česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  352  353  354  355  356  357  358  359  360  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci kolik má fichtl průtok benzínu (litr/minut) dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta jednotka je jen pro orientaci nemusí to bejt v týhle jednotce
 
 
Datum: 13. února 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to pro mě chtěl to po mě kámoš tak se vám moc omlouvám
 
 
Datum: 13. února 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ty vo.e mě tak hloupej dotaž tak rozhodil, že jsem to zapoměl vydělit dvěma :-) tak, že 0,017 - 0,022 l/min
 
 
Datum: 13. února 2013 6:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
0,034 - 0,044 l/min při normální jízdě a dobře seřízeném motoru, ovšem fakt nevím k čemu ti to bude dobré, navíc tohle si umí spočítat každý malý dítě. Fakt mám někdy pocit, že sem chodí samí negramoti :-(
 
 
Datum: 13. února 2013 6:52
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Průtok se vyjadřuje v metrech kubickejch za sekundu ne :-D
 
 
Datum: 12. února 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Docela by mě zajímalo kčemu ti tahle informace bude, snad tahle nechceš měřit spotřebu.
 
 
Datum: 12. února 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
to je dobrá jednotka:-D l/min
 
 
Datum: 12. února 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
ahoj draci mám jednu otázku? prý plastické mazivo od mogulu (bílá vazelína) obsahuje vodu. je to pravda či ne? protože jsem to dal na ložisko do pravého víka motoru jawa pionýr je tomu opravdu tak? díky za odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 23:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
nevim a ikdyby tak se nic neděje
 
 
Datum: 12. února 2013 23:11
 
 
 
 
Jméno: schewca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci,fichtlík mi nejede,nastartuji vše v pohodě rozjedu se,roztáhnu to a začne se jakkdyby dusit a chcípe,poraďte prosim co udělat,sem začáteččník,díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
teče ti benzín zkontroluj si kohoutek jestli teče tak jak má pokud né tak (rozeber a vyčisti KOHOUTEK a popřípadě nadrž vyčisti),karburátor vyčisti a zkontroluj si hladinku, vejfuk si taky mužeš vyčistit.
 
 
Datum: 05. března 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel13393    
profouknout trysky,vyčistit karbec, bude tam jen něco takovího :-)
 
 
Datum: 13. února 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14771    
z druhy strany skus zda je pruchozí i lauf....
 
 
Datum: 12. února 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus vycistit nadrz
 
 
Datum: 12. února 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
zkontroluj přívod paliva-jestli dobře protíká kohoutek nádrže a rozeber karburátor a všechny dírky i trisky profoukej kompresorem
 
 
Datum: 12. února 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: hansde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus borci man na fichtla inducku je 8 voltova vadi to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15115    
vždyt tam z výroby byli 8 volt..je tam ta správná
 
 
Datum: 13. února 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevadi je to lepsi kvuli magnetu protoze ve spicce dada vyssi napeti
 
 
Datum: 12. února 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne...
 
 
Datum: 12. února 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel15108    
Zdar, pořeboval bych vědět jestli je možné nějak rozumně prodloužit přední vidle na mustangu bez ztráty funkčnosti nebo spíš pevnosti, stačilo by i 5 čísel, protože budu o 3 cm zvedat zadek lepšími tlumiči,, nechci použít jiné vidle .... Díky předem za nápady draci ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2013 16:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15126    
jaké budeš dávat zadní tlumiče? napiš na email Maties77@seznam.cz rndíky
 
 
Datum: 19. února 2013 16:09
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar dole uřízni držák a pak pokud máš tlumiče navíc tak uřízni spodek z jiných tlumičů o tolik věčí co to chceš zvednout nebo pokud nemáš tlumičě tak mezi ten uřízlej držák a zbytek tlumiču vlož trubku a svař
 
 
Datum: 16. února 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel4946    
no mě to drží mám to tam už asi dva roky a je to o dost viši
 
 
Datum: 12. února 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel14525    
nebude se to ale takhle jak popisuješ moc viklat ? já si myslím že to už pak nebude dostatečně pevné ...
 
