Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Danek
IP: uživatel6155
 Čau draci chci si dát na pincka karburator a zapalování z motorové pily.co budu muset upravovat?díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 17:19
Jméno: bubacek
IP: uživatel2994
 cus. dej tam remenici a na rám přidělej alternátor třeba ze 120. Pak jenom vymyslet nějak bezkontakt a muzes drandit
Datum: 01. listopadu 2012 17:19
 Není to totiž s ním tak jednoduché. Vždycky když chci něco dělat tak si položím otázku. Jezdí to někdo jiný? Jezdí se to třeba i z fabriky. Nejezdí takže to nebude takový zázrak.
Datum: 29. října 2012 12:55
 zapalko budiš.. ale karbec .... jednu dobu byly v inzercích tunning karby z pily na pio.... jeden sem doma tak sem to zkusil a katastrofa... vubec to nejelo
Datum: 28. října 2012 0:02
 Ale vymotá. Ale jako karburátor s motorový pily není ideální. Zapalování jo. Ale jen pro závodní účely. Jde o to co zamýslíš. A ne každý zapalování je vhodný.
Datum: 27. října 2012 23:26
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 27. října 2012 23:17
 Všechno
Datum: 27. října 2012 23:12
 Zdarec draci, prosím mám důležitý dotaz- mám zalomenej jeden šteft na valec u pionýra a ani bohovi ho nejde odvrtat- už to odvrtavam tri dny a akorát to mrvim cimdal víc (ruční vrtacka s krivou hlavicí, tupý vrtáky atd- prost není na to technika) (ělám na tom tři dny, pač vždycky po čtvt hodině od toho musím odejít, jelikož mi z toho tecou nervy.  ) Ale prostě to dospelo do bodu, kdy asi ten šteft už nevytáhnu a tak se chci zeptat zda je tam potreba vsech 4 steftu -PROSÍM O VAŠE ZKUŠENOSTI. Motor je komplet (klika, loziska spojka, vybrus, gufera) po GO , už pres rok lezel pripravenej na namontovaní do rámu (konečne po laku) a tedka jsme to já debil takhle zprasil...  prosím- že tam můžou být jen 3 štefty??? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 20:02
Jméno: Máchal
IP: uživatel14636
 Určitě bych skusil levý vrták na tupo. Pravým jen lehce navrtat.Pravým to utahuješ. Levý když se správně kousne a netlačíš tak povoluje a šteft nebo šroubek vyšroubuješ. Mám stím hodně zkušeností. Protože levý používám v hokně běžně.
Datum: 28. října 2012 20:02
 to je sice krásné ale za předpokladu že ten zalomený je venku.odvrtat 6 šroubek v hliníku chce šikovnost a hlavně sloupovku.lepší je coočkem přivařit podložku na ten,zbytek matku a vytočit.
Datum: 28. října 2012 11:15
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 v práci když je potřeba občas opravujeme závity tady tím lepidlem: http://www.elotechnik.cz/loctite-3450-tekuty-kov-25-ml.html normálně tu díru tím lepidlem zapatláš celou a jak to vytvrdne tak do toho vyřežeš novej závit, to lepidlo jak vytuhne tak jo fakt něco, je to tvrdý dost, už jsem s tím lepil aji kousek karteru na mojí Jawě 90, od kliky jak je ta dřážka na segrovku nad ložiskem a musím říct že paráda. Já bych to asi řešil tímto zpusobem.
