Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jirka_z
IP: uživatel14913
 Je nějaký rozdíl mezi zapalováním na pionýra 20 W a 30 W. kromě těch cívek? Myslím, že když vyměním cívky na 20 W tak z něho udělám 30 W ? díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2013 20:23
 Mě se třeba stalo i to že když jsem předělával 20W na 30W tak že byl malej karter....mam 21 z roku 1971 a v tu dobu se standartně montovaly kartery, který byly totožný s 05...teď sem třeba sehnal motor, kterej má jakoby záhyby na pravý straně a to samý na pravym víku aby se tam vešly větší cívky a šlo to seřizovat, popřípadě to klidně i vyfotim....
Datum: 07. února 2013 20:23
 a nebo poskládej cívky tak jako u 20W zapalování....tzn: jedna světelná nahoře a druhá světelná dole.. a zapoje je tak že výstup první cívky dej na vstup druhé cívky a výstup druhé cívky na světla.. zapalovací ponechej jak je
Datum: 05. února 2013 23:03
Jméno: jirka_z
IP: uživatel14913
 aha...tak to budu muset někde ještě sehnat jiný rotor.
Datum: 05. února 2013 22:46
 Počet magnetů i velikost je stejná, ale rozdíl je v tom, že magnety jsou v jiné poloze a i zářez na klínek co je na klice je v jiném místě (možná i vačka je jinak pootočena). Pokud necháš původní rotor, tak ti s největší pravděpodobností pionýr nepojede nebo hodně blbě, protože díky tomu, že budou nagnety v jiné poloze nedojde k plnému nabití zapal. cívky a tím pádem nebude dostatek energie k vytvoření jiskry na svíčce. Úplně přesně nevím jak to funguje (to by ti dobře vysvětlil Chong), ale tak nějak to bude (to vím i ze své zkušenosti)
Datum: 05. února 2013 22:44
Jméno: jirka_z
IP: uživatel14913
 je tam jiný počet magnetů? nebo rozměry jsou jiné?
Datum: 05. února 2013 22:33
 Jak už napsal ''lk'', musí se vyměnit rotor. Před pár lety jsem taky měnil zápalko z 20W na 30W a kromě cívek jsem musel dát i rotor určený na 30W zapalování. Musíš tam dát rotor, který má na sobě označení 20 (to je pro 30W zápalko), rotor s označením 05 je určený na 20W zapalování a to označení není myšleno co je na tom hlinikovém nosiči cívek (statoru), ale přímo na tom rotoru (magnetu)!!!
Datum: 05. února 2013 22:31
Jméno: jirka_z
IP: uživatel14913
 ok. díky...zítra vyzkousím v praxi.
Datum: 05. února 2013 21:55
 ano záleží.. rotory pro 20 a 30 watové zapalování maji jinak natočené magnety... pro zapalovani 20W je zapalovaci civka v pravo uprostred..... pro 30W je nahore
Datum: 05. února 2013 21:49
Jméno: jirka_z
IP: uživatel14913
 a záleží na umístění cívek? Kde by měla být zapalovací cívka? někdo ji má nahoře a někdo ji má dole. Záleží na poloze cívek?
Datum: 05. února 2013 21:44
 klínek na vačku?
Datum: 05. února 2013 21:44
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 rozdil tam zadnej nebude, ty magnety jsou vsechyn nabuzene stejne a rozdíl je akorát v zapojení těch světelných cívek, kdy u 30W jsou 2 velké a jsou v sérii a u 20W je jedna mala pro zadní světlo a jedna velká pro přední světlo
Datum: 05. února 2013 21:42
Jméno: jirka_z
IP: uživatel14913
 a je mezi nimi nějaký fyzický rozdíl? Mám tam napsáno 6V 20W.
Datum: 05. února 2013 21:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 potřebuješ jinej rotor... s označenim 20... 05 je pro 20W
Datum: 05. února 2013 21:35
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/1-1-Jawa/523-3-Motorove-dily/5/262-Sada-Jawa-50-valec-pist-klikovka
co si o tom myslíte vydrží to něco ? mate nekdo zkušenost ? to sou ty polsky šmejdy ne ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2013 19:02
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 to těsnění jsem měl , je to obyčejná čtvrtka
Datum: 06. února 2013 19:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 i to těsnění stojí za ho*no, mam doma to isté a s klasickou zelenou kusovkou se to nedá srovnat.... jinak by mě zajímalo, kolik tis. vydrží motor "generálkovanej" takovouhle sadou
Datum: 06. února 2013 17:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no nekup to za ty prachy
Datum: 06. února 2013 17:33
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Kdysi jsem to chtěl také z Polska dovážet,protože se to tam koupí za úplnej zlomek ceny co se to tady prodává,ale nakonec z toho sešlo,protože takle mizernou kvalitu bych si nelajznul prodávat.... Jinak tyhle sračky z Polska prodávaj všichni na Aukru.... Nic z toho bych si nekoupil....maximálně to těsnění... Franky: Chlast se přemění v játrech na formaldehyd a ten ti bude způsobovat haldy a sračky v palici,ve větším množství bude tvuj mozek v takovejch sračkách,že upadneš do alkoholickýho komatu
Datum: 06. února 2013 11:49
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 co se stane s chlastem kdyz ho do sebe naleju vic ????
