Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Otázka na sesu: bude tu v nabídce emulzní trubice na babettu 207?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 22:34
 az ji nekdo udela,, taky cekam ale zatim nic
Datum: 28. dubna 2013 22:34
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Zdar draci, potřebuji se optat, nevíte jestli měla Jawa 555 stejné uchycení (šroubama) motoru jako Jawa 23 Mustang.. Že bych si hodil do 555 motor z Mustafa..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 19:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15308
 ee jeden puberták tu má dobastlenou 555 s novým motorem ale mám za to že 6 šrouby byli jen první 555 a 550 jinak výfuk a kříž tam má 555 oživoval sem mu to nějak dokce se mu povedlo narasit puvodní air box pod nadrž přes kus hadice a bez vrchního víčka...pro inspiraci...jako zas až tak pracná přestavba to není den práce...
Datum: 29. dubna 2013 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel15420
 No,já měl 550 a tam opravdu byly m6. U 555 mam M8,už to někdo převrtal....je to logický..... Jinak motor z mustanga do pařeza jde....jen je to hnusný a musí se proříznout zadní plech u spojkovýho deklu + nesedí výfuk na kříž/motor asi o 0,5-1cm - nutno převařit/předělat úchyt výfuku z pařeza....dále budeš řešit filtr na karbec,protože se tam skoro nic nevejde.....dále překopat eletriku...ale jestli je to někam na pole,tak to zapojíš na dva dráty....
Datum: 29. dubna 2013 11:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15076
 měl sem 2 555 60 62 rok a obě byli na m8
Datum: 29. dubna 2013 9:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 aha to je pro mě novinka,bohužel mám doma všechny motory s dírou pro 6...
Datum: 28. dubna 2013 23:45
 ale péro víš sám že ta m6 to neudrží a povoluje se to pořád.a snad jsem ještě neviděl motor z pařeza nepřevrtaný na m8
Datum: 28. dubna 2013 20:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 u 555 jsou motory připevněny šrouby M6 ale u mustanga M8 chtělo by to udělat nějaký pouzdra jinak je to prasárna
Datum: 28. dubna 2013 20:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15418
 ano motory jsou záměné po upravě elektro a spojkoveho lanka... uchyty jsou stejně
Datum: 28. dubna 2013 14:32
Jméno: Adam
IP: uživatel15417
 Ahoj, na fichtlovi se mi kejve přední vydlice ze strany na stranu. Není to tak šílený, že by guma brousila blatník, ale je to nepříjemný v zatáčkách a když brzdím přední brzdou, to v podstatě nejde. Otec řiká, že to je klasickej případ a že s tím nic neudělám. "Vždycky to fichtl dělal." rnMám se pouštět do rozebrání vydlice? Je nějakej fígl jak to odstranit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 14:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15418
 podívej se na odkaz je třeba u skutra odendat masku nytočit matice co jsou na konci trubek a tzv nosnou trubku umít vnitřek benzínem a např štetkou na lahve protože vidle jsou plněne vazelínou a pokut se do nich dostane prach zlikviduje silonové plastove vedení velmi rychle ..to proto ti i radím mít vždy ve 100 pro stavu prachovky u brzdy a mít je i těsně ztažene,,,,, jinak tebe řeká práce dle odkazu prachovky bych dal nové 150 korun a futra 100 a pokud se ti je pevede sesadit přesně a pečlivě máš tak na 3 sezony klid a vedení stroje je znatelně lepší http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html
Datum: 28. dubna 2013 14:45
 Otec má částečně pravdu, ta vidlice je už z výroby udělaná rychle, levně a blbě. Jestli se ti to kýve kvůli špatným futrům, tak je to opravitelné výměnou a vystružením těch futer, ale pouze za předpokladu že jsou spodní trubky v dobrém stavu, tzn nejsou křivé či vyběhané ve spodní části...
Datum: 28. dubna 2013 13:29
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 13:15
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Šak on to ví!!! A ostatní taky. A gdo né, toš dobře mu tak! NO NÉÉ???
Datum: 28. dubna 2013 13:15
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Ok děkuji moc kolečko, jseš fakt super kluk
Datum: 28. dubna 2013 13:07
 Ahoj, velkou rozetou se zatížení řetězu nezvýší, spíše naopak...vzhledem k tomu, že je to na pole, tak bych životnost řetězu moc neřešil...tenhle bude dostačující...
