Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci , potreboval bych nekolik rad ohledne vsazeni vymezovaci podkovi do klikoveho prostoru a to hlavne jak ji tam uchycujete , jestly ci delate celou nebo do kazde pulky karteru zvlast ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 11:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ... naučit se česky.
Datum: 05. prosince 2012 11:34
 chci si postavit nejakyho lehciho speciala do terenu zatim zadny extra upravy nemam , ale chci si udelat lepsi motor - rychli prevod , vymenit pouzdra v prevodovce za jehlove loziska , upravit spojkovi kos , nechat si upravit valec na Karbec Dell Orto 21 , hvezdicovou hlavu......
Datum: 04. prosince 2012 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel14801
 Jaké máš úpravy na motoru,že řešíš malou kliku (a "podkovu"  ? Na seriovce výkon nepřidá,možná ubere... Jinak záleží na tom,jestli máš dva extra kroužky a nebo celou "podkovu" .... Každopádně přišroubovat a pozor ať jsou kartery párové a dobře na sebe lícují,jinak se to s vložkou do celýho klikovýho prostoru bude křížit
Datum: 04. prosince 2012 16:18
Jméno: honza
IP: uživatel14544
 Čau, určitě je zde pár lidí kteří budou mít zkušenosti s těmito boty. Uvažuju ktarý kanady si mám koupit. Jestli 60, 90 nebo 2000? budu v nich chodit do lesa, na ryby, obcas taky na motorce. predevsim na zimu, ktere byste volili vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 17:31
 Já mám už víc než rok vzor 60. Po každém použití je namažu, takže vůbec nejsou tvrdé, rozchozené jsem je měl hned. Můžu v nich chodit v lese, po asfaltu a vše OK. Nedávno jsem v nich zpracvovával několik dní po sobě dřevo v lese a v klidu. Takže za mě vzor 60
Datum: 04. prosince 2012 17:31
 60tky nosívám do lesa .. protože tam je za dva tři roky úplně zničím (děláme za zimu i 60 kubíků a to už je pár hodiny s pilou na nohách v těch nejhorších podmínkách..dostávají zabrat ale když se správně udržují a mažou tak moc neztvrdnou. Ale každopádně 2000 to je jinej luxus!  taky si je chci na zimu koupit.
Datum: 04. prosince 2012 17:09
Jméno: Fa
IP: uživatel14800
 Já mám šedesátky i letní 2000 a nosím to tak střídavě. Ale ty 2000 to je úplná pohodička oproti těm 60. Třeba do lesa na těžbu nosím ty 60 a na takové chození, ježdění spíš ty 2000. A na léto mám rekreační adidasky za 2,2tis. A to je teprve pohodová obuv!
Datum: 04. prosince 2012 15:28
 Já mam letní variantu těch dvoulitrů. V zimě s nima taky neni problém, nosim do nich dvoje termoponožky a dobře je impregnuju, takže v nich zima neni...
Datum: 04. prosince 2012 12:59
Jméno: honza
IP: uživatel14544
Datum: 04. prosince 2012 12:50
 ty vz.90 mám a jsem parádní i na motorku a vizualne super
Datum: 04. prosince 2012 12:39
 Dlouho jsem běhal v 60, bota je to kvalitní, ale na muj vkus až moc tvrdá, neohebná, na asfaltu hrůza...teď mam asi 4 roky ty 2000 a ty jsou parádní. Po vyšlápnutí krásně padnou, nemam problém v nich ujít přes 40km denně bez následků. Nosim je do lesa, na čundry, jako zimní boty a taky na motorku. Za mě teda ty dvoulitry...
Datum: 04. prosince 2012 11:15
 Čau draci...Prosím nevíte, kdo bydlí v okolí Jičínska...Kde se sežene Paramo PP80..? Byl jsem už na 4 benzínách a nic nemají... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 19:10
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 a když nebude na pátý, tak se stav ještě na šestý!  ... a nebo dojeď do nejbližšího ZD a tam ti ten litr při troše dobý vůle stočej...