Datum: 05. února 2013 23:56
 šel bych max to toho těsnění,ložiska jsem viděl po cca 1000km a šrot.zbytek si myslím,že nebude od toho daleko
Datum: 05. února 2013 21:23
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 mě právě taky .. nevim co si o tom mam myslet proto se ptám
Datum: 05. února 2013 20:46
 Popravdě řečeno mě lehce děsí ta cena...
Datum: 05. února 2013 20:30
Jméno: pionier
IP: uživatel14246
 Ahoj draci, mám taký možno čudný dotaz. Ja som vo väčšine vecí poctivý, tak sa chcem opýtať, mám pioniera 20ku s papiermi a mám všetko, aj zákonnú poistku, no všetko čo treba. Ale jedná sa o to, že motor po úprave bude mať teraz možno 5,5koňa oproti pôvodným 3,5koňa, či kolko to bolo. Takže bude aj objem väčší. A teraz sa chcem spýtať, myslíte, že by bolo správne dať si to na novo zapísať do TP tú zmenu objemu a takisto aj v poisťovni či to netreba zahlásiť. Čo si o tom myslíte? Ja sa pýtam len preto, lebo niekde v Nemecku robia také veci, že policajti odstavia skútristov na válce a testujú, či max rýchlosť sedí s rýchlosťou v TP. Takže ja len preto, že keby náhodou za pár rokov prišla takáto vec k nám, tak aby som nemal problémy. Tak čo si o tom myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2013 17:46
 Myslel si toto? http://www.youtube.com/watch?v=030z62YQp74 Podla mňa je to hovadina, lebo keď som mal fichtla na stojane s vybehaným motorom a zaradil som trojku, tak išiel viac než 80Km/h. Pokiaľ si tam niekto nesadne, tak si myslím, že to bude ukazovať skreslene.
Datum: 06. února 2013 17:46
 v německu by se mohli na simsony vysrat, tam jde o skůtry a taky velký mašiny... hrozně moc lidí má v papírech 25kw ( neznám jejich zákon o ŘP) a skutečnost? 110 kW a podobně... taková mašinka je prý i v česku, že se to nějak nasadí jen na výfuk ( to mi přijde jako blbost) a změří ti výkon... jinak samozřejmě jde dostat pokutu za překročení konstrukční rychlosti
Datum: 06. února 2013 17:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Neresit, vybrusy se taky neresej a jestli to bude 3. nebo 20. vem to cert.
Datum: 06. února 2013 16:06
 a který skůtr jede max 45kmh?
Datum: 06. února 2013 12:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 sic pěknej přístup, ale nedovedu si představit jak bys to chtěl zlegalizovat. asi ani na slovensku to nebude že bys jako přišel za úředníkem a řekl mu ať ti napíše do tp třeba 60ccm, výkon 4kw a max rychlost 80km/h.
na všechno je třeba mít nějakej papír podle kterýho se maj řídit, cožti na fichtla asi nikdo nenapíše. jinak samozřelmě viz. níže
Datum: 06. února 2013 12:18
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Furt platí to a samý.....nevzbuzuj pozornost a podezření....pak si tam měj co chceš....pokud budeš poprdlávat na fíku 50 v obci,tak je to na pohodu...nikdo si tě nevšimne....jestli ho za obcí otevřeš na 80 je tvá věc....ALE!! pokud proletíš v městě zavšivenejm měšťákum na radaru 92 a místo origo výfuku budeš mít Hikone s výletovkou bez tlumení,převařenej motor,převařenej rám atd tak se v tom začnou šťourat a začínaj problémy..... dokud budeš mít na oko seriovku,tak se v tom nikdo vrtat nebude...měj tam klidně 70ccm a 4kvalt....
Datum: 06. února 2013 11:58
 Čau, moc o tom nevím, ale mám dojem, že v tom Německu se neměří výkon, ale maximální rychlost. Když pojedeš předpisově, tak by ti nemělo nic hrozit ani v Německu. Podle mě se jedná o opatření proti tuněným Simsonům, co jim tam předjížděli auta. Viz co vím z youtube, kde toho simála měřily na válci na odpočívadle na silnici. Naměřily přes 100 KM/H což TP vůbec neodpovídalo.
Datum: 06. února 2013 8:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 nosnad 50 válec na fíka vždy seženeš .... ale tu se bežně na převrtaných motrkách jezdí co má říkat známej co má harleje překopaneho na 1300??? fichtloně neřešit....
Datum: 06. února 2013 8:04
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tohle bych vůbec neřešil
Datum: 05. února 2013 23:41
Jméno: sali85
IP: uživatel15084
 kamaráde za pár let tu budou také praktiky že budeme rádi že sme.To neřeš a jezdi
Datum: 05. února 2013 20:45
Jméno: pionier
IP: uživatel14246
Datum: 05. února 2013 20:31
Jméno: sali85
IP: uživatel15084
 Jedeš do Německa?Nejedeš tak to neřeš!
Datum: 05. února 2013 20:23
 Čau draci,slyšel jsem,že když se zkrátí koleno na babetě,tak se tím má zvýšit rychlost.Nevíte o kolik se ta rychlost zvýší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2013 20:12
Jméno: sali85
IP: uživatel15084
 tak to beru jdu do toho  ))))
Datum: 05. února 2013 20:12
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 z vlastni zkušenosti vím že to přidá 5-10km/h ale jak u ktere babettx, mam 2 a byl tam rozdíl ale nedoporučiji to zkracovat trpí pakny spojky později to řadí
Datum: 05. února 2013 20:11
Jméno: 241
IP: uživatel6631
Datum: 05. února 2013 20:05
Jméno: doktor24
IP: uživatel8224
 Zdarec chlapi,mám dotazjestli jdou nějak seřídit přední teláky na 20fichtlu,stále mi chytá přední kolo o levou stranu vnitřku blatníku.dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2013 23:36
 taky mám svůj způsob na obrobení silonů a bezvadně funguje
Datum: 06. února 2013 23:36
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 presně tak sundej kolo a pokut vamaš za konec pod prachovkou a jde stím pohybovat do stran jsou vychozelí futra ....musí se vyměnit.....pokut je stroj po bouratce asi ti nepomuže nic jineho ně sehnat jinej rám či předek ...anebo to aspon vyrovnat podložkama pokut to vubec pujde ... u futer je pak trošku svízel to obrobit tak aby to nemělo zas vakl ale v motoschopech za to chtěj 200 ja na to mám svuj zpusob co zveřejnovat raděj nebudu a něco na netu bude take....
Datum: 06. února 2013 13:58
 Nebo vycentruj kolo
Datum: 06. února 2013 12:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nebo máš celý vidlice zohejbaný
Datum: 05. února 2013 23:42
 S největší pravděpodobností máš vymačkaný silonový pouzdra ve vidlici, proto ti jde kolo šejdrem. Takže kup 4 ks silonových pouzder, sežeň si 22 výstružník a oprav to, uvidíš jaký to bude rozdíl
Datum: 05. února 2013 22:37
Datum: 05. února 2013 21:28
Jméno: doktor24
IP: uživatel8224
 Myslel jsem si to,jen jsem to potřeboval potvrdit,povolil jsem ho ,dal tam dřevený klínek a utáhl,stále to při stlačení trochu chytá.celkem me to pije krev.budu ještě koumat.
Datum: 05. února 2013 20:02
 silony v čudu.popřípadě brejle
Datum: 05. února 2013 19:59
 Nejde na nich seřídit vůbec nic...koukni se kde se ti to hejbe, tipuju to na osu kola...
Datum: 05. února 2013 19:56
Posl.aktualizace: 06. února 2013 16:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 musíš dobře usoudit co máš k dispozici a kolik máš peněs... pokut ma klika vule i dole rukou citelne ve směru chodu pístu nejni co řešit vuli v bronzu jde opravit ... pokut sou dodrbane čepy je to třeba sjednotit ..ona mě před rokem vyšplochla i klika po repasu v čz 175 kdy po 700 kilomtrech začala zvonit sice mi to vzali jako reklamacu ale motor musel ven a pulit z nastříkane mašiny.....
Datum: 06. února 2013 16:10
 Zaleží na tom... třeba já nechal kliku repasovat a zůstal jsem u bronzu- nad ckr jsem taky uvazoval. Originál ojnice nebyla dole vydrená, tak nový lozisko+ čep a nahoře nový futro a vycentrování. Vyšlo mě to na nějakych 250kč. A dělal mi to mistr na učnáku, kterej ty kliky děla 30 let.
Datum: 06. února 2013 12:53
 to jsem chtel slyset  diky
Datum: 05. února 2013 21:34
 na tu jsem se taky dival.. asi vezmu tu s tim loziskem i hore
Datum: 05. února 2013 21:33
 ckr jsou odzkoušené a dobré.počítej nová ojnice s poštovným 650kč+přelisování a vycentrování a jsi skoro na nové klice ckr s jehlama.A to za předpokladu že na tvé staré klice jsou v pořádku čepy a závity.
Datum: 05. února 2013 21:32
Datum: 05. února 2013 21:24
 dobrý den, mám taký problém s babetou 207, 20 rokov zle startuje, v lete 2012 bola na kompletnej GO motora, boli vymene kruzky a vycisteny cely motor, karburator, atd., takisto bola menena sviecka ale stále zle startuje, neviem ci je problém v predstihu alebo v elektrike, takisto po GO zacala vybijat ziarovky (světla), dokonca aj 12voltove-predne aj zadne neviem ci tam treba skusit dat aj 24 voltove zarovky, ale najvecsi problem je s tym startovanim, v lete chyta tak po 7-10 minutách slapani do pedálu, pak chytne ale zadusí ju, pak znova 5 minut slapem, to iste, este sa to zopakuje raz a potom chiti a treba ju nechat 5 minut bezat navolno a potom naprazdno pridat plyn a zadusi hu znova a opakuje sa to este asi 2-3 krat, potom ide normalka slape skvele, v zime nejde nastartovat vobec, JE PO GO MOTORA. predem dekuji za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2013 20:03
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 kdysi jsem to řešil - přidal jsem na karburátoru sytost a bylo to dobré, ubral jsem a bylo to špatné (startování)
Datum: 07. února 2013 20:03
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 skus stříknout benzín eliminuješ tím poruchy zapříčiněne karburací.....