Datum: 28. dubna 2013 13:03
 zdar chlapi, potřebuju poradit. Předělával jsem motor s mustanga do karteru s 20-21. Až jsem to složil, tak mi nejde zprovoznit spojka ( jedná se o ty tyčinky). Na mustangu jsem měl pořadí: prvně, krátkou + kuličku+ dlouhou.¨. tohle pořadí jsem dal ted a je to "dlouhý", že nezavřu ani pravý dekl  , když dám jen samostatnou dlouhou tak je to zase málo. Nevíte v čem může byt problém? a jakto správně má byt?. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel15420
 Jseš tukan a nebo co si? Když čumí ven víc než potřebuješ,tak si ji přispůsobíš přece tak aby ti vyhovovala.... mimojiné opravdu jsi přeskládal mustanga do pionýra? Nenacpal si to náhodou do j05 - což by teda nemělo jít,ale pak by to vysvětlovalo tu tyčku na spojku
Datum: 29. dubna 2013 11:15
 tak ikdyž jsem měl šroub utáhnutý nebo povolený tak to nemělo vliv a bylo to pořád stejný...
Datum: 28. dubna 2013 14:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15418
 mě se to stalo když se mi pomíchali tyčky z 20 a 05 pilka na kov zajistila napravu..jinak štelovací šroubek v deklu je teměř vytočeny ven že
Datum: 28. dubna 2013 14:49
 zdar draci mam takovy problem, mam ČZ 125 B jezdi vždy tak 10minut pak chcípne a už ji minimálně 3-4hodiny nenastartuju. jiskru háže pořád benzín tam jde ale motor nenaskočí nemá ani snahu už jsem vyměnil i svíčku,faju,zkoušel předstih ale pořád to samé, a už fakt nwm čím by to mohlo byt. dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 14:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15418
 jinak jezdíš doufám neodrušenou fajfku že .... takovou tu kratkou jestli jsi jezdil odrušenou dlouhou tak ta nemá na zettce 125 150 co dělat a tu cívku ku... nedokažu říct proč vysvětloval sem si to zpětným odporem ostatní poradí ale odrušená fajfka nedělala dobrotu.....jestli mužu poradit
Datum: 28. dubna 2013 14:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pavle258! Ešče to skus bez fajky! Esli to nepomože, toš potom tu cívku! Toš tak.
Datum: 28. dubna 2013 13:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 dělá to fakt zapalovací cívka jak se to ohřeje vzroste odpor a poklesne kvalita jiskry a ve válci to nepálí .... pokud máš založní indučku do jawy či dokonce škodovky mužeš jí chytit paskou na předek rámu a připojit na vysokonapětovej kabel z motoru a kostru a zas na svíčku a uvidíš že to pojede ....z puvodního zapalka to dostává impulz a 2 indučka ho nasobí.... jinak bud novou cívku anebo převinout pokut stojíš o originál.....
Datum: 28. dubna 2013 10:59
 Ono to venku může házet jiskru, ale pod tlakem ne...já bych to viděl na tu cívku
Datum: 28. dubna 2013 10:42
 dobře ale to by neházalo jiskru.. kdyby přestala jít....... a ono to pořád háže... nemože to byt i třeba v guferoch?
Datum: 28. dubna 2013 10:40
 Problém docela často bývá v zapalovací cívce...
Datum: 28. dubna 2013 10:27
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdravím co vše mám vyčistit po zimě na pionýru 50/21
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 13:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Fčíl se musím zastat ceZetaka! Nedávno sem psal, že kluci keří používajú M2T enom na namazání pluhu aby nezerzavěl, toš čistijú výfuky pořád! Pouřívám M2T a žádnej problém nemám! A pokáď sem měl nejakú motorku, toš sem si nedovedl představit v zimě nejezdit!!! A gdo ste neviděli múj blog, toš dejte vědět. Toš tak.
