Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Potřeboval bych poradit Draci..rnTrápí mě strašně velká vůle na plynu, že když se snažím přidat plyn, tak udělám půl otáčky než začne konečně zabírat..rnUvažoval jsem že bych koupil rychlopal, ale právě nevim jestli by to pomohlo (aby to nebyli zbytečně vyhozené peníze)rnTak jestli byste mi dokázal poradit ProsímVás...rnDíky Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 1:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Venco40!Prolistuj pokec a 14. října ve 21:16 radím Markovi!A bude to jak nový!toš tak!
Datum: 28. října 2012 1:59
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 taky to mam tak na pionyru rozřizni matku na jedne straně prostrč to u plynu lankem mezi bovdenem a zastrčkou pro lanko se ta matka šprajcne a kombinačkama stáhni yb nevypadla a zmenší se ti vůle mam to tak a viděl sem to i jinde a funguje to
Datum: 25. října 2012 13:57
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Vůbec bych se nedivil, kdyby dnes dělali delší lanko na pionýra. Já jsem koupil novej bovden na tachometr na Jawu90 a ten byl asi o 6mm delší a nešel tak nainstalovat. Musel jsem použít starej vnějšek a ten 4 hran uvnitř o těch 6mm zkrátit... Prostě dneska neuměj udělat kvalitní díl.
Datum: 25. října 2012 12:59
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no já to tak mám taky, ten šroubek je úplně vyšrubovanej a stejně je tam vůle než to začne zabírat. a výměna lanka nepomohla, asi to dneska dělaj delší
Datum: 25. října 2012 12:53
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a nebo je možný že tam taky nacpal někdo lanko z kejvačky, je delší
Datum: 24. října 2012 20:55
Jméno: pionyrak
IP: uživatel14442
 Na víčku šoupátkové komory na karburátoru je šroubek. Vyšrubuj ho nahoru trochu.
Datum: 24. října 2012 20:51
 Na víčku karburátoru máš seřizovací šroub.
Datum: 24. října 2012 20:21
 Zdar, poradil by mě někdo jak se měněj bronzový (měděný) futra na Babettu ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2012 21:17
 a které? na pístní čep, na kyvku, na přední kluzáky nebo nekde jinde?
Datum: 29. října 2012 21:17
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci dnes sem jel cca 35 a nějak to nejelo ,nevěděl sem jestli mam 2.nebo 3,kvalt tak sem podřadil a vlítla mi tam jednička ůplně to řvalo hned sem zmačknul spojku a zastavil zajímá mě jestli se něco mohlo podělat a ještě když se otačím normalně mám jedna a zmačklou spojku tak mi to chcípa co myslíte přidat volnoběh? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 22:52
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Nestane se vetsinou nic. Pokud by se ti ulomil zub v prevodovce tak mi ver ze to poznas protoze pri jizde to bude cvakat. To ze pri zarazenym kvaltu a zmacklou spojkou na miste pionyr chcipa to normalni neni... posteluj si spojku
Datum: 25. října 2012 22:52
 a taky záleží na hustotě oleje.... pokud máš PP90, tak tam dej řidší PP80
Datum: 24. října 2012 21:49
 pionyrak: tys to teda vytelil  .... co si myslíš že se se spojkou stane když zmáčkneš páčku? spojka se rozepne a MUSÍ prokluzovat .... teldo to s tim volnobehem je nesmysl... jedine co muzes udelat je pritahnou trochu spojku aby mela záběr pozdeji.
Datum: 24. října 2012 21:48
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 ok díky ja sem slyšel že když se to stane tak se muže ulomit zub na předlohové hřídeli bo tak něco a ta spojka mi neprokluzuje ale docela mi to vadí prostě se na místě otáčím a když tomu nepřidám tak chcípne tak mě napada jen volnoběh
Datum: 24. října 2012 21:08
Jméno: pionyrak
IP: uživatel14442
 když to má snahu chípat s kvaltem a zmáčklou spojkou tak ta spojka nejspíš trochu prokluzuje.