svíčka dává krásnou temně modrou jsikru že?
ps to že mačkaš tičku neznamena že ti to přivře vzduch do motoru hybe ti to i s clonou?sundej platový kryt a čihni se
Datum: 06. února 2013 16:14
 ja som to GO motora myslel všetko, čiže nie len menene kruzky ale robeny cely motor, dokonca aj vybrus len som nechcel viac rozpisovat, a tlak bol taky zviseny zo 6 bar na 10bar. tu tycku mačkám  , diki za odpoveď
Datum: 06. února 2013 9:44
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 tak na světla se používali omezovače napětí sou běžně k dostání v obchodech s díli na jawy.... a zaručují že v soustavě je 6 volt ale když už měníš žarovky je to jine řešení...
ke startování mě zaujala 1 věc ti píšeš go motora ale jen že sou nove kroužky víš ony jen kroužky ve oválnem válci..vyběhaném nic moc neřeší nedolíhaj v oválitě válce .a motor muže mít tak níske tlaky že se neutáhne.....řešení je výbrus .zhodnot sám třeba porovnáním s jiným strojem jak to tlakuje...
ted bych skusil stříknout trošku benzínu pod svíčku do válce...a skusil nastartovat....pokut naběhne je problem v karburaci ... pokut ne je problem elektrika ...samotný motor..
jinak sunde plastový kryt a podívej se zda se ti dovírá clona sytiče.....když zmačkneš tu tyčku.....a doufám že tu clonnu používáš ono to na ní chytá líp i teple.....
Datum: 06. února 2013 8:16
 když přicpeš hrdlo karbu?
Datum: 05. února 2013 21:42
Posl.aktualizace: 05. února 2013 19:25
 ano mam schopnej valec na mustanga na kterym jeste nebyl vybrus a i tak je slusnej je tam porad 38.00 ale uz je tam schodek, delam komplet go motoru.. takze dam na vas a dam ho na vybrus, diky je fakt ze me to polsko moc nelakalo
Datum: 05. února 2013 19:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 nebrat...
Datum: 05. února 2013 19:23
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 skušenosti takove že za tidle peníze je lepší nechat udělat za 500 výbrus pokut máš schopnej válec ...ti nepřesnosti jsou velký a pokut vemeš např polskou hlavu tak ta má tak drsnej spalovák že i roginál po sežrání kroužku je hladší.... pokut tě baví pilovat a leštit tak proč ne ale tento díl bohužel nefunguje dáš a jede o čvrtku líp..... jinak pokud si to koupíš připomenu že je ten válec odlitej v kuse as vložkou a ta nejde vilisovat ..zase to líp odvádí teplo ....
Datum: 05. února 2013 18:15
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 06. února 2013 12:48
 Jooo, to je pěkná práce... hezky hezky
Datum: 06. února 2013 12:48
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
Datum: 04. února 2013 23:10
 rocky: hmm pán je odborník co  ... blbost ložisko... to by se kurevsky vaklala i hřídel... a když takle hýbe s spojkovým košem tak jsou bud vymleté zuby na hřídely/koši a nebo má spojkový koš povolený...
Datum: 04. února 2013 22:59
Jméno: rocky
IP: uživatel15071
 to je normalka  naprosto vybehane loziko na spojce  ja sem se na to vykaslal az se mi spojka cela rozlitla kdyz sem vytacel motor a byl konec
Datum: 04. února 2013 22:56
 Čau draci, dotaz pro ladiče sériovek. pokud se nepletu jsou dva typy výfukových kolen, na 20 a druhý na 21,23. To na 20 se mi zdá delší a moje sériovka víc jak 60 bez úprav nedá, po lehčích upravách jezdím 68km/h. Zkoušel někdo porovnat rozdíl maximálních otáček mezi těmito koleny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2013 16:33
 standa: dva kamarádi ty nový kolena mají, schválně jsem to měřil a to jedno mělo 25,6mm a to druhý dokonce rovných 27mm.. to užší bylo z motokrámku a ten druhej to bral v mototechně kde díly objednávaj snad někde z Hodonína... člověk aby nakupoval se šuplerou
Datum: 05. února 2013 16:33
 rozdíl je v ohybu a teoreticky to víc zahlé na 21 musí být kratší protože obě dvě kolena končí ve stejné délce u stupačky... na závodní úpravy mám přímo stroj na kterým závodím, tam by to bylo na dlouho jmenovat...úpravy na tomto stroji byly spíše o štelování a taky lechce upravenej karb a snížená hlava, jenže teď na 100% vím že ta hlava je moc snížená a taky se asi vrátím k originál karbci 17mm ( teda do doby než bude čas udělat přírubu na DO, který mi doma přebývá ze speciála  ) jo a taky jsem lícoval kanály... jezdím 13zub sekundár a když dám 14 tak to dělá +5kmh...sílu ten motor má krásnou ale ty otáčky mi něco nechce pustit... i ve dvou to po rovině na těch 68kmh rozjedu... tachometr Sigma z kola...
