu?
Datum: 25. dubna 2013 20:37
 Čau draci,
potřeboval bych helpnout za
1) Jak jsou v převodovce ty kolíky, a tak tam jsou taky uprostřed v dírce nějaké TYČKY a KULIČKY...Krátká tyčka,dlouhá tyčka a 2x kuličky a já bych potřeboval poradit v jakém pořadí to tam dát.
2) Jak je pastorek, tak jsem dal dobře na něj podložku, a pak matku?
Díky Hafis
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 20:19
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 tak tatka má pravdu že se 2 to funguje taky a asi se ani nebudou tak temovat konce kuliček jen je to mít na motrce 2 světla takove zbytečne..... ale funguje to
Datum: 25. dubna 2013 20:19
 Při ptačím pohledu na motor (zvrchu) je to od spojkového koše krátká tyčka, kulička, dlouhá tyčka, všechno 5mm .. zkus to tam dát s tou jednou kupičkou a došteluj spojku šroubkem na pravém deklu.. je možný, že ty tyčky jsou ojetý a vymačkaný anebo krátký štelovací šroub v pravém víku, ta to někdo vypodložil ještě jednou kuličkou, popř koupit sadu nových tyček, kuličky a štelovacího šroubu ... primární kolečko - 14zub origo, pod matičku patří pérovka ..
Datum: 25. dubna 2013 20:16
 http://imageshack.us/photo/my-images/15/15366165.jpg/ ...... Jsou lepší fotky.....http://imageshack.us/photo/my-images/687/12413852.jpg/
Datum: 25. dubna 2013 18:10
 Fotky...
http://imageshack.us/photo/my-images/812/65492252.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/716/98813063.jpg/
Datum: 25. dubna 2013 18:06
 Jj mam a mam ho 14 zoubkouvej a prostě je dlouhá tyč,2x kuličk a krátká nevadí? Protože já myslel taky,že tam je jen tyčka,kulička,tyčka, ale pak přišel taťka, že mi vypadla jedna kulička, tak vůbec nevim co s tim, abych to nemusel celé znovu pak rozšroubovat :X
Datum: 25. dubna 2013 17:47
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 pastorek máš jakej a myslel si to kolečko?
Datum: 25. dubna 2013 17:41
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 ježiš ti to někdo otočil jako je to šumák jestli to chodí..ale puvodně je dlouhá kulička krátká...... jestli to chceš mít puvodně ale budeš to muset celý znova vyštelovat ....
Datum: 25. dubna 2013 17:26
 A když já mam dlouhou tyčku v zádu,kuličku,kuličku a krátkou tyč vepředu? Mam MUSTANGA
Datum: 25. dubna 2013 17:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 u javy 50 pionír typ 202123 je pořadí dlohá tyčka kulička 5mm krátká tyčka...do 05 550 555 je jen tyčka a kulička v deklu spojky v te patce.... 2 kuličky někdo zmotal..... pastorek jak je na řetěz? rozeta pokut máš víc jak 12 zubu tak pogložka matice a podloko ohnout přes matici aby se to nepovolilo ... poku máš pastorek 11 zubu a mín je lepší dá 1 podložku pod kolečko kolečko 2 podložku a matici a zajistit ..11 zubu chytá řetěs o krter..
Datum: 25. dubna 2013 17:13
Jméno: misak
IP: uživatel15028
 Čau draci mám dotaz je možné udělat tech. kontrolu když mam dva ruzné pláště jeden enduro a jeden normální rozměry my sedí s techničákem bude nějáký problem? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 20:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud nejsou sjetý tak ne..
