Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, dělám si na pincku zadní brzdový světlo, a původní plán byl to napájet ze světelnýho okruhu a teď mě napadlo že bych to napájel 9V baterií.Tím bych chtěl ulehčit světlům který už tak nic moc nesvítí...Vydrží to sulfitka ? Popř. jestli by ta baterka měla nějakou rozumnou životnost. Jo a setkal se někdo s tím, že měl na 21 př. blatník s mustanga a při brždění se mu kolo opřelo až do blatníku a dostal pořádnou silniční vyrážku? Blatník jsem chtěl trošku zvednout ale už se opírá o bzučák... Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 0:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No vidíš než sem vyřídil ještě další dotaz tak už je to lepší.S tú 3000mAh si ani nemusíš dělat starosti jak dlúho vydrží.Jenom ju sem tam dobiješ a bude.A nebo nekolika málo mA dobíjet pořád to by ani světla nepoznajy.
Datum: 28. srpna 2012 0:10
 jžš... jednu nulu jsem upsal  3000mAh
Datum: 27. srpna 2012 23:45
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 S tou baterkou je to nesmysl....Mám doma nabíjecí 9V a ta má 170mAh, takže ta tvoje 7,2 300mAh vydrží stejně málo jako devítivoltovka.
Datum: 27. srpna 2012 23:36
 aha, díky za rady  mám doma nevyužitou 7,2 V NiMH 300mAh, tou by to šlo napájet?
Datum: 27. srpna 2012 23:28
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No a je to tady.Ta žárovka 6V/15W bere asi 2,5A a 9V baterka je ochotna dat možná 0,1A a ešče jenom nekolik minut a pak je na zahození.Sice existují aj nabíjecí ale s tím si asi veporadíš a takto to nevyřešíme.V mládí sme to zkúšali taky, ale to se nesvítilo vedně.Já bych to zkusil zapojit na zapalování.Při brždění bude zapalování chcípat ale za jízdy to nevadí a před zastavením dobzdíš přední.A pokud si zapojil baterky paralelně tak je tam pořád 9V.Při tak velkým odběru to napětí stejně padne dúle.
Datum: 27. srpna 2012 22:58
 Oskar: když si zajdeš do sámošky a řekneš 9V baterku tak takovou mám  chceš znát značku?
Datum: 27. srpna 2012 22:17
 mustang 1971 to samé v bledě modrém,přední kolo vedle motoru a vyražený dech
Datum: 27. srpna 2012 21:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj.Moc by mě zajímalo označení tý 9V baterie!A pak Ti povím další.!!!
Datum: 27. srpna 2012 21:37
 docela dlouhý šrouby tam byly... já to pincka koupil, udělal řidičák a začal jezdit na něm po silnici.. šrouby jsem fakt nekontroloval  šrouby jsem otočil a hlavy jsem stáhl cca na 2mm takže už to moc neleze  akorát že teda z venku je to nevzhledný ty matice... jo sulfitka a 9V baterie... když jsem šel po 3x do sámošky pro další 9V baterku tam prodavačka nevěřícne koukala  takže 27V a sulfitka začala svítit  je jedno jestli ty 9V baterky zapojím paralelně nebo do série? mám je teď paralelně..jo a kdysi jsem viděl že si někdo při montáži zad. brzdového světla přepažil zadní sklíčko aby světlo nasvětlovalo značku a spodek sklíčka a brzdový zas nasvěcovalo horní polovinu, má to nějakej význam?
Datum: 27. srpna 2012 18:38
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Jo kamošovy se to stalo když ho tam dal tak ho přidělal moc dlouhýma šroubama a pak se mu to zaseklo do vzorku a letěl...
Datum: 27. srpna 2012 17:24
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
Datum: 27. srpna 2012 12:40
Jméno: mrkyk
IP: uživatel14380
 Zdravím, mám Jawu 20 a na 3. převod. stupni při vyšších otáčkách hrozně ztrácí výkon a chce chcípat. Nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 14:57
Jméno: mrkyk
IP: uživatel14380
 Problém vyřešen. Vyměnil jsem svíčku a už to valí jak nic. I když nevím proč to kvůli ní takhle blblo.
Datum: 29. srpna 2012 14:57
 Třeba blbě dotejká benzín...
Datum: 27. srpna 2012 13:15
Jméno: mrkyk
IP: uživatel14380
 má 1 výbrus
Datum: 27. srpna 2012 12:54
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 asi slabá hlaví tryska kolikátej má válec výbrus?
Datum: 27. srpna 2012 12:42
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 14:38
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 do ráfku možná ale nevím jestli do kyvky tohle je pneu tak na 350 jawu na simsona je to hloupost dávat na simsona se dává 2,75 max 3,00 x 16
Datum: 27. srpna 2012 14:38
Jméno: Barty
IP: uživatel11090
 Zdravím, potřeboval bych vědět jestli Indukční cívku 8V u které je zde na obchodě napsáno že je na 05,20,21,23 můžu dát i na pařeza (550).Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 12:43
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 na 100% můžeš.
Datum: 27. srpna 2012 12:43
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
 čus ... nevíte někdo co mi můžou udělat když mám motorku v techničáku 45 km/h a pojedu s ní 80 km/h ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 11:06
Jméno: L
IP: uživatel13665
 tohle je citace ze Zákona č. 361/2000 Sb. Díl 3 Pravidla provozu na pozemních komunikacích Oddíl 1 Jízda vozidly §18 rychlost jizdy: Řidič nesmí překročit nejvyšší povolenou rychlost vozidla, a jde-li o jízdní soupravu, nejvyšší povolenou rychlost žádného z vozidel soupravy.
To plati pro všechny vozidla i pro mopedy jinak pionyr typ 20 21 23 má největši připustnou rychlost 65km/h a jsou podtym podepsany Považské Strojárne národný podnik Povařská Bystrica
Datum: 27. srpna 2012 11:06
 No všeobecně má myslim i pincek v techničáku jen do 45 km/h, poněvadž to je maximální rychlost, kterou můžete jet s řidičákem B na motorce.
Ale co, napsat to do papírů musí každý výrobce, ale řekněte mi kdo dneska jezdí jen 45 km/h ? Jako u skůtrů, jejich maximální provozní rychlost je taky 45 km/h, ale sundáš omezovač a vesele si jezdíš rychleji a nezaregistroval jsem že by s tím byly nějaké problémy. Čili já si myslím že asi nic.
Datum: 27. srpna 2012 9:21
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Ahoj, zjistil sem, že kamarád nemá u fichtla vyraženej VIN, má jen štítek, při prohledávání FPokecu sem narazil i na to, že fichtl VIN nemá. Proč ho teda mám vybouchanej na 2 místech na rámu?  Za
to teda nemám štítek, poslední legální STK byla před 10ti lety a tu jsem já nedělal, velkej techničák mám novej jelikož ve starym nejspíš došlo místo, tak nic nevyčtu, jen výmaz č.motoru.Nevím co by na to řekli kdybych tam přijel.Je možný, že se kdysi ztratil, nějákym legálnim způsobem se to tam nechalo vyrazit ? Taková moje teorie...je mi to divný..Technickou mám ještě na 2 roky, zajímalo by mi na to řelkli.A taky, jestli budou mít problém s Jawou 20 na papírech 05/1963 nebo už to neznaj ? :/ 
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 11:36
 není to VIN, ale číslo rámu. naposled když sem byl na technické tak sem se na to ptal, borec mi řekl že na rámu to určitě musí být vyražené, pro případ že by se ztratil štítek
Datum: 27. srpna 2012 11:36
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar seso chci se zeptat jestli tady máš nebo jestli tady budeš mítty plechy který se dávaj u čz 175/487 pod sedlo na boky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 22:04
 Čau draci, potrebujem poradiť, nepoznáte niekto nejakú web stránku zameranú na babetty 207 (história, vývoj...) Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 21:54
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau mam problem se simsonem elektronikem když nastartuju tak mi drži na volnoběh cca 10 sekund a pak zdechne a když přidam plyn tak to kolísá..dal sem novej kabel od indučky,fajfku,svičku, karburator sem měnil za druhej a furt je to stejny prosim poradte mi co to muže byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 15:01
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jo zkusim se na to všechno podivat dik moc
Datum: 27. srpna 2012 15:01
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 tohle budou asi gufera na klice ja to dělal na pincku před 14 dni.
Datum: 27. srpna 2012 12:46
 pročisti volnoběžnou trysku, tohle mi taky dělalo
Datum: 27. srpna 2012 11:38
 zdravím, mrkni se ještě i na tyristor, taky může dělat neplechu
Datum: 26. srpna 2012 22:27
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 10:09
Jméno: Dansek
IP: uživatel8325
 http://z.kanta.sweb.cz/
Datum: 27. srpna 2012 10:09
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec mohl bych poprosit o odkaz na jeho web kde je ta ojnice? zajímalo by mně to.děkuji
Datum: 27. srpna 2012 8:47
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 a co se tam má dat aby to bylo super.. když né válečkový to se tam dáva pouzdrový?
Datum: 26. srpna 2012 23:40
 Dansek .. můžeš mi prosímtě napsat na mail jawa46@seznam.cz jak seš z tou cestovní úpravou spokojenej, co máš za karb. kolik ti to jede atd... dík.
Standa jo o tom jsem něco slyšel a dost se toho bojím že ty válečky tolik otáček nesnesou..
Datum: 26. srpna 2012 21:56
Jméno: Dansek
IP: uživatel6305
 Pan Kanta měl na webu, že taky osadil mopeda touhle ojnicí a zadřela se mu dolním ložisku. Ale jde asi o rozsah úprav a sílu co v mopedu bude. Jinak já v mopedu mám taky " cestovní úpravu " a žádnej problém s ní nemám. Počkej eště na názory ostatních
Datum: 26. srpna 2012 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel14378
 Nooo mělo by to bejt cajk,ale kdo ví jak se to bude chovat na silniční úpravě.... jestli ti něco říká jméno Zdeněk Kanta,tak ten na svém webu zdokumentoval,jak tato ojnice dopadla na ostrym motoru. Na fotkách má spodní oko barvu jak když tam došlo k prokalení. Asi za to mužou ty válečky. Jen píšu,co jsem viděl,víš že přes ty mopedy moc nejsem.
Datum: 26. srpna 2012 20:58
 no možná to nebude silniční ale cestovní úprava ještě nevím ..
Datum: 26. srpna 2012 20:14
 Prosim vás mám problem se 3 rychlostním stupnem pořád mi vyskakuje a vynechava mužete mi řict čim to je ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2012 12:04
Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 Ahoj a nepůlil jsi ted někdy ten motor? já jsem kdysy měl 05 kde byl vyraženej zub na kolečku a na 3 to klapalo... no tak jsem to rozpůlil a kolečko vyměnil... až jsem to měl složený tak jsem zjistil že jsem tam zapoměl dát vymezovací podložku, jenže v té době mi tenkrát bylo tuším 11 možná 12 let a netušil jsem co se stane když tu podložku tam nedám... jelikož jsem měl už motor skoro celý složený tak už jsem se na ni vykašlal... to mělo za následek že 3 kvalt neustále vyskakoval... musel jsem ho chvíli po přeřazení přes řadící páku podržet pak držel... naštěstí je fichtl pár let už z domu...
Datum: 13. září 2012 12:04
 Můžou to být omleté kolečka, automat - může v něm být špatná pružina nebo může být povolený, taky můžeš mít přešponovaný řetěz.
Datum: 26. srpna 2012 20:04
 Čau draci. Poradí mi někdo do které řidičákové skupiny spadá Jawa05 a Jawa21 ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2012 2:37
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Oskar 2 - ani se o to nepokousej !!!
Datum: 30. srpna 2012 2:37
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Rady jsou vyčerpány. Ale k Frankymu:Co to je za stvoření to asi nepochopím.
Datum: 30. srpna 2012 1:20
Jméno: L
IP: uživatel13665
 Pokud nemáš A1 to je řp na motocykly do 125ccm 11kw s automatickou i manuálni převodovkou pokud máš B tak mužeš řidit jen mopedy do konstrukčni rychlosti 45kmh ale od novyho roku se bude dat jezdit na řp B i se skutrama s automatickou převodovkou do 125ccm ale pouze s automatem
skupina T opravňuje k řízení traktorů a pracovních strojů samojízdných a k motorovému vozidlu smí být připojeno přípojné vozidlo. Nevztahuje se však na motocykl či moped
Pokud nemáš A1 nebo B tak si zajdi do autoškoly a udělej si to já osobně jsem si dělal řidičák na B a rovnou na A takže jsem moh jezdit do 21 let na jawě 350
Datum: 27. srpna 2012 14:47
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 rozhodne to je T-čko ...
Datum: 27. srpna 2012 1:27
 pokud ani jedna nemá v TP zapsanou maximální rychlost 45km/h tak spadají na A1
Datum: 26. srpna 2012 19:29
 Ahoj, mel bych prosim prosbu, poradite mi nekdo jak ma byt poskladano hlavove slozeni na jawu 23 mustang?
dil na loziska, matka, vrchni bryle, matka a vrchni matka? Nejak jsem si neudelal foto a samozrejmne jsem to zapomnel.
Dekuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 1:44
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 hlavove slozeni ??? co to je ? to se ji ? nepriberu po tom ? jsi debil ... jaky foceni ??? snad mas mozek - nebo te snad nekdo kopl do kouli ze ti to nemysli ??? jak chces nekde neco delat ??? pohazeny kulicky - miska - krytka (tacek) - matice - brejle - plech - matice ...... 5 let jsem to nevidel.... nasrat a nazdar
Datum: 27. srpna 2012 1:44
Jméno: haf
IP: uživatel8367
 Zdravím, můžu mít doklady na svého pionýra. Stím, že přerazím štítek na rámu. Chtěl bych se, ale zeptat jak je to s motorem. Musí sedět čísla motoru, popř. řeší se to nějak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 21:53
 motor neřež je to braný jako náhradní díl který se muže měnit tak to neřež kdyby něco řekni že prasknul a nech ho vyškrtnout z papírů
Datum: 26. srpna 2012 21:53
 Hele draci dostal jesm nové lepené pakny ty s tím černým brzdícím matrošem a nové nanejtované osineky na paknách. které tam mám dát které jsou lepší ty azbestové osineky nejtované a nebo ty nové lepené ?? fakt nwm
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 12:53
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 mustaf má pravdu a hlavě když pak je obložení v háji pak brzdějí nýty.
Datum: 27. srpna 2012 12:53
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Silnejsi ucinek, vetsi zivotnost
Datum: 27. srpna 2012 1:45
 A proč zrovna ty lepené ? víc vydží nebo co ?
Datum: 26. srpna 2012 22:59
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 lepené
Datum: 26. srpna 2012 21:04
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 16:11
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
 tohle mam doma na fíkovi.. jen jsem to koupil jinde a nejspíš ne z polska .. je to jednoduchý ... k zahození to není
Datum: 30. ledna 2013 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Nebrat,lepší je starej českej válec a hlava....neni nad ně...ty polský válce jsou za hodně peněz málo muziky a hodně práce.....když se vezme starej českej válec a v něm se narovná vložky do osy (dva ze tří sou pootočený už z výroby),spasujou a srovnaj se kanály tak lítáš víc jak na celym polskym výbrusu.... polskej válec se musí moooc upravit aby jel alespoň jak ochozená seriovka.......
Datum: 27. srpna 2012 16:45
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 Já to od něj mám a hezdí pěkně, dokonce i lícujou dobře kanálky.. , výhoda je že je tolitý, takže to pěkně chaldí ,,mám s ním najeto asi 1000km a pohoda, jedině v hlavě je L závit(19mm) a ta komora je litá, takže to je dost hrubý, a je oněco horší výplach, jinak
Datum: 26. srpna 2012 21:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 úplný súhlas s johnnym15
Datum: 26. srpna 2012 21:46
 asi tak pro mě je to taky jak zavázat si botu Ale tuhle SADU NEKUPOVAT je to z POLSKA a je to NEkvalitní. NEjlepší je STARÝ ORIGO VÁLEC ČSSR + VÝBRUS
Datum: 26. srpna 2012 17:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Pro mě asi jako si zavazat botu  , pro někoho kdo to nikdy nedelal je to slozity protoze nevi na co si dat bacha. Hlavne nevim v com si myslim ze tohle bude lepsi nez stavajici valec , teda pokud neni v prdeli.
Datum: 26. srpna 2012 12:50
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel14375
 Ahoj, mám takový problém... na fichtlu vše jak má být předstih 1,6 čistej karbec nová zapalovací cívka nová svíčka.. a dělá mi to todle nastartuju chytne chvilku brble na volnoběh pak zdechne a musím roztlačit... nebo když jedu dál a pak třeba druhej den přídu k motorce tak ju taky musim roztlačit.. prostě někdy chytá a někdy ne ale jak chytna tak jede jak by měla... může to být indučkou? druhej pincek kerýho sem spravoval co 10 letstál sem udělal uplně stejně jak ten muj a chytá na jedno našlápnutí za tepla i studena ... měnil sem včechno jediný co mě napadá je ta indučka můŽe to být ona?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 13:02
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel14375
 i když nacupuju tak to dělá...
Datum: 26. srpna 2012 13:02
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 musíš trochu nacupovat než nastartuješ a chytne
Datum: 26. srpna 2012 12:49
 Zdravím všechny slušné motorkáře a prosím o info . Scháním komlpetní kladívka na Jawu 90 ale ty menší cca 32mm ramínko. Jen nové a kompletní. Ramínko seženu bez problémů ale spodek nemůžu sehnat . Díky všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 12:14
 Čau drai. Mam takovej problem s autoškolou mam teho vola s kterym jezdim aš po krk každou zatačku se pta co sem udelal za chybu nebo jestli sem nakou udělal na silnici jezdim nakej ten patek na motorce bez řidičaku všechno vim umim ale ten hajzl si najde nakou vec kvuli jake to možu skazit tak sem s tim mluvil s mamkou a ona řekla že mam pravo na jinyho instruktora nebo jak se temu řika je to pravda? že si možu zvolit jinyho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 21:47
Jméno: trubka
IP: uživatel14384
 Buď jsi brouk Pytlík-ten všude byl,všechno znal a nebo jsi trotl.Takže autoškolu ještě jednou.
Datum: 27. srpna 2012 21:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s největší pravděpodobností prostě jezdíš na hovno, kdybys jezdil čistě a bez problémů, zbytečně by tě rozhodně nebuzeroval... dělal jsem řidičáky A1, A, B, C, CE a rozhodně bych si netroufnul tvrdit, že všechno vim a umim!
Datum: 27. srpna 2012 8:23
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 keci keci .. proste total picoviny - KECAS !!! napis sem tve jmeno a jmeno instruktora + jeho tel. cislo - rano mu ciknu a uvidime ... TO ZE napises jak vsechno umis a vsechno vis - TO ME KURVA ZVEDA ZE ZIDLE !!!! nema papiry.. v provozu 0 km najeto ale za to velka huba ! a nechces ty papiry delat nekde jinde ?? treba v rusku za uralem ? nebo na sibiri ??? tam se jezdi pod vlivem takze bys to mohl mit MOZNA i bez problemu ... nerikam ze nejsou zazitky z autoskoly .. je jich hafo jak z moto z auta tak z tahace ... i komisarem jsem se dostal do rozpravy ... ale nebyl jedinny duvod abych nedostal ridicaky.... proste udelas chybu a jdes ! neudelas a MAS !!!! ve tvym pripade se na to rovnou vyser - budou akorad dalsi mrtvy ... jak chces potom delat B T CE ???? jeste ze bicykl je v pohode ...
Datum: 27. srpna 2012 2:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dyš je Vás tu tolí toš taky přidám neco.Na Pionýra a motorku to už je tak dávno, ale určitě problémy nebyly.Jízdy?Na plácku mezi kuželama a bylo to.V 1980 na osobák sem měl nalítaných desetitisíce km s 350 + saida a po polňačkách s POBĚDÚ.Toš jakej problém?Ale taky fajn učitel.Ešče mu dlužím svezení v saidě po dvoch kolech.V 1984 na náklaďák.A tam to začalo.S POBĚDÚ naježděný další tisíce.Ale bylo potřeba odjet 1 hodinu s osobákem.Povidám si, šak néni kam spěchat a Š 100 byla tak malá.Enom učitel si myslel, že zdržuju provoz.Toš sem podřadil a přišlápl temu a sem tam v zatáčce hvízdly gumy.Ale podle pravidel max 50 po městě.Učitel se držel ani nepípl.Po skončení jízdy vylezl spocenej z auta a povidá, že já sem nedržel hubu.A náklaďák sem odjezdil bez problémú.A závěrečnú s IFÚ 50 aj bez brzd. No a před pár rokama mě jedna maminka prosila esli bych nenaučil synáčka jezdit na motorce.On dělal 125 a učitel vážil taky tolik.A klučinovi při rozjezdu do strmýho kopca chcípl motor.Učitel ho zahnal dom dyž neumí jezdit.Toš sem to riskl.Vzal sem 250 na polňačku do strmýho kopca a trnul jak to dopadne.Kluk uměl a perfektně.Toš ešče připojit PAVa do něho kovadlinu a ešče jedno odpoledňa.A říkám, 125 musíš s takovým kvichtem napřed vytočit motor a podržet to na spojce.Šak tá néni tvoja.A jak začne nadávat tak mu to vracej.A za 2 dny došel kluk usmítej aj s řidičákem.Ale opravdu uměl.To byla chyba učitela.Toš tak.Ale stejně vidím, že dyž frajer neumí a nechce byt na silnici slušnej, že by bylo potřeba ho zabit!
Datum: 27. srpna 2012 0:25
 měřím 165cm a z 350 dosáhnu tak na špičky.vyfasoval jsem stokilového instruktora,neskutečné kopyto,který lehl s mašinou už když ji vytahoval z garáže.na rušné křižovatce mi říká ať odstartuju svižněji,že na to nemáme celý den.tak jsem svižneji odstartoval a už plaval kraula dozadu.ale největší gol byl když sněžilo a on říká zastav na kraji.tak jsem zastavil ale on odmítl dát nohy na zem.takže já na špičkách držel třiapůlu i toho hrocha.asi po půl minutě jsem to už neudržel a šli jsme do třímetrové příkopy všichni.ale ani nepínul jen řekl že se mu to ještě nestalo.na závěrečné jsem dostal nějakou 250 4t,ujel jsem asi 3km a bylo.
Datum: 26. srpna 2012 21:48
 jo morka klasika na ybrku brzdit jen zadní brzdou  v traktoru pohoda jen jednou.. Prej co blinkr ? Já však je přikázaný směr jízdy a on co kdyby to ten za tebou neviděl  ale jinak pohoda.Podle mě určitě máš právo na jinýho instruktora
Datum: 26. srpna 2012 17:46
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Já když jsem jel závěrečnou jízdu s instruktorem, tak jsem jel po městě celou dobu 30, abych toho moc neujel a nestihnul udělat nějakou chybu  Nejebal mě za to, zrovna pršelo tak to asi toleroval
Datum: 26. srpna 2012 17:28
 JAWA_ceZetak ® : myslel jsem to trošku jinak, to co píšeš je pravda  já to myslel tak, že tam třeba semnou chodily kluci, kteří to rozjeli na 50kmh i když veděli že za 100 metrů musí zastavit na stopce... taky zastavily na poslední chvíly a nevěděli co mají dělat... já jsem to taky rozjel, ale jen tak, abych potom zbytečně nezmatkoval... když mám rovinu 500 merrů taky jsem jel těch 50kmh
Datum: 26. srpna 2012 13:31
 shrek: my jsem zas mely zakázáno jezdit zbytečně pomalu  .. kdo nejel ve meste 50 tak tomu slapl na plyn.. kdo nejel mimo mesto 90 tak tomu taky šlápl  .. je to tak i lepší protože co kdeska chodí z těch autoškol tak se to jen motá po silnici a brzdí to provoz
Datum: 26. srpna 2012 13:09
 já měl instruktora v pohodě... odnaučil mě návyky z fichtla, toleroval že jsem si semtam podřadil místo abych přeřadil  a komisař.. záleží jakýho chytneš... některej tě bude dusit v jednosměrkách a některej tě veme na obchvat jako mě, objedeš město a za 30 minut jseš zpátky v autoškole... samozřejmě že pokud jedeš je před tebou červená a ty jdeš na brzdy až těsně před semaforem tak se nediv že bude nasranej... jezdi klidně pomalejš, soustřeď se .. jak píšou kluci-defensivně... mě instruktor řekl, že musím ukázat že tu motorku mám v ruce, ale nemachrovat! ty si myslíš, že všechno umíš, jenže jezdit v provozu, je něco jinýho..
Datum: 26. srpna 2012 13:03
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 přesně tak komisař je pořád stejnej,ikdyž ty z posledních jízd bejvá nasranej  u nás máme zase instruktora a u něj se přes město musí jezdit 30 a mimo ves 50
Datum: 26. srpna 2012 12:29
 A jakej na to má vliv ten instruktor, že to někdo neudělal? Při zkouškách jezdíš s komisařem, né s instruktorem. Předpisy se naučíš sám z učebnice, to za tebe instruktor neudělá. Podle mě je to jenom výmluva, hodně lidí mi řiká že řidičák nedostalo kvůli komisařovi třeba. To je ale píčovina...buď si chyby dělal nebo si je nedělal, jednoduchý...
Datum: 26. srpna 2012 11:59
 no uvidim co řeknou v autoškole.. a najde se nekdo kdo kvuli instrukrorovy neudelal
Datum: 26. srpna 2012 11:48
 Mno zajdi tam a uvidíš no, jestli uznaji ty stížnosti jako adekvátní. Přecijen v autoškole musíš počítat s tim, že musíš jezdit defenzivně, to je taktika dnešního provozu. Takže brzdit o něco dřív je v podstatě správně. A chcípat by ti to asi taky moc nemělo no  Třeba to ale jinýmu instruktorovi vadit nebude no. Jinak že někdo neudělal papíry přece ani nemůže být chyba instruktora ne?
Datum: 26. srpna 2012 11:44
 třeba když nebrzdim v čas ale zabrzdim přesne kde mam nebo když mě to zdechne omilem a nebo když nevim  soustředim se na jizdu ne na debilni keci a nevim proč to mam tak dlouho ty jizdy nekomu to trvalo aj 5 minut  ale zrovna mě dusi hodinu ja tam zajdu a řeknu že chcu jinyho řeknu dovod a to všechno.. třeba od kamoša tata dělal řidičak myslim na po 14 jenom kvuli instruktoru a když měl jinyho tak to hned udělal..
Datum: 26. srpna 2012 11:40
 A za co konkrétně tě jebe? Takhle to fakt nemůžeme posoudit. Proč s tebou jezdí dvakrát déle než s ostatními nevim, ale asi k tomu nějakej důvod bude, ne? Nejsnadnější je promluvit si hned po jízdě s tim instruktorem, zeptat se ho na to co se ti nelíbí.
Datum: 26. srpna 2012 11:30
 no to vim že se musi ptat ale ptá se uplne všude co zatačka to otazka uš mě to lete aj přes nervy měl sem takovou chut na nej ječet nebo když udělam chybu tak mě začne nadavat to mě navadi přide me k smichu že do autoškole pusti takovyho cholerika  .. třeba ostanim to trva kolem 15-30 minut a ja sem jel hodinu je to podle nekoho normalni? a vim ja vim že umim to co by sem měl umět taknevim a zajdu tam ve čtvrtek a řeknu že chcu jinyho
Datum: 26. srpna 2012 11:25
 kdyby mi jen jednou bouchl umyslně do helmy hned by letel z motorky dolu...
Datum: 26. srpna 2012 11:23
 Záleží jestli je tvoje kritika objektivní, on ti něco říct musí, od toho je to autoškola, že. Tam se nechodí jenom vozit na motorce. Co konkrétně ti řiká? Osobně mam naježděno x desítek tisíc km jak v autě, tak na motorce, a stejně bych o sobě neřekl že "všechno vim, umim". Jestli je to ale tak, že tě zbytečně buzeruje za každou maličkost atd, tak bych si s nim promluvil. Já v autoškole chytnul poprvé taky divnýho intruktora. Přetahoval se se mnou o řízení, nutil mě brzdit jenom zadní brzdou atd. Když jsem si přibrzdil přední tak mě mlátil do helmy  Vydržel jsem to jednu jízdu, pak jsem mu to řekl že se mi to nelíbí, a on řekl že si klidně můžu stěžovat. Tak jsem si došel postěžovat do autoškoly a od té doby jsem jezdil s jinym instruktorem.
Datum: 26. srpna 2012 11:17
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Čus draci. Kdysi jsem od známého slyšel že když byly mladí, potýkali se se stejným problémem jako my, a to jsou přední vidle na pincka. A jako všichni nechtěli žádné velké úpravy krku, vidlice ze simsona apod. a tak je napadlo že tam prdnou kluzáky z péráka, a prej to fungovalo, bylo to delší a lépe to fungovalo, ale bůhví jestli to opravdu funguje, tak se chci zeptat na názor, popřípadě jestli s tím máte někdo zkušenosti. Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 0:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Ondřeji!Nevím s jakým problémem se potýkáš.Na normální ježdění bych moc nešpekuloval.Já kdysi dávno jezdil závodně motocros.A začínal sem s Pionýrem.V terénu se rám zavíral a teleskopy natahovaly.Do rámu sem vsadil trubku jak na motorce.A teleskopy sem použil ze Zetky 150 a ráfek s pláštěm přepletl z dvoukolky káry.Později sem vyměnil teleskopy tuším z Maneta 90.Tam se dala měnit síla pružin kerý sem tenkrát měl.Jenže je to víc jak 40 rokú!Ešče o tom s klukama zas uvažujem ale ty pérákový se mě zdajú moc těžký do terénu.Ale nenatahnú se.Na silnicu to nech jak to je.K vúli bezpečnosti a TP
Datum: 27. srpna 2012 0:54
 kluzáky z péráka je ještě větší pálka než ze simsona
Datum: 26. srpna 2012 11:24
 Podle mě to moc velkej smysl nemá, akorát že je to trochu masivnější. Aby bylo nějaké výrazné zlepšení tak by tam musely být tlumiče...
Datum: 26. srpna 2012 11:09
|



|