 
Datum: 12. února 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel4946    
sežen jednu pružinu do předních tlumiču přeřízni jí uprostřed a budeš mít dvě potom každou pulku dej do jednoho tlumiče budeš mít dohromady v jednom tlumiči 1apul pružiny lehký mám to tam taky a bude to pružit ještě líp
 
 
Datum: 12. února 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: hansde      IP: uživatel15113    
pri montazi loziska na kliku jsem ohral lozisko do modra vadi to? ajak drzi jehlove lozisko v ojnici cep pistu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
karlos.: vyměň to, stojí to pár kaček hansde: to znamená, že tam ty podložky - správně příložky být musí (v jehlovém ložisku), jinak ti jehly dřou materiál pístu
 
 
Datum: 13. února 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad hansde omluví, přicpu se mu do dotazu, jsem trouba a povedlo se mi přehřát levý ložisko na klice u 638, ne jednom místě je do černa, ale i 2000 brusnym papírem to jde hned dolů, mám ho tam nechat, nebo kliku vylisovat a pudstupovat tu anabázi znova ?
 
 
Datum: 12. února 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
a jehlové ložisko v ojnici nijak nedrží,jezdí si ze strany na stranu
 
 
Datum: 12. února 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
žádný podložky se na kliku nedávaj,ale to ložisko vadí,mohlo se popustit při montáži se ložiska ohřejvací cca na 120C
 
 
Datum: 12. února 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: hansde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaky podlozky se tam davaj?
 
 
Datum: 12. února 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14771    
jo vadí bude se ti z něj loupat chrom a valivá draha bude poškozena .. jikak ti moc nerozumím s tím ložiskem ..jen připomenu že tam z boku patří podložky z prava a z leva u futra ktere je zalisovaný podložky nejsou zde ano ..
 
 
Datum: 12. února 2013 16:58
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci na který zářez dát jehlu šoupátka při záběhu Jawy 555?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15107    
Na uplne dolný
 
 
Datum: 13. února 2013 19:37
 
 
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten Motul 5100 je až až, Motul 300V do Viraga 125 je naprosto zbytečný, to je víceméně závodní olej, jezdí se na tom třeba MČR v supermotu (znám osobně), doporučil bych 5100 je plně dostačující od toho Viraga až po R1. Jinak se podívej do manuálu jakou má mít viskozitu, jaké normy splňovat (hledej hlavně normu JASO)a kašli na značku (teda ne zas abys koupil olej nekde v Tescu) :-D
 
 
Datum: 12. února 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Co jsem teď dohledal v uživatelkém manuálu, tak jediný, co tam je: API Service SE, SF, SG type or higher a viskozita pro naše podmínky 10W40, tenhle motor je starej vzducháč, prd to jede... Spíš vybírej, co máš dostupnýho v okolí a podle svý kapsy. Do svý starý 4T plečky jsem kdysi dával Motul 5100 10w40, mám ho za hubičku a kousek od baráku.
 
 
Datum: 12. února 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to myslíš specifikace?
 
 
Datum: 12. února 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
1. na co koukat při výběru oleje, je specifikace, pro moji KTM: JASO T903 MA, pak viskozita (u mě 10w50) a značka už je víceméně fuk...
 
 
Datum: 12. února 2013 17:49
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten shell bohatě postačí... Já dávám do 4takt dvácy tento.. taková slatá střední cesta http://www.motoobchod.cz/oleje-a-ostatni/motorove-oleje/ctyrtaktni/9200-2/motorovy-olej-motul-5100-4t-ester-10w40-1l
 
 
Datum: 12. února 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: skif      IP: uživatel10988    
Zdar mám simsona a ten mi ujede pár kilometrů a pak přestane házet jiskra a stačí počkat pár minut až něco zchladne a pak začne opět házet. Nevíte co by to mohlo dělat, už jsem na tom měnil indučku, tyristorové zapalko a spínačku. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 14:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14771    
tiristorove zapalko myslíš tu krabičku vit?
 
 
Datum: 12. února 2013 14:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14771    
todle přesně bych viděl na tu indučku ona když se zahřeje tak stoupnou odpory a přestane to dávát jiskru a jak schladne.. ale když už to měnil...co všechno ti vlastě zustalo???
 