Datum: 05. prosince 2012 19:10
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zkus ještě pátou benzínku, aneb, jak se řiká do pětice všeho dobrého.
Datum: 04. prosince 2012 10:23
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 benzínky stojej za hovno já jezdím do prodejny se zemědělskou technikou a tam mi ho stáčej asi za 60,- jinak kdekolik v mototechně ho musejí mít je to běžnej olej
Datum: 03. prosince 2012 23:56
Jméno: Ewan
IP: uživatel14799
 Cau draci..na moji 250 kyvacku budu davat vyfuk z krosky z TM .. je ale bez koncovky,staci kdyz udelam koncovku tvaru plechovky s nejakou trubickou ?Dík za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 16:35
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 dávat na tehle motor vejfuk z ostrýho dvoutaktu je teda uplná blbost.... myslim, že koncovku tam už můžeš dát jakou chceš, tou to nezachráníš...
Datum: 04. prosince 2012 16:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Z kyvackovyho motoru letadlo neudelas... porad to bude lemra. Jinak ta koncovka staci, derovana trubka, kolem ni vata a jako obal treba plechovka.
Datum: 04. prosince 2012 7:59
Jméno: Ewan
IP: uživatel12606
 nechtel jsem tam nechat ty puvodni vyfuky,protoze mam stocenou kliku a podkovu mezi setrvakama,motor po vybrusu,vetsi rozeta,tam sem chtel aby to trochu jelo
Datum: 04. prosince 2012 7:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Dávat na pomaloběžnou kývačku výfuk z ostré krosky... to dává smysl!
Datum: 03. prosince 2012 23:38
 Čau lidi, viděl jsem na netu 12V zapalování na fichtla i ze čtyřmi cívkami, já bych to chtěl se třemi cívkami a potřeboval bych schéma, máte někdo? Odepište prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 12:24
 S baterkou právě
Datum: 04. prosince 2012 12:24
 nepíšeš jestli bateriové nebo bez baterky.. tka budu brát že bez baterky... vymen žárovky za 12V .. tot vše
Datum: 03. prosince 2012 23:56
 Zdar draci chci se zeptat jak je možné že na jawa 21 je konstrukční ryhlost 45 km/h přitom original měl 60 jak je to mozný a jak je to s přepisim nebo co na to na stk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 23:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pouze 550 má mít legálně rychlost 45km/h... zbytek jsou administr. chyby.
Datum: 03. prosince 2012 23:39
 550,555 a starší 05 měly v papírech od výroby 45kmh, novější typy mají potom 65kmh a myslím že v dnešní době to nejde udělat aby měl fichtl z 65 na 45kmh
Datum: 03. prosince 2012 19:40
 ja mam ještě jednu a tam je normal 60 a nevýš jak by se to dalo udelat ted
Datum: 03. prosince 2012 19:08
 Zdarec, přesně nevím proč, jak, za jakých okolností... ale prý je to registrační chyba, která se dříve dělala při přepisu starého velkého TP na nový... Mám jawu 05 a má taky v papírech 45... na STK ti nic říct nemůžou a s přepisem bylo všechno ok, akorát kdybys měl ještě starý TP tak by ti mohli napsat do papírů 60...
Datum: 03. prosince 2012 18:46
 čau draci, prosím vás máte někdo nějaký typy- triky, jak kloudně zrepasovat zadni tlumiče na fíka- konkrétně na Mustanga. Vím o tom, že vyměnit ty dva o-krouzky tesníci ( musel jsem sehnat celej ten díl jinej v kterém ten tlumič chodí, pac z kulatýho otvoru se stala dosti veliká elipsa, takze by se tam ty o krouzky ani nedali dát. Dale jsem si říkal, ze tam dam prevodový olej pp80 kvuli menšímu prosaku a taky s ohledem na již vychozene vratné pruzity. Udělal jsem také nový kožený pístek (těsnění). Ještě něco? Nechci kupovat nový- bude to spíš veterán, než na běžný provoz- tak 200 km ročně. Vím- ty nový má kamarád a je to super svezení ale mě jde tedka o originalitu. Díky za typy http://provaz11.rajce.idnes.cz/Repase_Jawa_50_Mustang_1977/#P1010206.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 11:40
 No já jsem z ústí nad orlicí.....
