Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus draci kolik má fichtl průtok benzínu (litr/minut) dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2013 12:47
 a ta jednotka je jen pro orientaci nemusí to bejt v týhle jednotce
Datum: 13. února 2013 12:47
 není to pro mě chtěl to po mě kámoš tak se vám moc omlouvám
Datum: 13. února 2013 12:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ty vo.e mě tak hloupej dotaž tak rozhodil, že jsem to zapoměl vydělit dvěma  tak, že 0,017 - 0,022 l/min
Datum: 13. února 2013 6:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 0,034 - 0,044 l/min při normální jízdě a dobře seřízeném motoru, ovšem fakt nevím k čemu ti to bude dobré, navíc tohle si umí spočítat každý malý dítě. Fakt mám někdy pocit, že sem chodí samí negramoti
Datum: 13. února 2013 6:52
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Průtok se vyjadřuje v metrech kubickejch za sekundu ne
Datum: 12. února 2013 23:19
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Docela by mě zajímalo kčemu ti tahle informace bude, snad tahle nechceš měřit spotřebu.
Datum: 12. února 2013 23:13
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 to je dobrá jednotka  l/min
Datum: 12. února 2013 23:10
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 ahoj draci mám jednu otázku? prý plastické mazivo od mogulu (bílá vazelína) obsahuje vodu. je to pravda či ne? protože jsem to dal na ložisko do pravého víka motoru jawa pionýr
je tomu opravdu tak? díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 23:11
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 nevim a ikdyby tak se nic neděje
Datum: 12. února 2013 23:11
 Čaute draci,fichtlík mi nejede,nastartuji vše v pohodě rozjedu se,roztáhnu to a začne se jakkdyby dusit a chcípe,poraďte prosim co udělat,sem začáteččník,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2013 16:47
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 teče ti benzín zkontroluj si kohoutek jestli teče tak jak má pokud né tak (rozeber a vyčisti KOHOUTEK a popřípadě nadrž vyčisti),karburátor vyčisti a zkontroluj si hladinku, vejfuk si taky mužeš vyčistit.
Datum: 05. března 2013 16:47
Jméno: jenda
IP: uživatel13393
 profouknout trysky,vyčistit karbec, bude tam jen něco takovího
Datum: 13. února 2013 15:07
Jméno: pepa
IP: uživatel14771
 z druhy strany skus zda je pruchozí i lauf....
Datum: 12. února 2013 21:00
 Zkus vycistit nadrz
Datum: 12. února 2013 20:32
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 zkontroluj přívod paliva-jestli dobře protíká kohoutek nádrže a rozeber karburátor a všechny dírky i trisky profoukej kompresorem
Datum: 12. února 2013 20:24
 čus borci man na fichtla inducku je 8 voltova vadi to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2013 21:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15115
 vždyt tam z výroby byli 8 volt..je tam ta správná
Datum: 13. února 2013 21:14
 Nevadi je to lepsi kvuli magnetu protoze ve spicce dada vyssi napeti
Datum: 12. února 2013 20:33
 Ne...
Datum: 12. února 2013 20:00
Jméno: Jarda
IP: uživatel15108
 Zdar, pořeboval bych vědět jestli je možné nějak rozumně prodloužit přední vidle na mustangu bez ztráty funkčnosti nebo spíš pevnosti, stačilo by i 5 čísel, protože budu o 3 cm zvedat zadek lepšími tlumiči,, nechci použít jiné vidle ....
Díky předem za nápady draci !
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 16:09
Jméno: Martin
IP: uživatel15126
 jaké budeš dávat zadní tlumiče? napiš na email Maties77@seznam.cz rndíky
Datum: 19. února 2013 16:09
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar dole uřízni držák a pak pokud máš tlumiče navíc tak uřízni spodek z jiných tlumičů o tolik věčí co to chceš zvednout nebo pokud nemáš tlumičě tak mezi ten uřízlej držák a zbytek tlumiču vlož trubku a svař
Datum: 16. února 2013 21:31
Jméno: Jawa
IP: uživatel4946
 no mě to drží mám to tam už asi dva roky a je to o dost viši
Datum: 12. února 2013 22:06
Jméno: Jarda
IP: uživatel14525
 nebude se to ale takhle jak popisuješ moc viklat ? já si myslím že to už pak nebude dostatečně pevné ...