Datum: 28. dubna 2013 13:41
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 no pravda je že m2 t to lepý asimetricky uplně všechno a všude takže nanos je uplně všude ....a ještě to lumí hluka ahladí hrany  pruser byl nalejt do mustafa moderni chytrej olej který karnbon leptá a čistí motor ...zve výfuku se uvolnili 2 3cm velké kusy a totálně to zas.... vyčistěním výfuku bys měl jen získat ikdyž pionír na to nejni tak choulostivý jak babeta co má výfukove potrubí o pruřezu 10 mm a když se zacpe o 3MM stratí pul koně a stojíš .... za mě výfuk vyčisti když už se na to ptáš ale do nastevení bych nezasahoval pokut to jede.....
Datum: 28. dubna 2013 11:26
 čezeťáku takže výfuk se vlastně nikdy zacpat nemůže a všechny příručky k českejm mašinám kecaji, co?
Datum: 28. dubna 2013 10:21
 čistit výfuk pravidelně? ... to je nějaká nová moda?  ...mažu s M2T a nikdy sem výfuk nečisitil na ničem.. jednou z hecu sem rozdělal výfuk na čz a byl čistý...
Datum: 28. dubna 2013 10:15
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 já bych akorád vypustil benzín z hadičky jestli je v něm smět a dolil olej ..a dofoukal kola vždyt to mužeš roztělovat že to nepojede...výfuk čistíš pravidelně?
Datum: 28. dubna 2013 10:03
 Zdar chlapi.Máte někdo zkušenost s přelisováním zadní vidlice?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 19:58
 Zdarec potřeboval bych poradit s Jawou 50/20 pionýrem. Dal jsem ho dohromady, vše jak nové a přesto nejede  . Vždy chytí na chvíly a jak se začerní svíčka tak chcípne. Podle mě tam teče moc benzínu, ale nejsem si jistý. Nevíte někdo co s tím mám dělat? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 19:48
Jméno: hafis
IP: uživatel15368
 Zkus rozmontovak plovák, a jak to vymontuješ, tak v tý hlavičce je jehla. Ta se občas sekne. Zkus na to mrknout.
Datum: 05. května 2013 19:48
 no ja bych to viděl na tu jehlu měla by být na druhej zařez od hora, a pak taky no bych zkusil tu hladinu
Datum: 28. dubna 2013 14:05
 zkus si seřídit plovákovou hladinu
Datum: 27. dubna 2013 20:59
 jestli je triska origo (vel. 68) tak to skus nahodit bez airboxu je možný že je přicpanej a nejde přes něj dost vzduchu a pak jehlu dát na jinej zářez (dej chudší směs ) jinak kdyžtak at mě nekdo doplní
Datum: 27. dubna 2013 20:44
Jméno: Peter
IP: uživatel15416
 Zdravim draci. Potreboval by som radu. Rozoberam motor (pionier 05) zacal som z lavej strany od spojky zhodil som tri pruziny, retaz, lamelu, a neveim si rady ako mam povolit matku na sekundarnom kolecku pretoze sa mi to cele pretaca a z ruhej strany to nemam kde upevnit. Na primarnom som to spravil tak ze som zaprel piest a povolil matku ale na sekundarnom mi to nejde fakt si neveim rady. Plus este okolo matky je ako keby poohybana podlozka neviem co s nou. Prepacte za vyrazy ale nepoznam este vsetky technicke nazvy jednotlivych suciastiek. Dakujem za radu  Peter
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 11:46
 odklepat podložku a kolečko do sikovek
Datum: 28. dubna 2013 11:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nebo taky můžeš za sek. kolečko zašprajcovat kousek dřeva a potom to povolíš
Datum: 28. dubna 2013 10:00
 po odjištění by matka měla jít povolit, obvykle nebejvá moc dotažená ráda se povoluje,ještě si můžeš jen tak na volno nasadit spojkovej koš za kterej to budeš držet aby se ti ta matka povolila až zabere, - pro příště je lepší si to povolit ještě když je motor v rámu
Datum: 27. dubna 2013 16:40
 pokud ti jde o to sundat sekundární kolečko na straně kde je zapalování - pokud sem tě dobře pochopil tak teda opravdu je pod tou matkou zajišťovací podložka tu budeš muset narovnat aby jsi mohl povolit matici(narovnat nebo ohnout tak aby si mohl povolit tu matku)
Datum: 27. dubna 2013 16:29
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, prosím vás, nevíte o někom, kdo renovuje, nebo dělá opravy klikových hřídelí v okolí Telče nebo Dačic? Dneska jsem dal dolů válec a píst (pio) a zjistil jsem, že oko ojnice má uplně vytahaný oko s čepem  . Popřípadě mi poradte, jakou mám koupit ojnici a na kolik mě ta celá sranda i s opravou vyjde. Díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 15:48
Jméno: Daniel
IP: uživatel15415
 Přesně tak .. Posílá to Ampapovi .. A nebo kdybys měl cestu do Třebíče, tak Pražan .. A myslím, že ti tam dá CKR, takže cena ojnice plus něco na práci no ..
Datum: 27. dubna 2013 15:48
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 zplod dřevěnou bedínku a mužeš si klikaře vybírat a možná ušetříš par stokorun za mě 700 1000 podle toho jak se zadaří
Datum: 27. dubna 2013 15:48
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Předpokládám, že Tomex, že?
Datum: 27. dubna 2013 15:42
Jméno: Daniel
IP: uživatel15415
 Dačice Mototechna .. posílá to opravovat ..
Datum: 27. dubna 2013 15:38
Jméno: Stanďák
IP: uživatel13873
 Zdravím,potřebuji poradit,dostal se ke mně motor ze stadiona S22,komplet rozhozený,tak se snažím dát to dohromady,ale narazil jsem na problém a to jak vede vidlička řazení v pravém bloku motoru??Předpokládám že tam bude nějaké pouzdro a na konci guferko,ale v obchodě s dílama mi bylo řečeno že se to koupit nedá,že to existuje jen z výroby.A rozměry neznám že bych to nechal udělat,nebo podobně.Nevíte kde bych to sehnal,poblíž Opavy,nebo na netu,popřípadě rozměry,nebo pokud doma někdo máte i starší a použitelné,dejte pls. vědět.Díky za tip.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 11:21
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 Zdravím, poradí mi někdo jak se rozdělává kyvka na mustanga či 21ku fichtla.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 10:16
 no kdyz myslis  .. garantuju ti ze starý čep je tak přirezlý, že když ho zkusíš lisovat tak zkurvíš kyvku
Datum: 28. dubna 2013 10:16
 když to jde složit musí to jít rozdělat přece...
Datum: 27. dubna 2013 23:21
 u pionýra ne.. normálně to řízneš flexou...
Datum: 27. dubna 2013 23:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nikdy sem to nedělal, tak se ptán, je to řezání fakt nutný? fakt se to nedá na lisu vylisovat v celku??
Datum: 27. dubna 2013 21:15
 musíš rozřezat čep, kyvku vyndaš ven a pak ho z kyvky vylisuješ.
Datum: 27. dubna 2013 11:15
 Zdravim, chtel jsem se zeptat. uznaji mi policajti takovy ty velky hranaty blikacky jako svetla na stadakovi?, chci vyjet obcas na zavodakovi do provozu u nas na dedine
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 7:19
Jméno: jawa20
IP: uživatel15412
 kluci a ještě jeden dotaz kam vede kostra indukční cívky u 250/353 klasický bošák ze schematu to nemůžu vyčíst mám pocit že do bošáku ale nevím na jakou svorku dík za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 7:04
 nemá žádnou kostru viz níže
Datum: 01. května 2013 7:04
 Chtěl jsem teda napsat na kladívko...ale vlastně je tam i kondík tak co...
Datum: 27. dubna 2013 8:49
 Jak máš na indukčce 1 a 15, tak 1 jde do dynama na kondík a 15 do bošárny na 15
Datum: 27. dubna 2013 8:48
Jméno: jawa20
IP: uživatel15412
 nazdar chaláni mát takový menší problém ficek mě nechce jet v nízkých točkách musím držet plyn aby to nechcíplo tak cca.2000 ot/m a jde i blbě nastartovat docela se natlačím, motor je komplet nový se vším všudy (až na válec ten byl na výbrusu loni) výfuk, karburátor krásně čistý předstich 1.7mm na ten to valí jak brok (zkoušel sem aj větší i menší ale nic se nezměnilo) kladívka,kondík,indučka vše nové (dělalo to i u starých) jestli vás něco napadne napište já sem to už vzdal
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 15:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15418
 co těsnost pístní sady když to ma houby tlaky tak to volnoběh drželo až když to nakrmil .... jinak no co s tim podle kolegy je to zapeklitý tak trošku vyšroubuj štelovák bovdenu a nechej ho vyhřvat ...a schválně mi napiš kolik to má najeto od výbrusu....