Datum: 05. prosince 2012 11:40
 hej odkud si já bělá nad svitavou
Datum: 04. prosince 2012 15:04
 Vyrobil- normálně z kůže- vepřovice podle toho, co tam bylo. viz foto
Datum: 03. prosince 2012 23:40
 kde si sehnal to kožený těsnění?
Datum: 03. prosince 2012 17:28
 Taková divná otázka když skladám motor jawa 50 21 tak ten natahovací segment musím jakoby otočit abych natahl tu pružinu ? takže jsou nato potřeba dva lidi aby to dali do hromady nebo to jde vjednom ....? Jeden drží nataženou pružinu na startovacím segmentu aby se nevrátila a druje muže scvaknou bloky nebo to jde nějak jinak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 20:44
 ložiska nejspíš ano všechny tam jsou .... a převodovka se mi smíchala s 21 s 05  takže nevim jaký tam patřej pořádně ... klika se normál točí
Datum: 03. prosince 2012 20:44
 máš tam těsnění papírový mezi blokama? správně poskládaná převodovka? dobře usazený ložiska?
Datum: 03. prosince 2012 19:43
 jenže vetší problem je že se mi po stažený a dotažený šroubu nejde točit s kolečkMA
Datum: 03. prosince 2012 18:58
 natáhni startpáku, upni to do svěráku a montuj
Datum: 03. prosince 2012 17:05
 No šešrovboval jsem to vše natáhl a kolečka se mi netočí  a klika nevrací tak že mě z toho mrskne
Datum: 03. prosince 2012 16:30
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zlepšovák to je ale ne vždy funguje uspěšně...co třeba si tu pružinu natáhnout a pak si jí provázkem k nečemu přivázat?
Datum: 03. prosince 2012 16:26
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 tak to je zlepsouvak,to jsem teda jouda...
Datum: 03. prosince 2012 16:17
Jméno: mejcin
IP: uživatel14798
 Zdravim, dá se to v pohodě natáhnout i po složení. Než to složíš, pořádně si prohlídni ten protikus o který se zarazí ozubená výseč nakopávačky. Je to vlastně čtvrtkruh a potřebuješ otočit pákou ve směru nakopávání o celou otáčku. V klidu si spasuj bloky a až bude motor sešroubavanej, tak stačí nasadit páku a klínek, trošku jí opatrně povytáhni k sobě jakoby ven od motoru a v klidu otoč o jednu otáčku zase do horní polohy a pak jí zase zasuň zpátky. No a je to. Když to budeš dělat na motoru v rámu, tak se musí vyšroubovat stupačka a pak to jde taky :o)
Datum: 03. prosince 2012 15:56
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 jj,pruzinu musis natahnout...da se to delat v jednom,ja si vzdycky nakopavacku opru o hranu stolu,brichem pritlacim a nandam druhej karter,kdyz uz nakopavacka drzi tak si to v klidu dopasuju...
Datum: 03. prosince 2012 14:55
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Zdravím, chtěl bych se zeptat kde se dají sehnat pneu 3,00 x16
je to na jawu 125/355, nikde jsem je nenašel.. díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 20:26
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
Datum: 04. prosince 2012 20:26
Datum: 03. prosince 2012 11:26
 fuha takva silnice,,ale ne zmije,, klasika nic veteranskeho
Datum: 03. prosince 2012 9:55
Jméno: Fa
IP: uživatel14797
 Admin: s jakým by to bylo dezénem? Měl bych taky zájem.. Díky
Datum: 03. prosince 2012 8:13
 draku ja ti ji splasim za 480kc,, jestli je zajem napis
Datum: 03. prosince 2012 6:59
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 20:31
Jméno: Dacan
IP: uživatel14790
 Tím pádem je můj problém vyřešen  Myslel jsem že to tam jde nějakým šroubem uchytit. Dík za reakce draci
Datum: 03. prosince 2012 20:31
 Je to tam normálně přivařený...
Datum: 03. prosince 2012 11:27
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Dacan!A co by se stalo dyby tam byl přivařenej?
Datum: 02. prosince 2012 23:19
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 Čau draci... začlo sněžit a proto se ptám na vaše názory na jízdu ve shněhu na motorce?  jezdí někdo? popřípadě jak daleko? co policie?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 8:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Co můžou policajti? Zakázáno jezdit na mašině ve sněhu není...
Datum: 04. prosince 2012 8:44
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 ja ted jezdim na babettě a da se to jenom to trochu podkluzuje dneska sem jel ze školy 5km a před barakem sem trochu podklouzl ale jinak si myslim že policajtum to muže byt jedno
Datum: 03. prosince 2012 17:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Na sněhu je sranda... Dřív jsem si vždycky na louce vyhrabal takový okruh, kde jsem si udělal skokánky, zatloukl tyčky a jezdil jsem do zblbnutí na pinckovi.
Datum: 03. prosince 2012 9:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj 1254!Nevím čemu říkáš sníh?Já jezdil i když napadlo přes noc tolik snihu, že než ho silničáři odklidili, toš sem ho rozhrňal revma plechama na JAWĚ 250!A nemám dúvod si vymýšlet nebo se camrat!A včera a dnes sem ujel asi 370 km.Na Vysočině to byla paráda, silnice suchý a okolo bílo!Ale nejlepčí to bylo dyž sem ešče měl saidu!A naposledy pojedu letos 31.12. ve 23:30 se podívat nad dědinu jak o púlnoci budú v okolních dědinách střílat.A dyž už budu venku toš aš to skončí se ešče nekam projedu!A už nekolik rokú nás jezdí aj víc!Toš tak!A taky si to užij!!!
Datum: 02. prosince 2012 23:38
 na minibiku každoroční zimní zábava
Datum: 02. prosince 2012 22:56
 Ahoj draci. Nevite někdo nahodou o nějakym seznamu šroubů do rámu, plechů, atd na jawa 50/20 aji s popiskama co je co? Asi mi reknete ze vetsina jich je v katalogu nahradnich dilu, ale tam nejsou vsechny poradne popsany... diky za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 10:18
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 bohužel pro tebe v katalogu nd jsou uvedeny všechny šrouby ! proto je to katalog nd. i ty čísla naznačujou co je to za typ šroubku, ale to už je jinak, leč rozměry seděj, jen je třeba si sám určit třeba jakou to bude mít hlavu (půlkulatou, plochou, šestihranou)
Datum: 04. prosince 2012 10:18
 Prosím vás kdy zase bude Pojist.pružina sedadla PIO-2ks.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 6:07
 uz sem to dal vyrobyt ale nejakou dobu to bude trvat
Datum: 03. prosince 2012 6:07
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele já to udělal z paprsku od kola a funguje to
Datum: 02. prosince 2012 21:35
 Zdarec draci dostala sem fichtla 21 s papírama . Problém je v tom ,že mám jenom ten malej techničák vydanej v roce 99 a pojistka prej byla automaticky ukončená , protože se z něho tenkrát neplatilo poviný , tam mu pojišt'ovna zrušila smlouvu , strejda říká , že to je v pohodě , ale podle mě ne , ten fichtl je celou dobu přihlášenej od toho 99, ale nejezdil byl celou dobu ve stodole , přepíšu to na sebe normálnš bez technický , velkýho tp a pojistky . mám k němu prostě jenom malej tp z roku 99 jinak nic . draci pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 10:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 bez velkýho tp nic nepřehlásíš, obzvlášť pokud to vůbec neni přepsaný na tebe ... stejně tak bez stk, bez pojistky...
Datum: 04. prosince 2012 10:21
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 20:59
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky všem
Datum: 02. prosince 2012 20:59
 výletovka - výletová trubička - trubka na konci výfuku, má vliv na otáčky a výkon motoru
Datum: 02. prosince 2012 20:46
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky, tak pujdu teda do toho hikona... a jěšte jedna debilní otázka  co je to výletovka ?
Datum: 02. prosince 2012 19:58
 Měl jsem ho a nedoporučuju,Hikone je Hikone...i když ho komplet nepřevaříš tak jede..stačí udělat koleno a výletovku...Některý moje válce s nim jedou i 95-100...podle charakteristiky válce
Datum: 02. prosince 2012 19:51
 Mám tenhle výfuk.. nic moc popravdě! taky jsem ho měl na závodním pionýru velkou nevýhodou je že má v sobě v první komoře přepážku. Určitě bych šel do hikonu  ale pokud budeš dělat nějaký úpravy na motoru tak rezonák je rezonák
Datum: 02. prosince 2012 19:30
Jméno: Mik
IP: uživatel14793
 Čau draci, zima sa blíži a je neviem, ako zazimovať fichtla a ochrániť ho proti nejakej korózii. Ak sa mi podarí všetko vybaviť u rodičov, možno mi ho dovolia pnechať doma v chodbe, ale možno nie. Ak by bol doma, čo by ste mi odporučili urobiť? Mám pred tým vypustiť olej a benzín? Alebo netreba? Ak by ostal v dielni, kde už je trochu zimšie a mierná vlhkosť, čo mám robiť potom? (Počul som niečo, že potrieť chrómové časti vazelínou, ale to sa mi trochu nepozdáva) Mám ho teda iba zakryť plachtou? A mám tiež vypúšťať kvapaliny? Alebo nie? Mimochodom mohol by benzín riedený s olejom zamrznúť? Alebo je to blbosť? Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 23:53
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče pro Mika!Benzin olejem nerozředíš ani dyby ses rozkrájel!Já to neskúšal, ale na chrom je prej dobrej silikonovej olej.Ale to netvrdím!
Datum: 02. prosince 2012 23:53
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Kriste pane to celú zimu nebudete jezdit?To bych snáď umřel!Dyť sem fčerá a dnes ujel asi 370 km!A na Vysočině to byla paráda!Silnice čistý enom okolo bílo!Ale baterku budu pro jistotu vydělávat.I když nabitej se v našich končinách nic stat nemože ani na mrazu!Toš tak!
Datum: 02. prosince 2012 23:47
 nic nezazimovávám.. zbytečnost.. stačí to dát někam kde nepadá sníh... a u motorek s baterkou baterku vyndám a dám ji do sklepa
Datum: 02. prosince 2012 22:59
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ani mě o tom nemluvte celej vejkend jsem strávil uklízením
Datum: 02. prosince 2012 21:36
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel14795
 Čau. Všechny náplně ponechat, dát plnou nádrž benzínu aby nádrž zevnitř nekorodovala. Benzín doopravdy nezmrzne, potři fichtla mírně olejem, to musí stoprocentně stačit. Ještě bych ho nastartoval a vypnul kohoutek benzínu, ať spotřebuje všechen benzín co zůstal v karburátoru - je to lepší. Kdyby byl fakt na mrazu tak bych možná ještě uvažoval o tom naimpregnovat sedačku aby ta koženka nepopraskala. Plachtu bych nedával z toho důvodu že se v ní bude držet docela solidně vlhkost
Datum: 02. prosince 2012 21:12
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 Ty chromy bych raději natřel nejakým konzervačným olejem, kvapaliny nemusíš vypouštet a benzín ti v žádném případe nezamrzne
Datum: 02. prosince 2012 21:04
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci, je normální že mně na Jawě 550 klouže spojka? Prostě za studena když prokopávám tak klouže ale jak se motor zahřeje tak už tak moc neprokluzuje. Spojka je tam dána nová korková. I třeba když ji chci roztlačit tak pořád prokluzuje i když nedržím páčku spojky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 16:15
Jméno: Píst
IP: uživatel14807
 Ještě je zajímavé že když jsem ji tam dal novou fungovala úplně normálně až po 10km to začalo dělat bordel.