Datum: 12. února 2013 20:13
Jméno: jawa
IP: uživatel4946
 sežen jednu pružinu do předních tlumiču přeřízni jí uprostřed a budeš mít dvě potom každou pulku dej do jednoho tlumiče budeš mít dohromady v jednom tlumiči 1apul pružiny lehký mám to tam taky a bude to pružit ještě líp
Datum: 12. února 2013 19:19
Jméno: hansde
IP: uživatel15113
 pri montazi loziska na kliku jsem ohral lozisko do modra vadi to? ajak drzi jehlove lozisko v ojnici cep pistu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2013 19:12
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 karlos.: vyměň to, stojí to pár kaček
hansde: to znamená, že tam ty podložky - správně příložky být musí (v jehlovém ložisku), jinak ti jehly dřou materiál pístu
Datum: 13. února 2013 19:12
 snad hansde omluví, přicpu se mu do dotazu, jsem trouba a povedlo se mi přehřát levý ložisko na klice u 638, ne jednom místě je do černa, ale i 2000 brusnym papírem to jde hned dolů, mám ho tam nechat, nebo kliku vylisovat a pudstupovat tu anabázi znova ?
Datum: 12. února 2013 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 a jehlové ložisko v ojnici nijak nedrží,jezdí si ze strany na stranu
Datum: 12. února 2013 17:27
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 žádný podložky se na kliku nedávaj,ale to ložisko vadí,mohlo se popustit při montáži se ložiska ohřejvací cca na 120C
Datum: 12. února 2013 17:26
 jaky podlozky se tam davaj?
Datum: 12. února 2013 17:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14771
 jo vadí bude se ti z něj loupat chrom a valivá draha bude poškozena .. jikak ti moc nerozumím s tím ložiskem ..jen připomenu že tam z boku patří podložky z prava a z leva u futra ktere je zalisovaný podložky nejsou zde ano ..
Datum: 12. února 2013 16:58
 Čau draci na který zářez dát jehlu šoupátka při záběhu Jawy 555?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2013 19:37
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel15107
 Na uplne dolný
Datum: 13. února 2013 19:37
Posl.aktualizace: 12. února 2013 22:33
 Ten Motul 5100 je až až, Motul 300V do Viraga 125 je naprosto zbytečný, to je víceméně závodní olej, jezdí se na tom třeba MČR v supermotu (znám osobně), doporučil bych 5100 je plně dostačující od toho Viraga až po R1. Jinak se podívej do manuálu jakou má mít viskozitu, jaké normy splňovat (hledej hlavně normu JASO)a kašli na značku (teda ne zas abys koupil olej nekde v Tescu)
Datum: 12. února 2013 22:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co jsem teď dohledal v uživatelkém manuálu, tak jediný, co tam je: API Service SE, SF, SG type or higher a viskozita pro naše podmínky 10W40, tenhle motor je starej vzducháč, prd to jede... Spíš vybírej, co máš dostupnýho v okolí a podle svý kapsy. Do svý starý 4T plečky jsem kdysi dával Motul 5100 10w40, mám ho za hubičku a kousek od baráku.
Datum: 12. února 2013 21:40
 jak to myslíš specifikace?
Datum: 12. února 2013 18:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 1. na co koukat při výběru oleje, je specifikace, pro moji KTM: JASO T903 MA, pak viskozita (u mě 10w50) a značka už je víceméně fuk...
Datum: 12. února 2013 17:49
Datum: 12. února 2013 15:37
Jméno: skif
IP: uživatel10988
 Zdar mám simsona a ten mi ujede pár kilometrů a pak přestane házet jiskra a stačí počkat pár minut až něco zchladne a pak začne opět házet. Nevíte co by to mohlo dělat, už jsem na tom měnil indučku, tyristorové zapalko a spínačku. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 14:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14771
 tiristorove zapalko myslíš tu krabičku vit?