Datum: 24. října 2012 20:53
 nestalo se tomu nic.... že to má tendenci chcípat při kvaltu a se spojkou je docela normální
Datum: 24. října 2012 20:21
Jméno: tom
IP: uživatel12100
 Zdar draci nevíte jestli se dá vyměnit na jawu 20 motor z jawi 555 aniž bych musel předělat elektorinstalaci ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:55
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ne nedá
Datum: 24. října 2012 20:55
 Soráč to patří jinam :-
DDDDDD
Datum: 24. října 2012 19:32
 Motor dostal na prdel, jinak když všechno funguje tak OK, unáší ti spojka pořádně ji seřiď nesmí klouzat ani unášet .....
Datum: 24. října 2012 19:23
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 čest draci, mam takovy problem, nechce mi jet babeta- benzin tam de (karburator sem pročistil) a jiskur taky háže, co by to mohlo být dále?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 22:27
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 tak vymen gufera na klice
Datum: 25. října 2012 22:27
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 zkus to uvidiě
Datum: 25. října 2012 11:42
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 no felitr nemam, šlo by to nějak nahradit třebas filtr s fichtla a udělat nějak přírubu? teoreticky by to mělo jít ne?
Datum: 24. října 2012 22:26
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 ja mam doma 2 babetty a ani jednu ani zaboha nenastartuju bez flitru nasad to tam jak to ma byt a zkus to
Datum: 24. října 2012 22:13
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 jinak fajfku a kabel jsem taky měnil
Datum: 24. října 2012 19:35
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 ty jo to je právě ten problem (to jsem zapoměl napsat) filtr tam neni vůbec, ale jelo to i bez (cca před rokem )
Datum: 24. října 2012 19:31
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jo hele myslim si že předstih stim nema co dělat,zkus přehodit fajku potom kabel od fajfky,a maš tam ten filtr sání napojenej na rám jenom tu hadicu ?
Datum: 24. října 2012 19:27
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 směs mam na 1,5 otaček od dorazu, karbec sem čistil 2x, vše sem profoukal a všechno možne, kanalky projel drátkem atd. a předstih se tam nějak šteluje? vůbec nevim jak to se zapalovanim u babety je, svíčky jsem zkoušel taky přehazovat, zkoušel jsem střiknou benzin přimo do válce a pořád nic....
Datum: 24. října 2012 19:23
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 na 1,5 otačky od doraz dotahneš na max pak povoliš šroub o 1,5 otačky promin za chyby ale nestiham
Datum: 24. října 2012 19:16
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 pak ještě dej at maš jehlu na 2 zařezu od zhora,a pak šroub směsi na 1,5 od dorazu to je ten pravej šroub na karbu myslim
Datum: 24. října 2012 19:15
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 vyčisti pořadně ještě jednou ten karburator všechno odšroubuj profoukej proštourej pak koukni na přivod benzinu mě se stalo že zničeho nic přestal pouštět benal do karbece pak zkus plovak jestli se neseká a tim padem se zavře ventil
Datum: 24. října 2012 19:13
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 svíčka mokra je, ale můžu tlačit jak ďabel a ani neškytne, jak to tam je s předstihem? už mě nic nenapada
Datum: 24. října 2012 19:08
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 co dělá přesně? nejde naskočit vubec?
Datum: 24. října 2012 15:46
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 nejdřív bych se pevně ujistil jesly tam fakt benál de  zkoukni jesli máš mokrou svíčku..
Datum: 24. října 2012 14:54
 Zdar Draci a Seso ,mám dotaz , dostal se mi do ruky mustang ze 71 roku a nemá lanko k tachu , ještě to má ten velký hranatý tacho , který pochází z jawy 90 , mám tedy koupit náhon na jawu 90 nebo na normálího mustanga ???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 10:17
 okey děkuju
Datum: 24. října 2012 10:17
 jasne draku, kup klasiku na PIO
Datum: 24. října 2012 6:12
 zdarec draku, hele kup na normalního mustanga- pasuje to tam. jawa 90 ma jiny vovod na tacho primo z motoru
Datum: 23. října 2012 23:03
Jméno: fichtlař
IP: uživatel14039
 zdravím,, mám jawu 21 a chci se zeptat,,, můžu vymětnit gufera na klice, aniž bych sundaval motor z rámu? Pokud ano, tak to gufero jen namáznu olejem a natlačím ho tam? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 21:38
Jméno: Zdenek
IP: uživatel14157
 Proč mysliš že je olej na nic a vazelina je lepší?