Datum: 28. října 2012 10:56
 Ale ne, já na otm ctvrt hodiny dělal a musel jsem se k tomu vrátit az druhej den
Datum: 27. října 2012 23:18
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tři dny vrtat ? to ti doma daj za tu elektriku
Datum: 27. října 2012 23:15
 být mě, tak pokud by to ještě šlo, tak svářečkou heftnu matičku nebo tak něco a přes to to dostanu ven
Datum: 27. října 2012 23:02
 Super kolecko- jeste jednou díky-vlil jsi mi opetovne optimismus do žil  - už jsem byl utlučen pocitem zoufalství a když vidim, ze je jeste moznost, tak se mi hned zlepsila nalada. Kdyby něco tak napíšu
Datum: 27. října 2012 22:51
 Jojo, silikon... kdybys chtěl nějaké podrobnosti tak napiš na L.radvan@seznam.cz
Datum: 27. října 2012 22:48
 ola lá. No vypada to luxusne. To jsme netušil, žeje aji tato moznost. No nic díky zaradua asi to udelam jak radis, jelikož to nema cenu to vic mechanicky "prasit" asi by ty vzdyvedlo jen k horsimu. Halt si buu muset pockat a sehnat tu kyselinu, ale podle fotek bych tosnad zvladl- jen s chci zeptat jeste- cim jsi tam lepil to vicko? vypada to jako obyc silikon.
Datum: 27. října 2012 22:46
Datum: 27. října 2012 22:40
 No težko říct, musel bych s poptat, nikdy jsem ji nesháněl. Netušim, jak tžké je ji sehnat, jestli se to dá třeba běžně koupit- netuším. Ja jsem to chtl odvrtat a pomocí vytahováku sroubu to vytahnout ale nepodarilo se a to i z duvodu, z me vrtak sel mimo osu a tak to pro ten vytahovák nebylo dobře,.
Datum: 27. října 2012 22:38
 Dávat to na tři štěfty je prostě prasárna, na to vůbec nemysli...máš někde možnost získat kyselinu dusičnou? (HNO3)?
Datum: 27. října 2012 22:34
 aha, no tak díky, no nic- proste tedka toho pionýra nebudu moci slozi a bohuzelse bud valet rozdelanej dal, nez mi nekdo pomuze. Ale stve me to- pres rok jeto cly rozdelany, a tdka jsme konecn udelal lak a prisli vsechny veci ze zinkovny tak jsme mohl skladat konecne a teka otlhe
Datum: 27. října 2012 22:32
 Ne, tři štěfty ne. Kdyby ses dostal do Rakovníka nebo do Prahy tak ti ten šroub ven dostanu...jinak návod jsem zde kdysi psal, pomocí kyseliny dusičné...
Datum: 27. října 2012 22:22
Jméno: Barty
IP: uživatel13158
 Zdravím dal sem do hromady motor 550 pařízka zapojil sem elektriku jen z dynama na cívku na ozkoušení, jiskru dává ale nepravidelně, děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 7:02
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 A na jakou hromadu jsi ho dal? Na hromadě asi fungovat nebude, měl by být na motorce. Pro ty méně bystré je rozdíl mezi slovem dohromady a do hromady a kdo to neví není čech hop, hop, hop...
Datum: 01. listopadu 2012 7:02
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 vyčisti kladívka
Datum: 27. října 2012 22:03
 Zdravím chtěl bych se zeptat co bylo na 550 v chromu a co ve stříbřence, potom jaké je číslo barvy a jestli tu někdo nemá kontakt na někoho kdo dělá linky (slyšel jsem že snad nějaká pani v Benešově)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 9:43
 Slovem stříbřenka rozhodně nemyslím nějakej šunt z teska, mě šlo hlavně o to co je lepší jestli barva nebo chrom, kartáčem bych to u takovýho stroje jako je 550 neudelal
Datum: 28. října 2012 9:43
Jméno: Barty
IP: uživatel13158
 Samozřejmě s tebou souhlasim taky sem viděl případy ráfky vzatý ocelovým kartáčem a jen nějakej sprej z železářstvím, myslim že je to prasárna a tou stříbřenkou sem měl na mysli stříbrnou barvu která se ještě brala matným lakem viděl sem to a vypadáto dobře tak to bylo v originále jinak bych asi ráfky taky nachromoval.
Datum: 27. října 2012 22:43
Jméno: standa
IP: uživatel14633
 Ty kola a náboje byly lakovaný,ale rozhodně žádnou do očí bijící stříbřenkou z tesca ! Jinak zastávám názor chromovaných ráfků a náboje kol v nějaké šedo-stříbrné která je podobná přednímu brzdovému štítu... Když jsou dneska jiný možnosti než dřív tak je fušeřina celou pečlivou renovaci s perfektnim lakem a chromama vyzdobit kolama v pofidérním stříbrném nástřiku... Pro mě je takovej pařez odfláknutej.... Jen muj osobní názor... Někdo mi určitě osočí že to tak bylo....ano bylo,ale ne stříbřenkou...a ne na shnilejch kolech odrbanejch drátěnym kartáčem tak jak to většina lidí dělá... Třeba to nebude tvůj případ... Mě prostě při přečtení slova stříbřenka chytá vztek....
Datum: 27. října 2012 21:10
Jméno: Barty
IP: uživatel13158
 V chromu byli akorád řidítka, rámeček světla a mřížka klaksonu. Ve stříbřence ráfky s náboji.
Datum: 27. října 2012 20:05
Jméno: Jawa21
IP: uživatel11670
 Zdarec jaká je nejlepší svíčka do jawy 21 Brisk N15C nebo N17C,aby mě pěkně chytala,jak na studený motor tak na teplí motor dík?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 21:20
 Za chladného počasí dávám Brisk N17C..........
Datum: 27. října 2012 21:20
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 dej tam N15C  nebo jesly najdeš někde starou palku.. tak ta je dobrá
Datum: 27. října 2012 21:09
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 v tomto počasí jezdím N15C jinak N17C se myslim davaj do babety ale nejsem si jist
Datum: 27. října 2012 19:27
Jméno: Dalibor
IP: uživatel14631
 Čau draci nevíte kolik má být sedlových spon na pionýra ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 22:49
 no jeslti si je chces objednavat, taksi jich kup tak tricet a uvidis jak to vyjde, ale kdyz se prodavaji cely ady a ne jednotlive, je jich tam tricet
Datum: 27. října 2012 22:49
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a je to důležitý?to je asi jako kdybych se ptal kolik má bejt barev na celým pionýru
Datum: 27. října 2012 22:04
Jméno: fáčko
IP: uživatel14039
 Ahoj,, vím že se to sem nehodí, ale nevík kde jinde se zeptat,, nevíte někdo jak změřím proud dobíjení (favorit). nerad bych totiž něco odpálil,, a omlouvám se za tento nevhodný dotaz.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2012 21:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj fáčko!Ach jo !Se optám a mě neodpoví nikdo!A nemáš náhodú odpor 1 ohm/10 W nebo rači 20 W a víc?A proč si chtěl vědět kolik to dává???
Datum: 29. října 2012 21:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj fáčko!No než sem se vyhrabal, toš to máš vyřešený!Ale ešče by mě zajímalo kolik tech Voltú tam opravdu mášTo sem enom tak střelil!A pro ceZetaka! Já sem se zas nic nedověděl o tech klešťákách!
Datum: 28. října 2012 11:41
Jméno: fáčko
IP: uživatel14039
 dobře díky
Datum: 28. října 2012 10:34
 změříš napětí na baterce ale ne proud.napětí na baterce za chodu se světly cca kolem 14v.proud může být 55A,tj na to ti tvůjměřák nestačí
Datum: 28. října 2012 10:29
Jméno: fáčko
IP: uživatel14039
Datum: 28. října 2012 10:02
 14,5v může být.dnešní regulátory jsou takto stavěné
Datum: 28. října 2012 9:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dobijá to!!!ALE KOLIK???A napětí je tam asi 14.5 V!!!
Datum: 28. října 2012 1:46
 jednodušší bude se zeptat na příznaky.co to tedy dělá?
Datum: 28. října 2012 1:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj fáčko!No já už vím přesně co myslíš!Dybys to napsal kolem 18:00 hodin, tak to mohlo byt vyřešený!Ale nevím jakej máš Ampérmetr!!!A esli je jedno jakým klešťákem to budem měřat?A dyž mám klešťák kerej měřá od 5A potřebuju měřat kolem dvoch ampér, toš co potom?