Datum: 12. února 2013 14:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14771
 todle přesně bych viděl na tu indučku ona když se zahřeje tak stoupnou odpory a přestane to dávát jiskru a jak schladne.. ale když už to měnil...co všechno ti vlastě zustalo???
Datum: 12. února 2013 14:16
Jméno: fero123
IP: uživatel13106
 Zdar draci pasoval by výfuk ze Simsona na pincka a jestli by to neubralo výkon.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 18:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
Datum: 12. února 2013 18:53
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Toť otázka....když ho naroubuješ na origo délku kolena,tak bude čouhat půl metru za kolem......když ho narveš až pod motor/válec tak nebude čouhat za kolem,ale jak to pojede??? Kratší koleno by mělo být lepší pro otáčky,ale co spodek? Jak se tyto věci projeví na seriovce?? Zkus to..a uvidíš... Jezděj fichtly s výfukem ze Simsona...a asi dobrý...výfuk by výkon ubrat neměl,je to nna cca podobný motor....
Datum: 12. února 2013 12:19
Jméno: pepa
IP: uživatel14771
 všechno jde když se chce ale jen nvm jak s tím výkonem pruěr kolena je obdobný simson má navíc u kolena objímku kterou natemuješ vstup výfuku .. druhá velká objímka je na tlumiči a dáse take posouvat .. takže to tam asi nějak nacpeš otázka proč to chceš???
Datum: 12. února 2013 10:50
Jméno: jawa 21
IP: uživatel14190
 Ahoj DRACI.
Koupím zadní nosič zavazadel na jawu typ 05, 20, 21 bez navrtání dalších děr do plechů. Byl v nabídce zboží tady na Fichtl krámku, ale bohužel už není. Díky, zdarec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 19:24
 jeden tady mám pro sebe ale mohl bych ti udělat kopii ozvi se mi mailem
Datum: 12. února 2013 19:24
 uz se doprodal a dalsi vyroba je drazsi,tak uz se doporda i ten na mustanga a tim nosice konci,,sesa
Datum: 12. února 2013 6:31
Jméno: ierk
IP: uživatel15112
 Prosím vás,ví někdo co všechno příjde na mustanga-přední vidlice-držáky světla.Právě jsem sehnal vidlici(rozebranou)na které bývají ty držáky nasunuté a jde mi o to jak to tam drží a co tam přijde,ať vím jestli to mám vše potřebné ke smontování nebo mi něco chybí,jelikož na mé staré vidlici už byly navařené,tak stím nemám zkušenost a goooooglil jsem a nikde nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 13:02
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 myslím, že to je jen nasunuté a pak spolu s reflektorem to drží pohromadě, a to je vše.
Datum: 14. února 2013 13:02
 zdarec draci, nemate nahodou nekdo nějakou zkusenost s pridavanim methylalkoholu do benzínu pro zvyseni oktanoveho čísla? rad bych to vyzkousel u sveho pincka ale nejsem nikde najit poměr miseni nebo tak.. diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2013 20:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawamaniak!Toš konečně negdo gdo mě poradil!Děkuju!!!Toš tak!
Datum: 18. února 2013 20:49
 zdarec udelal sem cca pred mesicem takej pokus ale nemisi se potadne s olejem po cca 10 minutach se olej usadi,proto davam pomer 0.5L benzinu a 1L metanolu.  jezdi to vyborne uz sem na tom najezdil 200 km a v plnym vykonu.Mozna by to chtelo jenom trosku predelat predstih.A jinak to nicremu nevadi
Datum: 17. února 2013 22:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Toluen taky  kdysi jsem ne něj jezdil s Kadetem GSi 16V to byl masakr, jen to chtělo v zimě ředit 1:1 s benzínem to už je, ale 15let
Datum: 12. února 2013 12:27
 Elf má 113, to už jsme ale od fichtla docela zabrouzdali jinam  jinak dost přes 100oktanů má i E85.
Datum: 12. února 2013 12:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to sice vím, ale víc jak 107 jsem prodávat ani neviděl, ano taky proč, už 107 má dostatečnou odolnost proti detonacím i pro hodně natlakované turbomotory a u atmosfér taktéž protože i komprsní poměr má své hranice za, který nemá význam jít, účinnost za určitou hranicí kompresního poměru už stoupá tak málo, že nemá moc smysl jít za tu hranici vzhledm k dalším s tím spojeným problémům.