Datum: 06. prosince 2012 16:15
Jméno: Píst
IP: uživatel14807
 Já jsem dal pod ty segerovky tlusté podložky 2mm a klouže to pořád zkusím se podívat na tu matici toho spojkového koše. Ještě dotaz čemu vadí ta matice z té Jawy 21 ona jako nějak odtlačuje ten přitlačný plech? Díky
Datum: 06. prosince 2012 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Pozor! Když se do jednolamelový(J550/555) spojky dá matice spojkovýho koše z dvoulamelový (J05/20/21...) tak to bude klouzat i kdyby ses stavěl na hlavu,protože je vysoká.... to je často problémem....já to jednou řešil tak,že jsem ji prostě zkrátil .... pokud tam máš ovšem origo nízkou matici a stejnak klouže,tak je buď blbej olej a nebo prostě projetý lamely.... v tvém případě asi nízký korky.... ale napřed bych kouknul na tu matici,mě totiž na J555 nějak fungovali i totálně přepálený černý ouzký lamely,stačilo přidat jednu podložku pod segrovku... neříkám,že byly dobrý,,,když to nechytlo napotřetí,tak se to muselo strčit,protože už na páku prokluzovala spojka,ale normálně se na tom dalo jezdit bez prokluzu.... jen chci říct,že když je vše ok,tak to jede i na sjetou spojku s 0,5mm vysokou upálenou vrstvou.... takže u tebe bude určitě problém jinde....
Datum: 04. prosince 2012 13:22
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel14795
 Normální to určitě neni, nemělo by to tak být. Na mém 550 to vždycky fungovalo tak jak má
Datum: 02. prosince 2012 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 normální to není udělej spojku z korků od sampanskýho silnou at je velkej přitlak a bude fingovat jak má
Datum: 02. prosince 2012 18:46
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 hele to je uplně normalni ja mam 555 a je to uplně stejný jak říkáš
Datum: 02. prosince 2012 18:03
Jméno: Bogdan
IP: uživatel14476
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, k utěsnění čeho slouží Sada těsnění Pérák/kývačka číslo výrobku: 1k0504. Domnívám se že jde o utěsnění hřídelky náhonu tachometru, ale nejsem si jistý. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 21:03
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 já tedaa nevim, ale čtu u toho utěsnění spojkové tyčky, tak je to podle mě k utěsnění spojkové tyčky a ne k utěsnění náhonu tachometru... tam je gufero 8x16x7 (u kejvy)
Datum: 04. prosince 2012 21:03
 jojo,,je to tak
Datum: 03. prosince 2012 6:08
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 14:50
 Pěkná, pěkně drží volnoběh na babettu
Datum: 02. prosince 2012 14:50
 Cauves draci, prosim Vas jak nejlepe dostat vsechen bordel z panelkoveho valce? Necim co je bezne doma(pokud vubec je)  diky za odpovedi at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 19:50
 Diky za odpovedi
Datum: 02. prosince 2012 19:50
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Nastříkat na to rozprašovačem arvu, nechat 10 minut a pak ostříkat hadicí. Ani ten válec nemusíš sundavat. Doporučuju!
Datum: 02. prosince 2012 16:54
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 viz kolecko...vapka...rychly jednoduchy.vyvarovat v nejakym sraci,teda nevim.mel bych strach o vlozku.taky prodavaj takovy tenky drateny kartece do vrtacky....
Datum: 02. prosince 2012 14:51
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 Musím se přiznat ale jednou jsem to dělal na babettě NOVOU štětkou na hajzl  ono je to tvrdé a některé mají dlouhé štětiny samozřejmě v acetoně
Datum: 02. prosince 2012 14:47
 ano ze zebrovani  myslel jsem treba to do nejakeho sajratu nalozit a vyvarit nevim
Datum: 02. prosince 2012 13:21
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 myslis jako zvenku nebo zevnitr?
Datum: 02. prosince 2012 12:40
 Myslíš ze žebrování? Úzkej štěteček a benzín, nafta nebo nějaký podobný rozpouštědlo...
Datum: 02. prosince 2012 12:39
|



|