Datum: 25. dubna 2013 20:20
 zdravim tak sem si nechal udelat vybrus a nejak sem se nemohl moc dohledat nikde jak je to nejlepsi zajizdet či co použivat za olej do benzinu. nekde sem se docetl ze M2t je naprd tak se chcu zeptat co pouzivate vy jestli m2t nebo neco jinyho  a jeste k tomu vybrusu ten valeček co drži píst na klikovce ten je asi na vsechny stejnej ne ? a mel by v pístu drzet nebo by se mel protáčet? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 15:55
 dikec
Datum: 26. dubna 2013 15:55
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 sem to radil tobě  za mě čep v pístu napevno podívej se dolu proš a mysli..sem línej to psat 2 krát
Datum: 25. dubna 2013 17:37
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 ten váleček ti každá lepší brusírna dá novej např motodíli votice ..cena cca 500...za brus ..poměř benzínu a oleje je 1.25 M 2 t je střed lepší a jen nepatrně dražší je mogul tsf... kupuj vždy lytrovky... a v pístu by se ti točit neměl....nedávno sem tu psal proč...hledej šmudlo
Datum: 25. dubna 2013 17:06
Jméno: stan
IP: uživatel12598
 Ahoj, prosim nevite nekdo jak nejucineji zarovna dosedaci plochy karteru???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 22:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Nevím co máte pořád s tym sklem? Na prohnutým stole se aj to sklo prohne! Dúležitá je rovná plocha!!! Toš tak!
Datum: 25. dubna 2013 22:11
 Nějak zuřivě to neber, pak by ti to nemuselo sednout
Datum: 25. dubna 2013 20:09
 nebo brusnou pastu na ventile. dělám to sní pořád
Datum: 25. dubna 2013 17:59
Jméno: Webster_škola
IP: uživatel15406
 Čau, na velký sklo si položíš šmirgl a jedeš
Datum: 25. dubna 2013 13:10
Jméno: egemberg
IP: uživatel694
 čau mám babetu 207 jede na stojánku jde krásně vytočit do otáček ale když se chci projet tak to nemásílu a spíše se to dusí. A jak se nastavuje bohatost směsi Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 13:07
 Jak tady radí pánové, tak bych to všechno prošel, přivod paliva, čistý karbec, zjištění, jestli ti vypíná sytič (doufám že to zkoušíš s tím plastem před difuzorem- že je to komplet) Jinak bohatost se nastavuje tím šroubkem na karburátoru s pružinkou co je níž z tech dvou co mají tu pružinku. Uplně utáhneš a pak povolíš o 3/4 až 1.5 otáčky myslím- radši koukni do návodu.
Datum: 26. dubna 2013 13:07
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 a nebo sytič už si nepamatuju jak to bylo u 207 ale možna se nevypina
Datum: 25. dubna 2013 19:42
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 koukbych taky na ten výfuk, to je srdce 2T motoru  ono se to nezdá ale je to znát když se vyčistí
Datum: 25. dubna 2013 12:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15144
 vyčisti si výfuk protože ten složení směsi ovlivnuje .... inak bych to viděl na přicpany přívod paliva ..kohout a bordel v nadřži nadrž vymít vodou a nechat 2 schnout kohout vyčistit .... jinak bohatost směsi bych charakterizoval seřízením hladiny ...ale dáse to ovlivnit i triskama ale myslím že v tvem případě by asi stačilo podívat se na nadrž s kohoutem kor jestli ti minulý rok jezdila.....
jinak 50 na stojánku vytočíš i se zacpanýma triskama a výfukem prostě se to utáne s minimem benzínu ve směsi ale v rozjezdech je to horší...
taky doufám že ti jezdila mnulou sezonu a takove zavady jako vylítaný výbrus a zadřený motor mužu vynechat že?..za mě kohout paliva ....za 30 sekund ti musí natect pře tři čvrtě lahvičky od M2 t tý malý jestli mín je to jasne
Datum: 25. dubna 2013 12:09
 Zdravim všetkých drakov a dračice. Mám na Vás 1 otázku. Neviete, aké je číslo gufera na babču 207 pod štartovacími čelusťami?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 17:30
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 nejsem sii jistý ale myslím že to je stejné jako měli mustangy ....uvidíme zda mi dají ostaní za pravdu....
Datum: 25. dubna 2013 17:30
Jméno: Roman
IP: uživatel606
 Draci popřebuji poradit problém s klaksonem. nechce se mu troubit když svítí světla  když zhasnu troubí dobře, když vypnu tak málo nebo skoro vůbec  elektriku jsme pontroloval a vpohode , nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 21:42
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš Romane největší chybu si udělal Ty, žes ani nenapsal kde chceš svítit a aj trúbit! A esli je to na velkej motorce, toš ani nejde o baterku, ale o dobíjení! A soudruzi vúbec netušili, že negdo vymyslí takovú blbost svítit gdyž svítí slunko! Ono v tvým dotazu tech nesrovnalostí máš víc. Ale to by sme tu byli hodně dlúho! Toš tak!