Datum: 12. února 2013 10:48
 Povolené pro závody a vyráběné není to samé, to že organizace FIA a jiné nesmysly něco nařizují pro závody neznamená že neexistuje nic jiného.
Datum: 12. února 2013 8:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 závodní benzíny májí 102 (max. povolené pro Rally) a 107 pro ostatní motoristické disciplíny
Datum: 12. února 2013 8:15
 Právě proto že není 4T je ten jeho kompresní poměr potřeba brát s rezervou, protože komprese vpodstatě začíná až po uzavření všech kanálů, což je jen část zdvihu oproti 4T která stlačuje směs celý zdvih. Taky hranice komprese u 4T benzínových motorů je 15:1, pak se musí použít jiný typ paliva nebo možná vysokooktanové závodní benzíny třeba značky Elf kde je např. 120oktanů (to je ale pouze odhad). U 2T jsem viděl kompres až 17:1.
Datum: 12. února 2013 7:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hlavně plochodrážka je 4takt, což fichtl jaksi není, teorii spalování a paliv doporučuji nastudovat třeba zde: ing. Julius Mackerle - Motory závodních automobilů, Praha 1980
Datum: 12. února 2013 6:28
 Jo plochodrážky jezdí výhradně na methanol. Nevím proč dosahovat vyššího oktanového čísla u fichtla který má dost malý kompresní poměr, oktanové číslo není kvalita benzínu ale jeho odolnost vůči detonačnímu hoření. Proto ty plochodrážky jezdí na methanol, mají kompres až 16:1 navíc methanol má cca 2x menší výhřevnost ale zato 3x větší směšovací poměr (zhruba 6,45:1, benzín 14,7:1), takže sečteno podtrženo z motoru dostaneš větší výkon. Takže pokud už budeš takto laborovat předělej to zrovna na nitrometan  směšovací poměr je 1,7:1
Datum: 11. února 2013 22:49
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Na čistej metanol jezdí některý plochodrážky ne?
Datum: 11. února 2013 22:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!No skoro každej máte v nečem pravdu!V době gdy většina z Vás ešče nebyla na světě, tak já uš s lihem jezdil!Asi byl úplně bez vody, protože sem nepozoroval žádnej rozdíl v rozpúšťání oleje v lihu oproti benzínu a teď se mě to nedaří!A ricínovej olej je drahej!Tehdy to bylo kvúli oktanom!Taky je potřeba zvětšit trysku!Že to nepatří do originál Pionýra je samozřejmý!!!A málo gdo si s tym poradí!Múj meil se dá taky dohledat!Toš tak!
Datum: 11. února 2013 21:23
 vzhledem k tomu že pionýr využije z běžně prodávaného N95 pouze nejakych 88 oktanu tak je vic oktanu uplne k nicemu.
Datum: 11. února 2013 20:41
Datum: 11. února 2013 19:45
 to je prvae to jedine co jsem na netu nasel ze methlyalkohol ma vyssi oktanove cislo nez benal, vyzkousim to v tomto pomeru, diky..
Datum: 11. února 2013 19:42
Jméno: ierk
IP: uživatel15110
 tak to vim naprosto přesně,je to 0,0l metylu na plnou nadrž,nevim kde jsi přišel na to že by se ti zvedlo oktanove čislo a i kdyby tak ti fichtl nepojede lepe...lih do dvoutaktu nepatři
Datum: 11. února 2013 19:23
 no prave to ze nevim misici pomer, protoze methylalkohol ma samozrejme jine vlastnosti a lit plnou nadrz methylalkoholem by me mohlo stat zadreni motoru apod. vim ze se methylalkohol daval drive nebo mozna i ted do plochodrazncich masin ale v kombinaci s benzinem...