Datum: 28. října 2012 1:02
Jméno: fáčko
IP: uživatel14039
 díky,, ale já bych potřeboval naměřit jako dobíjecí proud, jestli víte co myslím,,
Datum: 28. října 2012 0:22
 záleží na tom jak silný máš altík.. třeba já mám v plechovce altík 100A .... jinak pro měření proudu u fáčka to stačit bude..... jinak jen do 100A sem ještě něviděl. většinou jsem viděl do 2000A a tak...
Datum: 28. října 2012 0:08
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Děkuju za radu!A je jedno jakým?Do 100A?
Datum: 27. října 2012 22:56
 Oskare proud změříš přece klešťovým ampérmetrem.
Datum: 27. října 2012 22:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!fáčko se naozývá, toš nezbyde abych se optal Vás!A kolik teda temato zpúsobama změří proudu?Esli dobře čtu, toš se ptá jak změří proud.A nebo v tem mám zmatek?Aj to je možný.Stane se fšecko!Toš tak!
Datum: 27. října 2012 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel14633
 Vezmu multimetr,nastavim na rozsah 20V stejnosměrnej a prásknu to na baterku.... Jak je tam něco okolo 13,6-13,8V na volnoběh ,tak to dobijí...jak je tam něco okolo 12V a nebo pod 12V tak to nedobijí vůbec... Jak tam lítá něco okolo 12,5-13V tak je někde mrda a tak nějak to dobijí nedobijí a nebo je v háji baterka....
Datum: 27. října 2012 21:18
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj fáčko!A chceš změřit esli to dobíjí nebo kolik to dobíjí?To sú dvě rozdílný věci!A esli chceš měřat kolik to dobijá, toš jakej máš AMPÉRMETR???
Datum: 27. října 2012 17:46
 multimetrem na baterce
Datum: 27. října 2012 14:30
Jméno: jednosedlák
IP: uživatel12689
 čau chlapi mám problém jak seřídit volnoběh na jednosedadlovém pionýru 555 když stojím tak musím pořad přidávat aby to nechcíplo, tak na karburátoru lanko trochu vyšroubuju a stejně to skoro vůbec nepřidá a když jedu a zmáčknu spojku tak otážky jsou moc vysoké.. a když vyřadím tak to taky chcípe .. poraďte prosím jak to hezky seštělovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2012 20:14
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 není vyčochněný zářez na jehle co je tam zacvakávací pojistka?
Datum: 31. října 2012 20:14
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele hlavně to chce mít pořádně utěsněnej motor aby to nepřisávalo vzduch někde přes těsnění nebo gufero pak to chce mít 100% čistej karbec a ještě si myslím že se na pařízky dělali 2 druhy šoupátek jedny byly prořízlý aby tam šel vzduch a držel volnoběh a druhý ne,třeba máš špatný šoupě
Datum: 27. října 2012 15:11
Jméno: jawák
IP: uživatel12689
 Dobrý den, mám rozloženého pařízka 550 před renovací je to rok 1956 výr. číslo je okolo 32 000 je to první typ s levostranými prsíčky a s levostranným karburátorem, zadní blatník s jednou vzpěrou a nádrž bez prolisu,ale trochu mě zaráží že má 6 prolisů na podsedlovém plechu, na aukru je teď taky pařízek rok 1955 a má též 6 prolisů na podsedlovém plechu viděl jsem toto víckrát, poradí mi někdo jak to má správně být, jestli by tam měly být se třemi prolisy nebo se dělal levostranný i se 6 prolisy? děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 13:52
Jméno: honza-m
IP: uživatel9645
 ja mam 3 prolisy a dvou-vzperovy zadni blatnik (rok 56)
Datum: 01. listopadu 2012 13:52
Jméno: jawák
IP: uživatel12689
 Díky za odpovědi, prostě to nalakuju se 6 prolisy a bude, na prolisy to snad nejezdí ne?
Datum: 29. října 2012 15:24
 To, že máš levostranej s 6 prolisy, to je celkem normální. Levostrany karbc byli hodně nevim proč někteří tvrdí, že jsou tak moc vzácny. Spíše mě překvapuje, že maš na 56 rok nadrž bez prolisů. Ale prostě je to asi jedno-asi to placali paty pes devaty, jak je psano dole.Kdybyjsi mel 55 rok anadrz bez prolisu, tak bych tam urcite sehnal plechy s 3 prolisy, ale takto? to bych zase sehnal nadrz s prolisy aby to bylo podle me originál. Snad tu jste nekdo dalsi odpovi, kdo ma vetsi zkusenosti .-)
Datum: 27. října 2012 22:25
 Hele podle toho co jsem o pažezích četl tak se to dělalo jak to přišlo pod ruku. Já mám před renovací snad v originál stavu rok 57..karburátor ještě v levo sedlo do boku ale 6 prolisů na podsedle atd...prostě pařez. Ale viděl jsem i 57 rok taky prej originál už s rovnýma řidítkama a tak. Podle mě je to více méně jedno. Více méně... Máš k němu papíry? To je celkem důležitá věc
Datum: 27. října 2012 22:18
 Zdravím draky,mám prblém stím,že na jawě 50 typ 23 praskl kartér mezi řetězovím kolečkem a dynamem nevíte jak opravit nebo jesli někdo má kartéry na prodej spárováné.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 20:10
 Dej tam hliníkovej plech a přemázni to dentakrylen. Nebo laminátem a máš pokoj
Datum: 28. října 2012 20:10
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 to se mi taky stalo ma to kazdej ja tam mam nanýtováný hliníkový plech a je to super
Datum: 28. října 2012 16:39
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 http://www.elotechnik.cz/loctite-3450-tekuty-kov-25-ml.html  já už s tím taky lepil blok motoru a drží perfektně.
Datum: 28. října 2012 10:59
 je o to, jestli to chces opravit jako na renovaci nebo na funkcnost. Jestli jen na funkcnost, proste ohni nejakej plech ci kus plastu prihni a prilep to tmelem na motory a zatesni to tim- proste idealni reseni
Datum: 27. října 2012 22:56
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 Mě se to stalo taky, sem sem shenal někoho kdo sváří hliník, vypustil jsem olej, sundal altík a donesl mu to a on to celý nový navařil, jen jsme si to zabrousil. Všechno se dá opravit, takže nic nevyhazovat když se mění atd!!!
Datum: 27. října 2012 18:11
 Fichtl nemá dynamo. Nanejtuj tam hliníkovej plech a je to...
Datum: 27. října 2012 14:14
Jméno: jawetta
IP: uživatel13232
 zdravim chystam se na GO motoru u jawety a chci se zeptat na kolik tak vyjde repas klikovky na motor nebylo jeste nikdy sahle a tak predpokladam ze bude treba udelat
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2012 12:56
 OK.
Datum: 29. října 2012 12:56
Jméno: jawetta
IP: uživatel13232
 tak to by byla slušná cena jak to budu met rozdelane tak bych se ti ozval na email a dohodneme se
Datum: 28. října 2012 22:09
 Já bych ti generálku klidně udělal. Cena ojnice je 635Kč. 300kč si řikám za práci no...
Datum: 27. října 2012 23:29
 To je různý...počítej tak od 1000 do 1500 podle čepů...
Datum: 27. října 2012 13:07
Jméno: dudu
IP: uživatel11052
 zdravi mam takovej problem pali se my svicky po urcite dobe pionyr zdechne a svicka je cerna tak ji vymenim a dam uplne novou a ani ne za 1km to udela znovu mnenil jsem kladivka kondezator ma ten motor delanej vybrus klika je delana loziska gufera vse nove uz si nevim rady poradte draci dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 11:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 viděl bych to na bohatou směs zkontroluj vzduchovej filtr jestli není ucpanej a zkontroluj hladinu v karbecu,popřípadě jí sniž
Datum: 27. října 2012 11:52
Jméno: jawař
IP: uživatel12708
 zdravim na kolik vyjde repas kliky jawa 50 ?? a kdo to děla ?? neni lepší jsi koupit rovnou celou na fichtl kramku ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 10:25
 má pravdu ten frikulín  )) jen začíná být problém se slušnejma starejma klikama. pro sebe si dělám kliky i z totálních krumplů ale to jen proto že mám možnosti obrábění. je to práce kterou nikdo nezaplatí. mimochodem, klika z fichtla nepotřebuje extra umění, stačí u toho myslet  ))
Datum: 28. října 2012 10:25
 Není to složitý. Jen potřebuješ lis. Přípravky. Hrotovej stojánek. Úchylkoměr a umět to
Datum: 27. října 2012 23:39
Jméno: jawař
IP: uživatel12708
 tak ja nvm mužu tu vyměnu ojnice udělat sam nebo je to nějak hodně složity ??
Datum: 27. října 2012 22:26
 Tolik chvály si snad ani nezasloužím....
Datum: 27. října 2012 22:11
 Frikulín + stará klika + ojnice CKR = osobní zkušenost, spokojenost => mohu doporučit
Datum: 27. října 2012 12:56
Jméno: standa
IP: uživatel14629
 Doporučuju Frikulína,a věř tomu co říká....vybrat opravdu pěkný nepoškozený setrváky s neprojetejma čepama/hřídelema a bez vybroušených drážek od ztvrdlých gufer... Cena je sice podobná jako za novou kliku,ale ty starý kliky sou prostě lepší... Je to na tobě...samozřejmně nové kliky tady z FK jsou taky obstojné
Datum: 27. října 2012 8:36
 Kliku ti zrepasuju. Neumím teda "opravit" závady na setrvačníku. Repektive umím ale pak už se vyplatí opravdu koupit novou kliku. Pokud se jedná jen o výměnu ojnice tak ojnice tě stojí 535Kč a já si za lisování a centrování řikám 300Kč. Je to na tobě  Pokud máš víc starých klik ze kterých se vyberou slušný setrvačníky tak i přesto že kvalita nových klik není špatná volil bych cestu zachování originálích setrvačníků s novou ojnicí CKR s jehlovým ložiskem. To je můj názor.
Datum: 26. října 2012 23:18
Jméno: tenton
IP: uživatel7849
 čauves s kámošem se hadáme kdo by vyhrál závod kdyby se proti sobě postavili jawa 350 vs honda cf 125 díky váše odpovědi rozhodnou .))
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 13:53
 vzhledem k tomu že obě motorky jsou stavěný na úplně odlišné povrchy tak by hlavně záleželo kde to chcete jet, a na stylu závodu jestli sprint, drag ?? ole nejlepší to bude asi ověřit ne?
Datum: 27. října 2012 13:53
Jméno: standa
IP: uživatel14629
 Jo,ale jakej typ? Stará 350 jede sotva 110 a nová vyladěná klidně 140-150km/h o kterejch si teréní CR s krátkym převodem muže nechat jen zdát... Na akceleraci na krátký trati musí vyhrát kroska...
Datum: 27. října 2012 12:24
 za mě taky Honda... dvojnásobnej výkon,dvojnásobný otáčky...
Datum: 27. října 2012 7:04
 Tipuju to na tu Hondu, ale nejednodušší je že si každej změříte čas 0-100 km/h nebo 0 - maximálka .. časy porovnáte a hotovo
Datum: 26. října 2012 22:41
 a pojdte raději na chat
Datum: 26. října 2012 22:39
 přesně tak hádky přes net jsou k ničemu.
Datum: 26. října 2012 22:38
 Řešení problému je jednoduchý - neztrácej čas kravinama a spíš se di projet nebo dát motorku do kupy, přes internet to stejně nevyřešíte
Datum: 26. října 2012 22:37
 vždyt cr je ostrá kroska 350 než rozhýbe ty 2 hrnce a svou váhu tak ten je v prdely samozřejmě záleží ale i na skušenosti jezdce.Pokud na tom bude sedět náky kopito tak ho předjedeš třeba i na babetě
Datum: 26. října 2012 22:36
Jméno: tento
IP: uživatel7849
 on je zdaleka a furt se chce hádat  nechápu ho
Datum: 26. října 2012 22:31
 Proč to nezkusíte? Závodit po internetu je píčovina...
Datum: 26. října 2012 22:23
 tak je proti sobě postavte ne?
Datum: 26. října 2012 22:20
Jméno: tenton
IP: uživatel7849
 oprava:jedná se o hondu cr 125
Datum: 26. října 2012 22:19
 zdravim draci chtěl bych si kupovat 125 a potřeboval bych poradit jestli dvoutakta nebo čtyřtakta za odpovědí děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 22:48
 Do 125ccm dvoutakt - je živější a ostřejší , snadná údržba, vyšší výkon, nevýhoda je větší spotřeba a méně dokonalé spalování .. čtyřtakt je čistej, niízká spotřeba, ale už to není z hlediska živějšího ono, +ventily .. 4t je pak samozřejmostí až u větších mašin ...toť můj názor
Datum: 26. října 2012 22:48
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 no a uvažoval jsem spíš o tom dvoutaktu no ale nechám si ještě radši poradit
Datum: 26. října 2012 22:42
 pod na fichtl chat tam to probereme
Datum: 26. října 2012 22:42
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 no kolik peněz momentálně mám k dispozici z hlavy nevim jen mě zájímalo která znich by byla lepší a hlavně né moc drahá
Datum: 26. října 2012 22:40
 napiš cenovej strop pak ti poradíme.A taky jestli to je čistě na motorku a na oblečení máš love zvlášt nebo i s oblečením ...
Datum: 26. října 2012 22:37
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 tak něco jo ale zase jako né moc no čím levnější tím pro mě lepší
Datum: 26. října 2012 22:34
 Kolik na to máš peněz?
Datum: 26. října 2012 22:26
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 no tak značka buď ČZeta ta hranatá nebo nějaká honda a chci to na normální vyjížďky a abych se hlavně někam dostal a nebylo to moc cenově náročný
Datum: 26. října 2012 21:58
 Trochu se rozepiš co to má bejt za motorku a k čemu jí chceš...takhle je to těžký...
Datum: 26. října 2012 21:49
Jméno: Franta
IP: uživatel14628
Posl.aktualizace: 31. října 2012 10:19
 už se nevyrábí
Datum: 31. října 2012 10:19
 Zase jsou tady dotazy v duchu: ..... "Já mám prázdné přední kolo. Co myslíte mám ho nafoukat? A co když to nepůjde, myslíte, že může být píchlé? Co mám dělat? Pomóc" ..... Chlapi proboha vás žádám, myslete tím co máte na krku!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 10:45
 kdo se ptá je za blbce pět minut, kdo ne, je blbcem celej život. pravda je že některý dotazy tady by asi nevznesl ani průměrnej obecní blb.
Datum: 28. října 2012 10:45
 Je to děs. Po dlouhé době sem se zase naučil koukat na pokec fichtl krámka a nezměnilo se nic. Pořád je to 70% "počítačových ladičů" ale ruce si nikdo moc ušpinit nechce. Ale jako zase už můj táta řikal...pokud se chceš dozvědět nejvíc tak se ptej i kdybys ze sebe měl udělat blbce  Ale to já teda zase dělám nerad.
Datum: 26. října 2012 23:00
 Nj, máš recht, Bakoune, pardon
Datum: 26. října 2012 21:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 *jazyk český* .)
Datum: 26. října 2012 21:43
 Pro zapadnutí do kolektivu jsem ještě mohl přidat pár gramatických chyb, ale je mi líto prznit jazyk Český...
Datum: 26. října 2012 21:01
 čau draci potřeboval bych poradit, seřídil jsem volnoběh na Jawa 23 Mustang klape suprově, ale když jedu do nějakýho prudčího kopce začne motorka strácet výkon a po chvíli se úplně zastaví :/ poradí mi někdo prosím co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 22:52
 Normálně se ti uhřeje a utáhne. Chce to vyčistit úplně všechno  Nejlépe celej motor zgenerálkovat
Datum: 27. října 2012 22:52
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 a staříkům se asi moc nechce radit... nebylo by lepší pokec zrušit?
Datum: 27. října 2012 18:24
 tak nebud lempl a vycisti palivový kohoutek, karbec a výfuk..... strašně těžké že?  .. já vím... dněšní děbilizované mládeži to moc nemyslí
Datum: 27. října 2012 12:15
 Nejede to ani na tu jedničku
Datum: 27. října 2012 10:11
 co třeba podřadit na jedničku?
Datum: 26. října 2012 23:45
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 možná máš malou hladinu v plovákovce..
Datum: 26. října 2012 21:24
Jméno: karel
IP: uživatel2858
 zdar chtěl jsem opravit tachometr u pinka dělal jsem to porvý.. takže nejdřív jsem chtěl zkontrolovat bowden.. ten jsem vyšrouboval z náhonu u kola a ten se mi nezdá nějak špatnej.. když se zaročí s kolem a není tam bowden tak se tam něco točí takže podlě mě náhon musí bejt cajk.. no tak jsem skusil vyšroubovat druhej konec toho lanka kterej je u tacháče u masky.. a vyšrouboval jsem to tam byla plastová převlečná "matička" no tak jsem to sundal ale uprostřred bowdenu nebyl vubec ten drát jak to pohání... nevim mám vyměnit ten bowden? díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 20:44
 A díval ses tam pořádně, jak jsi to vyšrouboval? Nevyjelo ti ven druhým koncem, třeba zlomené? Nebo se zeptej táty/bráchy jestli ti ho neuloupil  V každém případě tady ti se záhadou zmizelého lanka nikdo nepomůže. Já třeba nemám v šuplíku ponožky a včera tam byly... Co s tím chlapi?
Datum: 26. října 2012 20:44
Jméno: karel
IP: uživatel2858
 no mě je divný kam se podělo když to předtím fungovalo
Datum: 26. října 2012 20:34
 IQ záporných hodnot... To ti nedochází, že pokud tam chybí lanko, tak to nebude fungovat? Nezlob se, ale jsi idiot, pokud si nedokážeš sehnat lanko a strčit ho tam, bez toho aby ses dotazoval na pokecu. Ale nemusíš se za svoji blbost stydět, takových dementních lidí je tu čím dál tím víc.
Datum: 26. října 2012 20:22
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 pokud te dobře chápu tk máš bowden bez lanka a vzhledem k tomu že šnek "pohání" tachac tak to asi nebude fungovat  Určitě kup nový bowden nasad a bude to cajk
Datum: 26. října 2012 20:14
Jméno: Petr
IP: uživatel14627
 Přemýšlím o nějakém přibližovadle do práce, zatím uvažuju o babettě, ale sériová se mi moc nelíbí. Myslíte, že by bez problémů mohlo do provozu něco podobného? Za předpokladu že by vepředu a vzadu bylo světlo, odrazky... http://www.youtube.com/watch?v=Q4NFSag29z8
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 23:48
Jméno: pepa
IP: uživatel13037
 cooo nelíbí si kup stadiona....nee podívej se na mopedy puch dělali ruzné i docla zdařile jakobi terení a sportovní verse a snad i je kit na 70 ccm....jen zadní brzdu nemá pačku ale pedáli zpátky..jak kolo
Datum: 27. října 2012 23:48
Jméno: standa
IP: uživatel14629
 Ano,do provozu by "mohla"...je otázkou co na to bukvice až tě chytí...už jen ten řev z výfuku a "tjunink" filtru.. A když to chceš na ježdění do práce,tak bych předpokládal že budeš chtít aby to jezdilo levně a bez častých poruch?
Datum: 27. října 2012 12:31
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a čeho tím docílíš když postavíš takovej humus?
Datum: 27. října 2012 11:53
|



|