Datum: 05. února 2013 16:30
 Já pozoroval rozdíl mezi starám slabým ČSSR kolenem o vnitřním průměru 26mm a novým tlustým silně pochromovaným replikovým kolenem o průměru sotva 25mm....logicky to starý jelo trochu víc.... bavíme se o upravené seriovce(můj válec,karb 18,5 ,VAPE,předělanej origo výfuk)... délky jsem nepozoroval....jsou cca stejné.....
Datum: 05. února 2013 15:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 je to jen subjektyvní ale sveho času sem prodloužil koleno na 21 o cca 5 cm z duvodu těsnosti a zdálo se že to jede pěkně ... jinak 68 km hod je na 40 let stareho fíka v klasické vezi docela pěkný..kolika zubou rozetu na sekundáru používáš?
Datum: 05. února 2013 9:03
Jméno: jawak
IP: uživatel6631
 Co máš za úpravu že ses dostal na hranici 8km/h víc? otáčky bych hledal na klice stočit kliku na 80mm dát podkovu, ckr ojnici s jehlou na pístu jednokroužkový/dvoukroužkový píst a máš nějáké ty otáčky navíc  záleží jestli se ti chce rozebírat motor a prát do něho peníze
Datum: 04. února 2013 22:16
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 rozdíl je snad jen v ohybu, hloubce né ? a jestli je to fous, tak v tom bych otáčky teda nehledal...
Datum: 04. února 2013 21:35
Jméno: gumak
IP: uživatel15081
 zdarec,chtel sem se zeptat urcite uz spoustu z vas stacelo kliku na mensi prumer jde mi o vyvazeni klikoveho mechanismu po stoceni,na strankach jawa-50 jsem nasel navod na vyvazeni ale na jinych strankach sem se docetl ze je tam nejaka chyba,je to pravda nebo se mylim a uz to podle toho nekdo delal. Jde mi o kliku na MZ-150. Díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2013 21:29
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 raděj to dej udělat klikařovi... jde o statický vivážení a eště vystrědění same mazec věci měl sem tu čest jako fušku si repásnout kliku na mustoše a od tý doby s radostí platim za go....
Datum: 04. února 2013 21:29
 Zdarec draci,začínám se pomalu dívat po větších kubaturách než fík...Zajímaly by mě vašš názory na tyhle mašiny:ČZ 125/476 ,JAWA DANDY 125,Yuki sport.Co myslíte je nějaká z nich hodně dobrá?Láká mě ta číza ale není 6,6 kw málo?JInak co by jste navrhovali vy v hodnotě do 15 tis? Chtěl bych na tom jezdit každý den do školy celkem 60 km ale aby mě to zároveň nesežralo...Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2013 20:13
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Dík za reakce.Jo na tu jsem taky koukal,asi nejspíš půjdu tedy do nějaké Čz...
Datum: 05. února 2013 20:13
Datum: 05. února 2013 16:07
 Já osobně bych bral ČZ asi proto že ji mám  .. no výhodou je že si to opravím jak se říká "doma na koleni" ceny dílů jsou více než dobré a koneckonců pro začátek když se chceš naučit jezdit a taky opravovat je ČZ dobrá volba. Mám ji 3 roky a ikdyž mám silnější stroje nedám na ni dopustit. Doprava do školy ale i na delší jízdy úplně dostačující. Mám kitt 215ccm a pár drobností k tomu jezdím za 4,5 litru, a s 19z sekundárem to jede i přes 120  takže tak.
Datum: 05. února 2013 16:04
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 čína nvm nemužu porovnat ale čz a dandy sou neporovnatelný čz je laciná vejdeš se do třetiny rozpočtu ..veteránek to je pěknej díli se všude možně válej a lidi je dávaj i za darmo ....horší je že tohodoma musíš mít regál...
ale k danty mám vspomínku na jeden z mála srazu co sem absolvova s čz 250 a to že mě 16 puberták prnou ostě vyklepnulměl sem motorku pujčenou nejel sem nadoraz ale jemu to jelo hrozně měl to upe nový prostě mám trauma eště ted od tý doby dakarka super stroj ....
Datum: 04. února 2013 21:41
 To neni tak hrozný,zatím dík.
Datum: 04. února 2013 19:46
 Když jí nebudeš držet furt pod krkem tak to pojede tak kolem 4l...
Datum: 04. února 2013 19:44
 Nu dobrá,většinou co ty ČZ prodávají tak už tam ty motory 175 jsou...Ale co spotřeba,když jí nebudu držet pořád pod krkem?