Datum: 24. října 2012 21:38
Jméno: pionyrak
IP: uživatel14442
 nejlepší je ty gufera namazat vazelínou olej je naprd. já gufero namažu vždycky celé vazelínou.
Datum: 24. října 2012 20:59
Jméno: pepa
IP: uživatel13362
 gufera uděláš a s motorem na motorce jen ja je vždy spíš odmaštuju : ) i plochu v karteru protože jí pak tence natírám silikonem a do toho to zamáčknu ...ale jiný kraj jiný mrav..maže se to motorákem při chodu motoru....tak som zvyklí...
Datum: 24. října 2012 12:35
Jméno: fichtlař
IP: uživatel14039
 dobře,, díky
Datum: 23. října 2012 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo můžeš namaž ten vnitřní břit a natlač ho tam
Datum: 23. října 2012 21:21
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ahoj draci.. dneska jsem zjistil jednu nepřijemnou věc... u výfuku (v místě kde se tlumič utahuje s kolenem) tak teda u tlumiče je prasklej plech jako je "natrhlá" část toho tlumiče.. takže to nejde utěstit pač to vždicky tou "natrhlinkou" profukuje a je to tam celý pomačkaný a na hovnou..  nevíte jak to opravit ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 23:08
 to má hodně pionýru tento problém... normálně jak říka péro- sundat výfuk, odmastit a nechat zavařit COčkem
Datum: 23. října 2012 23:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zavařit céčkem?
Datum: 23. října 2012 20:44
 Zdravím. Chtěl bych se zeptat. Mám Jawu 555 a nemám k tomu žádný papíry. Jde to přihlásit? A co všechno proto musím udělat? Předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 9:19
 Ahoj muj táta dělá veteránské papíry tak kdybys chtěl tak napiš
Datum: 05. listopadu 2012 9:19
 Koupit doklady z jiného nebo to dát na veteránské značky, což není uplně jednoduché...
Datum: 23. října 2012 20:07
 čau, potřebuju poradit ohledně čz 175/450. Kontakt - na baterce má přijít na kostru ? V schématech je to různé, tak nevím.. A kolik otáček na karbecu na směs ? Díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 20:05
 Mrkni na dynamo je to tam značený....... Já mám + kontakt na kostře a směs 3/4 otáčky...............
Datum: 23. října 2012 20:05
Jméno: jarda87
IP: uživatel11501
 Čau lidi chtěl bych se zeptat jestli náhodou nevite něco o téhle nadrži s logem mam ji na 175/356 je původní a je z roku 1957.Co sem videl jawky tak vždy bylo logo jawa.Doufam že aspon' někdo bude vědět proč jetam todle logo čz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 17:55
 Lidi ta nádrž je původní.Za to se mužu zarucit ja sem treti majitel.První byl soused a druhy můj otec treti sem ja.Souseda sem se ptal a rikal ze ji takhle koupil fungl novou a nebyla nikdy bourana a ani menena nadrz.A otec sni najel tak 100 km a pak ji zaparkoval do garaze.Takhle vypada cela motorka jen kasliky nejsou puvodni ty sem menil .http://screenshot.posterus.cz/NAQXP/
Datum: 25. října 2012 17:55
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ajo tyvole já si nevšiml toho ampermetru  tak to čumím
Datum: 24. října 2012 20:58
 Tato nádrž není původní na jawa-čz 175 356. Takovéto nadrže jsem v životě viděl tak dvě-tři. A z toho jednou jsem ji viděl na komplet motorce a vyplynulo mi z toho, že se to dávalo na Jawa-čz 125/150 351/352. Jelikož v 1954 začli tyto motorky varábět a pak ve stejném roce se jawa spojila se zetkou, takže tyhle nádrže mohou být z tohoto roku, než jim nařídili používat znak jawa-čz
Datum: 24. října 2012 8:53
 kolečko: Taky na to čumím jak puk...... To vidím poprvé.....
Datum: 23. října 2012 20:08
 Tohle je nějakej spešl díl, asi z mototechny jako náhradní...450 přece neměla spínačku v nádrži...
Datum: 23. října 2012 20:03
 Ahoj, tyhle nádrže se montovaly na zetky, dokud je ve Strakonicích mohli vyrábět, např. na ČZ 175/450 atd. Takže jestli máš štítek na kyvce z Jawy Týnec, vypadá to, že někdo na ní dal tuhle nádrž /když jiná pod kůlnou nebyla  /
Datum: 23. října 2012 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 původní není tahle je z čz 175/450 a ty se začli dělat až v 1960,asi jí někdo naboural tak jí vyměnil
Datum: 23. října 2012 19:47
Jméno: jarda87
IP: uživatel11501
Datum: 23. října 2012 19:13
 čus draci newite jak nadstavic směs na jawě 250kyvačka
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 23:02
 plisek jehli dej do prostredka tech zarezu na jehle a pak ten sroubek s pruzinkou co mas po pravy strane motorky na karbci (co je vodorovne uplně zasroubuj a z teto polohy ho povol o pul az trictvrte otačky a karbec je serizen  (nepocitam li volnobeh)
Datum: 23. října 2012 23:02
Jméno: Martin
IP: uživatel12195
 Zdravím, dnes jsem nastartoval svou jawu 21 zapnul jsem světla a svítí strašně málo, ani po vytočení motoru se nic nezmění svítí dost málo. Zběžně jsem zkotroloval elektriku, kabely, cívky a všechno se zdá být v pohodě. Ještě včera to bylo všechno v pohodě. dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 12:02
Jméno: Martin
IP: uživatel12195
 Ne svítí pouze jedno, ale dneska už to nejde vůbec, když zapnu světla tak chcípne motor.
Datum: 24. října 2012 12:02
 dotaz - a nesvitej ti nahodou obe vlakna soucasne a nebo spis ze jedno vlakto prave takto slabe a to druhy normálně?
Datum: 23. října 2012 23:10
Jméno: jarda
IP: uživatel14617
 Zdar prosim vas nemate nekdo zkusenosti rozlisovačem karteru, ktery tady nabizi jestli je dobre jsi ho poridit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 22:37
Jméno: JARDA
IP: uživatel14617
 NA MOTO 175/356
Datum: 23. října 2012 22:37
 Aniž bych chtěl kazit kšefty, tak vystačíš s půl cm silnou železnou deskou, silnou závitovkou a pár matičkami a podložkami.
Datum: 23. října 2012 19:53
 jakej mas na mysli a na jaky moto?
Datum: 23. října 2012 19:06
Jméno: Drak350
IP: uživatel13563
 Zdarec mám na mojé Jawce 639 prasklý držák zadních stupaček a výfuku. Chtěl bych to CO čkem přivařit zpět k rámu. Stačí když odpojím jen baterku a zbytek moto zabalím do vlhkých hader ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jasně baterku vyndej a to co nechceš mít poprskaný zakrej
Datum: 23. října 2012 17:08
 Nepřišla mě faktura na email, je to tady ted běžné ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:07
 Mě příjde vždycky faktura vždycky ihned na email během chvilky a potom příjde potvrzení + sesovo vzkaz bud mám nebo nemám a balím nebo nebalím si zadal něco špatně
Datum: 24. října 2012 20:07
 vzdit jsem posial i odpoved,,, to musi byt ve spemaci
Datum: 23. října 2012 16:12
 Email sem zadal dobře, ale nic mě nepřišlo
Datum: 23. října 2012 15:46
 draku neblbni,, uz sem ti poslal nekolik mejlu,,bud jsi zadal spatny meil a nebo ti to spadlo do spem kose
Datum: 23. října 2012 15:42
Jméno: aphyn
IP: uživatel12849
 zdár draci, mam dotaz, mam babetu 207 a neháže mi jiskru, fajfku a kabel sem dal nový a pořad nic, v zapalování u babaet se vůbec nyvznam, mužuteme mi prosim poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 15:30
Jméno: aphyn
IP: uživatel12849
 jo a zakoušl jsem aji indučku
Datum: 23. října 2012 15:30
 Zdar lidi nevíte kde by se dal sehnat 3Q rychlí převod do pionýra a nemáte někdo zkušenosti s upravou převodovky přesně s vsazením jehlovích ložisek místo pouzder potřeboval bych nejake fotky nebo výkresi s rozměry , zatím dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 12:18
 Měl jsem převodovku uloženou v jehlových ložiskách místo futer...je to zbytečný. Je s tím spousta práce a přínos je velice zanedbatelný. Jsou jiné důležitější věci které se dají na pionýru řešit...
Datum: 27. října 2012 12:18
 Dobre ja se nejak kolem vanoc ozvu jak to vypada , zadim dik
Datum: 26. října 2012 22:48
Jméno: kajos
IP: uživatel12906
 No prodával to tu sesa.
Já převodovky dělam 3 roky.Postupně je inovuju a tet chci udělat ty největší inovace , jenže vývoj chvilku trva vydrž max do vánoc.
Datum: 26. října 2012 10:28
 nedal by jsi mi nejaky ten kontakt na jine vyrobce , nebo jak dlouho asi tak budes jeste makat na ty varce rychlych prevodovek , ze bych pockal .
Datum: 25. října 2012 23:19
 Karel Kajos zdarec ,várku rychlých převodovek 17-21 mam rozdělanou asi od srpna ,chtěl jsem je mít hotové tet v říjnu ale nestíhám to pravě řeším změny při řazení trojky s tím že nadělám i nové 18z kola s origo 6ti dírky nebo upravím cele řazení pomoci 3zubu nebo 4zubu vše až se vyzkouší .Chci nejvíc eliminovat problém, možné vyskakování trojky s kterým někteří bojují a zase jiní ho vůbec neznají.Chce chvilku počkat nebo třeba kontaktovat jiné výrobce a není jích málo ale za jinou cenu .
Datum: 25. října 2012 23:02
 čau draci, chci se zeptat, jak mam identifikovat mustanga 23 A . Vím o tom hodně, ale neznám jiný způsob krom toho. že určit rok vyroby, mrknout na zapalko a na žarovku před. světla. Jde tedy halvně o to, zda je ještě nějaký údaj na štítku nebo tak. Já mam mustanga z roku 1970 se zapalkem 20w a přední žarovkou 15w. Ale jde o to, že kdokoliv to zapalko mohl vyměnit z 30w na 20w a tím mě zmást, tak právě nevím. Díky za vaše informační zdroje
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 22:52
Datum: 23. října 2012 22:52
 mustaf 23 A je první typ mustangů, tj. hranatý tacháč z jawky 90, staší typ zadní kyvky z ocelových výlisků, a přední blatník uchycený na těch půl kruhách.. tož tak
Datum: 23. října 2012 17:25
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 rok výroby mám 77 a výrobní číslo 1 454 420 takže jestli máš větší nebo otrochu menší,patří tam 30w
Datum: 23. října 2012 17:12
Jméno: Milan
IP: uživatel14525
 Zdar, jak mám postupovat prosím :? chci koupit pionýra stp ale bez stk a uloženého v depozitu, chci si si ho přes zimu vymazlit a vyjet až na jaře ...
Tedy postup : 1/majitel to na mne odhlásí 2/přivezu domů sprovoznim 3/ na jaře zařídím pojistku, 4/přepis a zároveň vyzvednutí z depozitu a na vozejku pojede na stk pak znova s potvrzením o stk na úřad a hotovo = je to správně ? nebo jak to nejefektivněji vyřešit prosím ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 22:22
Jméno: Milan
IP: uživatel14525
 OK díky..
Datum: 22. října 2012 22:22
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jakmile to na tebe nahlásí tzn do polopřevodu na tebe tak si hned musíš zařídit pojistku,potom dáš pionýra do cajku,pak STK a pak až si ho na jaře přihlásíš
Datum: 22. října 2012 22:15
|



|