Datum: 11. února 2013 19:13
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nevymyslej ptakoviny  , jinak pokud to chces vyzkoušet tak nwm co ti brani
Datum: 11. února 2013 19:10
Jméno: Jan
IP: uživatel11563
 Zdarec poraďte mi prosím jak mám sundat kyvku z Jawy kyvačky ? díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 12:56
 Nebo pokud to máš odstrojené (jen holý rám s kyvkou) tak se to dá udělat dobře na lisu, použil jsem na to prodloužení a ořech z goly. Z druhé strany to ale musíš podložit třeba trubkou aby měl čep kam vyjet.
Datum: 12. února 2013 12:56
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 vyrobit si podobnej stahovák jako na pístní čep a vylisovat
Datum: 11. února 2013 19:20
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, kde bych sehnal cín s kyselinou na pájení. Nutně bych to potřeboval vědět. Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 22:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Mě se líbí jak se skoro pobijem a Chlemst nám stejně neřekne co chce zaletovat!No dyž sem poprvní uviděl, jak negdo bere kalafunu na pozink, toš sem se v duchu usmíval a potom sem čučel!Věci z pozinku pro eletrotechniku sem letoval rači kalafúnú.Ale nejlíp se mě osvědčil EUMETOL!Šak nevím gde je mu konec!Na stavbách musím súhlasit s dweinem!Co já se nabúchal rovných střech.Ešče, že se to nevrátí!!!Toš tak.
Datum: 12. února 2013 22:02
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 jako stavební klempíř ti chongu musím oponovat. právě že ta solná je k pájení pozink. plechu to nejlepší, krásně se to letuje akorát je pak dobrý ten spoj pak přetřít vlhkým hadrem poněvač jak to naruší ten pozink, tak to pak dřív rezne. a například na měďené plechy se už ta kyselina musí převařit zinkem jak řikáš protože to ostrou tu měď nezaletuješ. s tím byla vždycky docela sranda, vono to pěkně hoří a daj se z těchvýparů udělat celkem dobrý výbušný směsi. dneska moderní titan-zinkový plechy jdou to ostrou letovat taky, ale nesmí se to přehnat, jinak to ten plech normálně sežere, proto sme si tu kyselinu taky převařily, ale třeba jen z poloviny. dneska sic už na to prodávaj všelijaký pájecí vody nebo hmoty, s těma to taky jde, ale stará dobrá kyselina nikdy nezklame
Datum: 12. února 2013 11:00
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 k pájení se kyselina nepoužívá. Je to buď kalafuna, nebo pokud se Chlemst chystá pájet pozinkované plechy tak je to nasycený roztok chloridu zinečnatého... za dob mého mládí jsem si ho vyráběl rozpuštěním zinku v kyselilně chlorovodíkové (solné). Bacha vytváří to hooodně tepla a hrozí prasknutí nádoby v které se roztok vytváří. Taky se ten roztok dá pochopitelně koupit  . Osobně jsem ale letoval pozinkovanej plech i s kalafunou a funguje to stejně, jen toho čištění je pak o dost víc...
Datum: 12. února 2013 10:21
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!No jo, ale HCL bez zinku s tým moc nenadělá!!!A co chceš Chlemst letovat?Ať temu tú kyselinú neublížíš!!!Ešče se ozvi!Toš tak.
Datum: 11. února 2013 21:34
Jméno: trubka
IP: uživatel15111
 Co třeba kyselinu solnou (HCl) a cín jak píše kolečko
Datum: 11. února 2013 20:15
 A co třeba uplně obyčejný železářství?
Datum: 11. února 2013 16:23
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zkus třeba GES (www.ges.cz)
Datum: 11. února 2013 14:16
Jméno: Martin
IP: uživatel6333
 Čau draci,
nevíte jaká indukční cívka se dává nebo dávala do plochodrážní Jawy? Vím, že se dříve vyráběly v Divišově
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2013 22:53
Jméno: tony.rs
IP: uživatel5725
 Pokud vím tak se zapalování kupovalo komplet z Itálie (včetně cívky), zkusím se zeptat dnes už bývalého kolegy pro přesnější info
Datum: 11. února 2013 22:53
Jméno: Mik
IP: uživatel14856
Posl.aktualizace: 11. února 2013 19:54
Jméno: Mik
IP: uživatel14246
Datum: 11. února 2013 19:54
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 no mít odvahu taky bych se rád někde podíval klidně i tak kam jeli oni,jinak na ukrajině nemusíte mít ani STK a myslím že ani povinný ručení,je jim tam vcelku jedno s čím jedete
Datum: 11. února 2013 19:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pochybuju, že ty borci maj něco o těch kárkách v TP... jinak smekám, na takovou štreku bych se asi nedal ...