Datum: 04. února 2013 19:42
 Yuki sport zavrhuju předem, Dandyna neni špatná motorka, ale se sháněním dílů to asi nebude žádnej zázrak. Číza je už spíš takovej veterán, ale dá se bez problémů používat pro běžný provoz, určitě bych si tam ale dal 175ccm vnitřek, ať to taky trochu jede...
Datum: 04. února 2013 19:39
Posl.aktualizace: 06. února 2013 21:38
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 pokud koupíš tenhle a propiluješ sani, tak to pojede o dost vic než s origo
Datum: 06. února 2013 21:38
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 známej to má i s klasickým karburátorem je to živější neš 50 a je to v provozu 3 sezonu...hlavu myslím má z 50...najeto cc 4000
Datum: 04. února 2013 21:51
 ja na sacim mam Spojovací manžetu sání .
Datum: 04. února 2013 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel15080
 Než se do toho pustíš,vem šupléru a změř si průměr sacího hrdla...výsledek? provrtání vstupu nic neřeší...jednou jsem to celý přepiloval a znova už bych to nedělal...dej si to...a navíc co hlava?
Datum: 04. února 2013 19:40
Jméno: štěpan
IP: uživatel12770
 zdarec, našel jsem doma píst, ktery je kousek štiplej nejspíš od šroubovaku když se dotahovalo primarni kolecko. je jeste pouzitelny diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2013 23:47
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 a debilku ..... vubec... mohl by jsi mi vysvetlit co ta IP vubec znamena ??? a co jsem napsat treba tvou IP ... abych vedel jak to teda je ???
Datum: 05. února 2013 23:47
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
 pro kretena s IP 12485 - IP ad. absolutne NIC neznamena !!! a pokud vidim dementni dotaz tak to AUTOMATICKY spada na kretena jako jsi ty !!!!! a stale cekam na dalsi tve bludy ohledne hydroxidu !!!! jsi blby vycachtany decko co machruje a mele sracky .... a kdyz ti nekdo napise ze je to blbost tak zase akorad prepisujes dalsi sracky z vebu !!! uvedom si ze zakony matematiky, fyziky a chemie poprit nemuzes.... takze mi ty kretene netvrd ze 2+3 je 8 .... zacpi si hubu klavesnici a koukej se UCIT !!!!!!!! NASRAT A NAZDAR
Datum: 05. února 2013 23:14
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Pro FRANKYHO!!! Zkus si srovnat IP adresy ty omezenče.
Datum: 05. února 2013 17:28
 nebo na záclony navěšet
Datum: 05. února 2013 15:42
Datum: 05. února 2013 15:21
 zdar. mam na mustangu štiplej pist dole uprostřed asi do hloubky 5mm.. zapiloval sme to , dal jsem to tam a od ty doby sem najel tk 1500km a motor jede jak pes
Datum: 05. února 2013 15:07
 Jo no ten píst můžeš vyhodit poněvač jak tady píše se ti změní sání.Jednou jsem takhle píst zkoušel do motoru a jelo to uplně na hovno jako kdyby to mělo místo 3,5 koní to mělo tak 1,5 hrozný vůbec to nejelo.
Datum: 05. února 2013 13:42
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 no tak jsem to psal dobre ..... DECKO NEBO DEBIL ..................
Datum: 04. února 2013 23:05
Jméno: avr
IP: uživatel6631
 za žádnou cenu bych ho nedával do motoru je to zbytečné a rozhodí ti to čas sání jestli myslíš spodek pístu. může se ulomit další kousek a zničíš kliku a válec nestojí to za to  předpokládám jawa 21?
Datum: 04. února 2013 22:11
 Čus draci je nějakej rozdíl v převodovce kejvy a panelky mám doma dvaapadinu a nejde nastartovat kvůli zničenej převodovce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2013 16:00
 U velkejch Jaw na to nemá převodovka vliv, klika se roztáčí přímo přes spojkovej koš. U fichtla je to něco jinýho, tam startovací segment zabírá nejdřív za předlohu a pak se stěhuje přes hlavní hřídel a spojku na kliku
Datum: 18. února 2013 16:00
 Bugs: Což je kejvačce na neutrál docela i jedno...
Datum: 05. února 2013 20:56
 Taky se to tátovi stalo u Mustanga. Když se vám v převodovce uštípne zoubek na předlohový hřídeli, tak motor nejde vůbec protočit.
Datum: 05. února 2013 20:40
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 taky je mi to divný..ale díli v převodovkách jsou stejný soudruzi si jen pomohli a u kývačky je nasazeli spíš do tahu a u panelky do rychla..pokut se nepletu ...ja osbně to skládám z paměti a myslím že na kývačku....
jinak starování se dá opravit po sundání deklu a max spojky.....dal do motoru je řezení a tam se moc hrabat nemusíš....
pokut se ptáš nacpat polomotor z kejvy na panelku tak to nejde....většinou máš o jednu díru na karburátor mín anebo víc... ti motory maj jine kartery a válec....
doporučím ti si na jawamanii stáhnout knížku od dočkala anebo si jí za 200 koupit sem zvyklej pracovat s papírovou vezí...
a do začatku sejmi víko spojky a podívej se jak to startování maka..nelekej se že ti vyjede hřídel od nakopavačaky..řazení se nerosype ....uvidíš proč
Datum: 05. února 2013 5:58
 To mi teda popiš, proč nejde nastartovat kvůli poškozené převodovce...
