slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  405  406  407  408  409  410  411  412  413  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: novak      E-mail:      IP: uživatel14601    
zdarec draci budu dělat turbo na fichtla555 turbo z vrtulek železných do sání dám jednu a do vífuku mislíte že to mam dělat nebo ne a pojedeto díkes za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: Joski      IP: uživatel14656    
Ale no tak,nechajte ho nech tvorí.Odkedy vymysleli klapky do sania ono to naozaj ide,akurát nie nacapením turba z auta.Nacpať tam nasilu viac zmesi (turbo) sa da ešťe asi tromi spôsobmi.
 
 
Datum: 03. listopadu 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: whats up      IP: uživatel14624    
A docela davno to bolo uz asi 3roky... Inak taky motor ma aj jawa dandy minarelli. Je to motor minarelli am6
 
 
Datum: 26. října 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vidíte...sem nekecal... Tak určitě...:-D
 
 
Datum: 25. října 2012 21:02
 
 
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D shrek tak takhle to jede z turbem!
 
 
Datum: 24. října 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy si děláte prdel, ale já vám přináším video ( není moje :-D ), které vám změní mínění :-D :-D http://www.youtube.com/watch?v=2Np0pA41h6Y
 
 
Datum: 23. října 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych nechal pole působnosti volné :-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. října 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znám pár týpků co mají turbodmychadlo na skůtrech 2t.. jelo to i přes 150 ale po 2 km vždycky zadřeli :-D :-D nene na fichtla je turbo nereálný, taky jsem měl blbý nápady ale takhle blbý fakt ne :-D :-D
 
 
Datum: 23. října 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bože můj...tady asi někdo nepochopil Ftip :-D Jinak máš pravdu no...dostal si mě....sériový turbo točí 150 tis....moje upravený v autě údajně okolo 180-200 tis ot...závodní turba točí až 450 tis ot. Samozřejmě jsou to "cca" údaje. A samozřejmě že použít Rootsovo dmychadlo je také "nesmysl" i když ne zase tak velký. Padesátka (i když 4 taktní...) s tímto dmychadlem existuje. Příkon dmychadla je samozřejmě velký atd atd atd...nicméně. Neber to tak vážně. Znáš rčení na blbou otázku blbá odpověď...tak to je přesně otázka NOVAKA a odpověď Frikulina :-D
 
 
Datum: 23. října 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulíne tvůj počet otáček turbodmychadla u seriových aut se mi zdá hodně nadsazený.další nezanedbatelná věc je příkon kompresoru.tj pokud se ti podaří zvýšit výkon o 100 procent budeš na cca 4,4ps.další věci jako úprava rozvodu,komprese,zapalování atd.a ten borasek ojnice v pařezu to určitě vydrží.
 
 
Datum: 23. října 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
rezignuj na jiskru a předělej to na diesel... v kombinaci s přeplňováním z toho budeš mít turbodiesel, co táhne "vocpoda".
 
 
Datum: 23. října 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a ještě jedna rada. Pořid si pravidla čekého pravopisu (samozřejmě asi bych si měl zamést před vlastním prahem...ale chyby které vyplodím já pramení z toho že sem češtinu už pár let neviděl a člověk co netrénuje to zapomene...ale vífuk je na mě trochu dost no)
 
 
Datum: 23. října 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NECHTE HO. Kdo nic nedělá nic nezkazí...seriozní rada je následující: Turbodmychadlo jak sám název napovídá je spojení "turbo pohonu"...v našem případě je to plynová radiální turbína poháněná proudícím plynem...spalinami s vyhořelého paliva a "spotřebiče" vzniklého kroutícího momentu...v našem případě axiální dmychadlo. Existuje dvoutaktní padesátka s Turbodmychaldem...je to údajně motor vzniklý pro závody na solném jezeru v Bonevilu...a údajně (je to už dlouho co sem to četl...) dosáhl tento "motocykl" rychlosti cca 240km/h. Takže ano...vhodné turbodmychadlo je možné umístit na pionýra. Ale bude to náročné hlavně na výpočet popřípadě experimentální ověření tlaku spalin potřebných pro pohon. Pro přestavu turbo točí v sériových autech cca 250 tis ot. A tím dojdeš k druhému problému...nemáš tlakový olej pro mazání. Já bych být tebou šel jinou cestou...použil bych Rootsovo dmychadlo menších rozměrů a jeho výtlak připojil přímo do sání. Samozřejmě že ho musíš taky pohánět, ale Rootsovo dmychadlo je poháněno mechanicky...vytáhni od primárního kolečka křídel skrz víko a máš pohon. Dál už to řeší řetízek nebo řemínek...šli by použít i ozubená kola v jakési "převodovce"...pokud ti to takto laicky stačí tak se dej směle do práce. Jo...ale nejdřív si teda nauč pionýra házet jiskru :-)
 
 
Datum: 23. října 2012 12:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14615    
Hm...až zjistíš finanční náklady na realizaci,tak si koupíš samolepku No Fear
 
 
Datum: 23. října 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel2994    
čus taky sem to měl, rovnou bi-turbo :-) pak to jede líp. a zkoušel sem i turbo na zapalování hoši to lítalo jak cyp :-D hlavně pak musíš poštelovat vstřiky :-)
 
 
Datum: 23. října 2012 7:23
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel14613    
To musí být nějaká provokace, tohle :-D
 
 
Datum: 22. října 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
pozor hoši já měl taky turba a jezdilo mi to s přehledem 160!!!!!!!!! ale do té doby,než jsem píchnul řetěz takže turbu zdar at se ti povede
 
 
Datum: 22. října 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsi borec..... Včera ti 555 neházela jiskru a dneska tam chceš cpát turbo......Sakra, ty se stím nesereš...........
 
 
Datum: 22. října 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libore mas aspon trosku tuseni jak funguje turbo? :-D
 
 
Datum: 22. října 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nálepku TURBO si tam klidně dej.....................
 
 
Datum: 22. října 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
já si každé ráno před jízdou slupnu ke snídani pár turb.......potom hrabu i na přední....
 
 
Datum: 22. října 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele já mám podobnou úpravu jako dwein, ale já mám turbo i v sání, a můžu potvrdit že mě pincek hrabe aji na pětku! všem to doporučuju..
 
 
Datum: 22. října 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no jasně, udělej to, ale hlavně pořádně, pak ti to pojede minimálně 130 do kopce. já to mám taky, ale ještě navíc mám turbo v nádrži a to už za to fakt stojí a teďka v zimě chci udělat turba na obě kola.
 
 
Datum: 22. října 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14610    
Šlo by nějak dostak STK a SPZ na motorku ke který nemám žádný papíry ale je v dobrém technickém stavu ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ne. jedině koupit doklady z jiného stroje. případně vetránské
 
 
Datum: 22. října 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar seso chci se zeptat zda máte nějaký dobrý gumy silniční na ČZ 125/453 Deluxe o rozměru 3.00 na 16 díky zatím moc a zduř :-) a nebo jestli nevíte o nějakých dobrých pneumatikách na ČZ o tomto rozměru !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Johny15 nemám v plánu kupovat každý 2 roky nový gumy takže 2.75 tam dávat nebudu když v techničáku jsou 3.00 na 16 co je psano to je dáno a do Jawa psát nebudu o povolení a přepsání :-)
 
 
Datum: 24. října 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haidenau jsou dobrý . nevím jestli seženeš v 3,00 16 ale kámoš měl v 2,75 16 Continental conti GO ! to jsou aspon silniční gumy.
 
 
Datum: 23. října 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z týhle pneu neměj strach to je Německá Heidenau , ta je velmi kvalitní , proto je taky tak drahá :-)
 
 
Datum: 23. října 2012 9:17
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Petr - spíš bych něco jako známější pneumatiky - jako Barum, continental, pirelli atd :-)
 
 
Datum: 22. října 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14593    
 
 
Datum: 22. října 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Zdar,můžete mi prosim vysvětlit tuto větu : Po zavěšení tohoto závaží má klikový mechanismus stát na pravítkách v každé poloze. ,jak na pravítkách ? :-) Nějak si to nedovedu představit... Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez komentáře...:-D Nebudu z tebe přece dělat blbca...stačí, že si ho ze sebe udělal sám :-)
 
 
Datum: 26. října 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ási se tady na to opravdu vyseru!Dyž mu napíšu, že musí byt na prizmatech tak teho bude vědět tolik tak jak před dotazem.Tady šlo o to mu to nejakým lajckým zpúsobem nastínit!NÉ snáď???A nedělej ze mě blbca!!!Žádný musí být!NEMUSÍ!!!
 
 
Datum: 24. října 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Až na to že ty dva "stoly" musí být prizmata. Mám na to udělaný přípravek...není to nějaký velký vynález ale po srovnání strojní vodováhou se na něm klika vyvažovat nechá. A když se vyváží správně tak opravdu stojí v každém místě což je potom paráda....
 
 
Datum: 23. října 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Aha!Paráda,už tomu rozumi! Díky moc! :-D
 
 
Datum: 22. října 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Nó skoro.Na tech pravítkách leží čepama!
 
 
Datum: 22. října 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Zkrátka když položím klikovku na rovinu,v jakkekoliv poloze nesmi se hýbat?Chápu to dobře?
 
 
Datum: 22. října 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kotekond!No třeba tak, že dáš kúsek od sebe dva stole, kerý budú mět kolem dokola oplechování, kerý bude kúsek vyčnívat nad stúl (to budú ty pravítka)tak, aby se mezi ně vlezla klikovka.A potom tu klikovku mezi ty stole položíš.A je to!Nebo na kraje tech stolú položíš protvánky, dyž nebudú mět to oplechování!A uš dovedeš?Dyž né tak se ešče optej!Toš tak.
 
 
Datum: 22. října 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel14609    
zdravim pánové, vadilo by kdybych měl na čz 175 karburátor 2922SBD11 ? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 15:28
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel14609    
Mám čz 175/470 sportku
 
 
Datum: 23. října 2012 15:28
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, ale menší karb -jsi omezen na vršku - hovno to pojede .... spotřeba +- stejná....
 
 
Datum: 23. října 2012 8:11
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, záleží co máš za typ ČZ 175/xxx, podstatná je velikost difuzoru - měla by mýt stejný průměr jako sací otvor, cpát tam menší nebo větší karbec je nanic, zjisti co máš za typ a najdi v této tabulce -správně natryskuj a seřiď: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html
 
 
Datum: 23. října 2012 8:09
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
zdarec, chtěl bych si na mustangu slícovat kanálky ve válci, prý je to užitečné :-) Chci se zeptat jestli by se to ještě dalo trochu polepšit než jen slícováním. Máme tu celkem kopce a od spodu to moc nejede. Díky všem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
predni kolco 11z a rozeta 65z :-) je to mustang do lesa a chtěl bych aby se to trochu líp zbíralo... navíc bych si chtěl zkusit trochu upravit první válec :-)
 
 
Datum: 24. října 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13362    
nebylo by lepší dát o zub menší rozetu do motoru ? anebo výbrus neš pracně drápat kanaly s nejistým výsledkem...jinak kup nove tsnění pod válec nabruš silný drát do špičky a orísuj si to na přírubě válce a na válci a obrob to s plynulími přechody abysi to vše měl stejne....asi nejednoduší zpusob jak to udělat ....ale sám bych volil 11 zubou rozetu....za 60 korun a prace na 20 minut....jen je třeba koupit 2 zajištovací podložky jednu dát klasicky a zajistit a druhou od motoru radši aby řetěs nechytal o kartet....
 
 
Datum: 24. října 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
čau draci, mám takovej dotaz, koupil jsem pionýra jawa 555 a po 20 letech jsem ho zprovoznil a prvních 10 kiláků jsem najel uplně bez oleje v převodovce v kopcovitém terénu, domů jsem dojel naprosto bez problémů zjistil jsem to až když jsem chtěl olej měnit. Mohl jsem tím motor něják poškodit??? nebo je vše v pořádku když se motor nezadřel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
děkuju za odpovědi... příště si dám větší pozor, v pionýru nic nerachtá a spojka vypíná, tak snad to bude vše v pořádku.
 
 
Datum: 23. října 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud ti vystavovala spojka, a nic ti nerachtá, tak by vše mělo být v pořádku, ale přístě pozor :-)
 
 
Datum: 23. října 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Jestli jde řadit a pionýr jezdí tak je to v pohodě, maximálně se trochu odrbala spojka, ale to je maličkost. Zas ho vy tam dole nestrašte.
 
 
Datum: 23. října 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude....nic mu není :-) Je to pionýr....
 
 
Datum: 23. října 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
jízdu jsem podnikl za učelem aby olej zřídnul, protože za studena by to nevyteklo zdaleka všechno, samozřejmě že jsemto chtěl vyměnit co nejdříve, ale netušil jsem že pán olej vypustil, byla to chyba a budu si to do příště pamatovat, jinak jsem to vyčistil vše od nádrže až po válec a kladívka a elektriku jsem taky kontroloval jen mě zajímá jestli se s tím mohlo něco stát a jestli bude pionýr v pořádku... ??
 
 
Datum: 22. října 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
No, to je pěkná prasárna...
 
 
Datum: 22. října 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to jako nevíš že když koupíš motorku co stála 20 let že je potřeba skontrolovat olej, vyměnit benzín apod věci seštelovat a komplet pročistit ?? to si měl udělat vyměnit olej hned než si to projel !! jestli toto nevíš tak potom nejsi motorkář
 
 
Datum: 22. října 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jiřík      IP: uživatel14588    
Zdarec, mám takový dotaz, kdyby mě chytli chlupatý na silnici v městě, něměl bych řidičák ani doklady, prostě nic, akorát by mi svítily světla, a měl bych helmu co by se mnou udělali? Mám 175/356, tak díky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
jejda chápu že jezdit chceš ale taková kravina jako jet po silnici ve městě bez řp a tp to opravdu ne. Určitě tam máte nějakou polnačku nebo lesní cestu kde nikdo nejezdí tak tam si jezdi sice by sa to také nemělo ale tam to neni tak riskantní
 
 
Datum: 23. října 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdi si s tim po vaší zahradě bo poli, ale na silnici s tim nelez pokud nestojíš o pěkný problémy, pokuta neni zrovna nemalá a to ta pokuta není ješttě to nejhorší co se ti může stát. Stačila by malinká nehoda a máš ohromný problém na světě.
 
 
Datum: 23. října 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj péro!Ten podemnou nebylo samozřejmě na Tebe!
 
 
Datum: 22. října 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Toš esli chce jezdit bez platných dokladú, toš já chcu zasej tu jeho 175/356!Rozdíl je v tem jakej?A pokud je nádherná věc mět fšecko v pořádku tak proč schvalovat takový voloviny?Ešče by mě zajímalo, až se neco stane a řekne, šak mě to jeden radil, ser na to a že taky jezdil bez papírú, jak se to potom řeší?A když máš všechno v pořádku (Ten podemnou co neumí ani přečíst jméno) a nemúžou Ti nic, tak čím se asi léčej???A vykat mě nemusíš tykáme si tu fšecí!!!
 
 
Datum: 22. října 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
přesně tak já jel na pionýru max 30km/h akce jako svině něco jako kobra 11 houkačky majákyzastavili mě že mi nesvítí zadní světlo..a že nemám zaklaplej štít chvilku jsem policajtoj vysvětloval že se ten štít občas zamlží a že světlo svítí jako 2 polomrtvý světlušky takže toho pak moc nevydím když je zaklaplej no dostal jsem 200,- pokutu a hned po mě projel městěm někdo autem cca 100km/h a policajti se jen otočili a ignorovali ho
 
 
Datum: 22. října 2012 22:24
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
S tim di někam!!(Ten podemnou)Vy když jste byl malej tak jste nejezdil jen tak bez papírů???Dělali to všichni a ten kdo řekne že ne,tak kecá!!Bude tady machrovat že ho zastřelí...Todle fakt nesnášim!!!Jiřík:Ser na to,já sice jezdil bez papírů (bud bez papírů nebo bez pojistky nebo bez techničáku nebo bez výbavy)Něco z toho jsem většinou určo neměl.Jezdil jsem takto asi 1rok.A nádherná věc je,když mě ted zastavěj a já mám všechno v pořádku a nemůžou nic!!!!!!!!!!Oni se na nás léčej protože na papaláše v audinách si netroufnou!!
 
 
Datum: 22. října 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Jiříku!No esli ten řidičák vúbec nemáš tak napiš adresu a já se postarám aby si už nevyjel nikdy!Kamarádi majú neregistrovaný kvéry!A střílajú dobře!Akorát rodičú by mě bylo líto.No ale co s takovýma?
 
 
Datum: 22. října 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jo a taky ventylky nebo fajfku
 
 
Datum: 22. října 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no jo no.. dneska je to vo hubu... před dvaceti lety sem to zažil několikrát a většinou mě to stálo ,,tytyty,., nebo max 200kč.
 
 
Datum: 22. října 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jestůli ti je 18 tak 50 tisíc pokuta a 4 roky zákaz řízení a ani si neuděláš řidíčák, jestli ti 18 není tak je to myslim 30 tisíc a 3 roky . Stojí to za to ?? máš lepší kolo
 
 
Datum: 22. října 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak prostě ani nelez na silnici když nemáš ŘP protože když by se ti něco stalo tak tvoje rodiče nebo když ti je + 18 můžeš mít pěkný problémi nebo tvoji rodiče a popotahovačky, s policii soudama přestupky atd atd takže kamaráde v tomhle sis mohl odpovědět asi sám mno :-) bez ridičáku na silnici nelez - něco jako v podání bez peněz do hospody nelez :-)
 
 
Datum: 22. října 2012 19:11
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel12772    
Cus draci, mam jeste jeden takovy dotaz neni tady nejaky fichtlar co uz delal brzdove zadni svetlo?? kdyz pribrzdis tak se zadni svetlo vic rozsviti potrebuji nejaky navod nebo poradit co a jak?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel12772    
no ja nevim jak to udelat a proto se ptam jak to udelat zatim jsem nic nedelal pls nejaky navod a veci co budu potrebovat:-D
 
 
Datum: 23. října 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj péro!Toš esli je tam držák tak je na 6V/15W..A esli zdroj energie bude zapalování, tak je to dobrý, protože při brždění to bude zapalování vypínat a brzdit bude aj trochu neběžící motor!Akorát je potřeba před křižovatkú a podobně odbrzdit aby motor zase naskočil!A pro Kubu:U Pionýra nevím u motorky brzdový světlo musí mít minimálně 15 WATÚ.a při 6 VOLTECH to je 2.5 AMPÉRU!4.5 V baterka moc svítit nebude a blikne enom párkrát a možeš ju zahodit.A 9 V tu žárovku asi ani nerozsvítí!A LED diody?Už si s nima neco dělal?A jak je to se STK?Co oni na to?Toš tak.
 
 
Datum: 22. října 2012 23:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
zdroj energie bude zapalování a do světla dej žárovku 6v 5w je tam na ní i držák..
 
 
Datum: 22. října 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel12772    
no musim sehnat nejaky ten spinac na brzdu a nejake asi led diody nebo co by si doporucil a pak to nejak napajet a zdroj energie bude nejaka baterka asi 4,5 nebo 9 voltu
 
 
Datum: 22. října 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Kubo!Poradím, ale řekni čím to budeš rozsvěcovat?
 
 
Datum: 22. října 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel12772    
Zdarec draci, na fichtla jsem si namontoval novy cyklo digitalni tachometr vse jsem napojil nastavil, ale nevim jak mam spravne nastavit ten maly magnet ja se dava na predni kolo na spice nevim jestli ma byt niz ke stredu nebo vys k rafku nemate nekdo s tym zkusenost??? pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel12772    
ja vim ze original je original ale ten digitalni je presnejsi a ma sve vyhody;-)
 
 
Datum: 22. října 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel14601    
Kubo kašli na tachometr z kola kup si nový bawdens náhonem jak já a vytáhnu s té 555 65 km/h. po polnačce:
 
 
Datum: 22. října 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
Já to dával na kus pásoviny chycen pod osu :-)
 
 
Datum: 22. října 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tou vzdáleností je to úplně jedno (viz pohyb po kružnici), důležitý je obvod kola ... jinak technická - pokud jsi to dal na trubku vidlice tak se ti bude za jízdy pohybovat a tím pádem bude ztrácet kontakt s magnetem .. spíš bych to dal na zadní kyvku , je to jistější
 
 
Datum: 22. října 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
zdravím ty žebra na válci byla nějaká dobová úprava nebo jich bylo pár takhle z továrny?už jsem to viděl víckrát http://motorky.bazos.cz/inzerat/18780247/Jawa-cz-150352-Pulbubnove-brzdy-Rarita.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj péro!Esli to bylo aj z továrny nevím.Hádat se nebudu!Ale kdysi dávno dyž sme motory pro závody upravovaly doma, tak se originální vrchní žebra osoustružili až po výfuky a udělaly se takový aby se to líp chladilo.A to tym stylem, že se do kastrólku nalílo rozpučtěných pístú a potom se z teho udělalo toto!A esli chceš ešče neco vidět toš se ozvi na:"2beo@seznam.cz".A já Ti neco zkusím poslat co mám já!
 
 
Datum: 01. listopadu 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: itan      E-mail:      IP: uživatel14607    
Zdravím zakoupil jsem jsi tu válec s pístem ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2222222.html ) A po namontování ... a dotažení hlavy mi nejde točit s pístem .. když sundám hlavu tak to jde krásně .. Potřeboval bych poradit kde je chybička ... předtim tam byl píst 38mm a tet tam je 40mm Není nato třeba vybrousit hlavu nebo nevim . rnDěkuji za radu .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14615    
Hm...to si to opravdu vyřešil...ale tak točit se to bude,motor vrčet bude,budeš tam mít hyperukrutnou sadu 8.výbrus a budeš maxituner a koho zajímá výkon a jak to pojede,že,?,,to je druhořadé...touhle úpravou se dostaneš ani ne na výkon Jawy 05...tj.3HP v 6000ot/min...a pak to má jet víc jak 55 ,,,,,jestli to každej takle řeší,tak se nedivim...věř mi a nech si utočit tu hlavu...ten válec je sám o sobě blbě udělanej a tim podloženim už pojede úplně mizerně...bohužel..
 
 
Datum: 23. října 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: itan      IP: uživatel14607    
Už jsem to vyřešil jednoduše dám pod válec 1.5mm hliníkovj plech (ve tvaru tesnění ) a bude to vyřešený :-) dík za radu
 
 
Datum: 23. října 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Že nejde točit klikovkú bych aj pochopil, ale pístem?To se jak?To mě připadne jak s tym turbem!
 
 
Datum: 22. října 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
není všechno zlato co se třpytí........
 
 
Datum: 22. října 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel14611    
Jawasimson-umělecké dílo.Tvá rada je nad zlato.
 
 
Datum: 22. října 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí vzít pilníkem píst ze zhora trošku to srazit :-) já sem to srazil pilníkem + vzal smirkem do jemna krásně vyhladil namočil do technického benzínu aby se špony odmočily a vyčistil píst nandaval na ojnici atd a zkoušel stahovat hlavu a přestalo klepat pro jistotu sem dal těsnění pod hlavu ( hliníkoví kroužek ) a všechno krásně fungovalo :-)
 
 
Datum: 22. října 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14608    
Protočit hlavu na 40+mm a je po problému...
 
 
Datum: 22. října 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 těsnění pod hlavu?co to je za grc?
 
 
Datum: 22. října 2012 18:08
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyť SESA píše: Made in Polsko, jakoš to jediný výrobce na světě. Doporučuji přikoupit ještě sadu kroužku, pač k této jsou nic moc. Sadu je lepší provozovat s hlavní tryskou v karburátoru č.72. Pozor na hlavu, díky většímu výbrusu, píst naráží do hlavy, stačí dát pod hlavu dvě těsnění vystřihle s větším vnitřním otvorem,, kvalita za 3
 
 
Datum: 22. října 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: Strela      IP: uživatel13687    
Také mám tuto sadu doma po namontování jsem zjistil, že píst mlátí do hlavy. Neměl jsem na to nějak moc čas to dál řešit.
 
 
Datum: 22. října 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: staromilec      IP: uživatel14606    
Zdar draci jde dát vidlice se simsona nebo mustanga na babettu 210? Chci udělat z babetty přestavbu ve stylu café racer. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převař celý krky a máš to tam hned :-D
 
 
Datum: 23. října 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: staromilec      IP: uživatel14606    
štěstí ano.. jediný problém vidím sehnat vhodnou nádrž. jinak je to o odstrojení babetty, uříznout zadní nosič. dát právě tu vidlici a litý kola. Který už mám z nějakýho neměckýho mopeda. Samozřejmě můj cíl není taková estetická čistota jako v odkazu. To je prostě high level.
 
 
Datum: 22. října 2012 13:11
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to hodně štěstí
 
 
Datum: 22. října 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: staromilec      IP: uživatel14606    
já jsem již probuzen http://supacustom.com/cafe-moped/
 
 
Datum: 22. října 2012 13:05
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cafe racer z babety:-D myslím že je čas se probudit hochu:-D
 
 
Datum: 22. října 2012 12:59
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14604    
zdar draci,měnil jsem pouzdra ve vidlicích,ale stejně dokážu kolo vyosit,sice jen trochu ale přece,hned se pak vrati do puv.osy.Je to normální?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
ok,díky za odpoved
 
 
Datum: 22. října 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to volné v brýlích
 
 
Datum: 22. října 2012 18:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nevím jestli je to normální ale dělalo mi to vždicky :-D
 
 
Datum: 22. října 2012 11:57
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4946    
čau mam problem u své jawa21 když jsem jel tak mi ničeho nic zdechl a nechtěl jet tak sem zkusil jestli háže jiskru a neházel ani tam nešel proud do cávky tak sem jí vimněnil chvíli to nešlo a potom už jo tak sem to nastartoval a hned chyt a asi po 500 metrech zase zdechl a zas tam nende proud newíte co stím muže bejt zkoušel sem aji jinou indučku a nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2012 10:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14605    
v jakem stavu je kabeláž prohejbej kablíky zda nejsou zlomeny.. v jakem stavu je nádrž?je čistá todle dělá i přicpany kohout vyžereto beno z karburace a nove už nedoteče....nebo jen velmi má
 
 
Datum: 22. října 2012 10:16
 
 
 
 
Jméno: Babetta 210      IP: uživatel12302    
zdar, potřeboval bych poradit ohledně Babety 210 :-) Nechce mi jéc, A to mám vyčistění výfuk,benzín teče tak jak má,Karburátor pečlivě complet vyčištění,nová svíčka, Hlava s pístem očistění od karbonu,Jiskru dává svička,Směs je seštělováná na 1,5 otáčky a zkoušel sem jí ruzně stělovat a nic :-(... Jinak když chci nastartovat tak má tendeci chytnou ale nechytne.. Ale pokud vyndám svíčku a stříknu do válce benzín tak mi chytne na pár vteřin a pak zas chcípne .Pokud bych to dělal normálně tak mi vůbec nechytne. Děkuju za každou radu.rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14621    
jeden dotaz... nestála babetta dlouho v garáži?... pokud ano, tak je potřeba vyměnit gufera na klice a bude to OK... :-) .... pokud nestřkneš benzín do válce a zkoušíš startovat, tak jak se má, vyndej svíčku a zkontroluj, jestli je mokrá, pokud ne, tak je problém v přívodu paliva, pokud je mokrá a dlouho stála, tak gufera na klice...
 
 
Datum: 24. října 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Babetta 210      IP: uživatel12302    
seklej plovák bych nemě mýt jina vyhlej taky neny,je v poloze který má být. Připojka benzínz je vyčištěná a jehlový ventil taky a chodí tak jak má
 
 
Datum: 21. října 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
nemaš nahodou seklej plovak nebo moc vyhlej ? nebo ucpana připojka benzinu nebo jehlovy ventil zkontroluj všechno
 
 
Datum: 21. října 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: zemac      IP: uživatel14602    
chlapi měl bych dotaz, mám na upravenym stadáku kliku ckr a zajímalo by mě jestli se nějak vymezuje vůle aby ložisko nepochodovalo ze strany na stranu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2012 10:20
 
 
 
 
Jméno: kajos      IP: uživatel12906    
Na pístní čep se žadny podložky nedavaj vule ložiska je normalní a ničemu nevadí. Pepa si to spletl se simsonem kde je podložkama zajištěna axialní vule ojnice.
 
 
Datum: 26. října 2012 10:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13362    
jestli myslíš ložisko pístního čepu tak u jehel na klice musý být podložky ...tam kde ti tudle kliku dali by je měli mít ....
 
 
Datum: 24. října 2012 12:44
 
 
 
 
Jméno: Hiperik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, nevíte náhodou jak by jel mustang kdybych vyměnil převodový kolečka z pařeza. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky22/200806210718461.jpg
 
 
Datum: 22. října 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
U rychlýho 3-kvaltu je řešená 1-ka a 2-ka, 3-ka je stejná (přímý převod), stačí se juknout na schema převodovky
 
 
Datum: 22. října 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14603    
Je to blbost...jediný řešení jak zlepšit pilovej diagram převodovky je upravit poměr na trojce a nebo na jedničce..ta jednička je řešená u rychlýho 3Q...a nebo přidat kvalt ;-)
 
 
Datum: 21. října 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jestli myslíš kolečka 19 a 19 taky jsem nad tím přemejšlel to udělat jen tak ze zvědavosti jenže jsou uzší...
 
 
Datum: 21. října 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jelo by to uplně stejně.. jak nečekané, že? :-D .. akorát by byly kvalty líp u sebe a nebyly by takove skoky mezi 1a 2 .... a dalsi vec je že kolečka jsou užší a kameny nebudou dopře zapadat a bude vyskakovat 1 a 3
 
 
Datum: 21. října 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Náhodú vím!Z kopca dúle!A nevíš zasej náhodú Ty, jak máme vědět kerý kolečka z pařeza chceš vyměnit a za kerý?Aj toto mě zajímá!!!
 
 
Datum: 21. října 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: novak      E-mail:      IP: uživatel14601    
zdar hoši mám problém z elektrikou na jawě 555 neháže mi jiskru když dám měřák k faji tak ukazuje dám tam svíčku jiskru neháže mám tam starou svíčku koupit novou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Už je to dva dni a stejně nic víc nevím!Toš teda děkuju za info!!!
 
 
Datum: 24. října 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No su rád, že Ti to jede.Ale sem se nic jinýho nedověděl!
 
 
Datum: 22. října 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: novak      IP: uživatel14601    
dík za radu už to jede oskare2
 
 
Datum: 22. října 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Strč prst do faji a když dostaneš pořádno ranu, tak dé druho svíčku................
 
 
Datum: 21. října 2012 22:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj novaku!Jakej měřák?Kam k faji?Co ukazuje?Dáš tam svíčku, co ukazuje potom?Sundáš faju přiblížíš na 0.5 mm vodivú část kablíku ke kostře,co to potom dělá a co ukazuje měřák? Su zvědavej, co se šecko dovím!Toš tak.
 
 
Datum: 21. října 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel14600    
Zdarec pánové. Neví někdo o upravě origo karbece na pionýra. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel14612    
Já koukal, že si někdo upravuje ty difuzory pro zvýšení otoček, ale nikde jsem zatím nenašel větší podrobnosti a plánek úpravy.
 
 
Datum: 22. října 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde oto co myslíš jaký úpravy ? myslíš přikrmit, nebo utěsnit nebo co přikrmit tryskama seštelovat hladinu směs ( jehla ) - mno a potom další možnost je ho vyhodit uplně a dát tam DELL ORTO....
 
 
Datum: 22. října 2012 19:19
 
<  405  406  407  408  409  410  411  412  413  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 11:59:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu