|
|
|
| |
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 čau draci POTŘEBUJU POMOC! už si s tím nevím rady jiskru má krásnou elektrika funguje nádrž vyčištěná a teče z ní rychle benzín karbec sem taky čistil komplet vyfoukal a vymyl vyměnil sem i těsnění mezi karbcem a kolínkem a prostě zda se ,že by to mělo jet ale ujedu tak 100m a motor začne jakoby vynechavat prostě to jede sotva na jedničku a dam dvojku a nic a musim zas podřadit na 1 už mě napadá jen palivova soustava ale benzin tam teče rychle , plovakova komora je nastavena originalně a sparvně (plovák lícuje s hladinou) jehla 2. zářez trysky origo (cca 60)čisté .....zajíždím... tak mě napadlo , že pokud tam tedy teče málo benalu tak dát jehlu na 1.zářez a trysku 68 ale těžko říct aby se to pak stíhalo spalovat předem díky za rady a nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2012 21:43
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jehlu 2 zářet a ten taiwanskej karbec se mi tam nelíbí,proč tam dávat šikmooký když těch našich je ještě dost jiank do karbece 2915 patří triska 60 a do 2917 patří 68 a jestli máš teda 2917 dej jehlu na 2 zářez a trisku 68 a musí to jet
Datum: 28. listopadu 2012 21:43
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 nebo ja nevím jestli je to přesně 60 je to ten taiwansky karbec tak by měl mít jako origo no a pak mám doma ještě dva origo karbce na díly(jsou tam stržené závity) a v jednom je tryska 60 a v druhym 68 tak myslíš dát tam trysku 68 a a jehlu na 1. zářez?
Datum: 28. listopadu 2012 17:25
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli máš na karbeci 2917 trisku 60 tak je jasné že to kloudně nepojede
Datum: 28. listopadu 2012 16:55
|



|