Datum: 11. února 2013 18:59
Datum: 11. února 2013 18:46
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Datum: 11. února 2013 18:35
 No za fichtla to asi nepůjde, jednak nevidím důvod (výkon malej - bude to jako jízda ve dvou) a taky fakt, že se PAv můžer tahat až od 125ccm, a má taky zadní světlo který by se muselo napájet z motoru ... od PAVa stačí typovej průkaz (na netu vytiskneš na zežloutlej papír  ) a správně by mělo být tažný zařízení taky zapsáno, a na TK musíš dojet i s PAvem .. každopádně na Jawy a ČZ není problém, spíš u dalších motorek .. někdo si vyrobí pevný kvalitní tažný, Pava zgenerálkuje a jezdí bez zápisu .. taky jsem našel majitele Roadstera 200, kterému se tažný (nejspíš homemade nevím) podařilo zapsat do TP, takže to měl v suchu ..a jak říká kolega, koukni na jawamanii..
Datum: 11. února 2013 12:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zkuz prohledat jawamanii, tam se to kolikrát řešilo.. někdo řiká, že je to ppříslušenství a do TP se nezapisuje, někdo zase opak... páva nemám, takže podrobnější info nevim... jinak za fichtlem to bude jako pěst na oko a s probléma určitě počítej!
Datum: 11. února 2013 10:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Nemá někdo tušení do kdy se u 05 montovaly 19z dvojková kolečka s 6ti kolíky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 6:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Stando takhle všeobecně to není, mám motor 63 a je tam kombinace 20z šestikolík a 18 tříkolík a motor orig. nikdy nerozebíraný(takhle je to uvedené i v katalogu dílů), ale mám i motor přelom 62/63 a tam jsou právě 2x 19z šestikolík, tříkolík jsem v originál 05 nikdy neviděl, , . Je fakt že od 65/66 byly už obě
Datum: 12. února 2013 6:38
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jeden tip měl i s 19 zuby a 6 kolíky ale bylo to jen krátce jediný co vim je že musí mít pařezacký zapalko
Datum: 11. února 2013 11:38
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Modely roku 1964(62-63 měli tříkolík 19/19 a modely 65/66 měli 20/18 šestikolík)
Datum: 11. února 2013 10:43
Jméno: adam
IP: uživatel15090
 Kdyz dam do spojki tuning 9 zube primar. Kolecko a lamelu feredo special musim kretit spojkovej retez
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2013 20:16
Jméno: trubka
IP: uživatel15111
 to je zase počteníčko !
Datum: 11. února 2013 20:16
Jméno: pepa
IP: uživatel14945
 ano musíš mít kratší...
Datum: 11. února 2013 9:17
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 asi by to bylo vod věci
Datum: 10. února 2013 23:35
Jméno: Jarda
IP: uživatel14039
 Čau,,, mám problém s fíkem,, včera jsem na něm jel a dával jsem mu docela céres,, a najednou při jízdě mi to chcíplo a už jsem to nenastartoval.. Zkoušel jsem 3 svíčky a vyměnil jsem i cívku a nic, prostě neháže jiskru.. Ale když strčím prst do fajfky, tak mě to dá ránu. Tak nevím co s tím... Díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2013 12:40
 Prokopni motor se sundanou fajfkou - přilož VN kabel, pokud to hodí jiskru, je chyba ve fajfce nebo svíčce, pokud ne, tak kabely, odtrh, indukčka, kondenzátor .. nejlíp to proměř multimetrem
Datum: 11. února 2013 12:40
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 tak hledej chybu v elektrice,kladívko,kondík,kabel...tolik tam toho není
Datum: 11. února 2013 10:23
 a kondík jsi vyměnil?
Datum: 10. února 2013 22:39
|



|