Datum: 25. dubna 2013 21:42
Jméno: Roman
IP: uživatel606
 Díky borci, to potom udělali soudruzi někde chybu a né já
Datum: 25. dubna 2013 10:56
Jméno: pepa
IP: uživatel14777
 na pioníru to světla a houkačku neutahne už z výroby to nesvíti když troubíš..... ale podle toho jak to píšš je to na velke motorce a viděl bych to na slabší baterku
Datum: 25. dubna 2013 8:43
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Romane! To uš se tady psalo tolikrát a ptáte se pořád, jak gdyby ste neuměli číst. Dyť ten alternátor nebyl dělaný na to aby svítil a aj trúbil!Buď jedno nebo druhý!!! Sice sú výjimky, ale strašně málo! Toš tak!
Datum: 24. dubna 2013 23:54
 Čau draci, našel jsem na internetu na Babettu 210 odlehčený spojkový buben, pomůže to ve výkonu? Odepište díky Ondra
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=34842
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 17:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 myslím že neee ty spojky fungují podle výrobce i v zavyslosti na teplotě a to odlechčení by nemuselo přinest nic dobreho... 210 jede docela dost ..na něco s čim nemusíš na stk a žere 2 na 100 plně stačí výbrus a šikovne převody abys zbytečně nešlapal...každá z těch věcí stojí jak ta spojka
Datum: 25. dubna 2013 17:22
 Čau draci,válí se mě doma přední vidlice na Čz 175 hranatou+1x vidle navíc a potom ještě stojánek,štíty bubnový,držák motoru na kyvce.Je mě to líto vyhodit do šrotu,jestli byste měl někdo zájem tak se mě ozvětě,nechám levně!Pošlu foto .Díky za odpovědi,v případě zájmu pište na email.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 21:52
 Zdar draci  , mám Jawa 250, nějakou dobu jezdila a potom mi najednou nešla nastartovat, třeba na poprvé chytla chvíli jela a potom hned chcípla a potom už to nešlo, jenom to střílí do výfuku a nebo do karburátoru. Myslím že bude něco se zapalováním, ale lepší nějaká rada at to zase zbytečné celé "nerozešteluji" a třeba i zbytečně... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 19:06
 Díky moc za všechny rady, baterkou to nebude protože tu jsem nabíjel a schválně měřil, protože to už se mi taky stalo, že mi nejela k vůli baterky a karburátor jsem taky čistil, protože když mi to naposledy střílelo měl jsem plný karburátor rzi  (už jsem koupil palivový filtr). Ale díky ten kondenzátor mě nenapadl. Dobře vyzkouším a uvidím, dost často vyzkouším několik věcí a potom se to rozjede samo ani nevím jak  , ale to asi taky znáte
Datum: 25. dubna 2013 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel15405
 A dobijí to dobře? Respektive je ok rele a baterka? Mě tohle dělal pérák se špatnou baterkou a a nepřesně seřízenym rele. Poprvý sem ho našláp,motor se roztočil,vystřelilo to a už na páku nechytla,musel sem ji roztlačit...pak jela normálně... Pak sem se v tom trochu pošťoural a vyměnil baterku a od tý doby dobrý... Samozřejmně napřed koukni na ty kladívka jestli nespadli a otvíraj...
Datum: 25. dubna 2013 7:57
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Tím karbecem to podle mne nebude...první na co bych se podíval jsou kontakty na kladívkách - očistit, dál zkusit jinou svíčku..pokud to nepomůže, zkusit si pohrát s odtrhem, prohlídnout všchny kontakty na zapalování(třeba sem dobu hledal na půl utrženej drátek na kondíku - přiletoval sem a je tam do dnes), předstihem to taky může bejt ale když ho rozšteluješ zbytečně tak je to pak zas doba najít tu správnou polohu, pokud to neděláš na měrku ale zkoušíš na kterej se to bude chovat nejlíp..Když střílí do vejfuku tak to občas nezapaluje, karbecem toho proteče dost když to pak chytne jinde, hledáš dobře
Datum: 24. dubna 2013 22:54
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, podle mě to hlavně chce vyčistit karburátor a pak to asi bude chtít i ten předstih a odtrh nastavit
Datum: 24. dubna 2013 21:19
|



|