Datum: 04. února 2013 19:10
 zdar draci mám dotaz neznáte nějakou stránku kde by byl návod na posazení nového pístu na simsonu?? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2013 23:09
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 Pepku ..... tvuj kretenismus z hlediska globalniho aspektu zcela nevyhovuje ..................... KOLECKO - co to rande v praghulu ????
Datum: 04. února 2013 23:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
Datum: 04. února 2013 22:36
 Jo, to je ok...
Datum: 04. února 2013 18:09
 http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-dily-simson/motory-valce-pisty-simson/ojnice-lozisko-horni-simson.html toto ložisko mam je dobré???
Datum: 04. února 2013 18:07
 aha tak dik moc
Datum: 04. února 2013 17:57
 Hlava bude jiná...na montáži pístu v podstatě nic neni, Pepa to tak nějak napsal. Já teda píst nijak nenahřívám. Chce to vyrobit si ten vytlačovák...v případě volných jehel si musíš vyrobit pomocný čep...
Datum: 04. února 2013 17:54
 kolecko: jo tím sem myslel montáž pístu. A neznáš nějakou stránku kde to je???
Datum: 04. února 2013 17:48
 zadřel sem 50ccm  a chci si to hodit na 60ccm 4 kanál a nevím jestli se dá dat hlava s 50ccm na 60ccm  ??????
Datum: 04. února 2013 17:46
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 symson má jednu dvízel a to je jehlove ložisko pod pístním čepemproto je nejlepší vyrobyt si vytlačovák pístního čepu a snínm starý píst demontovat vytlačovák se snadno vyrobí najdi si jen jak vypadá třeba ten na velkou motorku a upav to na simsona podle pruměru pístu a zvol vhodný šroub aby prošel dírou pro pístní čep...
nove písty montuju poohřátí v troubě vemu rukavice nechám ho pul hodky na nejviší teplotu pístní čep tam zaleze tak z pulky a tak to doladím tím vytlačovákem....
pozor na šipku musí jít k výfuku a pokut tam máš volně sypane jehly radej je vyměn za ložisko v kleci...
tot asy vše pokud mi někdo bude namítat nutnost přípravku a ohřátí je to pořát nejšetrnější zpusob ..ale jde to i vymlatit kladivem....ale rovnání ojnice či podobaný pístem vede k dotazu proč to děláš???
Datum: 04. února 2013 17:34
 Tím "posazením" je myšlena montáž pístu?
Datum: 04. února 2013 17:20
Posl.aktualizace: 05. února 2013 19:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pajo323f!Nevím nač to potřebuješ vědět?Gdyž hledat na netu se Ti nechce toš to máš smolu!Toš tak!
Datum: 05. února 2013 19:59
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 Mě někdo říkal že objem spalováku je 6 ml nevim už přesně taky sem to zapoměl
Datum: 05. února 2013 9:50
 draku vedel sem to alu uz jsem to zapomel,, sorac sesa
Datum: 05. února 2013 8:16
Jméno: martin
IP: uživatel15032
Posl.aktualizace: 06. února 2013 9:44
Jméno: martin
IP: uživatel15032
 ok díky chlapy
Datum: 06. února 2013 9:44
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 u těch kulatých se mi parkrat stalo že tekly ve spoji toho pruhledneho tělesa a bíle čepičky...hranatej je v pohodě..nádrž musý být jak takž čistá jinak se stejně ucpe kohout a nedotíká benzín..a filtr je až za kohoutem...vhodne je taky udělat hadičku do zatačky ve který se bordel drží....
Datum: 06. února 2013 9:07
 používám ten první "hranatý" typ. Je to v pohodě a jsem klidnější, že do karbecu nepřijede nějaký bordel. Musíš ho mít ale vodorovně namontovaný. Tak aby bylo sítko vodorovně.
Datum: 05. února 2013 21:11
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jelikož jezdím na odpady které sleju po umytí motoru atd tak jsem vždy používal ten papírový filtr
Datum: 04. února 2013 16:32
 filtr mám, ale je to ta velká kráva, jinak kdybych kupoval filtr tak si koupim uz menci ale uz mam cistou nadrz takze jenom sítko na kohou, a hadičku bez filtru bude nejlepsši volba
Datum: 04. února 2013 16:26
Datum: 04. února 2013 16:07
 taky mám nádrž čistou a pri jistotu mám na hadičce smyčku.. lepší než nějaký filtr
Datum: 04. února 2013 15:38
 presne jako kolecko ten prvni cistic sem mel a kdyz se mi z niceho nic urvala ta jedna trubička chytl sem rapla  radsi cista nadrz
Datum: 04. února 2013 14:02
 U těch filtrů je to asi jedno, osobně žádný filtr nepoužívám, protože mam čistou nádrž...a ty šrouby cos sem dal jsou M6, nikoli M8...
Datum: 04. února 2013 13:14
Jméno: martin
IP: uživatel15032
Datum: 04. února 2013 12:40
Jméno: k
IP: uživatel12794
 kluci co mám vyměnít v motoru vypadává mi 3. rychlost. jo a liší se vevnitř motor 05 a třeba 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2013 14:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Jesti máš omleté kolíky na dvojkových kolečkách, tak tam klidně můžeš dát kolečka z 20/21/23, byly i v posledních 05kách budeš mít o trošku delší dvojku jinak nic. Kolečka tam normálně pasujou. Výstupní hřídel má 05 kratší, ale jde použít rovněž zkrácená z 20/21/23.
Datum: 05. února 2013 14:36
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 kouknul sem a nikoliv díli tu jsou do motoru 2021 23 ..jsou delší..... nabízí se 2 řešení koupit za 300 jinej 05 polomor a risknout to že bude ok.... anebo napiš do moto kolo votice posílaj dobírkou vím že tam měli repliky i do převodovek 05..zaujalo mě to protože se to tu často řeší že nove díli na nula pětku nejsou... je pravda že byli i o malo dražší neš ti do 20 i kvalita repliková nic moc ale co mužeš dělat....
Datum: 05. února 2013 5:47
Jméno: k
IP: uživatel12794
 mám 05 rok výroby 63. koupím díly tu na fichtl krámku?
Datum: 04. února 2013 20:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15077
 21 má delší hřídele převodovky a skoro vše je jine.....ale bežně se na ní dají koupit snad všehny hřídele a kolečka i věci do automatu u 05 555 550 je to horší
motory 05 555 550 mají kratří hřídele převodovky jiný automat a některe i jina kolečka 2 stupně ..nove hřídelky a spol se schánejí špatně jedninem obchodě co sem viděl repliky byli motodíli votice...
jinak budeš muset motor pulit tak jako tak zavada vydím podbně jak kolečko možná řadící automat... takhle má 21 či 05 pioníra?
Datum: 04. února 2013 11:34
Jméno: marquee
IP: uživatel15076
 ano motory se liší, mají jinou kliku a ložiska, vím pádem jsou i jiné kartery, je jiná výstupní hřídel z převodovky pro sekundární kolečko, dál je jiný pravý krýt motoru a první 05ky měly dvojkoua kolečka s 19ti zuby později 18 a 20 jako nové motory.
Datum: 04. února 2013 9:32
 když vypadává trojka tak máš nejspíš omleté kameny na kolečku.
Datum: 03. února 2013 22:39
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 pruziny v automatu a ano lisi se je tu XXX takovych dotazu
Datum: 03. února 2013 22:22
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 Zdarec hoši chtel bych se zeptat jestli mate nekdo na 250 zapalko z pionyra?? Zajmalo by me jak to funguje a co se musí udelat aby šlo namontovat na 250 předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2013 15:56
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 okk diky moc
Datum: 07. února 2013 15:56
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 počkej počkej klínek mužeš vyhodit ..drží to nalisovane na ten kužel..a dířu pro kolík si mužeš vyvrtat 2...ale ten kolík tam byt ani nemusí jen vymezuje správnou poluhu rotoru a tí hlavně vačky....dej místo šoubu na šroubovát imbust a řádně dotáhni....tím se dostaneš vačku do takove polohy aby ti nahrubo vyšel předtih..
klínek je tak tenký že by tan krouták neunes...a ustřih se...najdi si co znamená nalisovane na kužel..... taky je docela duležitá čistota kužele a díry a by to nebylo moc ojety atd..ale prostě to tam naskládej za hodku se to dá.... pracnejší je vymysled podložku a nějaký držáky k statoru ale pokut máš flexu a svářečku nou problem...
Datum: 06. února 2013 9:19
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 to jo ale ja to myslel tak že je tam proti protočení takovej klinek a když ten rotor nebude zajištenej tim klinkem tak ne protočí nebo ne ??
Datum: 05. února 2013 19:48
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 ne kužele sou stejne jen 250 má cca o ten centimetr delší ale rotor neupavuješ jen prohodíš vačy...pnepromíchat::::
Datum: 05. února 2013 11:04
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 je to na takovou domací stavbu takže svetla tam nejsou ješte bych se chtel zeptat jestli se musi do rotoru z pionyra udelat kužel co je na 250 nebo ne.. protože nevím jestli se to neprotočí když se to jenom nahřeje a narazí a utahne dík
Datum: 04. února 2013 21:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15077
 měl jsem to musíš jen o cca 10mm vypodložit stator třeba soustuženou podložkou na sousedový 3 kolce do lesa stačila překližka... vačku musíš dát z motorky.... a taky udělat držaky k s tatoru ---
jinak co se provozu týče málo to svítilo a studenej motor chtělo to pořádně šlápnout...
na homecroos by to špatný nebylo zetky měli taky podbny vlastně ale ti světla mě s...mžuoralo to ....a nvm zda ti s tim projde motorka technickou když ti nepudou světla bez motoru
Datum: 04. února 2013 11:28
|



|