 
Datum: 12. února 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: fero123      IP: uživatel13106    
Zdar draci pasoval by výfuk ze Simsona na pincka a jestli by to neubralo výkon.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
zdar tady máš výfuk na seriovku jen nasadíš a jezdíš http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/vyfuky/693762-vyfuk-novas-racing-na-jawa-50.html
 
 
Datum: 12. února 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Toť otázka....když ho naroubuješ na origo délku kolena,tak bude čouhat půl metru za kolem......když ho narveš až pod motor/válec tak nebude čouhat za kolem,ale jak to pojede??? Kratší koleno by mělo být lepší pro otáčky,ale co spodek? Jak se tyto věci projeví na seriovce?? Zkus to..a uvidíš... Jezděj fichtly s výfukem ze Simsona...a asi dobrý...výfuk by výkon ubrat neměl,je to nna cca podobný motor....
 
 
Datum: 12. února 2013 12:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14771    
všechno jde když se chce ale jen nvm jak s tím výkonem pruěr kolena je obdobný simson má navíc u kolena objímku kterou natemuješ vstup výfuku .. druhá velká objímka je na tlumiči a dáse take posouvat .. takže to tam asi nějak nacpeš otázka proč to chceš???
 
 
Datum: 12. února 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel14190    
Ahoj DRACI. Koupím zadní nosič zavazadel na jawu typ 05, 20, 21 bez navrtání dalších děr do plechů. Byl v nabídce zboží tady na Fichtl krámku, ale bohužel už není. Díky, zdarec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: carodka      E-mail:      IP: uživatel12545    
jeden tady mám pro sebe ale mohl bych ti udělat kopii ozvi se mi mailem
 
 
Datum: 12. února 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz se doprodal a dalsi vyroba je drazsi,tak uz se doporda i ten na mustanga a tim nosice konci,,sesa
 
 
Datum: 12. února 2013 6:31
 
 
 
 
Jméno: ierk      IP: uživatel15112    
Prosím vás,ví někdo co všechno příjde na mustanga-přední vidlice-držáky světla.Právě jsem sehnal vidlici(rozebranou)na které bývají ty držáky nasunuté a jde mi o to jak to tam drží a co tam přijde,ať vím jestli to mám vše potřebné ke smontování nebo mi něco chybí,jelikož na mé staré vidlici už byly navařené,tak stím nemám zkušenost a goooooglil jsem a nikde nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
myslím, že to je jen nasunuté a pak spolu s reflektorem to drží pohromadě, a to je vše.
 
 
Datum: 14. února 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci, nemate nahodou nekdo nějakou zkusenost s pridavanim methylalkoholu do benzínu pro zvyseni oktanoveho čísla? rad bych to vyzkousel u sveho pincka ale nejsem nikde najit poměr miseni nebo tak.. diky.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jawamaniak!Toš konečně negdo gdo mě poradil!Děkuju!!!Toš tak!
 
 
Datum: 18. února 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: jawamaniak      E-mail:      IP: uživatel4878    
zdarec udelal sem cca pred mesicem takej pokus ale nemisi se potadne s olejem po cca 10 minutach se olej usadi,proto davam pomer 0.5L benzinu a 1L metanolu. :-) jezdi to vyborne uz sem na tom najezdil 200 km a v plnym vykonu.Mozna by to chtelo jenom trosku predelat predstih.A jinak to nicremu nevadi :-)
 
 
Datum: 17. února 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Toluen taky :-) kdysi jsem ne něj jezdil s Kadetem GSi 16V to byl masakr, jen to chtělo v zimě ředit 1:1 s benzínem to už je, ale 15let
 
 
Datum: 12. února 2013 12:27
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Elf má 113, to už jsme ale od fichtla docela zabrouzdali jinam :-D jinak dost přes 100oktanů má i E85.
 
 
Datum: 12. února 2013 12:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
to sice vím, ale víc jak 107 jsem prodávat ani neviděl, ano taky proč, už 107 má dostatečnou odolnost proti detonacím i pro hodně natlakované turbomotory a u atmosfér taktéž protože i komprsní poměr má své hranice za, který nemá význam jít, účinnost za určitou hranicí kompresního poměru už stoupá tak málo, že nemá moc smysl jít za tu hranici vzhledm k dalším s tím spojeným problémům.
 
 
Datum: 12. února 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povolené pro závody a vyráběné není to samé, to že organizace FIA a jiné nesmysly něco nařizují pro závody neznamená že neexistuje nic jiného.
 