Datum: 28. dubna 2013 15:01
 tak to je zapeklitý, to bude nějaká maličkost určitě, to fakt netušim copak se tam dílo
Datum: 27. dubna 2013 12:35
Jméno: jawa20
IP: uživatel15412
 hladina sestelovana jehla druhy zarez zhora filtr v boxu novy svicka pekne cihlova
Datum: 27. dubna 2013 10:54
 napadá mě moc bohatá směs, nebo přicpanej airbox nebo zanešenej filtr na vzduch, koukni jakou barvu má svíčka pokud černou a je ještě k tomu mokřejší tak je to tou směsí - takže spustit jehlui níž, dát na vyšší zářez,seštelovat hladinu v plovákové komoře, správně nastavená hladina je tak že když zmačkneš plovák dolu hladina benzínu musí lícovat s vrškem plováku
Datum: 27. dubna 2013 6:52
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 ahoj chlapi nevíte ral odstím modrýho pionýra? já myslim že bílá je 9010 a modrá si nejsem jistej jesi světlejší 5012 nebo tmavší 5015, chci lakovat sám, který odstín jste použili vy? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 6:59
 mě přijde nejblíž originálu RAL 5015 taky ho do ní chci hodit, vim že se to tu řešilo několikrát takže 5015
Datum: 27. dubna 2013 6:59
Jméno: hroch miroslav
IP: uživatel15410
 zdarec draci chci se zeptat mam original peknej zaves za jawu na pawika ise zasuvkou a chtel bych ho vymenit za stadiona s 22v nalezovem stavu.je to realne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 22:31
 Cau draci, mam dotaz, mam Babettu 210 a když se rozjíždím tak se to rozjíždí hned na dvojku, čím to je? Poraďte, Díky s pozdravem Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 2:46
Jméno: pepa
IP: uživatel15337
 ta spojka ze předu spoští motor a rozjezdí se na 2 je ta zadní.....
Datum: 30. dubna 2013 2:46
 no a pak ještě hřidel předlohy ale to se musi pulit motor
Datum: 28. dubna 2013 14:13
 jo jo jak říka pepa bud budou hned zabirat čelisti spojky 2 stupně,a nebo bych sundal ten buben blíže k přednimu kolu ale na to potřebuješ stahovak,a jak to sundaš tak tam jsou 2 čelisti ty jsou startovaci, a pak jsou na tom vnějšim bubnu zevnitř ale nepamatuju si kolik jich tam je jestli 2 nebo 3 čelisti ale tam by to asi chtělo zkontrolovat bud tam bude sjete obloženi nebo vytahane pružinky
Datum: 28. dubna 2013 14:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 ovládání řazení 2 stupně u tohoto mopedu zajištuje ta spojka pod platovým deklem blíž k zadnímu kolu co má 2 čelisti ale ani za boha si nemužu vzpomenout jestli maj pružiny pokut ano asi jsou už unavene a čelisti chodí volně ..anebo ti jen chodí těžce na čepech a zustavají seple a pořat to má tendenci řadit 2....
sundej plastovej dek na te spojce je matice na 17 či 19 klič tu povol sundej plechovou pukličku směrem ven a dozadu protože ja schováná za 1 spojkou a při šikovnem otočením by ti měli jít vyndat i čelisti a skus to aspon vyčist od prachu cistým hadrem...koknout se zda nejsou zrezle či ohle kolíky na niž čelisti chodí kdyžtak přeleštit smirkem .... aby to chodilo vše hladce a nemohlo to viset a ta 2 nebyla pořád zařazená.....
Datum: 28. dubna 2013 11:38
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 ahoj draci, nevíte jestli je zaměnitelný automat řazení z nulapětky s dvacítkou nebo dvacetjedničkou? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 22:57
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 díky
Datum: 26. dubna 2013 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel15409
 J20,21,23 jsou stejný...j05 je jinej-pro užší motor.
Datum: 26. dubna 2013 21:49
 ne neni
Datum: 26. dubna 2013 21:49
|



|