 
Datum: 12. února 2013 8:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
závodní benzíny májí 102 (max. povolené pro Rally) a 107 pro ostatní motoristické disciplíny
 
 
Datum: 12. února 2013 8:15
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě proto že není 4T je ten jeho kompresní poměr potřeba brát s rezervou, protože komprese vpodstatě začíná až po uzavření všech kanálů, což je jen část zdvihu oproti 4T která stlačuje směs celý zdvih. Taky hranice komprese u 4T benzínových motorů je 15:1, pak se musí použít jiný typ paliva nebo možná vysokooktanové závodní benzíny třeba značky Elf kde je např. 120oktanů (to je ale pouze odhad). U 2T jsem viděl kompres až 17:1.
 
 
Datum: 12. února 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
hlavně plochodrážka je 4takt, což fichtl jaksi není, teorii spalování a paliv doporučuji nastudovat třeba zde: ing. Julius Mackerle - Motory závodních automobilů, Praha 1980
 
 
Datum: 12. února 2013 6:28
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo plochodrážky jezdí výhradně na methanol. Nevím proč dosahovat vyššího oktanového čísla u fichtla který má dost malý kompresní poměr, oktanové číslo není kvalita benzínu ale jeho odolnost vůči detonačnímu hoření. Proto ty plochodrážky jezdí na methanol, mají kompres až 16:1 navíc methanol má cca 2x menší výhřevnost ale zato 3x větší směšovací poměr (zhruba 6,45:1, benzín 14,7:1), takže sečteno podtrženo z motoru dostaneš větší výkon. Takže pokud už budeš takto laborovat předělej to zrovna na nitrometan :-D směšovací poměr je 1,7:1 :-D
 
 
Datum: 11. února 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Na čistej metanol jezdí některý plochodrážky ne?
 
 
Datum: 11. února 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!No skoro každej máte v nečem pravdu!V době gdy většina z Vás ešče nebyla na světě, tak já uš s lihem jezdil!Asi byl úplně bez vody, protože sem nepozoroval žádnej rozdíl v rozpúšťání oleje v lihu oproti benzínu a teď se mě to nedaří!A ricínovej olej je drahej!Tehdy to bylo kvúli oktanom!Taky je potřeba zvětšit trysku!Že to nepatří do originál Pionýra je samozřejmý!!!A málo gdo si s tym poradí!Múj meil se dá taky dohledat!Toš tak!
 
 
Datum: 11. února 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzhledem k tomu že pionýr využije z běžně prodávaného N95 pouze nejakych 88 oktanu tak je vic oktanu uplne k nicemu.
 
 
Datum: 11. února 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nalej si ho do panáku ty případe :-D :-D
 
 
Datum: 11. února 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je prvae to jedine co jsem na netu nasel ze methlyalkohol ma vyssi oktanove cislo nez benal, vyzkousim to v tomto pomeru, diky.. :-)
 
 
Datum: 11. února 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: ierk      IP: uživatel15110    
tak to vim naprosto přesně,je to 0,0l metylu na plnou nadrž,nevim kde jsi přišel na to že by se ti zvedlo oktanove čislo a i kdyby tak ti fichtl nepojede lepe...lih do dvoutaktu nepatři
 
 
Datum: 11. února 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prave to ze nevim misici pomer, protoze methylalkohol ma samozrejme jine vlastnosti a lit plnou nadrz methylalkoholem by me mohlo stat zadreni motoru apod. vim ze se methylalkohol daval drive nebo mozna i ted do plochodrazncich masin ale v kombinaci s benzinem... :-)
 
 
Datum: 11. února 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nevymyslej ptakoviny ;-), jinak pokud to chces vyzkoušet tak nwm co ti brani
 
 
Datum: 11. února 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel11563    
Zdarec poraďte mi prosím jak mám sundat kyvku z Jawy kyvačky ? díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo pokud to máš odstrojené (jen holý rám s kyvkou) tak se to dá udělat dobře na lisu, použil jsem na to prodloužení a ořech z goly. Z druhé strany to ale musíš podložit třeba trubkou aby měl čep kam vyjet.
 
 
Datum: 12. února 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
vyrobit si podobnej stahovák jako na pístní čep a vylisovat
 
 
Datum: 11. února 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: Chlemst ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat, kde bych sehnal cín s kyselinou na pájení. Nutně bych to potřeboval vědět. Předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!Mě se líbí jak se skoro pobijem a Chlemst nám stejně neřekne co chce zaletovat!No dyž sem poprvní uviděl, jak negdo bere kalafunu na pozink, toš sem se v duchu usmíval a potom sem čučel!Věci z pozinku pro eletrotechniku sem letoval rači kalafúnú.Ale nejlíp se mě osvědčil EUMETOL!Šak nevím gde je mu konec!Na stavbách musím súhlasit s dweinem!Co já se nabúchal rovných střech.Ešče, že se to nevrátí!!!Toš tak.
 
 
Datum: 12. února 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
jako stavební klempíř ti chongu musím oponovat. právě že ta solná je k pájení pozink. plechu to nejlepší, krásně se to letuje akorát je pak dobrý ten spoj pak přetřít vlhkým hadrem poněvač jak to naruší ten pozink, tak to pak dřív rezne. a například na měďené plechy se už ta kyselina musí převařit zinkem jak řikáš protože to ostrou tu měď nezaletuješ. s tím byla vždycky docela sranda, vono to pěkně hoří a daj se z těchvýparů udělat celkem dobrý výbušný směsi. dneska moderní titan-zinkový plechy jdou to ostrou letovat taky, ale nesmí se to přehnat, jinak to ten plech normálně sežere, proto sme si tu kyselinu taky převařily, ale třeba jen z poloviny. dneska sic už na to prodávaj všelijaký pájecí vody nebo hmoty, s těma to taky jde, ale stará dobrá kyselina nikdy nezklame
 
 
Datum: 12. února 2013 11:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
k pájení se kyselina nepoužívá. Je to buď kalafuna, nebo pokud se Chlemst chystá pájet pozinkované plechy tak je to nasycený roztok chloridu zinečnatého... za dob mého mládí jsem si ho vyráběl rozpuštěním zinku v kyselilně chlorovodíkové (solné). Bacha vytváří to hooodně tepla a hrozí prasknutí nádoby v které se roztok vytváří. Taky se ten roztok dá pochopitelně koupit :-). Osobně jsem ale letoval pozinkovanej plech i s kalafunou a funguje to stejně, jen toho čištění je pak o dost víc...
 
 
Datum: 12. února 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!No jo, ale HCL bez zinku s tým moc nenadělá!!!A co chceš Chlemst letovat?Ať temu tú kyselinú neublížíš!!!Ešče se ozvi!Toš tak.
 
 
Datum: 11. února 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15111    
Co třeba kyselinu solnou (HCl) a cín jak píše kolečko
 
 
Datum: 11. února 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co třeba uplně obyčejný železářství? :-D
 
 
Datum: 11. února 2013 16:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkus třeba GES (www.ges.cz)
 
 
Datum: 11. února 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6333    
Čau draci, nevíte jaká indukční cívka se dává nebo dávala do plochodrážní Jawy? Vím, že se dříve vyráběly v Divišově odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: tony.rs      IP: uživatel5725    
Pokud vím tak se zapalování kupovalo komplet z Itálie (včetně cívky), zkusím se zeptat dnes už bývalého kolegy pro přesnější info
 
 
Datum: 11. února 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14856    
Čau draci, mám dotaz. Keď chcem za motorkou ťahať PAVa musím ho mať zapísaného v TP, alebo musím mať aj v TP od motorky zapísané spájacie zariadenie na PAVa? A myslíte si, že by z toho boli problémy, keby som to ťahal za fichtlom? Teda ak to utiahne? :-D :-D :-D ? Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14246    
Tak hej, no len ja by som s tým PAVom jazdil skôr tak u nás, možno aj v česku a prípadne v Rakúsku, Nemecku. Takže myslíte že by to mohlo byť OK? Lebo ja som si tiež všimol, že borci z tej expedičnej výmravy mali homemade vozíky a myslím si, že keď s tým nemali problém tak ja by som s PAVom tiež nemusel mať problém. Uvažoval som, že by som k fichtlu kúpil PAVa a dal ho do tej modrej RAL 5012 a nalinkoval a vyzeralo by to dokopy dobre. Len neviete mi niekto poradiť, ako vyrobiť to ťažné zariadenie pre PAVa a ako ho uchytiť? Ďakujem :-) :-)
 
 
Datum: 11. února 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
no mít odvahu taky bych se rád někde podíval klidně i tak kam jeli oni,jinak na ukrajině nemusíte mít ani STK a myslím že ani povinný ručení,je jim tam vcelku jedno s čím jedete
 
 
Datum: 11. února 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pochybuju, že ty borci maj něco o těch kárkách v TP... jinak smekám, na takovou štreku bych se asi nedal ...
 
 
Datum: 11. února 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu jeden američan má za Vespou pripojený PAV 40 http://www.youtube.com/watch?v=Xkujjm3xes0
 
 
Datum: 11. února 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
našel jsem tohle video http://www.youtube.com/watch?v=zXQ5Vly0p34 taky by mě zajímalo jestli je ten přívěs tahanej legálně
 
 
Datum: 11. února 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No za fichtla to asi nepůjde, jednak nevidím důvod (výkon malej - bude to jako jízda ve dvou) a taky fakt, že se PAv můžer tahat až od 125ccm, a má taky zadní světlo který by se muselo napájet z motoru ... od PAVa stačí typovej průkaz (na netu vytiskneš na zežloutlej papír :-D ) a správně by mělo být tažný zařízení taky zapsáno, a na TK musíš dojet i s PAvem .. každopádně na Jawy a ČZ není problém, spíš u dalších motorek .. někdo si vyrobí pevný kvalitní tažný, Pava zgenerálkuje a jezdí bez zápisu .. taky jsem našel majitele Roadstera 200, kterému se tažný (nejspíš homemade nevím) podařilo zapsat do TP, takže to měl v suchu ..a jak říká kolega, koukni na jawamanii..
 
 
Datum: 11. února 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zkuz prohledat jawamanii, tam se to kolikrát řešilo.. někdo řiká, že je to ppříslušenství a do TP se nezapisuje, někdo zase opak... páva nemám, takže podrobnější info nevim... jinak za fichtlem to bude jako pěst na oko a s probléma určitě počítej!
 
 
Datum: 11. února 2013 10:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nemá někdo tušení do kdy se u 05 montovaly 19z dvojková kolečka s 6ti kolíky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 6:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando takhle všeobecně to není, mám motor 63 a je tam kombinace 20z šestikolík a 18 tříkolík a motor orig. nikdy nerozebíraný(takhle je to uvedené i v katalogu dílů), ale mám i motor přelom 62/63 a tam jsou právě 2x 19z šestikolík, tříkolík jsem v originál 05 nikdy neviděl, , . Je fakt že od 65/66 byly už obě
 
 
Datum: 12. února 2013 6:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jeden tip měl i s 19 zuby a 6 kolíky ale bylo to jen krátce jediný co vim je že musí mít pařezacký zapalko
 
 
Datum: 11. února 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Modely roku 1964(62-63 měli tříkolík 19/19 a modely 65/66 měli 20/18 šestikolík)
 
 
Datum: 11. února 2013 10:43
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel15090    
Kdyz dam do spojki tuning 9 zube primar. Kolecko a lamelu feredo special musim kretit spojkovej retez odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15111    
to je zase počteníčko !
 
 
Datum: 11. února 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14945    
ano musíš mít kratší...
 
 
Datum: 11. února 2013 9:17
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
asi by to bylo vod věci :-)
 
 
Datum: 10. února 2013 23:35
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel14039    
Čau,,, mám problém s fíkem,, včera jsem na něm jel a dával jsem mu docela céres,, a najednou při jízdě mi to chcíplo a už jsem to nenastartoval.. Zkoušel jsem 3 svíčky a vyměnil jsem i cívku a nic, prostě neháže jiskru.. Ale když strčím prst do fajfky, tak mě to dá ránu. Tak nevím co s tím... Díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prokopni motor se sundanou fajfkou - přilož VN kabel, pokud to hodí jiskru, je chyba ve fajfce nebo svíčce, pokud ne, tak kabely, odtrh, indukčka, kondenzátor .. nejlíp to proměř multimetrem
 
 
Datum: 11. února 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
tak hledej chybu v elektrice,kladívko,kondík,kabel...tolik tam toho není
 
 
Datum: 11. února 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kondík jsi vyměnil?
 
 
Datum: 10. února 2013 22:39
 
<  352  353  354  355  356  357  358  359  360  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:43:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu